Dan zou jij als geen ander moeten weten dat er weinig "discussiewaarde" zit in een topic waar een oude hulpeloze dame is overvallen door 3 engerdsquote:Op donderdag 29 april 2004 21:06 schreef robh het volgende:
[..]
Leuk dat je meehelpt Loedertje, maar dit was gewoon nieuws. Die faq ken ik wel, daar hoef je niet mee te schermen.
Mooi, dan mag X-Ray toch nog even aan Gelly vragen of hij iets gezien heeft!quote:Op donderdag 29 april 2004 21:53 schreef Dagonet het volgende:
Hij is met wat overleg weer open, maar in GC
Een antwoord hierop zou attent zijn.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:08 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik zou graag de discussie over de mishandeling van de Iraakse POW's in een apart topic zien, is dat mogelijk?
Irak na de oorlog is een opsomming van artikelen, waarin diverse discussies naast elkaar lopen, velen volgen het topic/de discussie niet eens meer.
De mishandeling van de POW's en het vrijgeven van de beelden door de VS zelf is zo onthutsend dat het imo een apart topic waardig is ipv een linkje in het centrale topic.
Als het weer open kan ("Shockerende beelden Iraakse POW's") graag.
bvd, zo niet jammer dan.
Niet gezien, sorryquote:Op vrijdag 30 april 2004 01:39 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Een antwoord hierop zou attent zijn.
Ok had ik niet gezien.quote:Op vrijdag 30 april 2004 02:12 schreef Dagonet het volgende:
Om te zien waar het topic op uitloopt (en het was al een dubbeltopic eigenlijk) kan je kijken naar het andere topic dat erover liep.
Ik begrijp het.quote:Valt niet tegenop te modereren.
Misschien mag ik me er niet mee bemoeien, maar wat bedoel je precies ? Just curiousquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:47 schreef Sidekick het volgende:
Je hebt een nieuwe robh gecreeerd Dagonet!! Dat je dat maar even goed weet.
*einde feedback*
Ik stuur je wel even een e-mail.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Misschien mag ik me er niet mee bemoeien, maar wat bedoel je precies ? Just curious
Been there, done that
Ik heb nog geen mail gehadquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even een e-mail.
Geduld is een schone zaak.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mail gehad
Been there, done that
Maar feitelijk staat dat " been there, done that" gewoon in elke posting die je plaatst .quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Loedertje, waarom moest dit topic dicht: [newsflash] Doden door aanslag in Saudi-Arabië
Been there, done that heeft feitelijk niets met het topic te maken, het is gewoon mijn handtekeing
Je bedoelt... je neemt 'em wel serieus als die term er niet onder wordt gekalkt?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:40 schreef Loedertje het volgende:
Maar feitelijk staat dat " been there, done that" gewoon in elke posting die je plaatst .
Misschien zou je eens moeten overwegen om dat dan in je sig te zetten i.p.v. in je postings ?
Vooralsnog neem ik postings met "been there, done that" niet serieus BSB.
Aan jezelf de keuze om er iets aan te doen.
Neen, maar ik geloof inmiddels ook niet dat er nog iemand is die dat wel doet.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
Je bedoelt... je neemt 'em wel serieus als die term er niet onder wordt gekalkt?![]()
Bedoel je dat ik niet serieus genomen wordt ? Of lees ik dit verkeerd ? En als dat wel zo is, waaromquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen, maar ik geloof inmiddels ook niet dat er nog iemand is die dat wel doet.
Wat ?????????????? Dat heb ik helemaal nooit gezegd, vanwaar die valse beschuldigingen ? Wil je me banwaardig maken ofzo ?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
We hebben het hier over de user die ons zo vriendelijk vertelde dat een tweetal meisjes, die verkracht waren op vakantie in Alanya, er zelf om hadden gevraagd door zich op een bepaalde manier te kleden.
Ja, dat heb je wel een keer gezegd. Alleen in een heel oud topic. Ik kan het me ook herinneren.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat ?????????????? Dat heb ik helemaal nooit gezegd, vanwaar die valse beschuldigingen ? Wil je me banwaardig maken ofzo ?
Daar is niks mis mee denk ikquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:20 schreef Modwire het volgende:
omdat je een moslim fundamentalist bent.....![]()
Dat is een argument op waterbasis en neem ik derhalve niet serieusquote:en omdat je al je posts afsluit met ''
Ben ik met je eens, ik was net op dreef daarquote:
Dat lijkt me sterk dat ik dat op DIE manier heb gezegd, en als ik geen quotes of citaten zie heb ik het nooit gezegdquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat heb je wel een keer gezegd. Alleen in een heel oud topic. Ik kan het me ook herinneren.
Dat is precies waarom je niet serieus genomen wordt...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Daar is niks mis mee denk ik
Wat bedoel je met 'een argument op waterbasis' ?quote:Dat is een argument op waterbasis en neem ik derhalve niet serieus
Idd, en ik zie het wel vaker gebeuren dat een lekkere discussie hierzo wordt afgekapt omdat het niet meer direct met de openingspost te maken heeft, maar ik snap niet wat dat hindert.quote:Ben ik met je eens, ik was net op dreef daar
Kan me niet boeien.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk dat ik dat op DIE manier heb gezegd, en als ik geen quotes of citaten zie heb ik het nooit gezegd
Inhoudelijke discussies over de Islam en bepaalde aspecten daarvan voer je maar in WFLquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:28 schreef Modwire het volgende:
Idd, en ik zie het wel vaker gebeuren dat een lekkere discussie hierzo wordt afgekapt omdat het niet meer direct met de openingspost te maken heeft, maar ik snap niet wat dat hindert.
Het probleem is dat veel van die dicussies qua inhoud de subfora overlappen, elk topic kan je onderhand wel onderverdelen in een ander subforum, discussies veranderen van insteek en benadering naarmate de discussie voortduurt, dat is normaal, en persoonlijk zie ik dat niet als reden om de topics te sluitenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Inhoudelijke discussies over de Islam en bepaalde aspecten daarvan voer je maar in WFL
Kijk eens in WFL? Zijn genoeg lopende topics over de Islam.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:35 schreef Modwire het volgende:
Dan kun je 'em toch ook verplaatsen?? Een discussie op gang zetten is niet makkelijk...
Er loopt er nog een een klein beetje, en die heeft een hele andere insteek...maarja, t zal welquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kijk eens in WFL? Zijn genoeg lopende topics over de Islam.
Heb je het wel gelezen? Het gaat meer over POL dan de demonstratie.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
Waarom is dit topic verplaatst? Het heeft vrij weinig met Politiek te maken.
AFA speelt weer eens voor eigen rechter ---
Afgedaan via IRC.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
Waarom is dit topic verplaatst? Het heeft vrij weinig met Politiek te maken.
AFA speelt weer eens voor eigen rechter
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Afgedaan via IRC.
Krijg ik hierop geen reactie ?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het probleem is dat veel van die dicussies qua inhoud de subfora overlappen, elk topic kan je onderhand wel onderverdelen in een ander subforum, discussies veranderen van insteek en benadering naarmate de discussie voortduurt, dat is normaal, en persoonlijk zie ik dat niet als reden om de topics te sluiten
Weet je hoelaat het is? Daarnaast hebben een aantal een negeermodus op jou.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Krijg ik hierop geen reactie ?
Wat bedoel je met negeermodus ?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:49 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Weet je hoelaat het is? Daarnaast hebben een aantal een negeermodus op jou.
Als je goed zoekt zijn er meerdere topics over geweest.
Als je dat nou elke keer postte bij een ranzig sextopic, liefst nog van de herenliefde, dan was het nog wel vermakelijk geweest. Nu niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Been there, done that heeft feitelijk niets met het topic te maken, het is gewoon mijn handtekeing
Ignore, jou negeren, van jou niks meer aantrekken, etc.quote:Op maandag 3 mei 2004 01:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat bedoel je met negeermodus ?
quote:Op maandag 3 mei 2004 19:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kabinet schrapt Prepensioen/VUT Regeling
Een kadidaat voor een enkeltje naar POL
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:08 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:Dagonet
.
Nee in "Dit was het nieuws" komen geen 5 achter elkaar over allochtonúh of andere baardapúh.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:08 schreef Masker het volgende:
Alleen maar omdat sommige titels iets sarcastischer zijn dan normale kopteksten? Kijken jullie wel eens naar "Dit was het nieuws"? Gebeurd precies hetzelfde. Ik versta dit onder mierenneukerij...sorry hoor....
Anders was zelfs de titel moslim-bashingquote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Loedertje, waarom heb je de titel van mijn topic (over moslims en discriminatie) veranderd? De titel vh bronartikel had het ook gewoon over discriminatie en niet over geweld, vandalisme, etc.
Dan ga je schrijven of tekenen ofzo, de POL SC is nog open als het goed is trouwens.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:02 schreef Silmarwen het volgende:
Dago doe niet zo gek. Iedereen die loopt te fucken is toch gebanned ik verveel me dood man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |