een hert of een ree 1 van die twee en dat rijmtquote:Op zondag 25 april 2004 02:46 schreef Timens het volgende:
Och kiek s... das zeeeer vervelend...
Anyway ben je er nou al achter wat voor dier t precies was? Of ben ik na analfabetisch bezig?
JE LIEGT!quote:Op zondag 25 april 2004 02:48 schreef Loedertje het volgende:
Hertensoep!!
De mamma van Bambiquote:Op zondag 25 april 2004 02:47 schreef ook_gek het volgende:
oke nu is de vraag. WTF zat er nu aan de voorkant!!!!!
Want daar heb ik geen antwoord op![]()
JIJ LEKT!quote:Op zondag 25 april 2004 02:48 schreef Insomaniac het volgende:
JE LIEGT!
IK HEB MN MOND GESPOELD! EN MN TAMPON ZIT OOK RECHT!quote:Op zondag 25 april 2004 02:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
JIJ LEKT!
Die heeft wel een lief meisje als laatst gezien. Z,n tijd was gekomen.quote:Op zondag 25 april 2004 02:47 schreef nikky het volgende:
maar ik heb hem gezien *ril* hij keek naar de auto toen ik hem raakte
dat kan niet. Want die is dood geschoten. Of was dat een stunt hert in die filmquote:Op zondag 25 april 2004 02:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De mamma van Bambi.
Nee alleen als je een koe aan rijd ben je er voor verzekerdquote:Op zondag 25 april 2004 02:52 schreef kibber het volgende:
Heb je nog wat vlees van dat beest op je auto liggen?
Nee ff serieus.. Ben je hiervoor eigenlijk verzekerd?
Nee hij ligt daar om iedereen in het oootje te nemenquote:Op zondag 25 april 2004 02:53 schreef kibber het volgende:
Is ie trouwens dood?
Ik zie geen compleet lichaam... Maar neem inderdaad aan dat als je dat beest met 140 geraakt hebt dat ie dood is.. Dat bedoelde ik dus ook met de verzekering...quote:Op zondag 25 april 2004 02:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hij ligt daar om iedereen in het oootje te nemen![]()
En andere herten hebben takken gegooid op andere auto,s. Om die ook te laten schrikken.
Dat hoop ik maar voor m'n baasquote:Op zondag 25 april 2004 02:52 schreef kibber het volgende:
Heb je nog wat vlees van dat beest op je auto liggen?
Nee ff serieus.. Ben je hiervoor eigenlijk verzekerd?
Neem het hert mee als bewijsquote:Op zondag 25 april 2004 02:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar voor m'n baas
En voor jou.. Het is dus een lease auto?quote:Op zondag 25 april 2004 02:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar voor m'n baas
ik neem ook wel aan dattie dood is. we hebben nl ook niks kunnen vinden in de bermquote:Op zondag 25 april 2004 02:55 schreef kibber het volgende:
[..]
Ik zie geen compleet lichaam... Maar neem inderdaad aan dat als je dat beest met 140 geraakt hebt dat ie dood is.. Dat bedoelde ik dus ook met de verzekering...
Tuurlijk knul! Zo'n hert kan makkelijk een auto frontaal hebben met 120 KM/ph!quote:Op zondag 25 april 2004 02:56 schreef Timens het volgende:
Maar euh 140... als je 120 had gereden had ie mischien nog geleefd, nu probeer ik je geen schuld in te praten hoor
Nee dat lijkt maar zoquote:Op zondag 25 april 2004 02:56 schreef Timens het volgende:
Maar euh 140... als je 120 had gereden had ie mischien nog geleefd, nu probeer ik je geen schuld in te praten hoor
Ik denk niet dat het hert het bij 120 had overleeft. Of de koplamp van de auto for that matter.quote:Op zondag 25 april 2004 02:57 schreef kibber het volgende:
[..]
En voor jou.. Het is dus een lease auto?
Je reed natuurlijk wel te hard
ik reed te hardquote:Op zondag 25 april 2004 02:57 schreef kibber het volgende:
[..]
En voor jou.. Het is dus een lease auto?
Makkelijk!quote:Op zondag 25 april 2004 02:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk knul! Zo'n hert kan makkelijk een auto frontaal hebben met 120 KM/ph!.
ja hoorquote:Op zondag 25 april 2004 02:56 schreef Timens het volgende:
Zullen we een test doen?quote:Op zondag 25 april 2004 02:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk knul! Zo'n hert kan makkelijk een auto frontaal hebben met 120 KM/ph!.
Ik denk niet dat het hert remsporen heeft achter gelatenquote:Op zondag 25 april 2004 02:57 schreef kibber het volgende:
We waren op weg naar de geweldige Onzin meet in A'damquote:Op zondag 25 april 2004 02:59 schreef twiFight het volgende:
pff wat doe je dan ook bij drachten in de buurt
allemaal tuig daarzo
Daar gaat het niet om. Je baas gaat geen schade betalen omdat jij te hard hebt gereden natuurlijk..quote:Op zondag 25 april 2004 02:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het hert het bij 120 had overleeft. Of de koplamp van de auto for that matter.
F&F of CUL?quote:Op zondag 25 april 2004 03:00 schreef Brennie het volgende:
Ik vind het nou ook niet onzin horen btw
Kick to LFquote:Op zondag 25 april 2004 03:00 schreef Brennie het volgende:
Ik vind het nou ook niet onzin horen btw
Ik ben geen hert:(quote:Op zondag 25 april 2004 02:59 schreef kibber het volgende:
[..]
Zullen we een test doen?
We zetten die gast op een willekeurige weg en rijden hem met 120 aan.. Als ie nog leeft heeft hij gelukkig anders gaan we BBQ'en
Hoe ga je dat bewijzen danquote:Op zondag 25 april 2004 03:00 schreef kibber het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Je baas gaat geen schade betalen omdat jij te hard hebt gereden natuurlijk..
Het hert niet maar je auto wel...quote:Op zondag 25 april 2004 02:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het hert remsporen heeft achter gelaten
En ga jij maar eens bewijzen dat je 140 gereden hebt![]()
V&A?quote:Op zondag 25 april 2004 03:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
F&F of CUL?.
Hoeft ook nietquote:Op zondag 25 april 2004 03:01 schreef Timens het volgende:
[..]
Ik ben geen hert:(
Zoals je vast weet doe ik ieder die een beest wat aandoet een strop om.. dus doe maar nietquote:Op zondag 25 april 2004 03:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kick to LF
Want het is een levens stijl om een dier dood te rijden
Gho stoer hoorquote:Op zondag 25 april 2004 03:01 schreef Caesu het volgende:
ik heb hier een dood hert onder Ctrl-V staan
Niet aan te raden met meerdere mods hier, en zowiezo nietquote:Op zondag 25 april 2004 03:01 schreef Caesu het volgende:
ik heb hier een dood hert onder Ctrl-V staan
Die andere automobilisten kunnen zeggend at je te hard gereden hebt.. Ik zou het niet weten maar toch zou ik ermee uitkijkenquote:Op zondag 25 april 2004 03:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe ga je dat bewijzen dan
Heej dat is waar ja. Jij hate mij toen in die katten topicsquote:Op zondag 25 april 2004 03:02 schreef Brennie het volgende:
[..]
Zoals je vast weet doe ik ieder die een beest wat aandoet een strop om.. dus doe maar niet
Tja als je me dood wil ok, maar is beetje nutteloos om op een zinloos mens te testen of een hert het overleefdquote:Op zondag 25 april 2004 03:01 schreef kibber het volgende:
[..]
Hoeft ook niet![]()
Wat boeit mijn baas dat. Het is geen oetlul.quote:Op zondag 25 april 2004 03:00 schreef kibber het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Je baas gaat geen schade betalen omdat jij te hard hebt gereden natuurlijk..
hij was wat kleinerquote:Op zondag 25 april 2004 03:02 schreef gelly het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 april 2004 03:02 schreef gelly het volgende:
[afbeelding]
Ja he.. jij wou kijken of dat hert het overleefd had met 120... Dan moet je niet lullig doen en het proef konijn zijnquote:Op zondag 25 april 2004 03:03 schreef Timens het volgende:
[..]
Tja als je me dood wil ok, maar is beetje nutteloos om op een zinloos mens te testen of een hert het overleefd
Naja haten, op dat gebied wel misschienquote:Op zondag 25 april 2004 03:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heej dat is waar ja. Jij hate mij toen in die katten topics
Dat is een mannetje Inso.quote:Op zondag 25 april 2004 03:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]!!!!!!!!! Arrum sielug bambimama!
best welquote:Op zondag 25 april 2004 03:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gho stoer hoor![]()
en.. hoe was de meet?quote:Op zondag 25 april 2004 03:00 schreef gelly het volgende:
[..]
We waren op weg naar de geweldige Onzin meet in A'dam
Vooruit dan maar weerquote:Op zondag 25 april 2004 03:04 schreef kibber het volgende:
[..]
Ja he.. jij wou kijken of dat hert het overleefd had met 120... Dan moet je niet lullig doen en het proef konijn zijn
Door jou mag ik niet meer in katten topics reagerenquote:Op zondag 25 april 2004 03:04 schreef Brennie het volgende:
[..]
Naja haten, op dat gebied wel misschien
Via Assen of via L'warden naar Amsterdam ? Ik woon in Roden gekquote:Op zondag 25 april 2004 03:05 schreef twiFight het volgende:
[..]
en.. hoe was de meet?![]()
anyway, common knowledge of via assen of via leeuwarden te gaan
ben trouwens nog verbaasd dat er herten/reeen leven, de natuur wordt
zo langzamerhand flink de vernieling in geholpen daar
Ja dat hoorde ik ook. Een 1 of andere nikky met een auto zou dat doen.....quote:Op zondag 25 april 2004 03:05 schreef twiFight het volgende:
de natuur wordt
zo langzamerhand flink de vernieling in geholpen daar
jij hebt "hert" ingetoetst op google image search of niet somsquote:Op zondag 25 april 2004 03:02 schreef gelly het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij is het beest in tientallen stukken uiteengereten, er was iig niks herkenbaars te vinden.quote:Op zondag 25 april 2004 03:06 schreef paniekzaaier het volgende:
Heb je dat karkas met z'n tweeën van de weg af kunnen slepen?
Serieus?quote:Op zondag 25 april 2004 03:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Door jou mag ik niet meer in katten topics reageren
Maar toch vind ik je lief
wil je die foto ff weghalen als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 25 april 2004 03:04 schreef kibber het volgende:
knip
Ja, jij hebt m van dichtbij gezien!quote:Op zondag 25 april 2004 03:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat is een mannetje Inso.
Het zou leuker zijn als beiden het verhaal konden na vertellen.quote:Op zondag 25 april 2004 03:05 schreef Brennie het volgende:
Lekker belangrijk allemaal, al was die auto compleet totallos, als je het er maar levend vanaf brengt!
Nee, ik heb de foto vlak voor het ongeluk gemaakt. Wat denk je zelf ?quote:Op zondag 25 april 2004 03:06 schreef twiFight het volgende:
[..]
jij hebt "hert" ingetoetst op google image search of niet soms
we hebben wel het glas van de koplamp gevonden in allemaal kleine stukjesquote:Op zondag 25 april 2004 03:06 schreef paniekzaaier het volgende:
Heb je dat karkas met z'n tweeën van de weg af kunnen slepen?
knipquote:Op zondag 25 april 2004 03:05 schreef Timens het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer
Nou ja 1 van dequote:Op zondag 25 april 2004 03:07 schreef Brennie het volgende:
[..]
Serieus?
Wel heb niet zitten klagen bij mods hoor!
Thanks
Jij bent ( op kattentopics na) ook ok
Ik heb het hele beest niet gezien, was met m'n radio aan het prutsen. Zat er een joekeloekus onder het beest Nikky ?quote:Op zondag 25 april 2004 03:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, jij hebt m van dichtbij gezien!!!!!
Das waar, arm beestjequote:Op zondag 25 april 2004 03:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het zou leuker zijn als beiden het verhaal konden na vertellen.
* Brennie houd van dieren
Doeiquote:Op zondag 25 april 2004 03:08 schreef kibber het volgende:
[..]
foto
ik denk dat je wat meer naar onder had moeten scrollen bij de resultsquote:Op zondag 25 april 2004 03:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, ik heb de foto vlak voor het ongeluk gemaakt. Wat denk je zelf ?
geen succesquote:Op zondag 25 april 2004 03:08 schreef kibber het volgende:
[..]
knip
Jawel juist veelquote:Op zondag 25 april 2004 03:09 schreef Brennie het volgende:
[..]
Das waar, arm beestje
Maarja.. wat kun je eraan doen, helemaal geen moer.
Dat wordt dus schrobben morgen.quote:Op zondag 25 april 2004 03:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Volgens mij is het beest in tientallen stukken uiteengereten, er was iig niks herkenbaars te vinden.
Ahaquote:Op zondag 25 april 2004 03:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ja 1 van de
op een gegeven moment lulde 1 modje en 2 fa,s tegen me aan
Dat het niet goed was blaat blaat blaat
Nou ja mogen ze gaan zeuren over die 140KM.quote:Op zondag 25 april 2004 03:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Volgens mij is het beest in tientallen stukken uiteengereten, er was iig niks herkenbaars te vinden.
Ja ok, maar de situatie opzich , op dat moment.quote:Op zondag 25 april 2004 03:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jawel juist veel
zorgen dat ze niet op de weg kunnen komen.
Geen auto meer rijden.
PSSST ik ben best een lief jongetje hoor. Ik zal je nog eens kunnen verbazenquote:Op zondag 25 april 2004 03:10 schreef Brennie het volgende:
[..]
Aha
Wel.. het waren wel heftige discussies ook.
dat weet ikquote:Op zondag 25 april 2004 03:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
PSSST ik ben best een lief jongetje hoor. Ik zal je nog eens kunnen verbazen![]()
Zie je wel dat ik een lief jongejte ben hihihihquote:Op zondag 25 april 2004 03:11 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja ok, maar de situatie opzich , op dat moment.
Zorgen voor een veilige leefomgeving voor het dier en dus ook de mens zou echt moeten idd!
Jup, ze hebben dan meestal wel van die hekken ofzo zodat ze de weg niet op kunnen schieten... maar dat zou idd overal moeten zijn, tis het arme beestjes schuld ook niet, die van jouw ook niet nikkyquote:Op zondag 25 april 2004 03:11 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja ok, maar de situatie opzich , op dat moment.
Zorgen voor een veilige leefomgeving voor het dier en dus ook de mens zou echt moeten idd!
Geloof ik best hoorquote:Op zondag 25 april 2004 03:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
PSSST ik ben best een lief jongetje hoor. Ik zal je nog eens kunnen verbazen![]()
SSSSST m,n imago!!!!quote:Op zondag 25 april 2004 03:12 schreef nikky het volgende:
[..]
dat weet ik![]()
Idd !quote:Op zondag 25 april 2004 03:13 schreef Timens het volgende:
[..]
Jup, ze hebben dan meestal wel van die hekken ofzo zodat ze de weg niet op kunnen schieten... maar dat zou idd overal moeten zijn, tis het arme beestjes schuld ook niet, die van jouw ook niet nikky
Wij liggen goed op een lijn zeg :-)quote:Op zondag 25 april 2004 03:13 schreef Brennie het volgende:
[..]
Idd !
Mooi neuken dan maarquote:Op zondag 25 april 2004 03:13 schreef Brennie het volgende:
[..]
Geloof ik best hoor
Ik was 2 weken geleden onderweg naar hoenderloquote:Op zondag 25 april 2004 03:13 schreef Timens het volgende:
[..]
Jup, ze hebben dan meestal wel van die hekken ofzo zodat ze de weg niet op kunnen schieten... maar dat zou idd overal moeten zijn, tis het arme beestjes schuld ook niet, die van jouw ook niet nikky
quote:Op zondag 25 april 2004 03:13 schreef Timens het volgende:
[..]
Jup, ze hebben dan meestal wel van die hekken ofzo zodat ze de weg niet op kunnen schieten... maar dat zou idd overal moeten zijn hekken zijn nu niet meer nodig dankzij nikky
Imago weer oppoetsen?quote:Op zondag 25 april 2004 03:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mooi neuken dan maar
En die stert door de honger straksquote:Op zondag 25 april 2004 03:17 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
Arm kind, nu helemaal alleen zonder mamma
Alleen het beste voor de diertjes imoquote:Op zondag 25 april 2004 03:15 schreef Timens het volgende:
[..]
Wij liggen goed op een lijn zeg :-)
Nee leidingen door spuitenquote:Op zondag 25 april 2004 03:17 schreef Brennie het volgende:
[..]
Imago weer oppoetsen?
Nee nikky komt daar dagelijksquote:Op zondag 25 april 2004 03:18 schreef Caesu het volgende:
toen ik zuidhorn naar lauwersoog reed waren ze er ook weleens 's avond maar tegenwoordig niet meer.
Tjezusquote:Op zondag 25 april 2004 03:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee leidingen door spuiten
kan er op de fiets heen, is niet zover weg, maar ik heb al drank opquote:Op zondag 25 april 2004 03:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En die stert door de honger straks![]()
Laten we met z,n alle het kindje zoeken van het hertje
Je hebt er ook een paar onder de auto gehad ?quote:Op zondag 25 april 2004 03:18 schreef Caesu het volgende:
toen ik zuidhorn naar lauwersoog reed waren ze er ook weleens 's avond maar tegenwoordig niet meer.
Dan ben jij ook een gevaar voor de hertenquote:Op zondag 25 april 2004 03:19 schreef twiFight het volgende:
[..]
kan er op de fiets heen, is niet zover weg, maar ik heb al drank op
En toch ben ik liefquote:Op zondag 25 april 2004 03:18 schreef Brennie het volgende:
[..]
Tjezus
jawel hoor er liep nog 1tjequote:Op zondag 25 april 2004 03:16 schreef twiFight het volgende:
[..]
nee weet ikquote:Op zondag 25 april 2004 03:13 schreef Timens het volgende:
[..]
HEY! dat was maar EEN KEER en het was een SCHAAP en ik was NUCHTER podtverdrie!quote:Op zondag 25 april 2004 03:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan ben jij ook een gevaar voor de herten
Want jij hebt sex met de gekste dingen als je dronken bent
Sommige mensen doen hun lichten AAN als het donker is Nikkyquote:Op zondag 25 april 2004 03:20 schreef nikky het volgende:
nee weet ikhet is gewoon allemaal weiland daar en idd geen hekken. en er staan geen lantaarnpalen langs die snelweg dus je ziet dat niet. anders had ik hem misschien wel eerder gezien aan de andere kant van de weg. het is daar echt pikkedonker
met alle gevolgen daarvan, goed gehandeltquote:Op zondag 25 april 2004 03:20 schreef nikky het volgende:
nee weet ikhet is gewoon allemaal weiland daar en idd geen hekken. en er staan geen lantaarnpalen langs die snelweg dus je ziet dat niet. anders had ik hem misschien wel eerder gezien aan de andere kant van de weg. het is daar echt pikkedonker
ik heb geprobeerd uit te wijken maar helaas raakte ik hem toch nog met de linkervoorkant. als ik niet was uitgeweken had ik hem met het midden van de auto geraakt.
Probeer je nou jezelf te overtuigen?quote:Op zondag 25 april 2004 03:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En toch ben ik lief![]()
quote:Op zondag 25 april 2004 03:21 schreef ook_gek het volgende:
wees blij dat je deze bambi niet aan gereden heb
[afbeelding]
En ja ze heet bambi kijk maar
http://www.vhfcn.org/mempics/bambi.jpg
Klonkquote:Op zondag 25 april 2004 03:21 schreef ook_gek het volgende:
wees blij dat je deze bambi niet aan gereden heb
[afbeelding]
En ja ze heet bambi kijk maar
http://www.vhfcn.org/mempics/bambi.jpg
Dit komt echt over als of je het meend..................quote:Op zondag 25 april 2004 03:22 schreef Brennie het volgende:
[..]
Probeer je nou jezelf te overtuigen?
Nee ok.. ik geloof het ( echt)
duhquote:Op zondag 25 april 2004 03:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Sommige mensen doen hun lichten AAN als het donker is Nikky.
pff jullie trappen ook allemaal in de charmes van markje he..quote:Op zondag 25 april 2004 03:22 schreef Brennie het volgende:
[..]
Probeer je nou jezelf te overtuigen?
Nee ok.. ik geloof het ( echt)
nooit maar soms is het berelink met die stomme starende beesten.quote:Op zondag 25 april 2004 03:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Je hebt er ook een paar onder de auto gehad ?
Jaloezie?;)quote:Op zondag 25 april 2004 03:23 schreef Brennie het volgende:
[..]
Klonk
Bloedserieus ben ikquote:Op zondag 25 april 2004 03:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit komt echt over als of je het meend..................
NOT
Zekers!quote:Op zondag 25 april 2004 03:24 schreef Timens het volgende:
[..]
Jaloezie?;)
pff die kun je nog niet missen als je 2 km/u heuvelop rijdt met je driewielerquote:Op zondag 25 april 2004 03:21 schreef ook_gek het volgende:
Dat zeggen vrouwen wel eens vaker tegen me.quote:Op zondag 25 april 2004 03:24 schreef Brennie het volgende:
[..]
Bloedserieus ben ik![]()
Daar kan ik inkomen ja...quote:Op zondag 25 april 2004 03:25 schreef Brennie het volgende:
[..]
Zekers!
Ik wil dolgraag een hernia.
valt me nu pas op dat je eindelijk je sig gefixt hebtquote:Op zondag 25 april 2004 03:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zeggen vrouwen wel eens vaker tegen me.
Maar ze kijken altijd waterig uit hun ogen. En ze hebben een bijna lege fles wijn in hun handen
Dat heeft ooit een spelling miereneuker gedaan voor me. Een jaar geledenquote:Op zondag 25 april 2004 03:26 schreef twiFight het volgende:
[..]
valt me nu pas op dat je eindelijk je sig gefixt hebt
Wil je nu beweren dat ik een alcoholist ben ofzo?quote:Op zondag 25 april 2004 03:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zeggen vrouwen wel eens vaker tegen me.
Maar ze kijken altijd waterig uit hun ogen. En ze hebben een bijna lege fles wijn in hun handen
De fles is nu zeker opquote:Op zondag 25 april 2004 03:27 schreef Brennie het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat ik een alcoholist ben ofzo?
Ik zeg het nog 1 keer.. ik geloof je
![]()
ja behoorlijk...quote:Op zondag 25 april 2004 03:24 schreef Caesu het volgende:
[..]
nooit maar soms is het berelink met die stomme starende beesten.
Ik Betwijfel het in ieder geval..quote:Op zondag 25 april 2004 03:27 schreef Brennie het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat ik een alcoholist ben ofzo?
Ik zeg het nog 1 keer.. ik geloof je
![]()
ja maar twi pest me altijd wegquote:Op zondag 25 april 2004 03:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat heeft ooit een spelling miereneuker gedaan voor me. Een jaar geleden
En wanneer kom je weer eens geilen op #fok
Twi is er ook weer
* Checkt*quote:Op zondag 25 april 2004 03:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De fles is nu zeker op
Zie je wel. Ik weet precies wat de vrouwen doen.quote:Op zondag 25 april 2004 03:29 schreef Brennie het volgende:
[..]
* Checkt*
Fles cola gaat idd hard
Brr help me er niet aan herinnerenquote:Op zondag 25 april 2004 03:29 schreef Brennie het volgende:
[..]
* Checkt*
Fles cola gaat idd hard
Wij wreed?quote:Op zondag 25 april 2004 03:29 schreef Brennie het volgende:
Jullie zijn wreed.
Schrijf een boek zou ik zeggenquote:Op zondag 25 april 2004 03:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zie je wel. Ik weet precies wat de vrouwen doen.
Ik ben een vrouwen kennen
Adopteren maar?quote:Op zondag 25 april 2004 03:30 schreef ook_gek het volgende:
**ook_gek leeft met die kleine moederloze bambi mee mee
Doet ze vast voor de lolquote:Op zondag 25 april 2004 03:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wij wreed?
Come on zeg, wij rijden geen moeder-hertjes dood![]()
ik aan me vierde irish coffeequote:Op zondag 25 april 2004 03:30 schreef Timens het volgende:
[..]
Brr help me er niet aan herinneren
Zit nu al aan de 2e fles pepsi(c)
Nee jo. Weet je wat zo iets kost?quote:Op zondag 25 april 2004 03:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Adopteren maar?
quote:Op zondag 25 april 2004 03:35 schreef twiFight het volgende:
oh nikky wanneer ga je weer naar amsterdam?
weet ik ook wanneer ik niet de hond moet uitlaten..
Ik probeer te lullen tegen je op IRC. Maar volgens mij zit jij niet op IRCquote:Op zondag 25 april 2004 03:41 schreef Brennie het volgende:
Ja
ik neem aan dat je hem niet op de snelweg uilaatquote:Op zondag 25 april 2004 03:35 schreef twiFight het volgende:
oh nikky wanneer ga je weer naar amsterdam?
weet ik ook wanneer ik niet de hond moet uitlaten..
quote:Op zondag 25 april 2004 03:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik probeer te lullen tegen je op IRC. Maar volgens mij zit jij niet op IRC
quote:Op zondag 25 april 2004 03:30 schreef ook_gek het volgende:
* nikky leeft met nikky mee
Als iemand dat zou doen, dan krijg je idd ongelukken ... alleen al vanwege het feit dat iemand langs de snelweg zijn hond uitlaat.quote:Op zondag 25 april 2004 03:42 schreef nikky het volgende:
[..]
ik neem aan dat je hem niet op de snelweg uilaat
Tegen nukky nu.quote:Op zondag 25 april 2004 03:43 schreef Brennie het volgende:
[..]
Nee.. daar zit ik niet nee.. tegen wie praat je dan?
nukky? ik heb geen nukkenquote:Op zondag 25 april 2004 03:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tegen nukky nu.
Maar ik wilde met jou praten. Maar jij bent niet te vinden
nope woon nu "paar" kilometer van die snelweg af.quote:Op zondag 25 april 2004 03:42 schreef nikky het volgende:
[..]
ik neem aan dat je hem niet op de snelweg uilaat
kijk uit met wat je zegt. Eerder wist TwiFight ons dit te vertellenquote:Op zondag 25 april 2004 03:43 schreef Brennie het volgende:
[..]
Als iemand dat zou doen, dan krijg je idd ongelukken ... alleen al vanwege het feit dat iemand langs de snelweg zijn hond uitlaat.
quote:Op zondag 25 april 2004 03:32 schreef twiFight het volgende:
senseo + flesh whisky = twiFight
Het is laat. En ik zie bijna geen letters door de tranen in m,n ogen wegens het hertjequote:Op zondag 25 april 2004 03:45 schreef nikky het volgende:
[..]
nukky? ik heb geen nukken
Ja hoi, hallo, toedeloe hier ben ikquote:Op zondag 25 april 2004 03:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tegen nukky nu.
Maar ik wilde met jou praten. Maar jij bent niet te vinden
i'm not think i as drunk you amquote:Op zondag 25 april 2004 03:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kijk uit met wat je zegt. Eerder wist TwiFight ons dit te vertellen
[..]
Haha!quote:Op zondag 25 april 2004 03:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kijk uit met wat je zegt. Eerder wist TwiFight ons dit te vertellen
[..]
Ik wilde even me exuuses aan bieden wegens dat katten gebeuren. En dat wilde ik prive doen. Imago en zo he.quote:Op zondag 25 april 2004 03:46 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja hoi, hallo, toedeloe hier ben ik![]()
Irc heb ik heel weinig aan..
Och is je allang vergeven..quote:Op zondag 25 april 2004 03:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wilde even me exuuses aan bieden wegens dat katten gebeuren. En dat wilde ik prive doen. Imago en zo he.
Als je iets aan je imago wou doen, waarom was je dan niet op de ONZ meet?quote:Op zondag 25 april 2004 03:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wilde even me exuuses aan bieden wegens dat katten gebeuren. En dat wilde ik prive doen. Imago en zo he.
Ja maar weet je. Ik zit hier echt mee hoor. Elke nacht moet ik er nog om huilenquote:Op zondag 25 april 2004 03:48 schreef Brennie het volgende:
[..]
Och is je allang vergeven..
Omdat ik bijna nooit in onzin komquote:Op zondag 25 april 2004 03:49 schreef retep22 het volgende:
[..]
Als je iets aan je imago wou doen, waarom was je dan niet op de ONZ meet?
Oh, van harte gefeliflapstaart.quote:Op zondag 25 april 2004 03:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat ik bijna nooit in onzin kom
En belangrijker!!! M,n moeder is jarig.
Toch wel regelmatig hoorquote:Op zondag 25 april 2004 03:51 schreef retep22 het volgende:
[..]
Oh, van harte gefeliflapstaart.
En ga niet zitten lullen met Brennie, want je komt trouwens (bijna) nooit in Lifestyle.
Oke.quote:Op zondag 25 april 2004 03:52 schreef gelly het volgende:
Een beetje ontopic mag trouwens wel...
je bent unbanned hoorquote:Op zondag 25 april 2004 03:51 schreef retep22 het volgende:
[..]
En ga niet zitten lullen met Brennie, want je komt trouwens (bijna) nooit in Lifestyle.
ik ging dus echt NIET naar de voorkant van de auto kijken toen we waren uitgestaptquote:Op zondag 25 april 2004 03:52 schreef gelly het volgende:
Een beetje ontopic mag trouwens wel...
Ja wat zat daar nou dan?quote:Op zondag 25 april 2004 03:55 schreef nikky het volgende:
[..]
ik ging dus echt NIET naar de voorkant van de auto kijken toen we waren uitgestapt
no way
Ach gossiequote:Op zondag 25 april 2004 03:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar weet je. Ik zit hier echt mee hoor. Elke nacht moet ik er nog om huilen :'(
Mensen mogen alleen met me lullen als ze in LIF komen?quote:Op zondag 25 april 2004 03:51 schreef retep22 het volgende:
[..]
Ah ik val op bij haarquote:Op zondag 25 april 2004 03:58 schreef Brennie het volgende:
Oh hij komt er btw wel
Gho orginele vraag ookquote:Op zondag 25 april 2004 03:57 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ach gossie
Gefeliciteerd btw
Ontopic ( ahum).. hoe is het nu met jullie?
Beetje van de schrik bekomen?
tussen de zijkant van de auto en de motorkap stak iets uit en ik zag dat de motorkap een stukkie omhoog stond. er stak iets uit en dacht dat het het pootje van bambi was. ik had echt zoiets van iehh bambi zit aan de grill geplakt dus ik ging achter de auto staanquote:Op zondag 25 april 2004 03:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja wat zat daar nou dan?
Ja maar op de foto is niks te zien. Dus wat was het nou. En wie heeft wat weg gehaald.quote:Op zondag 25 april 2004 03:59 schreef nikky het volgende:
[..]
tussen de zijkant van de auto en de motorkap stak iets uit en ik zag dat de motorkap een stukkie omhoog stond. er stak iets uit en dacht dat het het pootje van bambi was. ik had echt zoiets van iehh bambi zit aan de grill geplakt dus ik ging achter de auto staan
Wat wil je , met die maffe kip in beeldquote:Op zondag 25 april 2004 03:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah ik val op bij haar
[..]
Gho orginele vraag ook![]()
En bedankt
Hahaha echt iedereen lult over die kipquote:Op zondag 25 april 2004 04:01 schreef Brennie het volgende:
[..]
Wat wil je , met die maffe kip in beeld
quote:Op zondag 25 april 2004 04:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar op de foto is niks te zien. Dus wat was het nou. En wie heeft wat weg gehaald.
* nikky X-files muziekje op zet....
Ontopicquote:Op zondag 25 april 2004 04:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hahaha echt iedereen lult over die kip
Das ook niet iets om vrolijk van te worden neequote:Op zondag 25 april 2004 04:04 schreef nikky het volgende:
fuck man wat ziet die auto eruit
Dat zei ik idd ook..quote:Op zondag 25 april 2004 04:06 schreef ook_gek het volgende:
Oke oke hier komt een slimme en wijze opmerking
Beter de auto in 100000000 stukjes. Dan dat je zelf iets heb.
ja oke..... maar dat is toch behoorlijk wat schade en zo te zien is ook de motorkap ontzetquote:Op zondag 25 april 2004 04:06 schreef ook_gek het volgende:
Oke oke hier komt een slimme en wijze opmerking
Beter de auto in 100000000 stukjes. Dan dat je zelf iets heb.
Trustenquote:Op zondag 25 april 2004 04:09 schreef Brennie het volgende:
Ik ga maffen
Truste Nikky, ook_gek, Gelly en anderen
Voor Nikky en Gelly.. sterkte met alles!
Die gaat dwars door je voorruit heen. Op zeker. Maar ze hebben hem van de zeikant geraakt (gelukkig) Want anders krijg je opeens zo een beest op schoot. En dan hadden we echt geen leuke berichten gehad.quote:Op zondag 25 april 2004 04:09 schreef Caesu het volgende:
zou zo'n beest door de voorruit kunnen klappen of zou hij er dan overheen stuiteren?
ik denk het wel eigenlijk
een ford kaquote:Op zondag 25 april 2004 04:11 schreef retep22 het volgende:
[..]
Het is ook een Ford Ka. Had je maar gewoon geen ford moeten kopen.
trustenquote:Op zondag 25 april 2004 04:09 schreef Brennie het volgende:
Ik ga maffen
Truste Nikky, ook_gek, Gelly en anderen
Voor Nikky en Gelly.. sterkte met alles!
Hoezo, springen herten alleen maar voor een fort K danquote:Op zondag 25 april 2004 04:11 schreef retep22 het volgende:
-weg-
bij een fort ka had een hert hier gepost dat hij over een weg liep en hij tegen een ford ka aanliep en die helemaal aan diggelen wasquote:Op zondag 25 april 2004 04:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo, springen herten alleen maar voor een fort K dan
nee die mocht ik niet makenquote:Op zondag 25 april 2004 04:13 schreef Loedertje het volgende:
Heb je ook een foto van een huilende Gelly ?
quote:Op zondag 25 april 2004 04:14 schreef twiFight het volgende:
[..]
bij een fort ka had een hert hier gepost dat hij over een weg liep en hij tegen een ford ka aanliep en die helemaal aan diggelen was
Moord met voorbedachte rade dusquote:Op zondag 25 april 2004 04:12 schreef nikky het volgende:
focus --->station
quote:Op zondag 25 april 2004 04:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Moord met voorbedachte rade dus
Je wilde dat beest gewoon meenemen he?
maar dan is het vlees niet meer vers en malsquote:Op zondag 25 april 2004 04:15 schreef nikky het volgende:
[..]voor de bbq pool meeting
mijn vader heeft een hele grote diepvriesquote:Op zondag 25 april 2004 04:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar dan is het vlees niet meer vers en mals
quote:Op zondag 25 april 2004 04:17 schreef nikky het volgende:
[..]
mijn vader heeft een hele grote diepvries
ga maar zoeken.. ligt tussen friesepalen en drachtenquote:Op zondag 25 april 2004 04:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
BAMBI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bedoel ikquote:Op zondag 25 april 2004 04:30 schreef paniekzaaier het volgende:
Hartje.
trustenquote:Op zondag 25 april 2004 04:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bedoel ik
Ik ga slapen
Trusten mensen
Met 80 overleven ze het niet eens!quote:Op zondag 25 april 2004 02:56 schreef Timens het volgende:
Beter zo dan dat je niet had uitgeweken. Dan zat je waarschijnlijk met een hert of ree of wat het ook was op schoot. Dan was de auto meer stuk en had je ook niet naar huis kunnen rijden.quote:Op zondag 25 april 2004 12:43 schreef nikky het volgende:
nou nog even de schade bekeken met daglicht
word je ook niet vrolijk van
omdat ik dus geprobeerd heb uit te wijken heb ik het arme beessie geramd toen de auto dus een beetje schuinstond. ik heb hen dus met mijn linkerkant geraakt toen issie doorgeschoten en heeft linksachter ook nog geraakt. er zitten sporen op de linkerachterdoor en de achterzijnkand van die wiilkassen en bunper. zelfs de bumper achter heeft twee krassen. de wieldop achter zijn we ook kwijt. de motorkap zit vol krassen aan de linkerkant en ik krijg hem niet meer open. hij is comleet ontzet en staan ook een stukje omhoog.
Leuk klusje voor de verzekering lijkt mequote:
dit is behoorlijike schade ja en ik hoop met heel mijn hart (en portomonee) dat het word vergoedquote:Op zondag 25 april 2004 12:56 schreef Light het volgende:
[..]
Beter zo dan dat je niet had uitgeweken. Dan zat je waarschijnlijk met een hert of ree of wat het ook was op schoot. Dan was de auto meer stuk en had je ook niet naar huis kunnen rijden.
[..]
Leuk klusje voor de verzekering lijkt me
Ik denk dat je blij moet zijn dat jullie er heelhuids vanaf zijn gekomen. Had een drama kunnen worden.quote:Op zondag 25 april 2004 12:58 schreef nikky het volgende:
dit is behoorlijike schade ja en ik hoop met heel mijn hart (en portomonee) dat het word vergoed
quote:Op zondag 25 april 2004 13:00 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik denk dat je blij moet zijn dat jullie er heelhuids vanaf zijn gekomen. Had een drama kunnen worden.
ja dat is bambi's haar aan de achterkant.quote:Op zondag 25 april 2004 13:15 schreef ook_gek het volgende:
SHIT is dat haar bij de achterdeur
Goede morgen nikky
Is brennie er ook
Nog een keer die zin lezen.quote:Op zondag 25 april 2004 13:16 schreef nikky het volgende:
[..]
ja dat is bambi's haar aan de achterkant.
en we hebben net gebeld en de auto is allrisk verzekerd..... dat is echt een opluchting
edit- hoi brennie en wat doet brennie bij jou
nee dat is niet goed broertjequote:Op zondag 25 april 2004 13:18 schreef p_sc_l22 het volgende:
niet goed zus
quote:Op zondag 25 april 2004 13:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nog een keer die zin lezen.
Ik vraag of Brennie er is
Je blijft leuke dingen mee maken he met dyslectie
quote:Op zondag 25 april 2004 13:20 schreef nikky het volgende:
ik heb haar nog niet gezien
issie niet liefquote:Op zondag 25 april 2004 13:23 schreef p_sc_l22 het volgende:
tjee niet best zeg zegt mn zusje tegen me je moet niet zo hard op 80 km wegen want anders kan je een rendier aan rijden en das niet best en de zelfe nacht heeft ze eentje tegen haar auto
das maf heey zusje hoop niet dat je al te erg bent geschrokken ben blij dat het goed gegaan is auto is vervang baar jij niet groetjes je grote kleine boer![]()
![]()
ik wens je een hoop succesquote:Op maandag 26 april 2004 01:02 schreef Light het volgende:
Ik vind dat ze die beesten best wel eens mogen uitleggen dat ze moeten uitkijken voor het oversteken. En dan net zo lang wachten met oversteken tot er geen verkeer meer aankomt.
jah.. ik zat nog te denken dat als wij were naar huis zouden gaan vanaf de meeting dat je wel mee kon rijden terug..... helaasquote:Op maandag 26 april 2004 00:58 schreef RemCow het volgende:
Daar bleven jullie dus!
Gelukkig alles goedgekomen, je schrikt je echt de tering als zo'n beest opeens besluit over te steken.
Tss, wilde dieren ook van tegenwoordig... eigenwijs!!
ik weet niet zeker hoor maar volgens mij mogen de grotere bullbars die jij bedoeld niet meer. maar ik kan het mis hebbenquote:Op maandag 26 april 2004 01:16 schreef Caesu het volgende:
mij werd verteld dat als je merkt dat de aanrijding overmijdelijk is je het beste frontaal in het midden die beesten kan raken. dit is iig wel zo met wallabi's en kangaroo's. nooit eentje geraakt trouwens. misschien gaat het ook wel op bij reeën.
maar om nu in nederland ook met zo'n bullbar rond te gaan rijden...
al voorkom je wel schade aan je auto, je hoeft het beest alleen uit de bullbar te plukken. en echte bullbar dan wel niet zo'n lullig dingetje die je nog weleens ziet.
Ik denk dat je meer schade hebt als je zo'n beest frontaal raakt. Nouja, vol in de zijkant dus. Als je een ree of iets dergelijks vol van de zijkant raakt dan ram je in feite gewoon z'n poten onder hem vandaan. Resultaat is dat je dat beest op je motorkap hebt liggen. En op je voorruit, en die kan 'm niet tegenhouden. Een ree die op je schoot valt lijkt me ook niet echt handig. En dan kun je met die auto ook niet meer naar huis rijden.quote:Op maandag 26 april 2004 01:16 schreef Caesu het volgende:
mij werd verteld dat als je merkt dat de aanrijding overmijdelijk is je het beste frontaal in het midden die beesten kan raken. dit is iig wel zo met wallabi's en kangaroo's. nooit eentje geraakt trouwens. misschien gaat het ook wel op bij reeën.
ja je probeert natuurlijk altijd uit te wijken.quote:Op maandag 26 april 2004 01:21 schreef nikky het volgende:
[..]
en ik denk automatisch dat je uitwijkt. ik had dat wel. ik zag hem en week meteen uit en vol op de rem en wachten op de klapdat is 1 seconde die dan heel erg lang duurt kan ik je verzekeren
maar als ik dat beessie in het midden zou hebben geraakt dan durf ik te wedden dattie bij op schoot had gelegen. de auto heeft een lage neus en een beetje puntig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |