Nee, ik zeg duidelijk dat het bepaalde figuren zijn. Jammer dat je het nou zo weer intepreteert, ik ken ook zat aardige mensen die links stemmenquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:16 schreef Ype het volgende:
Ja, al die linkse mensen allemaal, stuk voor stuk, alsof het één grote eenheidsworst is met allemaal precies dezelfde mening.
Verschrikkelijk zeg.
hehehequote:Op vrijdag 30 april 2004 21:17 schreef Lexie het volgende:
Ik vind dat onze linkse stad wel eens zo sociaal magn zijn om de studenten financieel wat meer te steunen.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:18 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Nee, ik zeg duidelijk dat het bepaalde figuren zijn. Jammer dat je het nou zo weer intepreteert, ik ken ook zat aardige mensen die links stemmen
Typisch linkse interpretatie !quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:18 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Nee, ik zeg duidelijk dat het bepaalde figuren zijn. Jammer dat je het nou zo weer intepreteert, ik ken ook zat aardige mensen die links stemmen
Oh? Op welke opleiding precies??quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:15 schreef DonStefano het volgende:
En helaas zitten die in grote getale op de KU Nijmegen, heb ik uit ervaring heb gemerkt...![]()
Biologiequote:Op vrijdag 30 april 2004 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh? Op welke opleiding precies??
Vooral op de Beta-faculteit en bij Sociale Wetenschappen....quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh? Op welke opleiding precies??
Dat is inderdaad wel gezellig ja.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:22 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Vooral op de Beta-faculteit en bij Sociale Wetenschappen....
He, haal mij eens uit dat hokjequote:Op vrijdag 30 april 2004 22:22 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Vooral op de Beta-faculteit en bij Sociale Wetenschappen....
Informatiekunde excludedquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:24 schreef Lexie het volgende:
[..]
He, haal mij eens uit dat hokje.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:26 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Informatiekunde excluded![]()
Zonder meerquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:31 schreef Monidique het volgende:
Het is algemeen bekend dat rechts absoluut geen vermogen heeft tot onderscheiden, dit in tegenstelling tot links. Vaak zeurt rechts over de linkse media, dit komt echter slechts door de luiheid die uitgaat van rechts, waardoor er geen rechtse media is.
En de VS speelt daar ook nog ergens in mee.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:31 schreef Monidique het volgende:
Het is algemeen bekend dat rechts absoluut geen vermogen heeft tot onderscheiden, dit in tegenstelling tot links. Vaak zeurt rechts over de linkse media, dit komt echter slechts door de luiheid die uitgaat van rechts, waardoor er geen rechtse media is.
Zeg VS en je zingt Zionisten, of was je dat alweer vergeten?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:37 schreef Ype het volgende:
[..]
En de VS speelt daar ook nog ergens in mee.
En de Zionisten natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |