Zij komt bij dat bedrijf aan, een tuinbedrijf of hoe je dat noemt, van de schoonouders van de hulp in de huishouding (ouders werken allebei) die een keer per week komt. Mijn moeder ziet achter de planten de hele tijd een oudere vrouw naar haar staren, en ergerde zich al.
's Middags komt die hulp weer, mijn moeder was vrij: "Ja je hebt een kerstboom gekocht he??? Van acht euro!! Ja de schoonouders van mijn dochter hebben er een van 30 euro."
Had dat oude mens dus gelijk daar d'r schoondochter gebeld.
*zucht*
ik zou me ook flink ergeren als mijn every move vastgelegd en geregistreerd zou worden binnen het roddel circuit
Waar gaaaaaat dit over zeg...
- Jij dat je hier een topic over opent
of
- Dat ouwe mens wat d'r familie inlicht.....
Oudjes hebben over het algemeen vrij weinig omhanden en kan ik het van verwachten.......... jij daarintegen zou hele andere dingen moeten doen dat zulke topics openen.......
edit: mensen->mens van gemaakt....
[Dit bericht is gewijzigd door Tim_G op 18-12-2003 14:44]
quote:Ja kijk, als de schoonouders van de hulp nou 's middags aan de buren vertellen dat jouw moeder een boom koopt en die buurvrouw heeft een zus, die een nicht heeft wiens achterbuurman een zoon heeft die een vriendje op school heeft met een moeder die naast jullie woont, ja die wil gewoon niet naast iemand wonen met zo'n goedkope kerstboom. Dat vind ik best logisch hoor.
Op donderdag 18 december 2003 14:37 schreef Waxxer het volgende:Zij komt bij dat bedrijf aan, een tuinbedrijf of hoe je dat noemt, van de schoonouders van de hulp in de huishouding (ouders werken allebei) die een keer per week komt.
's Middags komt die hulp weer, mijn moeder was vrij
*zucht*
quote:kijk, eindelijk een begrijpend iemand. Vre-se-lijk
Op donderdag 18 december 2003 14:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat soor tmensen zijn gewoon irritant.ik zou me ook flink ergeren als mijn every move vastgelegd en geregistreerd zou worden binnen het roddel circuit
ik open dit topic om het klote-geroddel in dorpen eens aan de kaak te stellen
Tjongejonge, weer erg moeilijk zo te lezen. Wat mijn vader doet, doet er gewoon niet toe. Maar als je zelf in een klein dorp woont dan weet je wel wat ik bedoel.
quote:precies, opgelost
Op donderdag 18 december 2003 14:42 schreef Biancavia het volgende:[..]
Ja kijk, als de schoonouders van de hulp nou 's middags aan de buren vertellen dat jouw moeder een boom koopt en die buurvrouw heeft een zus, die een nicht heeft wiens achterbuurman een zoon heeft die een vriendje op school heeft met een moeder die naast jullie woont, ja die wil gewoon niet naast iemand wonen met zo'n goedkope kerstboom. Dat vind ik best logisch hoor.
quote:Maar dat beroep van je vader is gewoon niet relevant in het hele kerstboom verhaal.
Op donderdag 18 december 2003 14:43 schreef Waxxer het volgende:[..]
kijk, eindelijk een begrijpend iemand. Vre-se-lijk
ik open dit topic om het klote-geroddel in dorpen eens aan de kaak te stellen
Tjongejonge, weer erg moeilijk zo te lezen. Wat mijn vader doet, doet er gewoon niet toe. Maar als je zelf in een klein dorp woont dan weet je wel wat ik bedoel.
En ik op kerst.
Maarja, me pa moest zo nodig die want die was groot en had ruimte tussen de takken enzo
Je kent het wel.
quote:Neen, niet direct. Ik klaag hier alleen om het feit, dat ALS je dus tot een dergelijk gezin behoort, je wel in de gaten wordt gehouden. Als je iets doet waar er maar een paar van zijn. Ik klaag hier over het feit dat je dan in de gaten wordt gehouden en er veel over je wordt geroddeld. Maar ik blijf niet aan de gang mezelf te verdedigen als het hier aan inlevingsvermogen ontbreekt, vraag wel een slotje aan
Op donderdag 18 december 2003 14:44 schreef Biancavia het volgende:[..]
Maar dat beroep van je vader is gewoon niet relevant in het hele kerstboom verhaal.
Of wel?
quote:Was de buurman niet kwaad toen ie 's ochtends uit zijn raam in zijn tuin keek?
Op donderdag 18 december 2003 14:51 schreef geniet_nooit_metmate het volgende:
Ik heb een gratis boompie, die zijn het mooist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |