Complimenten mogen hier uiteraard ook. Vrijgezelle dames mogen direct door naar QyRoZ. Die heeft het harder nodig dan ik.
Duidelijk? Let's play
quote:Nóg niet
Op zaterdag 6 december 2003 09:58 schreef Unknown_Drunk het volgende:
Ik heb nix te klagen over jullie
Maar toch bedankt voor het compliment
Is het toegestaan om een reactie van een ander in een quote totaal te veranderen, zodoende de indruk geven dat de originele post een hele andere wending had?
Het is namelijk op mijn antwoord gebeurd, en ben daar niet erg happy over: Dikke vrouwen in korte rokjes
quote:Users staan vrij om daarmee te kloten ja, alhoewel het niet netjes is kunnen wij het niet verbieden. Simpel en duidelijk antwoord
Op dinsdag 9 december 2003 08:31 schreef Jereon het volgende:
Weet niet of dit hier helemaal goed geplaatst is, maar doe het toch maar eerst even hier:Is het toegestaan om een reactie van een ander in een quote totaal te veranderen, zodoende de indruk geven dat de originele post een hele andere wending had?
Het is namelijk op mijn antwoord gebeurd, en ben daar niet erg happy over: Dikke vrouwen in korte rokjes
Gooit Anthraxxx hem dicht omdat ik niet mag klagen over FoK.
1. Ik klaag over Irc, dat is in weinig redenen gerelateerd aan irc. (dat fokmembers nou toevallig op irc hangen)
2. Mijn punt vergeten
Maar goed, ik klaag omdat er niemand op irc hangt en zegt, en dat gaat die dicht omdat ik niet over FoK mag klagen.
Weinig verband
En dan open ik daar nog een nieuw topic over, maarja ik ben zo scheel dat ik het standaard topic niet zie
-update-
LoL, komt Anthraxxx 2 sec. het irc op even kijken of het er echt zo stil is zeker.
Ja, ik raak hier lichtelijk geirriteerd van. Ik heb overigens ook al antwoord gegeven in dat gesloten topic van je.
Ja, ik raak hier lichtelijk geirriteerd van. Ik heb overigens ook al antwoord gegeven in dat gesloten topic van je.
Wil iemand van jullie dit topic geheugen defect bij een setje dichtgooien en/of indien mogelijk verwijderen. Het ging over een verkoop via V&A, waarbij ik defect materiaal aangetroffen heb. Ik heb de user er meerdere malen erop aangesproken, en nu heeft hij mij beloofd om per direct een bedrag x terug te storten. Alleen al dit signaal waardeer ik, en vind dat ik niets te klagen heb.
kortom, dicht dat topic en weg met dat topic.
quote:Done.
Op zaterdag 13 december 2003 12:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Kan iemand in het Mentaliteit van tegenwoordig topic ff de post van Marietje_ even editten, lay-out verneukend...
quote:Service...
Op zaterdag 13 december 2003 12:10 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Done.
quote:Nét een stap voor. Verzoek tot verwijdering van haar posts, die zijn erg raar, flamend en nog wel een aantal dingen, IMO. Voorbeeldje:
Op zaterdag 13 december 2003 13:51 schreef Inquistor87 het volgende:
En die Marietje dinges, is wel heel triett aant doen in hetzelfde topic...
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 13:17 schreef Marietje_ het volgende:
[..]als jij slim was zou je niet stotteren
quote:Ben net thuis, kijk er zo naar.
Op woensdag 17 december 2003 17:23 schreef SuperUli het volgende:
scriptkiddie ddos g-art mailserver met hotmail*klik*
En dat is niet alles.
.
quote:Dicht.
Op donderdag 18 december 2003 14:52 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb niks te klagen maar mag er zsm een slotje op In de gaten gehouden worden ik geloof dat er een enorm geval van miscommunicatie is, mijn bedoeling is mislukt. Alvast bedankt!
quote:okay perfect!!!
Op donderdag 18 december 2003 14:53 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Dicht.
Misschien is het beter dat het topic naar onzin verplaatst en van slot wordt afgehaald voordat hij opnieuw wanhopig topics gaat openen.
quote:sorry dit MOEST ik kwijt:
Op maandag 22 december 2003 14:45 schreef At-Homerus het volgende:
Wat een grote ramp zeg !! Negen van de 10 Fokkers kan geen foutloze zin typen. Een lettertje "inslikken" is niet erg, maar het verschil tussen eerste en tweede pers. enklv. zou men toch wel moeten weten.Het is echt te zielig voor woorden, de arme stakkers.
als je over negen personen praat is het meervoud.... dit wordt dus kunnen ... dat je het ff weet, dus voordat je begint over taal zorg dat je zelf de taal beheerst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |