Open dan idd maar een nieuwe thread over die gekken die het in hun hoofd halen om te stelen van graven.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:10 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Jongeren stelen bloemen bij monument
Dat topic is op slot. Het is natuurlijk ook een naar topic, maar die zijn er wel meer. Geen reden om het op slot te doen, lijkt me. En zoals ik al in mijn topic zei, had ik wellicht de speculatie over daders weg moeten laten en die mag ook alsnog wel weg, maar ik vind het vrij belachelijk dat ie dicht zit.
Ach ja, dat was te verwachten.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:23 schreef Loedertje het volgende:
Neen. *wijst naar faq/huisregels NWS.
Precies, tenslotte heb je ze zelf ooit mede bedacht nietwaar?quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:29 schreef robh het volgende:
[..]
Ach ja, dat was te verwachten.
Jep. Reuze handig af en toequote:Op woensdag 12 mei 2004 16:34 schreef Loedertje het volgende:
Precies, tenslotte heb je ze zelf ooit mede bedacht nietwaar?
Je bedoelt de reactie op "weke zak"?quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:25 schreef Refragmental het volgende:
Kan iemand hier ff naar kijken?
Extremistische moslimsite toont onthoofding Amerikaan
Verbal wenst me een coma toe...
ik ben al om minder gebanned![]()
Jah... iemand een coma toewensen mag namelijk niet, maar dat wist je natuurlijk ook wel als Mod!quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bedoelt de reactie op "weke zak"?
HO!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:33 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jah... iemand een coma toewensen mag namelijk niet, maar dat wist je natuurlijk ook wel als Mod!
Of mag ik Verbal ook ongestraft een marteldood ala jihad toewensen? Dan weet ik dat tenminste voor de volgende keer.
Het blijft me trouwens verbazen dat Verbal heel vaak met dit soort reacties wegkomt... want het is zeer zeker niet de eerste laatste keer dat ie iemand half-dood wenst.
Dus wat je zegt is dat je iemand bestraft wilt zien omdat hij reageert nadat jij hem uitschold?quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:33 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jah... iemand een coma toewensen mag namelijk niet, maar dat wist je natuurlijk ook wel als Mod!
HO... het dubbeltje heeft 2 kanten!quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
HO!!
*ingrijpt*
JIJ loopt al jaren vanuit het niets breinloos op V te reageren, we zijn nu 5 jaar verder onderhand, mag het onderhand eens afgelopen zijn?
Dank,
verder wenst V je niets dan goeds...
En hoe weet jij dat het een minderjarige is?quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:41 schreef sarsvirus het volgende:
hoi geachte heren
ik heb last van het icoontje van Kindred_Spirits.
het is van een minderjarige die naakt is.
volgens mij is dit tegen de regels die hier worden toegepast..
graag doet dat wat aan
Loedertje is een dame!quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:41 schreef sarsvirus het volgende:
hoi geachte heren
Hoe weet jij dat het van een minderjarige is?quote:ik heb last van het icoontje van Kindred_Spirits.
het is van een minderjarige die naakt is.
volgens mij is dit tegen de regels die hier worden toegepast..
graag doet dat wat aan
Tis klaar, 5 jaar dit gekneus,quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:49 schreef Refragmental het volgende:
En hoe vaak reageer ik op Verbal?
1 keer in de maand ofzo... en dan gaat het regelmatig mis.
Maar waar er 2 over en weer "bekvechten" zijn er ook 2 fout... behalve wanneer het verbal betreft zoals ik wel heb gemerkt in persoonlijke ervaringen.
Zeg dat ook aub tegen hem!quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tis klaar, 5 jaar dit gekneus,
verzin iets anders, reageer niet op V, klaar.
Doen we, maar hej, denk aan de voordelen van een comaquote:Op woensdag 12 mei 2004 17:54 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zeg dat ook aub tegen hem!![]()
2 bekvechten 2 fout! Simpel zat.
Maar voor Verbal gelden speciale regeltjes.
Ik wens hem ook niets dan goeds toe (coma's zijn blijkbaar goed)
No way .quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:54 schreef Refragmental het volgende:
Maar voor Verbal gelden speciale regeltjes.
Ik loop stage... is ongeveer gelijk aan een coma van 9 tot 5!quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doen we, maar hej, denk aan de voordelen van een coma
Nooit meer vroeg op om te werken
Case closed verder?
Bedankt. Mocht het weer zo gaan, zet dan maar in mijn openingspost met vette grote koeie letters bij dat er negatieve opmerkingen in feedback moeten en niet in de reeks.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:09 schreef Loedertje het volgende:
Done
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |