wij me v(riend en ik) liepen opeen vrijmarkt op koninginnendag, het was gewoon gezellig lekker weer, het hele riedeltje.
we hedden zoiets van laten we watgaan eten, en liepen ondertussen rustig door.
even voor de kantlijn de autoweg was afgezeten vrijwel leeg en de stoep was nogal vol,
dan gaat er iemand tegen tegen de benen van me vriend aanrijden met een kinderwagen, aan me vriend heb je dan een kwaaie want het was niet bepaald per ongeluk, de man achter de kinderwagen zei dat hij haast had en vloekte er ook nog wat bij, toen ik hem er op attent maakte dat de weg leeg was, was ik een vuile kutracist en moest ik niet zo'n grote muil opzetten,
even later hij liep nog steeds achter ons (zo''n haast had hij dus toch niet)
hoorde ik hem zeggen dat die vuile kutnederlanders gewoon is wat respect moesten ophoesten of anders moesten we maar ophoepelen,
ikzei hemdat hij als hij zich er zo aan ergerde hij maar naar een ander land moest gaan omte kijken of het daar rustiger was
kreeg ik een stukof 4 buitenlanders omme heen die allemaal een of ander brabbeltaaltje aan het uitslaan waren had ik er genoeg van toen ik zei dat als ze het over mij hadden ze dat maar in het nederlands moesten doen zodat ik kon reageren
toen kwamen er gelukkig een paar agenten aan en gingen ieder zijn zweegs
verder is er niks gebeurt -gelukkig-
maar waarom was ik nou weer de rascist
het lijkt wel een normale reactie je hebt gelijk en die ander is van een andere cultuur dus jebent een rascist