Zo hoort het. Dutroux is misschien een kinderverkrachter, maar iig geen rovende massamoordenaar.quote:Op maandag 26 april 2004 18:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, ik ging iets te ver. Sorry Detroux.
\quote:Op maandag 26 april 2004 18:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zo hoort het. Dutroux is misschien een kinderverkrachter, maar iig geen rovende massamoordenaar.
Jij racist zijn. Ik moskee willen met minaret maar racistische Nederlandsje mensen niet willen. Ik moskee eisen.quote:Op maandag 26 april 2004 18:49 schreef Ype het volgende:
Steek die minaret maar diep in je reet.
Dat doe ik ook niet. Echter, als iemand zegt dat Dutroux net zo erg is als Hitler, zal ik zeggen dat hij een stuk minder mensen het leven zuur heeft gemaakt. Zo ook met Mohammed.quote:Op maandag 26 april 2004 18:50 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
\
Dora doe even normaal. Je gaat niet dutroux verdedigen.
Ja, sorry. Ik heb nog even gewacht op een ander die het topic zou openen, maar dat andere topic kwam maar niet. Toen heb ik er zelf maar 1 geopend.quote:Op maandag 26 april 2004 18:50 schreef X-Ray het volgende:
![]()
Ik ben geen racist, ik neuk je moeder.quote:Op maandag 26 april 2004 18:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jij racist zijn. Ik moskee willen met minaret maar racistische Nederlandsje mensen niet willen. Ik moskee eisen.
Dat neemt nietw eg dat die man een monster is. En voor de laatste eker trouwen met een jong meisje was in die tijd normaal. Ook in onze cultuur.quote:Op maandag 26 april 2004 18:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Echter, als iemand zegt dat Dutroux net zo erg is als Hitler, zal ik zeggen dat hij een stuk minder mensen het leven zuur heeft gemaakt. Zo ook met Mohammed.
Mijn god, ben je nou echt zo dom, of doe je maar alsof? Ik ben tegen meer allochtonen omdat het grootste deel niet geintegreerd is, en omdat ze vaak moslim zijn. Allochtonen zijn voor bv 50% moslim, autochtonen voor 0,1%. Als je een allochtoon toelaat heb je dus een 500 keer grotere kans dat hij moslim is. Snap je het nu, of heb je nog meer uitleg nodig, politiek-correcte paus?quote:Op maandag 26 april 2004 18:51 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ik snap dat Amsterdam en Den Haag in percentages van de totale bevolking meer islamieten hebben, maar mijn punt is dat jullie vooral tegen allochtoon zijn (die groep is namelijk nog groter in die steden, omdat het percentage moslims onder allochtonen lager ligt).
Nee, dat zijn kenmerken van niet-geintegreerde allochtonen. Wat ben je voor racist, dat jij geintegreerde allochtonen over 1 kam scheert met dat tuig?quote:Ook de voorbeelden die jullie aanhalen (het praten van een andere taal in de tram, etc.) hebben helemaal niks met de islam te maken. Dat zijn kenmerken van allochtonen.
Verreweg de meeste van die allochtonen in DH zijn moslim.quote:Op maandag 26 april 2004 18:51 schreef Monidique het volgende:
Maar, X-Ray, je artikel zegt dat de helft allochtoon is, niet dat de helft islamitisch is.
Zeker niet, maar Hitler en Mohammed zijn nog veel erger.quote:Op maandag 26 april 2004 18:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat neemt nietw eg dat die man een monster is.
Joden laten douchen met Zyklon-B was ook normaal in de jaren 40. Dat maakt het etisch gezien nog niet aanvaardbaar.quote:En voor de laatste eker trouwen met een jong meisje was in die tijd normaal. Ook in onze cultuur.
Die heeft er idd een stuk meer koud gemaakt dan Dutroux...quote:Op maandag 26 april 2004 18:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zo ook met Mohammed.
Gladiool.quote:Op maandag 26 april 2004 18:51 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ook de voorbeelden die jullie aanhalen (het praten van een andere taal in de tram, etc.) hebben helemaal niks met de islam te maken. Dat zijn kenmerken van allochtonen.
Ah, de Opmerking wordt weer gebruikt. Als gelovigen gebruikt rechts Nederland de term om de egenstander maar in een negatief daglicht te stellen en de discussie te sluiten. Immers, het is politiek-correct, het is logisch dat het fout is, want het is politiek-correct.quote:Op maandag 26 april 2004 18:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
politiek-correcte paus?
We hebben een A, We hebben een P, We hebben een P, We hebben een E, We hebben een L, We hebben een S, We hebben een P, We hebben een E, We hebben een R, We hebben een E, We hebben een N.quote:Op maandag 26 april 2004 18:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zeker niet, maar Hitler en Mohammed zijn nog veel erger.
[..]
Joden laten douchen met Zyklon-B was ook normaal in de jaren 40. Dat maakt het etisch gezien nog niet aanvaardbaar.
Misschien, maar het klopt dus niet dat de helft van de stedelijke jeugd islamitisch is.quote:Op maandag 26 april 2004 18:54 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Verreweg de meeste van die allochtonen in DH zijn moslim.
Elke dag worden er mensen gedood in naam van die achterlijke idioot Mohammed.quote:Op maandag 26 april 2004 18:55 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Die heeft er idd een stuk meer koud gemaakt dan Dutroux...
Ja, your point being?quote:Op maandag 26 april 2004 18:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Elke dag worden er mensen gedood in naam van die achterlijke idioot Mohammed.
Vruchten doden niemand, de islam doet dat wel.quote:Op maandag 26 april 2004 18:57 schreef Ype het volgende:
We hebben een A, We hebben een P, We hebben een P, We hebben een E, We hebben een L, We hebben een S, We hebben een P, We hebben een E, We hebben een R, We hebben een E, We hebben een N.
Kijk eens naar het journaal.quote:Op maandag 26 april 2004 18:59 schreef Ype het volgende:
[..]
Ja, your point being?
quote:Op maandag 26 april 2004 18:57 schreef Ype het volgende:
[..]
We hebben een A, We hebben een P, We hebben een P, We hebben een E, We hebben een L, We hebben een S, We hebben een P, We hebben een E, We hebben een R, We hebben een E, We hebben een N.
Je kan niets zeggen over Mohammed omdat enkele militanten in zijn naam van alles uitvoeren.quote:Op maandag 26 april 2004 18:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kijk eens naar het journaal.
En hij was nog een smerige pedoseksueel ook.quote:Op maandag 26 april 2004 18:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Elke dag worden er mensen gedood in naam van die achterlijke idioot Mohammed.
Ik zou het knap vinden als een concept kan doden.quote:Op maandag 26 april 2004 18:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Vruchten doden niemand, de islam doet dat wel.
Wedden dat als ik een appel op je hoofd laat vallen van de eiffeltoren jijd at niet overleeft, of ik spuit er gif in.quote:Op maandag 26 april 2004 18:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Vruchten doden niemand, de islam doet dat wel.
Waarom mogen allochtonen niet hun eigen taal praten in de tram. Dat is de vrijheid die iedereen in Nederland geniet? Waarom heb je daar problemen mee? Dat ze in de tram hun eigen taal praten hoeft niet te beteken dat ze geen Nederlands kunnen en kunnen communiceren met Nederlands.quote:Op maandag 26 april 2004 18:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Mijn god, ben je nou echt zo dom, of doe je maar alsof? Ik ben tegen meer allochtonen omdat het grootste deel niet geintegreerd is, en omdat ze vaak moslim zijn. Allochtonen zijn voor bv 50% moslim, autochtonen voor 0,1%. Als je een allochtoon toelaat heb je dus een 500 keer grotere kans dat hij moslim is. Snap je het nu, of heb je nog meer uitleg nodig, politiek-correcte paus?
[..]
Nee, dat zijn kenmerken van niet-geintegreerde allochtonen. Wat ben je voor racist, dat jij geintegreerde allochtonen over 1 kam scheert met dat tuig?
Dat doe ik al vaak, en nu ga ik weg oa. om te leren en zeer zeker ook omdat dit echt totaal nergens meer over gaat.quote:Op maandag 26 april 2004 18:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kijk eens naar het journaal.
quote:Op maandag 26 april 2004 19:00 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wedden dat als ik een appel kromzwaard op je hoofd laat vallen van de eiffeltoren jijd at niet overleeft, of ik spuit er gif in.
dat hoeft het inderdaad niet te betekenen, gek genoeg heb ik vaak het vermoeden dat het wél zo is.quote:Op maandag 26 april 2004 19:01 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Waarom mogen allochtonen niet hun eigen taal praten in de tram. Dat is de vrijheid die iedereen in Nederland geniet? Waarom heb je daar problemen mee? Dat ze in de tram hun eigen taal praten hoeft niet te beteken dat ze geen Nederlands kunnen en kunnen communiceren met Nederlands.
Wat zzeg jij. Echt, ik zzweer het je, ik verzzzzzzmoord je, jij bent razzist.quote:Op maandag 26 april 2004 19:01 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Waarom mogen allochtonen niet hun eigen taal praten in de tram. Dat is de vrijheid die iedereen in Nederland geniet? Waarom heb je daar problemen mee? Dat ze in de tram hun eigen taal praten hoeft niet te beteken dat ze geen Nederlands kunnen en kunnen communiceren met Nederlands.
De crux zit hem in het feit dat veel gelovigen niet zelf willen denken en liever blindelings en letterlijk volkomen achterhaalde leefregels volgen.quote:Op maandag 26 april 2004 19:00 schreef Silmarwen het volgende:
Mensen kunnen echt wel voor zichzelf denken hoor.
da's een goede samenvattingquote:Op maandag 26 april 2004 19:02 schreef RichardQuest het volgende:
oh ja, moslims, allochtonen, illegalen, buitenlanders, islam, koran, imam. Zo, ik heb het topic behandeld.
Nee, maar als je hier woont heb je Nederlands te praten. Ook onder elkaar, omdat het net zo onbeleefd is om in gezelschap een andere taal te gaan koeterwalen als het is om te fluisteren in gezelschap.quote:Op maandag 26 april 2004 19:01 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Het zijn net Nederlanders, bedoel jequote:Op maandag 26 april 2004 19:02 schreef Lithion het volgende:
[..]
De crux zit hem in het feit dat veel gelovigen niet zelf willen denken en liever blindelings volkomen achterhaalde leefregels volgen.
dat is niet voor niets zo. Als men zelf moet gaan denken... waarom zou je?quote:Op maandag 26 april 2004 19:02 schreef Lithion het volgende:
[..]
De crux zit hem in het feit dat veel gelovigen niet zelf willen denken en liever blindelings en letterlijk volkomen achterhaalde leefregels volgen.
Nou, inderdaad, het gaat nergens over. Een stel islamofoben die wat standaard riedeltjes neertypen. Het lijkt zowat wel POL-SC.quote:Op maandag 26 april 2004 19:01 schreef Ype het volgende:
zeer zeker ook omdat dit echt totaal nergens meer over gaat.
Hij is het woord "pedo's" vergeten.quote:Op maandag 26 april 2004 19:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's een goede samenvatting
Nee!!!!! Niet...de....moslim...ziektequote:Op maandag 26 april 2004 18:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Allochtonen zijn voor bv 50% moslim, autochtonen voor 0,1%. Als je een allochtoon toelaat heb je dus een 500 keer grotere kans dat hij moslim is.
True, true, toch ga ik weg.quote:Op maandag 26 april 2004 19:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, het gaat nergens over. Een stel islamofoben die wat standaard riedeltjes neertypen. Het lijkt zowat wel POL-SC.
Daar kun je het concept niet de schuld van geven.quote:Op maandag 26 april 2004 19:02 schreef Lithion het volgende:
[..]
De crux zit hem in het feit dat veel gelovigen niet zelf willen denken en liever blindelings en letterlijk volkomen achterhaalde leefregels volgen.
Jij volgt liever achterlijke regeltjes?quote:Op maandag 26 april 2004 19:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is niet voor niets zo. Als men zelf moet gaan denken... waarom zou je?
Wat heeft dit nou weer met allochtonen of moslims te maken? Dit is van toepassing op een kleine groep die het verziekt, niet op het percentage islamieten die in de statistieken werd weergegeven.quote:Op maandag 26 april 2004 19:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wat zzeg jij. Echt, ik zzweer het je, ik verzzzzzzmoord je, jij bent razzist.
Moslims brengen inderdaad alleen maar ellende.quote:Op maandag 26 april 2004 19:04 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee!!!!! Niet...de....moslim...ziekte![]()
Dat je nu nationaliteit erbij haalt als onderscheidende factor tussen bevolkingsgroepen geeft wel weer aan dat je er helemaal niets van begrepen hebt.quote:Op maandag 26 april 2004 19:03 schreef SCH het volgende:
Het zijn net Nederlanders, bedoel je![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 19:04 schreef sizzler het volgende:
Geenstijl.nl grote winnaar Dutch Bloggies
http://www.nu.nl/news.jsp?n=313924&c=50
klein detail.quote:Op maandag 26 april 2004 19:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hij is het woord "pedo's" vergeten.
Dat krijg je als nationalisten (= extreem-rechts = VVD en LPF bijv) met vlaggen gaan zwaaien.quote:Op maandag 26 april 2004 19:04 schreef RichardQuest het volgende:
Trouwens, die kut-Marokkanen (dat moet wel) zijn ook weer 's bezig op de Molukken he
Dat weet ik allahverdomme ook wel hoorquote:Op maandag 26 april 2004 19:04 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou weer met allochtonen of moslims te maken? Dit is van toepassing op een kleine groep die het verziekt, niet op het percentage islamieten die in de statistieken werd weergegeven.
Jij bent nog steeds dat jongetje dat gepest wordt op schoolquote:Op maandag 26 april 2004 19:05 schreef Lithion het volgende:
[..]
Dat je nu nationaliteit erbij haalt als onderscheidende factor tussen bevolkingsgroepen geeft wel weer aan dat je er helemaal niets van begrepen hebt.
Then again, what else is new?
Moah.. ik heb er in Indonesië geen last van, minimaal 85% is moslim.quote:Op maandag 26 april 2004 19:05 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Moslims brengen inderdaad alleen maar ellende.
Maar die mensen die op de andere bankjes in de tram zitten hebben niks te maken met het gesprek. Waarom willen mensen in Nederland dan dat deze mensen onder elkaar Nederlands praten? Je wilt dat gesprek horen? Volgens mij had deze ophef nooit ontstaan als het een andere taal was geweest die de meeste Nederlanders wel zouden verstaan, bijvoorbeeld Engels. Dan gaat het toch alleen maar om de inhoud van het gesprek (waar de omstanders niks mee te maken hebben) en niet om de taal.quote:Op maandag 26 april 2004 19:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, maar als je hier woont heb je Nederlands te praten. Ook onder elkaar, omdat het net zo onbeleefd is om in gezelschap een andere taal te gaan koeterwalen als het is om te fluisteren in gezelschap.
he, wat doe jij man, mijn grapje.quote:Op maandag 26 april 2004 19:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat weet ik allahverdomme ook wel hoor.
De gemiddelde allochtoon spreekt niet goed Nederlands, met zo'n vreselijk Marokkaanzz akzzent. En vergeet die meisje niet, ja?
Om nog maar te zwijgen over WO IIquote:Op maandag 26 april 2004 19:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat krijg je als nationalisten (= extreem-rechts = VVD en LPF bijv) met vlaggen gaan zwaaien.
Wel als die regels in grote mate conflicterend zijn met de hier heersende cultuur en veelvuldig voor conflicten zorgt en daarbij binnen die groep er geen enkel zicht is op geloofsmatiging (eerder het tegenovergestelde). Dan rest er maar één middel en dat is de gedachtengang die aangehangen wordt te bestrijden.quote:Op maandag 26 april 2004 19:04 schreef Silmarwen het volgende:
Daar kun je het concept niet de schuld van geven.
Ja en daar zit het hem. Als de meerderheid moslim is hoeven ze niet steeds te zeiken over dizzzzzzzzcriminazzzziiiiii weetzzz jee.quote:Op maandag 26 april 2004 19:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moah.. ik heb er in Indonesië geen last van, minimaal 85% is moslim.
Mahendra kwam tot zijn uitspraak over het koloniale verleden toen hij door Journaal-correspondent Step Vaessen aan de tand werd gevoeld over de mensenrechten in Indonesië. De minister van justitie is voornemens om elementen van islamitische wetgeving in te voeren. Wetswijzigingen moeten een aanvulling vormen op de huidige, grotendeels Nederlandse koloniale wetgeving. Ongehuwd samenwonen, homoseks en orale seks zijn dan formeel strafbaar.quote:Op maandag 26 april 2004 19:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moah.. ik heb er in Indonesië geen last van, minimaal 85% is moslim.
www.wijsneus.nlquote:Op maandag 26 april 2004 19:07 schreef Lithion het volgende:
[..]
Wel als die regels in grote mate conflicterend zijn met de hier heersende cultuur en veelvuldig voor conflicten zorgt en daarbij binnen die groep er geen enkel zicht is op geloofsmatiging (eerder het tegenovergestelde). Dan rest er maar één middel en dat is de gedachtengang die aangehangen wordt te bestrijden.
Ik weet het wel zeker.quote:Op maandag 26 april 2004 19:07 schreef UnderWorld_ het volgende:
Volgens mij had deze ophef nooit ontstaan als het een andere taal was geweest die de meeste Nederlanders wel zouden verstaan, bijvoorbeeld Engels. Dan gaat het toch alleen maar om de inhoud van het gesprek (waar de omstanders niks mee te maken hebben) en niet om de taal.
dan heb je het gruwelijk mis. een minderheid wil Shariah invoeren, maar de meerderheid wil dat niet. Heeft dus niets met moslim zijn/in de meerderheid zijn te maken.quote:Op maandag 26 april 2004 19:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja en daar zit het hem. Als de meerderheid moslim is hoeven ze niet steeds te zeiken over dizzzzzzzzcriminazzzziiiiii weetzzz jee.
Jongetje hmm? Dan zal ik maar niet bij jou in de buurt komen.quote:Op maandag 26 april 2004 19:06 schreef SCH het volgende:
Jij bent nog steeds dat jongetje
Nou uhm gedeeltelijk mee eens.quote:Op maandag 26 april 2004 19:07 schreef Lithion het volgende:
[..]
Wel als die regels in grote mate conflicterend zijn met de hier heersende cultuur en veelvuldig voor conflicten zorgt en daarbij binnen die groep er geen enkel zicht is op geloofsmatiging (eerder het tegenovergestelde). Dan rest er maar één middel en dat is de gedachtengang die aangehangen wordt te bestrijden.
Mensen die geen Nederlands spreken, zoals de ouders van Khalid L., horen ook niet thuis in NL.quote:Op maandag 26 april 2004 19:08 schreef Posdnous het volgende:
Waar bemoeien mensen zich trouwens mee, gesprekken van anderen zijn niet voor jouw oren bestemd.
Nee moslims schoppen dus overal heibelquote:Op maandag 26 april 2004 19:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan heb je het gruwelijk mis. een minderheid wil Shariah invoeren, maar de meerderheid wil dat niet. Heeft dus niets met moslim zijn/in de meerderheid zijn te maken.
quote:Op maandag 26 april 2004 19:08 schreef Lithion het volgende:
[..]
Jongetje hmm? Dan zal ik maar niet bij jou in de buurt komen.
wetgeving als bovenstaande bekrachtigd dan alleen de ongeschreven wetten die nu al gelden (zeker het stuk wat je aanhaalt) de shariah is iets wat afgezwakt is, en niet meer ter sprake zal komen tijdens de verkiezingsronden, puur omdat men weet dat men dan geen stemmen zal krijgen.quote:Op maandag 26 april 2004 19:08 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Mahendra kwam tot zijn uitspraak over het koloniale verleden toen hij door Journaal-correspondent Step Vaessen aan de tand werd gevoeld over de mensenrechten in Indonesië. De minister van justitie is voornemens om elementen van islamitische wetgeving in te voeren. Wetswijzigingen moeten een aanvulling vormen op de huidige, grotendeels Nederlandse koloniale wetgeving. Ongehuwd samenwonen, homoseks en orale seks zijn dan formeel strafbaar.
http://www.netwerk.tv/ind(...)1
En hij zag dat het goed wasquote:Op maandag 26 april 2004 19:09 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ah, een nieuwe Hummer is opgestaan.
Ongeschreven wetten? Mensen hebben dus WEL last vd islam, omdat ze zich moeten houden aan de achterlijke regeltjes van dat suffe geloof, of ze het willen of niet.quote:Op maandag 26 april 2004 19:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wetgeving als bovenstaande bekrachtigd dan alleen de ongeschreven wetten die nu al gelden
Al gebeurd tochquote:Op maandag 26 april 2004 19:10 schreef Monidique het volgende:
Wat moet besneden worden, bijvoorbeeld?
Niet bestrijden in de fysieke zin van het woord natuurlijk.quote:Op maandag 26 april 2004 19:09 schreef Silmarwen het volgende:
Bestrijden vind ik wat uhm grof.
Ik vind dat niet prima. Door de bron van onverdraagzaamheid te tolereren creëer je een situatie waarin dat uit kan groeien tot iets serieuzer. Je moet het juist al op het moment aanpakken dat het nog niet geescaleerd is.quote:Ik vind het prima dat mensen denken dat homos ziek zijn. Ze doen maar. Zolang ze geen haatdragende teksten uitten of ander geweld plegen.
Mensen moeten niks hoor.quote:Op maandag 26 april 2004 19:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ongeschreven wetten? Mensen hebben dus WEL last vd islam, omdat ze zich moeten houden aan de achterlijke regeltjes van dat suffe geloof, of ze het willen of niet.
Bijna net zo briljant als Islamsterdam, (s)links of Maorijnissen.quote:Op maandag 26 april 2004 19:11 schreef Fusion het volgende:
Minaretten-Leur![]()
![]()
Vergeet je niet de christen honden? En de neo nazi;s dan? Haat komt niet enkel vanuit geloof.quote:Op maandag 26 april 2004 19:11 schreef Lithion het volgende:
[..]
Niet bestrijden in de fysieke zin van het woord natuurlijk.
[..]
Ik vind dat niet prima. Door de bron van onverdraagzaamheid te tolereren creëer je een situatie waarin dat uit kan groeien tot iets serieuzer. Je moet het juist al op het moment aanpakken dat het nog niet geescaleerd is.
Ze moeten zich niet houden aan de wetten die meneer de moslim wil invoeren?quote:Op maandag 26 april 2004 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Mensen moeten niks hoor.
geen last, iedereen is reeds sinds honderden jaren gewend aan deze ongeschreven omgangsvormen. Niets bijzonders dus, want de Hindu's op Bali doen dit zelfs niet, en de Christenen in Torajaland en op de kleine Sunda Eilanden ook niet. Heeft feitelijk niet eens direct met geloof te maken.quote:Op maandag 26 april 2004 19:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ongeschreven wetten? Mensen hebben dus WEL last vd islam, omdat ze zich moeten houden aan de achterlijke regeltjes van dat suffe geloof, of ze het willen of niet.
Maar dan is er tenminste wel humor. Daar heb ik gelly niet op kunnen betrappen.quote:Op maandag 26 april 2004 19:12 schreef SCH het volgende:
Jezus als die Lithion er is krijgt het altijd meteen het dorre niveau van zo'n college waarbij je wegloopt voor het begonnen is![]()
![]()
Dat zegt de persoon die een collegezaal nooit van binnen heeft mogen aanschouwen omdat hij tot nu toe nog op de kleuterschool is blijven zitten.quote:Op maandag 26 april 2004 19:12 schreef SCH het volgende:
Jezus als die Lithion er is krijgt het altijd meteen het dorre niveau van zo'n college waarbij je wegloopt voor het begonnen is
Nee. Daar kiezen mensen voor. Van wie moet dat dan?quote:Op maandag 26 april 2004 19:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ze moeten zich niet houden aan de wetten die meneer de moslim wil invoeren?
Dan kun je er nog wel last van hebben. Waarom denk je dat Nederland die suffe omgangsvormen heeft afgeschud?quote:Op maandag 26 april 2004 19:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen last, iedereen is reeds sinds honderden jaren gewend aan deze ongeschreven omgangsvormen.
Briljjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjantquote:Op maandag 26 april 2004 19:14 schreef Lithion het volgende:
[..]
Dat zegt de persoon die een collegezaal nooit van binnen heeft mogen aanschouwen omdat hij tot nu toe nog op de kleuterschool is blijven zitten.
quote:Op maandag 26 april 2004 19:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee. Daar kiezen mensen voor. Van wie moet dat dan?
Het ging om ongeschreven wetten.quote:Op maandag 26 april 2004 19:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..].
Van de handhavers vd wetten misschien?
quote:Op maandag 26 april 2004 19:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..].
Van de handhavers vd wetten misschien?
Je zou er last van kunnen hebben, ware dat dit niet van toepassing is.quote:Op maandag 26 april 2004 19:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dan kun je er nog wel last van hebben. Waarom denk je dat Nederland die suffe omgangsvormen heeft afgeschud?
iemand mist hier inderdaad een *klein* detailquote:Op maandag 26 april 2004 19:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het ging om ongeschreven wetten.
Ik vergeet helemaal niemand. Het ging over de Islam en daar haak ik op in. Sowieso zijn er grote verschillen tussen die groepen te ontdekken wat een onevenredige aandacht en moeite bij de bestrijding van onverdraagzaamheid binnen die groepen rechtvaardigt. Daar waar de grootste potentiele problemen liggen zul je het meeste aandacht aan moeten besteden, dat is niet meer dan normaal.quote:Op maandag 26 april 2004 19:13 schreef Silmarwen het volgende:
Vergeet je niet de christen honden? En de neo nazi;s dan? Haat komt niet enkel vanuit geloof.
quote:Op maandag 26 april 2004 19:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het ging om ongeschreven wetten.
De minister van justitie is voornemens om elementen van islamitische wetgeving in te voeren. Wetswijzigingen moeten een aanvulling vormen op de huidige, grotendeels Nederlandse koloniale wetgeving. Ongehuwd samenwonen, homoseks en orale seks zijn dan formeel strafbaar.quote:Op maandag 26 april 2004 19:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ze moeten zich niet houden aan de wetten die meneer de moslim wil invoeren?
Onverdraagzaamheid.quote:Op maandag 26 april 2004 19:15 schreef Monidique het volgende:
Lithion, wat moet bestreden worden?
"Idols beter bekeken dan huwelijk"quote:
Wel.quote:Op maandag 26 april 2004 19:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je zou er last van kunnen hebben, ware dat dit niet van toepassing is.
Het feit dat het stukje maanden oud is betekent nog niet dat het achterhaald is.quote:Het stukje van Mahendra is maanden oud trouwens. Ook leuk, achterhaalde feiten aanhalen.
joehoe.. achterhaald inmiddels!quote:Op maandag 26 april 2004 19:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
[..]
De minister van justitie is voornemens om elementen van islamitische wetgeving in te voeren. Wetswijzigingen moeten een aanvulling vormen op de huidige, grotendeels Nederlandse koloniale wetgeving. Ongehuwd samenwonen, homoseks en orale seks zijn dan formeel strafbaar..
in dit geval wel.quote:Op maandag 26 april 2004 19:18 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wel.
[..]
Het feit dat het stukje maanden oud is betekent nog niet dat het achterhaald is.
Uiteraard.quote:Op maandag 26 april 2004 19:18 schreef Lithion het volgende:
[..]
Onverdraagzaamheid.
moah.. wie weet..quote:Op maandag 26 april 2004 19:19 schreef RichardQuest het volgende:
Hebben we in Indahnesia een nieuwe SC' er?
What the fuck is mijnenjagenquote:Op maandag 26 april 2004 19:19 schreef sizzler het volgende:
Ehm, Lithion en SCH, kunnen jullie elkaar even toevoegen op MSN en het uitvechten met een spelletje mijnenjagen?
![]()
Hij gaat maar mooi in zijn eentje met zijn dikke lompe kisten op mijnen stampen.quote:Op maandag 26 april 2004 19:19 schreef sizzler het volgende:
Ehm, Lithion en SCH, kunnen jullie elkaar even toevoegen op MSN en het uitvechten met een spelletje mijnenjagen?
![]()
Ja, vast.quote:Op maandag 26 april 2004 19:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
joehoe.. achterhaald inmiddels!dat was voor de eerste ronde van de verkiezingen. Vrijwel niemand stemt in Indonesia op een dergelijke partij/persoon.
Idd. Tenzij Peter R. of Tony da S. op de bruiloft zouden komen dan.quote:Op maandag 26 april 2004 19:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
"Idols beter bekeken dan huwelijk"
Ja, denk ik dan, niet zo gek. Waarom zou ik in godsnaam kijken naar een totaal oninteressant huwelijk van wat mensen? Idols heeft tenminste nog amusementswaarde, hoewel ik het niet hoef te zien, hoor.
quote:Op maandag 26 april 2004 19:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
[..]
De minister van justitie is voornemens om elementen van islamitische wetgeving in te voeren. Wetswijzigingen moeten een aanvulling vormen op de huidige, grotendeels Nederlandse koloniale wetgeving. Ongehuwd samenwonen, homoseks en orale seks zijn dan formeel strafbaar..
Het ging dus over ongeschreven wetten.quote:Op maandag 26 april 2004 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Mensen moeten niks hoor.
Ik vecht niet, dat weet je tochquote:Op maandag 26 april 2004 19:19 schreef sizzler het volgende:
![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaholocaustje gedaan heeft - foeiquote:Op maandag 26 april 2004 19:21 schreef RichardQuest het volgende:
Weet niemand want stoute aaahikwordgek heeft gedaan?
quote:Op maandag 26 april 2004 19:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaholocaustje gedaan heeft - foei
Ik had het over geschreven wetten, SCH kennelijk over ongeschreven wetten. Snappie?quote:Op maandag 26 april 2004 19:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
Het ging dus over ongeschreven wetten.
goed argument heb je.quote:Op maandag 26 april 2004 19:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ja, vast.
En op hoeveel procent staan de seculiere partijen?quote:Op maandag 26 april 2004 19:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goed argument heb je.
In de 1e ronde van de verkiezingen komt de partij met islam achtergrond (andere achtergronden zijn bijvoorbeeld de Pancasila, Katholicisme, Marhaenisme
je geschreven wetten bestaan niet, is geen sprake van, en dus niet van toepassing, de rest heeft het gewoon over ongeschreven wetten, zoals de situatie nu is, en voorlopig ook blijft. Beetje bij de les blijven he.quote:Op maandag 26 april 2004 19:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik had het over geschreven wetten, SCH kennelijk over ongeschreven wetten. Snappie?
't is een collectors item iddquote:Op maandag 26 april 2004 19:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Foute vergelijking of wat? 't Zal wel verwijderd zijn, niet?
Er zijn mensen die daar verandering willen brengen.quote:Op maandag 26 april 2004 19:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je geschreven wetten bestaan niet, is geen sprake van, en dus niet van toepassing, de rest heeft het gewoon over ongeschreven wetten, zoals de situatie nu is, en voorlopig ook blijft.
het lijstje zou ik moeten zoeken, Mahendra is geloof ik van de PKS (moet ik ook opzoeken als je wenst)quote:Op maandag 26 april 2004 19:24 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En op hoeveel procent staan de seculiere partijen?
Van welke partij was die achterlijke minister?
Ik zou het erg op prijs stellen.quote:Op maandag 26 april 2004 19:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het lijstje zou ik moeten zoeken,
Dat die vd PKS is geloof ik best.quote:Mahendra is geloof ik van de PKS (moet ik ook opzoeken als je wenst)
Juist daarom zat RQ toch zo te kwijlen? En ik stiekem ookquote:Op maandag 26 april 2004 19:25 schreef Silmarwen het volgende:
RQ tis een man
Maar wel een Eindhovenaarquote:Op maandag 26 april 2004 19:25 schreef Silmarwen het volgende:
RQ tis een man
Er moeten meer vrouwen komen. Echte vrouwen dus. Zoals Tuana enzo
RQ ook homo? Dit gaat toch geen verkapt homo topic worden he?quote:Op maandag 26 april 2004 19:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Juist daarom zat RQ toch zo te kwijlen? En ik stiekem ook.
't Is een buitenlander....niks voor jouquote:Op maandag 26 april 2004 19:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Juist daarom zat RQ toch zo te kwijlen? En ik stiekem ook.
Dat zou me idd niets verbazen nee.quote:Op maandag 26 april 2004 19:25 schreef SCH het volgende:
Middelbare school??? Wasda?
LOL, nee. Dat laat ik aan R_J, Dora en SCH overquote:Op maandag 26 april 2004 19:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
RQ ook homo? Dit gaat toch geen verkapt homo topic worden he?
Bush ook erger dan Hitlerquote:Op maandag 26 april 2004 19:28 schreef Monidique het volgende:
Hij komt, hij komt, mijn lieve la la la.
Bush is erger dan Dutroux, want hij heeft meer mensen vermoord.
Wel een geintegreerde.quote:Op maandag 26 april 2004 19:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
't Is een buitenlander....niks voor jou
wie wat waar?quote:Op maandag 26 april 2004 19:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
't Is een buitenlander....niks voor jou
Oh, dan wel. Nou, waar wacht je op....hoppa naar Eindhovenquote:Op maandag 26 april 2004 19:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wel een geintegreerde.
Voornaam: Jeroen.
Oke.quote:Op maandag 26 april 2004 19:30 schreef indahnesia.com het volgende:
http://tnp.kpu.go.id/Tabulasi/
en dan naar DRP RI (algemeen overzicht voor heel Indonesia) 2,59% van het totaal. Niet van belang dus.Dat wist ik al wel te vertellen zonder de harde cijfers, maar dit onderbouwd mijn eerdere verhaaltje.
JA nog meer homo;s daar heb ik dus weer niets aanquote:Op maandag 26 april 2004 19:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
LOL, nee. Dat laat ik aan R_J, Dora en SCH over
quote:Op maandag 26 april 2004 19:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wel een geintegreerde.
Voornaam: Jeroen.
Jij woont toch ook in Eindhoven?quote:Op maandag 26 april 2004 19:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, dan wel. Nou, waar wacht je op....hoppa naar Eindhoven
ikke? neuh, gewoon 'n Hollander.. nog welquote:Op maandag 26 april 2004 19:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij, Indonesier toch?
Inderdaad, die moeten met de kop naar beneden van een fl.....quote:Op maandag 26 april 2004 19:31 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
JA nog meer homo;s daar heb ik dus weer niets aan
Al het goeie komt uit Eindhoven (behalve PSV, maar schoonheidsfoutjes moeten kunnen)...quote:Op maandag 26 april 2004 19:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jij woont toch ook in Eindhoven?
Smeerlap. Ik wist dat er oneerbare motieven zaten achter jouw verzoek aan mij om naar Eindhoven te gaan.quote:Op maandag 26 april 2004 19:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Er wonen toch niet al te veelquote:Op maandag 26 april 2004 19:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Al het goeie komt uit Eindhoven (behalve PSV, maar schoonheidsfoutjes moeten kunnen)...
Ik heb het geprobeerd, je wilt die moslims tenslotte tegemoet komen.quote:Op maandag 26 april 2004 19:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Inderdaad, die moeten met de kop naar beneden van een fl.....
Ik pik je zo van 't station. Op naar het Anne-Frankplantsoenquote:Op maandag 26 april 2004 19:33 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Smeerlap. Ik wist dat er oneerbare motieven zaten achter jouw verzoek aan mij om naar Eindhoven te gaan.
Geeft niet, daar voel IK niks vanquote:Op maandag 26 april 2004 19:33 schreef indahnesia.com het volgende:
voor de statistieken: ik ben trouwens geen homo..
Je moet nog door de ontkenningsfase. RQ kan je wel begeleiden, met veel plezier zelfs, denk ikquote:Op maandag 26 april 2004 19:33 schreef indahnesia.com het volgende:
voor de statistieken: ik ben trouwens geen homo..
mijn straatje is schoonquote:Op maandag 26 april 2004 19:33 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Er wonen toch niet al te veelmoslims
he?
oh oh.. ik ook vast dan.quote:Op maandag 26 april 2004 19:35 schreef Monidique het volgende:
Ik ben homo noch moslim. Ik ben dus rechts.
RQ je kunt het wel echt hoor. Dora is er ook voor uit gekomen.Niets om je voor te schamen!quote:Op maandag 26 april 2004 19:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je moet nog door de ontkenningsfase. RQ kan je wel begeleiden, met veel plezier zelfs, denk ik.
Minder blowen jijquote:Op maandag 26 april 2004 19:36 schreef indahnesia.com het volgende:
hee.. dit is toch POL? Geen homo-reeks? of ben ik nu gek geworden
quote:Op maandag 26 april 2004 19:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Weggepest of wat?
quote:Op maandag 26 april 2004 19:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
RQ je kunt het wel echt hoor. Dora is er ook voor uit gekomen.Niets om je voor te schamen!
Hey, ga eens op Den Haag CS bij de Burger King staan. Ik pik je over een uurtje op ja, oke Jeroentje?quote:Op maandag 26 april 2004 19:36 schreef indahnesia.com het volgende:
hee.. dit is toch POL? Geen homo-reeks? of ben ik nu gek geworden
1 uur? Dat haal ik niet, treinen gaan niet zo snel tegenwoordig.quote:Op maandag 26 april 2004 19:37 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hey, ga eens op Den Haag CS bij de Burger King staan. Ik pik je over een uurtje op ja, oke Jeroentje?
Volgens mij ben je alle drie..quote:Op maandag 26 april 2004 19:35 schreef Monidique het volgende:
Ik ben homo noch moslim. Ik ben dus rechts.
Een bisexueel met plankenkoorts.quote:Op maandag 26 april 2004 19:37 schreef SCH het volgende:
wat is een b bi?
Hadden ze daar laatst niet een afhaalchineesje gedumpt? Of ws dat nou in Amsterdamquote:Op maandag 26 april 2004 19:37 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hey, ga eens op Den Haag CS bij de Burger King staan. Ik pik je over een uurtje op ja, oke Jeroentje?
Vergeet die vrouwen. Doe eens gek, neem een manquote:Op maandag 26 april 2004 19:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Ja maar, ik neuk zo graag vrouwen
Daar help ik je wel vanaf schatjequote:Op maandag 26 april 2004 19:37 schreef RichardQuest het volgende:
Een asociale afvallige homo, hoe ver heb ik het wel niet geschopt?quote:Op maandag 26 april 2004 19:38 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Volgens mij ben je alle drie..![]()
Ik zal er aan denkenquote:Op maandag 26 april 2004 19:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Vergeet die vrouwen. Doe eens gek, neem een man.
Oke, over 2 uur dan. Ja, het is voor je eigen veiligheid, anders komt RQ achter je aan en dat wil ik natuurlijk niet. Je bent van mij en van mij alleenquote:Op maandag 26 april 2004 19:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 uur? Dat haal ik niet, treinen gaan niet zo snel tegenwoordig.
ik ga niet voor die afhaalchineesjes.quote:Op maandag 26 april 2004 19:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hadden ze daar laatst niet een afhaalchineesje gedumpt? Of ws dat nou in Amsterdam
ooh. ik zit hier goed hoor. Veilige straatquote:Op maandag 26 april 2004 19:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Oke, over 2 uur dan. Ja, het is voor je eigen veiligheid, anders komt RQ achter je aan en dat wil ik natuurlijk niet. Je bent van mij en van mij alleen.
Banwaardige opmerkingquote:Op maandag 26 april 2004 19:37 schreef RichardQuest het volgende:
De laatste keer dat ik daar was stond hij daar gewoon hoor...quote:Op maandag 26 april 2004 19:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hadden ze daar laatst niet een afhaalchineesje gedumpt? Of ws dat nou in Amsterdam
Precies. RQ die graag vrouwen neukt, is alsof je hij die vrouwen met de dood bedreigt.quote:Op maandag 26 april 2004 19:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Banwaardige opmerking
Jamaar, jamaar, je bent zo ver van mij verwijderdquote:Op maandag 26 april 2004 19:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh. ik zit hier goed hoor. Veilige straat
Maar 1 manier om daar achter te komen hequote:Op maandag 26 april 2004 19:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ben je zo lelijk dan?
Om nog maar te zwijgen over WO IIquote:Op maandag 26 april 2004 19:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Precies. RQ die graag vrouwen neukt, is alsof je hij die vrouwen met de dood bedreigt.
alleen wat je denkt lieverdquote:Op maandag 26 april 2004 19:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
wuh moguh tegewoordag owk niks mir zegga ha
* RichardQuest klikt naar fotoboekquote:Op maandag 26 april 2004 19:41 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Maar 1 manier om daar achter te komen he
och ja.. als dat nu het ergste isquote:Op maandag 26 april 2004 19:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, je bent zo ver van mij verwijderd.
Ik wil wel even een ban voor je aanvragen hoorquote:Op maandag 26 april 2004 19:42 schreef Ype het volgende:
Blugh, helemaal geen zin om te leren.
* Ype op schoot trektquote:Op maandag 26 april 2004 19:42 schreef Ype het volgende:
Blugh, helemaal geen zin om te leren.
Dat is heel erg ja. Toon toch eens een keer begrip voor andere mensenquote:Op maandag 26 april 2004 19:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
och ja.. als dat nu het ergste is
Ik ban ban dat je ban zelf een ban krijgt.quote:Op maandag 26 april 2004 19:43 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik wil wel even een ban voor je aanvragen hoor
Wurt.quote:Op maandag 26 april 2004 19:43 schreef SCH het volgende:
[..]
* Ype op schoot trekt![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 19:43 schreef RichardQuest het volgende:
Wat ben jij lelijk zeg
"ik heb wel begrip voor je situatie hoor"quote:Op maandag 26 april 2004 19:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat is heel erg ja. Toon toch eens een keer begrip voor andere mensen.
zit wat in ja....quote:Op maandag 26 april 2004 19:44 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik ban ban dat je ban zelf een ban krijgt.
quote:Op maandag 26 april 2004 19:46 schreef kLowJow het volgende:uch! DrWolffenstein is ook gebanned (
)
[19:36] <DrWolffenstein> ik ga niet kruipenquote:Op maandag 26 april 2004 19:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niets aan doen hoor. Mensen die Jeroen heten zijn meestal schatjes.quote:Op maandag 26 april 2004 19:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"ik heb wel begrip voor je situatie hoor"
(hee, ik doe ook maar mijn best)
Nee, dat heb ik ook niet gedaan.quote:Op maandag 26 april 2004 19:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
[19:36] <DrWolffenstein> ik ga niet kruipen
Toch maar even gebukt voor Cynix?quote:Op maandag 26 april 2004 19:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Vrouwen...quote:Op maandag 26 april 2004 19:45 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen wle of niet foto's te plaatsen ik wist niet of dit mocht daar rotten.com foto's ook niet gewaardeerd worden
Daarom ben je ook homo.quote:Op maandag 26 april 2004 19:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Vrouwen....
Ik zal ze nooit begrijpen.
Wat dan kont gekust?quote:Op maandag 26 april 2004 19:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik ook niet gedaan.
Van wie ben je nou eigenlijk een kloon?quote:Op maandag 26 april 2004 19:45 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen wle of niet foto's te plaatsen ik wist niet of dit mocht daar rotten.com foto's ook niet gewaardeerd worden
You tell mequote:Op maandag 26 april 2004 19:49 schreef Ype het volgende:
[..]
Van wie ben je nou eigenlijk een kloon?
met de nadruk op meestal danquote:Op maandag 26 april 2004 19:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niets aan doen hoor. Mensen die Jeroen heten zijn meestal schatjes.
En jij dan? ik neem aan dat jij zowel mannen als vrouwen begrijpt?quote:Op maandag 26 april 2004 19:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Daarom ben je ook homo.![]()
Post eens een foto in je fotoboekquote:Op maandag 26 april 2004 19:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met de nadruk op meestal dan![]()
Nee allebei nietquote:Op maandag 26 april 2004 19:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En jij dan? ik neem aan dat jij zowel mannen als vrouwen begrijpt?
Nee, hij heeft mij uit eigen beweging geunbanned. Ik had daar niet voor hoeven doen. Ik heb namelijk nog een rol te spelen in het grote geheel.quote:Op maandag 26 april 2004 19:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat dan kont gekust?
Neuh.. die wil toch niemand zien en bovendien staan er al genoeg op internet.quote:Op maandag 26 april 2004 19:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Post eens een foto in je fotoboek.
Dan moet je dus aseksueel zijn. Ik begrijp vrouwen niet maar mannen wel, dus ben ik homo. Jij begrijpt ze allebei niet, dus moet je aseksueel zijnquote:Op maandag 26 april 2004 19:50 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee allebei niet
Ik wel hoor.quote:Op maandag 26 april 2004 19:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh.. die wil toch niemand zien
yes, 1 bezoekerquote:Op maandag 26 april 2004 19:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik wel hoor.
Nee kan geen keuzes maken dus dan maar beide. Bovendien heb ik hormonen teveel om asexueel te zijnquote:Op maandag 26 april 2004 19:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dan moet je dus aseksueel zijn. Ik begrijp vrouwen niet maar mannen wel, dus ben ik homo. Jij begrijpt ze allebei niet, dus moet je aseksueel zijn.
quote:Op maandag 26 april 2004 19:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat dan kont gekust?
Mindcontrolquote:Op maandag 26 april 2004 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het was een waarschuwing.
Hoeveel denk je dat dat de Nederlandse belastingbetaler gekost heeft?quote:Op maandag 26 april 2004 19:55 schreef X-Ray het volgende:
Andre Kuiper spreekt Russisch. In een paar maanden geleerd voor een reisje van een week.
Kijk, die NLers, die integreren wel.
Zozo, je hebt een voorbeeld.quote:Op maandag 26 april 2004 19:55 schreef X-Ray het volgende:
Andre Kuiper spreekt Russisch. In een paar maanden geleerd voor een reisje van een week.
Jij wint.quote:Op maandag 26 april 2004 19:56 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hoeveel denk je dat dat de Nederlandse belastingbetaler gekost heeft?
Hij is jaren bezig geweest met voorbereiden, etc.quote:Op maandag 26 april 2004 19:55 schreef X-Ray het volgende:
Ach, de buren wonen al 30 jaar in NL en daar komt geen enkel NLs woordje uit.quote:Op maandag 26 april 2004 19:57 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Hij is jaren bezig geweest met voorbereiden, etc.
Er zijn zat allochtonen die hier jaren wonen en geen Nederlands spreken dus je punt is?quote:Op maandag 26 april 2004 19:57 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Hij is jaren bezig geweest met voorbereiden, etc.
Toon je wil en leer ze Nederlands.quote:Op maandag 26 april 2004 19:57 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ach, de buren wonen al 30 jaar in NL en daar komt geen enkel NLs woordje uit.![]()
dat zeker, maar er zijn er bij die binnen 10 maanden erg goed verstaanbaar Nederlands spreken en schrijven. Kwestie van willen en nodig hebben denk ik.quote:Op maandag 26 april 2004 19:58 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Er zijn zat allochtonen die hier jaren wonen en geen Nederlands spreken dus je punt is?
da's ook een oplossing, ik zou dat dan in mijn avonduren moeten doen, maar als zo iemand de wil zelf niet toont, ben ik niet diegene die mijn hulp aan zou bieden.quote:Op maandag 26 april 2004 19:59 schreef Ype het volgende:
[..]
Toon je wil en leer ze Nederlands.
Zoals mijn vader die hier nu 24 jaar woont en gewoon Nederlands spreekt behalve thuis.quote:Op maandag 26 april 2004 20:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zeker, maar er zijn er bij die binnen 10 maanden erg goed verstaanbaar Nederlands spreken en schrijven. Kwestie van willen en nodig hebben denk ik.
En beter opgeleid zijn.quote:Op maandag 26 april 2004 20:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zeker, maar er zijn er bij die binnen 10 maanden erg goed verstaanbaar Nederlands spreken en schrijven. Kwestie van willen en nodig hebben denk ik.
Je kunt leren of je kunt het niet en domme mensen hebben geen bijdrage aan Nederland dus die hoeven hier neit te komen.quote:Op maandag 26 april 2004 20:04 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En beter opgeleid zijn.
in dit geval correct geantwoordquote:Op maandag 26 april 2004 20:04 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En beter opgeleid zijn.
Wat spreekt hij thuis? Brabantsquote:Op maandag 26 april 2004 20:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zoals mijn vader die hier nu 24 jaar woont en gewoon Nederlands spreekt behalve thuis.
Engelsquote:Op maandag 26 april 2004 20:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat spreekt hij thuis? Brabants![]()
Zelden zoiets doms gelezen. Alsof de immigranten die hier kwamen gevraagd werden om hun hoog-intelligente bijdrage aan topbanen.quote:Op maandag 26 april 2004 20:05 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je kunt leren of je kunt het niet en domme mensen hebben geen bijdrage aan Nederland dus die hoeven hier neit te komen.
Zeker wel, een betere opleiding betekent zelfs dat je eerder het belang inziet van het kennen van de taal en er moeite voor moet doen, laat staan het oppikken van de taal zelf.quote:Het is niet hoe hoger je opleiding hoe sneller je een taal leert
lijkt allemaal op elkaarquote:Op maandag 26 april 2004 20:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Engels
Zucht zelden zon dom antwoord gelezen.quote:Op maandag 26 april 2004 20:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zelden zoiets doms gelezen. Alsof de immigranten die hier kwamen gevraagd werden om hun hoog-intelligente bijdrage aan topbanen.
[..]
Zeker wel, een betere opleiding betekent zelfs dat je eerder het belang inziet van het kennen van de taal en er moeite voor moet doen, laat staan het oppikken van de taal zelf.
Ey we gaan Engels toch niet beledigen.quote:Op maandag 26 april 2004 20:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lijkt allemaal op elkaar![]()
Engels beledigen? Brabants bedoel jequote:Op maandag 26 april 2004 20:12 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ey we gaan Engels toch niet beledigen.
Engelsen beledigen mag wel
Brabantsquote:Op maandag 26 april 2004 20:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Engels beledigen? Brabants bedoel je
na 30 jaar mag je best wel NL spreken vind ik. Tevens is het zo dat er ook eerder goedgeschoolde arbeiders naar NL kwamen om e.e.a. op te zetten. Nu gebeurd dit in grotere mate trouwens, kijk maar naar de Aziaten bij Philips (hier in Eindhoven) die allemaal wat maandjes "komen kijken". Wat ze doen weet ik verder niet, maar ik ga er niet vanuit dat ze meteen een uitkering aanvragen hier.quote:Op maandag 26 april 2004 20:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zelden zoiets doms gelezen. Alsof de immigranten die hier kwamen gevraagd werden om hun hoog-intelligente bijdrage aan topbanen.
[..]
Zeker wel, een betere opleiding betekent zelfs dat je eerder het belang inziet van het kennen van de taal en er moeite voor moet doen, laat staan het oppikken van de taal zelf.
Ik verveel me. Nog een kwartier en je bent van me afquote:Op maandag 26 april 2004 20:14 schreef SCH het volgende:
Ik zet mijn principes op zij en ga Silmarwen neuken - dan is ze tenminste even stil
dan doe je het niet goedquote:Op maandag 26 april 2004 20:14 schreef SCH het volgende:
Ik zet mijn principes op zij en ga Silmarwen neuken - dan is ze tenminste even stil
Zelfoverschatting.quote:Op maandag 26 april 2004 19:56 schreef Ype het volgende:
Zozo, je hebt een voorbeeld.
Dat kan ik ook wel als je wilt.
ik lees haar das kapital voor tijdens het wippuhquote:Op maandag 26 april 2004 20:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan doe je het niet goed![]()
De zachte g is bij mij niet erg opvallend. Ik vind de harde g wel grappig, helaas hebben ze die in Indonesië niet bij de collectie zittenquote:Op maandag 26 april 2004 20:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
BrabantsHoe kom je erop. Ik heb een zeer grote aversie tegen alles wat niet Hollands is. (lees zuid-en noord holland en utrecht)
Zachte g
Je hoort mij ook niet zeggen dat het normaal is dat die mensen allemaal geen Nederlands praten. Ik reageerde hier op.:quote:Op maandag 26 april 2004 20:11 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zucht zelden zon dom antwoord gelezen.
Die immigranten die hier kwamen hebben nu al 20 jaar de tijd gehad om Nederlands te leren. Lijkt me genoeg om iig redelijk de taal te beheersen zonder curcusjes. Ik hebd eze discussie al eens eerder gehad overigens. Mijn vader kwam hier ook voor kut werk en hij spreekt toch ook Nederlands en kom nu niet aan met ja maar Engels is een westerse taal want het lijkt voor geen meter op Nederlands niet qua spelling of grammatica. Bovendien spreken veel Marokkanen Frans en dat lijkt nog meer op Nederlands.
En een betere opleiding maakt je nog geen taal wonder hoor.
En daar ben ik het niet mee eens.quote:Het is niet hoe hoger je opleiding hoe sneller je een taal leert
jaja, bijkomende voorwaarden ineens.quote:Op maandag 26 april 2004 20:16 schreef SCH het volgende:
[..]
ik lees haar das kapital voor tijdens het wippuh
geen voorwaarden hoor - goeie gewoontequote:Op maandag 26 april 2004 20:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jaja, bijkomende voorwaarden ineens.![]()
het bier staat koud, de chips liggen er ook al weken, maar er komt steeds maar geen 24-uur marathon live-uitzendingquote:Op maandag 26 april 2004 20:16 schreef Monidique het volgende:
Spannend.
De drie Italianen zullen gedood worden als er niet binnen vijf dagen grote demonstraties zijn in Italië.
Al-Zarqawi zegt de aanvallen op de olieplatformen te hebben uitgevoerd.
In Jordanië is een poging tot een aanslag met chemische wapens verijdeld.
Spannend.
Valt vies mee.quote:Op maandag 26 april 2004 20:16 schreef Lithion het volgende:
[..]
Zelfoverschatting.
Ik ga vanaf vrijdag in Azië "een beetje kijken", ook zonder uitkering van welke vorm dan ook.quote:Op maandag 26 april 2004 20:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Nu gebeurd dit in grotere mate trouwens, kijk maar naar de Aziaten bij Philips (hier in Eindhoven) die allemaal wat maandjes "komen kijken". Wat ze doen weet ik verder niet, maar ik ga er niet vanuit dat ze meteen een uitkering aanvragen hier.
mag ik vragen waar? Helaas heb ik die kans nu nog niet (buiten de vakanties) Komt nog wel.. ffies hard werkenquote:Op maandag 26 april 2004 20:18 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ik ga vanaf vrijdag in Azië "een beetje kijken", ook zonder uitkering van welke vorm dan ook.
Staan we weer gelijk..
Kijk ook eens bij al die grote Amerikaanse bedrijven en hun helpdesks die de halve wereld bedienen. Daar zitten technici en ander personeel van over de hele wereld, en bij het bedrijf zelf spreken ze gewoon Engels, die mensen zitten hier jaren, maar leren vrijwel geen Nederlands, omdat ze het bijna niet nodig hebben. Iedereen spreekt hier per slot van rekening Engels.quote:Op maandag 26 april 2004 20:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
na 30 jaar mag je best wel NL spreken vind ik. Tevens is het zo dat er ook eerder goedgeschoolde arbeiders naar NL kwamen om e.e.a. op te zetten. Nu gebeurd dit in grotere mate trouwens, kijk maar naar de Aziaten bij Philips (hier in Eindhoven) die allemaal wat maandjes "komen kijken". Wat ze doen weet ik verder niet, maar ik ga er niet vanuit dat ze meteen een uitkering aanvragen hier.
Singapore.quote:Op maandag 26 april 2004 20:20 schreef indahnesia.com het volgende:
mag ik vragen waar?
Iemand kan toche en lage opleiding hebben maar wel slim zijn en een hoge opleiding hebben maar dom zijn. Zie Wim Lexjequote:Op maandag 26 april 2004 20:16 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Je hoort mij ook niet zeggen dat het normaal is dat die mensen allemaal geen Nederlands praten. Ik reageerde hier op.:
[..]
En daar ben ik het niet mee eens.
Daar vlieg ik binnenkort nog wel een keer naar toe. (Op doorreis wel te verstaan)quote:Op maandag 26 april 2004 20:21 schreef Lithion het volgende:
[..]
Singapore.
You sure know how to push a womans buttonsquote:Op maandag 26 april 2004 20:16 schreef SCH het volgende:
[..]
ik lees haar das kapital voor tijdens het wippuh
whehe..quote:Op maandag 26 april 2004 20:21 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Iemand kan toche en lage opleiding hebben maar wel slim zijn en een hoge opleiding hebben maar dom zijn. Zie Wim Lexje
Was het niet goed genoeg?quote:Op maandag 26 april 2004 20:22 schreef SCH het volgende:
Was dit het Sil?
* Silmarwen gaat weer terug naar zijn ouwe hobby![]()
Tja, Engels de wereldtaal, maar buiten dat spreken de Japanners, Chinezen ook Engels, terwijl dat hun moedertaal niet is. Singaporezen en Indiërs zijn hierin anders, van oorsprong wordt hier Engels gesproken bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 april 2004 20:21 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Kijk ook eens bij al die grote Amerikaanse bedrijven en hun helpdesks die de halve wereld bedienen. Daar zitten technici en ander personeel van over de hele wereld, en bij het bedrijf zelf spreken ze gewoon Engels, die mensen zitten hier jaren, maar leren vrijwel geen Nederlands, omdat ze het bijna niet nodig hebben. Iedereen spreekt hier per slot van rekening Engels.
Daar hoor je dus niemand over. Het gaat er dus niet zozeer om dat ze Nederlands spreken, maar dat wij hen niet kunnen verstaan. Misschien is dat in de praktijk hetzelfde, maar het geeft wel een bepaald verschil in begrip van nederlanders aan bij immigranten die Engels spreken en niet-Engelstaligen. Engelastaligen worden altijd en overal geaccepteerd in het Nederlandse maatschappelijke leven.....simpelweg omdat wij zelf Engels spreken.
Ik ga overigens na m'n onderzoek daar nog 16 dagen rondreizen, waarschijnlijk naar Maleisië, Thailand en misschien nog Vietnam. Even m'n zuurverdiende imperialistische euro's uitgeven aan die arme door het Westen onderdrukte mensen daaro.quote:Op maandag 26 april 2004 20:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Daar vlieg ik binnenkort nog wel een keer naar toe. (Op doorreis wel te verstaan)
Moet je voor de gein eens naar Aceh gaan (om de hoek vanuit Singapore). Daar zit de olie.. zolang het daar maar geen 2e Saudi-Arabië wordt mag de Indonesische overheid alles doen.quote:Op maandag 26 april 2004 20:25 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ik ga overigens na m'n onderzoek daar nog 16 dagen rondreizen, waarschijnlijk naar Maleisië, Thailand en misschien nog Vietnam. Even m'n zuurverdiende imperialistische euro's uitgeven aan die arme door het Westen onderdrukte mensen daaro..
Mja, in Indonesië schijnen Nederlanders nu een veel hoger bedrag te moeten betalen voor een visumaanvraag, dus ik denk dat ik er überhaupt niet naartoe ga.quote:Op maandag 26 april 2004 20:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Moet je voor de gein eens naar Aceh gaan (om de hoek vanuit Singapore). Daar zit de olie.. zolang het daar maar geen 2e Saudi-Arabië wordt mag de Indonesische overheid alles doen.
Houd het maar, dat talkpoeder zul je nog vaak genoeg nodig hebben voor je billetjes, huilbaby.quote:Op maandag 26 april 2004 20:32 schreef SCH het volgende:
* plastic zakje met wit poeder in Lithions koffer stopt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |