sorry, ik dacht dat je wel een gratis bijbel studie wilde hebbenquote:Op maandag 3 mei 2004 12:59 schreef Steve-O het volgende:
Godverdomme 1 of andere infantiele grafjosti is me voor 10 tallen mailinglists aan het aanmelden.
ben dus echt voor vanalles ingeschreven door die kneus.
Geen huillie geroep anders haal ik er een mod bij
hui.....quote:Op maandag 3 mei 2004 12:59 schreef Steve-O het volgende:
Godverdomme 1 of andere infantiele grafjosti is me voor 10 tallen mailinglists aan het aanmelden.
Geen huillie geroep anders haal ik er een mod bij
Misschien leer je er nog wat bij..quote:Op maandag 3 mei 2004 12:59 schreef Steve-O het volgende:
quote:Op maandag 3 mei 2004 13:06 schreef Anthraxx het volgende:
Huillie.
quote:Op maandag 3 mei 2004 13:06 schreef Anthraxx het volgende:
Huillie.
bemoei je er niet aan robinquote:Op maandag 3 mei 2004 13:06 schreef Anthraxx het volgende:
Huillie.
Weet je wie het doet?quote:Op maandag 3 mei 2004 13:03 schreef Steve-O het volgende:
Van metallica tot Girls aloud ()
Van plaatselijke voetbalclubs tot leningen.
Van penis enlargements tot boederij sex.
Mailadres??quote:Op maandag 3 mei 2004 13:08 schreef Megumi het volgende:
[..]
Weet je wie het doet?
Anderen die je aanmelden?quote:Op maandag 3 mei 2004 13:03 schreef Steve-O het volgende:
Van penis enlargements tot boederij sex.
ik heb wel een idee Want er is er maar 1 in mijn vriendenkring die me cowboy noemtquote:Op maandag 3 mei 2004 13:08 schreef Megumi het volgende:
[..]
Weet je wie het doet?
Heb je een link ?quote:Op maandag 3 mei 2004 13:06 schreef WauseWillem het volgende:
hahahaha, wat goed
ik heb dat ook een keertje bij een collega gedaan, maar dat was via een 1 of andere site waar je een adres kan aanmelden voor een zgn. Spamservice... dus daar wordt je automatisch bij een groot aantal spammers bekend gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |