heb ik ontvangen. maar ga nu eerst slapen ben net klaar met het puzzelen en heb er een slecht gevoel en een gigakoppijn aan overgehouden en zover ik het kan zien lost het geen fuck op. Maar goed mail je deze week wel even met mijn bevindingen en vragen. Alicia is weer eens ziek dus heb alleen maar wat avonduurtjes om me er in te verdiepen enzo.quote:Op zondag 25 april 2004 10:18 schreef Mariposa het volgende:
Knorretje, is het nog een beetje gelukt? Ik had je nog een mailtje gestuurd, maar weet niet of je het wel ontvangen hebt
Ze vermoeden dat er iets met zijn bloed niet helemaal in orde is. Dus vandaag komen de bloedzuigers en gaan ze zijn bloed onderzoeken. Vanmorgen had hij 37.8, gelukkig weer wat lager dan gisteren, maar nog niet goed.quote:Op maandag 26 april 2004 09:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, komt dit met je vader nu echt nog van die schrikreactie op het feit dat hij eerder naar huis moest dan hij dacht, of is het iets anders denken ze?
Birkenstocks!! Die had mijn moeder ook altijd... Alleen kan ze ze nu nergens meer vindenquote:Op maandag 26 april 2004 14:45 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb maar eens een afspraak gemaakt bij Ortho Comfort (op aanraden van een collega en in overleg met de peut). Daar maken ze zooltjes en ook aanpassingen aan schoenen en zo. Ik moet volgens de peut een verhoging in/aan mijn schoen hebben om mijn achillespees te ontlasten. En ik had vandaag heel optimistisch mijn sandalen aangedaan, waar ik vorig jaar nog prima op liep. Dat lukt dus niet meer met die slijtage aan mijn teen. Ik zal op zoek moeten naar iets met een stugge zool. Ik denk dat ik maar eens ga uitzoeken waar in Haarlem Birkenstocks verkocht worden... Toch maar weer aan de Jezus-Nikes dus
Onze deuren kunnen niet op slot, dus als we dat doen dan komen ze ons gewoon uit ons bed halenquote:Sylvana, ik sluit me aan bij de rest. Overleg met je broer en je zusje en grijp in. En anders halen jullie hem aanstaande zondag naar beneden en zeggen jullie dat hij naar papa en mama moet gaan als ie wat wil hebben en gaan jullie op bed liggen. (Kunnen jullie deuren op slot?)
quote:Op maandag 26 april 2004 21:04 schreef Zabb het volgende:
Sorry, ff offtopic
Hey Beefcake, mag ik je iets vragen???
Ik zag dat jij uit Zeewolde komt? Ik moet een enquete houden onder mensen uit Zeewolde, deze enquete moet ik eerst schriftelijk testen onder een paar mensen... Het liefst mensen die te vertrouwen zijn.
Klinkt misschien een beetje raar allemaal, maar mag ik je hierover misschien mailen????
Einde offtopic!
Nee dat is waarquote:Op maandag 26 april 2004 21:26 schreef beefcake het volgende:
[..]
![]()
In het speeltuinbankje kan je trouwens niets offtopic zeggen![]()
Ik had het gezienquote:Op maandag 26 april 2004 21:34 schreef beefcake het volgende:
Zabb ik heb je teruggemaild!
mmmm...ik hoop niet dat je hetzelfde hebt als ik had...ik heb er behoorlijke koorts bij gekregen en die hoofdpijn! Om gek van te worden.quote:Op maandag 26 april 2004 19:03 schreef beefcake het volgende:
En toen was ik vanmorgen ook nog eens ziek. Buikkrampen en misselijk. Dat is nu gelukkig over, maar heb nog wel een aardige hoofdpijn. Ik denk dat dat door de slecht nachtrust komt.![]()
Neequote:Op maandag 26 april 2004 22:17 schreef Jessicaa het volgende:
Hebben jullie vandaag ook allemaal lekker in de zon gezeten?
Ik wel met de kids!!!
Bo steeds dr speelhuisje in en uit, speelgoed van binnen naar buiten en andersom, Janneke die steeds de schaduw uit kroop. Maar lekker was het wel
quote:Op maandag 26 april 2004 22:22 schreef Jessicaa het volgende:
Daniman een Danivrouwtje zoeken, Danikindjes maken en dan thuisblijfDani worden.
voorlopig is het enige wat ik heb mijn knuffelkat bonny, die ik kreeg toen ik klein was. Hoewel ik er nu niet meer mee knuffel, heb ik hem wel bewaard! Leuk voor als ik later zelf kinderen hebquote:Op maandag 26 april 2004 22:29 schreef Rewimo het volgende:
Danibaby's
ja, maar danibird en danidog klinken leukerquote:Op maandag 26 april 2004 22:34 schreef Rewimo het volgende:
Hee, je had toch plannen voor een Danicat?
Ik zit lekker op kantoorquote:Op dinsdag 27 april 2004 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Jessicaaaaaaaaaaaaa en Lily, is de post al geweest?
Hoest met de vakantievoorbereidingenquote:Op dinsdag 27 april 2004 09:55 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben er.
Mogguh
Hier is het ook mooi weer...
Ik word juist heel blij van vakantievoorbereidingenquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:05 schreef Troel het volgende:
Je wordt wel moe van vakantievoorbereidingen... Bert waarschuwde me al dat ie dan niet altijd even lief is... En daar heb ik weer een hekel aan![]()
Het wordt nog wat
Niemand??quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan ik hier iemand blij maken met een volle spaarkaart voor 6 euro of 8 euro (hoogseizoen) korting bij de Efteling? Je kunt bij de C1000 dan een kaartje kopen voor 17 euro, dus niet gratis (dat dacht mister_d namelijk ) Ze zijn in te leveren tot 1 mei bij elke C1000, niet aan de kassa van de Efteling. Als iemand interesse heeft, kan ik em altijd even op de bus doen, dan maak ik er nog iemand blij mee, wij doen er niets mee
En zo kom thet dus dat ik alles al bijna klaar had liggen (behalve kleren) en dat Bert nog dingen uit moest zoeken enzo. En daar ga ik me aan ergeren.quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik word juist heel blij van vakantievoorbereidingen
Mijn moeder was ook niet te genieten nee
Ik maak gewoon een maand van tevoren een lijstje, ga een week van tevoren de spullen kopen, pak het een dag van tevoren in en klaar
Dan moet je ook een lijstje voor hem makenquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:07 schreef Troel het volgende:
[..]
En zo kom thet dus dat ik alles al bijna klaar had liggen (behalve kleren) en dat Bert nog dingen uit moest zoeken enzo. En daar ga ik me aan ergeren.
Hij heeft er een stuk of vijf liggenquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan moet je ook een lijstje voor hem maken
Waarschijnlijk is ie er nog blij mee ook
Ik bemoei me niet met Franks inpakbezighedenquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:07 schreef Troel het volgende:
[..]
En zo kom thet dus dat ik alles al bijna klaar had liggen (behalve kleren) en dat Bert nog dingen uit moest zoeken enzo. En daar ga ik me aan ergeren.
dr zit hier geen C1000quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niemand??
Gezien de dingen die Bert wel eens vergeet als ie een weekendje weggaat, vrees ik dat ik wel een oogje moet houden op zijn inpakbezigheden... Als ie ze eigen goed vergeet maakt het mij niet uit. Maar ik weet toevallig dat de tent nog steeds niet klaar ligt. Nou weet ik wel dat je een tent niet vergeet, maar die waterkoker moet ie ook nog opzoeken...quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik bemoei me niet met Franks inpakbezighedenDat werkt prima. Zelf werk ik wel met lijstjes, dat werkt ook prima. Lijstje zit gewoon in mijn comp. Kwestie van uitdraaien, klaar.
Hee, de luiers kunnen eraf trouwens
Moet ik nog mee beginnenquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoest met de vakantievoorbereidingen??
En heb je dat allemaal al schoonquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:22 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Moet ik nog mee beginnenIk doe daar nooit zo moeilijk over...Morgen kiep ik wat schoon ondergoed, shirtjes, sokken en mijn tandenborstel in een tas en klaar is Spindizzy
![]()
Wow, ik ben trots op jequote:Op dinsdag 27 april 2004 10:24 schreef Spindizzy het volgende:
ZekerstewetenHet kan morgen zo van het droogrekkie de tas in
Ook zo van de lijn de tas inquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wow, ik ben trots op je
Wat doen jullie eik met de katten??
quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ook zo van de lijn de tas in
Ik ken ze niet, ik koop alleen was- en strijkvriendelijke kledingquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:35 schreef lady-wrb het volgende:
ze vroeg gisteren al om haar witte broek. zo'n fijn ding om te strijkenkennen jullie ze? die broeken met allemaal van die linten dr aan? vreselijk ding, ik ben dr minimaal een kwartier mee bezig
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, ik koop alleen was- en strijkvriendelijke kleding
Dat is een mooie leeftijd om ze zelf al een en ander te leren doen hoorquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:37 schreef lady-wrb het volgende:
diana is dertien
Wanneer gingen we weer mini-meetenquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:39 schreef Spindizzy het volgende:
Breng maar hier Lady...Ik vind strijken best leuk![]()
ik heb ook geen hekel aan strijken... maar die broekquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:39 schreef Spindizzy het volgende:
Breng maar hier Lady...Ik vind strijken best leuk![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is een mooie leeftijd om ze zelf al een en ander te leren doen hoor![]()
Zeker dergelijke strijkonvriendelijke kledij
Wat Miss_D zegt: zelf laten doenquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ook geen hekel aan strijken... maar die broek......
van mij zou ze die broek niet eens gekregen hebben, maar ze heeft het kreng van dr moeder gekregen, die ik ervan verdenk me iedere keer op te schepen met vreselijk kreukend wasgoed. ik heb dan ook tegen diana gezegd dat ik dat ding hooguit een keer in de maand in mijn wasmand wil vinden, en dat ze m anders maar mee moet nemen naar dr moeder om te kijken of die het leuk vindt om dat ding te strijken.quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is een mooie leeftijd om ze zelf al een en ander te leren doen hoor![]()
Zeker dergelijke strijkonvriendelijke kledij
Of ga op het gewone dak zittenquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:17 schreef lady-wrb het volgende:
heb je niet een plat dak ofzo?
(ik noem ook maar wat op)
Zonnesteek miss_d?quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of ga op het gewone dak zitten
Xcuse me, ik ben een beetje melig
Mjah dr is hier een plat dak met drie tegels...quote:heb je niet een plat dak ofzo?
(ik noem ook maar wat op)
past dr een stoel op?quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
[..]
Mjah dr is hier een plat dak met drie tegels...![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
past dr een stoel op?![]()
jij hebt toch die artistiek/rommelige tuin?quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:06 schreef Spindizzy het volgende:
In ons vorige huis hadden we ook geen tuin of balkon... Hebben hele zomers op een terrasje gezeten (*HIK*). Nu hoeft dat niet meer gelukkig
Artistiekquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jij hebt toch die artistiek/rommelige tuin?
Zo kun je het ook noemen jaquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jij hebt toch die artistiek/rommelige tuin?
o dat is lekker, rewimo, dat zal best een stuk schelen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een balkon op het zuiden. Daar brand je dus wegGelukkig heb ik sinds vorige zomer rolluiken in de slaapkamers (die ook op het zuiden liggen).
ik denk dat christan er inderdaad al te groot voor is.quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:19 schreef Rewimo het volgende:
Eh, voor welke leeftijd is die peuterfiets, als ik zo brutaal mag zijn? O wacht even... als Luca er te groot voor is, is Christan dat ook
luca kan dat ook nog niet. cor heeft er voor hem zijwieltjes aan gemaakt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:42 schreef Rewimo het volgende:
Christan heeft nu ook een 12", ik zoek dus een 16" voor hem. Heeft nog niet zo'n haast, hij moet eerst nog zonder zijwieltjes leren fietsen
Ik heb even naar huis gebeld... nog geen dipsyquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:09 schreef Jessicaa het volgende:
Rewimo post is geweest, maar zonder Pooh. Hopen op morgen
Het is een samenzwering, Pluis!quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:45 schreef pluisje het volgende:
Chello heeft er hier (Rotterdam en omgeving) net gewoon bijna 3 uur uitgelegen. Dat vind ik wel een hele gemene manier van mijn vk om me rustig aan te laten doen
quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het is een samenzwering, Pluis!
Had ze juist al gemaild, maar kreeg daar als enige reactie op dat mijn bestelling in aanvraag bij de Kredietafdeling is, terwijl ik er helemaal geen lopende rekeningen heb, en bij die camera had aangegeven dat ik in 1 keer wilde betalen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:56 schreef bixister het volgende:
hmmz is de Wehkamp traag? heb er net een naaimachine besteld in de hoop over een paar dagen weer verder te kunnen met de gordijnen.![]()
en kun je ze niet gewoon mailen? hebben ze je klacht nog sneller ook.
Bix, ik heb wel direct een mailtje terug gehad met het bericht dat mijn bestelling verwerkt is. Volgens mij hoor je altijd een mailtje te krijgen!quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:11 schreef bixister het volgende:
dit is de eerste keer dat ik er iets bestel. hij zou wel direct leverbaar zijn, ben benieuwd. heb nog geen orderbevestiging via de mail. zouden ze mijn kredietwaardigheid ook eerst gaan checken?beetje vreemd verhaal inderdaad pluisje.
Ik heb precies hetzelfde! Ik dacht dat er niet meer zoveel mensen bij zoiets als een wehkamp bestelden, maar dat blijkt dus mee te vallen!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:24 schreef bixister het volgende:wat een boel wehkampklanten hier zeg, had ik geen idee van!
*meldt*quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde! Ik dacht dat er niet meer zoveel mensen bij zoiets als een wehkamp bestelden, maar dat blijkt dus mee te vallen!!
Dt heb ik regelmatig..quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:37 schreef clauwheee het volgende:
Ja Wehkamp is inderdaad vaak reuzehandig, afgezonderd van zulke incidenten als Pluis nu heeft natuurlijk.
Even iets anders: Hebben jullie trouwens ook wel es van die dagen dat je geen idee hebt wat je moet eten??? Vandaag dus hier het geval
Het was mijn eerste bestellingquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:24 schreef bixister het volgende:wat een boel wehkampklanten hier zeg, had ik geen idee van!
Ow heerlijk. Wij hebben hier alleen al sla gegeten zondag, en wat mij betreft mag het vandaag weer maar misterClauwheee vind dat dus niks... Hij belt net op uit de supermarkt, wat wil je nou eten..nou ik laat het maar aan hem over vandaagquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:40 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dt heb ik regelmatig..
Maar wij eten vandaag hier sla
lekker met blokjes kaas, blokjes kipfilet, blikje tonijn, komkommer, paprika, tomaatjes..
Dat is niet gek, ik las in een blad over Schuldhulpverlening dat een vrouw vertelde dat haar vriendin een computer en nog allemaal kei-duur spul had gekocht bij Wehkamp (op afbetaling dat wel), toen alles ingepakt en mee op het vliegtuig naar Surinamequote:Op dinsdag 27 april 2004 16:22 schreef pluisje het volgende:
Ik heb het normaal ook altijd gewoon binnen een dag hoor, nooit problemen.
Maar bij hogere bedragen slaan ze blijkbaar op tilt
Ja Syrena, ik zie de koppen al voor me: 'Breaking news: Eerste faalangstige vrouw in Limburg ontdekt!!'quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:52 schreef Syrena het volgende:
Ja nou ik zit alweer peentjes te zweten:
"Dalijk bestaat zoiets niet in Limburg!" (My God, als nog iemand waagt te zeggen dat ik dit niet nodig heb...ahem)
Hehehe gaafquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:00 schreef Sylvana het volgende:
Syrena, hartstikke goed van je dat je dat gaat doen
Julian heeft vandaag het Wilhelmus geleerd: Wilhelmus van de Saunaaaa
Dan hebben ze meteen een hele familie... (het zit er van twee kanten in ook nog!)quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja Syrena, ik zie de koppen al voor me: 'Breaking news: Eerste faalangstige vrouw in Limburg ontdekt!!'![]()
idd, Julian houdt ook stug vol dat het echt zo hoortquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hehehe gaafDaar kan ie later nog lekker mee geklierd worden, ik zong altijd Paulus Kaboskabouter, en EOS (in plaats van NOS). En toegeven dat dat fout was? Ho maar....
quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:00 schreef Sylvana het volgende:
Syrena, hartstikke goed van je dat je dat gaat doen
Julian heeft vandaag het Wilhelmus geleerd: Wilhelmus van de Saunaaaa
En daarna meteen de Mensendiecktherapeut bellen (verwijsbrief ligt te verstoffen sinds sept. 2003) en daarna de kaakchirurg (verwijsbrief van jan 2004).quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:08 schreef clauwheee het volgende:
Je kunt het Syrena, echt!
Moet ik ook nog doen, mijn verwijsbrief ligt er ook alweer een aantal weken. Ben nu echt ff wegquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
En daarna meteen de Mensendiecktherapeut bellen (verwijsbrief ligt te verstoffen sinds sept. 2003)
Wow, dat is een behoorlijke vertraging. Ga jij ze ophalen?quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:17 schreef Rewimo het volgende:
Pech, DanimanWat heb je nu gegeten?
Mijn moeder en haar man komen vannacht thuis uit Turkije. Nou ja, vannacht, dat was de bedoelingAankomst zou zijn 0.45, wordt nu 3.50 uur
Goed zo!quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:43 schreef Syrena het volgende:
ik ZAL bellen, ik ZAL gaan en ZAL verdorie beter gaan met me!
Ik dacht het nietquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wow, dat is een behoorlijke vertraging. Ga jij ze ophalen?
Alleen aardappelen met jus!quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:17 schreef Rewimo het volgende:
Pech, DanimanWat heb je nu gegeten?
quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:43 schreef pluisje het volgende:
Les 1: altijd een pot appelmoes in huis hebben
toch heb ik daar geen last van bij pizza'squote:Op dinsdag 27 april 2004 21:32 schreef Rewimo het volgende:
Pizza kan ook aanbranden hoor
ik heb wel een kookboek maar das geloof ik meer voor rijstgerechten...quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Daniman, heb jij al een goed basiskookboek?
Mag ik een kleine tip geven? Het basiskookboek van Margriet, ¤ 17.50. Ik heb zelf zo'n ouderwets familiekookboek en heb mijn vriendin dus deze modernere versie cadeau gedaan. Het legt ook uit hoe je groenten moet schoonmaken en zo, heel handig!!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:34 schreef daniman het volgende:
[..]
ik heb wel een kookboek maar das geloof ik meer voor rijstgerechten...
Jemig, dat schiet niet op. Heb je enig idee waarom ze zo vertraagd zijn?quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:29 schreef Rewimo het volgende:
Verwachte aankomsttijd inmiddels 4.25 uur. Nog even en ze kunnen inderdaad met de Zuidtangent van 05.50
He daar heb ik ook wel iets aan! Gerwin kookt altijd, maar het lijkt me wel handig als ik me er ook een keer ik ga verdiepen, hoef ik ook niet elke brood te eten als ie er niet isquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mag ik een kleine tip geven? Het basiskookboek van Margriet, ¤ 17.50. Ik heb zelf zo'n ouderwets familiekookboek en heb mijn vriendin dus deze modernere versie cadeau gedaan. Het legt ook uit hoe je groenten moet schoonmaken en zo, heel handig!!!
Af en toe met een afwasborstel erdoorheen en dan zie je vanzelf of en wanneer het loskomt. Hangt dus een beetje af van de schade. Ik ga de Matrix III kijkenquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:44 schreef daniman het volgende:
het pannetje staat er nog steeds, ben benieuwd of het helpen gaat...
hoe lang moet dat pannetje op blijven staan (hij staat nu heel zacht aan anders kookte het over
Ik wil hier ook graag weg, maar koop niet al te veel nog. Misschien verandert je smaak wel tegen die tijd of kom je het nog goedkoper tegen. Ik doe het dus meestal nietquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:44 schreef clauwheee het volgende:
Ik zit trouwens te twijfelen, ik was vanavond nog ff bij de V en D en daar hadden ze hele mooie zitkussens (erg grote) in de aanbieding van 59 voor 29 euro... Alleen kan ik ze nu nog niet kwijt. Ik hoop toch echt dat we ooit iets vinden, maar tot die tijd.. Ik heb nu al heel vaak gehad dat ik iets heel moois zag in de aanbieding maar het steeds niet koop omdat ik het nu niet kwijt kan.. Ik wil echt graag verhuizen...
Ja en dat denk ik dus ook de hele tijd, maar het blijft steeds hangen...ik vind het elke keer zo jammer..ik weet gewoon precies hoe ik het allemaal zou willen hebben, maar ja, nu nog een huisje.. En sowieso, we zitten hier echt veeeeeel te duur. 600 euro (ja je leest het goed) voor deze kleine !#@!!% studio. Tis dat wij geen hypotheek kunnen krijgen omdat we allebei student zijn, maar dat kan voor ons in vergelijking tot dit nog voordeliger zijn. En je zit niet met stomme wachtlijstenquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wil hier ook graag weg, maar koop niet al te veel nog. Misschien verandert je smaak wel tegen die tijd of kom je het nog goedkoper tegen. Ik doe het dus meestal niet
misschien brillosponsjes proberen, daniman?quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:28 schreef daniman het volgende:
Ik heb nu de pan met sop er in zachtjes op het fornuis gezet. Soda heb ik niet en water erin laten zitten om te weken lijkt me ook niet meer helpen als het water koud is.
Hopen dat dit lukt
Geen idee. Om 8 uur belde mijn moeder, toen zaten ze al een uur op het vliegveld.quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jemig, dat schiet niet op. Heb je enig idee waarom ze zo vertraagd zijn?
Ik heb mijn moederdagkadootje zaterdag al gehadquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben toch zó benieuwd wat ik voor moederdag krijg!
[Centraal] Moederdagideeën .........
quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:43 schreef Syrena het volgende:
Net besloten: morgen de huisarts bellen voor een afspraak, ik wil een faalangsttraining voor volwassenen gaan doen. Ik vind het doodeng, ben bang dat ik aan de antidepressiva "moet" (wat onzin is natuurlijk, die dingen zijn er om je te helpen) maar ik ZAL bellen, ik ZAL gaan en ZAL verdorie beter gaan met me!
Zeer heet water, wat afwasmiddel en een nachtje laten weken. Niet gaan krabben of schrobben met het één en ander, is niet zo bevordelijk voor het pannetje . . .quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:53 schreef daniman het volgende:
Nu is de hele bodem van de pan zwart met de spinaziresten eraan vast. Hoe krijg ik die pan nou weer schoon?
Je mist niks, ik heb verder niks uitgelegdquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Go girly !!!
Alleen kan iemand ff in 3 regels van de hoe en de wat vertellen, want ik heb het idee dat ik wat mis hier
Goedzo!quote:Op woensdag 28 april 2004 09:03 schreef Syrena het volgende:
Morgen om 10.50 uur, bij de dokter van mijn keuze!
quote:Op woensdag 28 april 2004 09:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Goedzo!
En heel knap dat je dat zomaar durfte met die collega erbij! Straks heb je die cursus niet eens meer nodig joh
En terecht. Hartstikke goed van jequote:Op woensdag 28 april 2004 09:24 schreef Syrena het volgende:
Ik voel me keigoed...ik voel me keigoed
Die van mij krijgt niks.... op de verjaardag van mister_d heeft ze gewoon helemaal niets laten horen, geen bezoekje, geen kaartje, geen belletjequote:Op dinsdag 27 april 2004 22:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben toch zó benieuwd wat ik voor moederdag krijg!
Wowquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:16 schreef E.T. het volgende:
Maar mooie oorbellen, hartvorm met erin drie 'zwevende' briljantjes.. Saskia, Jeroen en ik
Goed gedaanquote:Op woensdag 28 april 2004 09:03 schreef Syrena het volgende:
Ik mag hopen op verse spinazie, ik heb namelijk nog nooit water bij mijn diepvriesspinazie gedaanquote:Op woensdag 28 april 2004 09:07 schreef Troel het volgende:
Daniman, had je verse spinazie dan?
Of zo'n blok uit de diepvries? Dat maakt namelijk ook een heel verschil...
Goed zo Syrenaquote:Op woensdag 28 april 2004 09:03 schreef Syrena het volgende:
Ja, klote is dat hequote:Op dinsdag 27 april 2004 21:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja en dat denk ik dus ook de hele tijd, maar het blijft steeds hangen...ik vind het elke keer zo jammer..ik weet gewoon precies hoe ik het allemaal zou willen hebben, maar ja, nu nog een huisje.. En sowieso, we zitten hier echt veeeeeel te duur. 600 euro (ja je leest het goed) voor deze kleine !#@!!% studio. Tis dat wij geen hypotheek kunnen krijgen omdat we allebei student zijn, maar dat kan voor ons in vergelijking tot dit nog voordeliger zijn. En je zit niet met stomme wachtlijsten
Ik zag gisteren op tv dat 7 op de 10 nederlanders niet naar de huisarts durven als ze iets mankeren. Dus dan weet je dat je in ieder geval niet de enige bent.quote:Op woensdag 28 april 2004 09:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Goed gedaan![]()
* Lois weet uit ervaring hoe moeilijk bellen is
Hollen naar het Kruidvat dan: 29-delige bestekset voor ¤ 24,95, in doosquote:Op woensdag 28 april 2004 09:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo gaan we op zoek naar een nieuw servies, nieuw bestek, de helft van de glazen moet nog vervangen worden, etcetera. Dat gaat dan allemaal in nette dozen
Ik ga hem vanmiddag ophalenquote:Op woensdag 28 april 2004 09:36 schreef Lois het volgende:
Hoe is het met je vader eigenlijk rewimo?
Wow!! Nog meer sukkels zoals ikquote:Op woensdag 28 april 2004 09:33 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik zag gisteren op tv dat 7 op de 10 nederlanders niet naar de huisarts durven als ze iets mankeren. Dus dan weet je dat je in ieder geval niet de enige bent.
Wat goedquote:Op woensdag 28 april 2004 09:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ga hem vanmiddag ophalenEindelijk mag hij naar huis. Lekker in zijn eigen huisje
*noteert*quote:Op woensdag 28 april 2004 09:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hollen naar het Kruidvat dan: 29-delige bestekset voor ¤ 24,95, in doosPrima bestek
Heb het ook gekocht. En via www.kruidvat.nl zijn allerlei aanvullingen te koop (echt niet duur).
Heerlijk!! Mijn oma is ook weer thuis (heup gebroken). Nu nog die smerige ziekenhuisbacterie kwijtraken. Ik ben altijd weer blij als mijn opa of oma weer thuis zijn, onder het oog van de familie.quote:Op woensdag 28 april 2004 09:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ga hem vanmiddag ophalenEindelijk mag hij naar huis. Lekker in zijn eigen huisje
Wow, ik vind het mooi, zometeen ff mister_d vragen wat hij ervan vindt, maar die houdt nogal van eh... dure dingen. Het was eigenlijk zijn bedoeling om wedgwood en gero te nemen, maar ik denk dat we dat niet moeten doen. Er zijn aardig wat borden en glazen gesneuveld (niet heel dramatisch hoor, maar twee borden per jaar en een glas of vier) en dat vind ik bij glazen van ¤ 1.50 per stuk niet erg, maar als ze ¤ 15 zouden kosten zou het drama iets groter zijnquote:Op woensdag 28 april 2004 09:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hollen naar het Kruidvat dan: 29-delige bestekset voor ¤ 24,95, in doosPrima bestek
Heb het ook gekocht. En via www.kruidvat.nl zijn allerlei aanvullingen te koop (echt niet duur).
Doen! Is denk ik een mooie, niet al te enge want resultaat nog ver in de toekomst, tweede stap naar een nieuwe verbeterde Syrenaquote:Op woensdag 28 april 2004 09:42 schreef Syrena het volgende:
Misschien moet ik me maar eens gaan inschrijven bij een woningbureau...
Das geen nadeel... Dat betekent dat je na een paar jaar een hele goede smoes hebt om een mooi nieuw compleet servies aan te schaffenquote:Op woensdag 28 april 2004 09:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Er is alleen een klein nadeeltje.... als je goedkope borden koopt en er valt er een, heb je geen grote financiële strop, maar wel het nadeel dat je ze niet altijd bij kunt kopen.
quote:Op woensdag 28 april 2004 09:46 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Das geen nadeel... Dat betekent dat je na een paar jaar een hele goede smoes hebt om een mooi nieuw compleet servies aan te schaffen
quote:Op woensdag 28 april 2004 09:48 schreef Lois het volgende:
Ik heb ooit eens een heleboel delig servies gekocht bij de Wehkamp. Wij hadden dus van alles 12, 12 ontbijtbordjes, 12 kop en schotels etc. etc.
Inmiddels hebben we niet overal meer alles van maar nog wel 12 eierdopjes
Mijn schoonouders hebben zwaar verzilverd bestek, wat een keer per jaar gebruikt werd met een beetje mazzel. Dat moeten we dus ook weer niet hebben, mister_d wilde eerst ook zilver maar dat vind ik niet handigquote:Op woensdag 28 april 2004 09:49 schreef Rewimo het volgende:
Miss_D, het is erg mooi bestek, je kunt altijd nog even gaan kijken samen of je het wat vindt natuurlijk. qltel had een cassette gekocht (of gekregen) van weet ik veel hoeveel geld, en die wordt nu dus al helemaal lelijkBovendien zat er van alles bij wat hij nooit gebruikt
Bestaat dat?quote:Op woensdag 28 april 2004 09:54 schreef Lois het volgende:
"naaien voor dummys"
Nee, in het kader van 16 mini_D'tjesquote:Op woensdag 28 april 2004 09:50 schreef miss_dynastie het volgende:
mister_d wil graag een achttiendelig servies
Zou dat in het kader van een keer in de drie weken afwassen zijn of zo??
Hmmmm, dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 28 april 2004 09:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, in het kader van 16 mini_D'tjes
quote:Op woensdag 28 april 2004 09:59 schreef Spindizzy het volgende:
Mogen je kleinkinderen niet mee-eten dan?
Die hebben wij ookquote:Op woensdag 28 april 2004 09:48 schreef Lois het volgende:
Ik heb ooit eens een heleboel delig servies gekocht bij de Wehkamp. Wij hadden dus van alles 12, 12 ontbijtbordjes, 12 kop en schotels etc. etc.
Inmiddels hebben we niet overal meer alles van maar nog wel 12 eierdopjes
ik heb ook maar op de gok wat gekozen hoor, en wilde een goedkope omdat ik er geen heel ingewikkelde dingen mee doe. het is de brother XL-2120 geworden, in de aanbieding momenteel. zal je nog laten weten of ie een beetje aan de verwachtingen voldoet.quote:Op woensdag 28 april 2004 09:54 schreef Lois het volgende:
Bix mag ik nog even brutaal vragen welke naaimachine jij hebt gekocht bij de Wehkamp?
Ik zoek al een tijdje een goede, niet zo dure, en hoor graag ervaringen van mensen die er wel een beetje in thuis zijn.
Ja echt wel... Wij hebben een kleine studio van 33 m2, en daar moeten we dus in levenquote:Op woensdag 28 april 2004 09:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, klote is dat heIk ken het gevoel van te duur zitten, al vinden sommigen het wel meevallen, geloof ik, omdat we natuurlijk een heel huis hebben, dat echter a. van ellende uit elkaar valt (vraag maar aan Belana, ik schaam me dood
) en b. helemaal volzit met de meuk van anderen. De dag dat wij hier weggaan, gaat de vlag uit
En wij wilden eerst wachten met aanschaffen tot we in de flat zitten, maar hebben ook maar besloten om nu al dingen te kopen en nog niet uit te pakken. Zo gaan we op zoek naar een nieuw servies, nieuw bestek, de helft van de glazen moet nog vervangen worden, etcetera. Dat gaat dan allemaal in nette dozen en mag pas na de verhuizing worden uitgepakt. Maar wij hebben hier natuurlijk wel de ruimte, en omdat je zegt dat je klein zit, weet ik niet hoe dat voor jullie is.
, onze tijd komt nog wel!!!!!
quote:Op woensdag 28 april 2004 10:24 schreef bixister het volgende:
[..]
het filmpje doet het trouwens weer! (voor zolang het duurt...)
Ja, ik heb hem gezien.... geweldig om Piet live te zienquote:Op woensdag 28 april 2004 10:24 schreef bixister het volgende:
het filmpje doet het trouwens weer! (voor zolang het duurt...)
Ik betaal voor bijna 36 m2 zo'n 250 euro... En dan zit de keuken nog in een stukje ernaast en dus inderdaad een piepbadkamertje met wc/douche en wastafel met nog net ruimte voor of een wasmachine of het wasgoed... En ik heb een klein balkonnetje...quote:Op woensdag 28 april 2004 10:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja echt wel... Wij hebben een kleine studio van 33 m2, en daar moeten we dus in levenslapen en koken enz. We hebben daarnaast nog een kleine badkamer waar net een douche en wc in past. Dit alles voor het fijne bedrag van 600 euro. Nou, dat vind ik veel te duur. En ik baal er dus elke keer van als we leuke dingen precies naar onze smaak zien in de aanbieding ofzo, maar het telkens niet meenemen omdat we het nu dus echt niet kwijt kunnen.
Syrena hartstikke goed meid!! Ik ben trots op je, je hebt het toch maar ff gedaan!
Jij zit denk ik niet in zo'n grote stad als Clauwheee, toch? Alhoewel, Groningen moet toch ook niet zo duur zijnquote:Op woensdag 28 april 2004 10:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik betaal voor bijna 36 m2 zo'n 250 euro... En dan zit de keuken nog in een stukje ernaast en dus inderdaad een piepbadkamertje met wc/douche en wastafel met nog net ruimte voor of een wasmachine of het wasgoed... En ik heb een klein balkonnetje...
Zo, dat doe je dan beter dan onsquote:Op woensdag 28 april 2004 10:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik betaal voor bijna 36 m2 zo'n 250 euro... En dan zit de keuken nog in een stukje ernaast en dus inderdaad een piepbadkamertje met wc/douche en wastafel met nog net ruimte voor of een wasmachine of het wasgoed... En ik heb een klein balkonnetje...
Nou ze kunnen er hier wat van hoor..tis op het moment echt een drama..quote:Jij zit denk ik niet in zo'n grote stad als Clauwheee, toch? Alhoewel, Groningen moet toch ook niet zo duur zijn
Ja..quote:Op woensdag 28 april 2004 10:45 schreef beefcake het volgende:
Clauwheee 600 euro??? Wij zitten in een eengezinswoning met twee slaapkamers, een zolder, een achtertuin van 10 meter diep en een voortuin van 4 meter voor 383 euro in de maand! Maar wij wonen dan ook in een gat![]()
Ow lekker, naar de kapper. Ik moet (magquote:Op woensdag 28 april 2004 10:44 schreef Angel22 het volgende:
Ik ga strax lekker naar de kapper!!!Stukkie deraf
en twee kleurtjes derin
Ik doe drie strepen zwart en drie strepen rood. En dan om en om dus aan de ene kant zwart rood zwart en aan de andere kant rood zwart rood.
Half twee moet ik er zijn ik heb er zin in!!!!!!!!!!!!
Ik hou sinds ons huis te koop staat een soort van 'interieur-plakboekje' bij.quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja en dat denk ik dus ook de hele tijd, maar het blijft steeds hangen...ik vind het elke keer zo jammer..ik weet gewoon precies hoe ik het allemaal zou willen hebben, maar ja, nu nog een huisje..
Hé das een goeie!! *Clauwheee ook maar es mee gaat beginnen dan* Tnx!quote:Op woensdag 28 april 2004 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik hou sinds ons huis te koop staat een soort van 'interieur-plakboekje' bij.
Ik knip dus alle dingen uit die ik leuk vind, ook leuk geverfde muren etc. Dat plak ik allemaal in
een map. Inmiddels zijn we dus 7 maanden verder en sommige dingen die ik een half jaar terug heb gezien weet ik nu niet meer, maar dan kijk ik even in dat boekje en dan denk, oh ja, dat is leuk, en dat.
Op die manier is folders kijken en ideeen op doen niet zo heel vervelend of tevergeefs meer en heb ik straks als ik wel een ander huis kan gaan kopen, een heleboel leuke dingen bij elkaar zitten en kan ik gaan zoeken naar de goedkoopste dingen etc.
Dat doe ik ook! Alleen mieter ik alle boekjes zo *hups* in een schoenendoos. Knippen en inplakken staat op de agenda als de scriptie af is (evenals fotograferen, een website bouwen, een cursus doen, meer gaan sporten etc. etcquote:Op woensdag 28 april 2004 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik hou sinds ons huis te koop staat een soort van 'interieur-plakboekje' bij.
Ik knip dus alle dingen uit die ik leuk vind, ook leuk geverfde muren etc. Dat plak ik allemaal in
een map. Inmiddels zijn we dus 7 maanden verder en sommige dingen die ik een half jaar terug heb gezien weet ik nu niet meer, maar dan kijk ik even in dat boekje en dan denk, oh ja, dat is leuk, en dat.
Op die manier is folders kijken en ideeen op doen niet zo heel vervelend of tevergeefs meer en heb ik straks als ik wel een ander huis kan gaan kopen, een heleboel leuke dingen bij elkaar zitten en kan ik gaan zoeken naar de goedkoopste dingen etc.
quote:Op woensdag 28 april 2004 11:00 schreef pluisje het volgende:
Bix, ik heb zitten smullen van Piet
Miss_D ik weet niet of het wat voor je is, maar ik zit sinds een half jaar op naailes.quote:Op woensdag 28 april 2004 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bestaat dat?
* Brighteyes wil ook graag, maar er is niemand die het haar kan leren
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de laatste tijd ook niet veel meer bijgeplakt heb. Was er even niet meer zo mee bezig, had wat andere dingen aan mijn hoofd, maar nu er weer even een goede kans is op snelle verkoop van het huis is het weer naar boven gekomen en kijk ik alle foldertjes weer gezellig in.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat doe ik ook! Alleen mieter ik alle boekjes zo *hups* in een schoenendoos. Knippen en inplakken staat op de agenda als de scriptie af is (evenals fotograferen, een website bouwen, een cursus doen, meer gaan sporten etc. etc)
Vlak bij het lemmet is het vierkant en dan daar waar het nu puntig lijkt is het wel gewoon nog de breedte die het de hele tijd heeft. Dus het wordt wat platter, maar niet puntig hoor.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:12 schreef bixister het volgende:
sjiek hoor brighteyes.vind het handvat van het mes er wel wat erg puntig eruit zien, ligt dat wel lekker in je hand? ik heb trouwens 'gewoon' HEMA-bestek, voldoet prima.
Vervelend zegquote:Op maandag 26 april 2004 00:28 schreef Knorretje het volgende:
heb ik ontvangen. maar ga nu eerst slapen ben net klaar met het puzzelen en heb er een slecht gevoel en een gigakoppijn aan overgehouden en zover ik het kan zien lost het geen fuck op. Maar goed mail je deze week wel even met mijn bevindingen en vragen. Alicia is weer eens ziek dus heb alleen maar wat avonduurtjes om me er in te verdiepen enzo.[/sub]
Tent misschien niet, maar ik heb weleens gehoord, dat men de tentstokken vergeten was. En daar sta je dan....quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:13 schreef Troel het volgende:
Gezien de dingen die Bert wel eens vergeet als ie een weekendje weggaat, vrees ik dat ik wel een oogje moet houden op zijn inpakbezigheden... Als ie ze eigen goed vergeet maakt het mij niet uit. Maar ik weet toevallig dat de tent nog steeds niet klaar ligt. Nou weet ik wel dat je een tent niet vergeet, maar die waterkoker moet ie ook nog opzoeken...
Vrijdag richting de Belgische Ardennen voor een weekje. Met schoonmams en schoonpaps en ooms en tantes en kinders enzo...quote:Op woensdag 28 april 2004 12:03 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Tent misschien niet, maar ik heb weleens gehoord, dat men de tentstokken vergeten was. En daar sta je dan....Fijne vakantie alvast!
Waar ga je heen en wanneer? Ik heb er een beetje overheen gelezen denk ik
Vorig jaar zomervakantie was mijn ma mijn pa's sandalen vergeten in te pakken en ook de verrekijker lag nog thuis. Driemaal raden wie dit jaar gaat inpakkenquote:Op woensdag 28 april 2004 12:12 schreef livelink het volgende:
Ik ben twee jaar geleden met vrienden in Winterberg gaan kamperen in december. Het was echt hardstikke koud. Kwamen twee vrienden van mij erachter dat ze de slaapzakken vergeten waren. Dat huwelijk heeft dat maar tenauwernood overleefd(was natuurlijk de man die het vergeten was
)
Doei doeiquote:Op woensdag 28 april 2004 12:33 schreef Troel het volgende:
Doeg liefurds!![]()
![]()
Doeg meis, veel plezier!!!!quote:Op woensdag 28 april 2004 12:33 schreef Troel het volgende:
Ik ga bij deze ook tijdelijk afscheid nemen.
Ik vertrek zo naar school, daarna ga ik naa rmijn ouders en morgen vertrek ik vanaf daar naar stage om door te gaan naar Eemnes. Ik verwacht niet veel meer online te zijn die tijd. Halverwege mei ben ik terug (nouja, net geen begin mei meer) en ik zal Fok! en ook andere dingen verschrikkelijk gaan missen. Cold turkey afkicken is nou eenmaal niet de prettigste manier...
Maarja, ik ben wel lekker op vakantie met vriendje en we gaan het hartstikke leuk maken en ik beloof dat ik veel foto's maak die dan alle op mijn mooie nieuwe site-tje komen te staan ( http://www.troel.nl )(SPAM!!!)
Iedereen die ziek, zwak of misselijk is, heel veel beterschap. Mensen die niets onder de leden hebben, niet ziek worden! Enne, niet teveel kletsen, want bijlezen duurt altijd zo lang, zeker als het om zo lang gaat
Doeg liefurds!![]()
![]()
En jij natuurlijk ookquote:Op woensdag 28 april 2004 12:35 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Doei doei![]()
Ik ga vanmiddag ook voor een week weg
Geniet ervan!quote:Op woensdag 28 april 2004 12:12 schreef Troel het volgende:
Vrijdag richting de Belgische Ardennen voor een weekje. Met schoonmams en schoonpaps en ooms en tantes en kinders enzo...
Heb er heel veel zin in...
En vergeet de haringen van de tent niet (als je dit nog leestquote:Op woensdag 28 april 2004 12:22 schreef Troel het volgende:
Vorig jaar zomervakantie was mijn ma mijn pa's sandalen vergeten in te pakken en ook de verrekijker lag nog thuis. Driemaal raden wie dit jaar gaat inpakkenDaar heeft ze goed over nagedacht!
Ik ga eens informeren bij het buurthuisquote:Op woensdag 28 april 2004 11:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Miss_D ik weet niet of het wat voor je is, maar ik zit sinds een half jaar op naailes.
Gewoon in een buurthuis, best een gezellig groep, de leeftijd varieert van 27-37 ongeveer, en inmiddels maak ik de meest prachtige dingen.
Informeer eens bij de plaatselijke stoffenwinkel of naaiwinkel. Het verbaasde mij hoeveel van dat soort cursussen er zijn.
En het is echt leuk, en superstoer om je eigen kleding te maken. Dan zit het namelijk altijd goed omdat je het gewoon op je eigen lijf kan maken.
Wat mooi!!! mister_d wil dus heeeel graag Gero, en ik stiekem ook welquote:En dan nog als laatste, ik heb mezelf laatst van mijn kerstbonus (die was in de vorm van Irischeques) een nieuw bestek kado gedaan. Van Gero, was niet goedkoop maar ook niet afgrijselijk duur en erg mooi. Het was de nieuwste uit de serie, dat was dus toeval, want het was ook de goedkoopste uit hun lijn op dat moment. Ik heb voor de 40-delige set gekozen (6-persoons) en dan kan ik altijd idd later nog alle nutteloze dingen als taartscheppen etc. apart bestellen.
Het is deze [afbeelding] De messen zijn lekker zwaar en liggen daardoor goed in de hand.
Daar krijg ik weleens folders van, ik denk omdat we redelijk in de buurt zitten (Veenendaal).... daar gaan we ook eens kijken.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:42 schreef livelink het volgende:
Syrena, goed gedaan hoor.
Miss_D, in Zeist zit ook Sola, daar hebben wij ons bestek vandaan. Best veel keus in verschillende prijsklasses. Ik vind het bestek van Brighteyes ook mooi. Komt GERO niet ook uit Zeist of zit ik nu van alles door elkaar te halen![]()
Mutsjequote:Op woensdag 28 april 2004 14:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik mis jullie nu al![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |