Da klopt indd wel ja... Fortuyn had ook een grote bek en weinig hersenen.quote:[b]
Is dat dan de erfenis van Fortuyn? Hoe kleiner de hersenen, hoe groter de bek?
Fortyun was geen domme man, maar misleid, verkeerde idealen, gehersenspoeld, dusquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:15 schreef reuselsepunker het volgende:
[..]
Da klopt indd wel ja... Fortuyn had ook een grote bek en weinig hersenen.
Maar ja, Balkenende heeft misschien wel hersenen maar die gebruikt ze niet.
Fortuyn kon alleen hard roepen dat het niet goed ging, maar als hij de vraag kreeg 'waarom', of 'hoe moet het dan wel', kon hij geen goed antwoord geven.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:28 schreef Graveland het volgende:
[..]
Fortyun was geen domme man, maar misleid, verkeerde idealen, gehersenspoeld, dus
Balkenende kunnen we kort over zijn:
Geen zak, vermoed ikquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ben benieuwd of deze discussie iets gaat toevoegen
Nope, lijkt me ook niet. Het zou pretentieus van mij zijn om anders te vermoeden.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:45 schreef Graveland het volgende:
[..]
Geen zak, vermoed ik
lijkt me ook nie...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:45 schreef Graveland het volgende:
[..]
Geen zak, vermoed ik
Ja, het algemene niveau op fok is nogal laag, dus realisme gebied mij te zeggen dat er niet veel boeiends uit zal komenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:47 schreef Argento het volgende:
[..]
Nope, lijkt me ook niet. Het zou pretentieus van mij zijn om anders te vermoeden.
ik ook ja! denk dat ik me vanavond weer eens compleet van deze wereld af ga zuipenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:25 schreef Megumi het volgende:
Als het niveau van fok zo laag is rot dan gewoon op. Heb trouwens trek in een biertje.
Over het algemeen dan he.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:25 schreef Megumi het volgende:
Als het niveau van fok zo laag is rot dan gewoon op. Heb trouwens trek in een biertje.
Maar als jij gelijk zo hebben dunkt mij dat niemand ergens meer over mag praten, behalve over zijn vakgebied en zelfs dan zou er nog het baas boven baas principe van toepassing zijn en dus de meest ervaren persoon altijd gelijk krijgen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:25 schreef Argento het volgende:
Het gaat me ook niet zozeer om het aangehaalde voorbeeld, het gaat me erom dat praktisch niemand de moeite neemt een waardeoordeel afhankelijk te maken van enige kennis van zaken. Je moet -toch weer inhakend op het voorbeeld- toch op zijn minst rechten gestudeerd hebben om in zijn algemeen iets zinnigs over het rechtssyteem te kunnen zeggen, je moet toch op zijn minst kennis van het dossier hebben om de eis van de officier op waarde te schatten. Klachten over de rechter en de rechtbank kunnen sowieso naar de prullenbak, want de rechter heeft er nog helemaal niets over gezegd.
Maar op andere vlakken komt het ook wel voor. Een mespuntje informatie en meteen staat men op zijn of haar achterste benen om vloekend en tierend de -kennelijk o zo dierbare- mening de wereld in te schoppen. De pretentie alleen al.
En niet het gebrek aan kennis maakt je dom, de pretenties die ervoor zorgen dat je met dat gebrek aan kennis toch maar gaat lopen oordelen, dàt maakt je dom. En dat lijkt steeds vaker voort te komen.
Vondt het niet echt persoonlijk. Proost voor laters.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:31 schreef Graveland het volgende:
[..]
Over het algemeen dan he.
Niet meteen persoonlijk worden =)
Ik ga voor een wijntje vanavond, hmmm
Danku, insgelijksquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:34 schreef Megumi het volgende:
[..]
Vondt het niet echt persoonlijk. Proost voor laters.
Ik weet niet hoe het gesteld is met het niveau op Fok. Het lijkt niet echt aan de norm te voldoen, maar een hele harde conclusie kan ik niet trekken. Het is gewoon ik een tendens meen te herkennen die ik in onevenredige mate ook op Fok tegenkom. Daarover klaag ik ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:25 schreef Megumi het volgende:
pfff... das mij te veel tekst voor op een vrijdagmiddag...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:33 schreef Silencer666 het volgende:
[..]
blablabla...
Het is wel erg duidelijk welke partij je trekt hier.....quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:09 schreef Argento het volgende:
Op de nieuwspagina staat zon bericht over een oude zielige man die een smerige, illegale Turk naar de andere wereld heeft geholpen,
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:22 schreef reuselsepunker het volgende:
pfff... das mij te veel tekst voor op een vrijdagmiddag...
*BURP*... proost!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |