Hoezo? voor geweld, autokraken, diefstal, allerlei soorten overlast zijn toch niet alleen oude vrouwtjes de doelgroep?quote:Op maandag 26 april 2004 15:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik kan me voorstellen dat iemand die nooit problemen ondervindt terwijl hij er woont verbaasd is om zoiets te lezen. Misschien zou het anders liggen als je een kwetsbare bejaarde vrouw was? (Ik probeer maar wat hoor: je bent niet echt de "doelgroep" van criminele jeugdbendes lijkt me)
Die anderen, jaaa!! Dat is uitschot. Maar mijn meki doet zoiets NOOOIT!!quote:Op maandag 26 april 2004 14:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zie het met me eigen ogen
Natuurlijk is er overlast maar die komt vrijwel weinig voor
Misschien zitten ze in hun grot, beter zoeken.quote:Op maandag 26 april 2004 15:04 schreef Meki het volgende:
Osdorpplein daar kom ik elke dag langs Ik zie nooit wat ...
Dijkgraafplein daar hoor ik wel negatiefs over .....
quote:Op maandag 26 april 2004 15:04 schreef Meki het volgende:
Iets wat jij niet ziet betekent echter nog niet dat het er niet is!quote:Op maandag 26 april 2004 15:04 schreef Meki het volgende:
Mss toch eens die oogkleppen afdoenquote:Op maandag 26 april 2004 15:04 schreef Meki het volgende:
ffs, gebruik leestekensquote:Op maandag 26 april 2004 14:59 schreef Meki het volgende:
Noorda zegt de waarheid niet Noorda zegt alleen de geruchten
Nou, kwam toch een aardige discussie over losquote:Op maandag 26 april 2004 15:08 schreef Meki het volgende:
Kijk liever bij de Nederlanders het veld op en dan spelers slaan ... toen hoorde ik niemand wat zeggen over geweld bij Nederlanders ...
Oorkleppen af doen?quote:Op maandag 26 april 2004 15:08 schreef Meki het volgende:
Kijk liever bij de Nederlanders het veld op en dan spelers slaan ... toen hoorde ik niemand wat zeggen over geweld bij Nederlanders ...
Ja hoor, iedere Nederlander keurde die actie goedquote:Op maandag 26 april 2004 15:08 schreef Meki het volgende:
Wat gebeurde er vorigeweek ook alweer bij de wedstrijd tussen Ajax en de Maroc-profs?quote:Op maandag 26 april 2004 15:08 schreef Meki het volgende:
Welke Argumentenquote:Op maandag 26 april 2004 15:11 schreef Monidique het volgende:
Meki, kom je nog met argumenten, of blijft het bij jouw ervaring?
Een minder erge versie van wat blanke hooligans even eerder deden. De integratie kan dus geslaagd genoemd worden.quote:Op maandag 26 april 2004 15:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat gebeurde er vorigeweek ook alweer bij de wedstrijd tussen Ajax en de Maroc-profs?
Dat vraag ik mij inderdaad af.quote:Op maandag 26 april 2004 15:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Welke Argumenten
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 26 april 2004 15:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Welke Argumenten
Je bent best een slimme Osdorper Meki !quote:Op maandag 26 april 2004 15:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Welke Argumenten
Niet?quote:Op maandag 26 april 2004 15:08 schreef Meki het volgende:
toen hoorde ik niemand wat zeggen over geweld bij Nederlanders ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |