Nog meer mensen die het wel een opvallend goed album vonden?quote:www.planet.nl:
Kanye West - The College Dropout
Gepubliceerd op woensdag 17 maart 2004
Twee jaar geleden liet Kanye West voor het eerst van zich horen in de hiphopwereld. Dat deed hij om te beginnen als producer van Ludacris. Daarna volgde de eerste stap naar de mainstream pop met een productiecredit voor Britney Spears. Het noodlot sloeg toe toen de man in 2002 een afschuwelijk ongeluk kreeg. Daarbij ontsnapte hij ternauwernood aan de dood. Dat verhaal en meer vertelt hij op zijn eerste eigen (Universal) album als rapper.The College Dropout is een debuut en meteen al een van de meest besproken hiphipplaten van 2004. Dat komt mede door Wests bemoeienis met de hits van sterren als Alicia Keys, Beyoncé en Jay Z, voor wie hij het afgelopen jaar produceerde. Daarmee schaarde hij zich in een klap in het rijtje topproducers als The Neptunes en Timbaland. De kritieken waren lovend en West kon zijn carrière als rapper gaan uitstippelen. Het moet gezegd: The College Dropout is een bijzonder plaatje. Het zijn de betoverende soulklanken, de briljanten ideeën en de verrassende samples die overtuigen. West weet precies hoe hij een pakkende song moet maken en daarmee een breed publiek bereiken. Dit is een plaat vol diepgang en ontroering, van humor en zelfspot. Een album dat uitblinkt door vindingrijkheid en originaliteit
oh? wanneer dan?quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:07 schreef thaWarhead het volgende:
Binnenkort in de Paradiso.
heeft hij nog een album dan, omdat je zegt 'beide albums'?quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:27 schreef Chillz het volgende:Kanye West
Through The Wire is een fantastisch nummer
zeker nog bijzonderder als je ervan weet dat hij de originele versie hiervan heeft ingerapt toen hij nog volop in het verband en het chirurgisch staal hing
nieuwe single: All Falls Down, heel anders als bovengenoemde, toch op zijn manier erg fijntjes
Slow Jamz en Overnight Celebrity van Twista ft Kanye ook lekker
ik moet toch nog eens beter naar beide albums gaan luisteren, want eigenlijk zijn dit de enige nummers die ik tot nu toe goed beluisterd heb
Delated Peoples ft Kanye - This Way... ook al lekker trouwens
owh, sorry... Neequote:Op dinsdag 27 april 2004 18:08 schreef AltamirA het volgende:
heeft hij nog een album dan, omdat je zegt 'beide albums'?
Het nummer All Falls down is een nummer van lauryn hill ( alleen door een ander gezongen ) Echte versie van lauryn hill is een stuk beter!!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:08 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Zelf vind ik trouwen Never Let Me Down (ft. Jay Z) en the New Workout Plan de betere nummer van t album![]()
Ik vind t toch een heel leuk nummerquote:Op maandag 14 juni 2004 19:19 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
Het nummer All Falls down is een nummer van lauryn hill ( alleen door een ander gezongen ) Echte versie van lauryn hill is een stuk beter!!!
Het is een erg leuk nummer....zoek eens op kazaa of wat dan ook de versie met lauryn en kayne west...quote:Op maandag 14 juni 2004 20:02 schreef Morgion het volgende:
[..]
Ik vind t toch een heel leuk nummeren dat wijf in de clip is ubergeil
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 19:20 schreef _bigmac_ het volgende:
Hij is echt goed idd.
Na Cheers van Obbie het beste album van de afgelopen 2 jaar.
wordt ook z`n nieuwe single, na All Falls Downquote:Op maandag 14 juni 2004 19:35 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
jesus walks is ook een leuk nummer
Hij is echt goed idd.
nee, sorry je hebt de verkeerde...quote:Op maandag 14 juni 2004 23:44 schreef Djeez het volgende:
Is dit weer zo'n standaard R. Kelly-kloon ?
Nou, ik vind hem nou niet direct op een andere rapper lijken hoor. Toch een beetje eigen stijltjequote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:31 schreef AltamirA het volgende:
[..]
nee, sorry je hebt de verkeerde...
het is de nieuwe Obie Trice :')
lol lees het topic even doorquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:46 schreef Morgion het volgende:
[..]
Nou, ik vind hem nou niet direct op een andere rapper lijken hoor. Toch een beetje eigen stijltje![]()
niemand?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:44 schreef laffer het volgende:
weet iemand toevallig hoe het orginele nummer van "through the wire" heet?
het orgineel dus.
duidelijk heb jij geen verstand van dit muziek genre, hou je er dan buiten.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:31 schreef AltamirA het volgende:
[..]
nee, sorry je hebt de verkeerde...
het is de nieuwe Obie Trice :')
dat is em, 1000x dankquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:42 schreef marcek het volgende:
chaka khan - through the fire ?
Waar slaat dit nu weer op??quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:42 schreef AltamirA het volgende:
[..]
lol lees het topic even door![]()
Hij is echt goed idd.
Lol lees jij eerst maar eens even het topic door voordat ik mijn grap aan je uit meot gaan leggen...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:47 schreef Pumatje het volgende:
[..]
duidelijk heb jij geen verstand van dit muziek genre, hou je er dan buiten.
kanye speelt al een hele tijd mee.. enkel niet zo erg lang als rapper zelf actief.
Lekker duidelijk. Welk nummer?quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:23 schreef bugeye het volgende:
Die hoge stem in dat ene nummer lijkt verdacht veel op Sting
quote:Op maandag 14 juni 2004 19:19 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
Het nummer All Falls down is een nummer van lauryn hill ( alleen door een ander gezongen ) Echte versie van lauryn hill is een stuk beter!!!
wat denk je anders zelfquote:Op zondag 20 juni 2004 20:31 schreef matthijst het volgende:
[..]
Lekker duidelijk. Welk nummer?
sorry, maar ik word een beetje zat van dat gezeur dat ze meteen gaan zeggen "lekker duidelijk"quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:41 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
RELEASE DATE: 2004-02-10quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:13 schreef Robertje het volgende:
Volgens mij is ie al een paar maanden uit.
Never Let Me Down (ft. Jay Z) is echt een super nummerquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:08 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Zelf vind ik trouwen Never Let Me Down (ft. Jay Z) en the New Workout Plan de betere nummer van t album![]()
Ja , inderdaadquote:Op maandag 26 juli 2004 20:49 schreef FlowDesign het volgende:
Heb dat album vandaag gedownload, maar ik vind het tegen vallen.
Ik had er veel meer van verwacht.
Het is ook niet erg vernieuwend, geen enkel nummer heeft een beat of een deuntje waarvan ik denk "yeah, dat klinkt gaaf."
En ja, klinkt erg corny, maar alleen de nummers die ook als single uitgebracht zijn klinken dan weer wel oké. Dus in dat opzicht hebben ze wel een goede keus gemaakt.
If so... mag ik dan met je mee?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:12 schreef Duiveltja het volgende:
Weet iemand of hij in de nabije toekomst naar Nederland komt voor een concert?
Moeten het toch eens hebben over de betaling van de onkosten voor al dat taxivervoer.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:11 schreef Duiveltja het volgende:
Jij bent mijn vervoer, dus je moet mee
Heard 'em say. Leuk nummer is datquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:15 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind dat nieuwe nummer waar hij als zwerver verkleed is met een stel kinderen in een warenhuis komt, ook best wel luisterbaar
Heb ook Late Registration, maar het nummer Jesus Walks is stiekem wel het coolst
Dit jaar ook op North Sea Jazz.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:35 schreef T1andonly het volgende:
Rock Werchter, is wel is belgie maar toch redelijk dichtbij en daar is die nog te bezichtigen
Meer rock en alternative liefhebbers op fokquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:01 schreef -Mo- het volgende:
Ik vraag me wel eens af of MUZ maar 10 bezoekers heeft, als zelfs Kanye nog maar 70 berichten heeft in zijn topic.
Je hebt meer succes als je op internet zoekt, hij is pas vanaf 7 september te koop.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:24 schreef Copycat het volgende:
Morgen maar eens voor gaan shoppen.
Oh. Dan wacht ik nog een weekjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:03 schreef Niek. het volgende:
Je hebt meer succes als je op internet zoekt, hij is pas vanaf 7 september te koop.
Ja dat viel me ook wel op. In ruim 3 jaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:01 schreef -Mo- het volgende:
Ik vraag me wel eens af of MUZ maar 10 bezoekers heeft, als zelfs Kanye nog maar 70 berichten heeft in zijn topic.
Ja!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:27 schreef Guerra het volgende:
Stronger is een vette single.
Dat laat ik verder maar.quote:Album moet ik nog luisteren.
Favo tracks:quote:They'd rather give me the n-nigga-please award
But I'll just take the I-got-alotta-cheese award
quote:Kanye West naar Nederland
Uitgegeven: 5 september 2007 13:00
Laatst gewijzigd: 5 september 2007 13:02
AMSTERDAM - Kanye West komt naar Nederland voor een concert. De Amerikaanse muziekproducent en hiphopartiest staat maandag 19 november in de Heineken Music Hall in Amsterdam.
Het concert is onderdeel van zijn Glow in the Dark Tour 2007. West wordt begeleid door een 16-koppig, geheel vrouwelijk orkest. De artiest is bekend van onder meer de hit Gold Digger. Hij werkte als producent samen met Jay-Z, Janet Jackson en John Legend.
West trad voor het laatst in Nederland op tijdens het North Sea Jazz Festival 2006. De kaartverkoop voor zijn show begint zaterdag 8 september.
(c) ANP
quote:Datum: 19-11-2007
Aanvang 20.00 uur
Deuren open 18.30 uur
Voorprogramma:
nnb
Entree ¤ 37,50
(excl. servicekosten)
De clip is ook mooi trouwensquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:51 schreef Scandalous het volgende:
laaaa laaa laaa laaa wait till I get my money right![]()
iddquote:
Is ie toch altijd al geweestquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:00 schreef Posdnous het volgende:
Kanye is popmuziek goeie geworden..
Oh shit, hij is niet meer gangster underground mixtape hiphopshit meer, wat een baggerartiest!quote:
Juistquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh shit, hij is niet meer gangster underground mixtape hiphopshit meer, wat een baggerartiest!
Ik vind wat-ie heeft gedaan met dat Daft Punk-nummer wel heel aardig.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:19 schreef Posdnous het volgende:
Hij was ooit tenminste nog een 'beetje' hiphop.
Totdat ik hem zag in die film met Bruce Willis. Christus wat een jankstem heeft die kerel daar, het ging me zo irriteren dat ik eigenlijk zijn nummers ook doorskip tegenwoordig.quote:Op maandag 10 september 2007 17:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind wat-ie heeft gedaan met dat Daft Punk-nummer wel heel aardig.
Ik ben zelf anders ook meer van de Mos Def.
Echt? Hier vond ik zijn tem en zijn spit toch wel heel aardig: http://nl.youtube.com/watch?v=k_M1u5OJoT0quote:Op maandag 10 september 2007 19:17 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Totdat ik hem zag in die film met Bruce Willis. Christus wat een jankstem heeft die kerel daar, het ging me zo irriteren dat ik eigenlijk zijn nummers ook doorskip tegenwoordig.
Deze dus.![]()
quote:That's two years in a row, man... give a black man a chance. I'm trying hard man, I have the ... number one record, man.
quote:Music industry insiders are telling us that Kanye West’s new album, released on Tuesday, is on its way to selling 700,000 copies.
50 Cent’s new record is only projected to move about 500,000 units.
There is even talk that Kenney Chesney’s new album, also released this week, will do better than Fiddy too.
50 Cent coming in third???
Time to hang up your microphone Fiddy!!!!
wat is wel hiphop en wat niet, here we go againquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:19 schreef Posdnous het volgende:
Hij was ooit tenminste nog een 'beetje' hiphop.
Hoe is dat afgelopen?quote:
Ik word ermee wakkerquote:Op woensdag 12 september 2007 14:35 schreef EsDe het volgende:
[..]
Good morning is een erggg lekker nr!
Het was toch met de verkoop van de eerste dag? Niet de totale verkoop?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:41 schreef Bananenman het volgende:
Geen idee, verder nog geen nieuws.
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:50 schreef Djekko het volgende:
Nieuwe video, Good Life ft. T-Pain! http://videos.onsmash.com/v/p9Bk7dD5pzw9Mskx
Strakke clip !quote:Op donderdag 13 september 2007 12:50 schreef Djekko het volgende:
Nieuwe video, Good Life ft. T-Pain! http://videos.onsmash.com/v/p9Bk7dD5pzw9Mskx
Erg lekker nummer, leuke clipAlbum is top, op enkele nummers (Drunk And Hot Girls, Barry Bonds) na..
Vergeet niet dat hij ook 'internationaal' gezegd heeft, hé. Niet alleen Amerika, of alleen de UK. Aan het eind van de rit heeft 50 Cent 3 keer zo veel verkocht, maar heeft Kanye West 3 keer zo veel goede recensies gehadquote:Op donderdag 13 september 2007 13:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Het was toch met de verkoop van de eerste dag? Niet de totale verkoop?
Het is al 3 dagen geleden....
Bron: Statemagazine.nlquote:Afgelopen weekend begon de voorverkoop voor het concert van Kanye West in de Heineken Music Hall op maandag 19 november. Inmiddels is de naam van het voorprogramma bekend: Common.
De afgelopen twee albums van Common bestaan voor het merendeel uit Kanye West-producties. De twee komen allebei uit Chicago en kennen elkaar via Commons oude producer No ID, ooit Kanye's mentor.De laatste keer dat Common in Nederland optrad, was in juli 2005 in Paradiso (foto).
Kaarten voor de show in de HMH kosten ¤ 37,50.
Overigens rapporteert Billboard dat Kane West op koers ligt om 50 Cent te verslaan in de grote verkoopwedstrijd die afgelopen dinsdag losbarstte met de Amerikaanse release van zowel Graduation als Curtis. Volgens de telmachines van Nielsen SoundScan lijkt Kanye op de dag van release 437.000 Graduations te hebben verkocht, tegen 310.000 Curtissen. (bron: Billboard)
Mee eensquote:Op donderdag 13 september 2007 20:02 schreef kreuk050 het volgende:
Coole Video, Good Life!
Hoogste weekverkopen sinds twee jaar in de VS voor "Graduation".quote:Op zondag 16 september 2007 15:18 schreef brtausi het volgende:
T-pain klinkt wel lekker, eerste nummer wat hoor van die gast(t-pain dan)
Ennuuhhh, wel ff nog snel dat album op itunes kopen he.
ZE zitten bijna op de 1 miljoen dus die grens moet even overschreden worden
Ja maar dat is geen nieuwsquote:Op woensdag 19 september 2007 21:11 schreef alors het volgende:
Dit is pas een mooi filmpje over vrind t-pain
http://www.youtube.com/watch?v=RYiN2N_JADg
T-Pain is oké jaquote:Op woensdag 19 september 2007 20:54 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hoogste weekverkopen sinds twee jaar in de VS voor "Graduation".
Overigens moet je nog meer van T-Pain luisteren, het is toch wel één van de populairste artiesten in de VS momenteel met niet minder 4 singles bij de bovenste 28 van de Billboard Hot 100. Deze "nieuwe" (videoclip is net uit) met Chris Brown is ook heerlijk: http://www.youtube.com/watch?v=4DC4Rb9quKk
Maar goed ik ben dan ook totaal geen rnb / hiphop fan. *haast zich snel weg uit dit topic![]()
homecoming is echt geweldig nummer!quote:Op donderdag 20 september 2007 20:50 schreef asdqert het volgende:
Ge-ni-aal gedaan dat nummer met Chris Martin. Klinkt zalig, mooi contrast en bovendien erg gaaf gedaan met die piano en rauwe drum.(heeft het over 'Homecoming')
Echt prachtig!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:21 schreef alors het volgende:
Kanye parodieert zichzelf
http://youtube.com/watch?v=cbi9oHWGGWo
Had er zo een zin inquote:Kanye West komt definitief niet naar Nederland, meldt Mojo Concerts. Het overlijden van zijn moeder is de reden dat de Europese tour niet meer doorgaat. Common, die het voorprogramma van Kanye zou verzorgen, blijft ook in de States.
Het management van Kanye West zegt in een verklaring "Kanye bedankt zijn fans voor het begrip in deze tijden en zal bij de eerste gelegenheid terugkeren naar Nederland om voor hen op te treden."
Er is dus geen vervangende datum gevonden voor het concert, bezitters van kaartjes kunnen deze vanaf vandaag tot 20 december terugbrengen naar de voorverkoopadressen. Mensen met een ticketfast ticket, worden door Ticket Service Nederland benaderd.
Op de officiële website van Kanye zijn alle concerten tot en met 21 november geschrapt. Na deze datum zijn er nog wel concerten van de rapper/producer gepland in Groot Britannië.
Dat is nog het stomste van het hele verhaalquote:Kanye West komt definitief niet naar Nederland, meldt Mojo Concerts. Het overlijden van zijn moeder is de reden dat de Europese tour niet meer doorgaat. Common, die het voorprogramma van Kanye zou verzorgen, blijft ook in de States.
Het management van Kanye West zegt in een verklaring "Kanye bedankt zijn fans voor het begrip in deze tijden en zal bij de eerste gelegenheid terugkeren naar Nederland om voor hen op te treden."
Er is dus geen vervangende datum gevonden voor het concert, bezitters van kaartjes kunnen deze vanaf vandaag tot 20 december terugbrengen naar de voorverkoopadressen. Mensen met een ticketfast ticket, worden door Ticket Service Nederland benaderd.
Op de officiële website van Kanye zijn alle concerten tot en met 21 november geschrapt. Na deze datum zijn er nog wel concerten van de rapper/producer gepland in Groot Britannië.
Aah wat sneu zeg..quote:Kanye West stort in tijdens concert
Uitgegeven: 18 november 2007 23:41
Laatst gewijzigd: 18 november 2007 23:42
AMSTERDAM - Kanye West is zaterdagavond in tranen uitgebarsten tijdens een concert dat hij gaf in Parijs. Dat vertelt een getuige aan het Amerikaanse tijdschrift People.
West verloor een week geleden zijn moeder Donda op 58-jarige leeftijd na een borstverkleining en een buikwandcorrectie.
Moeder
Aan het einde van de show zette de band het nummer 'Hey Mama' in. De 30-jarige rapper introduceerde het nummer met de woorden 'Deze is voor mijn moeder' en begon daarop te huilen.
"Hij stond daar in het felle licht te huilen terwijl de band verder speelde", vertelt een bezoeker. "Een achtergrondzanger, de dj en een gitarist probeerden hem te troosten."
Publiek
Het publiek, dat doodstil toekeek, begon te klappen toen West probeerde zichzelf te herpakken. Hij verdween van het podium, om tien minuten later terug te keren met zijn hit 'Stronger'.
"Hij was erg nerveus", vertelt de getuige. "Hij bleef naar het publiek roepen dat hij de fans nu nodig heeft en het publiek schreeuwde terug. Het was magisch."
Amsterdam
Kanye West zou maandag een concert geven in de Amsterdamse Heineken Music Hall, maar dat heeft hij vanwege de dood van zijn moeder afgezegd.
Filmpjequote:
Zeker iemand die het nummer nog nooit gehoord heeft.quote:Hij bleef naar het publiek roepen dat hij de fans nu nodig heeft
Aah die arme jongen, de tranen springen me serieus in mn ogen als ik dit ziequote:Op maandag 19 november 2007 14:17 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Filmpje![]()
[..]
Zeker iemand die het nummer nog nooit gehoord heeft.![]()
Ja bij mij ook.quote:Op maandag 19 november 2007 15:05 schreef alors het volgende:
[..]
Aah die arme jongen, de tranen springen me serieus in mn ogen als ik dit zie![]()
helemaal mee eensquote:Op maandag 19 november 2007 15:16 schreef Felixa het volgende:
Ik ben helemaal geen fan van zijn muziek maar dit breekt echt je hart in 10 stukken als je dit ziet.
Die is Dinsdag.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:23 schreef kreuk050 het volgende:
Ook stom is dat het in Brussel zondag wel doorgaat!!! Be-lachelijk.
Ik hoop dat maandag de begrafenis is anders slaat het nergens op.
quote:The problems that we’re going through, the situations and hard times. And who would ever thought that these same songs would have to help me. And these shows, every show that I do has a different meaning to me now. Whether it’s “I Heard ‘Em Say, Nothings Ever Promised”, “You Can’t Tell Me Nothing”, “Jesus Walks”, “Touch The Sky”, or “That that don’t kill me can only make me Stronger”.
You know people call me and they say, “well you need to do this and you need to that.” And about 50 people, or 100 people that I ain’t never talked to in like the past 3 years call me out the blue talking about, “I just want to tell you that I give you [my] support and stuff.” Well I appreciate all the support and all that, but don’t suggest what I’m supposed to do.
[They say] “What you need to do is you need to stop touring and go home and clear your head.” Go home to what mother fucker?
Because if they see you out and you go outside and then the media catches a glimpse.. MAN FUCK THE MEDIA! Nobody can tell me anything about, you know when they talk about celebrity lives and real lives and the difference with all this being on T.V. Right now, you can’t tell me nothing.
And there’s nothing that she loved more then to come to the shows and scream louder than any fan. Because she was my first fan that was screaming before anybody else. My first manager. And if she was here, she would tell me to “get on that stage and kill it dawg.” That was her favorite word, dawg. She would tell me to go on this ‘Glow in the Dark’ tour and take over the world and “be number one like how I taught you to be baby.”
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:17 schreef kodama het volgende:
Muahahaha ze moeder is overleden en nog gaat alles om hem heh....
wat is het toch ook een gigantisch sukkeltje.
Reageer dan niet kneus.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:17 schreef kodama het volgende:
wat is het toch ook een gigantisch sukkeltje.
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:17 schreef kodama het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 06:31 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat een gezelligheid in de kleedkamer bij de Glow in the dark tour
En wat een dikke remix van Lollipop!
quote:When I was in Europe I would play this game for hours and hours... it helped me zone out. Everybody would get envolved... Derrick Dudley (Common's manager) and Consequence were the best other than me... I beat Lexi... Don C beat Jay... Tony Williams beat Common... but every now and then people would speak of this legendary connect 4 champion........... BEYONCE!!! I had 2 play her!...so last night at Jay's new 40/40 club in Las Vegas (which is sidebar, crazy big w/ 24krt gold flooring, Black Jack tables, $500 slot machines,the biggest projection screen in the universe and the best turkey burgers I've ever had in my life) she beat me 9 times in a row! (and I didn't even spaz lol) here's a photo of the only game I won!
Gaat niet zo best geloof ik, ze moesten sluiten wegens gebrek aan vergunningen dacht ik. nogal wat problemen met personeel.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | 08/11/2008 @ 20:00 - Odyssey Arena / Belfast, Northern Ireland - Tickets on sale Sep. 5 at 9am 09/11/2008 @ 20:00 - RDS Simmonscourt / Dublin, Ireland - 12/11/2008 @ 18:30 - O2 Arena / London, UK - Pre Sale 13/11/2008 @ 19:30 - Metro Radio Arena Newcastle / Newcastle, UK - Pre Sale 15/11/2008 @ 18:30 - NEC / Birmingham, UK - Seated Or Standing 16/11/2008 @ 18:30 - SECC / Glasgow, Scotland - Pre Sale 17/11/2008 @ 19:30 - MEN / Manchester, UK - Seated Or Standing 20/11/2008 @ 19:00 - Bercy / Paris, France TBA: 21/11/2008 - Forest National / Brussels, Belgium 22/11/2008 - Messehalle / Stuttgart, Germany 23/11/2008 - Heineken Music Hall / Amsterdam, Holland 24/11/2008 - Arena Oberhausen / Oberhausen, Germany 25/11/2008 - T-Mobile Arena / Prague, Czech Republic 26/11/2008 - Incheba Expo Arena / Bratislava, Slovakia |
Vreselijk, het had net zo goed van T-Painquote:
www.ticketservice.nlquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:11 schreef DretoX het volgende:
Het is toch gewoon in de HMH, dat zie ik iig als ik het concert google.. Maar ¤60? Vind ik wel erg veel van het goede, heb 40 betaald voor Jay-Z, en in 2003 ook zoiets voor een hele tour met oa Eminem. Maargoed als kanye lupe etc meeneemt vind ik het best.
Als je "Kanye West HMH" op Google invoert krijg je de site van een louche tickethandelaar te zien. Zij verkopen kaarten voor een optreden wat niet bestaat, op een datum waar Kanye zelfs in Oberhausen speelt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:11 schreef DretoX het volgende:
Het is toch gewoon in de HMH, dat zie ik iig als ik het concert google.. Maar ¤60? Vind ik wel erg veel van het goede, heb 40 betaald voor Jay-Z, en in 2003 ook zoiets voor een hele tour met oa Eminem. Maargoed als kanye lupe etc meeneemt vind ik het best.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:35 schreef brtausi het volgende:
Volgens nieuwe updates zal die in het het Ahoy staan.
Ben ik persoonlijk niet echt blij mee maar ja, kan ik wel weer mooi op de tribune zitten
Nogmaals: Bron?quote:
Inderdaad, na de 3e minuut topt ie het refrein even, die voelde ik welquote:Op woensdag 17 september 2008 19:05 schreef alors het volgende:
Die drums zijn zo gruwelijk bij Love Lockdown. Maar ik vind de VMA versie eigenlijk net wat leuker, wat harder en wat meer emotie in z'n stem.
Flashing Lights is van Graduation en niet van Late Registration maar goed. Bittersweet was geloof ik in sommige landen bonustrack op Graduation, maar niet in Nederland in elk gevalquote:Op donderdag 18 september 2008 13:26 schreef emokid het volgende:
Kanye West is een sukkel geworden. Ik weet nog toen College Dropout net uit was, wat een machtig album vond ik dat. Gisteren weer geluisterd na al die jaren en hij blijft goed. Late Registration vond ik wat tegenvallen op een paar nummers na. Flashing Lights en We Major zogen echt. Zijn laatste album heb ik nooit een kans gegeven. Ik vond het zo jammer dat die toen Bittersweet niet op Late Reg. had gezet, ik heb dat nummer daarna nooit weer opgezocht. Even YouTuben.. ik neem aan dat die al uit is?
Dat bewijst maar weer dat ik er niet bij ben met zijn muziek.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Flashing Lights is van Graduation en niet van Late Registration maar goed. Bittersweet was geloof ik in sommige landen bonustrack op Graduation, maar niet in Nederland in elk geval
Lol, dan is het voor jou in verhouding een heel duur kaartjequote:Op zondag 21 september 2008 05:51 schreef Erotica_ het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen Santogold zien
*Hoopt op allebei..quote:Op zondag 21 september 2008 11:08 schreef brtausi het volgende:
[..]
Lol, dan is het voor jou in verhouding een heel duur kaartje![]()
Ondersteunen ze Kanye nou of zijn die gasten nou het voorprogramma?
Vind het een heerlijk album. Vooral de eerste twee singles op het moment, maar ook de meeste andere nummers zijn goed te doenquote:
Is het album al te downloaden? Voordat ik hem ga kopen wil ik 'm ff luisteren namelijk...quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:00 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Vind het een heerlijk album. Vooral de eerste twee singles op het moment, maar ook de meeste andere nummers zijn goed te doen
Die zijn er ook wel een paar..quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:47 schreef kreuk050 het volgende:
Hmm extreem veel nummers, dan wacht ik wel op de extreem vele full album versions.
Quality that is.
Heartlessquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zijn er ook wel een paar..
Coldest Winter, Heartbreak, Love Lockdown in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |