Okeequote:Op donderdag 22 april 2004 22:28 schreef daniman het volgende:
gooi op de mijne dan maar een slotje...
Ja was je ookquote:Op donderdag 22 april 2004 22:30 schreef daniman het volgende:
en toch was ik volgens mij wel eerder!
kijk das nou aardig heb ik er toch nog wat positiefs aanquote:Op donderdag 22 april 2004 22:29 schreef Mariposa het volgende:
Knorretje, Je mag omdat je arbeidsongeschikt bent ook een bedrag van ¤ 757 meenemen als kosten, omdat dit zo geregeld is voor mensen die chronische ziekten hebben. Dit scheelt dusa ook al weer!
nu hopen dat alicia net zo enthousiast isquote:Op donderdag 22 april 2004 22:41 schreef clauwheee het volgende:
Wat mooi Knor!!
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat niet zou zijn. Ik vin um echt errug kjoetquote:Op donderdag 22 april 2004 22:42 schreef Knorretje het volgende:
[..]
nu hopen dat alicia net zo enthousiast is![]()
de pop erin strakkies heeft denk ik nog de meeste aantrekkingskracht, maar dat mag de voorpret van ons niet meer bederven, Het opknappen leverde veel lol op, zowel van de pop (die gewassen moest worden want die was ook niet om aan te zien) het aankleden van de pop met alicia's oude prematuurkleertjes en het verven van het bedjequote:Op donderdag 22 april 2004 22:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat niet zou zijn. Ik vin um echt errug kjoet
Zo hebben jullie er allemaal iets aanquote:Op donderdag 22 april 2004 22:49 schreef Knorretje het volgende:
[..]
de pop erin strakkies heeft denk ik nog de meeste aantrekkingskracht, maar dat mag de voorpret van ons niet meer bederven, Het opknappen leverde veel lol op, zowel van de pop (die gewassen moest worden want die was ook niet om aan te zien) het aankleden van de pop met alicia's oude prematuurkleertjes en het verven van het bedje
quote:Op donderdag 22 april 2004 22:57 schreef lady-wrb het volgende:
cor en ik hebben vanmiddag heeeerlijk op een speeltuinbankje gezeten, terwijl luca lekker aan het spelen was. maakt dat kind op de een of andere manier een schuiver van de glijbaan...tand door zijn lip. hij huilde wel, maar toen hij bloed zag werd hij dus hysterisch. hij moest en zou een pleister eropwe hebben hem een hele tijd geprobeerd aan zijn verstand te brengen dat je geen pleister op een zere lip kan plakken, maar hij hield vol.
op een gegeven moment was ik het zo zat dat ik een pleister gepakt heb en die op zijn mond heb geplakttoen was het goed. pleister mocht er niet meer af.
hij ligt nu met pleister en al te slapen![]()
een klein beetje.... we vinden hem voornamelijk zielig, temeer hij vanavond helemaal niet lekker in zijn vel zat. naast de pleister bleek zijn wang dik geworden te zijn en ik geloof dat hij zich niet zo goed voelt. hij wou vanavond alleen maar op schoot zitten en tegen mij aanhangen en zo viel hij dus na een half uur in slaap (en dat terwijl we op visite waren)quote:Op donderdag 22 april 2004 23:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
![]()
Moesten jullie stiekum niet een beetje lachen?
Och de ziel...zat um dus niet mee! Nu maar hopen dat het toch meevalt...quote:Op donderdag 22 april 2004 23:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
een klein beetje.... we vinden hem voornamelijk zielig, temeer hij vanavond helemaal niet lekker in zijn vel zat. naast de pleister bleek zijn wang dik geworden te zijn en ik geloof dat hij zich niet zo goed voelt. hij wou vanavond alleen maar op schoot zitten en tegen mij aanhangen en zo viel hij dus na een half uur in slaap (en dat terwijl we op visite waren)
ik weet het niet...... volgens mij zitten de waterpokken ons op de hielen
He wat mooi!! das toch een fijne pleister op de wonden zo hequote:Op donderdag 22 april 2004 23:01 schreef Jessicaa het volgende:
Wat ziet het bedje er leuk uit zo!!!!!!
Gerard heeft ook het een en ander zitten berekenen en we komen nu aan ongeveer het bedrag wat we kwijt zijn aan thuiszorg voor terugvraag in aanmerking. Dat valt dus even erg mee!!!
Morgen de belasting maar eens bellen en het een en ander regelen
Zelfs voor afgelopen jaar komen we toch net over de grens heen.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 07:57 schreef lady-wrb het volgende:
hij kwam dus met pleister uit zijn bed. ik mocht hem er niet afhalen in eerste instantie. in tweede instantie wel, maar dan op voorwaarde dat hij weer een schone pleister kreeg. ik heb de pleister wel iets kleiner geknipt zodat hij wat duidelijker te verstaan is vandaag.
t is toch wat met die pleisters hier. als luca maar denkt dattie gewond is, moet er een pleister op.
zo heeft hij er ook drie op zijn benen. en wat zit dr onder? nagenoeg niks dus, maar t ziet eruit alsof hij zwaar gewond is![]()
is prima, bedankt alvast.quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:57 schreef Mariposa het volgende:
Knorretje, vind je het goed als ik je even mail, dan kan ik wat duidelijker op alles in gaan zonder het topic te vervuilen? Ik stuur het naar je profiel adres!
quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:31 schreef LadyS het volgende:
Miss-d, was zeker zo een opgeschoten jongen die dacht alles wel even in elkaar te kunnen draaiendoen jullie nog minimeeten morgen trouwens?
quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:40 schreef Troel het volgende:
Scapino heeft meestal wel gympen, maar nooit in mijn maat (42/43)
Ik ben allang blij dat ze tegenwoordig in Nederland damesschoenen boven de 42 hebben... Vroeger moest ik mijn schoenen altijd in duitsland halen...quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:42 schreef LadyS het volgende:
[..]
Joepie
Ik heb maat 40, daar hebben ze ook vaak iets minder keuze in
ik ga standaard naar de winkels waar je alleen geholpen wordt als je het zelf vraagt... Anders kunnen ze aan blijven draven met schoenen en ik keur ze allemaal af.quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:51 schreef LadyS het volgende:
van die hoge hakken baal ik ookDaar kan ik dus ook niet op lopen. Net alsvan die slippertje/sandaaltjes, die moeten ook aan allerlei voorwaarden voldoen van mij
Ik ben dan ook echt een zeikerd wat schoenen betreft
quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Schoenenreus
veel plezierquote:Op vrijdag 23 april 2004 11:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga naar school
Van elf tot half vier/vier uur onderweg voor een gesprekje van een half uur
Plezierquote:Op vrijdag 23 april 2004 11:03 schreef LadyS het volgende:
[..]
veel plezier
sterkte dan maarquote:Op vrijdag 23 april 2004 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Plezier
Jij hebt een heel ander idee van plezier dan ik![]()
Ik heb soms echt een jaar dat ik geen schoenen kan vindenquote:Op vrijdag 23 april 2004 10:38 schreef LadyS het volgende:
oe, veel plezier morgenEn geef Liam een kus van me
Ik zag gisteren AllStars bij een of andere sportzaak voor 60 euro.. En dat vind ik ook te duur. Dus nu had ik bedacht dat zulk soort gympen ook wel bij de Bristol of zo te koop waren.. Maar mooi niet dus..Ik ga even bij de Scapino kijken ofzo..
quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:49 schreef pluisje het volgende:
de vaatwasser en de afwasmachine
zo een vermoeden had ik al jaquote:Op vrijdag 23 april 2004 12:01 schreef pluisje het volgende:
uhm de vaatwasser en de wasmachine dus, was nog helemaal de kluts kwijt door mijn geweldige actie
quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:49 schreef pluisje het volgende:
Na even speuren zag ik dat 1 stop er anders uitzag dan de anderen, er zat een soort van los kraaltje in, terwijl die bij de anderen vastzat. Toen ie ook nog eens bloedheet was toen ik hem er uit wilde draaien, vermoedde ik wel dat ik de goede te pakken had
En toen wist ik zelfs de nieuwe stoppen te vinden, en heb ik er helemaal zelf een nieuwe ingedraaid
Ik wou hier net komen vertellen dat ik heel geëmancipeerd ben en onkruid ga wiedenquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:01 schreef LadyS het volgende:
beefcakeis je tuin al af?
quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:03 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik wou hier net komen vertellen dat ik heel geëmancipeerd ben en onkruid ga wiedenHet zware werk mag ik niet doen, dus laat ik aan de mannen over. Zaterdag gaan ze weer verder
![]()
Paardebloemenquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:09 schreef pluisje het volgende:
Ik wou ook de tuin doen, maar toen ik na 1 paardebloem uit de grond trekken al een uur moest bijkomen, heeft Rick dat maar overgenomen
JAAAA.. daar knapt het echt van op!!!quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:09 schreef beefcake het volgende:
Wij gaan vanavond ook stenen kopen! Pallisadebandjes voor langs de plantenbakken! Gele waarschijnlijkEn dan volgende week het allerleukste: de plantjes en bloemetjes kopen
Ik vermoed het ergste: stonden ze allebei aan ??quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:01 schreef pluisje het volgende:
uhm de vaatwasser en de wasmachine dus, was nog helemaal de kluts kwijt door mijn geweldige actie
quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:09 schreef pluisje het volgende:
Ik wou ook de tuin doen, maar toen ik na 1 paardebloem uit de grond trekken al een uur moest bijkomen, heeft Rick dat maar overgenomen
echt??!!! wat zei je:quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:12 schreef beefcake het volgende:
[..]
PaardebloemenWij komen er in om!
Mijn oma uit Aruba is nu in Nederland en toen ze laatst bij ons op bezoek was zei ze: Wat hebben jullie mooie gele bloemen in de tuin! Die hebben we op Aruba niet, kan ik ze ergens kopen om mee te nemen?
![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:13 schreef beefcake het volgende:
Maar goed, ik ging de tuin doen. Daarom heb ik Dylan op bed gelegd en hij is nu boos![]()
Ik zei: Das onkruid oma!! maar dat vond ze niet erg, ze vond het mooie bloemen!quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:15 schreef LadyS het volgende:
[..]
echt??!!! wat zei je:
steek er maar een paar af hier?wij hebben er genoeg
quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:16 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ligt ie weer zo te maaien?
Succesquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:21 schreef beefcake het volgende:
Nu ga ik echt de tuin in![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik vermoed het ergste: stonden ze allebei aan ??
En zal je net weer zien dat ze allebei op één groep staan . . .
Dan heb je mazzel gehad, want het stroomnet in je huisje is er eigenlijk niet op berekend.quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:29 schreef pluisje het volgende:
[..]
Maar er is speciaal voor die 2 apparaten een aparte groep gemaakt, met geen andere dingen erop. Die zou het dus gewoon moeten houden, en dat doet ie ook al jaren, maar die stoppen hebben blijkbaar niet het eeuwige leven
He wat lief dat je er naar vraagt!quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:57 schreef Mariposa het volgende:
Clauwhee, hoe is dat nou afgelopen met dat meisje dat niet aan jullie boek meewerkte? Of heb je er verder niets over gehoord? Hoe is het nu met je RSI? Ik heb trowens tijdens een vergadering de volgende link gekregen. Misschien heb je er nog wat aan! Studietips voor studenten met een functiebeperking
quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben weer thuis
We hadden bespreking van oefenrechtbankje (waar ik rechter in was)... we moesten nog een en ander aan de uitspraak sleutelen, dus dat hebben we gelijk maar 'even' gedaanNu ben ik moeoeoeoeoeoe
Ik had een ontzettende dorst en heb dus geheel tegen al mijn principes in ¤ 1.95 neergelegd voor een flesje cola![]()
![]()
Maar ik had ook geen zin om van mijn stokje te gaan (en dat gebeurde wel bijna), dus tja...
Ik ben trots op Pluisje![]()
En geslaagd LadyS??
dit is niet helemaal wat ik bedoel, maar toch bedanktquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:21 schreef DaSamster het volgende:
http://www.vandermeer-tuinen.nl/produkten/cobblestones.htm
Kijk daar dan maar eens!
Ow maar die zijn stoer!!quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:58 schreef LadyS het volgende:
[..]
Heb een paar gympen (model all stars) gevonden bij de Bristol, miss-d en Clauwheee. Het is in ieder geval wat
Correctie!!!!!!!! Ik bekeek net mn schoolmail en hij had zojuist de beoordelingen van het boek gemaild...quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wat de docent met onze beoordelingen doet weet ik niet, die hebben we nog niet
Dank je..jeetje ben zo blij, na al dat gestress!!quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:54 schreef Spindizzy het volgende:
Goed zo, meid!Gefeliciteerd
Whaha ja wij net ook...ook teruggekomen met chocoladecake enzoquote:Op vrijdag 23 april 2004 20:17 schreef Lois het volgende:
Wauw wat een geweldig cijfer clauwhee!!!
*rukt een doos oranjetompoezen open om het te vieren*
ja ik was vanavond in de supermarkt met enorme honger (net uit mijn werk) en kon ze niet laten liggen. Het leek me wel gezellig voor bij de koffie morgenochtend tijdens het huwelijk
Weet ik dus niet ik had dr al gebeld maar ze neemt niet op. Mijn gevoel zegt dat ze hetzelfde cijfer heeft gekregen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:46 schreef Rewimo het volgende:
Goed zeg, Clauwheee! Gefeliciteerd
Dat 'luie' kind heeft toch zeker wel een ander (lager) cijfer gekregen?
Oe leuk Melonovy!!! Gaat vast he-le-maal goedkomen! Wel veel foto's maken hequote:Op vrijdag 23 april 2004 20:55 schreef melonovy het volgende:
Joeheeeeee Clauwheee, ik ben trots op je! En ook op Pluisje en al die andere dames die lampjes kunnen indraaien en onkruid wieden!
Ik heb vandaag een drukke dag achter de rug, ter voorbereiding van morgen, dan vieren we de eerste etappe van Chiara dr eerste verjaardag. Dinsdag, haar echte verjaardag de 2e helft. Maar goed, de slingers hangen nu, taart staat nu in de oven, ballonnen opgeblazen, boodschappen gehaald, huis opgeruimd enz enz ik ben er moe van, voelde me net als vorig jaar met mijn nesteldrang...
Hmm, als ze hetzelfde cijfer zou hebben zou ik dat eigenlijk vreemd vinden, of jullie moeten het goedkeuren zeg maar...quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Weet ik dus niet ik had dr al gebeld maar ze neemt niet op. Mijn gevoel zegt dat ze hetzelfde cijfer heeft gekregen.
miss_d kom maar fftjes rustig zitten dan. Je hebt de keus uit tompoucen, chocoladecake en appeltaart, goed voor de energie! Nee zonder gekheid, doe rustig aan meid, komt allemaal goed en wordt vast gezellig!quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Oeh slingers, niet vergeten!!!
Ik moet nog zoveel doen
En ben zo moe
Je hebt de bende hier niet gezienquote:Op vrijdag 23 april 2004 21:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
miss_d kom maar fftjes rustig zitten dan. Je hebt de keus uit tompoucen, chocoladecake en appeltaart, goed voor de energie! Nee zonder gekheid, doe rustig aan meid, komt allemaal goed en wordt vast gezellig!
Tja het is nu op zich wel opgehelderd tussen ons maar ondanks dat heeft hij toen in een gesprek gezegd dat ze nog een verbeterde versie van haar deel moest inleveren en hij het apart zou beoordelen. Maar weet je..het kan me ineens niet meer zoveel schelen..ik ben zo blij met die negen! feit blijft echter wel natuurlijk dat het wrang blijft..quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Hmm, als ze hetzelfde cijfer zou hebben zou ik dat eigenlijk vreemd vinden, of jullie moeten het goedkeuren zeg maar...
Mmmm nee...maar je was toch al redelijk verjaardag-vieren-klaar??quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je hebt de bende hier niet gezien
Ja, ik wel, maar mijn huishouden nietquote:Op vrijdag 23 april 2004 21:11 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mmmm nee...maar je was toch al redelijk verjaardag-vieren-klaar??
Nou doe maar rustig aan hoor!quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik wel, maar mijn huishouden niet![]()
En ik was weg vandaag en mister_d had een hele hoop werk te doen, dusseh.... en we hebben nu ook visite, dus dat schiet ook niet echt opIk ga zo nog wel ff opruimen hoor
Het is ongelooflijk hoe vaak ik dat gedaht heb de laatste dagen, wat gaat het hard, alles van een jaar gelgen staat nog zeer vers in het geheugen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:57 schreef clauwheee het volgende:
Oe leuk Melonovy!!! Gaat vast he-le-maal goedkomen! Wel veel foto's maken heIs je meissie alweer bijna 1!!!
Zeker ruim anderhalf batterij vol, en voor mijn andere toestel heb ik van de week verse batterijen gekocht.quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:03 schreef Jessicaa het volgende:
O en fototoestelbatterijen opgeladen?
Heel veel foto's maken natuurlijk!!!
Krijgt ze jullie kadoo's morgen of dinsdag?
Foto's zullen jullie zeker te zien krijgen, wanneer weet ik niet.quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:12 schreef Karin het volgende:
Melonovy wat een drukte he zo'n kinderverjaardag! Wel ontzettend leuk! Ik ben al heel benieuwd naar de foto's van Chiara met jouw zelfgemaakte taart.
Hoe is het met jou? Hou je het nog droog?
zwartequote:Op vrijdag 23 april 2004 19:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow maar die zijn stoer!!Mijn schoonzussie heeft die ook
Welke kleur?
jaaaaquote:Op vrijdag 23 april 2004 23:03 schreef clauwheee het volgende:
Sylvana wat leuk zo'n kleine krummelals logé!
En Fokken dan???quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:03 schreef clauwheee het volgende:
En nog even iets anders...toen ik laatst bij de dokter was zei die dat ik meer tijd moest nemen voor hobbies enzo...nou die had ik dus niet echt buiten mn mannetje om.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:44 schreef Angel22 het volgende:
Hier is het zwaar bewolkt en het lijkt alsof er ieder moment een bui uit kan vallen....
Ja ok, Fokken ookquote:Op zaterdag 24 april 2004 08:01 schreef phluphy het volgende:
[..]
En Fokken dan???![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:55 schreef Lois het volgende:
Kijken jullie ook naar [afbeelding]
Ik vind het prima!quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Clauwheee, als je die kralen hebt, kunnen we dan een keer mini-meeten???
Ik ook niet..quote:Wij zitten ook de koninklijke bruiloft te kijken. Mabel, mijn visnet, wat doe je?? Ik vind de jurk dus helemaal niets
![]()
Whahahaquote:En mister_d kreeg net een mailtje van een klant, wilde hem jullie niet onthouden:
Subject: Vandaag is de dag
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat je maar veel cadeautjes mag krijgen. Als je vindt dat het niet genoeg is, kun je gewoon aan de mensen vragen die op bezoek komen: 'heb je nog meer cadeautjes'? Dat deed mijn neefje ook toen hij gisteren drie werd.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:32 schreef Spindizzy het volgende:
Wat een vreselijk lelijke en truttige jurk heeft Mabel aan. Die strikjes...
hehehehe, ik oooooook ik vind m zo vreselijk leuk!quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:44 schreef LadyS het volgende:
[..]
edit:ik blijf het een geweldige smilie vinden
Ja! Precies zo als bij ons.quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:33 schreef daniman het volgende:
hier soms ook! Soms verstopt ie zich hier wel achter een wolk
Foto's?quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Belana, Kbot en Liam zijn net weer weg.... ik dacht ff dat ze een souvenirtje wilden achterlaten, maar Kbot kwam de luiertas alsnog even ophalenHet was erg gezellig
!!!
Belana heeft foto's gemaakt, maar moet nog allerlei dingen doen, dus die zullen vanavond of morgen pas komenquote:Op zaterdag 24 april 2004 15:06 schreef beefcake het volgende:
[..]
Foto's?![]()
http://www.koninklijkhuis(...)l.html?huwelijk.htmlquote:Op zaterdag 24 april 2004 16:52 schreef daniman het volgende:
is er een foto van? ik heb het niet gekeken! Maar nu begin ik ook wel benieuwd te worden...
En de StuFi is bovendien toch net binnenquote:Op zaterdag 24 april 2004 17:18 schreef clauwheee het volgende:
He goed gedaan ET! Heb ook nog even gekeken voor schoenen, ook voor vriendlief, maar zijn nog niet echt geslaagd. Wel een veel te dure, gafe broek gekocht, maar dat mocht van mezelf na die negen
quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En de StuFi is bovendien toch net binnen![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 24 april 2004 17:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]Jij begrijpt het
MissD-ik-kan-niet-stoppen-met-praten.....dat is natuurlijk jouw schuld!quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Belana-ik-ben-helemaal-geen-chaoot?? Als je je luiermatje of hoe heet zo'n ding zoekt, dan ligt ie hier![]()
Zei de ontaarde moederquote:Op zaterdag 24 april 2004 18:29 schreef Belana het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk jouw schuld!![]()
Kusquote:Kbot heeft nog een paar opties:
ga je straks de kralen punniken tot sieraardjes ?quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:38 schreef clauwheee het volgende:
Ow ik zie het al helemaal voor me miss_d en Belana!! Hahaha. Gekkerds!
Ik ben nu al mijn dingen voor de (kralen)kettingen via internet aan het kopen. Das het goedkoopst (en gemakkelijkst) Laat degene bij wie ik het bestel nu ook nog net bij mij in de stad wonen! Ik wilde het eerst vanmiddag in de stad zelf kopen, maar ik had weer eens te weinig tijd
Owwww... vertelquote:Op zaterdag 24 april 2004 18:38 schreef clauwheee het volgende:
Ow ik zie het al helemaal voor me miss_d en Belana!! Hahaha. Gekkerds!
Ik ben nu al mijn dingen voor de (kralen)kettingen via internet aan het kopen. Das het goedkoopst (en gemakkelijkst) Laat degene bij wie ik het bestel nu ook nog net bij mij in de stad wonen! Ik wilde het eerst vanmiddag in de stad zelf kopen, maar ik had weer eens te weinig tijd
Ja! Dat hoop ik althansquote:Op zaterdag 24 april 2004 18:42 schreef Knorretje het volgende:
[..]
ga je straks de kralen punniken tot sieraardjes ?
Ja ik ben er ook helemaal enthousiast vanquote:Op zaterdag 24 april 2004 18:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Owwww... vertel
Minimeet!!!!
Waar woon je eigenlijk??
Edit: Groningen dus. Das een aardig stukkie treinen
quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja! Dat hoop ik althans. Dat kan ik vast wel toch? Kettingen en armbandjes in eerste instantie, ik begin met rijgen denk ik, das het makkelijkste geloof ik. Ik hoop dat mn schoonzussie me ook wat op weg kan helpen. Maar ja, die kan elk moment bevallen dus die heeft wel iets anders aan dr hoofd eerst
Maar ik ga gewoon wat dingetjes aanschaffen en probeer het eerst lekker zelf!
Ow das nog es een leuk verjaardagskado! Ik heb nu eerst nylondraad besteld..is dat ok?quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:03 schreef Knorretje het volgende:
[..]eerst rijgen en daarna punniken, en dan afhankelijk wat je wil bereiken 1 of meerdere kraaltjes per keer meepunniken. Waar ga je mee punniken ? nylon(elastisch) draad of metaaldraad/zilverdraad ?
Ik heb dit vorig jaar voor mijn verjaardag gekregen, het rijgen van zeer minikraaltjes die net op de draad passen is enorm tijdrovend en een echte 'boeveklus' maar het resultaat is bevredigend.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:45 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik wil even een kleinigheidje ophelderen: ik wil Liam niet voor mezelf houden. Jullie mogen hem best af en toe een weekendje hoor
* Belana gul is
ow nou mooi zo. Ik begin maar gemakkelijkquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:07 schreef Knorretje het volgende:
nylondraad is makkelijker (zeker in het begin) als zilverdraad. Nymon rekt wat mee dus is minder zwaar om over de haakjes heen te krijgen (daarnaast vallen foutjes minder snel op is gebleken) Ook het sluitwerk is minder van belang omdat hij iets meerekt om hem om te krijgen (neem aan dat je kralen.com kent ??)
quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:12 schreef Belana het volgende:
[..]
![]()
Je mag m komen bekijken als je toch mijn matje komt brengen....
* clauwheee gaat ff voor foto's zorgen van vandaag
Jawelquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:03 schreef clauwheee het volgende:
Ja Groningen is een eindje uit de richting he. Geen OV?
Niet vasthoudenquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:12 schreef Belana het volgende:
[..]
![]()
Je mag m komen bekijken als je toch mijn matje komt brengen....
Dat moet dus even goed getest worden?quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:42 schreef Rewimo het volgende:
Zo, ons bed is weer op niveauNu eens kijken of het ook houdt vannacht
![]()
Oe gauw kijken!quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:47 schreef Belana het volgende:
Er staan foto's hoor!
Ja dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:47 schreef Rewimo het volgende:
't Is weekend hè, en aangezien wij een weekendrelatie hebben
Wat schattig! Je hebt je dus wel vermaakt met de kleine!quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:47 schreef Sylvana het volgende:
Rebecca is weer weg![]()
![]()
![]()
![]()
Was echt zo leuk vanmiddag, ze zat bij me op schoot in de tuin en ze zat echt hele verhalen te brabbelen en de hele tijd te lachenZe heeft het echt heel erg naar der zin gehad en de hele familie hier is nou stapelgek op der, dus iedereen vindt het ahrtstikke jammer dat haar ouders haar net weer opgehaald hebben
Van ons had ze echt nog wel een tijd mogen blijven
En ze is echt een hele makkelijke baby, als ze geslapen heeft en ze wordt wakker, dan huilt zae niet, maar ligt ze gewoon een hele tijd in der bed om der heen te kijken en ene beetje met der handjes te spelen enzo
Dat zou mij helemaal niets verbazen . . .quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:29 schreef Belana het volgende:
"missD-ik-wil-Liam-voor-mezelf-houden"
I rest my case . . .quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:45 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik wil even een kleinigheidje ophelderen: ik wil Liam niet voor mezelf houden. Jullie mogen hem best af en toe een weekendje hoor
* miss_dynastie gul is
hey! das de site van Sandra, een oude kennis van mij, ik heb haar eigenlijk al heel lang niet meer gezien...quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:07 schreef Knorretje het volgende:
(neem aan dat je kralen.com kent ??)
Bellenblaasmengsel recept gezochtquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:34 schreef bixister het volgende:
vraagje tussendoor. ik kan me herinneren dat hier ooit ergens een tip stond voor hoe je goede bellenblaas kon maken, maar kan het betreffende topic niet meer vinden. weet iemand nog wat DE truc was. suiker toevoegen oid?
Tuurlijk heb ik foto's genomenquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:41 schreef Angel22 het volgende:
Heb je nog pics genomen Sylvana???? ben wel nieuwsgierig eikOja nog ff vanuit het vorige topic... waarom MOET jij oppassen 1 keer in de zoveel weken en als je pa en ma weg willen...
Hun hebben toch een kind genomen en niet jij? Als jij het niet erg vind om te doen dat snap ik wel... maar ik hoop toch zeker niet dat jij dan ook nog eens afspraken ofzow moet gaan verzetten omdat pa en ma zonodig stappen (ofzow) moeten...
Ik vond het een beetje vreemd klinken thats all... zeg het maar als ik me der niet mee moet bemoeien hoor
Ik zit idd idols te kijken! Ben benieuwd...quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:52 schreef clauwheee het volgende:
Zo, eerste deel Idols zit er opIs iedereen hier Idols aan het kijken of is het gewoon rustig?
Ik vind het moeilijk hoor, Boris is iig door, en JK krijgt natuurlijk allemaal stemmen van meisjes, maar ik vind Maud beter zingen, dus ik vind dat Boris en Maud door moeten gaanquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:14 schreef Jessicaa het volgende:
Ik heb ook zitten kijken
Ik hoop zo dat JK erin blijft he
Hoop ik niet... Ik wil heel graag Boris en Maud in de finalequote:Op zaterdag 24 april 2004 23:14 schreef Jessicaa het volgende:
Ik heb ook zitten kijken
Mijn omslachtig verhaal in één zin uitgelegdquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Sylvana, jouw ouders hebben gekozen voor een kind erbij, niet jullie. Ik vind dat je ze dat best mag laten weten
nee, maar tussen mij en me broer zit bijvoorbeeld nog geen 1,5 jaar, dus hem kon je moeilijk op mij laten passen, en wij kregen niet zo lang flesjes pap, en daar hadden we ook geen behoefte aan, wij aten gewoon met de pot mee, zoals het hoortquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:30 schreef clauwheee het volgende:
Hebben ze dat vroeger dan ook bij jullie zo gedaan?
Ja dat bedoelde ik inderdaad. Nou sterkte meid, laat het ze anders maar elke keer weer weten totdat het een keer bij ze doordringt hoor!quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en wij kregen niet zo lang flesjes pap, en daar hadden we ook geen behoefte aan, wij aten gewoon met de pot mee, zoals het hoort
Op school gaat het wel goed, hij heeft veel vriendjes, en hij doet goed mee in de klas, zijn "rapport" zag er goed uit, aleen hij heeft een slechte motoriek. Hij zat bijvoorbeeld eerst op zwemles, maar dat ging dus voor geen meter en toen is hij er weer vanaf gehaald. Hij heeft een tijd extra motorieklessen op school gehad, waarin hij dus allemaal oefeningen moest doen om zijn motoriek te verbeteren, en dat is nou afgelopen, dus nou mag hij binnenkort eer opnieuw gaan proberen te leren zwemmenquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben eigenlijk wel reuze benieuwd naar het doen en laten van jouw broertje. Hoe functioneert een kind op school bijvoorbeeld, als het nog flesjes pap krijgt op zijn zesde, en als er altijd een 'oppascentrale' wordt ingeschakeld ipv het ouderlijk gezag. Ik snap er werkelijk niks van. Sorry Sylvana, dit is geen aanval naar jou toe, maar ik begrijp gewoon echt niet dat er niet desnoods van buitenaf ingegrepen wordt in deze situatie. Dit is echt niet normaal en niet gezond. Waarom nemen jouw ouders niet hun verantwoordelijkheid?!
Dat het goed gaat op school en dat hij goed aansluiting vindt bij zijn klasgenootjesvind ik een hele geruststelling. En wat goed dat hij op een school zit die aandacht besteed heeft aan zijn achterstand op motorisch gebied. Dat leren zwemmen gaat dan ongetwijfeld nu een stuk beterquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Op school gaat het wel goed, hij heeft veel vriendjes, en hij doet goed mee in de klas, zijn "rapport" zag er goed uit, aleen hij heeft een slechte motoriek. Hij zat bijvoorbeeld eerst op zwemles, maar dat ging dus voor geen meter en toen is hij er weer vanaf gehaald. Hij heeft een tijd extra motorieklessen op school gehad, waarin hij dus allemaal oefeningen moest doen om zijn motoriek te verbeteren, en dat is nou afgelopen, dus nou mag hij binnenkort eer opnieuw gaan proberen te leren zwemmen![]()
ja, iddquote:En ooooh wat ben ik blij dat JK eruit is!
Laten we het hopen. Boris is vanaf het begin mijn favoriet, ik hoop echt dat hij gaat winnen. Maud vind ik wel iedere week sympathieker overkomen. En zingen kan ze ook! Maar Boris is gewoon een natuurtalent, die jongen heeft zo'n geweldig gevoel voor muziek en hij ziet er ook niet verkeerd uitquote:Op zondag 25 april 2004 00:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, iddik vond JK echt niks
Maud kan echt veel beter zingen, maar Boris gaat de finale winnen
Ben zowiezo voor Boris, vind hem vanaf het begin geweldig!quote:Op zondag 25 april 2004 00:05 schreef clauwheee het volgende:
*Clauwheee ook blij is*Maud en Boris
dat denk ik ook, dat Boris winnen gaat... sterker nog dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 25 april 2004 00:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, iddik vond JK echt niks
Maud kan echt veel beter zingen, maar Boris gaat de finale winnen
Die hadden moeten diskwalificeren. Riep vorige week op om op hem te stemmen (in het Spaans, nog wel. Hoezo "we letten niet op" ??).quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:14 schreef Jessicaa het volgende:
Als ik jou was, zou ik gewoon samen met je broer en zuster tegen je ouders gezegd van "ga nou het heen en weer genieten". Ik heb ook zo'n broertje (gehad, die is net 15 geworden) die zichzelf niet kon vermaken en ik werd steeds maar wee voor dat kutkarretje gespannen. Heb ze toen uitgescholden en naar een paar vrienden gewoon gegaan, want je eigen leven komt zo stil te staan.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:57 schreef Sylvana het volgende:
Over dat oppassen ( en nee, ik vind het niet erg dat je daarover begint), sinds Julian geboren is, is er een vast rooster, waarbij me broer, zusje en ik omstebeurt op zondagochtend moeten opassen. Dit betekent dus 1 keer in de 3 weken. Me ouders willen dan uitslapen, en wij moeten dan oppassen vanaf het moment dat Julian wakker is ( half 7/7 uur) tot ongeveer half 12. Ik heb dus een krantenwijk, waarbij ik dus 6 dagen in de week om 5 uur me bed uit moet, en dan 1 keer in de 3 weken ook op zondag vroeg me bed uit moet. Ik heb dus amper tijd om uit te slapen, omdat ik op me broertje moet passen...
Als ik doordeweeks op moet passen, omdat me ouders moeten werken of ergens heen gaan ( ouderavond, bruiloft, verjaardag enz) kan ik voor die avond dus niet afspreken met vrienden, maar bijvoorbeeld ook geen huiswerk maken, want dat is met een kind van 6 echt niet te doenHij komt om de paar minuten wel wat vragen of je komt spelen ofzo, dus je kunt je dan echt niet concentreren
Ik heb het er pas nog over gehad met me moeder, dat ik het echt belachelijk vind dat we nou nog steeds op hem moeten passen, maar zij zegt dat als wij niet oppassen hij de hele tijd naar boven gaat en zij dus niet rustig kunnen uitslapen. Ik denk dan ook van: Maak als hij wakker is zelf een flesje pap voor hem, ga dan weer naar boven en zeg tegen hem dat hij gewoon beneden moet zitten spelen en alleen boven komt als er wat aan de hand is, maar dat vinden me ouders dus geen goed idee
Julian is nou 6, maar hij krijgt nog steeds flesjes pap en hij leert dus niet dat hij zichzelf moet vermaken en niet voor elk wissewasje naar boven moet gaan, omdat wij dus steeds moeten oppassen
Pcies! Ik volg dit nu een tijdje en weet iedere keer niet wat ik lees. Ik weet niet hoe oud jij en je broer en zus zijn, maar blijkbaar allemaal echt een stuk ouder. Jullie hebben je eigen leven Sylvana! Je ouders hebben gekozen voor een nakomertje en het is hun verantwoordelijkheid! En die flesjes pap, mijn god, dat is toch niet normaal? Nou ja, dat hoef ik jou niet te vertellen geloof ik. Ik vind Angel d'r idee wel goed, gewoon doen!quote:Op zondag 25 april 2004 08:47 schreef Angel22 het volgende:
Sylvana, ik vind het echt belachelijk hoe jouw ouders jou en je broer en zus voor hun karretje spannen.Ik neem aan dat ze zelf voor Julian hebben gekozen 7 jaar teug (met de zwangerschap enzo erbij gerekend) en dan moeten ze ook beseffen dat uitslapen gewoon een paar jaar lang verleden tijd is!!!
Ik zou een met je broer en zus gaan praten over het oppassen en alles eromheen en daarna SAMEN naar je ouders stappen dat jullie het een beetje zat zijn en dat ze nu zelf maar eens de verantwooding moeten gaan nemen ipv het op jullie af te schuiven.
Ik hoop dat je snel alleen maar goede dagen zult hebben, maar ik weet dat RSI heel lastig kan zijn met alles. Een vriend van mij is in de WAO gekomen, omdat hij zo erg RSI had. Hij werkt nu wel weer gedeeltelijk, maar hij doet de dingen die hij met de computer moet doen via een spraakherkenningsprogramma. Ik ben blij voor je dat je met therapie kan gaan en dat de school met je meewerkt.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:35 schreef clauwheee het volgende:
RSI: Ik heb goede en slechte dagen. Verneem heel snel, zoals nu na een hele drukke week, dat het weer slecht gaat. Ik heb het voornamelijk in arm en pols, maar heb sinds enige tijd ook nek- en rugklachten. Heb van de huisarts een verwijsbrief voor mensendieck-therapie gekregen en daar ga ik dus snel mee beginnen. Op school heb ik een pasje gekregen waarmee ik in een speciaal lokaal kan werken. Dit heeft de decaan voor me geregeld. Zal de link es doornemen, dankjewel!!!
quote:Op zondag 25 april 2004 08:05 schreef Jessicaa het volgende:
Snik snik JK is er uit
Bedoel je daar nu Maud mee???? Jeetje Jessie, das wel een hele rare vergelijking!quote:Op zondag 25 april 2004 09:05 schreef Jessicaa het volgende:
Alhoewel die Laurentienkloon ook nog wel om te lachen is![]()
![]()
Ja dat hoop ik ook, ik merk soms gewoon dat ik ook door krachtverlies dingen die ik heel graag wil doen niet kan doen, vind ik echt niet leuk. Het gaat de laatste 2 weken gelukkig iets beter, nu ik het niet meer zo heel druk heb.quote:Op zondag 25 april 2004 10:18 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snel alleen maar goede dagen zult hebben, maar ik weet dat RSI heel lastig kan zijn met alles. Een vriend van mij is in de WAO gekomen, omdat hij zo erg RSI had. Hij werkt nu wel weer gedeeltelijk, maar hij doet de dingen die hij met de computer moet doen via een spraakherkenningsprogramma. Ik ben blij voor je dat je met therapie kan gaan en dat de school met je meewerkt.
Gefeliciteerd met je 9!!!! Dat is wel een heel goed cijfer zeg. Ik wou dat ik zulke cijfers haalde, maar ja misschien moet ik dan maar wat minder Fokken
Vind je? Ik zie de overeenkomsten welquote:Op zondag 25 april 2004 12:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Bedoel je daar nu Maud mee???? Jeetje Jessie, das wel een hele rare vergelijking!![]()
![]()
inderdaad! Heb ook een CD van haarquote:Op zondag 25 april 2004 09:05 schreef Jessicaa het volgende:
Volgende week lekker met een vriendin de finale kijken. Dat is ons afzeikavondjeWij snappen maar niet wat mensen aan Boris vinden. Ja hij kan goed zingen, maar je moet hem wel op teletekst zetten hoor
Zag je die ballen gisteren in die broek
En dan dat handje alsof ie altijd aan zijn leuter staat te sjorren en dan dat linkerbeen (jaja wij letten overal op
) Nou zo gaat ons avondje er volgende week dus uitzien.
Dus eigenlijk zijn we wel blij dat Boris er nog in zit anders is er weinig meer om af te zeiken. Alhoewel die Laurentienkloon ook nog wel om te lachen is![]()
![]()
Ja Hind was goed he Daniman!!!!!
LEUK!!!quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:03 schreef clauwheee het volgende:
... Nu ben ik de laatste tijd wel aangestoken door mn schoonzussie, die maakt al tijden zelf kettingen met van die leuke kralen enzo. Ik ben dus al lekker de hele avond op internet aan het kijken wat ik allemaal nodig heb en waar de kralen het goedkoopst zijn enzo, ik wil dat ook leren!!! ik hoop dat het me gaat lukken
![]()
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:32 schreef Spindizzy het volgende:
Wat een vreselijk lelijke en truttige jurk heeft Mabel aan. Die strikjes...
quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:36 schreef E.T. het volgende:
En ligt 't aan mij, maar een bruidspaar hoort toch te stralen op de dag? en elkaar de hele tijd verliefd aan te kijken?
Ik zat er laatst ook aan te denken, bedankt voor deze opheldering... Echter, bij de zeeman heb je bellenblaas voor 29 cent, dat vind ik wel goed betaalbaarquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:42 schreef bixister het volgende:
heb inmiddels een recept gevonden. suiker idd, plus behangplaksel!
quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:15 schreef Lois het volgende:
Eva vond het erg leuk in de showroom, er waren een heleboel deuren om open en dicht te doen.
quote:Op zondag 25 april 2004 00:05 schreef clauwheee het volgende:
*Clauwheee ook blij is*Maud en Boris
Ah joh!!!quote:Op zondag 25 april 2004 08:05 schreef Jessicaa het volgende:
Snik snik JK is er uit
ja, ze hebben er zelf voor gekozen, maar ze vinden dat we best kunnen oppassen omdat we voor de rest weinig in het huishouden hoeven te doen ( in hun ogen dan)quote:Op zondag 25 april 2004 08:47 schreef Angel22 het volgende:
Sylvana, ik vind het echt belachelijk hoe jouw ouders jou en je broer en zus voor hun karretje spannen.Ik neem aan dat ze zelf voor Julian hebben gekozen 7 jaar teug (met de zwangerschap enzo erbij gerekend) en dan moeten ze ook beseffen dat uitslapen gewoon een paar jaar lang verleden tijd is!!!
Ik zou een met je broer en zus gaan praten over het oppassen en alles eromheen en daarna SAMEN naar je ouders stappen dat jullie het een beetje zat zijn en dat ze nu zelf maar eens de verantwooding moeten gaan nemen ipv het op jullie af te schuiven.
Me broer is 18, ik ben 17 en me zusje is 14. Ik vind ook dat zij hun eigen verantwoordelijkheid moeten nemen, zij hebben voor nog een kind gekozen niet wijquote:Op zondag 25 april 2004 09:22 schreef Belana het volgende:
[..]
Pcies! Ik volg dit nu een tijdje en weet iedere keer niet wat ik lees. Ik weet niet hoe oud jij en je broer en zus zijn, maar blijkbaar allemaal echt een stuk ouder. Jullie hebben je eigen leven Sylvana! Je ouders hebben gekozen voor een nakomertje en het is hun verantwoordelijkheid! En die flesjes pap, mijn god, dat is toch niet normaal? Nou ja, dat hoef ik jou niet te vertellen geloof ik. Ik vind Angel d'r idee wel goed, gewoon doen!
ja, idd, dat diee heb ik ook, me ouders zijn gescheiden en me moeder is toen hertrouwd en met haar nieuwe man heeft ze dan Julian gekregen, maar heb echt het idee dat ze dat alleen gedaan hebben zodat ze met zijn 2en een kindje kregen, zodat me stiefvader ook een kind had dat van hem zelf is...quote:Op zondag 25 april 2004 09:34 schreef livelink het volgende:
Sylvana, al mijn vooroordelen met betrekking tot nakomelingen worden met jouw verhalen bevestigd. Ik heb het idee dat je ouders er gewoon geen zin meer in hebben. Dat kan de enige reden zijn dat ze zo makkelijk meegaan in die papflesjes en dat ze hem niet leren om hen niet lastig te vallen zondagochtend.
Ik weet wel dat ik vroeger zeker niet zo makkelijk was, dat mijn ouders de verantwoordelijkheid naar mij hadden kunnen opschuiven. Dat vind ik dus het rare in jullie situatie. Het lijkt erop dat je ouders wel streng tegen jullie zijn, maar niet tegen Julian.
Jeetje zeg, dat jij daar erg in hebt!!quote:Op zondag 25 april 2004 00:06 schreef Belana het volgende:
Als je het mij vraagt was Bugs Bunny jarig gisteren (zaterdag), dus als dat zo is nog gefeliciteerd Eska met je man.
En als je het nou gewoon weigerd wat gebeurt er dan? Heb je dan meteen slaande ruzie thuis?quote:Op zondag 25 april 2004 12:53 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb het er ook wel met me broer over en hij vind het ook belachelijk, maar wat we ook zeggen tegen me ouders, het wil niet helpen
Als we weigeren dan hebben we idd slaande ruzie thuis. Ik heb bijvoorbeeld een keer op zondagochtend een flesje pap voor Julian gemaakt en ben toen weer in bed gaan liggen en heb tegen Julian gezegd dat hij alleen boven moest komen als er wat aan de hand was, maar ik werd gelijk me bed weer uitegsleurd, omdat ik dus beneden bij hem moest blijven.quote:Op zondag 25 april 2004 13:00 schreef Jelief het volgende:
[..]
En als je het nou gewoon weigerd wat gebeurt er dan? Heb je dan meteen slaande ruzie thuis?
Het is ook best moeilijk om een manier te vinden waarop je wel respect toont voot je ouders maar wel duidelijk maakt dat je niet blij (op zijn zachts gezegd) bent met de situatie.
En over die pap, heb je al eens geprobeerd om hem de pap gewoon in een bord te geven? Onder het mom van je bent een grote jongen... en alleen baby's drinken uit een fles? Hij is oud genoeg om dt te begrijpen en ook dat het bij jou anders gaat dan bij anderen.
Ik wil je trouwens ng een compliment geven, Ik vind dat je volwassen overkomt in je posts je hebt duidelijk nagedacht over de situatie.
sterkte ermee!![]()
ja maar dat is niet eerlijk he, als zij dat zelf ook doen mogen ze ook niet gaan moeilijk doen als jullie dat doen. Dan moet er consequent gehandeld worden en op deze manier is dat inconsequent!quote:Op zondag 25 april 2004 13:07 schreef Sylvana het volgende:
Me ouders horen dus eigenlijk op zaterdagochtend op te passen ( dat wil dus zeggen dat zij ervoor zorgen dat hij ons niet stoort) maar zij geven hem wel gewoon een fles en zij gaan dan wel weer gewoon naar bed, en wij mogen dat dus niet
En er zijn geen andere manieren om van dat flesje af te komen? Als hij zich er toch voor schaamt...quote:Op zondag 25 april 2004 13:07 schreef Sylvana ook:
We hebben idd geprobeerd om Julian pap uit een bord te laten eten, maar dat vertikt hijMaar hij schaamt zich wel een beetje ervoor dat hij nog uit een flesje drinkt, want als zijn vriendjes komen spelen verstopt hij ze.
Jazeker! Zodra ik wat heb zal ik het jullie laten zien!quote:Op zondag 25 april 2004 12:44 schreef melonovy het volgende:
[..]
LEUK!!!Dat zou ook wel een leuke freubelhobby voor mij zijn! Veel plezier ermee en laat je wel je creaties even zien op fok??
ja, dat heb ik ook gezegd, maar dan komen zij weer met dart argument dat we bes tkunnen oppassen omdat ze vinden dat we al zo weinig in het huishouden hoeven te doen...quote:Op zondag 25 april 2004 13:13 schreef daniman het volgende:
[..]
ja maar dat is niet eerlijk he, als zij dat zelf ook doen mogen ze ook niet gaan moeilijk doen als jullie dat doen. Dan moet er consequent gehandeld worden en op deze manier is dat inconsequent!
[..]
En er zijn geen andere manieren om van dat flesje af te komen? Als hij zich er toch voor schaamt...
Hebben je ouders nu zelf niet door hoe absurd dat eigenlijk is? Daniman spreekt over niet eerlijk, en het is ook niet eerlijk, maar het is sowieso al onbehoorlijk dat jullie op hun nakomertje moeten passen. Misschien een beetje een brutale vraag, maar is hij wel gepland?quote:Op zondag 25 april 2004 13:13 schreef daniman het volgende:
[..]
ja maar dat is niet eerlijk he, als zij dat zelf ook doen mogen ze ook niet gaan moeilijk doen als jullie dat doen. Dan moet er consequent gehandeld worden en op deze manier is dat inconsequent!
quote:Op zondag 25 april 2004 13:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Zow, ik ben ook wakker... het was nogal laat geworden gisteren (te laat
), dusseh.... misschien straks ff wandelen of zo met dit mooie weer!
quote:Op zondag 25 april 2004 13:56 schreef clauwheee het volgende:
Als het maar gezellig was.
quote:Op zondag 25 april 2004 14:21 schreef Spindizzy het volgende:
Dan schop je ze er toch gewoon uit Miss_D.
Gewoon doen johquote:Op zondag 25 april 2004 14:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]Die neiging heb ik ook al wel eens een keer gehad hoor
Mister_d vond het zo gezellig, en aangezien zijn moeder ook nog ff langs kwam om ons te zieken (jajaquote:Op zondag 25 april 2004 14:21 schreef Spindizzy het volgende:
Dan schop je ze er toch gewoon uit Miss_D.
Wij hebben dat zelfs regelmatig gedaanquote:Op zondag 25 april 2004 14:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]Die neiging heb ik ook al wel eens een keer gehad hoor
Tja, ach, we zijn nog steeds niet helemaal over dat gedoe met het paard heen en zij geeft ons ook niet echt de kansquote:Op zondag 25 april 2004 14:39 schreef Jessicaa het volgende:
En als die moeder niet uitgenodigd was....ook die kan een schop onder dr r**t krijgen toch
Ik hoop dat de taart lekker isquote:Op zondag 25 april 2004 15:11 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga naar een verjaardag...![]()
bofferd!quote:Op zondag 25 april 2004 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:
mister_d heeft trouwens van zijn internetprovider een digibon van ¤ 7,50 van Wehkamp gehad![]()
![]()
Gelijk maar wat dingetjes voor mij besteld, heb toch wat shirtjes nodig nu ik aan het afvallen ben
[afbeelding]
En deze drie:
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 april 2004 16:39 schreef lady-wrb het volgende:
miss D. je zou je emailadres nog een keer sturen!
(maar als je je bedacht hebt, geeft het ook niet hoor!)
lekkere ouders zijn dat dan... een verjaardagsfeestje verzieken is toch wel heeeeeel erg laag, sorry dat ik het zegquote:Op zondag 25 april 2004 15:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tja, ach, we zijn nog steeds niet helemaal over dat gedoe met het paard heen en zij geeft ons ook niet echt de kansZe moet mij sowieso een tijd met rust laten, want ik wil haar gewoon niet zien nu. Ik ben ziek, heb al genoeg aan mezelf en heb geen zin om haar sores erbij te krijgen. Ze heeft haar kans gehad haar excuses aan te bieden en die heeft ze verprutst, nu mag ze me een tijdje met rust laten. Vooral mister_d is nog heel erg gekwetst over hoe het toen allemaal gegaan is en dat is ook gewoon klote
Daar heeft ze nu dus erge spijt van en ze wil dat goed hebben en zo. mister_d heeft aangegeven dat ze best mag bellen, maar dat hij haar niet zal bellen en ze ook niet langs mag komen. 's Nachts om een over twaalf belde ze om te feliciteren, dat was dan wel leuk. Maar om dan diezelfde avond voor de deur te staan terwijl je weet dat je zoon een feestje heeft voor zijn vrienden waar jij bewust niet voor bent uitgenodigd
![]()
mister_d wilde haar niet buiten laten staan want dan trapt ze stennis, dus ze mocht wel even binnenkomen. Na een uur heeft hij haar er maar uitgezet, want ze ging dus gewoon niet weg, wilde mij spreken en zo
Maar ik heb geen woord met haar gewisseld, geen zin in. mister_d wil dit gewoon echt niet meer hebben en heeft haar nu verboden te bellen voorlopig en langskomen is al helemaal uit den boze. Iemand verjaardagsfeestje verzieken
![]()
Zijn pa heeft alleen een MSN-etje gestuurd, dus dat krijgt hij ook terug met zijn bruiloftmister_d heeft lang getwijfeld of hij wilde gaan voor de lieve vrede, maar als je je zoon niet eens een kaart stuurt met zijn verjaardag doe je zelf ook niet echt je best voor diezelfde vrede, of wel dan? Hij wil dus niet gaan en stiekem ben ik daar wel een beetje blij mee.
Familie![]()
ja, da vind ik ook, dat hij makkelijk zelf beneden kan zitten en zichzelf vermaken, hij heeft zat speelgoed, een playstation2, een gamecube, een tv en een pc tot zijn beschikking, dus daar moet hij zichzelf toch wel mee kunnen vermaken lijkt mijquote:Op zondag 25 april 2004 13:56 schreef Belana het volgende:
Een kind van 6 kan makkelijk alleen beneden zijn 's morgens uiteraard. Ik zou zelfs zeggen, als ie dan zo graag een "flesje" wil, dan maakt ie het maar zelf...oud en wijs genoeg in principe.
Ja hoor, hij was wel gepland, me moeder wilde heel graag met haar nieuwe man nog een kindje van hun 2, dus het was geen ongelukjequote:Op zondag 25 april 2004 13:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hebben je ouders nu zelf niet door hoe absurd dat eigenlijk is? Daniman spreekt over niet eerlijk, en het is ook niet eerlijk, maar het is sowieso al onbehoorlijk dat jullie op hun nakomertje moeten passen. Misschien een beetje een brutale vraag, maar is hij wel gepland?
Vanochtend is zijn 1e tand gewisseld en hij heeft volgens mij al wel eens een ( beginnend) gaatje gehad, maar dat weet ik niet zeker hoor...quote:Op zondag 25 april 2004 15:06 schreef poemojn het volgende:
Hoe ver is Julian eigenlijk met wisselen? 't Is toch niet de bedoeling van je ouders dat-ie later een beugel moet omdat hij nu nog steeds uit een flesje drinkt?
quote:Op zondag 25 april 2004 21:18 schreef daniman het volgende:
* clauwheee houdt zijn hart vast...
ik heb de wasmachine aangezet... maar eerst deed ik al meer dan nodig aan wasverzachter erin, en nu heb ik er niet opgelet of er synthetica of andere dingen, die een ander wasprogramma nodig hebben, inzitten. Ik heb gewoon nog te weinig waservaring...
Nee he, wat vervelend voor hemquote:Op zondag 25 april 2004 18:54 schreef Rewimo het volgende:
Over familie gesproken... mijn vader zou gisteren naar huis mogen, maar hij had weer koorts en mocht dus niet weg. En vandaag ook nietZe gaan morgen eerst weer onderzoeken doen om te kijken wat er nou is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |