Ja, dom. Helemaal vergeten die van koninginnedag weg te halen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zeg Gelly, heb je ook een icoon met een vlag die halfstok hangt? Lijkt me wel toepasselijk, vandaag. Oh, dit is niet echt een klacht of feedback, ofzo, maar vond het niet de moeite hiervoor een topic te openen (hoe logisch), dus hier dan maar.
Optyfen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:26 schreef ID-Tweak het volgende:hoe snel deed je dat dan
!
Gelly
Mja, maar op slot.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Triest
Dat topic wordt een beetje vergald, zowel door de TS alswel door de users, de flames vliegen over en weer zo af en toe.
Ik zou graag zien dat je het morgen doet. Of gewoon niet. We hebben namelijk als KLB mods geen zin om een bij voorbaat kansloos topic te gaan modden eigenlijk.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:45 schreef Marietje_ het volgende:
Trieste mensen deel 2
Ik dacht dat de taak van mods o.a. is dat oftopic reacties worden weggehaald.
Ik start hier een serieus topic namelijk.
Graag zou ik het topic weer open zien.
Ok morgen dan.quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat je het morgen doet. Of gewoon niet. We hebben namelijk als KLB mods geen zin om een bij voorbaat kansloos topic te gaan modden eigenlijk.
In KLB gebeurt dat niet, wees gerust.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:18 schreef right-wing het volgende:
Waar slaat het op dat eerste posten altijd een -2 First post krijgen. Ik vind dit nergens op slaan. Elk nieuwsbericht heeft dat, het is een raar iets, nogal onzinnig.
Wat mot je hier te zeuren over een onzin topic ?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:05 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |