Okeequote:Op donderdag 22 april 2004 22:28 schreef daniman het volgende:
gooi op de mijne dan maar een slotje...
Ja was je ookquote:Op donderdag 22 april 2004 22:30 schreef daniman het volgende:
en toch was ik volgens mij wel eerder!
kijk das nou aardig heb ik er toch nog wat positiefs aanquote:Op donderdag 22 april 2004 22:29 schreef Mariposa het volgende:
Knorretje, Je mag omdat je arbeidsongeschikt bent ook een bedrag van ¤ 757 meenemen als kosten, omdat dit zo geregeld is voor mensen die chronische ziekten hebben. Dit scheelt dusa ook al weer!
nu hopen dat alicia net zo enthousiast isquote:Op donderdag 22 april 2004 22:41 schreef clauwheee het volgende:
Wat mooi Knor!!
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat niet zou zijn. Ik vin um echt errug kjoetquote:Op donderdag 22 april 2004 22:42 schreef Knorretje het volgende:
[..]
nu hopen dat alicia net zo enthousiast is![]()
de pop erin strakkies heeft denk ik nog de meeste aantrekkingskracht, maar dat mag de voorpret van ons niet meer bederven, Het opknappen leverde veel lol op, zowel van de pop (die gewassen moest worden want die was ook niet om aan te zien) het aankleden van de pop met alicia's oude prematuurkleertjes en het verven van het bedjequote:Op donderdag 22 april 2004 22:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat niet zou zijn. Ik vin um echt errug kjoet
Zo hebben jullie er allemaal iets aanquote:Op donderdag 22 april 2004 22:49 schreef Knorretje het volgende:
[..]
de pop erin strakkies heeft denk ik nog de meeste aantrekkingskracht, maar dat mag de voorpret van ons niet meer bederven, Het opknappen leverde veel lol op, zowel van de pop (die gewassen moest worden want die was ook niet om aan te zien) het aankleden van de pop met alicia's oude prematuurkleertjes en het verven van het bedje
quote:Op donderdag 22 april 2004 22:57 schreef lady-wrb het volgende:
cor en ik hebben vanmiddag heeeerlijk op een speeltuinbankje gezeten, terwijl luca lekker aan het spelen was. maakt dat kind op de een of andere manier een schuiver van de glijbaan...tand door zijn lip. hij huilde wel, maar toen hij bloed zag werd hij dus hysterisch. hij moest en zou een pleister eropwe hebben hem een hele tijd geprobeerd aan zijn verstand te brengen dat je geen pleister op een zere lip kan plakken, maar hij hield vol.
op een gegeven moment was ik het zo zat dat ik een pleister gepakt heb en die op zijn mond heb geplakttoen was het goed. pleister mocht er niet meer af.
hij ligt nu met pleister en al te slapen![]()
een klein beetje.... we vinden hem voornamelijk zielig, temeer hij vanavond helemaal niet lekker in zijn vel zat. naast de pleister bleek zijn wang dik geworden te zijn en ik geloof dat hij zich niet zo goed voelt. hij wou vanavond alleen maar op schoot zitten en tegen mij aanhangen en zo viel hij dus na een half uur in slaap (en dat terwijl we op visite waren)quote:Op donderdag 22 april 2004 23:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
![]()
Moesten jullie stiekum niet een beetje lachen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |