Neen.quote:Op zondag 25 april 2004 17:52 schreef Jordy-B het volgende:
als er begeleiding ouder dan 18 bij is, mag je toch gewoon naar binnen?
Idd. Shit man, net alsof leeftijd daar zoveel invloed bij heeft. Verstand speelt een veel grotere rol.quote:Op zondag 25 april 2004 17:53 schreef Toeps het volgende:
Kill Bill 2 is ook wel een hele bloederige film hè... Stel je voor dat je het thuis na wilt gaan doen...
Helaas niet.quote:Op zondag 25 april 2004 17:57 schreef honest het volgende:
zie je eruit als 12.....ach kan je misschien nog goedkoop mee
met het openbaar vervoer![]()
quote:Op zondag 25 april 2004 18:02 schreef mwsmit het volgende:
die kinderen van 15 zitten toch alleen maar te bellen in de bioscoop.
Zou niet de eerste keer zijn dat deze "types" met hun stoer gelul en puberaal gegiechel de film verpesten.quote:Op zondag 25 april 2004 17:55 schreef Marruk het volgende:
Mooi zo, dat 15 jaar oude grut moeten ze pertinent weigeren in de bioscoop al gaat het om de film pipo en da parelridder![]()
En die van mij is verpestquote:Op zondag 25 april 2004 18:19 schreef Unity het volgende:
Hahahahahahaha! Thanks, you just made my day!![]()
quote:Op zondag 25 april 2004 18:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat deze "types" met hun stoer gelul en puberaal gegiechel de film verpesten.
Zou niet de eerste keer zijn dat 'ouderen' compleet off-topic reageren met hersenloos gebral wat totaal niet ter zake doetquote:Op zondag 25 april 2004 18:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat deze "types" met hun stoer gelul en puberaal gegiechel de film verpesten.
Goed we zullen stoppen met hem te bashen we gaan jou wel bashenquote:Op zondag 25 april 2004 18:59 schreef koffiegast het volgende:
komop niet die gozer ff bashe.... :/
Anyways ik vind het zelf ook grote onzin, er wordt in dit topic over jongeren gepraat alsof ze allemaal hetzelfde zijn, ik ben zelf dan 16 jaar en mag naar binnen... maar ik ga niet me tijd verdoen aan de bios... altijd van die domme hangjongeren en zoals jullie al zeiden van die domme giechelaars, popcorn gooiers, schreeuwen en weet ik allemaal wel niet... Koop/Huur gewoon de film zodra ie verkrijgbaar is.... anderzijds download je een engels gesproken van het netMet hoog verstand zoals jij zou dat moeten kunnen ?
Daar zit geen uitdaging in.quote:Op zondag 25 april 2004 19:07 schreef scollon het volgende:
[..]
Goed we zullen stoppen met hem te bashen we gaan jou wel bashen
Ik weet het, heb hem al gezien.quote:Op zondag 25 april 2004 18:33 schreef s9601694 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Erg goede zaak, laat de grote mensen maar lekker met rust! ennee Finding Nemo is toch ook een hele leuke film....![]()
Waarmee je meteen bewijst dat je werkelijk 15 jaar bent.quote:Op zondag 25 april 2004 18:34 schreef TC03 het volgende:
Toch leuk om te weten dat ik met mijn 15 jaar meer verstand heb dan bijna alle mensen uit dit topic bij elkaar zeg. Sjeuzs.![]()
Ja, het is natuurlijk achterlijk om te denken dat er daadwerkelijk mensen van 15 bestaan die rustig een film willen kijken.quote:Op zondag 25 april 2004 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarmee je meteen bewijst dat je werkelijk 15 jaar bent.
quote:Ik: Mag ik 2 kaartjes voor Gothika
Doos achter de kassa: Hoe oud ben jij?
Ik:Elf
Doos achter de kassa: :
Ik:2 Kaartjes voor Gothika a.u.b
sinds waneer krijg je boetes in de bioscoop ?quote:Op maandag 26 april 2004 02:26 schreef Notorious het volgende:
Nep snor en petje dragen.
Die boetes die de bioscopen krijgen zijn fucking hoog. Dus bedank de regering maar met hun nutteloze shit.
Ik vind het echt onzin. Als die film op TV komt kunnen ze je ook niet verbieden om te kijken waarom zou het in de bioscoop dan niet mogen?
[..]
![]()
jij niet,de bioscoop zelfquote:Op maandag 26 april 2004 07:17 schreef SynXteR het volgende:
[..]
sinds waneer krijg je boetes in de bioscoop ?
Jij bent eigenlijk ook maar zielige kinderachtige kneus.quote:Op zondag 25 april 2004 19:07 schreef scollon het volgende:
[..]
Goed we zullen stoppen met hem te bashen we gaan jou wel bashen
Sooooo true.....quote:Op zondag 25 april 2004 18:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
correctquote:Op zondag 25 april 2004 18:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En toen kwam Ronnie Reus met de melding dat jij op zijn plek zitquote:Op maandag 26 april 2004 11:34 schreef funmaster het volgende:
@TS: Tip:
1: Ga naar Pathé Arena (In Amsterdam, vlakbij de Amsterdam ArenA)
2: Koop een kaartje voor een film die wel geschikt is voor jouw leeftijd
3: In plaats van dat je naar die ene film gaat, ga je naar Kill Bill 2 toe.
Bij Pathé Arena kun je namelijk naar alle films gaan met één kaartje, ze controleren namelijk niet bij de zaal, maar namelijk bij de ingang van de bioscoop. LET OP: Doe dit op eigen risico, want ik weet niet precies of dit nog geldt.
Mijn vader zei van 'ja die controleren ook, je komt er niet in, er wordt streng gecontroleerd'. Niet dat ik het er verder blij laat zitten hoorquote:Op maandag 26 april 2004 10:43 schreef donderopman het volgende:
waarom heb je je pa de kaartjes dan niet laten halen. en dan kan je gewoon doorlopen omdat die gasten die de kaartjes afscheuren niet meer controleren.
Ik vond mijn manier beterquote:Op maandag 26 april 2004 19:33 schreef Imperium het volgende:
ik ging eerst met me broer (dies 18) en ik ben dus ook 15. nou het ging dus zo:
ik: 2 voor Kill bill 2 a.u.b
wijf achter kassa: mag ik jouw leeftijd weten a.u.b?
ik: 6
wijf achter kassa: even serieus..
ik: nou vooruit 7
wijf achter kassa: *glimlacht* nouja
ik: *bigsmile*
wijf achter kassa: alsjeblieft 2 kaartjes voor KB2, Veel plezier.
ik: zal wel lukken
zo los je dat op hier
en anders haalt me broer de kaartjes, geeft er 1 aan mij en we lopen naar boven, en dan hard grijnzen als de kassamedewerkster boos naar je kijkt.
Staat toch ook op je OV??quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:32 schreef Here_Jezus het volgende:
Ik krijg korting omdat ik een OV heb.
in eerste instantie geloven ze neit dat ik 18 ben maja.
Mja maar ze vragen vaak om een geldig ID-Bewijs en hoe raar het ook zou klinken, een OV is dat niet.quote:Op dinsdag 27 april 2004 02:24 schreef TFM het volgende:
[..]
Staat toch ook op je OV??
ja idd zwaar irritant. maar aan de andere kant heb je ook jongeren (al zijn t er misschien maar weinig) die ook normaal naar n film kunnen kijken. Me broertje mocht laatst in Hasselt, Belgie de bios niet in voor Secret Window met Johnny Depp. Enige gelukje toen was dat t ons werd vertelt door n wel zeer aantrekkelijke cashierequote:Op zondag 25 april 2004 18:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze dat ook wel aannemen..quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:04 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Mja maar ze vragen vaak om een geldig ID-Bewijs en hoe raar het ook zou klinken, een OV is dat niet.
het is juist heel logisch dat je ov niet een geldig id is. dat komt omdat mensen onder de 18 die naar de universiteit gaan ook een ov kunnen krijgen. oftewel je bent 16 en hebt ov, en gaat dingen doen die pas vanaf 18 jaar zijn toegestaan.quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:04 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Mja maar ze vragen vaak om een geldig ID-Bewijs en hoe raar het ook zou klinken, een OV is dat niet.
Jep, bij de Arena heb je dat ookquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:08 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
het is juist heel logisch dat je ov niet een geldig id is. dat komt omdat mensen onder de 18 die naar de universiteit gaan ook een ov kunnen krijgen. oftewel je bent 16 en hebt ov, en gaat dingen doen die pas vanaf 18 jaar zijn toegestaan.
enne voor de TS: ze controleren bij pathe de kuip totaal niet, gewoon kaartjes voor een andere film kopen, en bij kill bill 2 naar binnen gaan, doe t wel door de weeks, dan heb je veeel minder mensen in de zaal zelf zitten
quote:Op zondag 25 april 2004 18:44 schreef seto het volgende:
Toch leuk om te weten dat zij wel naar binnen mogen en jij niet
Dat jij 14 bent en eruit ziet als 12 wil niet zeggen dat ik dat ook benquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nou...
Mja, en dan standaard met een ID-kaart op zak lopen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:28 schreef ChicaneBT het volgende:
Hahaha ja sorry moet je maar snel 16 worden he.
Ja, kopietje natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mja, en dan standaard met een ID-kaart op zak lopen..
je brengt me op een "photoshop" idee :pquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:36 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ja, kopietje natuurlijk.
quote:Op zondag 25 april 2004 17:51 schreef TC03 het volgende:
Wil ik naar Kill Bill 2, vragen ze ineens: "hou oud ben je?" Ik: "euh, 15". "Ja sorry dan mag je er niet in, ook al is er begleiding bij". Ik:.
Andere bioscoop proberen, ik zeggen dat ik 16 was, willen ze identiteitsbewijs!. Kwam ik er ook niet in.
Ben ik nog niet naar Kill Bill 2 geweest, terwijl ik me er al de hele week op verheugde. Grrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOLquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat jij 14 bent en eruit ziet als 12 wil niet zeggen dat ik dat ook ben![]()
.
Ik ook. Ze moeten eigen van 16 ook gewoon weigerenquote:Op maandag 26 april 2004 11:12 schreef TFM het volgende:
[..]
Sooooo true.....
Vind het misschien zelfs daarom, afgezien van of de tere kinderziel het wel aan kan, het een goede zaak dat het zo is.![]()
Als ik er had gestaan was er een telefoontje gegaan naar het politiebureau. Pedoquote:Op woensdag 28 april 2004 16:46 schreef Heintje het volgende:
Ik ben van de week gewoon met mijn vriendin (15) naar Kill Bill 2 geweest. Bij Pathe Eindhoven.
En dan, wat kunnen die daar aan doen? Mij arresteren omdat ik haar meeneem naar een film die voor 16 jaar en ouder is?quote:Op woensdag 28 april 2004 16:54 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Als ik er had gestaan was er een telefoontje gegaan naar het politiebureau. Pedo![]()
Whehehehequote:Op zondag 25 april 2004 18:33 schreef s9601694 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Erg goede zaak, laat de grote mensen maar lekker met rust! ennee Finding Nemo is toch ook een hele leuke film....![]()
het probleem ligt niet bij de regering, maar bij ouders die er niet consequent tegen optreden, dat bericht laatst over die Franse eicel die de film "Scream" had gezien en op dezelfde wijze een aantal lui had vermoord met ook nog eens precies zo'n masker bewijst maar weer dat niet iedereen geestelijk klaar is voor zulke filmsquote:Op woensdag 28 april 2004 19:27 schreef Skv het volgende:
WAt een huillies daar bij de regering. Als iemand een film wil zien moet ie et toch zelf weten
Gelukkig schakelt de TV automatisch uit als hij een <16-jarige detecteert!quote:Op maandag 3 mei 2004 19:46 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
het probleem ligt niet bij de regering, maar bij ouders die er niet consequent tegen optreden, dat bericht laatst over die Franse eicel die de film "Scream" had gezien en op dezelfde wijze een aantal lui had vermoord met ook nog eens precies zo'n masker bewijst maar weer dat niet iedereen geestelijk klaar is voor zulke films
Nee hoor..quote:Op maandag 3 mei 2004 20:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gelukkig schakelt de TV automatisch uit als hij een <16-jarige detecteert!
Ik wil wel naast je op de bank gaan zitten en dan de tv héél snel uitzetten wanneer er iets 16+ op komt hoorquote:Op maandag 3 mei 2004 20:38 schreef Webdevel het volgende:
[..]
Ow niet ?![]()
NM, zoek het zelf maar uitquote:Geslacht: Man
ik ben nieteens verplicht dat te doen maar doe het wel... *huh*?quote:Op maandag 3 mei 2004 20:47 schreef WeirdMicky het volgende:
echt jonge kinderen zijn irritant, maar het nep-moraalridder gedrag waar de TS het over heeft is om te kotsen
word je gewoon verplicht de film te downloaden
wellicht moet je wat duidelijker zijn over wat je niet snaptquote:Op maandag 3 mei 2004 20:53 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik ben nieteens verplicht dat te doen maar doe het wel... *huh*?
Wat schattig...quote:Op woensdag 5 mei 2004 02:21 schreef Imperium het volgende:
houd je bek man.. alleen omdat jij ouder dan 16 bent zeik je de rest maar af? er bestaan ook nog mensen van 15 die zich wel kunnen gedragen..
stumper
quote:Op maandag 26 april 2004 01:43 schreef BrianMay het volgende:
Ik ging laatst naar Gothika (16+) vragen ze om mijn leeftijd bij Pathé (Ik ben 18)
Dat gesprek ging ongeveer zo:
Ik: Mag ik 2 kaartjes voor Gothika
Doos achter de kassa: Hoe oud ben jij?
Ik:Elf
Doos achter de kassa: :![]()
![]()
Ik:2 Kaartjes voor Gothika a.u.b
Ik wil ook wel mee, met mijn ouwe kop hebben we die kaartjes zo in handenquote:Op zondag 25 april 2004 18:04 schreef sleepflower het volgende:
Waar woon je? Ik wil wel even met je meegaan, hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |