Jij hebt liever een eik?quote:Op donderdag 22 april 2004 15:16 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik mot geen beuk!.
spannende tijden.....quote:Op donderdag 22 april 2004 15:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ben er weer even, m'n internet heeft er na het kattebelletje van 5 uur geleden weer uitgelegen, en kan er ws. nu elk moment weer uitvliegen...
quote:Op donderdag 22 april 2004 15:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ben er weer even, m'n internet heeft er na het kattebelletje van 5 uur geleden weer uitgelegen, en kan er ws. nu elk moment weer uitvliegen...
Yupquote:Op donderdag 22 april 2004 15:19 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Jij hebt liever een eik?
Moet je tellen hoe lang het duurt heb je weer wat cijfertjesquote:Op donderdag 22 april 2004 15:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Niet leuk.quote:Op donderdag 22 april 2004 15:29 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Moet je tellen hoe lang het duurt heb je weer wat cijfertjes.
en had je geen last van afkick verschijnselenquote:Op donderdag 22 april 2004 15:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dus wel.quote:Op donderdag 22 april 2004 15:38 schreef AirRaid het volgende:
[..]
en had je geen last van afkick verschijnselen
Wat moet ik daar voor doen?quote:Op donderdag 22 april 2004 15:58 schreef Bluezz het volgende:
Wie komt er even op de poli?
Het is zo akelig stil hier
Sorry, ziekenhuizen mijd ik liever als ik er niet naar toe hoef.quote:Op donderdag 22 april 2004 15:58 schreef Bluezz het volgende:
Wie komt er even op de poli?
Het is zo akelig stil hier
Muziekje dan maar?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:07 schreef tuindwerg het volgende:
Ik vind het in Hools ook akelig stil...
Is de wereld vergaan en zijn wij de enige die het niet doorhebben?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:07 schreef tuindwerg het volgende:
Ik vind het in Hools ook akelig stil...
Dan heb ik iig een zonnig hologram.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:11 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Is de wereld vergaan en zijn wij de enige die het niet doorhebben?
quote:Op donderdag 22 april 2004 16:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Muziekje dan maar?
*Eifel 65-I'm blue*quote:Op donderdag 22 april 2004 16:13 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
![]()
Zoek jij maar iets uit dan.![]()
Wereld vergaan? Mensen zitten buitenquote:Op donderdag 22 april 2004 16:11 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Is de wereld vergaan en zijn wij de enige die het niet doorhebben?
Volgens mij is dat niet de beste plek als de wereld vergaat, hoewel, je zit natuurlijk wel voor een duppie op de eerste rang natuurlijk.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:16 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Wereld vergaan? Mensen zitten buiten.
Zo weer wat gedronken en ik ben weer weg.
Dat is dan weer waar.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:19 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet de beste plek als de wereld vergaat, hoewel, je zit natuurlijk wel voor een duppie op de eerste rang natuurlijk.
Mag je zelf kiezen, je mag het ook aan SCH vragenquote:Op donderdag 22 april 2004 16:05 schreef DivineJester het volgende:
Wat moet ik daar voor doen?
suc6quote:Op donderdag 22 april 2004 16:49 schreef tuindwerg het volgende:
Ik ga weer!Ik ga zo eten (vroeg zeg...), want om 18 uur begint m'n theorie-examen.
Ik ga voor C!Voor muziek... niveau A-D, a en b reeds in bezit. Behoorlijk pittig, flink wat theorie, en ik ken het nog niet super! Ik begin nu ook wel zenuwachtig te worden eigenlijk.
![]()
Dahaag!![]()
NUFCquote:Op donderdag 22 april 2004 17:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Hi mensen!
Ik ga vanavond maar es in de Pub naar NUFC kijken!
het zal ook weer is niet waar zijnquote:Op donderdag 22 april 2004 17:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ga weer, lekker DVDtje kijken.(LOTR: TTT EE)
CijferFreakz I, II en IIIquote:Op donderdag 22 april 2004 17:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het zal ook weer is niet waar zijn
heb je nog wel andere dvd's?
LOTR TTT gewoon, De indiana Jones box en LOTR: FOTR EE.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het zal ook weer is niet waar zijn
heb je nog wel andere dvd's?
tot over 3 uurquote:Op donderdag 22 april 2004 18:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
LOTR TTT gewoon, De indiana Jones box en LOTR: FOTR EE.
(En nu weer verder.)
Zit in Helm's Deep, 2e disc.quote:Op donderdag 22 april 2004 18:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tot over 3 uur
Goochem!quote:Op donderdag 22 april 2004 19:13 schreef methodmich het volgende:
Dan moet het Gordeldier maar weer komen!
Opzouten met die gast.quote:Op donderdag 22 april 2004 19:21 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Goochem!
Het is een dierquote:Op donderdag 22 april 2004 19:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Opzouten met die gast.
Ik heb het over de gast zelf, die ik voor het gemak maar even als 'persoon' neerzet.quote:Op donderdag 22 april 2004 19:32 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Het is een dier.
I don't give a ****quote:Op donderdag 22 april 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:
Gordeldier vindt jou in sommige gevallen echter supergoed hoor Lego!
heej, wie hebben we hier?quote:Op donderdag 22 april 2004 19:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
I don't give a ****
Wat wil je hebben? Biertje? Ik ben ook wel bardame van vanaaf...quote:Op donderdag 22 april 2004 20:00 schreef Inquistor87 het volgende:
Rondje.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 22 april 2004 19:54 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
heej, wie hebben we hier?
ken je het liedje nietquote:Op donderdag 22 april 2004 20:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
mag ik pils, mevrouw?quote:Op donderdag 22 april 2004 20:01 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Wat wil je hebben? Biertje? Ik ben ook wel bardame van vanaaf...![]()
quote:Op donderdag 22 april 2004 20:06 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
mag ik pils, mevrouw?![]()
Herinner me er niet aan.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:06 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
ken je het liedje niet
mag ik het zingen?![]()
quote:Op donderdag 22 april 2004 20:08 schreef methodmich het volgende:
Wij vinden tuindwerg gigagoed, als ze zelf d'r cheerleaderpak aan doet!
Tuurlijkquote:Op donderdag 22 april 2004 20:01 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Wat wil je hebben? Biertje? Ik ben ook wel bardame van vanaaf...![]()
Grijzen wollen sokken typequote:Op donderdag 22 april 2004 20:11 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
![]()
Cassis voor Legolas...
Ik vind je wel een type dat Latijn ofzo gaat geven.![]()
Tsss! Wat is er mis met Latijn?quote:Op donderdag 22 april 2004 20:12 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Grijzen wollen sokken type.
You'll never know.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:10 schreef methodmich het volgende:
Als er ook maar één glassis, neemt Legolas cassis.
Welk vak wil je nou gaan doceren?
Engels!quote:Op donderdag 22 april 2004 20:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
You'll never know.
hint hint
Het is eigenlijk vrij simpel, maar omdat ik nu veel minder op internet/pc zit vergeet ik het vaak. En dan heb ik eens in de 2 weken wel een dag dat ik het bijwerk. En het lijkt me leuker dat ie gewoon bijna elke dag up to date is.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ajaxno1, ik wil het wel proberen, maar ik weet dus niet of het lukt.
Gewoon HTML ga ik proberen. (N00b op websites) Als het niet lukt, don't sue me.
Ah bloody hell, gimme a beerquote:Op donderdag 22 april 2004 20:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Biertje voor tuindwerg op mijn kosten, de hint is wél goed gesnapt.
Deutschland alles ist vorbei alles ist vorbeiquote:Op donderdag 22 april 2004 20:21 schreef methodmich het volgende:
Schade!
Ik ga geen scriptje gebruiken ofzo. Kan je me ff toevoegen op MSN?quote:Op donderdag 22 april 2004 20:19 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk vrij simpel, maar omdat ik nu veel minder op internet/pc zit vergeet ik het vaak. En dan heb ik eens in de 2 weken wel een dag dat ik het bijwerk. En het lijkt me leuker dat ie gewoon bijna elke dag up to date is.
En ik heb vrij veel basis html gebruikt. Mischien zou je het zelf kunnen bewerken in Frontpage al raad ik je dat toch af
En dat voor een blondtje.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Biertje voor tuindwerg op mijn kosten, de hint is wél goed gesnapt.
You'll have to pay for it yourself.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:21 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ah bloody hell, gimme a beer.
idd, waarom moeilijk doen als het makkelijk kanquote:Op donderdag 22 april 2004 20:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik ga geen scriptje gebruiken ofzo. Kan je me ff toevoegen op MSN?
Great Scott, I'm not there yet.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:22 schreef methodmich het volgende:
Legolas, tell us about the Canterbury Tales please and tell us all you know about Shakespeare, Keats, Marlowe and Wilde.
Niet grappig. Heb net een tentamen gehad over Keats en Canterbury Tales enzo... Engels literatuur.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:22 schreef methodmich het volgende:
Legolas, tell us about the Canterbury Tales please and tell us all you know about Shakespeare, Keats, Marlowe and Wilde.
A thing of beauty is .......quote:Op donderdag 22 april 2004 20:24 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Niet grappig. Heb net een tentamen gehad over Keats en Canterbury Tales enzo... Engels literatuur.![]()
Lego, ga maar lekker de onderbouw lesgeven.![]()
En Inq, voor jou dan ook maar een biertje...![]()
Dont forget Dickensquote:Op donderdag 22 april 2004 20:22 schreef methodmich het volgende:
donequote:Op donderdag 22 april 2004 20:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik ga geen scriptje gebruiken ofzo. Kan je me ff toevoegen op MSN?
Leefde in dezelfde tijd als Shakespeare, was een betere schrijver maar werd gedood in een pub-fight waardoor Shakespeare beroemder is gewordenquote:Op donderdag 22 april 2004 20:27 schreef PogueMahone het volgende:
Christopher Marlowe![]()
Was dat van de duivel?
Are you a former VWO-pupil?quote:Op donderdag 22 april 2004 20:31 schreef PogueMahone het volgende:
ik heb het allemaal geweten van Marlowe
Beetje een zeef geworden
Zou het niet wetenquote:Op donderdag 22 april 2004 20:29 schreef PogueMahone het volgende:
het was toch ook een gerucht dat Marlowe Shakespeare was?
Shakespeare in Love goeie film jaquote:Op donderdag 22 april 2004 20:30 schreef methodmich het volgende:
Kijk de film maar, dan gaat Marlowe dood.
A thing of beauty is... (wie maakt hem af?)
ook niet voor tuindwerg. Als ik dit weten wil ga ik wel met m'n leraar Engels praten... Dit is toch het Voetbal-forum?quote:Op donderdag 22 april 2004 20:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik geloof dat ik hier verkeerd ben. Dit soort taal is helemaal niet goed voor Harry
I still am...quote:Op donderdag 22 april 2004 20:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Are you a former VWO-pupil?
You are a good boy, my friend. VWO-pupils deserve nothing but the best.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:33 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
I still am...
I can't get away because of illness![]()
Wat een bagger film. Ik weet nog dat ik in de brugklas zat, dat ik hem zag op een feestje en dat ik het eerst nog wel een beetje leuk vond. Vooral het einde is verschrikkelijk slecht, het was de eerste keer dat ik een film slecht en vooral niet leuk vond. Vroeger...quote:Op donderdag 22 april 2004 20:32 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Shakespeare in Love goeie film ja.
Brugklasquote:Op donderdag 22 april 2004 20:34 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Wat een bagger film. Ik weet nog dat ik in de brugklas zat, dat ik hem zag op een feestje en dat ik het eerst nog wel een beetje leuk vond. Vooral het einde is verschrikkelijk slecht, het was de eerste keer dat ik een film slecht en vooral niet leuk vond. Vroeger...
quote:Op donderdag 22 april 2004 20:34 schreef methodmich het volgende:
Pff, jij was jaloers op Gwyneth Paltrows borsten!
ja maar het gaat nooit over voetbalquote:Op donderdag 22 april 2004 20:32 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
ook niet voor tuindwerg. Als ik dit weten wil ga ik wel met m'n leraar Engels praten... Dit is toch het Voetbal-forum?![]()
Nee toch? Mij toch niet Harry?quote:Op donderdag 22 april 2004 20:36 schreef Harry_De_Beuker het volgende:
Het is verdomme tijd dat ik weer eens gaot ingrijpe hier en al die minderjarigen de tent uit ros.
waar wil je t over hebben har? bier? wijvuh?quote:Op donderdag 22 april 2004 20:36 schreef Harry_De_Beuker het volgende:
Tering.
De stoere voetbalhoolskroeg verandert steeds meer in een in de ballenbak spelende kindercreche.
Het is verdomme tijd dat ik weer eens gaot ingrijpe hier en al die minderjarigen de tent uit ros.
De eerste de beste die nog een keer begint over schoolresultaten, mep ik naar het SES-forum.
Grolsch natuurlijkquote:Op donderdag 22 april 2004 20:36 schreef rubbereend het volgende:
* rubbereend komt binnen en zet zich op een barkruk neer en vraagt wat er vandaag op tap is??
Nou en!quote:Op donderdag 22 april 2004 20:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja maar het gaat nooit over voetbal
Minderjarig = onder de 16, toch toch?quote:Op donderdag 22 april 2004 20:36 schreef Harry_De_Beuker het volgende:
dit is het literaire hools cafequote:Op donderdag 22 april 2004 20:38 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Nou en!![]()
Ik vind Engelse literatuur echt een fout onderwerp... dat moet in het literaire cafe, niet in de kroeg.
hebben we nix lekkers, een grimbergen ofzo, kasteelbiertje......... vestingbiertje?quote:Op donderdag 22 april 2004 20:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Grolsch natuurlijk
Grolsch is okequote:Op donderdag 22 april 2004 20:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hebben we nix lekkers, een grimbergen ofzo, kasteelbiertje......... vestingbiertje?
Ok nu gaan we te verquote:Op donderdag 22 april 2004 20:40 schreef PogueMahone het volgende:
wat nou fout onderwerp...Modern Talking is pas een fout onderwerp
het is dat je voor PSV bent maar andersquote:Op donderdag 22 april 2004 20:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hebben we nix lekkers, een grimbergen ofzo, kasteelbiertje......... vestingbiertje?
Nerdquote:Op donderdag 22 april 2004 20:43 schreef pfaf het volgende:
Avond!
We hebben ons project een dag te vroeg af gekregen![]()
Kan ik nu eindelijk van het heerlijke weer genieten
Nog heel watquote:Op donderdag 22 april 2004 20:43 schreef tuindwerg het volgende:
Dag Mich!![]()
* Inquistor87 is opgelucht... 16 en niet op de 29e jarig, wat wil je nog meer.![]()
tis al zo treurig naar het afscheid van Faber, nou ja rondje grolsch dan maar, vast wennen voor Lowlandsquote:Op donderdag 22 april 2004 20:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het is dat je voor PSV bent maar anders![]()
-18quote:Op donderdag 22 april 2004 20:39 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Minderjarig = onder de 16, toch toch?
Oja... 18 zijn, op kamers, rijbewijs, VWO klaar, rijk zijn, samenwonen met vriendjelief, vriendje zien, geen last van vervelende lerarenquote:Op donderdag 22 april 2004 20:44 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Nog heel wat.
Ik vind ook onder de 16 hoor!quote:Op donderdag 22 april 2004 20:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
-18![]()
ben ik dan pedofiel?quote:Op donderdag 22 april 2004 20:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
-18![]()
Gaat iedereen nu weg?quote:Op donderdag 22 april 2004 20:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ga ER kijken, later.
o alweer afgelopenquote:Op donderdag 22 april 2004 20:47 schreef rubbereend het volgende:
heee lache op 3 is nu droog brood
Hihi, dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:53 schreef pfaf het volgende:
zooo..... 30 posts in 2 minuten, en toen was het weer stil
doei mahoonetjequote:Op donderdag 22 april 2004 20:54 schreef PogueMahone het volgende:
en nou ga ik ook weg
tot de volgende keer
Dag Pogue!quote:Op donderdag 22 april 2004 20:54 schreef PogueMahone het volgende:
en nou ga ik ook weg
tot de volgende keer
Je bent er ook nooit als het leuk wordt.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:56 schreef SCH het volgende:
wie nou weer
Berucht??? Ons braafste jongetje van de klasquote:Op donderdag 22 april 2004 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent er ook nooit als het leuk wordt.
TM.
Er schuilt veel woede in hem hoor.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Berucht??? Ons braafste jongetje van de klas![]()
Ik ben tenminste eerlijk over m'n vreemdgaan.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:01 schreef SCH het volgende:
Je weet dat ik je het verboden heb
Doe ik altijd.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:02 schreef SCH het volgende:
Heb je het dit keer wel veilig gedaan?
Ik heb weekendquote:Op donderdag 22 april 2004 20:56 schreef tuindwerg het volgende:
Pfff, de helft van de posts op deze pagina is een "ik ga weg" of een "doei" post...Iemand nog iets te melden?
![]()
Liegbeestquote:Op donderdag 22 april 2004 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe ik altijd.
Ja, hallo ik kreeg nog wisselgeld uit het kerkenzakje.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Liegbeest![]()
Laatst had je voor het zingen de kerk uit gezuld
en je zat er na de preek nog![]()
Tsss! *jaloers* Lekker zeg, ga je nog iets leuks doen?quote:Op donderdag 22 april 2004 21:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb weekend![]()
![]()
Als jij een saai vriendje wil......quote:Op donderdag 22 april 2004 21:09 schreef SCH het volgende:
Als jij zegt dat ik je kan vertrouwen......................................
me tooquote:Op donderdag 22 april 2004 21:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb weekend![]()
![]()
vrijdag morgen uitslapen, vrijdag middag werken, vrijdag avond café, zaterdag ochtend kateren, zater middag bier drinken op de voetbal, zaterdag avond disco ( Zak? ) zondag kateren.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:10 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Tsss! *jaloers* Lekker zeg, ga je nog iets leuks doen?
Klinkt niet verkeerd!quote:Op donderdag 22 april 2004 21:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
vrijdag morgen uitslapen, vrijdag middag werken, vrijdag avond café, zaterdag ochtend kateren, zater middag bier drinken op de voetbal, zaterdag avond disco ( Zak? ) zondag kateren.
zoiets.
Als jij stopt met het Frieze 'us' Stel ik ze wel een keer voor.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:12 schreef SCH het volgende:
Neem zo'n ventje dan ook us mee naar huis
wel een keer wel een keer wel een keerquote:Op donderdag 22 april 2004 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als jij stopt met het Frieze 'us' Stel ik ze wel een keer voor.
Moet je echt snel heen. Supertent!quote:Op donderdag 22 april 2004 21:13 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd!Over Zak hoor ik veel goede verhalen, ben d'r zelf nog nooit geweest. WEl relaxed weekend trouwens...
![]()
Tsja, het nadeel is dat het zo'n eind rijden is vanaf hier. Ik ben ook al lang blij als ik eens tijd heb om in m'n eigen stadje te gaan stappen, dat komt er al bijna niet meer van. Zak staat dus op de lange-termijn-planning.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Moet je echt snel heen. Supertent!
Is het leuk stappen in Hoogeveen? Verder dan Hardenberg kom ik nooitquote:Op donderdag 22 april 2004 21:18 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Tsja, het nadeel is dat het zo'n eind rijden is vanaf hier. Ik ben ook al lang blij als ik eens tijd heb om in m'n eigen stadje te gaan stappen, dat komt er al bijna niet meer van. Zak staat dus op de lange-termijn-planning.![]()
Dat zal Zak kennende wel een rondje coke worden danquote:Op donderdag 22 april 2004 21:25 schreef rubbereend het volgende:
rondje op kosten van ZAK dan maar?
quote:Op donderdag 22 april 2004 21:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat zal Zak kennende wel een rondje coke worden dan
Zie beginpagina: http://www.disco-zak.com
Nee, niet echt. We hadden een toffe discotheek (De Mauritshof), maar die is in 1999 ofzo afgebrand. Was dus van voor mijn stap-tijd.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is het leuk stappen in Hoogeveen? Verder dan Hardenberg kom ik nooit
Je moet het maar net weten, maar 't is wel vrij aanstootgevend en illegaal natuurlijkquote:Op donderdag 22 april 2004 21:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat ze dat als beginpagina genomen hebbe
quote:Op donderdag 22 april 2004 21:29 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Lemele
t kan natuurlijk ook klanten lokkenquote:Op donderdag 22 april 2004 21:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je moet het maar net weten, maar 't is wel vrij aanstootgevend en illegaal natuurlijk
quote:Op donderdag 22 april 2004 21:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
t kan natuurlijk ook klanten lokken
Zo erg is het dus in Hoogeveen.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:31 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* tuindwerg ligt hier met de tranen in de ogen lachend op de grond.
wilt u ook een oliebol bij die poedersuiker meneer...... nee het gaat zo wel hoor..... snifquote:Op donderdag 22 april 2004 21:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zou niet liegen als ik zou zeggen dat ik in m'n leven minimaal 200 keer naar Dijk ben geweest ( afgelopen weekend nogquote:Op donderdag 22 april 2004 21:34 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Zo erg is het dus in Hoogeveen.![]()
Sorry dat ik net ineens "weg" was op MSNquote:Op donderdag 22 april 2004 21:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Kan iemand eventjes alle Hools topics sinds 297 aanvoeren?
hey opaquote:Op donderdag 22 april 2004 21:40 schreef golfer het volgende:
* pfaf komt ook even het jeugdhonk binnen gevallen.
Neemt een dubbele whisky en gaat eens op zijn gemakkie achterover zitten.
Jeetje, Golfer, je bedoelt toch niet dat je je oud voelt he? Jij valt ook nog gewoon onder de jeugd hoor!quote:Op donderdag 22 april 2004 21:40 schreef golfer het volgende:
Golfer komt ook even het jeugdhonk binnen gevallen.
Tuindwerg naar bed, jij gamen en je gaat achter tuindwerg aan hm...quote:Op donderdag 22 april 2004 21:54 schreef rubbereend het volgende:dag tuindwerg en ik loop achter tuindwerg aan, ff gamen baai
tijd voor een rondje dan maarquote:Op donderdag 22 april 2004 22:05 schreef Bluezz het volgende:
Teringjopie, is het grut weer naar bed?
Graagquote:Op donderdag 22 april 2004 22:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
tijd voor een rondje dan maar
![]()
Dank.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:32 schreef Inquistor87 het volgende:
Plaatjes staan naast elkaar.
quote:Op donderdag 22 april 2004 22:26 schreef golfer het volgende:
Zo, even extra CD rom in mijn Delletje gezet, kostte wat moeite om het aan de praat te krijgen, want ik was vergeten jumpertje om te zetten.
irri reclame zegquote:Op donderdag 22 april 2004 22:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik denk dat hij het zo doet, na wat gekloot, hulp, en een paar vergeten ">
http://www.angelfire.com/super2/legolas/
Ja, hallo, ik kan niet met alles rekening houden.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
irri reclame zeg![]()
kan hem ook wel op mijn domein zettenquote:Op donderdag 22 april 2004 22:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik kan niet met alles rekening houden.
Hoeft niet.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kan hem ook wel op mijn domein zetten
Mooi zo.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:44 schreef golfer het volgende:
Het werkt iig Legolas, ik heb de OP van deze hools even aangepast met jouw lijstje.
Waar slaat die op?quote:Op donderdag 22 april 2004 22:52 schreef Bluezz het volgende:
Lego for scheids!!
hoeveel grolsch is ingeslagen?quote:Op donderdag 22 april 2004 22:52 schreef pascalheister het volgende:
* rubbereend is vanaf morgen 3 daagjes home alone![]()
Hoe lang heb jij het dan volgehouden?quote:Op donderdag 22 april 2004 22:56 schreef Ajaxno1 het volgende:
Lego ik hoop dat jij het langer volhoud dan moi
quote:Op donderdag 22 april 2004 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoeveel grolsch is ingeslagen?
Lego for president was met wat te hoog gegrepen..quote:Op donderdag 22 april 2004 22:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Waar slaat die op?
pascal laat morgen zn bestelling fusten van grolsch bezorgenquote:
Lego for vice-presidentquote:Op donderdag 22 april 2004 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lego for president was met wat te hoog gegrepen..
ik gooi er nog ff een LIT tegenaan en dan ga ik pittenquote:Op donderdag 22 april 2004 23:29 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij is bijna iedereen hier al pitten
ik ga ook pittenquote:Op donderdag 22 april 2004 23:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik gooi er nog ff een LIT tegenaan en dan ga ik pitten![]()
nee,jij?quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:02 schreef Suijk het volgende:
Is iedereeen ook al echt naar bed enzo?
en?? zwanger?quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:17 schreef DutchGooner het volgende:
Test Test Test Test Test Test
yups,van een 3-lingquote:Op vrijdag 23 april 2004 01:58 schreef just me het volgende:
[..]
en?? zwanger?
Je hebt er af en toe van die dagen bijquote:* DutchGooner heeft drukke dag achter de rug, werken, avondwake, huilen, lachen, en daarna voetbalvergadering![]()
Hoi.quote:Op vrijdag 23 april 2004 07:07 schreef pascalheister het volgende:
mogguh
quote:Op vrijdag 23 april 2004 07:27 schreef Bluezz het volgende:
Present
Sappie!!
Je kan er weer tegenaan?quote:Op vrijdag 23 april 2004 07:31 schreef Bluezz het volgende:
*klokloklokloklok*
Tnxx!!
Yups, ik spring meteen op mijn fietsie..quote:Op vrijdag 23 april 2004 07:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Je kan er weer tegenaan?
Veel plezier op je werk.quote:Op vrijdag 23 april 2004 07:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yups, ik spring meteen op mijn fietsie..
laatste werkdagje..
Oh JM,
quote:Op vrijdag 23 april 2004 07:38 schreef Bluezz het volgende:
Oh JM,
*spring in mijn auto .....quote:Op vrijdag 23 april 2004 07:38 schreef Bluezz het volgende:
Yups, ik spring meteen op mijn fietsie..
laatste werkdagje..
redden wij dat wel?quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:55 schreef Bjoro het volgende:
Red ik dat wel
quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:57 schreef just me het volgende:
[..]
redden wij dat wel?
als je nu nog dorst hebt, heb je gisteravond gewoon te weinig gedronken denk ik !!quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:35 schreef FrankyMcG het volgende:
FMcG heeft een beetje nadorst na de diverse versnaperingen van gisteren!
quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:37 schreef Bjoro het volgende:
als je nu nog dorst hebt, heb je gisteravond gewoon te weinig gedronken denk ik !!
lekker pers jij ze evenquote:Op vrijdag 23 april 2004 09:33 schreef pfaf het volgende:
goedemorgen
Jus d'orangetje dan maar
quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:24 schreef PogueMahone het volgende:
woohoo vakantie!
nog 6,5 uur hier !!quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:24 schreef PogueMahone het volgende:
woohoo vakantie!
Veel succes met je babykastquote:Op vrijdag 23 april 2004 10:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kan iedereen met vakantie vanaf volgende week een ban krijgen van twee weekjes, het is namelijk enorm demotiverend om dat te lezen terwijl je zelf aan het werk bent met voorlopig nog geen uitzicht op de welverdiende dagen rust!quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nog 6,5 uur hier !!
mee eensquote:Op vrijdag 23 april 2004 10:45 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Kan iedereen met vakantie vanaf volgende week een ban krijgen van twee weekjes, het is namelijk enorm demotiverend om dat te lezen terwijl je zelf aan het werk bent met voorlopig nog geen uitzicht op de welverdiende dagen rust!
zegt hij terwijl hij tijdens zijn werk gewoon gebruik kan maken van het fok!-forum !quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:45 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Kan iedereen met vakantie vanaf volgende week een ban krijgen van twee weekjes, het is namelijk enorm demotiverend om dat te lezen terwijl je zelf aan het werk bent met voorlopig nog geen uitzicht op de welverdiende dagen rust!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |