quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:45 schreef ID-Tweak het volgende:
Wil ik net bier gaan halen voor vanavond....
IS de super dicht vanwege dodenherdening... TIEF TOCH OP MET JE DODEN!! boeit mij dat!! moet bier hebben!
IS de super dicht vanwege dodenherdening... TIEF TOCH OP MET JE DODEN!! boeit mij dat!! moet bier hebben!
wat een waardeloze vent ben jij zegquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:45 schreef ID-Tweak het volgende:
na de herdenking naar de nachtwinkelquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:45 schreef ID-Tweak het volgende:
wat boeit mij die doden nu?? elk jaar hetzelfde liedje.... ze zijn wel genoeg herdenkt. ze mogen best herdenken en die troep, mar niet als ik bier ga halen !quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:50 schreef marloes050 het volgende:
tief toch op met je doden![]()
wat een loser ben jij!
kun je niet een avondje zonder bier?![]()
is hier nietquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:51 schreef Volano het volgende:
[..]
na de herdenking naar de nachtwinkel![]()
Stoerquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:45 schreef ID-Tweak het volgende:
jij bent best funny altijd,quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:50 schreef _Administr8or_ het volgende:
[afbeelding]
herdenkt?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:51 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
wat boeit mij die doden nu?? elk jaar hetzelfde liedje.... ze zijn wel genoeg herdenkt. ze mogen best herdenken en die troep, mar niet als ik bier ga halen !
![]()
weet je hoe duur dat is? ik wil gewoon thuis met een stel vrienden bier gaan nuttigen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:51 schreef n00fer het volgende:
he flippo, al eens gedacht aan een cafe?
zelfs hier in de achterhoek met maar 1 cafe per dorp kun je nog bierhalen op 4 mei, in welk gat woon jij?
van opreging weet ik niet wat ik moet typen. supers en doden =quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:52 schreef mat_herben het volgende:
[..]
hedenkt?
jij bent gewoon een stakker.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:53 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
van opreging weet ik niet wat ik moet typen. supers en doden =![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |