Complimenten mogen hier uiteraard ook. Vrijgezelle dames mogen direct door naar QyRoZ. Die heeft het harder nodig dan ik.
Duidelijk? Let's play
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 28-08-2003 17:34]
quote:As if.
Op donderdag 28 augustus 2003 17:28 schreef Anthraxx het volgende:
Hier kun je duidelijk maken wat QyRoZ of ik allemaal verkeerd hebben gedaan.
quote:We moeten de schijn hoog houden dat ook wij wel eens fouten kunnen maken, Q.
Op donderdag 28 augustus 2003 17:33 schreef QyRoZ het volgende:[..]
As if.
quote:Het fouten-maak-stadium ben ik inmiddels voorbij. En toegeven doe ik ze al helemaal niet meer.
Op donderdag 28 augustus 2003 17:34 schreef Anthraxx het volgende:[..]
We moeten de schijn hoog houden dat ook wij wel eens fouten kunnen maken, Q.
quote:Ze willen niet echt, Annie.
Op donderdag 28 augustus 2003 17:32 schreef QyRoZ het volgende:
Gezellig. Vrijgezelle dames: klik.
quote:Het is een schande.
Op donderdag 28 augustus 2003 19:05 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ze willen niet echt, Annie.
.
quote:Geen intresse in een dode componist zeker?
Op donderdag 28 augustus 2003 19:05 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ze willen niet echt, Annie.
.
quote:Ik denk dat QyRoZ daar niet geil van kan worden. Maar goed, zo goed ken ik hem nou ook weer niet.
Op donderdag 28 augustus 2003 19:20 schreef Mozart het volgende:[..]
Geen intresse in een dode componist zeker?
quote:En jij klaagt te weinig.
Op donderdag 28 augustus 2003 19:20 schreef Seborik het volgende:
Ik vind dat jullie te weinig slijmen bij de Muziekmodjes.
Zeikerd.
quote:Ik zeg tegen die ene, met dat metaal, altijd dat ie goed Rise of Nations kan spelen.
Op donderdag 28 augustus 2003 19:20 schreef Seborik het volgende:
Ik vind dat jullie te weinig slijmen bij de Muziekmodjes.
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 17:28 schreef Anthraxx het volgende:
Allereerst, welkom in dit topic. Hier kun je duidelijk maken wat QyRoZ of ik allemaal verkeerd hebben gedaan. Om te beginnen wil ik je vragen om onze FAQ eens grondig door te lezen. De meeste slotjes worden geplaatst omdat het de FAQ tegenspreekt. Ook hebben we een nieuwe regel toegevoegd. Lees deze goed! Discussie over deze regel is niet mogelijk maar het kan wél zo zijn dat we om deze reden je topic sluiten.Complimenten mogen hier uiteraard ook. Vrijgezelle dames mogen direct door naar QyRoZ. Die heeft het harder nodig dan ik.
Kom op zeg, het staat zelfs duidelijk in je openingspost dat het over Islamieten gaat. En de reacties zullen wel niet beter worden.
In Klaagbaak mag je klagen over alledaagse dingen, en wat mij betreft klaag je daar maar een eind over weg. Maar een discussie over dit soort dingen is gewoon not done
quote:Het gaat mij niet op kankeren op islamieten, wat helemaal niet in de openingspost staat, maar over sites die oproepen tot de heilige oorlog tegen NL.
Op zaterdag 30 augustus 2003 14:09 schreef Anthraxx het volgende:
Omdat wij de geweldige reacties op dat soort topics niet echt meer willenKom op zeg, het staat zelfs duidelijk in je openingspost dat het over Islamieten gaat. En de reacties zullen wel niet beter worden.
In Klaagbaak mag je klagen over alledaagse dingen, en wat mij betreft klaag je daar maar een eind over weg. Maar een discussie over dit soort dingen is gewoon not done
Bush is een eikel
Bush is geen eikel
Jawel bush is wel een eikel
ik vind dit zeer triest, ten eerste dat dit soort lui een goed lopend topic om zeep helpen, en ten tweede dat een moderator deze zonder pardon op slot gooit onder het mom van : Iedereen heeft zijn mening nu wel kunnen geven........... Iedereen heeft in andere topics ook al lang zijn/haar mening kunnen geven en die gaan niet op slot.........
dus lieve modjes het vriendelijke verzoek om deze zo spoedig mogelijk weer open te gooien......... dank U
krijg ik nog antwoord modjes????
Alvast bedankt!
Copycat
quote:Hm. Ondertussen wil ik je erop wijzen dat ik me in het topic op geen enkele wijze uitlaat over allochtone Nederlanders. Je verwijzing naar 'http://forum.fok.nl/showtopic.php/373584' raakt mijns inziens derhalve kant noch wal...
Op dinsdag 2 september 2003 10:37 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Topics over 'Allochtone Nederlanders'Ter beoordeling van de mods dicht.
quote:'criminele apen'? Wacht maar even op de KLB mods.
Op dinsdag 2 september 2003 10:42 schreef GHaven het volgende:[..]
Hm. Ondertussen wil ik je erop wijzen dat ik me in het topic op geen enkele wijze uitlaat over allochtone Nederlanders. Je verwijzing naar 'http://forum.fok.nl/showtopic.php/373584' raakt mijns inziens derhalve kant noch wal...
quote:Nogmaals klepzeiker, daarmee bedoel ik GEEN allochtone inwoners van het land 'Nederland'. Ik heb het daar over ANTILLIANEN. Welliswaar maken die @$#$$@$@% hufters helaas onderdeel uit van hetzelfde koninkrijk, maar het is wezenlijk iets anders.
Op dinsdag 2 september 2003 10:46 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
'criminele apen'? Wacht maar even op de KLB mods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |