Sorry voor de late reactie, maar hier staat ie :quote:Op woensdag 28 april 2004 17:49 schreef wingerd het volgende:
Hierbij verwijs ik even naar waar in GC..?
Waar loopt de link...?
bvd
Nee. Dat is niet verstandig en wijs.quote:Op maandag 26 april 2004 23:57 schreef Oldbie het volgende:
Ik zat net Klaagbaak: de FAQ en de regeltjes door te lezen en daar staan QyRoZ nog als aanspreekpunt voor Klaagbaak. Is het niet wijs en misschien ook verstandig om dit even te wijzigen naar Gelly?
Zomaar een kleine opmerking
Je bent toch geen modje meer? Dan kan je ook niet modden.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee. Dat is niet verstandig en wijs.
Ik ben toch nooit meer online, dus dat lukt ook niet.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je bent toch geen modje meer? Dan kan je ook niet modden.![]()
En heeft het dus weinig zin om je aan te spreken om in KLB te modden.
Jogy mod hier niet, ik denk dat je een deur verder moet zijn.quote:Op donderdag 29 april 2004 00:05 schreef NiteSpeed het volgende:
Dat de reacties kut zijn, wilt niet zeggen dat je mijn topic moet sluiten, jogy.
Nu je het zegt, ONZ is niet de afkorting van KLB.quote:Op donderdag 29 april 2004 00:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Jogy mod hier niet, ik denk dat je een deur verder moet zijn.
Moet ik het topic even schoonschrobben en gooien?quote:Op donderdag 29 april 2004 00:09 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ONZ is niet de afkorting van KLB.
Zou je dat topic kunnen moven en opnieuw openen?
Die hoorde niet in ONZ thuis.
Jawel, want het is een onzin topic. Ik had hem in KLB op slot gegooid.quote:Op donderdag 29 april 2004 00:09 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Die hoorde niet in ONZ thuis.
Nee dus, sorrie NSquote:Op donderdag 29 april 2004 00:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Jawel, want het is een onzin topic. Ik had hem in KLB op slot gegooid.
mijn nietsverhullende post was tegen iemand anders.quote:kikoooooo - woensdag 28 april 2004 @ 23:03
Meneertje KLB
quote:Op woensdag 28 april 2004 21:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kom eens met wat nieuws kansloze infantiele meeloper lelijke tering straathoer
wat zijn dat voor sneue reacties en waarom wordt daar niks tegen gedaan.quote:kikoooooo - woensdag 28 april 2004 @ 23:16
Meneertje KLB
Ik haat die vieze lelijke werkloze lowlife kampsnol die 24/7 op fok zit
quote:Aantal posts: 9159 (gemiddeld 40 per dag)
zegt genoeg
Je bent niet de enige die zich aan hem irriteert, laat dat even duidelijk zijn. Ik heb er niet overheen gelezen, maar ik heb gewoon te weinig tijd om echt actie te ondernemen. Kun je mij even de directe links geven in dat topic?quote:Op donderdag 29 april 2004 13:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
wtf?
[..]
mijn nietsverhullende post was tegen iemand anders.
even later
[..]
wat zijn dat voor sneue reacties en waarom wordt daar niks tegen gedaan.
slaat toch nergens op of wat.
in het al gesloten topic kots hier op een gothic van nietzman.
overigens is dit niet de eerste keer dat meneer zich zo uitlaat tegen mij.
zodra ik enigszins in zijn buurt kom wordt ik voor van alles dat levend en dood is of dood moet uitgemaakt.
beetje jammer dat daar niks aan gedaan wordt.
wat mij betreft mag meneertje kikoo eens even flink inbinden
Andere fora's kan ik niets over zeggen. Spreek even een FA aan als het weer gebeurt ergens.quote:kikoooooo, afkoelban 48 uur vanwege schelden en baggeren, daarna KLB-ban voor onbepaalde tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |