Heerlijk hè, die kinderenquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:10 schreef Angel22 het volgende:
Damey heeft ook iets gemaakt op de psz... het zit in een zelfgemaakte schoudertas en hij mocht niet zeggen dat er een ketting in zat![]()
![]()
Maar goed ik wacht braaf tot moederdag
* Bright gaat straks even langs de etosquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:36 schreef Karin het volgende:
Goed dat je het zegt ET, ga ik morgen even halen voor de oma's.
Je kunt zo'n gipsset kant en klaar kopen, met lijst en al. Ik denk dat het wel te vinden is op de knutselafdeling van de speelgoedwinkel.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:07 schreef Bright het volgende:
Ja ja... Het begint te komen: M O E D E R D A G
Dus we (lees: papa's) moeten wat verzinnen.
Dit jaar is papa Bright ook aan de beurt, want z'n vrouw is moeder van een prachtdochter.
Mijn idee: een fotolijstje met daarin in gips een afdruk van een voetje en een handje van Elise.
Maar ja ... waar haal ik zo'n lijstje vandaan? En kan (mag) de baby zomaar met haar handje in het gips? Het mengsel maken is niet zo moeilijk; ook iets dikker dan gewoonlijk. Mocht het niet helemaal glad zijn, dan kan dat met een kwastje en wat vloeibaarder gips netjes worden gedicht. Dat lukt wel, maar ...
Ik weet nergens een lijstje die dik genoeg is om zo'n plakje gips in op te bergen. Ideeën?
Hebben jullie nog andere ideeën voor moederdag?
'k heb niet veel verstand van speelgoedwinkels (nogquote:Op woensdag 28 april 2004 07:48 schreef Toeps het volgende:
[..]
Je kunt zo'n gipsset kant en klaar kopen, met lijst en al. Ik denk dat het wel te vinden is op de knutselafdeling van de speelgoedwinkel.
Ik weet niet hoe het nu zit, we hebben ooit zo'n ding gemaakt van mijn broertje, maar da's al weer 5 jaaar geleden.quote:Op woensdag 28 april 2004 07:54 schreef Bright het volgende:
[..]
'k heb niet veel verstand van speelgoedwinkels (nog), maar mijn idee is eigenlijk dat ze voornamelijk nog nintendo en soortgelijke dingen verkopen; is dat het speelgoed voor onze kinderen? bah!
Maar misschien zou ik daar eens kunnen kijken. Ik zit alleen met een tijdsprobleem; donderdagmiddag gaan we op vakantie en komen pas die vrijdag 5 mei terug ...
(ja, natuurlijk ben ik veel te laat met dit idee gekomen; papa's schuld!)
Ik werk er en ben blij dat ik nu een keer mag roepen dat we allemaal vreselijke onzin verkopen! Maar in de zomer zijn er wel leukere dingen bij vind ikquote:Op woensdag 28 april 2004 07:54 schreef Bright het volgende:
[..]
'k heb niet veel verstand van speelgoedwinkels (nog), maar mijn idee is eigenlijk dat ze voornamelijk nog nintendo en soortgelijke dingen verkopen; is dat het speelgoed voor onze kinderen? bah!
Zou graag willen maar het is een heel groot word documentquote:Op woensdag 28 april 2004 23:13 schreef Jessicaa het volgende:
Wat leuk babyfeet.
Sjowen!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |