abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19034646
Yes, I know, bans worden niet besproken op het forum. Unbans wel? Mijn 48-uurs ban duurt nu al langer dan een week, hier staat de melding... Kan dit nou echt niet automatisch?

Ik heb hem maar even hier geplaatst omdat ik wegens een KLB-topic gebanned was, dan hoef ik er geen nieuw topic over te openen.
Drugs? Who the hell would do drugs? Drugs are good for you.... I mean bad.... Yeah bad for you.
  maandag 10 mei 2004 @ 23:42:44 #102
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_19034675
quote:
Op maandag 10 mei 2004 23:41 schreef EgoTrippin2 het volgende:
Yes, I know, bans worden niet besproken op het forum. Unbans wel? Mijn 48-uurs ban duurt nu al langer dan een week, hier staat de melding... Kan dit nou echt niet automatisch?

Ik heb hem maar even hier geplaatst omdat ik wegens een KLB-topic gebanned was, dan hoef ik er geen nieuw topic over te openen.
Bans/unbans worden niet op het forum besproken, mail hiervoor naar forum@fok.nl
pi_19034711
quote:
Op maandag 10 mei 2004 23:42 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Bans/unbans worden niet op het forum besproken, mail hiervoor naar forum@fok.nl
Grmpf. Geef mij de source code van de site dan, dan bouw ik wel een auto-unbanner
Drugs? Who the hell would do drugs? Drugs are good for you.... I mean bad.... Yeah bad for you.
pi_19039836
Yvonne mailen
Haalt mij bans ook altijd weg
pi_19129485
Dit is werkelijk niet te geloven zeg.....

Open ik dit topic op klaagbaak

Dom volk?

Krijg ik te horen van ene gelly dat dat topic niet mag omdat het FOk-gerelateerd zou zijn (dat is niet zo, maar goed, waarom zou iemand het topic ook eerst lezen voor er een oordeel over te vellen), op grond waarvan ik meen bij feedback te moeten informeren naar het hoe en waarom. Het komt mij zo voor dat als het al zo zou zijn dat het een kleine moeite is om het topic te verplaatsen naar het forum dat notabene gelly ZELF al suggereerde.

Maar nee, er moet een slotje op zodat het voor mij noodzakelijk wordt daar apart mijn beklag over te moeten doen.

Niet dat het zin heeft. Welnee. Op feedback zijn er dan drie bevoegde ambtenaren die er -blijkbaar heel grappig, getuige de reactie van ene nikky- meteen maar weer een slotje aanhangen, want ik zou mij niet tot de bevoegde instantie hebben gewend. Welke instantie is dan wel bevoegd? Nou, daarvoor zou ik dan weer bij klaagbaak moeten zijn. Hier dus. Of het zo is, weet ik niet, maar wéér moet er een slotje op en wéér is men te belazerd om de klacht door te zenden. Zelfs in het ´echte leven´ rust op bestuursorganen een doorzendplicht.

Ik gebruik expres de term ambtenaren want in de handhaving van de regels is enig gezond verstand wel erg ver te zoeken en wordt men, in plaats van verder geholpen te worden op grond van dat gezonde verstand, domweg naar het kastje van de muur gestuurd. En feedback is dan het kastje, en dit is de muur.

Waar het mij om gaat, heropen het genoemde topic of verplaats het naar het forum waar het dan wel thuis zou horen.

En dan vindt je het gek dat mensen soms jarenlang moeten procederen tegen de overheid. Het lijkt erop alsof ambtenaren inderdaad getraind worden om de handhaving van de regels ondergeschikt te maken aan inzicht en het eigen gezonde verstand en dat die ambtenaren die training hier op Fok genieten.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  Milf vrijdag 14 mei 2004 @ 17:51:35 #106
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_19129566
de faq lezen helpt ook
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_19129620
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:48 schreef Argento het volgende:

Dom volk?

Krijg ik te horen van ene gelly dat dat topic niet mag omdat het FOk-gerelateerd zou zijn (dat is niet zo, maar goed, waarom zou iemand het topic ook eerst lezen voor er een oordeel over te vellen), op grond waarvan ik meen bij feedback te moeten informeren naar het hoe en waarom. Het komt mij zo voor dat als het al zo zou zijn dat het een kleine moeite is om het topic te verplaatsen naar het forum dat notabene gelly ZELF al suggereerde.

Maar nee, er moet een slotje op zodat het voor mij noodzakelijk wordt daar apart mijn beklag over te moeten doen.

Niet dat het zin heeft. Welnee. Op feedback zijn er dan drie bevoegde ambtenaren die er -blijkbaar heel grappig, getuige de reactie van ene nikky- meteen maar weer een slotje aanhangen, want ik zou mij niet tot de bevoegde instantie hebben gewend. Welke instantie is dan wel bevoegd? Nou, daarvoor zou ik dan weer bij klaagbaak moeten zijn. Hier dus. Of het zo is, weet ik niet, maar wéér moet er een slotje op en wéér is men te belazerd om de klacht door te zenden. Zelfs in het ´echte leven´ rust op bestuursorganen een doorzendplicht.

Ik gebruik expres de term ambtenaren want in de handhaving van de regels is enig gezond verstand wel erg ver te zoeken en wordt men, in plaats van verder geholpen te worden op grond van dat gezonde verstand, domweg naar het kastje van de muur gestuurd. En feedback is dan het kastje, en dit is de muur.

Waar het mij om gaat, heropen het genoemde topic of verplaats het naar het forum waar het dan wel thuis zou horen.

En dan vindt je het gek dat mensen soms jarenlang moeten procederen tegen de overheid. Het lijkt erop alsof ambtenaren inderdaad getraind worden om de handhaving van de regels ondergeschikt te maken aan inzicht en het eigen gezonde verstand en dat die ambtenaren die training hier op Fok genieten.
Zo, deze ambtenaar is weer wakker, even naar je klacht kijken.

In de FAQ van KLB staat duidelijk dat KLB niet de plaats is om over Fok! users te klagen, en anders had ik je topic vanwege je eerste regel wel op slot gegooid. Ook dat staat in de FAQ.

Wil je een discussie voeren over de onwetendheid van users of mensen in het algemeen wat betreft juridische kennis (ja, ik heb het topic gelezen) dan kun je dat beter in General chat of NWS doen (als je het voorbeeld van de rechtzaak wilt handhaven)

En nee, ik ga je topic niet editten, aanpassen of wat dan ook. Voor je in een subforum post dien je de betreffende FAQ's te hebben gelezen. Doe je dat niet, ook prima, maar dan ga ik je niet helpen. Ik raad je dan ook aan om een nieuw topic te starten in GC of NWS.

Gaarne deze post in 3-voud aan forum@fok.nl sturen voor verder afhandeling van uw zaak.

Met vriendelijk groet,

Gelly

Stempelambtenaar Klaagbaak.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 11:17:04 #108
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19143238
appies bon

ik heb het gevoel dat de fok crew mij niet serieus neemt
pi_19145024
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 11:17 schreef Alicey het volgende:
appies bon

ik heb het gevoel dat de fok crew mij niet serieus neemt
Daar heb je helemaal gelijk in.
pi_19165326
Zondag zuigt.
  zondag 16 mei 2004 @ 10:48:04 #111
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_19166413
quote:
Op zondag 16 mei 2004 04:28 schreef Steijn het volgende:
Zondag zuigt.
Dankje voor je feedback. Wij houden ook van jou.
pi_19188236
Onze Anthraxx die in klaagbaak zijn. Gezegend zij uw naam. Etc.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  maandag 17 mei 2004 @ 09:44:21 #113
13783 Anthraxx
pi_19188251
quote:
Op maandag 17 mei 2004 09:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
Onze Anthraxx die in klaagbaak zijn. Gezegend zij uw naam. Etc.
Ik dank u voor die mooie bloemen...

waar had ik die knuppel nou neergelegd?
pi_19189106
vervelen op je werk 2

echt onzin om deze dicht te gooien. Zet er dan een link bij naar de topics die je bedoelt, ik kan ze niet vinden...

BEEELGIEEE
When was the last time you did something for the first time?
pi_19189865
Sommige mensen schijnen het leuk te vinden om andere mensen uit te schelden
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  maandag 17 mei 2004 @ 11:19:36 #116
13783 Anthraxx
pi_19189949
quote:
Op maandag 17 mei 2004 11:14 schreef RichardQuest het volgende:
Sommige mensen schijnen het leuk te vinden om andere mensen uit te schelden
Notes gezet, berichten verwijdert en de rest in aanvraag.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 12:49:43 #117
65279 Silencer666
Klaagbaakplaag
pi_19215356
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:48 schreef Argento het volgende:

Dom volk?

Hoe ironisch dat je nu je eigen standpunt in dat topic tegenspreekt door zelf op grond van gebrekkige kennis te oordelen over de fok-moderatie.
"Death is only the Beginning"
-- Fuck is van oorsprong een Nederlands woord. Wij Nederlanders hebben dus het meest-gebruikte woord van de Engelse taal gemaakt --
pi_19223816
Uit je reet pissen :(

Ik vond de link ratemypoo.com wel toepasselijk in dat topic. Zo erg is die site ook weer niet. Wel erg overdreven om mijn post te verwijderen.
History can't change the past, the future can.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 19:17:22 #119
13783 Anthraxx
pi_19223963
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 19:09 schreef Burner2000 het volgende:
Uit je reet pissen :(

Ik vond de link ratemypoo.com wel toepasselijk in dat topic. Zo erg is die site ook weer niet. Wel erg overdreven om mijn post te verwijderen.
Alle links zijn verwijdert. Zou stom zijn om die van jou te laten staan. Hoe erg een site ook mag wezen, het is niet smakelijk.
pi_19225471
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 19:17 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Hoe erg een site ook mag wezen, het is niet smakelijk.
Link was gelijk aan de smakelijkheid van het topic.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 20:20:57 #121
13783 Anthraxx
pi_19225513
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 20:19 schreef Burner2000 het volgende:

[..]

Link was gelijk aan de smakelijkheid van het topic.
Onsmakelijk dus.
pi_19225717
Topic was op slot gegooid, dan ik zie het nut er niet in dat er dan de posts nog verwijdert wordt.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 20:39:06 #123
13783 Anthraxx
pi_19225937
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 20:29 schreef Burner2000 het volgende:
Topic was op slot gegooid, dan ik zie het nut er niet in dat er dan de posts nog verwijdert wordt.
Ongewenste posts worden altijd verwijder, ongeacht een slotje of niet.
pi_19226567
Ik vond mijn post toepasselijk.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 21:15:36 #125
13783 Anthraxx
pi_19226815
Als je het er niet mee eens bent open je maar een feedback topic. Die link was niet toepasselijk en zeker niet in dat topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')