quote:Datum: 19-11-2007
Aanvang 20.00 uur
Deuren open 18.30 uur
Voorprogramma:
nnb
Entree ¤ 37,50
(excl. servicekosten)
De clip is ook mooi trouwensquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:51 schreef Scandalous het volgende:
laaaa laaa laaa laaa wait till I get my money right![]()
iddquote:
Is ie toch altijd al geweestquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:00 schreef Posdnous het volgende:
Kanye is popmuziek goeie geworden..
Oh shit, hij is niet meer gangster underground mixtape hiphopshit meer, wat een baggerartiest!quote:
Juistquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh shit, hij is niet meer gangster underground mixtape hiphopshit meer, wat een baggerartiest!
Ik vind wat-ie heeft gedaan met dat Daft Punk-nummer wel heel aardig.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:19 schreef Posdnous het volgende:
Hij was ooit tenminste nog een 'beetje' hiphop.
Totdat ik hem zag in die film met Bruce Willis. Christus wat een jankstem heeft die kerel daar, het ging me zo irriteren dat ik eigenlijk zijn nummers ook doorskip tegenwoordig.quote:Op maandag 10 september 2007 17:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind wat-ie heeft gedaan met dat Daft Punk-nummer wel heel aardig.
Ik ben zelf anders ook meer van de Mos Def.
Echt? Hier vond ik zijn tem en zijn spit toch wel heel aardig: http://nl.youtube.com/watch?v=k_M1u5OJoT0quote:Op maandag 10 september 2007 19:17 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Totdat ik hem zag in die film met Bruce Willis. Christus wat een jankstem heeft die kerel daar, het ging me zo irriteren dat ik eigenlijk zijn nummers ook doorskip tegenwoordig.
Deze dus.![]()
quote:That's two years in a row, man... give a black man a chance. I'm trying hard man, I have the ... number one record, man.
quote:Music industry insiders are telling us that Kanye West’s new album, released on Tuesday, is on its way to selling 700,000 copies.
50 Cent’s new record is only projected to move about 500,000 units.
There is even talk that Kenney Chesney’s new album, also released this week, will do better than Fiddy too.
50 Cent coming in third???
Time to hang up your microphone Fiddy!!!!
wat is wel hiphop en wat niet, here we go againquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:19 schreef Posdnous het volgende:
Hij was ooit tenminste nog een 'beetje' hiphop.
Hoe is dat afgelopen?quote:
Ik word ermee wakkerquote:Op woensdag 12 september 2007 14:35 schreef EsDe het volgende:
[..]
Good morning is een erggg lekker nr!
Het was toch met de verkoop van de eerste dag? Niet de totale verkoop?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:41 schreef Bananenman het volgende:
Geen idee, verder nog geen nieuws.
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:50 schreef Djekko het volgende:
Nieuwe video, Good Life ft. T-Pain! http://videos.onsmash.com/v/p9Bk7dD5pzw9Mskx
Strakke clip !quote:Op donderdag 13 september 2007 12:50 schreef Djekko het volgende:
Nieuwe video, Good Life ft. T-Pain! http://videos.onsmash.com/v/p9Bk7dD5pzw9Mskx
Erg lekker nummer, leuke clipAlbum is top, op enkele nummers (Drunk And Hot Girls, Barry Bonds) na..
Vergeet niet dat hij ook 'internationaal' gezegd heeft, hé. Niet alleen Amerika, of alleen de UK. Aan het eind van de rit heeft 50 Cent 3 keer zo veel verkocht, maar heeft Kanye West 3 keer zo veel goede recensies gehadquote:Op donderdag 13 september 2007 13:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Het was toch met de verkoop van de eerste dag? Niet de totale verkoop?
Het is al 3 dagen geleden....
Bron: Statemagazine.nlquote:Afgelopen weekend begon de voorverkoop voor het concert van Kanye West in de Heineken Music Hall op maandag 19 november. Inmiddels is de naam van het voorprogramma bekend: Common.
De afgelopen twee albums van Common bestaan voor het merendeel uit Kanye West-producties. De twee komen allebei uit Chicago en kennen elkaar via Commons oude producer No ID, ooit Kanye's mentor.De laatste keer dat Common in Nederland optrad, was in juli 2005 in Paradiso (foto).
Kaarten voor de show in de HMH kosten ¤ 37,50.
Overigens rapporteert Billboard dat Kane West op koers ligt om 50 Cent te verslaan in de grote verkoopwedstrijd die afgelopen dinsdag losbarstte met de Amerikaanse release van zowel Graduation als Curtis. Volgens de telmachines van Nielsen SoundScan lijkt Kanye op de dag van release 437.000 Graduations te hebben verkocht, tegen 310.000 Curtissen. (bron: Billboard)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |