Klikspaan.quote:Op vrijdag 30 april 2004 14:14 schreef Burner2000 het volgende:
DjDev doodverwensing
We moeten die teringbeesten allemaal vergassen!
BurnerNUL doodverwensing:quote:Op vrijdag 30 april 2004 14:14 schreef Burner2000 het volgende:
DjDev doodverwensing
De fik erin met dat account!quote:Op donderdag 29 april 2004 19:02 schreef Burner2000 het volgende:
Dood aan alle stekende insecten. STERF STERF STERF
Dit is gericht tegen de betreffende user Burner2000, neem ik aan.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:15 schreef gelly het volgende:
Flikker op.
Wat denk je zelf, kloon ?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:43 schreef Auxerre het volgende:
[..]
Dit is gericht tegen de betreffende user Burner2000, neem ik aan.
Ik zie dat jij ook een kloon bent.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, kloon ?
De doodverwensing was niet gericht op een persson.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:10 schreef Auxerre het volgende:
[..]
BurnerNUL doodverwensing:
[..]
De fik erin met dat account!
Enquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:10 schreef Auxerre het volgende:
[..]
BurnerNUL doodverwensing:
[..]
De fik erin met dat account!
Hypocriet.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:08 schreef Auxerre het volgende:
[..]
Klikspaan.
Trouwens, kan deze topic: Linkse mensen die.... en zet in de URL erachter: /2/50#18801043. De post van de linkse rakker Mondique dus, kan deze post verplaatst worden naar ONZ om KLB geen onzin te laten worden.
Bij voorbaat dank.
Ax.
Je postverleden doet anders vermoeden.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:15 schreef S03P het volgende:
Dat was geen onzin Gelly!
.
Dat slaat weer helemaal nergens op natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:17 schreef gelly het volgende:
[..]
Je postverleden doet anders vermoeden.
Je denkt zeker dat ik niet goed wijs ben ? Je opent je topics voortaan maar in Onzin.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:17 schreef S03P het volgende:
Pleur hem dan naar onzin ! ik voelde me trouwens toch al niet thuis in klaagbaak.
Dat denk ik inderdaad.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat ik niet goed wijs ben ?
Zozo, jij bent me daar het anarchistje wel zeg!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:38 schreef EgoTrippin het volgende:
Zo. Ik heb even het recht in eigen hand genomen, en mag ik nu even weten waarom dit topic niet ALLANG was gesloten? Het is zelfs het tweede deel!! Dit duidt op zwaar subjectief modderen, en als het weer wordt toegelaten post ik hem net zolang weer vol totdat iemand me een ban geeft.
Jij hebt het tot een kunst verheven om over dingen te oordelen waar je geen verstand van hebt, he? En rot eens op hier. Ben je de bilmaat van Anthraxx ofzo?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zozo, jij bent me daar het anarchistje wel zeg!
Fight teh system!
Integendeel.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:47 schreef EgoTrippin het volgende:
Jij hebt het tot een kunst verheven om over dingen te oordelen waar je geen verstand van hebt, he?
Omdat er even niemand online is moet je topics naar de tering helpen?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:51 schreef EgoTrippin het volgende:
Goed, zonder verder op iksnapnietzman te reageren zou ik nu graag een serieuze reactie willen op mijn klacht over de moderatie hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |