"Hallo, ik ga naar ....., waar moet jij heen." Zou je kunnen gebruiken.quote:Bart Simpson zei:
effe wat anders...
welke excuzen kun je hebben, om een meid aan te spreken in de tram/trein/bus/metro/voetpad?
Stel, ik sta op het perron.....daar 4 meter verderop een lekkere meid...
en stel ik voel me Tha Man, op datzelfde moment, en ik doe alsof ik een lefgozer ben, en stap daarop af........wat zeg je dan? Zonder dat zij denkt: "ohnee, hij vind me leuk, en wil wat van me"
Nou al? Dat was een kort nachtje dan!quote:Op maandag 26 april 2004 00:16 schreef Gobo het volgende:
en toen ging de wekker....
Als dat zo is, waarom moeilijk doen, gewoon zeggen: ik vind je leuk. Neuken?quote:Op maandag 26 april 2004 00:10 schreef Too-niceguy het volgende:
Dat denken ze erg vaak hoor, die dames. ;-)
...of vragen hoe laat het is terwijl de tijd met grote wijzers wordt aangegeven op de kerkklok achter je en de stationsklok naast je.quote:Op maandag 26 april 2004 00:10 schreef Too-niceguy het volgende:
Laten we hier maar verder gaan (deeltje 2 dus) ....:
[..]
"Hallo, ik ga naar ....., waar moet jij heen." Zou je kunnen gebruiken.
Maar ik denk wel dat het zo goed als onmogelijk is om haar niet te laten denken, dat je haar leuk vindt of wat wilt..... Dat denken ze erg vaak hoor, die dames. ;-)
Dan ziet ze je gelijk als zo'n asociale boerenlul die zich van een verbod op roken niets aantrektquote:Op maandag 26 april 2004 00:34 schreef OrganicIron het volgende:
als je rookt kun je om een vuurtje vragen en dan een verhaaltje beginnen
pleur toch es op met je dom sfeerverpestende geblaat.quote:Op maandag 26 april 2004 01:35 schreef Vampier het volgende:
Komt hier de trein naar <vul in>? Want volgens mij stond die trein vorige week op een andere spoor. Moet jij ook naar <vul in>? etc. etc.quote:Bart Simpson zei:
effe wat anders...
welke excuzen kun je hebben, om een meid aan te spreken in de tram/trein/bus/metro/voetpad?
en stel ik voel me Tha Man, op datzelfde moment, en ik doe alsof ik een lefgozer ben, en stap daarop af........wat zeg je dan? Zonder dat zij denkt: "ohnee, hij vind me leuk, en wil wat van me"
En waarom niet zeggen dat je haar leuk vindt maar dat je even niet weet wat je zeggen moet en je dat vervelend vindt?quote:Op maandag 26 april 2004 08:48 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja dat vind ik dus ook heel moeilijk. Ik kan rustig op mensen afstappen met een vraag als de weg of zo maar als ik een meisje echt leuk vind weet ik gewoon niet wat ik zeggen moet. Ik heb genoeg praktijkvoorbeelden dat ik het idee had dat een meisje en ik elkaar wel leuk vonden maar dat ik gewoon simpelweg niet wist wat ik moest zeggen, balen!
quote:Op maandag 26 april 2004 10:07 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
En waarom niet zeggen dat je haar leuk vindt maar dat je even niet weet wat je zeggen moet en je dat vervelend vindt?
Dit kan ontwapenend werken en er is meteen weer een insteek voor een gesprek (over genante situaties, vindt de ander stiltes ook pijnlijk etc).
Ik ben zelf niet zo snel verlegen met mannen omdat ik me continue bewust ben van het feit dat de andere partij van binnen ook onzeker kan zijn. En als je goed oplet zie je die signalen ook altijd wel.
Wat mij dan alleen maar zekerder maakt.
Vind je dat echt als vrouw? Ik heb het aan Tijn gevraagd en die vond mijn voorbeeld wat ik hem toen voorstelde te direct. Ik had als idee namelijk om tegen een meisje te zeggen dat ik haar wel leuk vond maar dat ik niet wist wat verder te zeggen.
dus wat doe je? je zegt gewoon dat je alleen maar even wil praten. dat is toch niet zo raar. tuurlijk schrikt ze even als een wildrvreemde haar aanspreekt. dat is bijna niet te voorkomen. het gaat erom hoe je daar mee omgaat.quote:Op maandag 26 april 2004 00:10 schreef Too-niceguy het volgende:
Laten we hier maar verder gaan (deeltje 2 dus) ....:
[..]
"Hallo, ik ga naar ....., waar moet jij heen." Zou je kunnen gebruiken.
Maar ik denk wel dat het zo goed als onmogelijk is om haar niet te laten denken, dat je haar leuk vindt of wat wilt..... Dat denken ze erg vaak hoor, die dames. ;-)
Ik heb ook wel eens de weg gevraagd, terwijl de winkel die ik zocht recht voor mijn neus was. Het probleem was echter dat ik ECHT de weg vroeg en zij dacht dat ik aan het flirtten was. Ik dus een kwartier met haar mee gelopen richting haar huis, toen zei zij: Hier moet ik rechtsaf.. als jij rechtdoorloopt komt je winkel aan je linkerhand (het was een ronde cirkelweg)quote:Op maandag 26 april 2004 08:48 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja dat vind ik dus ook heel moeilijk. Ik kan rustig op mensen afstappen met een vraag als de weg of zo maar als ik een meisje echt leuk vind weet ik gewoon niet wat ik zeggen moet. Ik heb genoeg praktijkvoorbeelden dat ik het idee had dat een meisje en ik elkaar wel leuk vonden maar dat ik gewoon simpelweg niet wist wat ik moest zeggen, balen!
lol...quote:Op woensdag 28 april 2004 12:22 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens de weg gevraagd, terwijl de winkel die ik zocht recht voor mijn neus was. Het probleem was echter dat ik ECHT de weg vroeg en zij dacht dat ik aan het flirtten was. Ik dus een kwartier met haar mee gelopen richting haar huis, toen zei zij: Hier moet ik rechtsaf.. als jij rechtdoorloopt komt je winkel aan je linkerhand (het was een ronde cirkelweg)
Ik bij de eerstvolgende kroeg vragen naar de weg naar die winkel.... oh dan kun je beter omkeren en de weg teruglopen (15 minuten dus) en krijg je de winkel aan je rechterhand.
Pas later dacht ik: Sukkel!!!! dat was wel een leuk meisje, de openingszin reeds geslaagd en minstens 15 minuten lekker mee gechat!
hahaquote:Op woensdag 28 april 2004 12:22 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens de weg gevraagd, terwijl de winkel die ik zocht recht voor mijn neus was. Het probleem was echter dat ik ECHT de weg vroeg en zij dacht dat ik aan het flirtten was. Ik dus een kwartier met haar mee gelopen richting haar huis, toen zei zij: Hier moet ik rechtsaf.. als jij rechtdoorloopt komt je winkel aan je linkerhand (het was een ronde cirkelweg)
Ik bij de eerstvolgende kroeg vragen naar de weg naar die winkel.... oh dan kun je beter omkeren en de weg teruglopen (15 minuten dus) en krijg je de winkel aan je rechterhand.
Pas later dacht ik: Sukkel!!!! dat was wel een leuk meisje, de openingszin reeds geslaagd en minstens 15 minuten lekker mee gechat!
En terecht... Is gewoon te debiel voor woorden....quote:Op donderdag 29 april 2004 14:53 schreef Byte_Me het volgende:
van de andere kant twijfel ik altijd aan de effectiviteit van zulke methoden.
van de andere kant geloof ik dat het subtiel beinvloeden van iemands onderbewustzijn erg effectief kan zijn. weleens zo'n engelsman op tv gezien, die met zulke truukjes over kon komen als helderziende, door mensen eigenlijk geen vrije keuze te geven.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En terecht... Is gewoon te debiel voor woorden....
Dat herken ik min of meer. Ik heb eens een heel leuk gesprek gehad met een heel leuke meid in een discotheek. Na ongeveer een half uur gepraat te hebben - dat is best veel voor in zo'n lawaaierige tent - zijn we allebei de andere kant op gegaan. Ik vraag me af waarom ik haar niet om een telefoonnummer gevraagd heb of iets dergelijks. Maar dat vraag je jezelf achteraf dus pas af. Zonde.quote:Op woensdag 28 april 2004 12:22 schreef Shinadul het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 april 2004 22:46 schreef Bart_Simpson het volgende:
Tja, heb de reacties gelezen hierboven.......toch ken ik niemand die zomaar aan iemand vraagt waar de trein heen gaat........Oke, de lui zijn ook date-loos.![]()
Veel mogelijkheden:quote:Bart Simpson zei:
effe wat anders...
Dat kan...quote:Op woensdag 28 april 2004 12:16 schreef Byte_Me het volgende:
ik ben nooit naar masterflirt geweest, maar heb net even op de website gekeken. volgens mij is het gewoon een rip-off van boeken als "double your dating" en "without embarrasment". ik denk dat je veel van deze info gratis op het internet kunt vinden.
haha je moet wel geoefend hebben voor je droomvrouwquote:Op vrijdag 30 april 2004 15:45 schreef MOY het volgende:
ik snap het nooit he................. ik vind het gewoon vreemd om dat ene meisje wel aan te spreken die er op dat moment wel leuk/interssant/mooi blabla uitziet....
Ik zie op school elke dag wel 50 mooie meisjes en je kent ze niet dus ik heb zo iets van: de kans is veel te groot dat je
1. haar helemaal niet interessant vind verder
2. zij helemaal niet gediend is van jou aandachttrekken
Persoonlijk denk ik van ik probeer dan liever iets bij meisjes die ik al langer ken, en een beetje weet hoe ze zijn.........
Want die 463 ste lekkere vrouw die je op het station tegenkomt,daarvan is de kans ook maar 0,000000001 dat ze je droomvrouw is, en 0,0001 dat ze leuker is dan de leukste vrouw die je op dat moment al kent...
maja das mijn mening
Oke, beetje creatief......Tja, dat is moeilijk. Naja......gewoon wat slap lullen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:21 schreef CEx het volgende:
[..]
Veel mogelijkheden:
Bij oogcontact is het te makkelijk voor woorden, aan blijven kijken, beetje lachen erop af lopen en hoi zeggen. Alleen maar hoi, op dat moment is zij waarschijnlijk zenuwachtiger dan jij en leg je de bal bij haar. (Je kunt ook een opmerking maken dat je haar ogen niet los kon laten oid, maar dat is echt niet nodig)
Bij geen of weinig oogcontact is creativiteit 'the limit'.
je kunt heel standaard haar aanspreken en iets zeggen over een van der 'accessoires', boek --> Lees je veel?, goede schrijver?
Broek --> Mooie broek, mag ik vragen waar je die gehaald hebt? Mijn zusje zoekt zoiets (Oppassen, ik heb ooit gehad dat ik een heel verhaal kreeg over een of ander leuk winkeltje zonder dat ik er een woord tussen kon proppen... Bedankt en)
Schoenen --> Leuke eigen ervaring, ik had die blauw met witte pumas, met zo'n flap, zij had van die stoffe blauwe met witte puma's. Ik sprak haar aan met "Hej dat zijn echt mooie schoenen" Zij antwoorde verbaasd hoi maar het ijs brak toen ze naar mn schoenen keek. Een hele leuke treinreis gehad, maar meer dan een weekendliefde is het nooit geworden)
Tja zo kan je ongeveer overal wel een opmerking over maken... zoals ik al zei het ligt aan je creativeit.
Geheel mee eens.quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:45 schreef MOY het volgende:
ik snap het nooit he................. ik vind het gewoon vreemd om dat ene meisje wel aan te spreken die er op dat moment wel leuk/interssant/mooi blabla uitziet....
Ik zie op school elke dag wel 50 mooie meisjes en je kent ze niet dus ik heb zo iets van: de kans is veel te groot dat je
1. haar helemaal niet interessant vind verder
2. zij helemaal niet gediend is van jou aandachttrekken
Persoonlijk denk ik van ik probeer dan liever iets bij meisjes die ik al langer ken, en een beetje weet hoe ze zijn.........
Want die 463 ste lekkere vrouw die je op het station tegenkomt,daarvan is de kans ook maar 0,000000001 dat ze je droomvrouw is, en 0,0001 dat ze leuker is dan de leukste vrouw die je op dat moment al kent...
maja das mijn mening
mistake 1 is so true...quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:16 schreef M_Schtoppel het volgende:
Lees deze HEILIGE regels over daten voor mannen:
http://www.bullz-eye.com/(...)m
Wat een onzin opmerking zeg, hoe kan een flirt nou intens zijn als je het zel niet eens merkt?quote:Op vrijdag 30 april 2004 14:29 schreef DarkElf het volgende:
echt intens flirten vind vaak plaats zonder dat je het doorhebt, dan is het gewoon heel natuurlijk gedrag.
Opgelegd flirten is verschrikkelijk, zo van: kijk mij eens aantrekkelijk zijn........
Ha ha lachen man, dat is precies wat ik nu aan het doen ben, het geheel NOG een keer lezen tot aan bladzijde 80quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:31 schreef Toad het volgende:
Ik ben nu het boek aan het lezen..
Ik ben bij bladzijde 80 waarop Tijn en Robert me aanraden om het boek opnieuw ( deels dan ) te lezen.
voor jou misschien onzin, voor mij niet.quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:05 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Wat een onzin opmerking zeg, hoe kan een flirt nou intens zijn als je het zel niet eens merkt?
De keren dat ik "intens" zat te flirten met een meid voelde ik dat dus echt wel zeer duidelijk.
Letterlijk tegen ELKE leuke vrouw die je tegenkomt hoi zeggen. Sorry hoor, maar ben je dan niet een beetje als een debiel bezig? Ik zie me dat al doen!quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:38 schreef Too-niceguy het volgende:
Begin er vandaag nou gewoon eens mee, om tegen elke beetje leuke vrouw die je tegenkomt alleen maar vrolijk "Hoi te zeggen" Soms zullen ze niks terugzeggen, soms krijg te hallo of hoi terug, en soms heb je er een gesprek mee.
Dit zal je zelfvertrouwen opkrikken!!!! want dat is waar het je aan ontbreekt zo te lezen.
Op het moment dat dat zelfvertrouwen er wel is (omdat je al wat vaker gewoon een leuk gesprek met een dame gevoerd hebt) zal het als het nodig is ook vanzelf komen.
Als ik weer meer tijd heb zal ik er eens een nieuwsbrief in het Masterflirt Group forum aan wijden.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:28 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Letterlijk tegen ELKE leuke vrouw die je tegenkomt hoi zeggen. Sorry hoor, maar ben je dan niet een beetje als een debiel bezig? Ik zie me dat al doen!
Ik kan me anders wel manieren voorstellen hoe je op een vrolijke ongedwongen manier aandacht kan trekken maar gegarandeerd geen goede aandacht.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]je trekt wel de aandacht en als je het op een vrolijke ongedwongen manier doet trek je misschien nog goede aandacht ook
nooit in het buitenland geweest? In Italië gebeurt dit aan de lopende band bijvoorbeeld, zonder dat je het gevoel krijgt als vrouw dat ze iets moeten (natuurlijk heb je de irritante players maar dat bedoel ik dus niet ): ze zijn vrolijk, genieten van het lekkere weer en het uitzicht en laten dat weten. Niets mis mee.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan me anders wel manieren voorstellen hoe je op een vrolijke ongedwongen manier aandacht kan trekken maar gegarandeerd geen goede aandacht.
Wat kan jij dat lekker soepel verwoorden. Helemaal me eens overigens, beetje laten merken dat je een jongedame wel ziet zitten is niets mis mee.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nooit in het buitenland geweest? In Italië gebeurt dit aan de lopende band bijvoorbeeld, zonder dat je het gevoel krijgt als vrouw dat ze iets moeten (natuurlijk heb je de irritante players maar dat bedoel ik dus niet ): ze zijn vrolijk, genieten van het lekkere weer en het uitzicht en laten dat weten. Niets mis mee.
Dan doe je toch iets niet goed. Heb je soms een geheel zwarte lange regenjas aan en een donkere zonnebril, en laat je tussendoor je tanden zien?quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:18 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja maar dan wel de verkeerde, vaak zat meegemaakt dat een meid me echt pissig aan zat te kijken. Daarom durf ik ook niet echt te flirten![]()
Ik had vaker verwacht dat ze vaker zouden zeggen dat je bepaalde hoofdstukken nog een keer moest lezen. Daarom heb ik het maar direct in één avond uitgelezen. Met name het hoofdstuk over taal patronen is moeilijk ( voor ons danquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ha ha lachen man, dat is precies wat ik nu aan het doen ben, het geheel NOG een keer lezen tot aan bladzijde 80![]()
zit er bij die taalpatronen toevallig een patroon over achtbanen?quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:53 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik had vaker verwacht dat ze vaker zouden zeggen dat je bepaalde hoofdstukken nog een keer moest lezen. Daarom heb ik het maar direct in één avond uitgelezen. Met name het hoofdstuk over taal patronen is moeilijk ( voor ons dan).
Ik ben benieuwd wat jij er van vindt. Bij mij is het in ieder geval een perfecte aanvulling op mijn manier van flirten. Over een week lees ik hem nog eens. Er komt gewoon te veel informatie voor één keer op je af.
Laten we dan het anders zeggen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:08 schreef Litowy het volgende:
gaan jullie nadat jullie dat boek gelezen hebben nu ook oefenen op zomaar willekeurige mensen?
toch grappig om te lezen dat er mensen zijn die dat flirten zo serieus nemen dat ze het gaan leren, terwijl juist het leuke van flirten het spontane is!
Ga in een ander topic spelen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:03 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
zit er bij die taalpatronen toevallig een patroon over achtbanen?
Kijk en dat blijft gewoon!quote:gaan jullie nadat jullie dat boek gelezen hebben nu ook oefenen op zomaar willekeurige mensen?
toch grappig om te lezen dat er mensen zijn die dat flirten zo serieus nemen dat ze het gaan leren, terwijl juist het leuke van flirten het spontane is!
Is anders een hele serieuze vraag. deze bedoel ik:quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:06 schreef Toad het volgende:
Ga in een ander topic spelen.![]()
O pardon.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:10 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Is anders een hele serieuze vraag. deze bedoel ik:
Jaja ken ze, maar dan moet je toch echt wel een meester in het vertellen van zo'n verhaaltje zijn wil ze de hele tijd yeah, yeah, ooh yeah zeggen. Lijkt me vrij lastig, om de belangrijke stukjes zo met nadruk te zeggen zonder dat het lachwekkend wordt.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:10 schreef Byte_Me het volgende:
Is anders een hele serieuze vraag. deze bedoel ik:
[pattern]
ze zijn in het boek naar mijn mening wel erg overdreven...quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:39 schreef Byte_Me het volgende:
heb het boek toch maar ff besteld. ben voorla benieuwd naar NLtalige patronen. ik ken alleen maar engelse, en het valt nog niet mee om ze te vertalen.
volgens mij wanneer ik naar me zelf wijs ga ik direct vanwege de zenuwen krauwen oid. alsof ik jeuk ofzo heb...quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:28 schreef Byte_Me het volgende:
selfpoint moet je heel subtiel doen. maar ik gebruik het ook (nog) niet. de dickpoint lijkt me helemaal "lullig". de truuk van het wijzen is om het zo te doen, dat het niet bewust opgemerkt wordt, maar wel waar te nemen is. werkt dan dus onbewust. en ja, ze zijn overdreven, maar toch schijnen vrouwen er voor te vallen. het heeft een tijdje geduurt voordat ik ermee durfde te experimenteren, maar de effecten zijn wel grappig.
effekten zijn 50/50. ik val voornamelijk op hoger opgeleide vrouwen, en die tuinen er over het algemeen niet in en kijken je aan of je gek bent. maakt niet uit, ik ben lekker aan het experimenteren. het secretaresse-type is er wel vrij gevoelig voor. die ik hierboven heb beschreven heb ik naar NL vertaald, omdat die vrij generiek toepasbaar is. ze houden van skieen? beetje aanpassen en je hebt een patroon. ze houden van skaten? idem dito. het effect is gewoon dat ze geil worden. aangezien ik ze zover krijg vinden ze mij al snel geil (denk ik). maar ik doe het rustig aan, kom net uit een relatie met een nogal heftig einde, en ik wil gewoon een beetje dollen. maar mijn ex-vriendin heb ik er ook mee versierd. nou ja, niet met patronen, maar wel met ander technieken, alleen werkte het niet echt snel, omdat ze een vriend had. schtoppel, kun je me eens mailen? ik ben wel nieuwsgierig naar die workshops. ik denk dat ik ook voor jouw nog wel wat interessante linkjes weet die ik hier liever niet plaats.quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Kun je eens beschrijven wat de effecten dan zijn? Want eerlijk gezegd geloof ik er geen reet van dat die taalpatronen echt werken, behalve als ik het zelf meemaak. En dat is waarschijnlijk als de lammeren met pinksteren op het ijs dansen.
Jan-Peter?quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:27 schreef M_Schtoppel het volgende:
Zal ik doen maar als je het niet erg vindt mail ik je niet onder mijn echte naam of emailadres. Waarom niet? Omdat ik hier nogal een flinke beerput aan posts over mezelf heb neergezet en ik absoluut niet wil dat iemand ook maar een hint krijgt wie ik in werkelijkheid ben![]()
Als die gast een vrouw kan versieren moet toach eigenlijk iedereen dat kunnen?quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:41 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Jan-Peter?
Oh nee, wacht, die is getrouwd.![]()
Welke bedoel je? Ik heb er laatst een aantal gedownload op p2p en die van hem ook geloof ik. IS wel aardig, maar niet zo vernieuwend eigenlijk vond ik zelf. Spreekt min of meer voor zich maar hij legt het netjes uit.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:44 schreef Linz het volgende:
Zijn jullie bekend met het Ebook van David DeAngelo? iemand poste een link in dit topic en heb wat meer erover gelezen. Klinkt allemaal zeer interessant, misschien is het nuttiger als masterflirt.
Hoe oh hoe kom je nou aan gratis spullen via internet.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:10 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja, ik heb die vier e-boeken ook. Alleen heb ik er officieel voor betaald, waar hebben jullie die gratis versies dan vandaan geaald? Dat had ik ook wel gewild.
Ben ik het wel mee eens, je moet die boeken niet zo letterlijk nemen natuurlijk. Het toepassen van NLP leer je niet in een uurtje leezen natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:44 schreef Schaduw00 het volgende:
chaotisch verhaal
quote:ik ben ondertussen totaal kwijt waar ik nou eigenlijk op in wou gaan
Een paar posts terug vertelde dat MF geen bijbel is. Absoluut mee eens. Het is, voor mij, alleen een leuke aanvulling op mijn huidige manier van flirten.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:27 schreef Schaduw00 het volgende:
verhaaltje
precies om de reden dat het allemaal zo half is, het zijn echt truukjes wat ze je bij mf leren en daar kom je gewoon niet ver mee..... en dan praat ik niet over de basis dingen en het attitude gedeelte wat ze ook behandelen (wat dan weer voor een groot gedeelte van david deangelo komt en ome ross komt)quote:Helaas ken ik die andere mensen / methodes niet waar jij het over hebt. Maar waarom zouden die dan wel werken en die van MF niet?
Bij elke discipline die om ervaring en vaardigheid vraagt gaat het om OEFENEN. Bij aikido en kobudo begin je ook heel langzaam en eenvoudig totdat je bij de geavanceerde technieken uitkomt.quote:Op vrijdag 30 april 2004 14:27 schreef Bombie het volgende:
Op zich wel goed dat er methoden zijn die gericht zijn op het verbeteren van je communicatie naar vrouwen toe en het verbeteren van je zelfvertrouwen, maar het is zo jammer dat de doelstelling van zo'n cursus als deze in kwantiteit lijkt te liggen i.p.v. in kwaliteit.
De technieken en gefaseerde fases die je opnoemt staan echt allemaal op de welbekende sites op internet. Zie Crash and Burn en Svengali's Challenge op:quote:Op zondag 9 mei 2004 14:34 schreef Schaduw00 het volgende:
en zo moet je het opbouwen ...maar doe het in jouw stappen en fases , ga diep wees eerlijk met jezelf en ontdek jouw echte angsten ,allemaal.
en denk dan hoe je die stap voor stap de wereld uit kunt helpen maar wel op een manier dat je ze echt de wereld uit aan het helpen bent en niet op een manier van ''ik zeg tegen mezelf dat ik ze de wereld uit help maar voer geen reet uit, maar ik zorg ervoor dat ik geloof dat ik ermee bezig ben'' dat moet je dus niet doen
hehe, een kenner. moet zeggen, ben gisteren wat dingen gaan experimenteren, met goede resultaten. hoefde vanacht niet alleen te slapen.quote:Op zondag 9 mei 2004 15:24 schreef Breetai het volgende:
[..]
De technieken en gefaseerde fases die je opnoemt staan echt allemaal op de welbekende sites op internet. Zie Crash and Burn en Svengali's Challenge op:
http://www.pickupguide.com/deshy.htm
http://www.fastseduction.(...)eous/crashburn.shtml
Daarbij geven ze niet de fundamentele fysieke en mentale instelling die Gunwitch voorschrijft. Dan kan je alsnog zo goed alle kunstjes en loopt het fantastisch, het eindigt allemaal nergens als je niet de juiste instelling heb.
http://gunwitch.fastseduction.com
Nu willen we natuurlijk wel wat meer informatie :-). Hoe heb je dat precies aangepakt?quote:Op zondag 9 mei 2004 16:43 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
hehe, een kenner. moet zeggen, ben gisteren wat dingen gaan experimenteren, met goede resultaten. hoefde vanacht niet alleen te slapen.
Een uitgebreid lay report waardeer ik wel.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:22 schreef prinsrob het volgende:
Nu willen we natuurlijk wel wat meer informatie :-). Hoe heb je dat precies aangepakt?
ik probeer ook niet david of ross of wie dan ook voor te trekken, ik kraak alleen een beetje op MF omdat ik het onwijs half vind.quote:De technieken en gefaseerde fases die je opnoemt staan echt allemaal op de welbekende sites op internet. Zie Crash and Burn en Svengali's Challenge op:
http://www.pickupguide.com/deshy.htm
http://www.fastseduction.(...)eous/crashburn.shtml
Daarbij geven ze niet de fundamentele fysieke en mentale instelling die Gunwitch voorschrijft. Dan kan je alsnog zo goed alle kunstjes en loopt het fantastisch, het eindigt allemaal nergens als je niet de juiste instelling heb.
http://gunwitch.fastseduction.com
Anders schrijf je je eerst in voor z'n newsletter, dan kun je zijn stijl zine. Ik zoek ff de link als je wilt...quote:Op zondag 9 mei 2004 18:58 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja ja, thanks voor die schop onder m'n hol.... Als ik meer spullen van David koop dan ga ik liever meteen voor die DVD-serie, maar ja, die is wel vet duur. Dus als ik zo jouw woorden proef dan staat David toch wel ergens bovenaan jouw favorieten. Mmh...
op de eerste plaats het belangrijkste advies aangenomen: stap op veel vrouwen af (ga ik voortaan altijd doen, nog nooit zo veel lol gehad). dat heb ik dus echt de hele avond lang gedaan. verder alle tips met bettrekking tot lichaamshouding, lichaamstaal, oogcontact, resonerende stem, veel vragen stellen, geen drankjes aanbieden, cocky&funny.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:22 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Nu willen we natuurlijk wel wat meer informatie :-). Hoe heb je dat precies aangepakt?
Jep, en ik ga nu even zoeken voor je.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
Is goed, dank je. Zit jij nu op MSN??
Wat betreft stemgebruik en et vertellen van verhalen vind ik Henry Rollins wel insprerend. Zorg dat je s'n spoken word CD "Think Thank" te pakken krijgt. Gewoon hilarisch , enthousiast en iedereen zit op het puntje van z'n stoel. Werkt ook fantastisch bij het voorbereiden van presentaties.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:12 schreef Byte_Me het volgende:
op de eerste plaats het belangrijkste advies aangenomen: stap op veel vrouwen af (ga ik voortaan altijd doen, nog nooit zo veel lol gehad). dat heb ik dus echt de hele avond lang gedaan. verder alle tips met bettrekking tot lichaamshouding, lichaamstaal, oogcontact, resonerende stem, veel vragen stellen, geen drankjes aanbieden, cocky&funny.
prima, maar ik zie je nog nietquote:Op zondag 9 mei 2004 19:16 schreef M_Schtoppel het volgende:
Byteme, ik heb jou aan mijn MSN-lijst toegevoegd, okay?
ik heb hem al en hij is wel redelijk, erg hoog duh-gehalte maar netjes verwoord.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:32 schreef Phalanxxx het volgende:
ik heb het ebookje "double your dating" staan best grappige dingen in, hebbuh?![]()
gehehe dat vond ik dus ook al het boek is een beetje suffig ....maar wel goed.quote:erg hoog duh-gehalte
Het voorvoegsel "goed" is niet altijd positief he?quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:39 schreef Too-niceguy het volgende:
Gelukkig vrijdag weer stappen met een "goede vriendin" (helaas een "goede" vriendin)
Als je nou eens niet van die masterflirt patronen uit gaat, maar alleen de overige tips eens ging gebruiken. Je zal merken dat je steeds een stapje verder komt. (het kost tijd ok) maar ga niet bij de pakken neerzitten.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:17 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou ja, dan maar niet he? De praktijk is voor mij onmogelijk, blijkbaar mis ik een stukje software in mijn kop![]()
Kerel, als dat het eerste was wat jij dacht, dan heb jij echt een paar kronkels teveel in je hoofd (ongeacht wat er nou in die brief stond). Jij loopt jezelf helemaal op te naaien omdat het niet wil lukken, en hoe harder jij jezelf opnaait, hoe minder het gaat lukken!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:41 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ach G. reageer maar niet meer op mij, zonde van je tijd. Ging vanochtend weer compleet over de rooie van de nieuwsbrief van MF. Kan gewoon niet uitstaan dat je je als man blijkbaar in 100 bochten moet wringen en dingen tegen je aard in moet doen omdat de wijven (sorry) je anders niet accepteren. Bah! Dat moet je van hen eens proberen te verlangen, dan kun je de boom in![]()
We worden allemaal wel eens moe van het verleidingsspel... Ik ben meestal ook gewoon heel direct, werkt niet fantastisch, maar ik hoef me iig niet moe te maken.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:41 schreef M_Schtoppel het volgende:
Kan gewoon niet uitstaan dat je je als man blijkbaar in 100 bochten moet wringen en dingen tegen je aard in moet doen omdat de wijven (sorry) je anders niet accepteren.
Ik doe gewoon waar ik zin in heb. Ik ga me niet moeilijke bochten draaien en aan een vriendin te komen. Als je zo graag een relatie wilt dan moet zeker van jezelf rondlopen en zeker als je zelf rondlopen. Dat maakt het selectieproces al een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We worden allemaal wel eens moe van het verleidingsspel... Ik ben meestal ook gewoon heel direct, werkt niet fantastisch, maar ik hoef me iig niet moe te maken.
Dat zeg ik...quote:Op zondag 16 mei 2004 17:25 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik doe gewoon waar ik zin in heb. Ik ga me niet moeilijke bochten draaien en aan een vriendin te komen.
quote:Op maandag 17 mei 2004 14:08 schreef M_Schtoppel het volgende:
Aan alle mannen die hier posten en ook in het officiele MF-forum, we willen onze posts graag binnen ons clubje houden. S.v.p. hier dus niet meer posten over MF en aanverwante zaken.
We willen de zaak exclusief houden.
ze willen me geen toegang geven, omdat ik alleen maar het boek heb gekochtquote:Op maandag 17 mei 2004 14:08 schreef M_Schtoppel het volgende:
Aan alle mannen die hier posten en ook in het officiele MF-forum, we willen onze posts graag binnen ons clubje houden. S.v.p. hier dus niet meer posten over MF en aanverwante zaken.
quote:Op maandag 17 mei 2004 14:08 schreef M_Schtoppel het volgende:
Laat maar hangen dan, kan de rest weer ontopicquote:Op maandag 17 mei 2004 18:22 schreef M_Schtoppel het volgende:
Sorry, ik snap echt niet wat je bedoelt, nou ja...
![]()
Over je gevoelens praten met een meisje wat je leuk vind. Ja dat is een goed plan, als je zeker wilt weten dat je in de categorie 'aardige jongens' terechtkomt.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:26 schreef Vassili_Z het volgende:
Gewoon jezelf zijn werkt bij mij t beste....
Alleen dat is heel erg moeilijk als jejezelf niet goed kent
In dat geval... probeer dan vooral niet al die trucs en tips uit, dan zal het niet echt lukken, probeer dan eens veel over je gevoelens te praten met zé; als ze lief zijn tonen ze wel interesse... en het zal goed voor je zelfvertrouwen, mits ze je niet afkraken...maar dat is met alles zo
Ik durf m'n gevoelens wel te uiten tegenover vrouwen en ik ga niet uithuilen bij de eerste de beste meid die ik tegenkom. Alleen over feiten en vanuit een objectief oogpunt alles vertellen boeit de gemiddelde vrouw ook niks. Met procesmatig taalgebruik en je oobjectieve observaties zeer subjectief weer te geven maak je jezelf al een stuk interressanter.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Over je gevoelens praten met een meisje wat je leuk vind. Ja dat is een goed plan, als je zeker wilt weten dat je in de categorie 'aardige jongens' terechtkomt.
DIt is wellicht het meest belabberde advies tot dusver.
Ga je alsjeblieft niet zo als een watje gedragen als hier beschreven word, want dat is dé manier bij uitstek om vrouwen af te stoten. Lekker aantrekkelijk, een man die binnen de kortste keren al zijn problemen bij een vrouw komt uithuilen. Doe maar niet. En al helemaal niet als het op je gevoelens over haar aankomt, dan is alle spanning per direct weg.
Kan best kloppen wat ze zeggen. Naar mijn ervaring is het ook zo dat als je je wat "sexueler" gedraagt tegen een vrouw dat ze opeens heel anders (positief) gaan reageren.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:32 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nogmaals, ik geloof er ook niet echt in. Aan de andere kant zijn er op het officiele forum al een paar mensen waar ik een aanvaring mee heb gehad. Zij beweren uit ervaring dat het wel werkt en neuken zich helemaal suf als ik ze zo begrijp. Of zouden die door Tijn betaald worden (geapje).
Daarom... Trainen, trainen en trainen. Als vrouwen lichaamstaal kunnen lezen dan kan ik het ook leren. Gewoon bewust oefenen die skillz.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:43 schreef heiden6 het volgende:
Vrouwen herkennen lichaamstaal 10 keer beter dan mannen hè, vergeet dat niet als je het hebt over uitstraling. Buiten het feit dat 70 procent van de communicatie sowieso al buiten de feitelijke woorden om gebeurt (voornamelijk lichaamstaal en intonatie). Ik mag hopen dat dat bekende feiten waren.
Zo moeilijk is dat niet hoor, heel goed je ogen openhouden en erg alert zjin, je zult versteld staan hoe veel meer je doorhebt.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:04 schreef Breetai het volgende:
[..]
Daarom... Trainen, trainen en trainen. Als vrouwen lichaamstaal kunnen lezen dan kan ik het ook leren. Gewoon bewust oefenen die skillz.
Dit is toch gewoon jezelf voorliegen wat je nu doet...?? Je gaat op een cursus om dames in je bed te krijgen en dan werkt het en dan schrik je er vanquote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:35 schreef Too-niceguy het volgende:
Laat ik het je zo zeggen, "Ik schrok van het effect" (positief) dus gebruik het voorlopig ff niet meer.....
nou, het werkt wel hoor, en dan heb ik het niet specifiek over MF, dat is ook alleen maar een ripoff van informatie die al op internet staat in een eigen jasje gegoten. de meeste dingen zijn eigenlijk best voor de hand liggend, maar het scheelt gewoon als je het ergens leest en het vervolgens even kunt gaan uitproberen. ik ben er iig achter gekomen dat ik me altijd veel te vriendelijk opstel. niet dat je een gigantische eikel moet worden, maar het kan zeker geen kwaad om je wat "mannelijker" te gedragen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:35 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon jezelf voorliegen wat je nu doet...?? Je gaat op een cursus om dames in je bed te krijgen en dan werkt het en dan schrik je er van
Ik geloof het niet zo, weet je wel zeker dat het werkt? En is het niet zo dat je het niet meer gebruikt omdat het gewoon niet werkte..?? Bij jou dus..
Ik zal de links nog maar een keer posten.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet hoor, heel goed je ogen openhouden en erg alert zjin, je zult versteld staan hoe veel meer je doorhebt.
vraag of ie hier vaker komtquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:10 schreef sannuh het volgende:
Vraagje: ik zit op een sportschool en op die dag dat ik ga sporten staat daar altijd een leuke jongen achter de toonbank. Daar geef je dan je pasje aan en dat is t... maar hoe kan je die nou versieren?? Niet te oppervlakkig zoals mooie spierballen ofzo. Maar weet iemand wat subtiels??
als vrouw hoef je hem toch niet echt te versieren? gewoon zwoel aankijken, met je handen door je haar, subtiel je lippen bevochtigen, dan zou hij de rest moeten doen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:10 schreef sannuh het volgende:
Vraagje: ik zit op een sportschool en op die dag dat ik ga sporten staat daar altijd een leuke jongen achter de toonbank. Daar geef je dan je pasje aan en dat is t... maar hoe kan je die nou versieren?? Niet te oppervlakkig zoals mooie spierballen ofzo. Maar weet iemand wat subtiels??
Bij werkte dat vroeger niet. Ik zag echt niet wat ik allemaal moest regelen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:07 schreef Byte_Me het volgende:
als vrouw hoef je hem toch niet echt te versieren? gewoon zwoel aankijken, met je handen door je haar, subtiel je lippen bevochtigen, dan zou hij de rest moeten doen.
en vraag hem anders of ie een keer iets leuks wil gaan doen met jou.
En weet je wat het ergste is? In vrouwenlogica* heb je door bovenstaande acties uit te voeren hem versierdquote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:07 schreef Byte_Me het volgende:
als vrouw hoef je hem toch niet echt te versieren? gewoon zwoel aankijken, met je handen door je haar, subtiel je lippen bevochtigen, dan zou hij de rest moeten doen.
Punt 1: ik ga niet op cursus, maar ik bestudeer het, om zelfvertrouwen op te bouwen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:35 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon jezelf voorliegen wat je nu doet...?? Je gaat op een cursus om dames in je bed te krijgen en dan werkt het en dan schrik je er van
Ik geloof het niet zo, weet je wel zeker dat het werkt? En is het niet zo dat je het niet meer gebruikt omdat het gewoon niet werkte..?? Bij jou dus..
Spelletjes zijn alleen leuk als je zo nu en dan een keertje wat wintquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:39 schreef Too-niceguy het volgende:
Want hoe je het ook bekijkt, het blijft een (erg leuk) spelletje, toch?
chick logicquote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:42 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En weet je wat het ergste is? In vrouwenlogica* heb je door bovenstaande acties uit te voeren hem versierd
* contradictio in terminis
Wie heeft er al het werk mogen doen??? Kansen creeren, isoleren, de juiste onderwerpen aansijden. Samen lukt het uiteindelijk wel.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 04:37 schreef Byte_Me het volgende:
chick logic
ze trekken gewoon aan de juiste touwtjes (bij de meeste mannen dan)![]()
Als vrouw kan je het juist beter niet subtiel doen geloof ik. Ik mis de signalen meestal in ieder geval.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:10 schreef sannuh het volgende:
Als ie mooie spierballen heeft mag je dat rustig zeggen hoor... Erg subtiel is het niet, maar de kans dat ie het snapt is wel een stuk groter dan als je heel de avond "subtiele" hints staat te geven.quote:Op zondag 23 mei 2004 11:29 schreef sannuh het volgende:
maar als je het dus niet subtiel doet.. wordt het meteen zo... ja zo lomp vind ik. Dan komt het dus op aan van: wow mooie spierballen heb je zeg.. en dat soort dingen. Dat vind ik nou niet echt fantastisch
Je kan ook procesmatig spreken. I.p.v. wat heb je lekkere spierballen. kan je ook vragen "jij traint zeker wel vaak?" Daarna kan je natuurlijk vergaan dat ie er wel goed uitziet. Komt iets minder brutaal over en nodigt meer uti tot lang slap ouwehoeren.quote:Op zondag 23 mei 2004 12:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ie mooie spierballen heeft mag je dat rustig zeggen hoor... Erg subtiel is het niet, maar de kans dat ie het snapt is wel een stuk groter dan als je heel de avond "subtiele" hints staat te geven.
Subtiel? Dat begrijpen de meeste kerels nietquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:10 schreef sannuh het volgende:
quote:Op maandag 24 mei 2004 17:31 schreef Ambivalent het volgende:
[..]
Nou gaat het hier dus vooral om deze laatste betekenis. En voor mij als man dan andersom, dus een meisje versieren, want dit wordt over het algemeen wel verwacht van de man. Maar nu vraag ik me af, wat vinden jullie nu van versieren in de breedste zin van het woord. Hoe doe je dat, en waar? wat is je plan van aanpak? of ben je te verlegen om te versieren? Ben je er goed in, of wordt je altijd afgewezen...?
Voor mezelf verschilt het nogal, soms ben ik verlegen om een meisje aan te spreken, maar de andere keer spreek ik elk leuk meisje aan bij het uitgaan, want dat is toch meestal wel de plek om te versieren... Kortom de ene keer meer succes dan de andere keer (maar daar is versierblunders voor, dus ook geen opties als "Het is doof en het wil met je naar bed ..........Wat zeg je? (tenzij je dit echt gebruikt))
Ik kan niet zeggen dat ik er supergoed in ben, maar ik vind het leuk om te doen en om een beetje te experimenteren...
Dus voor alle vragen, tips en problemen...
Linkjes:
http://gunwitch.fastseduction.com/ Gunwitch
Heel veel zooi hier: http://www.pickupguide.com Maar mijn favorieten:
http://www.pickupguide.com/kippclub.htm Kipp
http://www.pickupguide.com/nmp.htm Maniac
http://www.pickupguide.com/layguide/ Tony's
Succes allemaal!![]()
Jaquote:Op maandag 24 mei 2004 21:46 schreef EggsTC het volgende:
En dan sluit ze het stormlooptopicFFS
In dat geval gaan we hier maar verderquote:Op maandag 24 mei 2004 21:50 schreef CEx het volgende:
Ja![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2004 20:02 schreef CEx het volgende:
Zoals iemand al voor mij postte: Zelfvertrouwen hangt samen met durf (lef).
Die middeltjes rekken dat verband een beetje tot een heel stuk op, je krijgt meer durf, maar het zelfvertrouwen gaat er niet of nauwelijks van vooruit.
Als je echt meer durf wil krijgen t.o.v. mensen (niet een bepaald geslacht) dan moet je daar in nuchtere toestand aan gaan werken.
Hier in 3 stappen, de volgorde staat niet 100% vast... De een is er sneller in dan de ander.
Het helpt (veel) als je er verzorgd bij loopt, op die manier is het 1e beeld dat mensen over je vormen er doorgaans geen van afkeer
Stap 1Oogcontact : Als je mensen passeert kijk ze even in de ogen aan, als je mensen iets gaat vragen blijf ze aankijken. Sociale interactie : Bijv.: weg vragen, vuurtje vragen, in de trein vragen of je langs hem/haar mag komen zitten ipv zuur aankijken totdat ze hun tas of zo wegleggen, vragen of je er even door mag (je zult verstelt staan hoeveel lompe mensen zich er gewoon tussendoor probeer te proppen) etc, etc.
Stap 2Oogcontact:
Zodra dat lukt, probeer degenen die met jou oogcontact maken langer aan te kijken. (Je moet je NIET schuldig voelen dat je hen aankijkt, ze kijken immers toch ook naar jou?)
Sociale interactie : Begin eens een gesprek met (stilstaande mensen) die je niet bedreigend overkomen (dus niet De booskijkende patser of het bloedmooie meisje )
Bijv. over het weer, de vertraging, een grappige gebeurtenis, etc. In ieder geval iets zonder lading, waar je mensen gewoon niet voor hoeft te kennen. 99 van de 100 gevallen zeggen ze iets terug, en redelijk vaak kan je het gesprek doorvoeren.
Stap 3Oogcontact : Gebruik je glimlach als mensen oogcontact terug maken, of het nu een kerel of een vrouw is, een mooi of lelijk exemplaar, jong of oud, gewoon een simpel glimlachje met eventueel een knikje of een simpele 'Hoi'.
En steeds vaker zul je toch al lachen als je merkt dat jij niet meer degene bent die verlegen is, maar de ander!Sociale Interactie: Zoals menig feest-DJ (! ![]()
) vaak roept : Laat je hoooruh!
Maw:
Als het saai is, durf een grap te maken.
Ergens niet mee eens? Zeg het (hou het beschaafd!).
Je hebt oogcontact met een leuke meid? Spreek haar aan! (de ultieme test, maar toch pas het begin)
Dat dit niet in 1 dag kan gebeuren begrijpt iedereen...
Maar het voordeel is dat je bij iedere stap en er tussenin, iedere keer dat je iets lukt krijg je een lekker gevoel van voldoening. Dat ervoor zorgt dat het steeds vaker zal lukken, en je dus voortgang maakt.
En dat in nuchtere toestand.
Het helpt in de liefde: Zelfvertrouwen straal je uit, oogcontact benadrukt dat, een lach is vaak sexier, een aanspreken verdubbelt je uitstraling nog eens (vooral in ruimtes waar het opvalt), daarvoor hoef je echt niet 'Perfect Looking te zijn'
Disclaimer: Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele relaties die hier uitvoortvloeien.
voor dat soort vragen/opmerkingen hebben we een heel mooi topic: Centraal (vrolijk) moderatietopicquote:Op zondag 30 mei 2004 21:07 schreef Too-niceguy het volgende:
Tja, zo te zien kunnen de masterflirters het item niet meer vinden nu de naam gewijzigd is.
Ik zat ook al vollop te zoeken, en dat terwijl de aanvraag door een niet masterflirter is gebeurd.....
De volgende keer dat jij hier post wil ik zo langzamerhand wel eens wat écht resultaat zien TNG.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:47 schreef Too-niceguy het volgende:
Maar uiteindelijk geloof ik dat ik maar voor (c) ga... Die is wel erug lief......
Dankzij dit item dus toch weer een gezellig weekend gehad......
*Bij aansluit*quote:Op maandag 7 juni 2004 21:07 schreef Beach het volgende:
Waarom al dat Masterflirt gedoe?
Sorry maar ik vind dat zelf echt voor de gefrustreerden onder ons![]()
Zelf ben ik ook geen versierder maar gewoon een beetje brutaal zijn en lef hebben helpt wel hoor.
Ik merk steeds vaker dat ik helemaal geen problemen heb met versieren en meisjes aanspreken![]()
Edit: ik ben ook niet knap ofzo hoor, gewoon beetje lachen, leuk doen
Jij was toch naar die cursus geweest? Dit topic heette eerst notabene "Masterflirt"quote:Op maandag 7 juni 2004 21:27 schreef Too-niceguy het volgende:
Tja het is niet zo dat ik masterflirt aanhanger ben of zo hoor!
Heb je gelijk in, ik ben zelf van nature ook wat "rustiger" en niet bijster spontaan.quote:maar sommigen hebben het in zich om direct zoveel lef te hebben. (als je persoonlijkheid al wat arrogant is dan is het een stuk makkelijker dan als je persoonlijkheid "rustig" is)
En via dit toppic proberen we alleen elkaar wat te helpen.
"Maar das logisch!"quote:En laat ik het zo stellen, voor mij gaat het nog niet eens om het neuken, maar om die eerste contacten te leggen.
En het is nu eenmaal zo, als het daar al misgaat kan je de rest wel vergeten.
Je hebt gelijk. Maar bijv. MSchtoppel is heel positief over de Masterflirt.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:27 schreef Too-niceguy het volgende:
verhaal..
Klopt niet helemaal.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jij was toch naar die cursus geweest? Dit topic heette eerst notabene "Masterflirt"
Nou, zo positief ben ik niet meer over MasterFlirt. Ja, bij anderen ja, maar niet als het om mezelf gaatquote:Op maandag 7 juni 2004 21:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar bijv. MSchtoppel is heel positief over de Masterflirt.
Maar het is hem nog niet gelukt.
Hij heeft natuurlijk wel hulp gekregen, maar de laatste stapjes moet je toch echt zelf doen.
Zelf moet ik ook echt tegen mezelf zeggen: "nu ga je erop af".
Gewoon lef tonen en niet bang zijn voor een blauwtje.
Rondlopen met een instelling van : ik voel me relaxt![]()
(ik ben weer eens vaag aan het lullen)
Aha, omdat jij het topic had geopend dacht ik dat je een zware "fan" was.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:14 schreef Too-niceguy het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal.
Ik heb het boek gelezen en de patronen.
Nee, je kan er hoogstens wat pointers uit halen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:25 schreef freud het volgende:
Kan je flirten echt leren uit een boekje?????!!!
Grof gezegd (heerlijk, je eerst excuseren voor het feit dat je iets grofs gaat zeggen en er dan gewoon mee wegkomenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:28 schreef tommie_b het volgende:
Mannen met het hoogste testosteron gehalte vonden vrouwen het meest aantrekkelijkst. Maar vonden ze weer niet geschikt als vader voor hun kind.
Als er een boek verschijnt "Hoe herken ik een masterflirter", zijn die lui al dik vet binnen, dus lachen ze zich kapot.quote:Op vrijdag 30 april 2004 14:27 schreef Bombie het volgende:
Op zich wel goed dat er methoden zijn die gericht zijn op het verbeteren van je communicatie naar vrouwen toe en het verbeteren van je zelfvertrouwen, maar het is zo jammer dat de doelstelling van zo'n cursus als deze in kwantiteit lijkt te liggen i.p.v. in kwaliteit. Wat je dan krijgt is dat de communicatie tussen mannen en vrouwen, dat in al zijn spontaniteit magisch kan zijn, verloren gaat door de vele voorgekauwde trucjes die worden uitgehaald om zoveel mogelijk streepjes op je muur te kunnen zetten. Het wachten is dan ook op een boek voor vrouwen met de titel: "Hoe herken ik een 'masterflirter'?" om zichzelf ervoor te behoeden door één of andere getrainde gladjanus, die heeft geleerd te dóén alsof hij oprecht is, het bed in gepraat te worden, om met een gebruikt gevoel wantrouwen te koesteren naar de volgende (mogelijk wél oprechte) jongen die ze tegenkomt.
En laat me raden: jij kan hetquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:28 schreef tommie_b het volgende:
Misschien meer iets voor een ander topic.. maar flirten dat kan je of niet.. klaar.
Je kunt het niet uit een boekje leren, misschien zelfs geen pointers uit halen. Je straalt het uit of niet, het is een chemisch proces in je lichaam dat goed werkt of nie. Andere mensen voelen dat aan.
Living on the edgequote:Op zondag 30 mei 2004 23:15 schreef JeroenV het volgende:
Dan zal ik het topic nog maar een klein beetje in leven houden. Vandaag in de trein zat er een prachtige meid naast me. Iemand anders maakte een opmerking tegen haar, waar ik prima op door had kunnen spelen. Toch deed ik dat niet helaas.
Wel vroeg ik welk station hierna kwam, terwijl ik dat dondersgoed wist...
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:57 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Living on the edge
Koning van Persië toendertijd, heeft griekenland ook meerdere malen aangevallenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
offtopic: xerxes... Waar ken ik die naam van? Griekse mythologie soms?
Als ik het kon zat ik niet op Fok!, maar was ik wel vrouwen aan het versieren...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:52 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En laat me raden: jij kan het![]()
![]()
Dag en nacht ? Dat wordt op z'n zachtst gezegd een beetje saai en voorspelbaar. Alsof vrouwen het niet doorhebben dat je het constant probeert bij iedereen....quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:08 schreef tommie_b het volgende:
[..]
Als ik het kon zat ik niet op Fok!, maar was ik wel vrouwen aan het versieren...![]()
Yepquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Grof gezegd (heerlijk, je eerst excuseren voor het feit dat je iets grofs gaat zeggen en er dan gewoon mee wegkomen): Een mannelijke man om keihard mee te neuken en om kinderen te laten verwekken, en een meer vrouwelijkere zorgzame man om voor haar en de kinderen te zorgen, en die mag dan ook af en toe een beroerde wip maken.
Vraag het ze?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:31 schreef jd1982 het volgende:
Ik kijk meestal gewoon wat meer overdreven, merk meestal wel dat sommigen direct wegkijken, kwaad kijken of juist blijven kijken... wordt er alleen niet wijzer van... wat bedoelen ze nou
Tja, maar als het zo'n ruim 0 op de 200 keer werkt, (zoals bij mij) ga je er wel anders over denken hoor!!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:28 schreef Tranceptor het volgende:
Het kan wel eens gebeuren dat het 2-10 keer niet werkt en als je dan bij de pakken neer gaat zitten...
Ik heb wel regelmatig in het verleden gehad dat ik dacht dat het niet werkte, maar dat ik maanden/jaren later hoorde dat ze helemaal gek van me waren ... damn wat moet je daar nou mee? Voor zover ik weet kunnen vrouwen ook praten...!!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 01:22 schreef Too-niceguy het volgende:
[..]
Tja, maar als het zo'n ruim 0 op de 200 keer werkt, (zoals bij mij) ga je er wel anders over denken hoor!!!!
Vindt het langzaamaan al raar dat ik nog steeds maar doorblijf gaan.
Het heeft ondertussen wel 1 voordeel, ik ben niet meer bang voor wat er na gebeurd.
Ondertussen verwacht ik dus blijkbaar gewoon die NEE. En dat vindt ik dus echt klote....
Vrouwen hebben altijd een grote bek over hoe zij benaderd worden, maar als ze het zelf moeten doen... dan staan ze opeens minder stevig in hun schoenen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:28 schreef jd1982 het volgende:
Precies, laat ze maar mooi naar je toe komen... laat hun maar praten
Klopt, ik heb ook nog nooit meegemaakt dat een meid op een jongen afstapte. Bij mij en ook bij al mijn vrienden niet. Vrouwen zijn veel onzekerder dan mannen. Selectieve emancipatie noem ik dat; wel de lusten maar niet de lasten. Ach, ik ouwhoer met iedereen. Leuke en interessante meiden probeer ik extra te bekoren door mijn handen op haar nek/arm te plaatsen als teken dat ik haar mag. Hopelijk doet daar een meid een keer iets mee...quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:55 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb wel regelmatig in het verleden gehad dat ik dacht dat het niet werkte, maar dat ik maanden/jaren later hoorde dat ze helemaal gek van me waren ... damn wat moet je daar nou mee? Voor zover ik weet kunnen vrouwen ook praten...!!!
Deel jij dan altijd gratis Breezers uitquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:57 schreef jd1982 het volgende:
Dan doe ik iets beter, alle meiden waar ik mee heb gehad kwamen naar mij
lucky basterdquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:12 schreef jd1982 het volgende:haha lol... nee zoveel meiden waren dat niet, maar dat komt gewoon omdat ik zelf geen versierder ben, dus als ze wat wilden, moesten ze er zelf iets voor doen, kan wel heel lief lachen
wegkijken opzij: geen interessequote:Op woensdag 9 juni 2004 12:31 schreef jd1982 het volgende:
Ik kijk meestal gewoon wat meer overdreven, merk meestal wel dat sommigen direct wegkijken, kwaad kijken of juist blijven kijken... wordt er alleen niet wijzer van... wat bedoelen ze nou
Dan moet je jouw tong in hun mond stoppen, dat je dat niet eens weetquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:40 schreef jd1982 het volgende:
Haha... das waar van dat oogcontact, soms steken ze ook de tong uit, wasdat dan???
Oeh!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:40 schreef jd1982 het volgende:
Haha... das waar van dat oogcontact, soms steken ze ook de tong uit, wasdat dan???
Dus komen we weer bij het al-oude motto dat je eens buiten moet gaan spelen en wat moet gaan doen. Maak tniet uit wat uiteindelijk mislukt zelfs het falen.quote:Op zondag 20 juni 2004 22:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Ahja, laten zien dat je haar wilt ( ik spreek haar omdat ik man ben) dat gaat ook vanzelf. Je komt een vrouw tegen die je ligt en je gaat vanzelf gedrag vertonen. Ga je een studie volgen van, ik moet dit en dat zeggen, dan hebben ze het meteen in de gaten
Sinds zaterdagavond ben ik geen vrijgezel meer.. Om precies te zijn na het derde doelpunt van de Tsjechen. Ik kende de meid in questie al enkele maanden waarbij ik haar ontmoet heb tijdens het stappen. Ze stond een tijdje in mijn MSN-lijst en twee weken geleden vroeg ik haar om iets met mij te gaan drinken. Toen was niets speciaal gebeurd en hebben we alleen goed met elkaar kunnen praten. Zateravond hield een vriend van mij een huisfeestje en ik nodigde haar daar ook voor uit. Tijdens het voetbal zaten we naast elkaar op een bank en ik had al menig pilsje op. Op een gegeven moment had zij haar hand op mijn knie en ik mijn hand om haar schouders. De rest van de twee helft heb ik dus niet gezien, maar klaarblijkelijk is toen ook niets veel gebeurd..quote:Op zondag 20 juni 2004 22:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Mijn tip is, laat zien dat je die ander wilt. Echt een tip is het niet, maar als je echt wilt dan gaat het vanzelf en ga je niet nadenken hoe je haar kan versieren. Versieren gaat spontaan zonder dat je een boek koopt met hoe een ander het gedaan heeft.
Ahja, laten zien dat je haar wilt ( ik spreek haar omdat ik man ben) dat gaat ook vanzelf. Je komt een vrouw tegen die je ligt en je gaat vanzelf gedrag vertonen. Ga je een studie volgen van, ik moet dit en dat zeggen, dan hebben ze het meteen in de gaten
Wat dacht je van nog eens 2 doelpunten tegen?!quote:Op maandag 21 juni 2004 09:54 schreef robbedoes het volgende:
De rest van de twee helft heb ik dus niet gezien, maar klaarblijkelijk is toen ook niets veel gebeurd..
Het was na het derde doelpunt van de Tsjechen. Dat was dus drie minuten voor tijd ofzo. Robbedoesje overdrijft nogal met zijn "de rest van de tweede helft" dat was er amper.quote:Op maandag 21 juni 2004 10:16 schreef -Xerxes- het volgende:
Wat dacht je van nog eens 2 doelpunten tegen?!
Het is een meid die al een half jaar gevoelens voor mij had maar dat niet durfde te uiten. Over selectieve emancipatie gesproken..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:23 schreef Tranceptor het volgende:
Was het een goedmakertje .... had ze Tsjechisch bloed?
Hij wel hoor
Dat soort vrouwen is nix voor mij, ik heb een verbaal en emotioneel sterk meisje nodig. Enig idee hoe weinig die er in productie zijn genomen van mijn leeftijd? Niet durven te uiten van gevoelens, ik vind dat niet erg volwassen. Ach ja, hoeveel vrouwen van mijn leeftijd zijn nu in gedrag een beetje volwassen. Ik vind het vaak nogal een beetje tegenvallen. En vaak als je zelf gewoon eerlijk bent over je gevoelens kunnen ze daar niet mee omgaanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:45 schreef robbedoes het volgende:
[..]
Het is een meid die al een half jaar gevoelens voor mij had maar dat niet durfde te uiten. Over selectieve emancipatie gesproken..
Dat is jouw overdonderende indruk natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:00 schreef robbedoes het volgende:
Daar heb je wel gelijk in. Meiden met een eigen mening en die daar ook voor durven uit te komen, die ontmoet je maar weinig. Gelukkig heeft zij dat wel, alhoewel ze werkelijk dichtklapte toen ze mij weer ontmoette.
Vraag me dat over een half jaar nog eens.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:35 schreef Tranceptor het volgende:
Dat is jouw overdonderende indruk natuurlijk
Misschien moet ik maar es een cursus Masterflirt bij je nemenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:17 schreef robbedoes het volgende:
[..]
Vraag me dat over een half jaar nog eens.
Tip van mij danquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:27 schreef jd1982 het volgende:
Maar ik zie nog weinig tips hier
Ach, soms begrijp ik mezelf ook niet hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:50 schreef jd1982 het volgende:
Dat ken ik... kwam laatst ook opeens niet meer uit mjin woorden...
Wanneer je dat iets humoristisch verpakt dan valt dat vragen best wel mee hoor. Bij mij vertelde een meid over haar hobbie dat ze graag deed mountainbiken. Ik antwoordde dat ik dat een veels te gevaarlijke sport vond, maar ik wilde wel een keertje proberen om haar bij te kunnen benen. Dus toen vroeg ik aan haar of het haar een leuk plan leek om een keertje samen te gaan mountainbiken. Toen pakte ze al zowat haar mobieltje te voorschijn om mijn nummer te vragen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:59 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb juist veel woorden, maar heb 'mag ik je telefoonnr' uit mn vocabulaire gewist op zo'n moment
Heeft 48 uur verkering en is gelijk een praatjesmakerquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:07 schreef robbedoes het volgende:
[..]
Maar jij bent zo'n playerquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:07 schreef robbedoes het volgende:
Toen pakte ze al zowat haar mobieltje te voorschijn om mijn nummer te vragen.![]()
Gaat die meeting nog door?quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:57 schreef Tranceptor het volgende:
Maar jij bent zo'n playerJij regelt die chickies wel ff...
Are you hitting on me.. ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:00 schreef robbedoes het volgende:
[..]
Gaat die meeting nog door?
Wat is de ingangeis? ...quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja de meeting gaat zeker door. Alleen jammer dat er maar vier mensen komen, zijn er niet meer "losers" te vinden?
Maar was het dan gelijk bij de eerste ontmoeting raak, ondanks dat je niet flirtte?quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:26 schreef Pheno het volgende:
Jezelf blijven is dus sowieso een must.... Maar dat is geen flirttip. Bij mijn eerste ontmoeting ben ik ook niet gaan flirten, dat zou enorm stuntelig/houterig/gemaakt over zijn gekomen.... Gewoon met het idee gegaan om een gezellige avond te hebben zonder trieste toespelingen om er zo snel mogelijk wat uit te slepen. Je leert elkaar toch pas kennen irl, niet via msn.
Het was niet zoeensn dat ik dat niet durfde te vragen, meer dat ik er serieus gewoon niet bij stilstond met mijn 'ik wil je wel nog een keer zien'quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:07 schreef robbedoes het volgende:
[..]
Wanneer je dat iets humoristisch verpakt dan valt dat vragen best wel mee hoor. Bij mij vertelde een meid over haar hobbie dat ze graag deed mountainbiken. Ik antwoordde dat ik dat een veels te gevaarlijke sport vond, maar ik wilde wel een keertje proberen om haar bij te kunnen benen. Dus toen vroeg ik aan haar of het haar een leuk plan leek om een keertje samen te gaan mountainbiken. Toen pakte ze al zowat haar mobieltje te voorschijn om mijn nummer te vragen.![]()
Hmm zo ben ik altijd, ik doe altijd aan dubbelzinnige opmerkingen, gevatte opmerkingen e.d. Dat is voor mij de normale manier van praten.quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:26 schreef Pheno het volgende:
Dus geen orginele openingszinnen, quasi hintgevende gevatte antwoorden of weet ik wat. Dat zou denk ik erg zielig zijn overgekomen.
Je lijkt wel een vrouwquote:Op zaterdag 26 juni 2004 08:03 schreef Tranceptor het volgende:
Hmm zo ben ik altijd, ik doe altijd aan dubbelzinnige opmerkingen, gevatte opmerkingen e.d. Dat is voor mij de normale manier van praten.
Euhm, misschien wel ja...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:19 schreef robbedoes het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vrouw
Is niks vrouwelijks aan hoor. Ik doe het ook. Beetje spelen met woorden, zinsconstructies etc. Beetje plagen ook.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:36 schreef Tranceptor het volgende:
Euhm, misschien wel ja...
Ik ben gewoon van de dubbelzinnige, gevatte antwoorden. Schrikt vrouwen wel eens af omdat ze er op rekenen zelf altijd de verbale overhand te hebben en sja ... dat kun je met mij wel vergeten![]()
ja waarom niet?quote:Op maandag 26 april 2004 10:07 schreef Noayla_ het volgende:
En waarom niet zeggen dat je haar leuk vindt maar dat je even niet weet wat je zeggen moet en je dat vervelend vindt?
Dit kan ontwapenend werken en er is meteen weer een insteek voor een gesprek (over genante situaties, vindt de ander stiltes ook pijnlijk etc).
Ik zelf ook, hoor. IRL doe ik dat met vrouwen vaker dan met mannen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:39 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Is niks vrouwelijks aan hoor. Ik doe het ook. Beetje spelen met woorden, zinsconstructies etc. Beetje plagen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |