Zeg, foei! Dat doen we nietquote:Op zaterdag 24 april 2004 16:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
fipo
Ik heb even op de site gekeken en kan niets vinden wat erop duidt dat het barst van de smalle trapjes enzo. Dus denk dat het wel meevaltquote:Op zaterdag 24 april 2004 17:43 schreef static het volgende:
Er is daar toch geen overdaad een trapjes en andere obstakels enzo he?
quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:47 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zeg, foei! Dat doen we niet
Maar gezellig dat je naar de kasteelmeeting komt. Hopelijk is het weer over twee weken net zo goed als vandaag!
Je staat op de misschien-lijst. Maar als je zeker weet dat je komt, dan zal ik je verplaatsenquote:Op zondag 25 april 2004 05:18 schreef Vork het volgende:
ik kwam toh nog steeds op zeker?
Verplaats me maar dan.quote:Op zondag 25 april 2004 13:23 schreef Natalie het volgende:
Je staat op de misschien-lijst. Maar als je zeker weet dat je komt, dan zal ik je verplaatsen
jepsquote:Op maandag 26 april 2004 13:13 schreef Natalie het volgende:
Ik ben eigenlijk veel te lief, hè Marchien?
Maar op verzoek van ToBe gaat zij wél zwemmenquote:Op maandag 26 april 2004 13:09 schreef marchien het volgende:
lynx is wel snel bang te maken he?
Maar bij deze van mij een goede referentie voor natalie : ze duwt je niet de gracht in.
Eigenlijk is dat wel jammer
als Natalie vrijwillig gaat zwemmen in de gracht ga ik met haar mee! *belofte doet*quote:Op maandag 26 april 2004 14:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar op verzoek van ToBe gaat zij wél zwemmen
Ik wist niet dat jij daar ook iets over had te zeggen?quote:Op maandag 26 april 2004 17:44 schreef marchien het volgende:
Lynx, ik ga alleen te water als Natalie zich geheel vrijwillig eerst te water begeeft. ANDERS NIET
Zullen we Lynx666 bij wijze van 'felicitatie ivm z'n verjaardag' samen de gracht in schoppen, marchien?quote:Op maandag 26 april 2004 17:44 schreef marchien het volgende:
Lynx, ik ga alleen te water als Natalie zich geheel vrijwillig eerst te water begeeft. ANDERS NIET
samen zijn wij coolquote:Op maandag 26 april 2004 19:02 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zullen we Lynx666 bij wijze van 'felicitatie ivm z'n verjaardag' samen de gracht in schoppen, marchien?Samen zijn we veel sterker
En hierbij is mijn vermoeden bevestigd.quote:Op maandag 26 april 2004 19:02 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zullen we Lynx666 bij wijze van 'felicitatie ivm z'n verjaardag' samen de gracht in schoppen, marchien?Samen zijn we veel sterker
quote:Op maandag 26 april 2004 19:03 schreef Ripley het volgende:
Als MUUS komt, kom ik ook
We blussen je wel in de slotgrachtquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik kan niet. Ik moet branden![]()
grapje
Ik wil je wel op een volwassen meet meeten en dan meer dan alleen hoi zeggenquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:33 schreef static het volgende:
Is die groep niet te groot? Ik slachtoffer mezelf wel hoor.
en niet alleen vingersquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:36 schreef static het volgende:
Iedereen die mij in een gracht probeert te gooien kan subiet een nieuwe set vingers bij onze lieve Heer ophalen.
Na jou.quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
We blussen je wel in de slotgracht
Laat jij je daar door afschrikken???quote:Op woensdag 28 april 2004 16:00 schreef Dagonet het volgende:
Ehm
Lynx? Dude? You're on your own
Dude:quote:Op woensdag 28 april 2004 19:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Laat jij je daar door afschrikken???
En hij is nog wel jarig die dagquote:Op woensdag 28 april 2004 19:15 schreef Dagonet het volgende:
Dude:
Static, Magneet, MUUS, Ripley, Yvonne én Natalie
Waar moeten we de bloemen heen sturen?
Dat "Lang zal hij leven" zal dan nog een wrang bijsmaakje krijgen dan?quote:Op woensdag 28 april 2004 19:24 schreef Natalie het volgende:
[..]
En hij is nog wel jarig die dag
des te leuker de funquote:Op woensdag 28 april 2004 19:24 schreef Natalie het volgende:
[..]
En hij is nog wel jarig die dag
Tssss.quote:Op vrijdag 30 april 2004 01:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
Goed, inmiddels kan ik mijn misschienpositie iets zekerder uitdrukken: Ik zal niet aanwezig zijn tenzij er een boel goddelijke interventie plaats zal vinden.
En dat komt van een fanatiek agnosticus die af en toe fiks lastert voor de "zekerheid".
quote:Op kasteel De Haar heeft hij een
gesprek met Baron Thierry van Zuylen
van Nyevelt.Een baron in moeilijkheden,
want zijn kasteel raakt in verval.
... 7quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:53 schreef marchien het volgende:
Nog 8 dagen *aftelt vanaf nu*
Had dat nou niet gezegt. Leedvermaak is het beste wat er is.quote:Op zondag 2 mei 2004 10:42 schreef Natalie het volgende:
Voor de mensen die met de trein komen: vergeet tevens geen buskaart (of geld om een buskaartje ín de bus te kopen) mee te nemen
Anders mag je niet mee en moet je lopen
Gna gna
Krijg je die dag nog alle kans voorquote:Op zondag 2 mei 2004 13:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Had dat nou niet gezegt. Leedvermaak is het beste wat er is.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:52 schreef static het volgende:
Zo, ik hoef niet meer mee, heb alles al gezien nu.
owwwwwwwwwwwww uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nou wat zij zeiquote:Op zondag 2 mei 2004 21:19 schreef Natalie het volgende:
Dat moet je blij zeggen, purplerose
Zoiets als:
"Welke kasteelmeeting- ganger uit de omgeving van Rotterdam heeft een plaatsje over een voor een vlotte gezellige passagier?"
quote:Op zondag 2 mei 2004 22:53 schreef MUUS het volgende:
[..].
Misschien heb ik wel een hele goede reden. Zou zo maar kunnen.quote:Op maandag 3 mei 2004 08:15 schreef Magneet het volgende:
[..]
Zal ik dan zaterdag langskomen met een gezond kippensoepje?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:17 schreef static het volgende:
Voor mij wordt het uiterst onzeker; voelde me gisteren al verre van lekker en die lijn lijkt zich te continueren. Voor de oplettende lezer: ja, dat ja.
Nogmaals, kan iemand DrWolffenstein doorstrepen en mij ervoor in de plaats zetten?quote:Op zondag 2 mei 2004 22:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik moet voor de duidelijkheid even zeggen dat DrWolffenstein zojuist is overleden. Ik zal zijn plaats innemen.
Ga terug naar de afgrond die voor je bereid is. Ga terug. Val in het niets dat jou en je meester afwacht. Ga!quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:14 schreef Dagonet het volgende:
nobody likes a wise guy. or kutklonen
Zie ik eruit alsof ik omhuld door op vleugels gelijkend rook vurig op een brug ga staan brullen?quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ga terug naar de afgrond die voor je bereid is. Ga terug. Val in het niets dat jou en je meester afwacht. Ga!
Ja.quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:37 schreef Dagonet het volgende:
Zie ik eruit alsof ik omhuld door op vleugels gelijkend rook vurig op een brug ga staan brullen?
Do not meddle with the affairs of Balrogs, for you are crunchy and taste good with ketchupquote:Op woensdag 5 mei 2004 00:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja.
Arise now, arise Riders of Theoden!quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:59 schreef Dagonet het volgende:
Do not meddle with the affairs of Balrogs, for you are crunchy and taste good with ketchup
sheez static, het is niet alsof ik daar tolkien ga lopen quoten ofzo.quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:08 schreef static het volgende:
Zo, dit is meteen reden om echt niet te komen.
Hoe hoog is de kast als er iets in italic staat?quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
sheez static, het is niet alsof ik daar tolkien ga lopen quoten ofzo.
Mja, je bent al zo'n twijfelkont waar het meets betreft, wil het niet op mijn geweten hebben dat je niet komt.quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:15 schreef static het volgende:
[..]
Hoe hoog is de kast als er iets in italic staat?
Don't worry, ligt niet aan jou of wie dan ook maar aan mezelf of ik kom of niet.quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mja, je bent al zo'n twijfelkont waar het meets betreft, wil het niet op mijn geweten hebben dat je niet komt.
* zweet van voorhoofd veegtquote:Op woensdag 5 mei 2004 01:19 schreef static het volgende:
[..]
Don't worry, ligt niet aan jou of wie dan ook maar aan mezelf of ik kom of niet.
Doe niet zo dramatisch zeg.quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
* zweet van voorhoofd veegt
quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
-edit-
Ik dan zws ook niet, want dit hoort niet en wordt dus ge-edit
Ah, oké. Ik twijfelde of je nu een grapje maakte. Aangezien DrWolffenstein nog wel degelijk leeft enzoquote:Op woensdag 5 mei 2004 18:47 schreef Finder_elf_towns het volgende:
@natalie:
Waarom is mijn naam nog steeds niet toegevoegt aan de lijst![]()
Je bedoelt de edit van mij in zijn reactie? Dat betrof een offtopic reactie en ging dus niet over de meetingquote:Ien die van DrWolff er uitgestreept?
Nee, ik weet het zeker dat hij niet komt.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:32 schreef Natalie het volgende:
Je bedoelt de edit van mij in zijn reactie? Dat betrof een offtopic reactie en ging dus niet over de meeting
Maarre, zover ik weet komt ie nog wel hoor
*slik*quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:19 schreef static het volgende:
[..]
Don't worry, ligt niet aan jou of wie dan ook maar aan mezelf of ik kom of niet.
Niks moet, alles mag.quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:19 schreef static het volgende:
[..]
Ik hoor dat er op de bodem van slotgrachten heel heilzame wieren groeienquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:26 schreef Lynx666 het volgende:
Oh, nog 3...
*krijgt een verkoudheid*.
Aahhh, wat lief dat jij die zo voor me eruit wil vissen!quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik hoor dat er op de bodem van slotgrachten heel heilzame wieren groeien
ik hoop ut voor ze want er worden zowiezo fotos gemaakt, ik neem me cam mee en randa denk ik ook haar eigen camquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:42 schreef static het volgende:
Mag je er eigenlijk foto's maken?
Niet van jouquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:42 schreef static het volgende:
Mag je er eigenlijk foto's maken?
Dat klopt.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet van jou
Bij de laatste POL meeting was het gemiddelde 20. Met een uitschieter naar 31. Dus ik verwacht dat het gemiddelde enigzins hoger ligt hier.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:54 schreef Babbelzz het volgende:
ben benieuwd hoe oud de gemiddeldekasteelmeeter is...
Ik, ehm, ben geen 20 meer, nee.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Bij de laatste POL meeting was het gemiddelde 20. Met een uitschieter naar 31. Dus ik verwacht dat het gemiddelde enigzins hoger ligt hier.
Dat kan niet, aangezien ik en mijn kloon het gemiddelde dratisch naar beneden ga halen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:12 schreef Dagonet het volgende:
gemiddelde ligt schat ik zo op 25, 26?
"Mijn kloon en ik gaan" dan altijd nog.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat kan niet, aangezien ik en mijn kloon het gemiddelde dratisch naar beneden ga halen.
Ik ben 19 en Finder ook.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:16 schreef Babbelzz het volgende:
keej, MUUS hoe oud?
Dago?
Wolf + Kloon?
Ik denk 24/25/26+.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:54 schreef Babbelzz het volgende:
ben benieuwd hoe oud de gemiddeldekasteelmeeter is...
quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:17 schreef Dagonet het volgende:
Maar we hadden het toch niet over geestelijke leeftijd?
Linkse taalpurist.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:17 schreef Dagonet het volgende:
"Mijn kloon en ik gaan" dan altijd nog.
De grammatica kwam van links!quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Linkse taalpurist.
* meldtquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:23 schreef Dagonet het volgende:
Wie kan ik verwachten op Utrecht CS vanaf 11 uur?
Zie de OP, het centrale trefpuntquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
* meldt
Maar waar?
60/40 op dit moment.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mij.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is toch elke meeting waar ik ook bij ben?quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:08 schreef Vork het volgende:
Ah, eindelijk weer een meeting waarbij ik me niet gelijk zo oud hoef te voelen.. eerder jong
Ik welquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:13 schreef MUUS het volgende:
Bij de weg, we gingen na de rondleiding toch nog even koffie of thee leuten IN het kasteel toch?
Ja ok, maar één ouwe lul met een kaal hoofd is nogwel te overzienquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:11 schreef QyRoZ het volgende:
Dat is toch elke meeting waar ik ook bij ben?
Neeeeeeeeeeeej!!!!!!!quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:17 schreef Nuongirl het volgende:
Door persoonlijke omstandigeheden moet ik helaas afzeggen
Ik ga ook naar een ander feest op diezelfde dag, maar da's natuurlijk nog geen enkele reden om dit maar af te zeggenquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:01 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ga nietnaar andere meetings die op dezelfde dag gehouden worden.
grr gijs nu kan ik je nog niet ontmoetenquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:17 schreef Nuongirl het volgende:
Door persoonlijke omstandigeheden moet ik helaas afzeggen
Nouhou.quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:16 schreef Ripley het volgende:
Tot hoe laat duurt de meet?
Mijn nichtjes verjaardagsfeestje (ze wordt 4) is verzet van zondag naar zaterdag 13.00 uur. Misschien dat ik daarna nog kan komen?
Nope, durf het niet aan. Volgende keer maar ofzo.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
En static gaat ook niet mee?
Jammer, maar heel begrijpelijk. Volgende keer beter inderdaad.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:36 schreef static het volgende:
[..]
Nope, durf het niet aan. Volgende keer maar ofzo.
Had een paar dagen geleden contact met hem, denk niet dat hij meegaat; zal hem ff mailen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of laffer nog meegaat? Zou jij hem deze kant op willen sturen als je hem spreekt of mailt?.
Ik dus.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:52 schreef Vork het volgende:
Komen er überhaupt nog wel mensen?
Komt niet. We gaan een minimeet doen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of laffer nog meegaat? Zou jij hem deze kant op willen sturen als je hem spreekt of mailt?.
Check.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:14 schreef static het volgende:
[..]
Komt niet. We gaan een minimeet doen.
Lees de OP dan, Vork.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:41 schreef Vork het volgende:
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat de OV-mensen rond de klok van 11 op Utrecht CS staan?
quote:Tussen 11:00u en uiterlijk 11:20u verzamelen bij het trefpunt op Utrecht Centraal, zodat iedereen ruim op tijd bij de bushalte staat.
Om 11:34u gaat bus 127 naar het kasteel en daar komt ie rond 12:07u aan. Dan moet er nog een stukje gelopen worden en dan zijn we ruim om op tijd voor de rondleiding van 13:00u. .
ik en me vrouw nemen er ieder 1 meequote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:50 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Neemt er iemand die wel komt een fotocamera mee? Mijn digitale ligt op de werkplaats van de producent.
Jaja, wees maar gerust, de enige die op dit moment bang hoeft te zijn om de slotgracht van dichtbij te zien ben ik geloof ikquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:50 schreef Lynx666 het volgende:
Ohja: *steun*zucht*kreun*auw*
Een bikini en moonboots.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:06 schreef Lynx666 het volgende:
Wat moet ik aan?!?
Sorry, ik denk toch dat je je eigen molensteen mag meesjouwen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
Een bikini en moonboots.
Vanwege evil bunnies die je er dan in trappen, is het niet Dagobert?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jaja, wees maar gerust, de enige die op dit moment bang hoeft te zijn om de slotgracht van dichtbij te zien ben ik geloof ik
Tussen 11 en 12, lekker ruim ook, als iedereen er om 12 uur gaat staan dan sta je daar straks een uur te wachten, of andersom.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:35 schreef MUUS het volgende:
Lees de OP dan, Vork..
.
Nummertje trekken volgens mij.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 08:42 schreef Vork het volgende:
Tuurlijk, altijd, ik zeg wel even dat hij binnenkort maar weer eens bij je op de koffie moet komen
Spoken trekken helemaal geen nummertjes. Van welke user heb jij recentelijk teveel posts gelezen?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 08:43 schreef static het volgende:
Nummertje trekken volgens mij.
jammer van de rondleiding, maar ben benieuwd naar de foto`squote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:42 schreef Magneet het volgende:
ja hoor was leukzal zo ff foty's posten, rondleiding viel zwaar t egen we zijn in wel 6 vertrekken geweest, had wel wat meer mogen zijn
En zwarte balkjes zetten!!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:50 schreef Magneet het volgende:
zal ze allemaal ff resizen e.d. en rechtzetten
nee alleen een roze NOT bij isabeauquote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:52 schreef Randa_v het volgende:
[..]
En zwarte balkjes zetten!!![]()
Ik geloof je meteen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:11 schreef Magneet het volgende:
groep was leuk hoor static
Mooie foto's.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:14 schreef Magneet het volgende:
je kunt kijken vanaf http://members.chello.nl/~w.kursten/dehaar/DSCF1108.JPG t/m http://members.chello.nl/~w.kursten/dehaar/DSCF1171.JPG maar let wel er zijn er een aantal weggehaald
voor bruiloften kan je de eetzaal afhurenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:18 schreef static het volgende:
[..]
Mooie foto's.Mooi kasteel.
Is die tent af te huren?
Die doen het niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:19 schreef Magneet het volgende:
voor sharkbait : http://us.share.geocities.com/magneet/DSCF1189.JPG t/m 1194 zijn de 6Mp foto's
Is dit een optie? http://www.freefilebox.com/quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:30 schreef Magneet het volgende:
nee idd dan maar ff iets anders zoeken, wel vaag want volgens geocities staan ze er wel
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:02 schreef Magneet het volgende:
mm die filebox kan je dus niet delen, sharkbait geef ff mail adres waarop je grote files kan ontvangen dan mail ik de 6mp versies wel ff
Check!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:26 schreef Magneet het volgende:
je hebt meel of ze zijn nog onderweg door cyberspace
Gesmeten bedoel je.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Is Dagonet nog in de gracht gevallen
Ik heb dus echt wat gemist. Ach ja. Volgende meet beterquote:Op zondag 9 mei 2004 00:49 schreef static het volgende:
[..]
Gesmeten bedoel je.
quote:Op zondag 9 mei 2004 00:23 schreef yvonne het volgende:
Leuke meeting!!!
Leuke mannen op FOK! zeg
Ik ga maandag de fantopics openen en een paar reputaties om zeep helpen
niet alleen die van jouw maar ook die van het sisimeisjequote:Op zondag 9 mei 2004 10:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
dat word Fok Radio luisteren dus
Idd. Uit betrouwbare bron (lees: jij) hoor ik net dat je Lynx666 bedoeldequote:Op zondag 9 mei 2004 12:14 schreef QyRoZ het volgende:
Dagonet niet. Lynx dus?
Ik wel dan?quote:Op zondag 9 mei 2004 12:43 schreef _The_General_ het volgende:
Ik sta nogsteeds nergens normaal op foto's
Hoi QyRoZ.quote:Op zondag 9 mei 2004 12:25 schreef Natalie het volgende:
[..]
Idd. Uit betrouwbare bron (lees: jij) hoor ik net dat je Lynx666 bedoelde
Shark was echt andersquote:Op zondag 9 mei 2004 00:23 schreef yvonne het volgende:
* Natalie is geen photoshopper. Dus uhmmmm neeequote:Op zondag 9 mei 2004 12:50 schreef Lynx666 het volgende:
Ik wel dan?
Jeuzus Natalie, weet je zeker dat je die enge foto van mij niet stiekum bewerkt hebt?Ik schrok er zelf van!
.
quote:Op zondag 9 mei 2004 13:13 schreef _The_General_ het volgende:
Shark was echt anders precies zoals ik hem mij voorstelde
me too, me tooquote:en ik kwam er nu pas achter dat het vork was op die avatar
Ehm... als ik nou 2 pilses drink op een lege maag, en dan sisi als vlekverwijderaar gebruik... zou dat ook werken denk je???quote:Op zondag 9 mei 2004 12:38 schreef marchien het volgende:
Ik ben toch geen sisi-meisje he?
En mijn reputatie kan gelukkig toch al niet meer om zeep![]()
Ik heb de foto's gezien die jij mij meelde, Ik zie zo 1-2-3 het verschil niet. Jij bent bekend met de camera. vertel mij (of meel het anders) wat er nou zo anders is aan die settingquote:Op zondag 9 mei 2004 10:42 schreef Magneet het volgende:
niet alleen die van jouw maar ook die van het sisimeisje
Wie ben jij dan nou weer??quote:Op zondag 9 mei 2004 13:34 schreef eejidmeobarARAT het volgende:
Waar zijn trouwens de roze balkjes?
Helemaal! (anders zou je 'm niet gepost hebben he?quote:Op zondag 9 mei 2004 13:14 schreef Natalie het volgende:
[..]
* Lynx666 is geen photoshopper. Dus uhmmmm neee
Maarre, de mooie dame naast je maakt het helemaal goed
ik heb hier heel lang geleden ooit gereageert maar eigenlijk helemaal niet meer aangedachtquote:Op zondag 9 mei 2004 18:05 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom ben je dan niet meegeweest
Dat geloof ik graag ziet er ook erg leuk uit enzoquote:Op zondag 9 mei 2004 18:59 schreef Isabeau het volgende:
Jammer dat je er niet was, Riann, het was erg leuk.
Ons eigen Eftelingkasteeltje bij Utrecht
Dat viel me ook al op. Toen wij er gister waren waren er twee spijltjes weg/gebroken en idd op deze foto niet.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:10 schreef Magneet het volgende:
heej op die foto's van de balzaal zijn de spijltjes waar de muziekanten stonden wel nog heel die zullen dus wel per ongeluk gesneuveld zijn.
Enorm, enorm... Het duidelijkst wat dat betreft waren de scheuren in de muren. Op sommige plekken duidelijk merkbaar, vooral bij een toren waar een flinke scheur in de muur tussen twee torens zat aan een kant vlakbij die bewuste toren die ook al een stuk was verzakt (schuin komen te staan).quote:Op zondag 9 mei 2004 19:27 schreef static het volgende:
Was het trouwens duidelijk te zien dat het kasteel enorm in verval is geraakt?
En je zag bijv. bij de overkoepelde binnenplaats ook ijzerwerk dat ter ondersteuning werd gebruikt.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:32 schreef Magneet het volgende:
je zag op veel plekken scheuren in muren en plafonds
Dan is Ivo Niehe wat verder achter de schermen geweest; het zag er niet uit. Geen scheurtjes maar scheuren van een halve meter enzo.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:35 schreef Vork het volgende:
[..]
voor mijn gevoel nou niet echt direct op instorten. Het is ook nog geen ruïne.
We hebben niet heel erg veel gezien van het totale kasteel. Het was ook een redelijk beperkte rondleiding wat dat betreft. Maar ik had wel erger verwacht wat betreft de tekenen van verval van binnen gezien. Ik ga er maar vanuit dat we de meest toonbare vertrekken hebben gezien.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:41 schreef static het volgende:
Dan is Ivo Niehe wat verder achter de schermen geweest; het zag er niet uit. Geen scheurtjes maar scheuren van een halve meter enzo.
Op Koninginnedag was er een Tros TV Show waarin Ivo Niehe een gesprek had met baron Thierry van Zuylen van Nyevelt, de eigenaar van het kasteel, over de zorgwekkende toestand waarin het kasteel zich bevind en de restoratie.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Ivo Niehe? Dat klinkt interessant...vertel eens meer?
Die was er een paar weken geleden met de TV Show; heb ik aan het begin van dit topic gemeld.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Ivo Niehe? Dat klinkt interessant...vertel eens meer?
1 maand zelfs dan is er al jaren een groot feest, september dusquote:Op zondag 9 mei 2004 19:59 schreef static het volgende:
[..]
Die was er een paar weken geleden met de TV Show; heb ik aan het begin van dit topic gemeld.
De baron werd geinterviewd; een man die eigenlijk in London woont en maar een paar maanden per jaar in het kasteel verblijft.
Ohw, dan heb ik niet goed opgelet.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
1 maand zelfs dan is er al jaren een groot feest, september dus
meestal welquote:Op zondag 9 mei 2004 20:55 schreef marchien het volgende:
valt nog mee met rare topics
Een kloon is meestal toch onopvallend? TOCH?
Goed lezen, maandag komen ze pasquote:Op zondag 9 mei 2004 20:55 schreef marchien het volgende:
valt nog mee met rare topics
Wat zijn ze van plan danquote:Op zondag 9 mei 2004 20:58 schreef eejidmeobarARAT het volgende:
[..]
Goed lezen, maandag komen ze pas
quote:Op zondag 9 mei 2004 21:49 schreef static het volgende:
Euh? Wat gaat er maandag gebeuren?
Leuke meeting!!!
Leuke mannen op FOK! zeg
Niet General, want daar zijn alleen maar slechte foto's van gemaaktquote:Op zondag 9 mei 2004 21:52 schreef Dagonet het volgende:
Dan gaat yvonne Dagonet uitroepen tot hunk en Shark.bait onthullen als lief ipv intrigant
Boeit nietquote:Op zondag 9 mei 2004 21:54 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Niet General, want daar zijn alleen maar slechte foto's van gemaakt
Gisteren na het eten, toen ik moest blijven en niet weg mocht van d'r, zei yvonne dat ze niet meer zo kieskeurig wasquote:Op zondag 9 mei 2004 21:58 schreef _The_General_ het volgende:
Kan niet wachten tot me verjaardag
20, yvonne veilige leeftijd
Geloof me, je hoeft het niet meer te proberen, je reputatie IS al naar de maanquote:Op zondag 9 mei 2004 22:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
liefs, Sharky
weest vervloeckt ende sterf, gij die mij lief ende aardigh vindt
die van jouw niet dan sisimeisje?quote:Op maandag 10 mei 2004 09:33 schreef marchien het volgende:
[..]
Geloof me, je hoeft het niet meer te proberen, je reputatie IS al naar de maan
*moppert* was wel lekker bier trouwens! En toen ik thuis kwam, was mn jurk al weer droogquote:Op zondag 9 mei 2004 13:48 schreef Shark.Bait het volgende:
Ehm... als ik nou 2 pilses drink op een lege maag, en dan sisi als vlekverwijderaar gebruik... zou dat ook werken denk je???
Dat is een doodsverwensingquote:Op zondag 9 mei 2004 22:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
weest vervloeckt ende sterf, gij die mij lief ende aardigh vindt
Ik heb nooit een reputatie gehad, dat scheelt, hooguit dat ik actief en raar ben en dat is niet geschaad geloof ikquote:Op maandag 10 mei 2004 09:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
die van jouw niet dan sisimeisje?
Ik weet een nieuwe regel: bannen na meetings is verbodenquote:Op maandag 10 mei 2004 09:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is een doodsverwensing
Klopt. Als jij mij liev gaat vinden kom ik je dood knuffelenquote:Op maandag 10 mei 2004 09:36 schreef yvonne het volgende:
Dat is een doodsverwensing
Jij rook en bier ban op alle meetings van dit jaarquote:Op maandag 10 mei 2004 09:39 schreef marchien het volgende:
Ik weet een nieuwe regel: bannen na meetings is verbodendus zie het maar door de vingers
Gooi je even een linkje van je topics vandaag in dit topic?![]()
![]()
Zaterdag is je kans geweestquote:Op maandag 10 mei 2004 09:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Klopt. Als jij mij liev gaat vinden kom ik je dood knuffelen, en hoe
Klopt, als jij mij liev gaat vinden, kom ik je dood knuppelen bedoel ik
Ik kan niet luisteren.. ik moet ergens een kabel doorknippen die op de zeebodem ligtquote:Op maandag 10 mei 2004 09:34 schreef yvonne het volgende:
Vanavond FOK!Radio
waarom bier?quote:Op maandag 10 mei 2004 09:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij rook en bier ban op alle meetings van dit jaar
Dat was ik niet, dat was confict.. ja, dat is em.. ik bedoel.. je hebt conflict ontmoet.. ik zat thuis niet liev te wezen!quote:Op maandag 10 mei 2004 09:51 schreef yvonne het volgende:
Zaterdag is je kans geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |