Moet je het even verplaatsen naar R&Pquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:26 schreef shmoopy het volgende:Heb je er al met iemand over gepraat?
Maandverband met vleugeltjesquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:29 schreef tong80 het volgende:
Heb je scheermesjes gekocht ?
We zijn al in overleg,quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:29 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Moet je het even verplaatsen naar R&P
nee, het zit te diep en ik weet niet hoe ik hier ooit mee verder moet!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:26 schreef shmoopy het volgende:Heb je er al met iemand over gepraat?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:28 schreef noizzie het volgende:
koop alles nog een keer, en volia.
Dat kan toch niet! De bon is onleesbaar! Er zitten dikke zwarte strepen op! Reageer dan niet zeg!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:28 schreef noizzie het volgende:
Er staan strepen over de bedragen heen, niet over de rest.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat kan toch niet! De bon is onleesbaar! Er zitten dikke zwarte strepen op! Reageer dan niet zeg!!
Ja, werkelijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat kan toch niet! De bon is onleesbaar! Er zitten dikke zwarte strepen op! Reageer dan niet zeg!!
oftewel een beloning geven voor wanbeleid?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:28 schreef noizzie het volgende:
dank je voor je medeleven, shmoopy!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:36 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, werkelijk.
Je vraagt je af waar het gevoel van mensen zit tegenwoordig, alles moet maar kunnen ofzo?
TS, je mag me mailen,
hele dikke knuffel en ontzettend veel sterkte voor jou,
meer weet ik even niet te zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |