Jij doet het zeker zelf?quote:Op vrijdag 23 april 2004 07:55 schreef Megumi het volgende:
Niks, nada dinero
Goede kennis.quote:Op vrijdag 23 april 2004 07:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Jij doet het zeker zelf?
wat die kapper ook weetquote:Op vrijdag 23 april 2004 08:32 schreef Basp1 het volgende:
18.5 euro, en dan krijg ik er altijd een korting bon voor 3.50 euro voor de volgende keer. Die ik de volgende keer toch weer vergeet.![]()
Iddquote:Op vrijdag 23 april 2004 08:06 schreef Cesco het volgende:
10 euri's - en dan ook nog bij me thuis.....je snapt natuurlijk wel dat met de huidige kappersprijzen ( ja ze zijn echt belachelijk de laatste tijd) ik me liever zwart laat knippen.....
Hier niet, maar ze vraagt het meestal wel zo lief dat ik diep vanbinnen voel dat het gewoon moetquote:Op vrijdag 23 april 2004 10:26 schreef Henk-Wim het volgende:
Knippen 14,50.
Is de combi wassen+knippen niet gewoon een manier om meer geld uit je zak te kloppen? Want er zijn toch kappers waar je je haar ook verplicht moet laten wassen?
Dan was je het toch alvast thuis? Dat doe ik altijd.quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:26 schreef Henk-Wim het volgende:
Knippen 14,50.
Is de combi wassen+knippen niet gewoon een manier om meer geld uit je zak te kloppen? Want er zijn toch kappers waar je je haar ook verplicht moet laten wassen?
Dan zie ik er uit als harry potterquote:Op vrijdag 23 april 2004 10:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dan was je het toch alvast thuis? Dat doe ik altijd.
Hmm... maar als het *verplicht* is, gaan ze dus je netgewassen haar alsnog wassen...quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dan was je het toch alvast thuis? Dat doe ik altijd.
het word gedoogd...quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:11 schreef Henk-Wim het volgende:
[..]
Hmm... maar als het *verplicht* is, gaan ze dus je netgewassen haar alsnog wassen...
Wat ze echt verdienen valt best mee, de zaak onderhouden is erg duur.quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:56 schreef Redux het volgende:
waarom zijn die kappers zo fucking duur?
ik kom binnen, moet 3 kwartier wachten, daarna wassen paar minuten, knippen nog geen kwartier, en 20 euro armer! wat is dit??
Nou... Sommige mensen zijn zo erg fris (not) dat je ze liever van te voren wast.quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:26 schreef Henk-Wim het volgende:
Knippen 14,50.
ik ook! makkelijk, zo'n kennis die het graag voor je doet!quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:36 schreef Kierewiet1985 het volgende:
5 euro, alleen knippen
![]()
Bij mij valt het wel mee de prijs. Ze gebruiken enkel Redken producten, en de massage is zalig. Dan vind ik ¤19 niet te veel. Maar als je kijkt wat je bij een Toni & Guy betaald is het inderdaad overdrevenquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:09 schreef Redux het volgende:
dat is 25 gulden! waarom is knippen zo duur?
D'r zat trouwens ook gel bij... alleen ik bedenk me net dat ik geen zegeltjes heb gekregen!quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:38 schreef PlanetEarth het volgende:
Ik ben net terug van de kapper!
21,20 euro lichter.... :-(
(knippen en wassen)
en bij mij zat er wassen knippen drogen en thee bij voor 5 euroquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:39 schreef Eowyntje het volgende:
in turkije is t 5 euro... en je krijgt er ook nog thee bij.. tijdens t knippen..![]()
Turkse kappers ontharen tevens ook nog de oren bij de mannen dmv een aansteker heel snel erbij te houden. Erg grappig als iemand voor het eerst bij ons komtquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:43 schreef Eowyntje het volgende:
[..]
en bij mij zat er wassen knippen drogen en thee bij voor 5 euroik zou er zo voor terug gaan naar turkije
Ik betaal maar 11,50¤ (wel in zo'n klein dorp)quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:57 schreef lily het volgende:
Ik moest laatst 12.50 betalen voor mijn zoontje van 3. Niks geen wassen. Alleen droog knippen, 5 minuten werk. Ik vond het ook echt schandalig...
Maar dan nog. Die 95 is zeker ook alleen knippen?quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:12 schreef Manono het volgende:
Ik ben een vrouw, what can I say
Dure kapper danquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
1000 euro
Wassen, verzorging, knippen, kleurtjes (meestal gewoon wat lichte plukken) fohnenquote:Op vrijdag 23 april 2004 23:32 schreef Modus het volgende:
Maar dan nog. Die 95 is zeker ook alleen knippen?
Maar ja... dan loop je er wel een maand voor joker bij. Plus je wordt hartstikke ziek van de thee, plus je hebt kans dat de kapper een moslim-extremist is en je derhalve zijn schaar in je nek steekt danwel je ontvoert naar een grot om je vervolgens een jaar later vrij te laten. Nee, dan liever 17,50E betalen en door 'n mooie Hollandse meid te worden betast en bewerkt.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:39 schreef Eowyntje het volgende:
in turkije is t 5 euro... en je krijgt er ook nog thee bij.. tijdens t knippen..![]()
3 a 4 keer per jaar?quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:31 schreef DJ-Maurits het volgende:
Rond de 20 euro volgens mij.. een schijntje, als je 3 a 4 keer per jaar naar de kapper gaat...
Niet iedereen hoeft een opgeschoiren koppiequote:Op vrijdag 23 april 2004 23:43 schreef TheDon18 het volgende:
3 a 4 keer per jaar?
Dan groeit jouw haar wel langzaam zeg... ik ga elke 6 weken, dan dan nog hou ik het zelf bij tussendoor
En wij hebben weer een goed beeld van deze user.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:45 schreef Manono het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft een opgeschoiren koppie
quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:45 schreef Manono het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft een opgeschoiren koppie
quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:49 schreef JeOma het volgende:
[..]
En wij hebben weer een goed beeld van deze user.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:49 schreef JeOma het volgende:
En wij hebben weer een goed beeld van deze user.
[afbeelding]
Dat HOEF je niet te vertellen hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:56 schreef capibar het volgende:
ik ben eigenlijk nognooit bij de kapper geweest![]()
maar ik heb ervoor gekozen het wel te vertellenquote:Op vrijdag 23 april 2004 23:57 schreef Manono het volgende:
[..]
Dat HOEF je niet te vertellen hoor.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:05 schreef capibar het volgende:
[..]
maar ik heb ervoor gekozen het wel te vertellen![]()
Volgens mij ga ik naar een dure kapper als ik de prijzen hier zo lees.quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:00 schreef static het volgende:
Toevallig vanmiddag geweest.![]()
35 euro.
Je moet ook alleen zeggen "knippen". Jij zegt waarschijnlijk zoiets van "Ik wil graag geknipt en genaaid worden".quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:17 schreef static het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik naar een dure kapper als ik de prijzen hier zo lees.
Mijn god, 80 gulden per keer. Wat laat je allemaal doen?quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:00 schreef static het volgende:
Toevallig vanmiddag geweest.![]()
35 euro.
Een vogelnestje op mijn kop laten bijwerken.quote:Op zaterdag 24 april 2004 02:15 schreef Steijn het volgende:
[..]
Mijn god, 80 gulden per keer. Wat laat je allemaal doen?
quote:Op zaterdag 24 april 2004 02:11 schreef Steijn het volgende:
Mijn moeder knipt het zaakje af en toe bij.
Wat een onderbroekenlol weer.quote:Op zaterdag 24 april 2004 02:49 schreef bugeye het volgende:
[..]
Mijn zus is helemaal erg volgens mij. Ik weet niet naar welke kapper zij gaat, geen idee..Maar vorige keer moest ze 120 euro betalenquote:Op zaterdag 24 april 2004 02:29 schreef Shirley het volgende:
Ik kom nu met het hoogste bedrag en als ik het hier zo lees ben ik zwaar afgezet
Ik ben afgelopen dinsdag geweest bij een nieuwe kapper geweest, zonder afspraak, heb het laten verven,highlights erin, knippen,wassen en fohnen, heb er 3 uur gezeten en was...hou je vast...106 euro kwijt!
Ik kon het geld gelukkig missen, en het was verder allemaal perfect,vriendelijk personeel en m'n haar is prima nu, maar dit was eens en nooit meer!
lolquote:Op zaterdag 24 april 2004 02:53 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat een onderbroekenlol weer.![]()
![]()
Je hoeft me niet telkens op mijn grapjes te wijzen. Ik weet zelf ook wel dat ik ze maak.quote:Op zaterdag 24 april 2004 03:01 schreef bugeye het volgende:
[..]
lol
Inderdaad, en maar huilen over die bouwfraude en albert heijn die te duur is. bah.quote:Op zaterdag 24 april 2004 03:04 schreef HarigeKerel het volgende:
26 Euro bij Coos de Joode, best wel zonde als je bedenkt dat je je voor dat geld had kunnen laten verwennen in een mooi exotisch Oost-Europees land![]()
![]()
Handigquote:Op zaterdag 24 april 2004 03:12 schreef Blixar het volgende:
mijn zusje is kapster ¤7,50
Steijn, je haar danstquote:Op zaterdag 24 april 2004 03:07 schreef Steijn het volgende:
Inderdaad, en maar huilen over die bouwfraude en albert heijn die te duur is. bah.
lolquote:Op zaterdag 24 april 2004 03:18 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Steijn, je haar danst![]()
kortom stijn... je mam danst...quote:Op zaterdag 24 april 2004 03:26 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat wist ik niet, geweldige reclame was datjammer dat we hem al een paar jaar niet meer zien
![]()
![]()
Het gfaat toch over de kapper? Mens, doe niet zo spastischquote:Op zaterdag 24 april 2004 00:12 schreef Brennie het volgende:
Svp ontopic houden!
ze heeft vast offtopic verwijderdquote:Op zaterdag 24 april 2004 11:41 schreef Manono het volgende:
[..]
Het gfaat toch over de kapper? Mens, doe niet zo spastisch
O, dat kan natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:57 schreef bugeye het volgende:
ze heeft vast offtopic verwijderd
hier ook. En als me zusj er is gratis want die kan knippen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:19 schreef alki het volgende:
12 euro met wassen en zonder afspraak
is dat inclusief hairlaserimplantaatquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:15 schreef SEX het volgende:
70 euro.
Lekker laten ademen die users!quote:Op zaterdag 24 april 2004 14:13 schreef Brennie het volgende:
Het was een algemene reactie om te voorkomen dat mensen alleen blijven Reageren op de capibar die zei: " ik heb ervoor gekozen het wel te vertellen" waarop de volgende weer zwaait , en zo kon het doorgaan.
Over het algemeen wordt er verder gewoon ontopic, leuk gereageerd hoor
Nou nou niet zo negatiefquote:Op vrijdag 23 april 2004 23:41 schreef JeOma het volgende:
[..]
Maar ja... dan loop je er wel een maand voor joker bij. Plus je wordt hartstikke ziek van de thee, plus je hebt kans dat de kapper een moslim-extremist is en je derhalve zijn schaar in je nek steekt danwel je ontvoert naar een grot om je vervolgens een jaar later vrij te laten. Nee, dan liever 17,50E betalen en door 'n mooie Hollandse meid te worden betast en bewerkt.
Negatief commentaar svp hier: Moderatie Lifestylequote:Op zaterdag 24 april 2004 19:15 schreef Manono het volgende:
[..]
Lekker laten ademen die users!
quote:Op zondag 25 april 2004 09:45 schreef Together-Alone het volgende:
Ik betaal meestal 24,50. Dat is wassen, knippen, fohnen, en stijl maken met de tang.
bij mij geloof ik 15 dat zelfdequote:Op vrijdag 23 april 2004 07:39 schreef Redux het volgende:
ik betaal 20 euro voor wassen en knippen
ik kan me de tijd nog herinneren dat knippen 18 gulden was
dat is nog niet eens de helft!!
wat kost de kapper jou?
verven is nog duurder, dus je kan het beter gewoon laten doen!quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:06 schreef Cesco het volgende:
je snapt natuurlijk wel dat met de huidige kappersprijzen ik me liever zwart laat knippen.....
Je krijgt toch wel korting??quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:00 schreef Pietverdriet het volgende:
¤ 9,95 (bij mijn zwager) is de normale prijs in zijn salon
Korting?quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel korting??
Nou ja, omdat het je zwager is.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Korting?
Waarop?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:20 schreef kees_zenuwpees het volgende:
Ik zit er aan te denken om binnenkort weer eens naar de kapper te gaan.
Tot voor kort knipte mijn moeder zo nu en dan m'n haar (en dat doet ze best redelijk overigens), maar nu wil ik wel een keer wat anders...
Wil verder geen extreem kapsel ofzo, maar een vrij simpele coupe
Wat zijn jullie ervaringen met prijzen bij kappers? Wat is ongeveer het minimum?
En kunnen die prijzen per kapper erg uiteenlopen?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:54 schreef bugeye het volgende:
Bah
ben weer naar de kapper geweest,
tis nu 50 cent duurder geworden bij de huidige kapper,
dat is dan € 19.50
bahbahbah
¤10.- en ga ook een tondeuse aanschaffenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:07 schreef Cynix ® het volgende:
Niks meer.
* Juup© heeft een tondeuse aangeschaft.
Voorheen 8 euro, thuisknipster.
Dus... jouw blond excuus is helemaal geen excuus...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 08:33 schreef DarkElf het volgende:
verven
datwas voor donkerder jaja, wilde intelligenter overkomen, paste niet bij mijquote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus... jouw blond excuus is helemaal geen excuus...
Was hoofdmassage tijdens het wassen vergeten. Dat is meestal incl.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:24 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wassen, knippen, spoelen, bijknippen: 18 euro
110 euro? doe normaalquote:Op zondag 4 juli 2004 15:00 schreef ChillyM het volgende:
Nou ik ben laatst naar de kapper geweest en voor haar verven (lang haar) was ik inclusief een shampoo 110 euro kwijt!!!!!!!!!!!!! en dan ben ik nog naar de kappersacademie geweest, kun je nagaan niet normaal meer hoor.
ja, ik had hetzelfde probleem een week of drie geledenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:32 schreef Coconut het volgende:
Gisteren bij Cosmo:
¤ 32,-voor wassen - knippen - fohnen -finishing.
En toen kwam ik buiten en toen regende het keihard.
Nou dit is echt geen grap hoor dat was bij de Nederlandse Kappersacademie ( is een school voor mensen die kapper willen worden, dus in feite wordt je geknipt/geverfd door mensen die in opleiding zijn.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:07 schreef bugeye het volgende:
[..]
110 euro? doe normaal
welke kapper was het?
nou, nou, dit kunnen ze echt niet maken hoor, 110 euro hebben ze vast wel gesjoemeld.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:43 schreef ChillyM het volgende:
[..]
Nou dit is echt geen grap hoor dat was bij de Nederlandse Kappersacademie ( is een school voor mensen die kapper willen worden, dus in feite wordt je geknipt/geverfd door mensen die in opleiding zijn.
Het is daar zo dat als je lang haar hebt je opeens 3 keer toeslag moet betalen?????? ik was ook verbaasd want de keren dat ik daar geweest was, ben ik nog nooit zo duur uitgeweest.
Volgens mij sjoemelen ze gewoon met die prijzen daar. (dus het is niet zo dat ik naar een dure sjieke kapper ben geweest waar al die sterren heen gaan)
Omdat de kappersacademie in beginsel goedkoper is dan een normale kapper. (daar ben ik wel eens 170 gulden kwijt geweest).quote:Op zondag 4 juli 2004 16:00 schreef bugeye het volgende:
[..]
nou, nou, dit kunnen ze echt niet maken hoor, 110 euro hebben ze vast wel gesjoemeld.
en dat je voor langhaar extra moet betalen vind ik ook een beetje maf hoor
Volgende keer naar een normale kapper gaan dan. Waarom ging je naar een Kappersacademie?
Waarom wordt er niet geverft als ze zwanger is?quote:Op zondag 4 juli 2004 16:55 schreef Whiskers het volgende:
niks, vriendin heeft kappersschool gedaan en oefent af en toe op mij, inclusief verven. alleeen is ze nu zwanger dus er wordt even niet geverfd
![]()
Bij het verven komen er nogal wat chemicalieen/stoffen vrij, die adem je altijd wat in.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom wordt er niet geverft als ze zwanger is?
Lijkt me een beetje onzinnig, dan zou immers geen enkele kapster meer haar kunnen verven, want je weet nooit zeker dat je niet zwanger bent, bij wijze van spreken.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:32 schreef Brennie het volgende:
[..]
Bij het verven komen er nogal wat chemicalieen/stoffen vrij, die adem je altijd wat in.
Op zich is het voor een niet-zwangere niet echt gezond, maar hey dat is buiten lopen in de stad ook niet.
Als zwangere moet je het natuurlijk niet opzoeken.
Je kunt ook gerust rauw vlees eten, stug doorroken, alcohol drinken etc zonder te weten dat je zwanger bent.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje onzinnig, dan zou immers geen enkele kapster meer haar kunnen verven, want je weet nooit zeker dat je niet zwanger bent, bij wijze van spreken.
Daar doe ik dus 2 jaar over !!quote:Op zondag 4 juli 2004 16:41 schreef k_i_m het volgende:.
Ik heb de bon nog;
EUR 112.62
Ja, gelukkig ga ik ook nooit naar het strand, en lig ik nooit in de zonquote:Op zondag 4 juli 2004 16:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh en Apres Solei Serum, dat is voor als je uit de zon komt, niet als je een coupe solei hebt laten zetten. Bij een Coupe Solei hoort een "zure" kuur, die er voor zorgt dat het bleken van de Coupe Solei wordt gestopt, eventueel een kuur voor beschadigt haar.
Ik ben gewoon naar de kapper geweestquote:Op zondag 4 juli 2004 16:57 schreef Pietverdriet het volgende:
KIM welke academie was je eigenlijk?
Okay, voor je kleuring is het de goeie.quote:Op maandag 5 juli 2004 04:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, gelukkig ga ik ook nooit naar het strand, en lig ik nooit in de zon.
Oeh, 80 euro per uur, als ze volcontinue zou werken (alsof ze dat doen), daar moet loon van worden betaald, de huur, water, gas, licht, chemie, gereedschappen, verzekeringen.quote:Op maandag 5 juli 2004 04:44 schreef joohgf het volgende:
alleen even 15 minuten haartjes knippen = 20 euro
stelletje geldwolven ja![]()
![]()
Ik zeg niet dat kappers extreem rijke stinkerds worden maar er is bij kappers wel sprake van het Baumol effect: Het loon is in verhouding tot de toegenomen productiviteit vér achtergebleven bij andere processen. Daarbij hebben kappers die het een beetje voor elkaar hebben geheel niet slecht hoorquote:Op maandag 5 juli 2004 09:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oeh, 80 euro per uur, als ze volcontinue zou werken (alsof ze dat doen), daar moet loon van worden betaald, de huur, water, gas, licht, chemie, gereedschappen, verzekeringen.
Jaaa, die worden stinkend rijk daarvan, vandaar dat je kappers ook allemaal in Mercedesen en BMW 7 series ziet rijden.
LOLquote:Op maandag 5 juli 2004 10:03 schreef 205_Lacoste het volgende:
. Daarbij hebben kappers die het een beetje voor elkaar hebben geheel niet slecht hoor
Tsja, mensen willen nu eenmaal steeds meer waar (haar) voor hun geld. Dat de kappers daar maar bijblijven, zou ik zo zeggen!quote:Op maandag 5 juli 2004 10:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Nou, geloof me, daar hoor ik Wella, Goldwell, Keune, L'Oréal Paris, Ceratin, Dr Kurt Wolf, KMS etc etc allemaal hééééél anders over praten. Dat het een enkeling goed gaat, zegt niets, de branche op zich gaat het slecht.
quote:Op zondag 4 juli 2004 16:41 schreef k_i_m het volgende:
EUR 112.62
begin jij maar eens voor je zelf, dan piep je wel andersquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:44 schreef Thetallguy het volgende:
18,65 voor een kwartiertje werk
Ik betaal een euro voor een beetje gel/wax/prut. En wassen + knippen is duurder dan alleen knippen. Als ik dat zo ie moet je als kapper (met een druk bezette zaak) er best wel aardig aan kunnen verdienen.quote:Op maandag 5 juli 2004 10:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Nou, geloof me, daar hoor ik Wella, Goldwell, Keune, L'Oréal Paris, Ceratin, Dr Kurt Wolf, KMS etc etc allemaal hééééél anders over praten. Dat het een enkeling goed gaat, zegt niets, de branche op zich gaat het slecht.
Welke kapper heeft nog een drukke zaak? er zijn altijd mensen die het beter gaat, maar geloof me, de kappersbranche gaat het niet goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:18 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik betaal een euro voor een beetje gel/wax/prut. En wassen + knippen is duurder dan alleen knippen. Als ik dat zo ie moet je als kapper (met een druk bezette zaak) er best wel aardig aan kunnen verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |