abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15513353
Ik kom uit een klein dorp, van oorsprong. studeer al een "tijdje" ( ), mijn ouders wonen er uiteraard nog. Nu zijn wij als gezin nogal bekend door het beroep van mijn vader. Gebeurt het volgende: mijn moeder gaat een kerstboom zoeken, gewoon een simpel ding, zodat mijn vader hem later op kan halen.

Zij komt bij dat bedrijf aan, een tuinbedrijf of hoe je dat noemt, van de schoonouders van de hulp in de huishouding (ouders werken allebei) die een keer per week komt. Mijn moeder ziet achter de planten de hele tijd een oudere vrouw naar haar staren, en ergerde zich al.

's Middags komt die hulp weer, mijn moeder was vrij: "Ja je hebt een kerstboom gekocht he??? Van acht euro!! Ja de schoonouders van mijn dochter hebben er een van 30 euro."
Had dat oude mens dus gelijk daar d'r schoondochter gebeld.

*zucht*

donderdag 18 december 2003 @ 14:38:25 #2
20023 Retro
studio bruxelles
pi_15513378
pi_15513380
En daar open jij een topic over.
En zij belt haar schoondochter.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_15513409
Het is me wat!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_15513415
ben ik samen met nog ruim 70000 fokkers wel benieuwd waarom jouw vader zo "beroemd" is
... hier geweest te zijn!!!!
pi_15513422
ja pappie is beroemd door zijn beroep
  donderdag 18 december 2003 @ 14:40:06 #7
13250 Lod
Sapere aude!
pi_15513426
Da's toch mooi? Beetje sociale controle. En nu weten de schoonouders van de dochter ook dat ze veel te veel hebben betaald voor de kerstboom.
Maar als je daar niet tegen kan moet je niet in zo'n dorp wonen.
GNU Terry Pratchett
pi_15513433
waarom denk je dat hij deze topic opende volgens mij alleen voor pappie
pi_15513446
dat soor tmensen zijn gewoon irritant.

ik zou me ook flink ergeren als mijn every move vastgelegd en geregistreerd zou worden binnen het roddel circuit

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 18 december 2003 @ 14:40:55 #10
48510 Koen-BE
ik adviseer...
pi_15513447
Van die 22 euro die jullie minder hebben betaald koop je een oudejaarslot, vervolgens win je 5.000.000 euro, dan geef je die andere figuren daarvan 30 euro en dan kunnen ze d'r nog 1 kopen

Waar gaaaaaat dit over zeg...

...en bespaar
pi_15513486
weet eerlijk gezegd nu niet wat zieliger is??

- Jij dat je hier een topic over opent

of

- Dat ouwe mens wat d'r familie inlicht.....

Oudjes hebben over het algemeen vrij weinig omhanden en kan ik het van verwachten.......... jij daarintegen zou hele andere dingen moeten doen dat zulke topics openen.......

edit: mensen->mens van gemaakt....

[Dit bericht is gewijzigd door Tim_G op 18-12-2003 14:44]

It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_15513492
schijnbaar is het interessant dat jullie gierig zijn...................
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_15513494
quote:
Op donderdag 18 december 2003 14:37 schreef Waxxer het volgende:

Zij komt bij dat bedrijf aan, een tuinbedrijf of hoe je dat noemt, van de schoonouders van de hulp in de huishouding (ouders werken allebei) die een keer per week komt.

's Middags komt die hulp weer, mijn moeder was vrij

*zucht*

Ja kijk, als de schoonouders van de hulp nou 's middags aan de buren vertellen dat jouw moeder een boom koopt en die buurvrouw heeft een zus, die een nicht heeft wiens achterbuurman een zoon heeft die een vriendje op school heeft met een moeder die naast jullie woont, ja die wil gewoon niet naast iemand wonen met zo'n goedkope kerstboom. Dat vind ik best logisch hoor.
pi_15513501
quote:
Op donderdag 18 december 2003 14:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat soor tmensen zijn gewoon irritant.

ik zou me ook flink ergeren als mijn every move vastgelegd en geregistreerd zou worden binnen het roddel circuit

kijk, eindelijk een begrijpend iemand. Vre-se-lijk

ik open dit topic om het klote-geroddel in dorpen eens aan de kaak te stellen

Tjongejonge, weer erg moeilijk zo te lezen. Wat mijn vader doet, doet er gewoon niet toe. Maar als je zelf in een klein dorp woont dan weet je wel wat ik bedoel.

donderdag 18 december 2003 @ 14:44:00 #15
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_15513521
quote:
Op donderdag 18 december 2003 14:42 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja kijk, als de schoonouders van de hulp nou 's middags aan de buren vertellen dat jouw moeder een boom koopt en die buurvrouw heeft een zus, die een nicht heeft wiens achterbuurman een zoon heeft die een vriendje op school heeft met een moeder die naast jullie woont, ja die wil gewoon niet naast iemand wonen met zo'n goedkope kerstboom. Dat vind ik best logisch hoor.

precies, opgelost
Wat zijn we aan het doen ???
pi_15513541
och och och, wat is het weer moeilijk een beetje de bedoeling van een tekst te zien, wat is dat toch weer een hele klus om eens niet te gaan zitten zeiken op een paar details, bah bah bah....
pi_15513544
quote:
Op donderdag 18 december 2003 14:43 schreef Waxxer het volgende:

[..]

kijk, eindelijk een begrijpend iemand. Vre-se-lijk

ik open dit topic om het klote-geroddel in dorpen eens aan de kaak te stellen

Tjongejonge, weer erg moeilijk zo te lezen. Wat mijn vader doet, doet er gewoon niet toe. Maar als je zelf in een klein dorp woont dan weet je wel wat ik bedoel.

Maar dat beroep van je vader is gewoon niet relevant in het hele kerstboom verhaal.
Of wel?
pi_15513573
* ViperŪ heeft er 1 van 37,50

En ik op kerst.

Maarja, me pa moest zo nodig die want die was groot en had ruimte tussen de takken enzo

Je kent het wel.

M'n signature, wat doe je :{
pi_15513608
Lekker belangrijk topic

pi_15513614
quote:
Op donderdag 18 december 2003 14:44 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Maar dat beroep van je vader is gewoon niet relevant in het hele kerstboom verhaal.
Of wel?

Neen, niet direct. Ik klaag hier alleen om het feit, dat ALS je dus tot een dergelijk gezin behoort, je wel in de gaten wordt gehouden. Als je iets doet waar er maar een paar van zijn. Ik klaag hier over het feit dat je dan in de gaten wordt gehouden en er veel over je wordt geroddeld. Maar ik blijf niet aan de gang mezelf te verdedigen als het hier aan inlevingsvermogen ontbreekt, vraag wel een slotje aan
  donderdag 18 december 2003 @ 14:47:11 #21
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_15513623
En daarom krijg je mij niet naar zo'n klotedorp. Laat mij maar lekker in de stad blijven waar het niemand aan zijn reet zal roesten wat je uitspookt.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_15513628
Hadden jullie maar niet in het Big brother huis moeten gaan wonen.
Ik kwam, Ik zag en kneep er tussenuit
  donderdag 18 december 2003 @ 14:49:34 #23
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_15513698
Wilde ik op fok een beetje gaan pimpen met een boom van 25 euro, blijken er nog duurdere te bestaan
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
pi_15513786
Ik heb een gratis boompie, die zijn het mooist
www.weescreatief.nl
quote: RAMBLE ON!!!
  donderdag 18 december 2003 @ 14:53:11 #25
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_15513843
quote:
Op donderdag 18 december 2003 14:51 schreef geniet_nooit_metmate het volgende:
Ik heb een gratis boompie, die zijn het mooist
Was de buurman niet kwaad toen ie 's ochtends uit zijn raam in zijn tuin keek?
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')