ze zouden er nu toch iets moois van kunnen maken tot aan de zomercliff zou je zo denken.quote:Op zondag 25 april 2004 18:09 schreef Markie-Mark het volgende:
Eindelijk...
De schrijvers van ONM beginnen weer een beetje verstand te krijgen. Na maanden van korte doelloze verhaallijntjes zijn we eindelijk weer teruggekeerd bij de grote verhaallijn met een geweldige twist aan het eind van vrijdags aflevering
Hopelijk weten ze het niveau nu vast te houden tot het eind van dit seizoen en kunnen we blijven genieten van Arthur, Hugo Claire Niels, het enige ECHT boeiende in ONM
Volgende week gaat het in elk geval over de "pudding" van Duuk.quote:Op zondag 25 april 2004 18:47 schreef Wup het volgende:
de ene week is het top en de week daarna is het helemaal pudding.
haha, en Aafke de keuken schoonmaken natuurlijjk.quote:Op zondag 25 april 2004 19:14 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop niet dat we live te zien krijgen hoe Joyce Duuks kwakkie kapot laat vallen
Heeft Lisette ook haar zinnen gezet op de 'pudding' van Duuk?quote:Op zondag 25 april 2004 18:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Volgende week gaat het in elk geval over de "pudding" van Duuk.
Twee. Net als Tuur. Hij kreeg ze er na de geboorte van Tara bij.quote:Op zondag 25 april 2004 20:21 schreef soapie het volgende:
Lisette zal toch wel afgeknapt zijn op Duuk na zijn afwijzing, of heeft ze zo'n enorme plaat voor d'r kop??!!
Ik dacht dat hij nog de groente van Hak of Bonduelle zat te verhapstukken.quote:Op zondag 25 april 2004 22:57 schreef Svensational het volgende:
Ook Marc Krone alias Martin Hagen is genomineerd voor een award. Hij speelt in "Merrily We Roll Along"!
Pauline van Rhenen gaat na ONM ook weer het theater in.quote:Op zondag 25 april 2004 22:40 schreef Svensational het volgende:
Margot van Doorn (Merel) is genomineerd voor een musical-award voor beste vrouwelijke hoofdrol in een kleine productie.
Ik wist helemaal niet dat Margot musical deed!
[TVP] Heb je nou nog steeds deze avater?quote:Op zondag 25 april 2004 22:57 schreef Svensational het volgende:
Ook Marc Krone alias Martin Hagen is genomineerd voor een award. Hij speelt in "Merrily We Roll Along"!
Acteur Hugo Konings (Abel Hagen) in de recycling...quote:Op maandag 26 april 2004 19:43 schreef SpaceAce het volgende:
Hey... die jongen die net met dat zwangere meisje binnenkwam (in het ziekenhuis)... Das toch Abel?
Die had toch ook dezelfde ziekte als Lotje (MS). Alleen Abel is toen dood gegaan...
ja.. ja..
Die jaquote:Op maandag 26 april 2004 19:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Acteur Hugo Konings (Abel Hagen) in de recycling...
Combinatie van pillen en alcohol, die door Ravi naar binnen werd gesmokkeld.quote:Op maandag 26 april 2004 19:43 schreef SpaceAce het volgende:
Hey... die jongen die net met dat zwangere meisje binnenkwam (in het ziekenhuis)... Das toch Abel?
Die had toch ook dezelfde ziekte als Lotje (MS). Alleen Abel is toen dood gegaan...
ja.. ja..
ik hoop dat Claire niks van um heel laat....quote:Op maandag 26 april 2004 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat is die Frommelmans een gore klootzak! Claire zomaar de schuld geven, terwijl hij zelf de aspirine toediende.
Ik hoop dat ze hem eens flink voor z'n arrogante kop rost!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 26 april 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
ik hoop dat Claire niks van um heel laat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |