abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 april 2004 @ 00:10:00 #1
85875 Too-niceguy
Nog steeds (te) kieskeurig! !
pi_18684108
Laten we hier maar verder gaan (deeltje 2 dus) ....:
quote:
Bart Simpson zei:
effe wat anders...
welke excuzen kun je hebben, om een meid aan te spreken in de tram/trein/bus/metro/voetpad?
Stel, ik sta op het perron.....daar 4 meter verderop een lekkere meid...
en stel ik voel me Tha Man, op datzelfde moment, en ik doe alsof ik een lefgozer ben, en stap daarop af........wat zeg je dan? Zonder dat zij denkt: "ohnee, hij vind me leuk, en wil wat van me"
"Hallo, ik ga naar ....., waar moet jij heen." Zou je kunnen gebruiken.
Maar ik denk wel dat het zo goed als onmogelijk is om haar niet te laten denken, dat je haar leuk vindt of wat wilt..... Dat denken ze erg vaak hoor, die dames. ;-)
Professional BodyGuard for beatifull girls.......
pi_18684212
en toen ging de wekker....
COFFEE.EXE Missing---Insert Cup and Press Any Key
pi_18684233
quote:
Op maandag 26 april 2004 00:16 schreef Gobo het volgende:
en toen ging de wekker....
Nou al? Dat was een kort nachtje dan!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 26 april 2004 @ 00:34:17 #4
90231 SmilieBG
It's just me
pi_18684508
quote:
Op maandag 26 april 2004 00:10 schreef Too-niceguy het volgende:
Dat denken ze erg vaak hoor, die dames. ;-)
Als dat zo is, waarom moeilijk doen, gewoon zeggen: ik vind je leuk. Neuken?

edit: was te vroeg met clicken
Maybe my opinion has changed, but not the fact that i am right!
  maandag 26 april 2004 @ 00:34:37 #5
55133 OrganicIron
while !asleep() sheep++;
pi_18684515
als je rookt kun je om een vuurtje vragen en dan een verhaaltje beginnen
  maandag 26 april 2004 @ 00:34:54 #6
69609 DePeer
Leve de postbank! Hoera! Hoera
pi_18684521
quote:
[..]

Maar ik denk wel dat het zo goed als onmogelijk is om haar niet te laten denken, dat je haar leuk vindt of wat wilt..... Dat denken ze erg vaak hoor, die dames. ;-)
...of vragen hoe laat het is terwijl de tijd met grote wijzers wordt aangegeven op de kerkklok achter je en de stationsklok naast je.

echt gebeurd
Dat is nou de kracht van de Postbank. Grrrauw!
  maandag 26 april 2004 @ 00:49:42 #7
81989 KieWie
Ja is goed...
pi_18684729
quote:
Op maandag 26 april 2004 00:34 schreef OrganicIron het volgende:
als je rookt kun je om een vuurtje vragen en dan een verhaaltje beginnen
Dan ziet ze je gelijk als zo'n asociale boerenlul die zich van een verbod op roken niets aantrekt
Decisions are made by those who show up.
pi_18684737
jah en t lijkt me ook zo zinloos als je net als ik niet rookt :p
pi_18684895
@Bart Simpson:
Waarom zou je willen dat ze dat niet denkt, het is toch zo? Laat het juist merken, dan weet je meteen of ze echt geïnteresseerd is. Uiteraard niet te aanhankelijk gaan doen maar dat spreekt voor zich denk ik. Gewoon de indruk wekken dat je het wel leuk zou vinden als ze reageert maar je er anders niet mee zit. Succes.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_18685276
Free people own guns! Slaves do not!
pi_18686146
quote:
Op maandag 26 april 2004 01:35 schreef Vampier het volgende:
pleur toch es op met je dom sfeerverpestende geblaat.
pi_18687081
Ja dat vind ik dus ook heel moeilijk. Ik kan rustig op mensen afstappen met een vraag als de weg of zo maar als ik een meisje echt leuk vind weet ik gewoon niet wat ik zeggen moet. Ik heb genoeg praktijkvoorbeelden dat ik het idee had dat een meisje en ik elkaar wel leuk vonden maar dat ik gewoon simpelweg niet wist wat ik moest zeggen, balen!
Gaap Goals rulezzz!
  maandag 26 april 2004 @ 09:51:54 #13
59354 hobbs
Rule the planet!
pi_18687728
quote:
Bart Simpson zei:
effe wat anders...
welke excuzen kun je hebben, om een meid aan te spreken in de tram/trein/bus/metro/voetpad?
en stel ik voel me Tha Man, op datzelfde moment, en ik doe alsof ik een lefgozer ben, en stap daarop af........wat zeg je dan? Zonder dat zij denkt: "ohnee, hij vind me leuk, en wil wat van me"
Komt hier de trein naar <vul in>? Want volgens mij stond die trein vorige week op een andere spoor. Moet jij ook naar <vul in>? etc. etc.

Lijkt mij een mogelijkheid.
  maandag 26 april 2004 @ 10:07:00 #14
19105 Noayla_
Love me tender
pi_18687950
quote:
Op maandag 26 april 2004 08:48 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja dat vind ik dus ook heel moeilijk. Ik kan rustig op mensen afstappen met een vraag als de weg of zo maar als ik een meisje echt leuk vind weet ik gewoon niet wat ik zeggen moet. Ik heb genoeg praktijkvoorbeelden dat ik het idee had dat een meisje en ik elkaar wel leuk vonden maar dat ik gewoon simpelweg niet wist wat ik moest zeggen, balen!
En waarom niet zeggen dat je haar leuk vindt maar dat je even niet weet wat je zeggen moet en je dat vervelend vindt?
Dit kan ontwapenend werken en er is meteen weer een insteek voor een gesprek (over genante situaties, vindt de ander stiltes ook pijnlijk etc).

Ik ben zelf niet zo snel verlegen met mannen omdat ik me continue bewust ben van het feit dat de andere partij van binnen ook onzeker kan zijn. En als je goed oplet zie je die signalen ook altijd wel.
Wat mij dan alleen maar zekerder maakt.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_18688561
quote:
Op maandag 26 april 2004 10:07 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

En waarom niet zeggen dat je haar leuk vindt maar dat je even niet weet wat je zeggen moet en je dat vervelend vindt?
Dit kan ontwapenend werken en er is meteen weer een insteek voor een gesprek (over genante situaties, vindt de ander stiltes ook pijnlijk etc).

Ik ben zelf niet zo snel verlegen met mannen omdat ik me continue bewust ben van het feit dat de andere partij van binnen ook onzeker kan zijn. En als je goed oplet zie je die signalen ook altijd wel.
Wat mij dan alleen maar zekerder maakt.

Vind je dat echt als vrouw? Ik heb het aan Tijn gevraagd en die vond mijn voorbeeld wat ik hem toen voorstelde te direct. Ik had als idee namelijk om tegen een meisje te zeggen dat ik haar wel leuk vond maar dat ik niet wist wat verder te zeggen.

Gaap Goals rulezzz!
  maandag 26 april 2004 @ 11:18:04 #16
19105 Noayla_
Love me tender
pi_18689259
Ik vind het aantrekkelijker dan iemand die zijn ongemak probert te verbergen achter een grote bek, ruw taalgebruik of stoere verhalen. Moet ik hierbij wel aantekenen dat de man in kwestie verder wel gewoon gespreksstof moet hebben, dat hij dus niet iemand is waar helemaal geen woord uitkomt.

De reactie op je eerlijke ontboezeming zal uiteraard per vrouw verschillen. Ikzelf praat nogal gemakkelijk dus zou er meteen op inspringen en beginnen te kletsen.

Ik zou het gewoon eens uitproberen als ik jou was.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_18689457
Lieve Shiva,

dank voor je advies. De eerstvolgende keer dat ik in zo'n situatie verzeild raak zal ik het toch eens proberen. Wie weet is het wel het begin van een heel leuk contact.
Gaap Goals rulezzz!
pi_18739803
quote:
[..]

dus wat doe je? je zegt gewoon dat je alleen maar even wil praten. dat is toch niet zo raar. tuurlijk schrikt ze even als een wildrvreemde haar aanspreekt. dat is bijna niet te voorkomen. het gaat erom hoe je daar mee omgaat.
pi_18741679
ik ben nooit naar masterflirt geweest, maar heb net even op de website gekeken. volgens mij is het gewoon een rip-off van boeken als "double your dating" en "without embarrasment". ik denk dat je veel van deze info gratis op het internet kunt vinden.
  woensdag 28 april 2004 @ 12:22:16 #20
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_18741779
quote:
Op maandag 26 april 2004 08:48 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik heb ook wel eens de weg gevraagd, terwijl de winkel die ik zocht recht voor mijn neus was. Het probleem was echter dat ik ECHT de weg vroeg en zij dacht dat ik aan het flirtten was. Ik dus een kwartier met haar mee gelopen richting haar huis, toen zei zij: Hier moet ik rechtsaf.. als jij rechtdoorloopt komt je winkel aan je linkerhand (het was een ronde cirkelweg)

Ik bij de eerstvolgende kroeg vragen naar de weg naar die winkel.... oh dan kun je beter omkeren en de weg teruglopen (15 minuten dus) en krijg je de winkel aan je rechterhand.

Pas later dacht ik: Sukkel!!!! dat was wel een leuk meisje, de openingszin reeds geslaagd en minstens 15 minuten lekker mee gechat!
pi_18745888
quote:
Op woensdag 28 april 2004 12:22 schreef Shinadul het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens de weg gevraagd, terwijl de winkel die ik zocht recht voor mijn neus was. Het probleem was echter dat ik ECHT de weg vroeg en zij dacht dat ik aan het flirtten was. Ik dus een kwartier met haar mee gelopen richting haar huis, toen zei zij: Hier moet ik rechtsaf.. als jij rechtdoorloopt komt je winkel aan je linkerhand (het was een ronde cirkelweg)

Ik bij de eerstvolgende kroeg vragen naar de weg naar die winkel.... oh dan kun je beter omkeren en de weg teruglopen (15 minuten dus) en krijg je de winkel aan je rechterhand.

Pas later dacht ik: Sukkel!!!! dat was wel een leuk meisje, de openingszin reeds geslaagd en minstens 15 minuten lekker mee gechat!
lol...
pi_18746019
quote:

[..]

haha !
pi_18771742
ben trouwens wel benieuwd naar wat nederlandstalige NLP methoden. zitten die ook in masterflirt? ik ken er een aantal in het engels maar die zijn niet vertaalbaar.

voorbeeldje: "in your mind" uitspreken als "in YOUR MINE"

van de andere kant twijfel ik altijd aan de effectiviteit van zulke methoden.
pi_18772100
quote:
Op donderdag 29 april 2004 14:53 schreef Byte_Me het volgende:

van de andere kant twijfel ik altijd aan de effectiviteit van zulke methoden.
En terecht... Is gewoon te debiel voor woorden....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_18772842
quote:
Op donderdag 29 april 2004 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En terecht... Is gewoon te debiel voor woorden....
van de andere kant geloof ik dat het subtiel beinvloeden van iemands onderbewustzijn erg effectief kan zijn. weleens zo'n engelsman op tv gezien, die met zulke truukjes over kon komen als helderziende, door mensen eigenlijk geen vrije keuze te geven.

alleen is het toepassen in versiermethoden op zijn zachtst gezegd ethisch twijfelachtig. van de andere kant, voorstanders van het gebruiken van zulke methoden zeggen dat dezelfde methoden worden gebuikt door politici om gekozen te worden, oorlogen te beginnen. door dictators in hun speeches, etc. waardoor het dan wel weer vrij onschuldig om te gebruiken als versiertruuk.
pi_18773331
quote:

[..]

Dat herken ik min of meer. Ik heb eens een heel leuk gesprek gehad met een heel leuke meid in een discotheek. Na ongeveer een half uur gepraat te hebben - dat is best veel voor in zo'n lawaaierige tent - zijn we allebei de andere kant op gegaan. Ik vraag me af waarom ik haar niet om een telefoonnummer gevraagd heb of iets dergelijks. Maar dat vraag je jezelf achteraf dus pas af. Zonde.
  donderdag 29 april 2004 @ 16:12:25 #27
52513 whosvegas
The Trickster
pi_18773515
Ik heb het boek 'masterflirt' gelezen
Op dit moment vind ik een meisje leuk bij het station, Toen de trein een keer te laat was heb ik haar eens aangesproken, spontaan. (een van de eerste keer dat ik haar zag). Ik had zoiets, dat is wel een leuk meisje, dat ga ik maar eens uitbouwen.
Sindsdien klap ik compleet dicht als ik haar zie, we zeggen wel hallo tegen elkaar, maar verder niet. Ik heb zoiets, het moet een beetje spontaan gebeuren, anders laat maar zitten, ik heb geen zin in dat geforceerde gedoe, vooral niet na het werk
Hoe zorg ik dat ik spontaan contact met haar maak? Ik zal bennenkort het boekje er nog eens op na slaan.
Are you nuts??
  donderdag 29 april 2004 @ 22:46:09 #28
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_18782060
Tja, heb de reacties gelezen hierboven.......toch ken ik niemand die zomaar aan iemand vraagt waar de trein heen gaat........Oke, de lui zijn ook date-loos.

Tja, toch maar gewoon een keertje doen....
The road to victory is long.
*Takes care of his men, and women.
  vrijdag 30 april 2004 @ 14:13:14 #29
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_18791799
quote:
Op donderdag 29 april 2004 22:46 schreef Bart_Simpson het volgende:
Tja, heb de reacties gelezen hierboven.......toch ken ik niemand die zomaar aan iemand vraagt waar de trein heen gaat........Oke, de lui zijn ook date-loos.
Briljante opmerking

Dit wil natuurlijk niet zeggen dat het tegenovergestelde (mensen die 't wel durven te vragen hebben wel dates) wel altijd opgaat, maar je kan 't iig proberen toch
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_18791984
Op zich wel goed dat er methoden zijn die gericht zijn op het verbeteren van je communicatie naar vrouwen toe en het verbeteren van je zelfvertrouwen, maar het is zo jammer dat de doelstelling van zo'n cursus als deze in kwantiteit lijkt te liggen i.p.v. in kwaliteit. Wat je dan krijgt is dat de communicatie tussen mannen en vrouwen, dat in al zijn spontaniteit magisch kan zijn, verloren gaat door de vele voorgekauwde trucjes die worden uitgehaald om zoveel mogelijk streepjes op je muur te kunnen zetten. Het wachten is dan ook op een boek voor vrouwen met de titel: "Hoe herken ik een 'masterflirter'?" om zichzelf ervoor te behoeden door één of andere getrainde gladjanus, die heeft geleerd te dóén alsof hij oprecht is, het bed in gepraat te worden, om met een gebruikt gevoel wantrouwen te koesteren naar de volgende (mogelijk wél oprechte) jongen die ze tegenkomt.
pi_18792013
echt intens flirten vind vaak plaats zonder dat je het doorhebt, dan is het gewoon heel natuurlijk gedrag.

Opgelegd flirten is verschrikkelijk, zo van: kijk mij eens aantrekkelijk zijn... .....

[ Bericht 0% gewijzigd door DarkElf op 30-04-2004 15:22:59 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_18792589
quote:
Bart Simpson zei:
effe wat anders...
Veel mogelijkheden:
Bij oogcontact is het te makkelijk voor woorden, aan blijven kijken, beetje lachen erop af lopen en hoi zeggen. Alleen maar hoi, op dat moment is zij waarschijnlijk zenuwachtiger dan jij en leg je de bal bij haar. (Je kunt ook een opmerking maken dat je haar ogen niet los kon laten oid, maar dat is echt niet nodig)
Bij geen of weinig oogcontact is creativiteit 'the limit'.
je kunt heel standaard haar aanspreken en iets zeggen over een van der 'accessoires', boek --> Lees je veel?, goede schrijver?
Broek --> Mooie broek, mag ik vragen waar je die gehaald hebt? Mijn zusje zoekt zoiets (Oppassen, ik heb ooit gehad dat ik een heel verhaal kreeg over een of ander leuk winkeltje zonder dat ik er een woord tussen kon proppen... Bedankt en )
Schoenen --> Leuke eigen ervaring, ik had die blauw met witte pumas, met zo'n flap, zij had van die stoffe blauwe met witte puma's. Ik sprak haar aan met "Hej dat zijn echt mooie schoenen" Zij antwoorde verbaasd hoi maar het ijs brak toen ze naar mn schoenen keek. Een hele leuke treinreis gehad, maar meer dan een weekendliefde is het nooit geworden)

Tja zo kan je ongeveer overal wel een opmerking over maken... zoals ik al zei het ligt aan je creativeit.
pi_18792622
quote:
Op woensdag 28 april 2004 12:16 schreef Byte_Me het volgende:
ik ben nooit naar masterflirt geweest, maar heb net even op de website gekeken. volgens mij is het gewoon een rip-off van boeken als "double your dating" en "without embarrasment". ik denk dat je veel van deze info gratis op het internet kunt vinden.
Dat kan...

www.pickupguide.com Met link naar boek van Ross Jeffries
www.fastseduction.com

Maar eerlijk gezegd vind ik heel dat gedoe allemaal maar een hoop fanta...
Dit gaat toch niet op in nuchter nederland...
  vrijdag 30 april 2004 @ 15:45:20 #34
93560 MOY
wiser every day......still
pi_18792861
ik snap het nooit he................. ik vind het gewoon vreemd om dat ene meisje wel aan te spreken die er op dat moment wel leuk/interssant/mooi blabla uitziet....
Ik zie op school elke dag wel 50 mooie meisjes en je kent ze niet dus ik heb zo iets van: de kans is veel te groot dat je
1. haar helemaal niet interessant vind verder
2. zij helemaal niet gediend is van jou aandachttrekken
Persoonlijk denk ik van ik probeer dan liever iets bij meisjes die ik al langer ken, en een beetje weet hoe ze zijn.........
Want die 463 ste lekkere vrouw die je op het station tegenkomt,daarvan is de kans ook maar 0,000000001 dat ze je droomvrouw is, en 0,0001 dat ze leuker is dan de leukste vrouw die je op dat moment al kent...
maja das mijn mening
pi_18793018
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 15:45 schreef MOY het volgende:
ik snap het nooit he................. ik vind het gewoon vreemd om dat ene meisje wel aan te spreken die er op dat moment wel leuk/interssant/mooi blabla uitziet....
Ik zie op school elke dag wel 50 mooie meisjes en je kent ze niet dus ik heb zo iets van: de kans is veel te groot dat je
Persoonlijk denk ik van ik probeer dan liever iets bij meisjes die ik al langer ken, en een beetje weet hoe ze zijn.........
Want die 463 ste lekkere vrouw die je op het station tegenkomt,daarvan is de kans ook maar 0,000000001 dat ze je droomvrouw is, en 0,0001 dat ze leuker is dan de leukste vrouw die je op dat moment al kent...
maja das mijn mening
haha je moet wel geoefend hebben voor je droomvrouw
  vrijdag 30 april 2004 @ 17:16:13 #36
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_18794182
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 15:21 schreef CEx het volgende:

[..]

Veel mogelijkheden:
Bij oogcontact is het te makkelijk voor woorden, aan blijven kijken, beetje lachen erop af lopen en hoi zeggen. Alleen maar hoi, op dat moment is zij waarschijnlijk zenuwachtiger dan jij en leg je de bal bij haar. (Je kunt ook een opmerking maken dat je haar ogen niet los kon laten oid, maar dat is echt niet nodig)
Bij geen of weinig oogcontact is creativiteit 'the limit'.
je kunt heel standaard haar aanspreken en iets zeggen over een van der 'accessoires', boek --> Lees je veel?, goede schrijver?
Broek --> Mooie broek, mag ik vragen waar je die gehaald hebt? Mijn zusje zoekt zoiets (Oppassen, ik heb ooit gehad dat ik een heel verhaal kreeg over een of ander leuk winkeltje zonder dat ik er een woord tussen kon proppen... Bedankt en )
Schoenen --> Leuke eigen ervaring, ik had die blauw met witte pumas, met zo'n flap, zij had van die stoffe blauwe met witte puma's. Ik sprak haar aan met "Hej dat zijn echt mooie schoenen" Zij antwoorde verbaasd hoi maar het ijs brak toen ze naar mn schoenen keek. Een hele leuke treinreis gehad, maar meer dan een weekendliefde is het nooit geworden)

Tja zo kan je ongeveer overal wel een opmerking over maken... zoals ik al zei het ligt aan je creativeit.
Oke, beetje creatief......Tja, dat is moeilijk. Naja......gewoon wat slap lullen.
(niet dat ik een player wil zijn ofzo hoor, dat niet. Dat ben ik ook niet)
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 15:45 schreef MOY het volgende:
maja das mijn mening
Geheel mee eens.
Alleen ik ken niet zoveel vrouwen......uh..... geeneen!
Dus ik moet het toch op een andere manier proberen dan.....
  vrijdag 30 april 2004 @ 19:38:57 #37
85875 Too-niceguy
pi_18796598
Begin er vandaag nou gewoon eens mee, om tegen elke beetje leuke vrouw die je tegenkomt alleen maar vrolijk "Hoi te zeggen" Soms zullen ze niks terugzeggen, soms krijg te hallo of hoi terug, en soms heb je er een gesprek mee.
Dit zal je zelfvertrouwen opkrikken!!!! want dat is waar het je aan ontbreekt zo te lezen.
Op het moment dat dat zelfvertrouwen er wel is (omdat je al wat vaker gewoon een leuk gesprek met een dame gevoerd hebt) zal het als het nodig is ook vanzelf komen.

Als ik weer meer tijd heb zal ik er eens een nieuwsbrief in het Masterflirt Group forum aan wijden.
  vrijdag 30 april 2004 @ 19:40:43 #38
85875 Too-niceguy
pi_18796628
Iemand enig idee waar ik de boeken/files van Mystery kan vinden?
Ik zoek weer wat nieuws om te lezen......
  maandag 3 mei 2004 @ 00:53:30 #39
85875 Too-niceguy
pi_18846332
Zo afgelopen week weer veel info gelezen en kunnen gebruiken.
Gezellig naar duitsland geweest, en zelfs een paar dames nee moeten/mogen zeggen.
En eentje die volgende week speciaal voor mijn birthday weer wil komen terwijl ze eigenlijk wat anders had.
Gaat dus best goed nu......
Thanx to Masterflirt Group!!
pi_18902728
Lees deze HEILIGE regels over daten voor mannen:

http://www.bullz-eye.com/(...)ating/2004/0217a.htm
Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 5 mei 2004 @ 14:57:16 #41
46511 Linz
held der helden
pi_18905248
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 13:16 schreef M_Schtoppel het volgende:
Lees deze HEILIGE regels over daten voor mannen:

http://www.bullz-eye.com/(...)m
mistake 1 is so true...
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_18905369
In het algemeen gesproken over mannen en vrouwen, daten en versieren, is het misschien wel eens nuttig om hier tussen te zoeken. Voor zij die er iets aan hebben:
http://sosuave.com/articles/default.htm

Het is niet heel veel nieuws maar wel interessant en zo nu en dan vernieuwend. Niet letterlijk nemen natuurlijk allemaal en beetje relativeren, maar er zullen vast mannen zijn voor wie de ogen open gaan bij sommige artikeltjes.
  woensdag 5 mei 2004 @ 15:05:17 #43
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_18905430
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 14:29 schreef DarkElf het volgende:
echt intens flirten vind vaak plaats zonder dat je het doorhebt, dan is het gewoon heel natuurlijk gedrag.

Opgelegd flirten is verschrikkelijk, zo van: kijk mij eens aantrekkelijk zijn... .....
Wat een onzin opmerking zeg, hoe kan een flirt nou intens zijn als je het zel niet eens merkt?
De keren dat ik "intens" zat te flirten met een meid voelde ik dat dus echt wel zeer duidelijk.
pi_18911268
Ik ben nu het boek aan het lezen. .
Ik ben bij bladzijde 80 waarop Tijn en Robert me aanraden om het boek opnieuw ( deels dan ) te lezen.
pi_18911473
ik zou het eik zo doen :

oogcontact zoeken eerst, dat is natuurlijk regel/wet, en de beste basis voor gelijk een beetje vertrouwen oid.

Na wat 'zenuwachtig' heen en weer gekeken te hebben, en je bent allebei duidelijk aant flirten, kan je DAN gewoon op haar afstappen, en vragen wat ze loopt te kijken/dat je nu wel eens haar naam wilt weten/of je 'mijn' handtekeninge wilt ( , voor de funnyway).

verzin het maar , of je bied haar een drankje aan ala kroeg/discotheek,.
Als je iets humoristisch zegt, of iets geestigs, wat nergens op slaat(maar dat ze het nog wel begrijpt, en dus om kan lachen) dan zit het wel goed.
En echt falen kan je ook niet, want je weet al of ze je interessant vind door het flirten en oogcantact, wat je van te voren hebt gedaan
pi_18911573
MISTAKE #9: Not Knowing EXACTLY What To Do In Each Type Of Situation With Women

Now I'm going to blow your mind...

A woman ALWAYS knows what you're thinking.

Women are approximately TEN TIMES better than men at reading body language. That's ten TIMES.

I know, it might be hard to believe. But for example, if you're out on a date with a woman, and you want to kiss her, she knows it.

And if you don't know exactly what to do and exactly HOW to kiss her, and you just sit there looking at her and getting nervous, she won't help!

And this goes for ALL aspects of women and dating...

Approaching a woman, getting her number, asking her out, kissing her, getting physical... everything.

If you don't know what to do in each situation, you will probably screw it up... and LOSE EVERYTHING.

And you KNOW it.

It is VITALLY important that you know EXACTLY how to go from one step to the next with a woman... from the first meeting, all the way to the bedroom.

wat een geweldig britse(achtige) site
pi_18912359
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 19:31 schreef Toad het volgende:
Ik ben nu het boek aan het lezen. .
Ik ben bij bladzijde 80 waarop Tijn en Robert me aanraden om het boek opnieuw ( deels dan ) te lezen.
Ha ha lachen man, dat is precies wat ik nu aan het doen ben, het geheel NOG een keer lezen tot aan bladzijde 80
Gaap Goals rulezzz!
pi_18912402
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 15:05 schreef Untouchables het volgende:

[..]

Wat een onzin opmerking zeg, hoe kan een flirt nou intens zijn als je het zel niet eens merkt?
De keren dat ik "intens" zat te flirten met een meid voelde ik dat dus echt wel zeer duidelijk.
voor jou misschien onzin, voor mij niet.

en ja ik denk serieus dat flirten iets natuurlijks is, iets spontaans.

natuurlijk voel je de impact wel , de intense spanningen die je krijgt erbij, maar je reageert toch instinctmatig op het flirten van een ander als je die aantrekkelijk vindt? daar denk je toch niet uitgebreid over na, je doet gewoon.......

dat bedoel ik.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_18912747
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 19:38 schreef Too-niceguy het volgende:
Begin er vandaag nou gewoon eens mee, om tegen elke beetje leuke vrouw die je tegenkomt alleen maar vrolijk "Hoi te zeggen" Soms zullen ze niks terugzeggen, soms krijg te hallo of hoi terug, en soms heb je er een gesprek mee.
Dit zal je zelfvertrouwen opkrikken!!!! want dat is waar het je aan ontbreekt zo te lezen.
Op het moment dat dat zelfvertrouwen er wel is (omdat je al wat vaker gewoon een leuk gesprek met een dame gevoerd hebt) zal het als het nodig is ook vanzelf komen.

Als ik weer meer tijd heb zal ik er eens een nieuwsbrief in het Masterflirt Group forum aan wijden.
Letterlijk tegen ELKE leuke vrouw die je tegenkomt hoi zeggen. Sorry hoor, maar ben je dan niet een beetje als een debiel bezig? Ik zie me dat al doen!
Gaap Goals rulezzz!
pi_18912801
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 20:28 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Letterlijk tegen ELKE leuke vrouw die je tegenkomt hoi zeggen. Sorry hoor, maar ben je dan niet een beetje als een debiel bezig? Ik zie me dat al doen!
je trekt wel de aandacht en als je het op een vrolijke ongedwongen manier doet trek je misschien nog goede aandacht ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 5 mei 2004 @ 20:30:36 #51
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_18912806
Eigenlijk komt het allemaal op hetzelfde neer.

- Zorg dat je er zelfverzekerd uit ziet, maar niet vervelend arrogant. Btje grappig arrogant mag.
- Je mag best een beetje grapjes maken over haar rug. Zolang ze maar niet echt erg zijn.
- Loop niet te veel achter haar aan.
- Laat haar niet te snel weten dat je haar heel leuk vindt.
- Wees positief en vrolijk.
- Zorg dat je zelf denkt dat ze je leuk vindt. Als je dat uitstraalt, heb je grote kans dat zij dat ook gaat vinden.
- Zie er "gezellig" en "leuk om mee te praten" uit. (Lichaamstaal)
- VROUWEN WETEN ALLES VAN JOU GEVOELENS DOORDAT ZE LICHAAMSTAAL VEEL BETER KUNNEN!!!!!! dus zenuwachtig zijn helpt niet.

Toevoegingen zijn welkom
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_18912809
hoi alle leuke vrouwen!
pi_18912977
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 20:30 schreef DarkElf het volgende:

[..]

je trekt wel de aandacht en als je het op een vrolijke ongedwongen manier doet trek je misschien nog goede aandacht ook
Ik kan me anders wel manieren voorstellen hoe je op een vrolijke ongedwongen manier aandacht kan trekken maar gegarandeerd geen goede aandacht.
pi_18913015
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 20:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik kan me anders wel manieren voorstellen hoe je op een vrolijke ongedwongen manier aandacht kan trekken maar gegarandeerd geen goede aandacht.
nooit in het buitenland geweest? In Italië gebeurt dit aan de lopende band bijvoorbeeld, zonder dat je het gevoel krijgt als vrouw dat ze iets moeten (natuurlijk heb je de irritante players maar dat bedoel ik dus niet ): ze zijn vrolijk, genieten van het lekkere weer en het uitzicht en laten dat weten. Niets mis mee.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_18913327
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 20:38 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nooit in het buitenland geweest? In Italië gebeurt dit aan de lopende band bijvoorbeeld, zonder dat je het gevoel krijgt als vrouw dat ze iets moeten (natuurlijk heb je de irritante players maar dat bedoel ik dus niet ): ze zijn vrolijk, genieten van het lekkere weer en het uitzicht en laten dat weten. Niets mis mee.
Wat kan jij dat lekker soepel verwoorden. Helemaal me eens overigens, beetje laten merken dat je een jongedame wel ziet zitten is niets mis mee.
pi_18913649
Nee, of gewoon expres enorm naar d'r zitten staren, ... krijg je ook zeker reacties op.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_18913987
Ja maar dan wel de verkeerde, vaak zat meegemaakt dat een meid me echt pissig aan zat te kijken. Daarom durf ik ook niet echt te flirten
Gaap Goals rulezzz!
pi_18914597
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 21:18 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja maar dan wel de verkeerde, vaak zat meegemaakt dat een meid me echt pissig aan zat te kijken. Daarom durf ik ook niet echt te flirten
Dan doe je toch iets niet goed. Heb je soms een geheel zwarte lange regenjas aan en een donkere zonnebril, en laat je tussendoor je tanden zien?

Het ligt er maar net aan wat je blik uitstraalt, je moet wel een beetje kijken wat je denkt zeg maar.
pi_18918263
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 20:13 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Ha ha lachen man, dat is precies wat ik nu aan het doen ben, het geheel NOG een keer lezen tot aan bladzijde 80
Ik had vaker verwacht dat ze vaker zouden zeggen dat je bepaalde hoofdstukken nog een keer moest lezen. Daarom heb ik het maar direct in één avond uitgelezen. Met name het hoofdstuk over taal patronen is moeilijk ( voor ons dan ).

Ik ben benieuwd wat jij er van vindt. Bij mij is het in ieder geval een perfecte aanvulling op mijn manier van flirten. Over een week lees ik hem nog eens. Er komt gewoon te veel informatie voor één keer op je af.
pi_18919821
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 23:53 schreef Toad het volgende:

[..]

Ik had vaker verwacht dat ze vaker zouden zeggen dat je bepaalde hoofdstukken nog een keer moest lezen. Daarom heb ik het maar direct in één avond uitgelezen. Met name het hoofdstuk over taal patronen is moeilijk ( voor ons dan ).

Ik ben benieuwd wat jij er van vindt. Bij mij is het in ieder geval een perfecte aanvulling op mijn manier van flirten. Over een week lees ik hem nog eens. Er komt gewoon te veel informatie voor één keer op je af.
zit er bij die taalpatronen toevallig een patroon over achtbanen?
  donderdag 6 mei 2004 @ 01:08:58 #61
52050 Litowy
Freaking Freakje
pi_18919934
gaan jullie nadat jullie dat boek gelezen hebben nu ook oefenen op zomaar willekeurige mensen?
toch grappig om te lezen dat er mensen zijn die dat flirten zo serieus nemen dat ze het gaan leren, terwijl juist het leuke van flirten het spontane is!
I'm not that good but I'm not that bad
pi_18922199
No way! Ik dacht even dat ik niets aan MasterFlirt had maar ik probeer nu gewoon de dingen te doen die ik wel kan en durf. En dat is gewoon tijdens daten bepaalde dingen proberen. In hoofdstuk 5 staan bepaalde openingszinnen als voorbeeld maar die vind ik van een dermate hoog belachelijk niveau dat ik die weiger te doen. Sowieso kan ik gewoon niet zomaar op straat iemand aanspreken, dat doe ik gewoon niet. Ik ben gewoon geen flirter.
Gaap Goals rulezzz!
  donderdag 6 mei 2004 @ 10:57:00 #63
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_18925058
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 01:08 schreef Litowy het volgende:
gaan jullie nadat jullie dat boek gelezen hebben nu ook oefenen op zomaar willekeurige mensen?
toch grappig om te lezen dat er mensen zijn die dat flirten zo serieus nemen dat ze het gaan leren, terwijl juist het leuke van flirten het spontane is!
Laten we dan het anders zeggen.
Dus mensen die dat spontane niet hebben of niet durven, zijn dus nooit in de gelegenheid om te flirten.
Wat dus ook weer inhoudt dat het vrij onwaarschijnlijk is dat zoiemand ooit een relatie krijgt. Want dat begint toch meestal met een beetje flirten en vrouwen aanspreken en mee uit vragen enzo....
Je moet toch ergens beginnen...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_18927042
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 01:03 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

zit er bij die taalpatronen toevallig een patroon over achtbanen?
Ga in een ander topic spelen.
quote:
Kijk en dat blijft gewoon! Ze proberen alleen je tips te geven over je houding en je manier van praten.
pi_18927120
dubbel
pi_18927157
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 12:06 schreef Toad het volgende:
Ga in een ander topic spelen.
Is anders een hele serieuze vraag. deze bedoel ik:

You: "You know, I saw the most interesting show on the Discovery Channel last night. They were interviewing people who make their living designing attractions for amusement parks like Magic Mountain and Disneyland and Universal Studios. Wouldn't that be a cool way to make a living?"

Her: "Yeah! That sounds so interesting."

You: "Well, anyway, they were talking about the elements that make up the ideal attraction (sp). They said there are 3 parts to the ideal attraction. First, when you EXPERIENCE the ideal attraction, you FEEL A STATE OF HIGH AROUSAL. The ideal attraction makes your heart beat faster, and your breathing gets faster and you just FEEL THAT AMAZING RUSH all over."

Her: "Yeah!"

You: "And then they said that another part to an ideal attraction is - it's fascinating. You just FEEL SO ENTHRALLED that you want to TAKE THIS RIDE multiple times; as soon as you GET OFF you want to GET BACK ON again."

Her: "Yeah!"

You: "And they said, finally, the most important element, is a sense of overall safety. That even though the attraction make look a little dangerous, you're CERTAIN YOU'RE SAFE... you FEEL SAFE because you realise nothing bad can really happen, so that allows you to FEEL TOTALLY FREE to LET GO AND ENJOY THAT GREAT AROUSAL again and again and again. Can you (squeeze her hand) feel _that_... is pretty close to the way it is?"

Her: "Oooh...yeah!!"
pi_18927266
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 12:10 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

O pardon. Euh nee. Deze komt er zover ik weet niet in voor. Dat stukje is wel een voorbeeld van hoe het in het boek zou kunnen staan. Let wel op dat er nog tal van andere dingen worden gezegd over taal patronen. Stem, pauze's e.d.
pi_18927502
jaja, resoneren, langzaam praten, oogcontact, en nog meer van die dingen.
  donderdag 6 mei 2004 @ 12:49:23 #69
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_18928209
Wie heeft er een boek vol met Nederlandse taalpatronen.??
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
pi_18929307
heb het boek toch maar ff besteld. ben voorla benieuwd naar NLtalige patronen. ik ken alleen maar engelse, en het valt nog niet mee om ze te vertalen.
  donderdag 6 mei 2004 @ 16:15:04 #71
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_18933357
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 12:10 schreef Byte_Me het volgende:

[pattern]
Jaja ken ze, maar dan moet je toch echt wel een meester in het vertellen van zo'n verhaaltje zijn wil ze de hele tijd yeah, yeah, ooh yeah zeggen. Lijkt me vrij lastig, om de belangrijke stukjes zo met nadruk te zeggen zonder dat het lachwekkend wordt.
En die (sp) selfpoint vind ik ook altijd een beetje vergezocht. Zo van 'de ideale atractie' *wijs, wijs*
Nouja, vanavond maar eens oefenen dan
Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
pi_18934640
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 13:39 schreef Byte_Me het volgende:
heb het boek toch maar ff besteld. ben voorla benieuwd naar NLtalige patronen. ik ken alleen maar engelse, en het valt nog niet mee om ze te vertalen.
ze zijn in het boek naar mijn mening wel erg overdreven...
maar ze geven wel een duidelijk voorbeeld van hoe het evt. zou kunnen... .
pi_18935111
selfpoint moet je heel subtiel doen. maar ik gebruik het ook (nog) niet. de dickpoint lijkt me helemaal "lullig". de truuk van het wijzen is om het zo te doen, dat het niet bewust opgemerkt wordt, maar wel waar te nemen is. werkt dan dus onbewust. en ja, ze zijn overdreven, maar toch schijnen vrouwen er voor te vallen. het heeft een tijdje geduurt voordat ik ermee durfde te experimenteren, maar de effecten zijn wel grappig.
pi_18935822
Kun je eens beschrijven wat de effecten dan zijn? Want eerlijk gezegd geloof ik er geen reet van dat die taalpatronen echt werken, behalve als ik het zelf meemaak. En dat is waarschijnlijk als de lammeren met pinksteren op het ijs dansen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_18935839
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 17:28 schreef Byte_Me het volgende:
selfpoint moet je heel subtiel doen. maar ik gebruik het ook (nog) niet. de dickpoint lijkt me helemaal "lullig". de truuk van het wijzen is om het zo te doen, dat het niet bewust opgemerkt wordt, maar wel waar te nemen is. werkt dan dus onbewust. en ja, ze zijn overdreven, maar toch schijnen vrouwen er voor te vallen. het heeft een tijdje geduurt voordat ik ermee durfde te experimenteren, maar de effecten zijn wel grappig.
volgens mij wanneer ik naar me zelf wijs ga ik direct vanwege de zenuwen krauwen oid. alsof ik jeuk ofzo heb...

over die taalpatronen heb ik me twijfels, maar wanneer je dit éénmaal goed beheers geloof ik wel dat het in je voordeel werkt....

[ Bericht 12% gewijzigd door Toad op 06-05-2004 18:10:50 ]
pi_18938198
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 18:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Kun je eens beschrijven wat de effecten dan zijn? Want eerlijk gezegd geloof ik er geen reet van dat die taalpatronen echt werken, behalve als ik het zelf meemaak. En dat is waarschijnlijk als de lammeren met pinksteren op het ijs dansen.
effekten zijn 50/50. ik val voornamelijk op hoger opgeleide vrouwen, en die tuinen er over het algemeen niet in en kijken je aan of je gek bent. maakt niet uit, ik ben lekker aan het experimenteren. het secretaresse-type is er wel vrij gevoelig voor. die ik hierboven heb beschreven heb ik naar NL vertaald, omdat die vrij generiek toepasbaar is. ze houden van skieen? beetje aanpassen en je hebt een patroon. ze houden van skaten? idem dito. het effect is gewoon dat ze geil worden. aangezien ik ze zover krijg vinden ze mij al snel geil (denk ik). maar ik doe het rustig aan, kom net uit een relatie met een nogal heftig einde, en ik wil gewoon een beetje dollen. maar mijn ex-vriendin heb ik er ook mee versierd. nou ja, niet met patronen, maar wel met ander technieken, alleen werkte het niet echt snel, omdat ze een vriend had. schtoppel, kun je me eens mailen? ik ben wel nieuwsgierig naar die workshops. ik denk dat ik ook voor jouw nog wel wat interessante linkjes weet die ik hier liever niet plaats.
pi_18938727
Zal ik doen maar als je het niet erg vindt mail ik je niet onder mijn echte naam of emailadres. Waarom niet? Omdat ik hier nogal een flinke beerput aan posts over mezelf heb neergezet en ik absoluut niet wil dat iemand ook maar een hint krijgt wie ik in werkelijkheid ben
Gaap Goals rulezzz!
  donderdag 6 mei 2004 @ 21:41:07 #78
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_18940276
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 20:27 schreef M_Schtoppel het volgende:
Zal ik doen maar als je het niet erg vindt mail ik je niet onder mijn echte naam of emailadres. Waarom niet? Omdat ik hier nogal een flinke beerput aan posts over mezelf heb neergezet en ik absoluut niet wil dat iemand ook maar een hint krijgt wie ik in werkelijkheid ben
Jan-Peter?

Oh nee, wacht, die is getrouwd.
pi_18956800
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 21:41 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Jan-Peter?

Oh nee, wacht, die is getrouwd.
Als die gast een vrouw kan versieren moet toach eigenlijk iedereen dat kunnen?
  vrijdag 7 mei 2004 @ 16:44:17 #80
46511 Linz
held der helden
pi_18957515
Zijn jullie bekend met het Ebook van David DeAngelo? iemand poste een link in dit topic en heb wat meer erover gelezen. Klinkt allemaal zeer interessant, misschien is het nuttiger als masterflirt.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_18959508
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 16:44 schreef Linz het volgende:
Zijn jullie bekend met het Ebook van David DeAngelo? iemand poste een link in dit topic en heb wat meer erover gelezen. Klinkt allemaal zeer interessant, misschien is het nuttiger als masterflirt.
Welke bedoel je? Ik heb er laatst een aantal gedownload op p2p en die van hem ook geloof ik. IS wel aardig, maar niet zo vernieuwend eigenlijk vond ik zelf. Spreekt min of meer voor zich maar hij legt het netjes uit.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 18:10:56 #82
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_18959749
Ja, ik heb die vier e-boeken ook. Alleen heb ik er officieel voor betaald, waar hebben jullie die gratis versies dan vandaan geaald? Dat had ik ook wel gewild.

Ik denk dat het wel een interessante aanvulling is op MasterFlirt maar zeker geen vervanging.
Gaap Goals rulezzz!
pi_18959922
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 18:10 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja, ik heb die vier e-boeken ook. Alleen heb ik er officieel voor betaald, waar hebben jullie die gratis versies dan vandaan geaald? Dat had ik ook wel gewild.
Hoe oh hoe kom je nou aan gratis spullen via internet.

Lijkt mij dat je op kazaa of edonkey wel iets kan vinden, probeer het zou ik zeggen...
  vrijdag 7 mei 2004 @ 19:44:46 #84
74856 Schaduw00
the belly of the beast.
pi_18961919
jezus...jullie nemen dat masterflirt veeeeeeeeels te serieus.
Mick asjeblieft, hoe op overal de ''heilige'' masterflirt bijbel te citeren overal op het forum (zo kwam ik hier terecht, ) ik lig echt in een deuk.
je komt over als een gehersenspoelde cult aanhanger man. daarom neemt niemand iets aan je legt het er veels te dik op (ja ok begrijpend lezen schijnt ook heel moeilijk te zijn voor een aantal mensen, maar das een verhaal aprt)

Het gaat gewoon voornamelijk om zelfvertrouwen en je ''attitude''. dat is het allerbelangrijkste.
Zelfvertrouwen moet er komen, heel lekker in je vel zitten en gewoon een totaal andere kijk op dingen, het leven krijgen. dat is waar de macht zit......

een afwijzing niet meer als een afwijzing zien en er dus ook niet meer mee zitten of bang voor zijn,waardoor er weer andere deuren open gaan die weer andere deuren openen.
gewoon een hele andere kijk op dingen krijgen, en dat werkt op alle gebieden in le leven.
allemaal heel vaag neergezet maar het is heel moeilijk een visie op papier te krijgen.

maar dat is dus wat masterflirt je probeert te leren .......
en ja ik vind masterflirt een onwijs Gaar boek...ten eerste omdat 75% letterlijk van ross jeffries gestolen is , en met letterlijk bedoel ik ook echt letterlijk, en 25% double your dating.
ten 2e omdat het maar een half boek is....

wanneer ik ross jeffries zo hoor op die seminar tapes van hem en hoe hij het doet denk ik van zoow dat kan best wel een werken.
maar zou het werken omdat het nlp is ....... of om het vertrouwen in zijn kunnen en zijn manier van doen waardoor hij onwijs zelfverzekerd , kalm en relaxed overkomt?
het werkt echt niet wanneer je het onzeker en zenuwachtig brengt.... e daar komt dat zelfvertrouwen weer kijken en zijn kijk op dingen.

neem die patronen onzin dus niet te serieus.......
gevoelens beschrijven etc werkt idd vrouwen zijn idd veel emotioneler.. en het beschrijven van gevoelens werkt en ''states'' maar ook niet altijd

eigenlijk het beste wat je van die patronen ongein kan leren is hoe je op een goede manier gevoelens kan beschrijven(wanneer de patronen goed zijn) dus eigenlijk hoe je gevoelens met woorden kunt overbrengen , zoals dichters dat kunnen (maar dan niet zo over the top).gewoon hoe je moet praten dus...maar dan niet letterlijk. maar hoe de algemene flow van zon gesprek gaat.
want als je er letterlijk patronen uitgooit komt het zoooo fout over, jem oet het er gewoon vloeiend uit kunnen gooien en met elkaar verbinden en doorlussen en wanneer je dat aan het doen bent ben je allang niet meer patronen aan het wegschieten maar gewoon op een bepaalde manier ee n gesprek voeren.

gevoelens beschrijven etc werkt dus echt wel wanner je het goed kan laten flowen maar dat is aanvoelen en skills... ik denk dat je veel meer als aalround hebt aan een boek als double your dating... ik vond hem een hoog duhh gehalte hebben, maar wel heel waar en realistisch en allemaal opgesomt. dat is ook veel algemener.
probeer dat eens onder de knie te krijgen ,,, en ga je daarna wat meer verdiepen in de details.

ik ben ondertussen totaal kwijt waar ik nou eigenlijk op in wou gaan , ik kan nog uren doorgaan maar volgens mij staat eral heel veel
als het niet duidelijk of warrig is sorry , ik weet zelf geeneens wat ik probeerde te zeggen ander keertje maar verder

success iig
pi_18962100
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 19:44 schreef Schaduw00 het volgende:
chaotisch verhaal
Ben ik het wel mee eens, je moet die boeken niet zo letterlijk nemen natuurlijk. Het toepassen van NLP leer je niet in een uurtje leezen natuurlijk.

Het gaat om het hele idee wat erachter zit. DYD is daarom wel okee, dat wekt niet de indruk een bijbel te (willen) zijn maar somt gewoon logische dingen op en trekt daar conclusies uit.

.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 19:53:37 #86
74856 Schaduw00
the belly of the beast.
pi_18962123
vooral in het nederlands niet, nlp is in amerika ontwikkeld en dus geoptimaiseerd voor de amerikaanse taal.
meer dan de helft van ross jeffries zijn spul krijg ik niet op de goede manier naar nederlands,

Masterflirt houd de patronen ook belachelijk simpel

waar ik nog wel naartoe wou gaan was hoe nlp in amerika is ontwikkeld en dus voor de amerikaanse taal is geoptimaliseerd.

en dat vooral in het nederlands je de patronen met een korrel zout moet nemen.....
wanneer ik ross jeffries zijn workbook course geval lees legt hij stap voor stap een hele flow uit.... een hele manier van praten en gesprek voeren die goed inelkaar zit en opzich best goed zou kunnen werken wanneer je je hem eigen maakt.
met truukjes van het type , i told her to go ''blow'' me (inplaats van ''below'' me dus) en that shirt on you looks very becoming id ''be-coming'' to if it were me. met dat soort gare onzin komt je er dus echt niet .......het is de hele flow die het hem doet en die is best heel goed uitgedacht zul je zien wanner je je een beetje verdiept in zijn materiaal wat al heel goed mogelij kis met edonkey gezien het spul behoorlijk onbetaalbaar is.

maar in het nederlands en bij masterflirt houden ze op bij wat ik vind kinderlijk eenvoudige en vooral losstaande taalpatronen ,
en tsjah,,,, dat zijn gewoon een soort van gare truukjes , ''propz'' hoe je het ook wilt noemen en dat brengt je er niet...tenzij je zelf ontdekt hoe je daar een goede flow van kan maken en je dat leert..maar dat is gewoon weer de kunst van het communiceren.....

mjah er gaan alweer 80 dingen om me heen ik wil alweer een lulverhaal beginnen dus ik nok ermee.... als het vaag overkomt . is het ook

see ya
  vrijdag 7 mei 2004 @ 19:53:59 #87
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18962131
quote:
ik ben ondertussen totaal kwijt waar ik nou eigenlijk op in wou gaan
lol
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:58:53 #88
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_18963836
Wat een fucking bullshit dat ik Masterflirt als een soort bijbel zou zien. Onzin, als er iemand kritisch is over MF dan ben ik het wel. Heb op het officiele forum al een paar aanvaringen gehad met mensen die mij te kritisch vinden! Nee, ik zei in een eerdere post dat ik in NLP geloof omdat dat ook op andere gebieden wordt toegepast. Ooi Derren Brown's Mind Mysteries gezien? En als die shit DAAR werkt, waarom zou het dan niet in het versieren werken?

Ik ben inderdaad wel met je eens dat de patronen van MF er nogal dik bovenop liggen en ik kan me ook niet voorstellen dat er vrouwen zijn die dat niet doorhebben. Maar ja, ik moet toch wat? Ik trek me helemaal suf man en daar probeer ik eens een keer een einde aan te maken. Als ik alles opzijschuif kan ik beter meteen maar met de pootjes omhoog gaan liggen.

Tot slot, ik lees nu ook DYD en ik moet zeggen dat sommige dingen echt wel heel veel frappant op elkaar lijken. Maar so what als het een rip-off is? Het is toch een goed Nederlands boek?
Gaap Goals rulezzz!
  vrijdag 7 mei 2004 @ 21:27:46 #89
74856 Schaduw00
the belly of the beast.
pi_18964506
ik zeg niet dat je het bent....... ik vertel alleen hoe jij overkomt..in sommige posts van je, vooral in andere topics of andere fora' dingen als , maar dat weet jij natuurlijk niet want jij hebt de workshop niet gedaan....weet zo snel geen goede voorbeelden maar je komt over alsof het het ultieme verleidings wapen is , verder geen enekele offence intended... maar het maakt het zo lachwekkend voor de buitenstaanders die jij vaak probeert te overtuigen.

en verder vind ik het boek niet slecht omdat het geriiped is, ik vind het slecht omdat het een ''slap aftreksel is'' een half boek is het, mischien omdat ik me ook in de andere materie heb verdiept dat ik dit vind... maar ik vind dat masterflirt echt zooo gaar is het is gewoon een half boek, en heel veel dingen onbehandelt laat, ik vind dat het vee lte wensen over laat , en het brengt de boel op een manier van dit is the only way to go.

maar ok dat doen veel van die boeken ...... dyd geeft een veelbetere allround basis.
wat ik echt onwijs goed vond, en onwijs aansloot met mijn eigen manier en persoonlijkheid zijn de la2002 tapes van david deangelo , ze zijn echt lang , en in het begin is het ff doorbijten maar ik vind die verschrikkelijk goed.
en het sloot perfect aan (vaak) met wat ik zelf weet ,gebruik ,toepas en hoe ik de dingen zie,.
ik raad ze je dan ook aan.......die gaan ook echt diep in op ''the inner work'' zeg maar the juiste attitude en kijk op dingen.
als je ze niet kan vinden moet je maar ff mailen

en verder ja nlp in nederland werkt....maar dat is een hele ''wetenschap'' so to speak, een hele manier van spreken en doen...het zit hem niet in een paar standaard zinnetjes die hij eruit gooit en booom je bent genezen, begrijp je wat ik bedoel?
en dat is alles wat masterflirt je op patronen gebied geeft een paar (gare) patronen...
ik ben echt geen mf hater , alleen een zwaar teleurgestelde mf lezer.

success iig
pi_18968440
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 21:27 schreef Schaduw00 het volgende:
verhaaltje
Een paar posts terug vertelde dat MF geen bijbel is. Absoluut mee eens. Het is, voor mij, alleen een leuke aanvulling op mijn huidige manier van flirten.

Helaas ken ik die andere mensen / methodes niet waar jij het over hebt. Maar waarom zouden die dan wel werken en die van MF niet? Ik ben erg benieuwd naar waar jij het over hebt, helaas kan ik weinig nederlands en gratis vinden over David de Angelo.

niet dat mijn engels zo slecht is, maar ik lees liever nederlands
pi_18972593
Maar ja, die tapes zijn niet goedkoop. En zolang ik sommige dingen niet echt DOE vrees ik dat ik ook aan die tapes niet zo heel veel heb. Maar goed, eerst maar eens zijn e-books lezen. Kijken of ik daar nog wat van opsteek. Ben jij trouwens een redelijk goede versierder?
Gaap Goals rulezzz!
  zaterdag 8 mei 2004 @ 19:54:01 #92
74856 Schaduw00
the belly of the beast.
pi_18981957
quote:
Helaas ken ik die andere mensen / methodes niet waar jij het over hebt. Maar waarom zouden die dan wel werken en die van MF niet?
precies om de reden dat het allemaal zo half is, het zijn echt truukjes wat ze je bij mf leren en daar kom je gewoon niet ver mee..... en dan praat ik niet over de basis dingen en het attitude gedeelte wat ze ook behandelen (wat dan weer voor een groot gedeelte van david deangelo komt en ome ross komt)

echt het patronen werk, omdat ze het zo bruut van ross jeffries hebben lopen roven is het gewoon een vertaal verhaaltje geworden en ze hebben maar een klein gedeelte van ''speed seduction'' naar het mf gebracht je krijgt als het ware wat losse stukjes SS toegeworpen... en dat kan hem volgens mij niet echt worden.

het volledige SS is een hele manier van communiceren en jezelf dragen (ook wat inner work dus)
dan moet het je nog steeds liggen, maar het word stap voor stap aangeleerd op een manier van zow als ik me daar in verdiep kan het nog wel eens wat worden.

maar over het weer en het werk praten en dan opeens een patroon eruit gooien gaat hem niet worden. je hele gesprek moet als het ware 1 groot patroon worden en dat is wanneer je het doorhebt en het ook niet meer ''patronen'' zijn maar een manier van communiceren.
en dat is wat Speed seduction je probeert te leren.
het is een bepaalde manier, maar wel een volledige manier.
Ik ben totaal geen SS promoter of dergelijke , ik neem de dingetjes op waar ik iets in zie, maar echt SS ligt mij niet en is ook niet naar het nederlands te krijgen niet door mij iig.

En waarom dat van david deangelo dus wel zal werken, tsjah ik vind het heel goed omdat het goed bij mij past en hoe ik ben en het ligt dichtbij hoe ik mij ontwikkeld heb.
maaaar het is veel meer een basis en niet een exacte techniek , en die is heel belangrijk veel nadruk aan het begin aan je innerlijk hoe je aanjezelf van binnen moet werken ze leggen je als het ware het flirt/versier spelletje uit.
maar ik heb het echt om die seminar tapes, het boek vond ik een beetje suffig .wel goed maar iets teveel duh voor mij.
de tapes gaan echt heel diep op dingen in.
mjah nu ben ik alweer aan het ranten dus ik kap er maar weer eens mee
pi_18983366
Nee man, je rant helemaal niet. Zie je wel? Dat wat jij ook weer zegt sluit precies aan bij wat ik zelf al ervaren heb, het moet je liggen. Ik heb grote moeite om de oefeningen in het werkboek te doen, gewoon omdat het niet mijn stijl is. Maar ja, nogmaals, misschien moet je toch eens met de jongens van MF in discussie die toch echt beweren er vet succes mee te hebben. Hoe kan dat dan? Maar zijn die (dure) tapes echt het aanschaffen waard dan?
Gaap Goals rulezzz!
  zondag 9 mei 2004 @ 14:34:20 #94
74856 Schaduw00
the belly of the beast.
pi_18994749
Dat wou ik er ook nog zeggen ja maar ik wil altijd zoveel zeggen dat het allemaal warrig word.

wat ik dus wou zeggen.... Tijn kan er best veel success mee boeken , je hebt zoveel straatjes ik geloof best dat het werkt

maar hij is al een hele tijd bezig hij zit op een heel ander niveau dan de beginnende mfr.
hij heeft tijdens het oefenen en experimenteren onwijs veel dingen geleerd die allemaal meespelen.
hij snapt het spelletje...... allemaal ongeschreven regeltjes en factoren die allemaal bij jouw beeld van dingen horen.

maar die ervaring en al die dingetjes die jij geleerd hebt en niet meer kan wegdenken of anders kan zien... die heeft de beginnende mfr niet, en zal het dus echtr moeten doen met wat er letterlijk staat.

het is veels te veel puntjes verbinden bij mf.
het boek behandeld 3 patronen ofzow dat is toch belachelijk .... de rest is allemaal basis spul maar ook in het basisspul gaan ze maar half er is nog zoveel meer aan toe te voegen .
ik vind het allemaal gewoon maar half. ze beginnen iets maar maken het niet helemaal af,
en na 1 patroon uitgelegt te hebben nemen ze opeens voor granted dat jij het helemaal zelf kan .......lekker simpel !!

het is veels te veel puntjes verbinden bij mf...
hij kan het dus best weten maar het boek brengt het gewoon niet over.
het kan natuurlijk ook dat tijn gewoon niks kan en iemand anders napraat, maar dat zullen we nooit weten.

ze geven je veels te weinig om mee te werken , stel je voor ik kan niks.. dan lees ik het boek.
ik praat over het werkt het weer.. het zonnetje en dan gooi ik er een patroon uit, weinig kans.... maar veel meer kan ik niet..ik snap ook niet hoe ze verwachten dat mensen het ene na het andere patroon eruit schieten ....want het zijn losse verhaaltjes ... er wordt geen ene techniek of manier gegeven hoe je ze aan elkaar rijgt , je krijgt patronen, maar niet de hele manier van praten die erbij hoort

ok je krijgt precies 1 voorbeeld hoe je ze aan elkaar rijgt , maar die is zo waardeloos je kan niet kant en klare patronen aan elkaar blijven rijgen je moet ook met het meisje meegaan ... en skills om je eigen patronen te maken zie ik mensen nou nog niet zo snel krijgen van het boek tenzij je genoeg voor kennis en ervaring hebt, om het gewoon in de rest van je spelletje op te nemen.

ennuh dan heb ik het dus niet over die werkboek oefeningen,
dus niet zoals jij zegt de werkboek oefeningen passen gewoon niet bij mijn stijl, want dat is heel wat anders die zijn er om je over je angsten en andere dingen te helpen waar je over heen moet komen.
ik geef toe dat een aantal nogal gaar zijn, maar sommige kunnen je goed helpen.
wat ze proberen te doen is je over je verlegenheid te brengen en je beeld van dingen stap voor stap te veranderen.

zow van in het begin denk je zoeits van een vrouw bijt, hoe kan ik nou gewoon naar haar lachen ..ze vind me vast eng een kwal help ze zal me uitlachen etc,

dan ben je dat stadium voorbij da ndenk je van ja hoor hoe kan ik in godsnaam gewoon naar een vreemde toelopen en hoi zeggen, alsof dat mogelijk is !!!
dan doe je dat en denk je van krijg nou wat ik sprak haar aan heb even gelachen leuk gesprekje gehad en me hoofd zit nog op me romp ..dat is vreemd (of het loopt lullig af , en dat is dan weer waar je innerwork , je attitude zo belangrijk is je kan het opjezelf schuiven oww ik ben zoo triest en lelijk ik wist het wel... en dan haal je jezelf naar beneden terwijl je eigenlijk onderweg naar boven was.
of je kan denken om maar even het mf voorbeeld te nemen, sjonge wat heeft die meid een slechte smaak is dat ff lullig dan... je zal je hele leven maar zo sjacherijnig zijn pfoeh maarja anyway volgende meid)

begrijp je wat ik bedoel op die manier proberen ze angsten e nvreemde ideeen stap voor stap uit de wereld te brengen en dat kan eng zijn..

tog vinnik het ook debiel om naar iedereen te gaan glimlachen en tegen iedereen hoi te zeggen.
das niet helemaal realistisch.
vooral niet als je het tegen mensen gaat zeggen die geeneens jouw richting op kijken., maar ik begrijp wel wat ze proberen te bereiken en dat is essentieel .als je niet over die angst komt word het nooit wat.
vind je eigen manier om over die angste nheen te komen of verdun wat hun zeggen, maar zorg wel dat je wat doet trap niet in de val van i''ik kom op me eigen manier over me angsten heen'' en dat dan elke dag zeggen tegen jezelf maar geen ene reet ondernemen.

en doe het in stappen ... of wat een hele goeie is , ga het in een andere stad doen en zoek plekken waar je meisjes alleen kan tegenkomen en niet in een groep van 8.
in je eigen stad kan het eng zijn omdat je hard kan afgaan en dan blijkt het opeens een vriend te zijn van jouw vriend en voor je het weet ........
en die angsten spelen allemaal mee wanneer je dingen uit gaat proberen het remt je tog

probeer het dan eerst in een andere stad..... en pak ze alleen , dat is het minst enge en begin met gewoon een gesprekje beginnen zonder nummers te vragen of whatever gewoon f en gesprekje en verder... kom over de angst heen van mensen aan te spreken en je zal verbaast zijn hoeveel mensen niet je hoofd eraf bijten..en met hoeveel je ook nog ff een leuk gesprekje kunt hebben.

en zo moet je het opbouwen ...maar doe het in jouw stappen en fases , ga diep wees eerlijk met jezelf en ontdek jouw echte angsten ,allemaal.
en denk dan hoe je die stap voor stap de wereld uit kunt helpen maar wel op een manier dat je ze echt de wereld uit aan het helpen bent en niet op een manier van ''ik zeg tegen mezelf dat ik ze de wereld uit help maar voer geen reet uit, maar ik zorg ervoor dat ik geloof dat ik ermee bezig ben'' dat moet je dus niet doen

ik heb het gevoel dat ik nog een punt wou maken en nog wat andere dingen wou zeggen maar ik ben alweer verdwaalt dus ik hoor het wel
hijs weer lekker warrig mjah veel leesplezier muehehe :evil:

ow ja over die tapes , ik zei je tog .....mail me
success iig

[ Bericht 19% gewijzigd door Schaduw00 op 09-05-2004 14:51:30 ]
  zondag 9 mei 2004 @ 15:16:05 #95
22944 Breetai
....Relax....
pi_18995569
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 14:27 schreef Bombie het volgende:
Op zich wel goed dat er methoden zijn die gericht zijn op het verbeteren van je communicatie naar vrouwen toe en het verbeteren van je zelfvertrouwen, maar het is zo jammer dat de doelstelling van zo'n cursus als deze in kwantiteit lijkt te liggen i.p.v. in kwaliteit.
Bij elke discipline die om ervaring en vaardigheid vraagt gaat het om OEFENEN. Bij aikido en kobudo begin je ook heel langzaam en eenvoudig totdat je bij de geavanceerde technieken uitkomt.

Tegen de tijd dat je de stof beheerst en je eigen techniek ontwikkeld hebt, herkennen vrouwen je niet als iemand die masterlflirt gebruikt. Ze maken iemand mee die geweldig bij hun past. Dat je als man pas na 2 maanden keihard oefenen weet welke vrouw bij jouw past en hoe je het aan moet pakken staat daar los van. Om dat niveau te bereiken zal je inderdaad een grote quantiteit meiden er doorheen moeten jagen. Daarna kan je jezelf richten op kwaliteit. Meiden testen jongens net zo hard alleen doen ze het op gevoel en maken wij er een bewust proces van.

Bij aikdio en kobudo bestaat een duidelijk onderscheid tussen oefenen en een examen dat je af moet leggen. Als je gaat oefenen met versieren zal de uitkomst je kunnen verrassen. Als je vrouwen wilt versieren bestaat dat onderscheid niet. De ene keer gaat het beter dan de andere keer.

Je neemt met jezelf voor om alleen lichaamstaal te oefenen en als openingszin 'Hoi, hoe gaat het ermee?' te gebruiken. Zal je zien dat je toch de procedures voor verdere stadia uit de kast moet halen omdat het af en toe best wel lekker loopt.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  zondag 9 mei 2004 @ 15:24:05 #96
22944 Breetai
....Relax....
pi_18995767
quote:
Op zondag 9 mei 2004 14:34 schreef Schaduw00 het volgende:
en zo moet je het opbouwen ...maar doe het in jouw stappen en fases , ga diep wees eerlijk met jezelf en ontdek jouw echte angsten ,allemaal.
en denk dan hoe je die stap voor stap de wereld uit kunt helpen maar wel op een manier dat je ze echt de wereld uit aan het helpen bent en niet op een manier van ''ik zeg tegen mezelf dat ik ze de wereld uit help maar voer geen reet uit, maar ik zorg ervoor dat ik geloof dat ik ermee bezig ben'' dat moet je dus niet doen
De technieken en gefaseerde fases die je opnoemt staan echt allemaal op de welbekende sites op internet. Zie Crash and Burn en Svengali's Challenge op:

http://www.pickupguide.com/deshy.htm
http://www.fastseduction.(...)eous/crashburn.shtml

Daarbij geven ze niet de fundamentele fysieke en mentale instelling die Gunwitch voorschrijft. Dan kan je alsnog zo goed alle kunstjes en loopt het fantastisch, het eindigt allemaal nergens als je niet de juiste instelling heb.
http://gunwitch.fastseduction.com
pi_18997548
quote:
Op zondag 9 mei 2004 15:24 schreef Breetai het volgende:

[..]

De technieken en gefaseerde fases die je opnoemt staan echt allemaal op de welbekende sites op internet. Zie Crash and Burn en Svengali's Challenge op:

Daarbij geven ze niet de fundamentele fysieke en mentale instelling die Gunwitch voorschrijft. Dan kan je alsnog zo goed alle kunstjes en loopt het fantastisch, het eindigt allemaal nergens als je niet de juiste instelling heb.
hehe, een kenner. moet zeggen, ben gisteren wat dingen gaan experimenteren, met goede resultaten. hoefde vanacht niet alleen te slapen.
  zondag 9 mei 2004 @ 17:09:55 #98
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_18998078
Het grote idee is ook, dat hoeveel masterflirt boeken cursussen of whatever je ook volgt, als je nix doet, boeit dat geen fuck.

Als jij een "vechtsport" wilt beoefenen kan je je helemaal suf studeren in allerlei geschriften etc, maar als je het nooit in de praktijk oefent leer je niets.
pi_18998343
quote:
Op zondag 9 mei 2004 16:43 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

hehe, een kenner. moet zeggen, ben gisteren wat dingen gaan experimenteren, met goede resultaten. hoefde vanacht niet alleen te slapen.
Nu willen we natuurlijk wel wat meer informatie :-). Hoe heb je dat precies aangepakt?
  zondag 9 mei 2004 @ 18:03:23 #100
22944 Breetai
....Relax....
pi_18999304
quote:
Op zondag 9 mei 2004 17:22 schreef prinsrob het volgende:
Nu willen we natuurlijk wel wat meer informatie :-). Hoe heb je dat precies aangepakt?
Een uitgebreid lay report waardeer ik wel.
  zondag 9 mei 2004 @ 18:10:04 #101
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_18999477
Ja gelukkige naarling, dat wil ik ook wel eens weten!

Grrrr......
Gaap Goals rulezzz!
  zondag 9 mei 2004 @ 18:20:40 #102
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_18999736
Mmh, nog even die links bekeken en zo zie je maar dat het ook aan de schrijver zelf ligt. Die ene vent stelt juist weer een hele seksuele benadering voor. Ja ik weet het gvd ook niet meer hoor. Zo positief als ik eerst was zo negatief ben ik nu. Ja, het ligt en mij, ja ik doe de oefeningen niet en nee, ik krijg nooit een vriendin. Het zij zo. Kutzooi.
Gaap Goals rulezzz!
  zondag 9 mei 2004 @ 18:45:00 #103
74856 Schaduw00
the belly of the beast.
pi_19000257
loop nou niet zo slap te ouwehoeren joh mick schtopple,
Het is gewoon een beetje veel om allemaal tegelijk tot je te nemen , een beetje overload allemaal.
dat is heel normaal je hoofd staat op een gegeef moment op ontploffen.
gewoon vaker lezen , over na denken en tot je nemen en dat zakt het er steeds beter in.
ik heb fast seduction ooit ook eens helemaal doorgelezen en ik dacht dat ik gek werd zoveel moest ik doorspitten.

als je nu al opgeeft kom ik je persoonlijk een mep verkopen.. je zit juist op de goeie weg nu.
DOORGAAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:

ik probeer ook niet david of ross of wie dan ook voor te trekken, ik kraak alleen een beetje op MF omdat ik het onwijs half vind.
tuurlijk staat veel ook daar beschreven (trouwens veel van die masf jongens zijn weer geinspireerd door bekendheden als dave en ross etc etc )
ik wil helemaal niet zeggen dat: DAT the only way to go is..het is uiteindelijk allemaal het zelfde spelletje maar iedereen heeft net een andere kijk erop en gebruikt een andere ''angle'' die het beste bij hem past.

ik heb fast seduction en the maniac plan ,gunwitch ;..svengali , mysterie's ...en zelfs david shade en gasten die ik niet kenden hun spul ook allemaal gelezen.de 1 wat zwakker dan de anderen.

ik raad david deangelos seminar tapes aan omdat je dan gewoon een heel seminar meemaakt.
en hij behandeld zo onwijs veel...op een duidelijke manier en raakt zoveel vlakken. ik vond het gewoon onwijs goed en past goed bij me.
ik von het echt te dope voor woorden... echt waar.
Ik vind C&C van dave een hele sympathieke style met onwijs veel ruimte voor eigen inbreng ..het is als het ware echt een basis waar je je eigen stijl op bouwt.
SS zou iets teveel aanpassen voor mij zijn, dat wil niet zeggen dat het niet zou gaan werken , maar cocky n funny ligt me karakter veel beter.

daarom raad ik het mick ook aan...... kijk maar eens op fastseduction hoe erg goed ze te spreken zijn over david deangelo's seminar , kun je ergens aan de zijkant beetje onderaan in de links vinden als ik het goed herinner.

[ Bericht 10% gewijzigd door Schaduw00 op 09-05-2004 18:54:05 ]
  zondag 9 mei 2004 @ 18:58:05 #104
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_19000563
Ja ja, thanks voor die schop onder m'n hol.... Als ik meer spullen van David koop dan ga ik liever meteen voor die DVD-serie, maar ja, die is wel vet duur. Dus als ik zo jouw woorden proef dan staat David toch wel ergens bovenaan jouw favorieten. Mmh...
Gaap Goals rulezzz!
pi_19000784
quote:
Op zondag 9 mei 2004 18:58 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja ja, thanks voor die schop onder m'n hol.... Als ik meer spullen van David koop dan ga ik liever meteen voor die DVD-serie, maar ja, die is wel vet duur. Dus als ik zo jouw woorden proef dan staat David toch wel ergens bovenaan jouw favorieten. Mmh...
Anders schrijf je je eerst in voor z'n newsletter, dan kun je zijn stijl zine. Ik zoek ff de link als je wilt...
  zondag 9 mei 2004 @ 19:12:29 #106
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_19000897
Is goed, dank je. Zit jij nu op MSN??
Gaap Goals rulezzz!
pi_19000902
dubbel
pi_19000914
quote:
Op zondag 9 mei 2004 17:22 schreef prinsrob het volgende:

[..]

op de eerste plaats het belangrijkste advies aangenomen: stap op veel vrouwen af (ga ik voortaan altijd doen, nog nooit zo veel lol gehad). dat heb ik dus echt de hele avond lang gedaan. verder alle tips met bettrekking tot lichaamshouding, lichaamstaal, oogcontact, resonerende stem, veel vragen stellen, geen drankjes aanbieden, cocky&funny.

uiteindelijk eindigde ik in bed met een collegaatje die zich eerst niet echt tot me voelde aangetrokken, of dat in ieder geval nooit had laten merken. maar toen ze me met al die vrouwen bezig zag kwam er kennelijk toch iets los. ondertussen even met haar kletsen en dansen, dan weer naar een andere vrouw, en dat nog een paar keer. toen de andere collega's weggingen wilde ze bij mij blijven, en uiteindelijk dus samen naar huis gegaan.

ik denk dat ik succes had omdat ik op veel vrouwen afstapte, zelf super veel plezier had, en dat ook uitstraalde, en door alle tips van ASF.

[ Bericht 16% gewijzigd door Byte_Me op 09-05-2004 19:21:39 ]
pi_19000956
quote:
Op zondag 9 mei 2004 19:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
Is goed, dank je. Zit jij nu op MSN??
Jep, en ik ga nu even zoeken voor je.
  zondag 9 mei 2004 @ 19:16:21 #110
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_19000979
Byteme, ik heb jou aan mijn MSN-lijst toegevoegd, okay?
Gaap Goals rulezzz!
  zondag 9 mei 2004 @ 19:21:30 #111
22944 Breetai
....Relax....
pi_19001071
quote:
Op zondag 9 mei 2004 19:12 schreef Byte_Me het volgende:
op de eerste plaats het belangrijkste advies aangenomen: stap op veel vrouwen af (ga ik voortaan altijd doen, nog nooit zo veel lol gehad). dat heb ik dus echt de hele avond lang gedaan. verder alle tips met bettrekking tot lichaamshouding, lichaamstaal, oogcontact, resonerende stem, veel vragen stellen, geen drankjes aanbieden, cocky&funny.
Wat betreft stemgebruik en et vertellen van verhalen vind ik Henry Rollins wel insprerend. Zorg dat je s'n spoken word CD "Think Thank" te pakken krijgt. Gewoon hilarisch , enthousiast en iedereen zit op het puntje van z'n stoel. Werkt ook fantastisch bij het voorbereiden van presentaties.

Bij het life optreden wat ik van 'm meegemaakt heb had ik al een heel pinksterkamp achter de rug. Oftewel 3 dagen achtereen om 8 uur op en pas om half 5 gaan slapen. Toen ik in de schouwburg zat dacht ik dat ik zo in slaap ging vallen. Zodra die op het podium kwam, nam die de aandacht van de gehele zaal. Pas na 2.5 verhalen vertellen uur liep die weer van het podium af en ongeveer iedereen storte in van uitputting.

Zoals ik al zei. Heel energiek en weet mensen te boeien. Gewoon een keer luisteren dus.
pi_19001086
quote:
Op zondag 9 mei 2004 19:16 schreef M_Schtoppel het volgende:
Byteme, ik heb jou aan mijn MSN-lijst toegevoegd, okay?
prima, maar ik zie je nog niet
pi_19001108
even elkaar mailen als msn niet lukt, das niet echt relevant hier.
graag alles ontopic houden dus
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_19001114
http://www.doubleyourdating.com/
voor de newsletter, dit stukje site ziet er heel fout uit maar dat moetje even negeren.

voor een paar oude edities kun je hier terecht:
http://www.fastseduction.com/mailbag/

en als je nog wat standaard voorbeeldjes wilt bekijken van toepassingen w.b. aantrekking, flirten e.d. raad ik je aan om hier te kijken:
http://sosuave.com/articles/default.htm

en ook op die site is een newsletter te vinden.

Voor wie er wat aan heeft of aan denkt te hebben, als dat niet zo is ga het dan niet afkraken, dat is makkelijk zat.
  zondag 9 mei 2004 @ 19:24:08 #115
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_19001127
Vreemd, ik heb jou toegevoegd maar ik zie jou ook niet
Gaap Goals rulezzz!
  zondag 9 mei 2004 @ 19:32:22 #116
94402 Phalanxxx
Wat je ziet is niet alles
pi_19001304
ik heb het ebookje "double your dating" staan best grappige dingen in, hebbuh?
De driehoeksformatie was toch niet zo succesvol als eerst gedacht
pi_19001369
quote:
Op zondag 9 mei 2004 19:32 schreef Phalanxxx het volgende:
ik heb het ebookje "double your dating" staan best grappige dingen in, hebbuh?
ik heb hem al en hij is wel redelijk, erg hoog duh-gehalte maar netjes verwoord.
  zondag 9 mei 2004 @ 19:37:05 #118
74856 Schaduw00
the belly of the beast.
pi_19001414
ik moet er wel bij zeggen dat ik nooit zo onder de indruk was van zijn newsletters...
toen ik die via fastseduction las vond ik het maar een beetje suffig allemaal.

en ja dat stukje site helpt ook niet echt nee,
quote:
erg hoog duh-gehalte
gehehe dat vond ik dus ook al het boek is een beetje suffig ....maar wel goed.
, de la2002 tapes hadden op mij een harde impact.

maar dan moet je ook wel wat doorstaan hoor , ik heb ze allemaal afgeluisterd en de eerste paar zijn een beetje saai .... je bent een hoop uren verder wanner je ze allemaal geluisterd hebt.
en ik luisterde ze dus niet allemaal achterelkaar krijg je hoofdpijn van maar niks blijft dan hangen, ik deed er 1 per dag , das wel eens lastig wanneer je de smaak te pakken hebt...maar wel het beste.

hey mick je blijft maar over die prijzen zeiken man .mail me nou gvd.
hoeveel hints heb je nodig man ? moet ik gaan rook signalen ofzow

MAILEN.
dank u :')

[ Bericht 37% gewijzigd door Schaduw00 op 09-05-2004 19:43:35 ]
pi_19001602
wat is je email adres dan?
  zondag 9 mei 2004 @ 19:44:26 #120
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_19001625
Shadowman, ik kan je niet mailen, ik zie in je profiel je mailadres niet staan! Of ben ik een blind paard?
Gaap Goals rulezzz!
  zondag 9 mei 2004 @ 19:46:50 #121
74856 Schaduw00
the belly of the beast.
pi_19001690
heheh ..... sjah wel grappig van me eigenlijk

pak deze maar ff......
ik check hem niet vaak dus mail ff snel.

pak hem ook ff als msn

[ Bericht 5% gewijzigd door Schaduw00 op 09-05-2004 20:48:13 ]
  donderdag 13 mei 2004 @ 00:39:58 #122
85875 Too-niceguy
pi_19090042
Ik merk wel hier, dat er erg veel mensen zijn dien wat meer info kunnen gebruiken.
Gelukkig vrijdag weer stappen met een "goede vriendin" (helaas een "goede" vriendin)
Maar levert vaak wel weer contacten met andere dames op voor mij..... ;-)
Groeten,
Too-Nice Guy
  donderdag 13 mei 2004 @ 10:38:43 #123
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_19094202
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 00:39 schreef Too-niceguy het volgende:
Gelukkig vrijdag weer stappen met een "goede vriendin" (helaas een "goede" vriendin)
Het voorvoegsel "goed" is niet altijd positief he?
  vrijdag 14 mei 2004 @ 01:02:12 #124
85875 Too-niceguy
pi_19113583
Inderdaad KingCold, maar is altijd gelukkig wel gezellig!!!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 09:21:32 #125
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_19115963
Is er nou ook maar iemand die dan ook maar iets aan heel dat "Masterflirt" gereutel heeft? Het lijkt mij nog steeds voor het grootste gedeelte dikke onzin...
  vrijdag 14 mei 2004 @ 10:09:09 #126
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_19116887
Nou, ik moet je eerlijk zeggen dat ik een stuk negatiever ben dan in het begin. Het zal best werken maar ik geloof het zelf pas als ik het zelf meemaak.
Gaap Goals rulezzz!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 19:04:30 #127
85875 Too-niceguy
pi_19131105
[quote]Op vrijdag 14 mei 2004 10:09 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou, ik moet je eerlijk zeggen dat ik een stuk negatiever ben dan in het begin. Het zal best werken maar ik geloof het zelf pas als ik het zelf meemaak.
[/quote

Er zit een hoop in M_Schtoppel,

Maar je kan dat alleen in de praktijk ontdekken.
Dus: Ga er dit weekend ook eens lekker op uit en begin met het Hoi zeggen.
En dan maar afwachten wat er gebeurd.
Het hoeft niet in een keer raak te zijn, maar je zal merken dat je stapje voor stapje verder komt.
En dat is wat telt.
pi_19137249
Geinig leestopic
  zaterdag 15 mei 2004 @ 12:17:27 #129
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_19144154
Nou ja, dan maar niet he? De praktijk is voor mij onmogelijk, blijkbaar mis ik een stukje software in mijn kop
Gaap Goals rulezzz!
  zaterdag 15 mei 2004 @ 16:35:55 #130
85875 Too-niceguy
pi_19148895
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 12:17 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou ja, dan maar niet he? De praktijk is voor mij onmogelijk, blijkbaar mis ik een stukje software in mijn kop
Als je nou eens niet van die masterflirt patronen uit gaat, maar alleen de overige tips eens ging gebruiken. Je zal merken dat je steeds een stapje verder komt. (het kost tijd ok) maar ga niet bij de pakken neerzitten.

Of heb je het al echt helemaal opgegeven?

Of mischien wil je wel helemaal geen leuke vrouw? (kan me dat niet voorstellen nav je reacties, maar je weet natuurlijk nooit)
  zaterdag 15 mei 2004 @ 19:41:51 #131
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_19153348
Ach G. reageer maar niet meer op mij, zonde van je tijd. Ging vanochtend weer compleet over de rooie van de nieuwsbrief van MF. Kan gewoon niet uitstaan dat je je als man blijkbaar in 100 bochten moet wringen en dingen tegen je aard in moet doen omdat de wijven (sorry) je anders niet accepteren. Bah! Dat moet je van hen eens proberen te verlangen, dan kun je de boom in
Gaap Goals rulezzz!
  zaterdag 15 mei 2004 @ 19:55:58 #132
67978 HenryHill
pi_19153700
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:41 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ach G. reageer maar niet meer op mij, zonde van je tijd. Ging vanochtend weer compleet over de rooie van de nieuwsbrief van MF. Kan gewoon niet uitstaan dat je je als man blijkbaar in 100 bochten moet wringen en dingen tegen je aard in moet doen omdat de wijven (sorry) je anders niet accepteren. Bah! Dat moet je van hen eens proberen te verlangen, dan kun je de boom in
Kerel, als dat het eerste was wat jij dacht, dan heb jij echt een paar kronkels teveel in je hoofd (ongeacht wat er nou in die brief stond). Jij loopt jezelf helemaal op te naaien omdat het niet wil lukken, en hoe harder jij jezelf opnaait, hoe minder het gaat lukken!

En het heeft geen zin om te klagen! Niet tegen ons, en al helemaal niet tegen jezelf. Maak voor jezelf een keuze:
a) Ik wil een vriendin, en ik ga er nu wat aan DOEN
b) Ik wil het komende HALF JAAR sowiezo geen vriendin
c) Ik laat het erbij zitten, ik beslis vanaf nu dat ik helemaal GEEN vriendin meer wil

Ik zou b. kiezen... dit geeft jezelf wat rust in je hoofd, zonder het idee van een vriendin compleet af te schrijven. Zeg tegen jezelf - ok, vanaf nu is het niet erg om alle vrouwen compleet te negeren en om op niemand af te stappen, want ik HOEF het even niet meer. En als je een leuke dame ziet, zeg je tegen jezelf 'nu niet, het komt nog wel... die kan ik later altijd nog proberen te strikken'

Ik durf te wedden dat je jezelf een stuk beter gaat voelen - kwestie van gewoon de druk van de ketel afhalen.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zaterdag 15 mei 2004 @ 20:32:31 #133
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_19154668
Oke, ik ga voor B.

Alleen vrees ik dat ik dan over een half jaar weer precies tegen hetzelfde probleem aanloop, namelijk het DOEN. Ik zei het al, ik mis duidelijk een stuk software.
Gaap Goals rulezzz!
pi_19154711
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:41 schreef M_Schtoppel het volgende:
Kan gewoon niet uitstaan dat je je als man blijkbaar in 100 bochten moet wringen en dingen tegen je aard in moet doen omdat de wijven (sorry) je anders niet accepteren.
We worden allemaal wel eens moe van het verleidingsspel... Ik ben meestal ook gewoon heel direct, werkt niet fantastisch, maar ik hoef me iig niet moe te maken.
  zondag 16 mei 2004 @ 14:42:22 #135
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_19170702
Zojuist de 6-delige DVD-serie van David De Angelo gekocht. Eens kijken of ik daar wat wijzer van wordt. Misschien dat hij iets nuttigs te zeggen heeft over zwaar vastgeroeste types als ik.
Gaap Goals rulezzz!
  zondag 16 mei 2004 @ 16:51:50 #136
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_19173975
Nou ja gekocht, op zicht is het meer want als ze me niet bevallen kan ik ze binnen 30 terug sturen en hoef je niets te betalen.
Gaap Goals rulezzz!
  zondag 16 mei 2004 @ 17:25:18 #137
22944 Breetai
....Relax....
pi_19174727
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

We worden allemaal wel eens moe van het verleidingsspel... Ik ben meestal ook gewoon heel direct, werkt niet fantastisch, maar ik hoef me iig niet moe te maken.
Ik doe gewoon waar ik zin in heb. Ik ga me niet moeilijke bochten draaien en aan een vriendin te komen. Als je zo graag een relatie wilt dan moet zeker van jezelf rondlopen en zeker als je zelf rondlopen. Dat maakt het selectieproces al een stuk makkelijker.

Voor een ONS (One night Stand) ga ik ook niet te moeilijk doen. Ik vind het belangrijker dat ik me goed vermaak en relaxed rondloop. Als dat goed gaat dan kom je al een stuk positiever over. Bij mij weten ze snel genoeg waar ik aan denk. Ik stap liever op de goede af dan op zomaar een meid. De aantrekkingskracht moet natuurlijk wel van beide kanten komen.

Als je wilt leren hoe je de meest onmogelijke meiden alsnog in bed wilt krijgen dan wens ik je veel succes toe. Dan moet je idd nog een hele hoop leren en oefenen.
pi_19181716
nou, ik ben erin begonnen, dat masterflirt, maar ik vind het een grote ripoff van double your dating en diverse websites. misschien herzie ik mijn mening nog wel als ik het uit heb, maar op dit moment denk ik eerder "plagiaat".
  maandag 17 mei 2004 @ 00:20:36 #139
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_19185388
quote:
Op zondag 16 mei 2004 17:25 schreef Breetai het volgende:

[..]

Ik doe gewoon waar ik zin in heb. Ik ga me niet moeilijke bochten draaien en aan een vriendin te komen.
Dat zeg ik...
pi_19185983
Ik heb nou dit hele topic gelezen. Ik vind het allemaal zeer interessant wat er allemaal aan bod komt. Zelf ben ik niet echt een flirter. Soms stap ik wel eens op iemand af, maar dat is meer in een discotheek als ik wat op heb. Maar als ik niks op heb, heb ik gewoon het lef niet om ook maar iets tegen een leuk meisje te zeggen. Tuurlijk heb ik wel eens oogcontact, maar ik vind het toch lastig op dan op d'r af te stappen en gewoon simpel weg te vragen aan d'r hoe het gaat.

Het klinkt hier allemaal zo simpel, dat "hoi" zeggen tegen leuke dames. Maar ik heb niet echt het idee dat zoiets werkt. Volgens mij is toch het beste moment om toe te slaan als je oogcontact met een bepaald persoon hebt. Dat geeft toch aan dat diegene eigenlijk wel in je geinteresseerd is. Dat ik in zo;n situatie niet op haar afstap is denk ik gewoon een gebrek aan ervaring. Misschien zou ik inderdaad gewoon eens mn stoute schoenen aan moeten trekken.

@ M_Schtoppel ; misschien neem je het momenteel allemaal iets te serieus en kom je daardoor wat in de knoop met jezelf. Ik zou zeggen laat het gewoon voor wat het is. Stop met het lezen van zulke producten. Ga erop uit en probeer te zorgen dat je wat zekerder en steviger in je schoenen staat. Want nou weet je straks hoe je moet flirten... maar waar moet je het dan met een dame over hebben... Je bent dan waarschijnlijk het afgelopen half jaar bezig geweest om op haar af te stappen. Maar je zal net als ikzelf gewoon eens de stoute schoenen aan moeten trekken. Een grote stap, dat is het in ieder geval voor mij, maar we kunnen niet alles aan onze neus voorbij laten gaan!
  maandag 17 mei 2004 @ 07:10:18 #141
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_19187183
Weet je? Ik ben het helemaal met je eens
Gaap Goals rulezzz!
  maandag 17 mei 2004 @ 14:08:36 #142
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_19193533
Aan alle mannen die hier posten en ook in het officiele MF-forum, we willen onze posts graag binnen ons clubje houden. S.v.p. hier dus niet meer posten over MF en aanverwante zaken.

We willen de zaak exclusief houden.
Gaap Goals rulezzz!
pi_19193747
quote:
Op maandag 17 mei 2004 14:08 schreef M_Schtoppel het volgende:
Aan alle mannen die hier posten en ook in het officiele MF-forum, we willen onze posts graag binnen ons clubje houden. S.v.p. hier dus niet meer posten over MF en aanverwante zaken.

Dat MF werkt dus door je opnieuw door je levensfases te begeleiden?

Op dit moment zitten jullie bij het geheimeclubje van de basisschool?
pi_19194737
quote:

ze willen me geen toegang geven, omdat ik alleen maar het boek heb gekocht

maandag 17 mei 2004 @ 14:51:11 #145
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_19194806
quote:

pi_19194955
met MF houdt je in wezen toch vrouwen voor de gek?

Hier een tip met betrekking tot het zogenaamd slim (of beter: achterbaks) spelen ten opzichte van alle mensen: Je had die post van je op het MF forum moeten zetten, hadden wij niks gemerkt
  maandag 17 mei 2004 @ 16:24:04 #147
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_19197175
Hoezo achterbaks? Ik speel juist open kaart. Bovendien hebben enkele van ons waaronder ik, contacten met andere Fokkers hier waar we juist wel contact mee willen houden ook al kunnen ze niet op het echte forum. Is niets stiekems aan hoor, bovendien hebben we hier alles wel zo'n beetje uitgekauwd.
Gaap Goals rulezzz!
pi_19197305
Hoho, lezen, ik noem jou niet achterbaks... Dat voorstel wat ik maakte dat is achterbaks, manipulatie..
  maandag 17 mei 2004 @ 16:32:23 #149
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_19197363
Ik volg je even niet, je refereert daarmee toch aan mijn actie?? Kben niet boos hoor.
Gaap Goals rulezzz!
pi_19197892
ik ook niet

Neej ik refereerde daarmee aan de manipulatie van vrouwen, dat je met bijv met dat voorstel ons ook een klein beetje had kunnen manipuleren.
  maandag 17 mei 2004 @ 18:22:46 #151
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_19199704
Sorry, ik snap echt niet wat je bedoelt, nou ja...

Gaap Goals rulezzz!
  maandag 17 mei 2004 @ 18:26:10 #152
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_19199777
Gewoon jezelf zijn werkt bij mij t beste....
Alleen dat is heel erg moeilijk als jejezelf niet goed kent

In dat geval... probeer dan vooral niet al die trucs en tips uit, dan zal het niet echt lukken, probeer dan eens veel over je gevoelens te praten met zé; als ze lief zijn tonen ze wel interesse... en het zal goed voor je zelfvertrouwen, mits ze je niet afkraken...maar dat is met alles zo
Era Vulgaris
pi_19199796
quote:
Op maandag 17 mei 2004 18:22 schreef M_Schtoppel het volgende:
Sorry, ik snap echt niet wat je bedoelt, nou ja...

Laat maar hangen dan, kan de rest weer ontopic
  maandag 17 mei 2004 @ 18:32:02 #154
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_19199911
Nogmaals, ik geloof er ook niet echt in. Aan de andere kant zijn er op het officiele forum al een paar mensen waar ik een aanvaring mee heb gehad. Zij beweren uit ervaring dat het wel werkt en neuken zich helemaal suf als ik ze zo begrijp. Of zouden die door Tijn betaald worden (geapje).
Gaap Goals rulezzz!
pi_19200213
quote:
Op maandag 17 mei 2004 18:26 schreef Vassili_Z het volgende:
Gewoon jezelf zijn werkt bij mij t beste....
Alleen dat is heel erg moeilijk als jejezelf niet goed kent

In dat geval... probeer dan vooral niet al die trucs en tips uit, dan zal het niet echt lukken, probeer dan eens veel over je gevoelens te praten met zé; als ze lief zijn tonen ze wel interesse... en het zal goed voor je zelfvertrouwen, mits ze je niet afkraken...maar dat is met alles zo
Over je gevoelens praten met een meisje wat je leuk vind. Ja dat is een goed plan, als je zeker wilt weten dat je in de categorie 'aardige jongens' terechtkomt.

DIt is wellicht het meest belabberde advies tot dusver.

Ga je alsjeblieft niet zo als een watje gedragen als hier beschreven word, want dat is dé manier bij uitstek om vrouwen af te stoten. Lekker aantrekkelijk, een man die binnen de kortste keren al zijn problemen bij een vrouw komt uithuilen. Doe maar niet. En al helemaal niet als het op je gevoelens over haar aankomt, dan is alle spanning per direct weg.
  maandag 17 mei 2004 @ 21:55:55 #156
22944 Breetai
....Relax....
pi_19204589
quote:
Op maandag 17 mei 2004 18:46 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Over je gevoelens praten met een meisje wat je leuk vind. Ja dat is een goed plan, als je zeker wilt weten dat je in de categorie 'aardige jongens' terechtkomt.

DIt is wellicht het meest belabberde advies tot dusver.

Ga je alsjeblieft niet zo als een watje gedragen als hier beschreven word, want dat is dé manier bij uitstek om vrouwen af te stoten. Lekker aantrekkelijk, een man die binnen de kortste keren al zijn problemen bij een vrouw komt uithuilen. Doe maar niet. En al helemaal niet als het op je gevoelens over haar aankomt, dan is alle spanning per direct weg.
Ik durf m'n gevoelens wel te uiten tegenover vrouwen en ik ga niet uithuilen bij de eerste de beste meid die ik tegenkom. Alleen over feiten en vanuit een objectief oogpunt alles vertellen boeit de gemiddelde vrouw ook niks. Met procesmatig taalgebruik en je oobjectieve observaties zeer subjectief weer te geven maak je jezelf al een stuk interressanter.

Meiden die ik aantrekkelijk vind, zien in 1 oogopslag dat ik niet bij hun aanklop om te praten over m'n problemen en waar ik wel voor kom. Ik geef weer over hoe ik over relaties denk en ik maak kenbaar wat ik wil via verhalen en anekdotes. Ik durf gerust uit te komen voor m'n gevoelens maar dan gaat het er soms best wel hard en heftig aan toe.

Alleen krijg ik ze op den duur zo pissig omdat ik weer eens geen actie onderneem en ze toch zin in mij beginnen te krijgen. Op dat moment zouden we de discussie ff prive moeten afhandelen.

Wees jezelf en ga d'r voor zou ik zo zeggen. Ze hebben mij nooit verteld dat bij jezelf ook jouw verlangens en aantrekkingskracht erbij horen Die krijgen ze er tegenwoordig toch d'r bij.

Voor emotionele steun heb ik andere vrienden en vriendinnen voor. In het weekend heb ik ergens anders zin in.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 01:35:21 #157
85875 Too-niceguy
pi_19208628
quote:
Op maandag 17 mei 2004 18:32 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nogmaals, ik geloof er ook niet echt in. Aan de andere kant zijn er op het officiele forum al een paar mensen waar ik een aanvaring mee heb gehad. Zij beweren uit ervaring dat het wel werkt en neuken zich helemaal suf als ik ze zo begrijp. Of zouden die door Tijn betaald worden (geapje).
Kan best kloppen wat ze zeggen. Naar mijn ervaring is het ook zo dat als je je wat "sexueler" gedraagt tegen een vrouw dat ze opeens heel anders (positief) gaan reageren.
Laat ik het je zo zeggen, "Ik schrok van het effect" (positief) dus gebruik het voorlopig ff niet meer.....

Maar het dus idd grotendeels je uitstraling heb ik gemerkt.
Als die niet goed is merkt de vrouwlijke radar dat direct.

Maar om dat te kunnen doen, moet je eerst echt gewoon behoorlijk aan je zelfvertrouwen te werken.
Zonder dat kan je nooit "technieken" gebruiken.

Wat betreft Masterflirt zelf, hoe denkt je te kunnen voorkomen dat kennis verder komt?
Het is in boekvorm te koop!!!! Dus dat deel kent iedereen al die het wil weten.
Maar het is lang niet compleet, dus is het lijkt mij geen echt probleem.
En zowieso, de meeste flirt info vindt je overal op het internet. (de basiskennis zeg maar) ;-)

[ Bericht 2% gewijzigd door Too-niceguy op 18-05-2004 03:58:20 ]
pi_19208723
Vrouwen herkennen lichaamstaal 10 keer beter dan mannen hè, vergeet dat niet als je het hebt over uitstraling. Buiten het feit dat 70 procent van de communicatie sowieso al buiten de feitelijke woorden om gebeurt (voornamelijk lichaamstaal en intonatie). Ik mag hopen dat dat bekende feiten waren.
  donderdag 20 mei 2004 @ 17:04:43 #159
22944 Breetai
....Relax....
pi_19272528
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 01:43 schreef heiden6 het volgende:
Vrouwen herkennen lichaamstaal 10 keer beter dan mannen hè, vergeet dat niet als je het hebt over uitstraling. Buiten het feit dat 70 procent van de communicatie sowieso al buiten de feitelijke woorden om gebeurt (voornamelijk lichaamstaal en intonatie). Ik mag hopen dat dat bekende feiten waren.
Daarom... Trainen, trainen en trainen. Als vrouwen lichaamstaal kunnen lezen dan kan ik het ook leren. Gewoon bewust oefenen die skillz.
pi_19273063
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 17:04 schreef Breetai het volgende:

[..]

Daarom... Trainen, trainen en trainen. Als vrouwen lichaamstaal kunnen lezen dan kan ik het ook leren. Gewoon bewust oefenen die skillz.
Zo moeilijk is dat niet hoor, heel goed je ogen openhouden en erg alert zjin, je zult versteld staan hoe veel meer je doorhebt.
  donderdag 20 mei 2004 @ 17:35:43 #161
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_19273220
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 01:35 schreef Too-niceguy het volgende:
Laat ik het je zo zeggen, "Ik schrok van het effect" (positief) dus gebruik het voorlopig ff niet meer.....
Dit is toch gewoon jezelf voorliegen wat je nu doet...?? Je gaat op een cursus om dames in je bed te krijgen en dan werkt het en dan schrik je er van
Ik geloof het niet zo, weet je wel zeker dat het werkt? En is het niet zo dat je het niet meer gebruikt omdat het gewoon niet werkte..?? Bij jou dus..
pi_19273489
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 17:35 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dit is toch gewoon jezelf voorliegen wat je nu doet...?? Je gaat op een cursus om dames in je bed te krijgen en dan werkt het en dan schrik je er van
Ik geloof het niet zo, weet je wel zeker dat het werkt? En is het niet zo dat je het niet meer gebruikt omdat het gewoon niet werkte..?? Bij jou dus..
nou, het werkt wel hoor, en dan heb ik het niet specifiek over MF, dat is ook alleen maar een ripoff van informatie die al op internet staat in een eigen jasje gegoten. de meeste dingen zijn eigenlijk best voor de hand liggend, maar het scheelt gewoon als je het ergens leest en het vervolgens even kunt gaan uitproberen. ik ben er iig achter gekomen dat ik me altijd veel te vriendelijk opstel. niet dat je een gigantische eikel moet worden, maar het kan zeker geen kwaad om je wat "mannelijker" te gedragen.
pi_19273777
Ja en dat heb ik dus ook al m'n hele leven lang, veel te aardig zijn. Aan de andere kant kan ik ook een ontzettende botte hond zijn en dan verknal je het ook weer. Ik heb altijd heel veel moeite met de gulden middenweg. Of ik ben heel aardig, of ik val heel hard tegen iemand uit.
Gaap Goals rulezzz!
pi_19273863
Trouwens, ik heb iemand op mijn werk die een ontzettende babe-magnet is en die gast doet zo'n beetje alles fout wat je volgens MF maar fout kunt doen. En toch versiert die vent ik weet niet hoeveel vrouwen. Dan denk ik ook van tja Tijn, hoe verklaar je dat?
Gaap Goals rulezzz!
pi_19273980
misschien gebruikt ie de grandmaster-stijl?

of hoe bedoel je datie alles fout doet (kan op veel verschillende manieren)
pi_19274114
Nou ja gewoon, dat hij juist in het begin superaardig doet, drankjes koopt, zich echt letterlijk in probeert te likken en blijkbaar heeft'ie daar behoorlijk wat succes mee.

Trouwens, de DVD's van je weet wel, zijn ZEER, ZEER goed. Daar ga ik een hoop van opsteken, alleen tja, het doen he??
Gaap Goals rulezzz!
pi_19274503
Als je in de bus zit..
moet je naast een lekker wijfie gaan zitten.. of iig in de buurt..
En dan zeggen van.. ik moet daar en daar eruit.. kan jij me vertellen wanener dat is, ben hier niet zo bekend..
Wie weet gaat ze doorvragen
  donderdag 20 mei 2004 @ 18:57:48 #168
22944 Breetai
....Relax....
pi_19274779
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 17:27 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zo moeilijk is dat niet hoor, heel goed je ogen openhouden en erg alert zjin, je zult versteld staan hoe veel meer je doorhebt.
Ik zal de links nog maar een keer posten.

http://www.practicaleq.com/powerofperipheral.html
http://www.angelfire.com/nd/danscorpio/union.html

It ain't rocket science and it works like a charm.
pi_19274873
http://www.lichaamstaal.nl voor meer algemene kennis over lichaamstaal. Heel uitgebreide site.
pi_19294913
Vraagje: ik zit op een sportschool en op die dag dat ik ga sporten staat daar altijd een leuke jongen achter de toonbank. Daar geef je dan je pasje aan en dat is t... maar hoe kan je die nou versieren?? Niet te oppervlakkig zoals mooie spierballen ofzo. Maar weet iemand wat subtiels??
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
  vrijdag 21 mei 2004 @ 16:15:54 #171
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_19295034
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 16:10 schreef sannuh het volgende:
Vraagje: ik zit op een sportschool en op die dag dat ik ga sporten staat daar altijd een leuke jongen achter de toonbank. Daar geef je dan je pasje aan en dat is t... maar hoe kan je die nou versieren?? Niet te oppervlakkig zoals mooie spierballen ofzo. Maar weet iemand wat subtiels??
vraag of ie hier vaker komt
pi_19297766
quote:
als vrouw hoef je hem toch niet echt te versieren? gewoon zwoel aankijken, met je handen door je haar, subtiel je lippen bevochtigen, dan zou hij de rest moeten doen.

en vraag hem anders of ie een keer iets leuks wil gaan doen met jou.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 18:23:49 #173
22944 Breetai
....Relax....
pi_19298147
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 18:07 schreef Byte_Me het volgende:
als vrouw hoef je hem toch niet echt te versieren? gewoon zwoel aankijken, met je handen door je haar, subtiel je lippen bevochtigen, dan zou hij de rest moeten doen.

en vraag hem anders of ie een keer iets leuks wil gaan doen met jou.
Bij werkte dat vroeger niet. Ik zag echt niet wat ik allemaal moest regelen.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 18:42:19 #174
67978 HenryHill
pi_19298508
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 18:07 schreef Byte_Me het volgende:
En weet je wat het ergste is? In vrouwenlogica* heb je door bovenstaande acties uit te voeren hem versierd
* contradictio in terminis
  vrijdag 21 mei 2004 @ 20:39:35 #175
85875 Too-niceguy
pi_19301230
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 17:35 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Punt 1: ik ga niet op cursus, maar ik bestudeer het, om zelfvertrouwen op te bouwen.
Punt 2:Testen doe je dus niet altijd met iemand die je direct wilt.......
En als het effect dan boven verwachting is, kan je daar gewoon van schrikken, als je
verder niets wilt beginnen.

Want hoe je het ook bekijkt, het blijft een (erg leuk) spelletje, toch?
  vrijdag 21 mei 2004 @ 23:45:52 #176
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_19305956
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 20:39 schreef Too-niceguy het volgende:
Want hoe je het ook bekijkt, het blijft een (erg leuk) spelletje, toch?
Spelletjes zijn alleen leuk als je zo nu en dan een keertje wat wint
pi_19310222
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 18:42 schreef HenryHill het volgende:

[..]

En weet je wat het ergste is? In vrouwenlogica* heb je door bovenstaande acties uit te voeren hem versierd
* contradictio in terminis
chick logic

ze trekken gewoon aan de juiste touwtjes (bij de meeste mannen dan)
  zaterdag 22 mei 2004 @ 17:26:33 #178
22944 Breetai
....Relax....
pi_19319032
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 04:37 schreef Byte_Me het volgende:
chick logic

ze trekken gewoon aan de juiste touwtjes (bij de meeste mannen dan)
Wie heeft er al het werk mogen doen??? Kansen creeren, isoleren, de juiste onderwerpen aansijden. Samen lukt het uiteindelijk wel.

Dan laten we iedereen lekker in de waan dat ie iemand gescoord heeft en ze leefden nog lang en gelukkig. Misschien kan je er nog eens een keer lekker ruzie over maken.
pi_19324662
quote:
Als vrouw kan je het juist beter niet subtiel doen geloof ik. Ik mis de signalen meestal in ieder geval.
El duffo o muerte
pi_19325846
Volgens mij had ik ergens gelezen dat mannen meer dan 90% subtiele hints van vrouwen niet door hebben, terwijl juist vrouwen alle kleine hints gelijk door hebben, zelfs als dat niet je bedoeling was.
pi_19332525
maar als je het dus niet subtiel doet.. wordt het meteen zo... ja zo lomp vind ik. Dan komt het dus op aan van: wow mooie spierballen heb je zeg.. en dat soort dingen. Dat vind ik nou niet echt fantastisch
  zondag 23 mei 2004 @ 12:55:33 #182
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_19333928
quote:
Op zondag 23 mei 2004 11:29 schreef sannuh het volgende:
maar als je het dus niet subtiel doet.. wordt het meteen zo... ja zo lomp vind ik. Dan komt het dus op aan van: wow mooie spierballen heb je zeg.. en dat soort dingen. Dat vind ik nou niet echt fantastisch
Als ie mooie spierballen heeft mag je dat rustig zeggen hoor... Erg subtiel is het niet, maar de kans dat ie het snapt is wel een stuk groter dan als je heel de avond "subtiele" hints staat te geven.
pi_19335182
Vraag dan hoe lang ie al traint ed. Dan kan je er op door spelen.

Maar of het slim is tips aan te nemen van iemand die zelf ook niet goed kan flirten weet ik niet
  zondag 23 mei 2004 @ 14:34:50 #184
22944 Breetai
....Relax....
pi_19336048
quote:
Op zondag 23 mei 2004 12:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als ie mooie spierballen heeft mag je dat rustig zeggen hoor... Erg subtiel is het niet, maar de kans dat ie het snapt is wel een stuk groter dan als je heel de avond "subtiele" hints staat te geven.
Je kan ook procesmatig spreken. I.p.v. wat heb je lekkere spierballen. kan je ook vragen "jij traint zeker wel vaak?" Daarna kan je natuurlijk vergaan dat ie er wel goed uitziet. Komt iets minder brutaal over en nodigt meer uti tot lang slap ouwehoeren.
pi_19342406
quote:
Subtiel? Dat begrijpen de meeste kerels niet

Doe het gewoon makkelijk: "Wanneer train je eigenlijk zelf? Want zo'n mooi lichaam komt nie vanzelf"

Lekker direct en de betreffende jongen zal
1- knalrood en verlegen worden
2- trots zijn en serieus antwoorden (oftewel hij is niet erg snugger)
3- hij neemt het van je over en maakt een leuke opmerking trug
4- hij antwoord bot en kortaf (maw echt hij is niet geintresseerd).
5- iets anders (we blijven mensen hè)

Als 1 het geval is dan hou het gesprek kort en laat geen stiltes vallen en maak daarna iedere keer als je hem weer ziet een kort praatje, uiteindelijk voel je zelf wel aan wat het juiste moment is om hem uit te vragen.
Bij 2, eh als je nog interesse hebt, meteen heel direct uitvragen (subtiliteit is aan hem niet besteed).
Bij 3, blijf even doorflirten, gaat vanzelf en sluit af met dat je toch echt moet gaan trainen en of hij nadat zn werk erop zit wat met je wil gaan drinken.
Bij 4 pasje geven en doorlopen Of em iedere keer weer plagen
Bij 5 gebruik je hersenen maar vooral je oren en ogen

Ik gok op 5 trouwens
pi_19345381
hahaha kijk daar heb ik wat aan
pi_19375404
quote:
Op maandag 24 mei 2004 17:31 schreef Ambivalent het volgende:

[..]

Nou gaat het hier dus vooral om deze laatste betekenis. En voor mij als man dan andersom, dus een meisje versieren, want dit wordt over het algemeen wel verwacht van de man. Maar nu vraag ik me af, wat vinden jullie nu van versieren in de breedste zin van het woord. Hoe doe je dat, en waar? wat is je plan van aanpak? of ben je te verlegen om te versieren? Ben je er goed in, of wordt je altijd afgewezen...?
Voor mezelf verschilt het nogal, soms ben ik verlegen om een meisje aan te spreken, maar de andere keer spreek ik elk leuk meisje aan bij het uitgaan, want dat is toch meestal wel de plek om te versieren... Kortom de ene keer meer succes dan de andere keer (maar daar is versierblunders voor, dus ook geen opties als "Het is doof en het wil met je naar bed ..........Wat zeg je? (tenzij je dit echt gebruikt ))
Ik kan niet zeggen dat ik er supergoed in ben, maar ik vind het leuk om te doen en om een beetje te experimenteren...
Dus voor alle vragen, tips en problemen...

Linkjes:
http://gunwitch.fastseduction.com/ Gunwitch
Heel veel zooi hier: http://www.pickupguide.com Maar mijn favorieten:
http://www.pickupguide.com/kippclub.htm Kipp
http://www.pickupguide.com/nmp.htm Maniac
http://www.pickupguide.com/layguide/ Tony's
Succes allemaal!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_19375514
En dan sluit ze het stormlooptopic FFS
Lambo of Rekt
pi_19375625
quote:
Op maandag 24 mei 2004 21:46 schreef EggsTC het volgende:
En dan sluit ze het stormlooptopic FFS
Ja

Darkelf zou je wel de topictitel kunnen veranderen, want dit gaat niet meer over masterflirt (gelukkig )
pi_19376331
en wat zou het dan nu moeten worden, en graag dit soort dingen vragen in het modtopic, valt me eerder op
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 24 mei 2004 @ 22:11:38 #191
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_19376334
quote:
Op maandag 24 mei 2004 21:50 schreef CEx het volgende:
Ja
In dat geval gaan we hier maar verder
Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
pi_19378009
Een oude quote van mij uit een ander topic dat ging over zelfvertrouwen krijgen...
Misschien nuttig hier
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 20:02 schreef CEx het volgende:

Zoals iemand al voor mij postte: Zelfvertrouwen hangt samen met durf (lef).
Die middeltjes rekken dat verband een beetje tot een heel stuk op, je krijgt meer durf, maar het zelfvertrouwen gaat er niet of nauwelijks van vooruit.

Als je echt meer durf wil krijgen t.o.v. mensen (niet een bepaald geslacht) dan moet je daar in nuchtere toestand aan gaan werken.

Hier in 3 stappen, de volgorde staat niet 100% vast... De een is er sneller in dan de ander.
Het helpt (veel) als je er verzorgd bij loopt, op die manier is het 1e beeld dat mensen over je vormen er doorgaans geen van afkeer

Stap 1
  • Oogcontact : Als je mensen passeert kijk ze even in de ogen aan, als je mensen iets gaat vragen blijf ze aankijken.
  • Sociale interactie : Bijv.: weg vragen, vuurtje vragen, in de trein vragen of je langs hem/haar mag komen zitten ipv zuur aankijken totdat ze hun tas of zo wegleggen, vragen of je er even door mag (je zult verstelt staan hoeveel lompe mensen zich er gewoon tussendoor probeer te proppen) etc, etc.

Stap 2
  • Oogcontact:
    Zodra dat lukt, probeer degenen die met jou oogcontact maken langer aan te kijken. (Je moet je NIET schuldig voelen dat je hen aankijkt, ze kijken immers toch ook naar jou? )
  • Sociale interactie : Begin eens een gesprek met (stilstaande mensen) die je niet bedreigend overkomen (dus niet De booskijkende patser of het bloedmooie meisje )
    Bijv. over het weer, de vertraging, een grappige gebeurtenis, etc. In ieder geval iets zonder lading, waar je mensen gewoon niet voor hoeft te kennen. 99 van de 100 gevallen zeggen ze iets terug, en redelijk vaak kan je het gesprek doorvoeren.

Stap 3
  • Oogcontact : Gebruik je glimlach als mensen oogcontact terug maken, of het nu een kerel of een vrouw is, een mooi of lelijk exemplaar, jong of oud, gewoon een simpel glimlachje met eventueel een knikje of een simpele 'Hoi'.
    En steeds vaker zul je toch al lachen als je merkt dat jij niet meer degene bent die verlegen is, maar de ander!

• Sociale Interactie: Zoals menig feest-DJ (! ) vaak roept : Laat je hoooruh!
    Maw:
    Als het saai is, durf een grap te maken.
    Ergens niet mee eens? Zeg het (hou het beschaafd!).
    Je hebt oogcontact met een leuke meid? Spreek haar aan! (de ultieme test , maar toch pas het begin)

Dat dit niet in 1 dag kan gebeuren begrijpt iedereen...
    Maar het voordeel is dat je bij iedere stap en er tussenin, iedere keer dat je iets lukt krijg je een lekker gevoel van voldoening. Dat ervoor zorgt dat het steeds vaker zal lukken, en je dus voortgang maakt.
    En dat in nuchtere toestand.

Het helpt in de liefde: Zelfvertrouwen straal je uit, oogcontact benadrukt dat, een lach is vaak sexier, een aanspreken verdubbelt je uitstraling nog eens (vooral in ruimtes waar het opvalt), daarvoor hoef je echt niet 'Perfect Looking te zijn'

Disclaimer: Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele relaties die hier uitvoortvloeien.
  •   woensdag 26 mei 2004 @ 22:10:58 #193
    64288 Bensel
    Ladderzat
    pi_19432520
    tja, het volgende zinnetje heeft mij al eens geholpen, om een date te krijgen: Heb je wat leuks gedaan? en als ze dan nee zegt: Zin om wat leuks te gaan doen?
    For every fact, there is an equal and opposite opinion.
    Twitch.tv/bensel15
      zondag 30 mei 2004 @ 21:07:04 #194
    85875 Too-niceguy
    pi_19520449
    Tja, zo te zien kunnen de masterflirters het item niet meer vinden nu de naam gewijzigd is.
    Ik zat ook al vollop te zoeken, en dat terwijl de aanvraag door een niet masterflirter is gebeurd.....
      zondag 30 mei 2004 @ 21:08:27 #195
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_19520481
    quote:
    Op zondag 30 mei 2004 21:07 schreef Too-niceguy het volgende:
    Tja, zo te zien kunnen de masterflirters het item niet meer vinden nu de naam gewijzigd is.
    Ik zat ook al vollop te zoeken, en dat terwijl de aanvraag door een niet masterflirter is gebeurd.....
    voor dat soort vragen/opmerkingen hebben we een heel mooi topic: Centraal (vrolijk) moderatietopic
    pi_19523710
    Dan zal ik het topic nog maar een klein beetje in leven houden. Vandaag in de trein zat er een prachtige meid naast me. Iemand anders maakte een opmerking tegen haar, waar ik prima op door had kunnen spelen. Toch deed ik dat niet helaas.

Wel vroeg ik welk station hierna kwam, terwijl ik dat dondersgoed wist...
      zaterdag 5 juni 2004 @ 04:04:22 #197
    85875 Too-niceguy
    pi_19657170
    nou ja, je doet in elk geval nog een poging JeroenV
    en dat is altijd beter dan niks toch?
      maandag 7 juni 2004 @ 18:47:27 #198
    85875 Too-niceguy
    pi_19708979
    Naar wat ik merk is het stukje van Tao of Stevie PUA ook wel goed.
    Door wat sexueler te gedragen reageren er steeds vaker leuke vrouwen op me, en (waarempel) ze beginnen nu mij te benaderen. (zij het voorzichtig!!)
    Zaterdag was ik met een leuke vrouw (a)aan het flirten, en wil er naast gaan staan dansen.....
    Nog voordat ik er bij ben, springt er een andere griet (b) met vriendin tussen die telkens maar naar me staat te glimlachen..... :-(
    2e poging: (a) staat ergens anders te dansen, en ik ga er achter staan, en we glimlachen naar elkaar..... Komt (c) die naast me staat met een opmerking, en houdt me aan de praat...... :-(
    Maar uiteindelijk geloof ik dat ik maar voor (c) ga... Die is wel erug lief......
    Dankzij dit item dus toch weer een gezellig weekend gehad......
    pi_19709321
    ah ik had die tt toen vernaggeld, snorrie
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_19709572
    quote:
    Door wat sexueler te gedragen
    Wat moet ik me hier bij voorstellen?
      maandag 7 juni 2004 @ 19:30:41 #201
    77531 Grrrrrrrr
    *PURRRRR*
    pi_19709919
    quote:
    Op maandag 7 juni 2004 18:47 schreef Too-niceguy het volgende:
    Maar uiteindelijk geloof ik dat ik maar voor (c) ga... Die is wel erug lief......
    Dankzij dit item dus toch weer een gezellig weekend gehad......
    De volgende keer dat jij hier post wil ik zo langzamerhand wel eens wat écht resultaat zien TNG.
    Liefst neuken.... En als je dat dan nog 10 keer lukt bij leuke vrouwen ga ik misschien nog wel geloven dat er iets in die MF-praat zit...
    pi_19712174
    Waarom al dat Masterflirt gedoe?
    Sorry maar ik vind dat zelf echt voor de gefrustreerden onder ons
    Zelf ben ik ook geen versierder maar gewoon een beetje brutaal zijn en lef hebben helpt wel hoor.
    Ik merk steeds vaker dat ik helemaal geen problemen heb met versieren en meisjes aanspreken
    Edit: ik ben ook niet knap ofzo hoor, gewoon beetje lachen, leuk doen
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
      maandag 7 juni 2004 @ 21:09:05 #203
    77531 Grrrrrrrr
    *PURRRRR*
    pi_19712216
    quote:
    Op maandag 7 juni 2004 21:07 schreef Beach het volgende:
    Waarom al dat Masterflirt gedoe?
    Sorry maar ik vind dat zelf echt voor de gefrustreerden onder ons
    Zelf ben ik ook geen versierder maar gewoon een beetje brutaal zijn en lef hebben helpt wel hoor.
    Ik merk steeds vaker dat ik helemaal geen problemen heb met versieren en meisjes aanspreken
    Edit: ik ben ook niet knap ofzo hoor, gewoon beetje lachen, leuk doen
    *Bij aansluit*
      maandag 7 juni 2004 @ 21:27:33 #204
    85875 Too-niceguy
    pi_19712765
    Tja het is niet zo dat ik masterflirt aanhanger ben of zo hoor!
    maar sommigen hebben het in zich om direct zoveel lef te hebben. (als je persoonlijkheid al wat arrogant is dan is het een stuk makkelijker dan als je persoonlijkheid "rustig" is)
    En via dit toppic proberen we alleen elkaar wat te helpen.
    En als je dat niet zint en het niet nodig hebt, dan hoef je wat mij hier niet te reageren.
    Het is voor mij (en veel anderen nl wel een serieus onderwerp/probleem)

En laat ik het zo stellen, voor mij gaat het nog niet eens om het neuken, maar om die eerste contacten te leggen.
    En het is nu eenmaal zo, als het daar al misgaat kan je de rest wel vergeten.
      maandag 7 juni 2004 @ 21:35:04 #205
    77531 Grrrrrrrr
    *PURRRRR*
    pi_19713016
    quote:
    Op maandag 7 juni 2004 21:27 schreef Too-niceguy het volgende:
    Tja het is niet zo dat ik masterflirt aanhanger ben of zo hoor!
    Jij was toch naar die cursus geweest? Dit topic heette eerst notabene "Masterflirt"
    quote:
    maar sommigen hebben het in zich om direct zoveel lef te hebben. (als je persoonlijkheid al wat arrogant is dan is het een stuk makkelijker dan als je persoonlijkheid "rustig" is)
    En via dit toppic proberen we alleen elkaar wat te helpen.
    Heb je gelijk in, ik ben zelf van nature ook wat "rustiger" en niet bijster spontaan.
    quote:
    En laat ik het zo stellen, voor mij gaat het nog niet eens om het neuken, maar om die eerste contacten te leggen.
    En het is nu eenmaal zo, als het daar al misgaat kan je de rest wel vergeten.
    "Maar das logisch!"
    pi_19713019
    quote:
    Op maandag 7 juni 2004 21:27 schreef Too-niceguy het volgende:
    verhaal..
    Je hebt gelijk. Maar bijv. MSchtoppel is heel positief over de Masterflirt.
    Maar het is hem nog niet gelukt.
    Hij heeft natuurlijk wel hulp gekregen, maar de laatste stapjes moet je toch echt zelf doen.
    Zelf moet ik ook echt tegen mezelf zeggen: "nu ga je erop af".
    Gewoon lef tonen en niet bang zijn voor een blauwtje.
    Rondlopen met een instelling van : ik voel me relaxt

(ik ben weer eens vaag aan het lullen )
      maandag 7 juni 2004 @ 22:52:02 #207
    22944 Breetai
    ....Relax....
    pi_19715635
    Gewoon niet nadenken. Zorgen dat je een paar 'canned' openingszinnen hebt. Al vind ik "Hoi, hoe gaat het met jou?" het nog altijd het beste makkelijkste werken. Als het goed zit, dan zit het ook goed.

Afgelopen weekend liep ik alleen in Middelburg in cafe binnen. Had net ff een half uur op het terras gehangen en toch maar ff richting kroeg gelopen. Ik loop naar binnen en ik scheen zo relaxed rond te lopen dat ik meteen werd aangesproken door een leuke meid. Bleek dat haar vriendin mij wel een lekker ding vond. Na de sollicitatieronde heb ik nog lekker slap staan ouwehoeren met die andere meid.

fijn, weer een telefoonnr. van een meid die 200 km verderop woont.
      maandag 7 juni 2004 @ 23:14:47 #208
    85875 Too-niceguy
    pi_19716272
    quote:
    Op maandag 7 juni 2004 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
    Jij was toch naar die cursus geweest? Dit topic heette eerst notabene "Masterflirt"
    Klopt niet helemaal.
    Ik heb het boek gelezen en de patronen.
    Maar verder geen training gevolgd.
    Wel veel gelezen van Stevie Pua, Ross Jeffries en David Deangelo.
    Ook daar erg veel van geleerd.
    Was dus zeker zinvolle tijdbesteding
    pi_19721058
    Ligt er een beetej aan hoe ik me zelf voel, maar in principe stap ik er gewoon op af, zeker als ik haar dus ECHT nog nooit heb gezien... Wat is nu het ergste dat je kan overkomen? dat je ter plekke dood neervalt? ach daar merk je dan ook niets meer van denk ik dan maar...

Kan me nog wel herinneren dat ik een keer een superleuke meid in een kroeg zag. Ze zag er gewoon echt leuk uit, maar verder geen date material voor me ofzo. Ben er opaf gestapt en botweg gezegt dat ik me niet kon herinneren dat ik ooit een meid had gezien met zo'n mooie kont! en echt dat was WAAR!!!

Uurtje mee geklets en toen weer verder gehobbeld door de kroeg, wel een leuke avond gehad ;-)
    ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
      dinsdag 8 juni 2004 @ 08:46:12 #210
    47320 M_Schtoppel
    Go Onno go!
    pi_19721788
    quote:
    Op maandag 7 juni 2004 21:35 schreef Beach het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Maar bijv. MSchtoppel is heel positief over de Masterflirt.
    Maar het is hem nog niet gelukt.
    Hij heeft natuurlijk wel hulp gekregen, maar de laatste stapjes moet je toch echt zelf doen.
    Zelf moet ik ook echt tegen mezelf zeggen: "nu ga je erop af".
    Gewoon lef tonen en niet bang zijn voor een blauwtje.
    Rondlopen met een instelling van : ik voel me relaxt

(ik ben weer eens vaag aan het lullen )
    Nou, zo positief ben ik niet meer over MasterFlirt. Ja, bij anderen ja, maar niet als het om mezelf gaat
    Gaap Goals rulezzz!
      dinsdag 8 juni 2004 @ 14:24:16 #211
    77531 Grrrrrrrr
    *PURRRRR*
    pi_19727338
    quote:
    Op maandag 7 juni 2004 23:14 schreef Too-niceguy het volgende:

[..]

Klopt niet helemaal.
    Ik heb het boek gelezen en de patronen.
    Aha, omdat jij het topic had geopend dacht ik dat je een zware "fan" was.
      FOK!fotograaf dinsdag 8 juni 2004 @ 14:25:21 #212
    18921 freud
    Who's John Galt?
    pi_19727365
    Kan je flirten echt leren uit een boekje?????!!!
    Ik nuf je seuk!
    Ik hier?
    If it's free, you're the product!
      dinsdag 8 juni 2004 @ 14:39:39 #213
    77531 Grrrrrrrr
    *PURRRRR*
    pi_19727817
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2004 14:25 schreef freud het volgende:
    Kan je flirten echt leren uit een boekje?????!!!
    Nee, je kan er hoogstens wat pointers uit halen.
      dinsdag 8 juni 2004 @ 15:06:09 #214
    39973 tommie_b
    Ben ik DAT ???!!!!!
    pi_19728570
    gewoon alvast 06 in je telefoon intypen en hem aan haar geven...

of je word keihard uitgelachen of je krijgt dr nummer

(het is debiel net als het topic, maar misschien werkt het)

tuurlijk reken ik dr niet op
    Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
    Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
    pi_19728977
    Gewoon jezelf zijn en zo af en toe je drempel verleggen met dubbelzinnige opmerkingen....

Dat is de beste tip + de instelling van zo niet dan niet, niet blijven aanzeiken om je zin te krijgen....
      dinsdag 8 juni 2004 @ 15:28:59 #216
    39973 tommie_b
    Ben ik DAT ???!!!!!
    pi_19729159
    Misschien meer iets voor een ander topic.. maar flirten dat kan je of niet.. klaar.
    Je kunt het niet uit een boekje leren, misschien zelfs geen pointers uit halen. Je straalt het uit of niet, het is een chemisch proces in je lichaam dat goed werkt of nie. Andere mensen voelen dat aan.

Op RTL was een paar weken terug een docu over aantrekkelijkheid oid.
    Mannen met het hoogste testosteron gehalte vonden vrouwen het meest aantrekkelijkst. Maar vonden ze weer niet geschikt als vader voor hun kind.

Zou dat aangeven dat vrouwen beslissen waarvoor ze een man gebruiken? Anyway point is. Wat je ook bedenkt op dit topic, het heeft pas zin als je het hebt..
    Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
      dinsdag 8 juni 2004 @ 15:50:58 #217
    77531 Grrrrrrrr
    *PURRRRR*
    pi_19729702
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2004 15:28 schreef tommie_b het volgende:

Mannen met het hoogste testosteron gehalte vonden vrouwen het meest aantrekkelijkst. Maar vonden ze weer niet geschikt als vader voor hun kind.
    Grof gezegd (heerlijk, je eerst excuseren voor het feit dat je iets grofs gaat zeggen en er dan gewoon mee wegkomen ): Een mannelijke man om keihard mee te neuken en om kinderen te laten verwekken, en een meer vrouwelijkere zorgzame man om voor haar en de kinderen te zorgen, en die mag dan ook af en toe een beroerde wip maken.
      dinsdag 8 juni 2004 @ 16:32:31 #218
    52513 whosvegas
    The Trickster
    pi_19730830
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2004 14:27 schreef Bombie het volgende:
    Op zich wel goed dat er methoden zijn die gericht zijn op het verbeteren van je communicatie naar vrouwen toe en het verbeteren van je zelfvertrouwen, maar het is zo jammer dat de doelstelling van zo'n cursus als deze in kwantiteit lijkt te liggen i.p.v. in kwaliteit. Wat je dan krijgt is dat de communicatie tussen mannen en vrouwen, dat in al zijn spontaniteit magisch kan zijn, verloren gaat door de vele voorgekauwde trucjes die worden uitgehaald om zoveel mogelijk streepjes op je muur te kunnen zetten. Het wachten is dan ook op een boek voor vrouwen met de titel: "Hoe herken ik een 'masterflirter'?" om zichzelf ervoor te behoeden door één of andere getrainde gladjanus, die heeft geleerd te dóén alsof hij oprecht is, het bed in gepraat te worden, om met een gebruikt gevoel wantrouwen te koesteren naar de volgende (mogelijk wél oprechte) jongen die ze tegenkomt.
    Als er een boek verschijnt "Hoe herken ik een masterflirter", zijn die lui al dik vet binnen, dus lachen ze zich kapot.
    Are you nuts??
      dinsdag 8 juni 2004 @ 16:44:25 #219
    47320 M_Schtoppel
    Go Onno go!
    pi_19731167
    Nou dat is echt onzin hoor. Als je ziet wat voor functies die Tijn van Ewijk in het verleden gehad heeft dan kun je makkelijk concluderen dat die gast sowieso al vet binnen is.
    Gaap Goals rulezzz!
      dinsdag 8 juni 2004 @ 16:52:59 #220
    67978 HenryHill
    pi_19731381
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2004 15:28 schreef tommie_b het volgende:
    Misschien meer iets voor een ander topic.. maar flirten dat kan je of niet.. klaar.
    Je kunt het niet uit een boekje leren, misschien zelfs geen pointers uit halen. Je straalt het uit of niet, het is een chemisch proces in je lichaam dat goed werkt of nie. Andere mensen voelen dat aan.
    En laat me raden: jij kan het
    pi_19731505
    quote:
    Op zondag 30 mei 2004 23:15 schreef JeroenV het volgende:
    Dan zal ik het topic nog maar een klein beetje in leven houden. Vandaag in de trein zat er een prachtige meid naast me. Iemand anders maakte een opmerking tegen haar, waar ik prima op door had kunnen spelen. Toch deed ik dat niet helaas.

Wel vroeg ik welk station hierna kwam, terwijl ik dat dondersgoed wist...
    Living on the edge
      dinsdag 8 juni 2004 @ 17:14:54 #222
    77531 Grrrrrrrr
    *PURRRRR*
    pi_19731910
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2004 16:57 schreef -Xerxes- het volgende:

[..]

Living on the edge

offtopic: xerxes... Waar ken ik die naam van? Griekse mythologie soms?
    pi_19732060
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2004 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

offtopic: xerxes... Waar ken ik die naam van? Griekse mythologie soms?
    Koning van Persië toendertijd, heeft griekenland ook meerdere malen aangevallen
    pi_19732223
    Flirten is enkel een houding, beetje plagen, beetje uitdagen, beetje langer kijken dan normaal is. Er is echt niet zoveel aan. Gewoon iets verder gaan in de aandacht voor een meid dan je normaal zou doen, ik doe het de hele dag. Bij de ene vrouw werkt het in combinatie met je innerlijk en je uiterlijk, een andere vrouw had van jou iets anders verwacht of is gewoon niet geinteresseerd, Het probleem is dat sommigen aan een nee teveel gaan verbinden. Het kan wel eens gebeuren dat het 2-10 keer niet werkt en als je dan bij de pakken neer gaat zitten...

Het is gewoon een kwestie van zo niet dan niet. Doe je niet te overdone en werkt het niet, dan maar niet, je mist er nix aan. Diegene paste dan toch al niet bij je.
      woensdag 9 juni 2004 @ 08:08:41 #225
    39973 tommie_b
    Ben ik DAT ???!!!!!
    pi_19745488
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2004 16:52 schreef HenryHill het volgende:

[..]

En laat me raden: jij kan het
    Als ik het kon zat ik niet op Fok!, maar was ik wel vrouwen aan het versieren...
    pi_19745914
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2004 08:08 schreef tommie_b het volgende:

[..]

Als ik het kon zat ik niet op Fok!, maar was ik wel vrouwen aan het versieren...
    Dag en nacht ? Dat wordt op z'n zachtst gezegd een beetje saai en voorspelbaar. Alsof vrouwen het niet doorhebben dat je het constant probeert bij iedereen....
      woensdag 9 juni 2004 @ 09:59:08 #227
    29824 hawaii
    liever een oprechte slet...
    pi_19746893
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2004 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Grof gezegd (heerlijk, je eerst excuseren voor het feit dat je iets grofs gaat zeggen en er dan gewoon mee wegkomen ): Een mannelijke man om keihard mee te neuken en om kinderen te laten verwekken, en een meer vrouwelijkere zorgzame man om voor haar en de kinderen te zorgen, en die mag dan ook af en toe een beroerde wip maken.
    Yep
    ... dan een hypocriete huppelkut ;)
    My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
    pi_19750878
    Ik kijk meestal gewoon wat meer overdreven, merk meestal wel dat sommigen direct wegkijken, kwaad kijken of juist blijven kijken... wordt er alleen niet wijzer van... wat bedoelen ze nou
      woensdag 9 juni 2004 @ 18:33:17 #229
    22944 Breetai
    ....Relax....
    pi_19760825
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2004 12:31 schreef jd1982 het volgende:
    Ik kijk meestal gewoon wat meer overdreven, merk meestal wel dat sommigen direct wegkijken, kwaad kijken of juist blijven kijken... wordt er alleen niet wijzer van... wat bedoelen ze nou
    Vraag het ze?
      donderdag 17 juni 2004 @ 01:22:46 #230
    85875 Too-niceguy
    pi_19954454
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2004 17:28 schreef Tranceptor het volgende:
    Het kan wel eens gebeuren dat het 2-10 keer niet werkt en als je dan bij de pakken neer gaat zitten...
    Tja, maar als het zo'n ruim 0 op de 200 keer werkt, (zoals bij mij) ga je er wel anders over denken hoor!!!!
    Vindt het langzaamaan al raar dat ik nog steeds maar doorblijf gaan.
    Het heeft ondertussen wel 1 voordeel, ik ben niet meer bang voor wat er na gebeurd.
    Ondertussen verwacht ik dus blijkbaar gewoon die NEE. En dat vindt ik dus echt klote....
    pi_19957589
    Nadat het uit is met mijn ex was ik ook direct heel onzeker, wilde per se nieuwe vriendin enzo... via internet, uitgaan, overal NEE... na een maandje of 2 had ik zoiets van... tsss laat die domme vrouwtjes, fuck it... schijt aan... besteed geen aandacht meer aan ze... vanaf dat moment krijg ik opeens wel aandacht???
    pi_19957913
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2004 01:22 schreef Too-niceguy het volgende:

[..]

Tja, maar als het zo'n ruim 0 op de 200 keer werkt, (zoals bij mij) ga je er wel anders over denken hoor!!!!
    Vindt het langzaamaan al raar dat ik nog steeds maar doorblijf gaan.
    Het heeft ondertussen wel 1 voordeel, ik ben niet meer bang voor wat er na gebeurd.
    Ondertussen verwacht ik dus blijkbaar gewoon die NEE. En dat vindt ik dus echt klote....
    Ik heb wel regelmatig in het verleden gehad dat ik dacht dat het niet werkte, maar dat ik maanden/jaren later hoorde dat ze helemaal gek van me waren ... damn wat moet je daar nou mee? Voor zover ik weet kunnen vrouwen ook praten...!!!
    pi_19958616
    Precies, laat ze maar mooi naar je toe komen... laat hun maar praten
    pi_19958723
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2004 10:28 schreef jd1982 het volgende:
    Precies, laat ze maar mooi naar je toe komen... laat hun maar praten
    Vrouwen hebben altijd een grote bek over hoe zij benaderd worden, maar als ze het zelf moeten doen... dan staan ze opeens minder stevig in hun schoenen.
    pi_19959399
    Ik benader ze niet, ze benaderen mij maar, maar ik wil toch niks, maar dat lijkt een des te grotere uitdaging te zijn ofzo... ik snap ze echt niet, hehe...
    pi_19959466
    Nou op het moment is mij zo ver krijgen ook inderdaad ECHT een uitdaging.
    pi_19985428
    Ja, Jd, dat heet "playing hard to get". Sommigen worden daardoor uitgedaagd.
    pi_19989802
    Leuk dat dat ook nog een naam heeft
    pi_19991991
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2004 09:55 schreef Tranceptor het volgende:
    Ik heb wel regelmatig in het verleden gehad dat ik dacht dat het niet werkte, maar dat ik maanden/jaren later hoorde dat ze helemaal gek van me waren ... damn wat moet je daar nou mee? Voor zover ik weet kunnen vrouwen ook praten...!!!
    Klopt, ik heb ook nog nooit meegemaakt dat een meid op een jongen afstapte. Bij mij en ook bij al mijn vrienden niet. Vrouwen zijn veel onzekerder dan mannen. Selectieve emancipatie noem ik dat; wel de lusten maar niet de lasten. Ach, ik ouwhoer met iedereen. Leuke en interessante meiden probeer ik extra te bekoren door mijn handen op haar nek/arm te plaatsen als teken dat ik haar mag. Hopelijk doet daar een meid een keer iets mee...
    pi_19996024
    Dan doe ik iets beter, alle meiden waar ik mee heb gehad kwamen naar mij
    pi_19996118
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2004 15:57 schreef jd1982 het volgende:
    Dan doe ik iets beter, alle meiden waar ik mee heb gehad kwamen naar mij
    Deel jij dan altijd gratis Breezers uit
    pi_19996469
    haha lol... nee zoveel meiden waren dat niet, maar dat komt gewoon omdat ik zelf geen versierder ben, dus als ze wat wilden, moesten ze er zelf iets voor doen, kan wel heel lief lachen
      vrijdag 18 juni 2004 @ 16:43:28 #243
    53989 Bart_Simpson
    Uncredited Hero
    pi_19997408
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2004 16:12 schreef jd1982 het volgende:
    haha lol... nee zoveel meiden waren dat niet, maar dat komt gewoon omdat ik zelf geen versierder ben, dus als ze wat wilden, moesten ze er zelf iets voor doen, kan wel heel lief lachen
    lucky basterd
    pi_19997617
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2004 12:31 schreef jd1982 het volgende:
    wegkijken opzij: geen interesse
    wegkijken naar beneden: ze vind je leuk, stap erop af
    blijven kijken: zorg dat zij het oogcontact verbreekt anders heb je verloren.
    pi_20000249
    Haha... das waar van dat oogcontact, soms steken ze ook de tong uit, wasdat dan???
    pi_20001199
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2004 18:40 schreef jd1982 het volgende:
    Haha... das waar van dat oogcontact, soms steken ze ook de tong uit, wasdat dan???
    Dan moet je jouw tong in hun mond stoppen, dat je dat niet eens weet
    pi_20002745
    Ik hoorde vandaag van iemand dat meiden niet op me afkomen omdat ze denken dat ik toch wel zat meiden kan krijgen en achter me aan heb. Misschien is dat zo, maar ik merk er VEEL te weinig van.
    pi_20036489
    Dat is hetzelfde idee als bij bijv. TMF babes of Soap Babes ofzo... ik hoorde een keer in een interview dat ze het niet leuk vonden, want ze werden nooit versierd, iedereen denkt bij dat soort lui ook... tsjah die heb wel andere vriendenkringen ofzo... of die is te populair ofzo...
      zondag 20 juni 2004 @ 22:12:40 #249
    53989 Bart_Simpson
    Uncredited Hero
    pi_20051091
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2004 18:40 schreef jd1982 het volgende:
    Oeh!
    overslaggedrag.....niet weten wat ze met de situatie aan moeten, dus doen ze iets geks.
    Ik denk dat ze het zelf dan ook niet weten. Ik denk dat je erop af kan stappen als ze dat doen.

Of ze zijn in voor een geintje......of ze laten de optie open, en je kan je poging wagen.
    Ik zou persoonlijk niet op dat soort figuren afstappen, maar da's persoonlijk.
      zondag 20 juni 2004 @ 22:16:49 #250
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_20051219
    Mijn tip is, laat zien dat je die ander wilt. Echt een tip is het niet, maar als je echt wilt dan gaat het vanzelf en ga je niet nadenken hoe je haar kan versieren. Versieren gaat spontaan zonder dat je een boek koopt met hoe een ander het gedaan heeft.

Ahja, laten zien dat je haar wilt ( ik spreek haar omdat ik man ben) dat gaat ook vanzelf. Je komt een vrouw tegen die je ligt en je gaat vanzelf gedrag vertonen. Ga je een studie volgen van, ik moet dit en dat zeggen, dan hebben ze het meteen in de gaten
    Sinds 2007 anti depressiva vrij,
    In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
    Gekte en waanzin voorbij.
    Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
      zondag 20 juni 2004 @ 22:41:47 #251
    22944 Breetai
    ....Relax....
    pi_20051930
    quote:
    Op zondag 20 juni 2004 22:16 schreef Dromenvanger het volgende:
    Ahja, laten zien dat je haar wilt ( ik spreek haar omdat ik man ben) dat gaat ook vanzelf. Je komt een vrouw tegen die je ligt en je gaat vanzelf gedrag vertonen. Ga je een studie volgen van, ik moet dit en dat zeggen, dan hebben ze het meteen in de gaten
    Dus komen we weer bij het al-oude motto dat je eens buiten moet gaan spelen en wat moet gaan doen. Maak tniet uit wat uiteindelijk mislukt zelfs het falen.

Jammer genoeg kwam het er bij dit weekend weer eens niet van.
    pi_20057702
    Dit weekend was sowiezo een beetje verneukt...
    pi_20057762
    En ik had zaterdagavond een interessante film. Op andere zaterdagen ben ik te moe of ik wil een gedeelte van een spel uitspelen... Ja, zucht, ik weet het, maar zo kom je niet aan een meid.
    pi_20058564
    quote:
    Op zondag 20 juni 2004 22:16 schreef Dromenvanger het volgende:
    Mijn tip is, laat zien dat je die ander wilt. Echt een tip is het niet, maar als je echt wilt dan gaat het vanzelf en ga je niet nadenken hoe je haar kan versieren. Versieren gaat spontaan zonder dat je een boek koopt met hoe een ander het gedaan heeft.

Sinds zaterdagavond ben ik geen vrijgezel meer.. Om precies te zijn na het derde doelpunt van de Tsjechen. Ik kende de meid in questie al enkele maanden waarbij ik haar ontmoet heb tijdens het stappen. Ze stond een tijdje in mijn MSN-lijst en twee weken geleden vroeg ik haar om iets met mij te gaan drinken. Toen was niets speciaal gebeurd en hebben we alleen goed met elkaar kunnen praten. Zateravond hield een vriend van mij een huisfeestje en ik nodigde haar daar ook voor uit. Tijdens het voetbal zaten we naast elkaar op een bank en ik had al menig pilsje op. Op een gegeven moment had zij haar hand op mijn knie en ik mijn hand om haar schouders. De rest van de twee helft heb ik dus niet gezien, maar klaarblijkelijk is toen ook niets veel gebeurd..
    pi_20058857
    quote:
    Op maandag 21 juni 2004 09:54 schreef robbedoes het volgende:
    De rest van de twee helft heb ik dus niet gezien, maar klaarblijkelijk is toen ook niets veel gebeurd..
    Wat dacht je van nog eens 2 doelpunten tegen?!
    pi_20065775
      maandag 21 juni 2004 @ 15:02:45 #257
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_20066035
    quote:
    Op maandag 21 juni 2004 10:16 schreef -Xerxes- het volgende:
    Wat dacht je van nog eens 2 doelpunten tegen?!
    Het was na het derde doelpunt van de Tsjechen. Dat was dus drie minuten voor tijd ofzo. Robbedoesje overdrijft nogal met zijn "de rest van de tweede helft" dat was er amper.
    pi_20066491
    Die zoen van 45sec voelde als 45min zeker...
      maandag 21 juni 2004 @ 15:47:17 #259
    81989 KieWie
    Ja is goed...
    pi_20067159
    Ik gok erop dat hij bedoelt de 3e goal van de wedstrijd (gemaakt door een Tsjech)...
    pi_20086196
    Was het een goedmakertje .... had ze Tsjechisch bloed?

Hij wel hoor
    pi_20086774
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2004 10:23 schreef Tranceptor het volgende:
    Was het een goedmakertje .... had ze Tsjechisch bloed?

Hij wel hoor
    Het is een meid die al een half jaar gevoelens voor mij had maar dat niet durfde te uiten. Over selectieve emancipatie gesproken..
    pi_20086897
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2004 10:45 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Het is een meid die al een half jaar gevoelens voor mij had maar dat niet durfde te uiten. Over selectieve emancipatie gesproken..
    Dat soort vrouwen is nix voor mij, ik heb een verbaal en emotioneel sterk meisje nodig. Enig idee hoe weinig die er in productie zijn genomen van mijn leeftijd? Niet durven te uiten van gevoelens, ik vind dat niet erg volwassen. Ach ja, hoeveel vrouwen van mijn leeftijd zijn nu in gedrag een beetje volwassen. Ik vind het vaak nogal een beetje tegenvallen. En vaak als je zelf gewoon eerlijk bent over je gevoelens kunnen ze daar niet mee omgaan
    Ik heb vaak genoeg gehoord dat meiden in het verleden helemaal gek van me waren en zo zal ik dat over een paar jaar ook wel weer horen. Ik heb daar weinig boodschap aan, vrouwen die net zolang wachten tot jij hun vreemde hints doorhebt. Onderneem inderdaad zelf actie of geef een duidelijke hint van mijn part, makke schaapjes...

Maar goed, voor iedere heug zijn meug. Veel plezier ermee.

Ach vrouwen, ik WIL het niet eens begrijpen
    pi_20087154
    Daar heb je wel gelijk in. Meiden met een eigen mening en die daar ook voor durven uit te komen, die ontmoet je maar weinig. Gelukkig heeft zij dat wel, alhoewel ze werkelijk dichtklapte toen ze mij weer ontmoette.
    pi_20089396
    Maar ik zie nog weinig tips hier
    pi_20089643
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2004 11:00 schreef robbedoes het volgende:
    Daar heb je wel gelijk in. Meiden met een eigen mening en die daar ook voor durven uit te komen, die ontmoet je maar weinig. Gelukkig heeft zij dat wel, alhoewel ze werkelijk dichtklapte toen ze mij weer ontmoette.
    Dat is jouw overdonderende indruk natuurlijk
    pi_20090736
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2004 12:35 schreef Tranceptor het volgende:
    Dat is jouw overdonderende indruk natuurlijk
    Vraag me dat over een half jaar nog eens.
    pi_20090779
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2004 13:17 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Vraag me dat over een half jaar nog eens.
    Misschien moet ik maar es een cursus Masterflirt bij je nemen
    pi_20091980
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2004 12:27 schreef jd1982 het volgende:
    Maar ik zie nog weinig tips hier
    Tip van mij dan Ga gewoon erbij staan en een beetje zwak lullen, je hetb vanzelf wel door of het versieren lukt of niet
    pi_20092858
    Zwak lullen... hmmmz... daar ben ik niet echt een kei in...
      dinsdag 22 juni 2004 @ 14:43:09 #270
    47320 M_Schtoppel
    Go Onno go!
    pi_20093213
    Voor iedere heug zijn zeug was het toch......?

Kvoel me alweer wat relaxter, die stomme moodswings ook altijd.....
    Gaap Goals rulezzz!
    pi_20093504
    Voor iedere boer een hoer...
      dinsdag 22 juni 2004 @ 15:01:13 #273
    81989 KieWie
    Ja is goed...
    pi_20093820
    Sowieso helpt een afwezigheid van een flinke dosis drank... Achteraf gezien was ik leuk bezig op toernooi zaterdag, maar verviel in kansloos slap geouwehoer...
    pi_20095165
    Dat ken ik... kwam laatst ook opeens niet meer uit mjin woorden...
      dinsdag 22 juni 2004 @ 15:58:44 #275
    81989 KieWie
    Ja is goed...
    pi_20095368
    Probleem was dat ik woorden teveel had... daar waar die allang niet meer nodig waren...
    pi_20095393
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2004 15:50 schreef jd1982 het volgende:
    Dat ken ik... kwam laatst ook opeens niet meer uit mjin woorden...
    Ach, soms begrijp ik mezelf ook niet hoor.
    pi_20117872
    Ik heb juist veel woorden, maar heb 'mag ik je telefoonnr' uit mn vocabulaire gewist op zo'n moment

pi_20118161
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2004 11:59 schreef Tranceptor het volgende:
    Ik heb juist veel woorden, maar heb 'mag ik je telefoonnr' uit mn vocabulaire gewist op zo'n moment
    Wanneer je dat iets humoristisch verpakt dan valt dat vragen best wel mee hoor. Bij mij vertelde een meid over haar hobbie dat ze graag deed mountainbiken. Ik antwoordde dat ik dat een veels te gevaarlijke sport vond, maar ik wilde wel een keertje proberen om haar bij te kunnen benen. Dus toen vroeg ik aan haar of het haar een leuk plan leek om een keertje samen te gaan mountainbiken. Toen pakte ze al zowat haar mobieltje te voorschijn om mijn nummer te vragen.
      woensdag 23 juni 2004 @ 12:20:14 #279
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_20118555
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2004 12:07 schreef robbedoes het volgende:
    [..]
    Heeft 48 uur verkering en is gelijk een praatjesmaker
    pi_20118615
    Frenkie, mag dat ene topic deel 4 weer open wat dankzij een misselijk klerelijertje door jou gesloten werd? 25 en nog steeds geen relatie deel 4.
    Gaap Goals rulezzz!
    pi_20119666
    quote:
    Toen pakte ze al zowat haar mobieltje te voorschijn om mijn nummer te vragen.
    Maar jij bent zo'n player Jij regelt die chickies wel ff...

pi_20119769
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2004 12:57 schreef Tranceptor het volgende:
    Maar jij bent zo'n player Jij regelt die chickies wel ff...
    Gaat die meeting nog door?
    pi_20119798
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2004 13:00 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Gaat die meeting nog door?
    Are you hitting on me.. ?

Are YOU hitting on MEEEEEE?

I'm a boy, I'm a boy, but my.... euhm laat maar ... *- The Who
    pi_20120139
    Ja de meeting gaat zeker door. Alleen jammer dat er maar vier mensen komen, zijn er niet meer "losers" te vinden?
    Gaap Goals rulezzz!
      woensdag 23 juni 2004 @ 13:18:29 #285
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_20120359
    niet slowachatten
    Anders moet dit topic ook op slot
    pi_20120581
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2004 13:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
    Ja de meeting gaat zeker door. Alleen jammer dat er maar vier mensen komen, zijn er niet meer "losers" te vinden?
    Wat is de ingangeis? ...
    pi_20120918
    De ingangseis? Geen idee, zou je even aan Plato moeten vragen want hij organiseert de geek-night. Euh, overigens, wat is slowchatten? Weet ik echt niet dus...
    Gaap Goals rulezzz!
    pi_20121296
    Praten over van alles en nog wat, behalve waar het topic over gaat
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
    pi_20121332
    In http://themepark.nl/faq/slowchat.htm wordt uitgelegd wat slowchatten is.

Aangezien het forum extreem groot is en erg veel leden kent, is het bijna onvermijdelijk. In de URL wordt uitgelegd, waarom het desondanks irritant is.
    pi_20121427
    He Pheno, ouwe duikgek van me. Jammer dat je nu je een vriendin hebt, niet bij de meeting bent. Heb je het met haar ook over dit topic gehad? Dus over flirten en dergelijke? Hoe denkt zij daarover?
    Gaap Goals rulezzz!
    pi_20122465
    Ik kom gerust langs om een biertje te pakken, maar ik behoor niet tot de doelgroep

Niet nav dit topic, maar door iets anders een over gehad. Nou is het bij mij en haar iets anders gelopen dan normaal wat flirten...iets wat ik dus niet kan en nooit zal kunnen.
    Ze was iig blij dat ik precies hetzelfde was zoals ik was bij het gechat met msn.
    En nee, ik kan je ook geen tips geven over flirten over msn, daar weet ik ook niks vanaf

Jezelf blijven is dus sowieso een must. Maar dat is geen flirttip. Bij mijn eerste ontmoeting ben ik ook niet gaan flirten, dat zou enorm stuntelig/houterig/gemaakt over zijn gekomen. Dus geen orginele openingszinnen, quasi hintgevende gevatte antwoorden of weet ik wat. Dat zou denk ik erg zielig zijn overgekomen. Gewoon met het idee gegaan om een gezellige avond te hebben zonder trieste toespelingen om er zo snel mogelijk wat uit te slepen. Je leert elkaar toch pas kennen irl, niet via msn.
      woensdag 23 juni 2004 @ 19:36:12 #292
    22944 Breetai
    ....Relax....
    pi_20132228
    Waar en wanneer komt de meeting?
    pi_20133022
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2004 14:26 schreef Pheno het volgende:
    Jezelf blijven is dus sowieso een must.... Maar dat is geen flirttip. Bij mijn eerste ontmoeting ben ik ook niet gaan flirten, dat zou enorm stuntelig/houterig/gemaakt over zijn gekomen.... Gewoon met het idee gegaan om een gezellige avond te hebben zonder trieste toespelingen om er zo snel mogelijk wat uit te slepen. Je leert elkaar toch pas kennen irl, niet via msn.
    Maar was het dan gelijk bij de eerste ontmoeting raak, ondanks dat je niet flirtte?

Of kwam dat pas later, bij een volgende ontmoeting bijvoorbeeld?
    pi_20134749
    Na, navraag: bij de eerste ontmoeting vonden we elkaar leuk, maar ja. Dan komt die onzekerheid en mijn prachtige zelfvertrouwen om de hoek kijken.
    Maar ik ben niet bezig geweest met hoe ik indruk kon maken. Dan zou ik daar meer mee bezig zijn dan met het belangrijkste: de date van die avond. Je gaat toch met iemand uit. Dat moet gewoon gezellig zijn, voor beiden.
    Niet de hele tijd gaan bedenken of je wel de juiste dingen doet, of juist niet. Jezelf zijn. Als dat niet leuk wordt gevonden, jammer dan, maar dat scheelt weer irritaties later
    pi_20197999
    quote:

[..]

Wanneer je dat iets humoristisch verpakt dan valt dat vragen best wel mee hoor. Bij mij vertelde een meid over haar hobbie dat ze graag deed mountainbiken. Ik antwoordde dat ik dat een veels te gevaarlijke sport vond, maar ik wilde wel een keertje proberen om haar bij te kunnen benen. Dus toen vroeg ik aan haar of het haar een leuk plan leek om een keertje samen te gaan mountainbiken. Toen pakte ze al zowat haar mobieltje te voorschijn om mijn nummer te vragen.
    Het was niet zoeensn dat ik dat niet durfde te vragen, meer dat ik er serieus gewoon niet bij stilstond met mijn 'ik wil je wel nog een keer zien'

Dit is overigens de eerste keer dat ik dat gehad heb, maar ik vond dr ook wel heel erg leuk
    pi_20198006
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2004 14:26 schreef Pheno het volgende:
    Dus geen orginele openingszinnen, quasi hintgevende gevatte antwoorden of weet ik wat. Dat zou denk ik erg zielig zijn overgekomen.
    Hmm zo ben ik altijd, ik doe altijd aan dubbelzinnige opmerkingen, gevatte opmerkingen e.d. Dat is voor mij de normale manier van praten.
    pi_20203180
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 08:03 schreef Tranceptor het volgende:
    Hmm zo ben ik altijd, ik doe altijd aan dubbelzinnige opmerkingen, gevatte opmerkingen e.d. Dat is voor mij de normale manier van praten.
    Je lijkt wel een vrouw
    pi_20203533
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 14:19 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Je lijkt wel een vrouw
    Euhm, misschien wel ja...
    Ik ben gewoon van de dubbelzinnige, gevatte antwoorden. Schrikt vrouwen wel eens af omdat ze er op rekenen zelf altijd de verbale overhand te hebben en sja ... dat kun je met mij wel vergeten
      zaterdag 26 juni 2004 @ 14:39:01 #299
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_20203585
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 14:36 schreef Tranceptor het volgende:
    Euhm, misschien wel ja...
    Ik ben gewoon van de dubbelzinnige, gevatte antwoorden. Schrikt vrouwen wel eens af omdat ze er op rekenen zelf altijd de verbale overhand te hebben en sja ... dat kun je met mij wel vergeten
    Is niks vrouwelijks aan hoor. Ik doe het ook. Beetje spelen met woorden, zinsconstructies etc. Beetje plagen ook.
    pi_20218760
    quote:
    Op maandag 26 april 2004 10:07 schreef Noayla_ het volgende:
    ja waarom niet?
    hij zou bij mij de helft al gewonnen hebben. maar meestal doen we niks en missen we een leuk contact. ik zie het al voor me, op het station en er komt iemand op deze manier me wat zeggen. vind ik wel erg lief en schattig. beter als een stoer heb je ee nvuurtje voor me, daar haak ik tegenwoordig niet eens op in....
    waarom maken we het ons zo moeilijk... eigenlijk zouden we zoiets meer moeten doen en durven, lijkt me wel leuk allemaal
    you're the criminal mastermind
    pi_20218935
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 14:39 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Is niks vrouwelijks aan hoor. Ik doe het ook. Beetje spelen met woorden, zinsconstructies etc. Beetje plagen ook.
    Ik zelf ook, hoor. IRL doe ik dat met vrouwen vaker dan met mannen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')