maar zulke dingen zou ik ZELF natuurlijk nooi verradenquote:met de stift en spuit worden andere leerlingen bekliederd
als iedereen les heeft opruimen
dan naar de kroeg om te zuipen
13:00 keert men terug (is de kroeg voor die tijd al open?)
dan gaat men naar de aula alwaar het TV-programma wordt nagedaan met de leraren
Mijn vorige post bevat een subtiele hintquote:Op donderdag 22 april 2004 15:07 schreef StrayDog het volgende:
Ik heb gehoord dat de examenstunts daar echt ronduit spectaculair zijn, het fijne weet ik er niet van.
Vertel eens wat daar net in het andere topic stond ..quote:Op donderdag 22 april 2004 15:07 schreef StrayDog het volgende:
Ik heb gehoord dat de examenstunts daar echt ronduit spectaculair zijn, het fijne weet ik er niet van.
maar zulke dingen zou ik ZELF natuurlijk nooi verradenquote:Een leraar die met dolfijnen wil zwemmen en dan springen ze in de bak die we ervoor neer hebben gezet en dan gaat het filmpje aan en dan zie je ze in het plaatselijke zwembad zwemmen met opblaasdolfijnen
of dat drie jongens, twee meisjes en twee leraressen gaan strippen (niet helemaal natuurlijk )
LOLquote:Op donderdag 22 april 2004 15:08 schreef Guidoweb5 het volgende:
CAROLUS Borromeus? daar moet je morgen gaan kijken joh!
allemaal 'leuke" dingen zoals
met de stift en spuit worden andere leerlingen bekliederd
quote:Op donderdag 22 april 2004 15:08 schreef Guidoweb5 het volgende:
CAROLUS Borromeus? daar moet je morgen gaan kijken joh!
allemaal 'leuke" dingen zoals
met de stift en spuit worden andere leerlingen bekliederd
Die kwam het eerst bij me opquote:Op donderdag 22 april 2004 15:10 schreef crossover het volgende:
en Inu ook
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 22 april 2004 15:10 schreef MikeyMo het volgende:
en ene Inu, die zit er ook op
geen ideequote:Op donderdag 22 april 2004 15:12 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Doet die nog iets met de examenstunt van dit jaar toevallig.
quote:Op donderdag 22 april 2004 15:12 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Doet die nog iets met de examenstunt van dit jaar toevallig.
Ik ook nietquote:Op donderdag 22 april 2004 15:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
geen idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
Zal wel meevallen.quote:Op donderdag 22 april 2004 15:15 schreef Guidoweb5 het volgende:
Dit word een thijs bosma verhaal!!!!
[sub] ik bedoel dat iedereen over 100 jaar nog weet wie Inu is...
Waarom moet ik helemaal naar Helmond? wat is daar te doen dan??quote:Op donderdag 22 april 2004 15:17 schreef MikeyMo het volgende:
hey trouwens een mededeling:
Voor iedereen die op het examenfeest wil komen: 23 april op het Carolus Borromeus College in Helmond Kaartjes voor het stunt-feest kosten 4 euro en moeten vantevoren gekocht worden
Ehm... nu.... 2x.... van jou.... en nuquote:Op donderdag 22 april 2004 15:18 schreef Guidoweb5 het volgende:
gaat niet om de user, maar om het verhaal!
nog nooit van Thijs Bosma gehoord?
er schijnt een feestje te zijn, maar je moet niet te vroeg komen want danb krijg je er van langs met plantenspuiten en stempelstiftenquote:Op donderdag 22 april 2004 15:19 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
Waarom moet ik helemaal naar Helmond? wat is daar te doen dan??![]()
kan dit niet de opening zijn van het 6 uur journaal ofzoquote:Op donderdag 22 april 2004 15:32 schreef S03P het volgende:
http://weblog.fok.nl/weblog.fok?id=3383
NEWSFLASHquote:Op donderdag 22 april 2004 15:47 schreef clowntje het volgende:
Ik, tot 2 jaar geleden...
best een fijne school... maar dat terzijde
Zo weet ik bijvoorbeeld dat dat: "met de stift en spuit worden andere leerlingen bekliederd" drie jaar geleden compleet uit de hand is gelopen toen mensen varkensstiften oid gingen gebruiken die er niet af te wassen waren... Ja, dat waren nog eens tijden.
Zo weet ik ook dat ze alleen plantenspuiten mogen gebruiken omdat wij twee jaar geleden enorme waterkanonnen hadden waardoor een paar leraren huilend naar huis zijn gegaan omdat ze een beetje nat waren...en een hoop mensen geen les konden volgen (oh wat erg) omdat ze een beetje nat waren..
En zo weet ik bijvoorbeeld ook dat de eindexamenstunt op die school ieder jaar vrijwel precies hetzelfde is. Dus waar gaat het nou eigenlijk over??
=========
Hmm voor de liefhebbers heb ik nog de websites van de twee vorige carolusstunts: http://www.stunt2002.tk en http://www.stunt2003.tk... Naja veel plezier ermee..
Tja ik had eigenlijk ook niet anders verwacht..quote:Op donderdag 22 april 2004 16:24 schreef Roönaän het volgende:
NEWSFLASH
we couldn't care less
Linders is coolquote:Op donderdag 22 april 2004 18:50 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb er 3 jaar gezeten (97/98/99) en niet 1 fatsoenlijke stunt meegemaakt eigenlijk...zelfs die van mezelf niet
het enige koele aan het Carolus was Linders
oja en het ontiegelijk slechte netwerk in het studiehuis
Ik was iets té enthousiast en naiefquote:Op donderdag 22 april 2004 20:59 schreef koston het volgende:
Dit is dus wel grappig
Wie is er dan ook zo stom om zoiets op een openbaar forum te zetten
Hoi Frankquote:Op donderdag 22 april 2004 21:06 schreef VrAnKiE het volgende:
Ben ik blij dat ik op de Knip zit... en nee, ik verklap het niet(de knip is een andere grote middelbare school in Helmond)
aaaaaah joh, zeg nou, misschien haal je de weblog dan ook welquote:Op donderdag 22 april 2004 21:06 schreef VrAnKiE het volgende:
Ben ik blij dat ik op de Knip zit... en nee, ik verklap het niet(de knip is een andere grote middelbare school in Helmond)
posten maarquote:Op donderdag 22 april 2004 21:42 schreef clowntje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb ook nog een Linders met waterpistolen, een Linders met papieren verjaardagskroon etc. etc. En ik heb zelfs nog een foto van hem in een ander pak.. die zijn vrij zeldzaam..
Jos de systeembeheerder is al een aantal jaren geleden ontslagen en vervangen door Geert. En ik denk dat je Johan bedoelt.. die derde conciërge..quote:Op donderdag 22 april 2004 22:15 schreef ArTiC het volgende:
Practicum natuurkunde met Rolf
Hoe heet die kerel die altijd rondjes door het studiehuis loopt/liep ook alweer?
Na Joop en Toon zo'n beetje de 3e conciërge een beetje.
en natuurlijk Jos de systeembeheerder...windows wegpleuren op de PC's
Huh? wat zeur je nou eigenlijk?? zit jij op het Carolus?? Ik wist niet dat ze daar tegenwoordig zo'n chagrijnige mensen toelaten.. Ga boven de rivieren wonen man!!quote:Op donderdag 22 april 2004 22:27 schreef engessa het volgende:
Jezus.. ben ik blij dat ik niet bij jullie in de klas zit.. stelletje kneuzen.
Maar goed, morgen dus lekker thuis blijven. Ik hou niet zo van water en stiften.
Jij hebt zeker nog aardig wat jaartjes te gaan op het Carolus?quote:Op donderdag 22 april 2004 22:44 schreef clowntje het volgende:
[..]
Huh? wat zeur je nou eigenlijk?? zit jij op het Carolus?? Ik wist niet dat ze daar tegenwoordig zo'n chagrijnige mensen toelaten.. Ga boven de rivieren wonen man!!
Ik geloof er niets van. Dat doe ik nooit bij mensen op dit forum. Maar goed, omdat je zo aandringt. Voor mij hetzelfde. Misschien hebben we wel bijelkaar in de klas gezeten.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:47 schreef clowntje het volgende:
Nee ik studeer al weer twee jaartjes op de universiteit...En jij??
Nee want dan zou je wel weten wie clowntje was.. en volgens mij had ik niet van die chagrijnige mensen in m'n klas.. Ik begin er meestal ook niet over, maar jij begon zo denigrerend te zeiken in je vorige post.. Als je even het topic had doorgelezen dan had je namelijk al geweten dat ik weg ben daar..quote:Op donderdag 22 april 2004 22:53 schreef engessa het volgende:
Ik geloof er niets van. Dat doe ik nooit bij mensen op dit forum. Maar goed, omdat je zo aandringt. Voor mij hetzelfde. Misschien hebben we wel bijelkaar in de klas gezeten.
houden zoquote:Op donderdag 22 april 2004 22:56 schreef MikeyMo het volgende:
ik zit eigenlijk niet eens op die school, nooit gezeten ook
het zou wel grappig zijn als door Inu de hele school nu er al vanaf weetquote:Op donderdag 22 april 2004 23:26 schreef Guidoweb5 het volgende:
examenstunt verpest door fok!
quote:Op vrijdag 23 april 2004 06:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het zou wel grappig zijn als door Inu de hele school nu er al vanaf weet
het wachten is op de foto'squote:Op vrijdag 23 april 2004 13:48 schreef MikeyMo het volgende:
zou geef nooit op al afgelopen zijn
ik ben benieuwd naar de strippende leerlingen en leraressen
dit werd dus eerst gepostquote:Op donderdag 22 april 2004 schreef Inu het volgende:
Wij hebben een vele leujkere stunt Het thema is 'Geef nooit op' (tv-programma) We beginnen om kwart voor 6 met ontbijten met alle eindexamenleerlingen, daarna gaan we allemaal helpen om op het schoolplein een doolhof te bouwen met obstakels erin. Iedereen krijgt stempelstiften en een plantenspuit (jah, ontzettend dooi, maar meer mocht niet van school :S) en daar mogen we de rest van de leerlingen mee bekliederen Elke eindexamenleerling heeft hetzelfde shirt aan (een groene polo met reclame van de sponsors) en als iedereen les heeft ruimen we het plein weer op en gaan we naar de kroeg om te zuipen Om 1 uur komen we weer terug en dan staat heel de school ons op te wachten en dan gaan we naar de aula, daar gaan we het programma nadoen met leraren. Dus dan hebben we bijvoorbeeld een leraar die met dolfijnen wil zwemmen en dan springen ze in de bak die we ervoor neer hebben gezet en dan gaat het filmpje aan en dan zie je ze in het plaatselijke zwembad zwemmen met opblaasdolfijnen En ook eentje dat drie jongens, twee meisjes en twee leraressen gaan strippen (niet helemaal natuurlijk ) en als dat is afgelopen hebben we gewoon een borrel/feest voor iedereen die wil komen, vaak komen dan ook veel ex-leerlingen en vrienden enzo. Om 6 uur begint de BBQ voor de eindexamenleerlingen met gratis bier en dan om 8 uur begint ons stunt-feest, waarvoor we een kroeg hebben afgehuurd tot 3 uur Vrijdag wordt t feeestuh
Voor iedereen die wil komen: 23 april op het Carolus Borromeus College in Helmond Kaartjes voor het stunt-feest kosten 4 euro en moeten vantevoren gekocht worden
Ik heb er wel een hele vette hanekam aan overgehoudenquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:35 schreef koston het volgende:
De stunt was best oké
Zit wel helemaal onder de stempelstiften (wat een verrassing)
En bire maar 1 euro
Edit: Ze hadden dus ook gel
Mijn haar zat helemaal onder
Jij ook alquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:24 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Ik heb er wel een hele vette hanekam aan overgehouden [afbeelding]
normaal weet eigenlijk ook iedereen het al de dag vantevoren, alleen nu weten ze van wie het afkomt en toen niet...Alleen is mijn mening over jou wel heel wat verandert...quote:Op vrijdag 23 april 2004 06:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het zou wel grappig zijn als door Inu de hele school nu er al vanaf weet
MikeyMoquote:Op vrijdag 23 april 2004 21:17 schreef Inu het volgende:
[..]
normaal weet eigenlijk ook iedereen het al de dag vantevoren, alleen nu weten ze van wie het afkomt en toen niet...Alleen is mijn mening over jou wel heel wat verandert...
ach, gehaat ben ik toch al door velen, daar kan jij ook nog wel bijquote:Op vrijdag 23 april 2004 21:17 schreef Inu het volgende:
[..]
normaal weet eigenlijk ook iedereen het al de dag vantevoren, alleen nu weten ze van wie het afkomt en toen niet...Alleen is mijn mening over jou wel heel wat verandert...
Ik had ook niet anders verwachtquote:Op zaterdag 24 april 2004 07:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ach, gehaat ben ik toch al door velen, daar kan jij ook nog wel bij
Al sinds 1982 niet meer.quote:Op donderdag 22 april 2004 14:59 schreef MikeyMo het volgende:
zo ja tof! het lijkt me wel een leuke school, alleen die leraren he? Maar over het algemeen is het best te doen daar. Maareh, zitten er dus fokkers op die school?
die stunt kent de hele school nu nogquote:Op zondag 25 april 2004 20:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Onze stunt destijds:
Toen ik in 1976 naar de brugklas ging, werd ons gevraagd hoe wij de nieuw te bouwen school wilden opleuken. In 1982 gingen we van school af en de eerste steen van het nieuwe gebouw was nog niet gelegd. Daarom kregen ze van ons, eindexamenklas 1982, een paar kuub geel zand als eerste aanzet voor de nieuwe school. Dit zand werd uiteraard wel recht voor de hoofdingang gestort.
Ja, was de bedoeling, maar je snapt wel dat ze dit voor de vorm een paar schepjes deden en daarna niet meer.quote:Op zondag 25 april 2004 23:02 schreef Inu het volgende:
[..]
die stunt kent de hele school nu nogToen werden er plastic schepjes in het zand gezet en toen moesten de leraren het zand wegscheppen voor ze naar huis konden toch?
quote:Op zondag 25 april 2004 23:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, was de bedoeling, maar je snapt wel dat ze dit voor de vorm een paar schepjes deden en daarna niet meer.
We hadden toen trouwens ook de intercom, eentje uit het jaar nul, bezet. De hele dag muziek bij de les, voor de rest van de school.
Heb het overigens altijd heel erg naar mijn zin gehad in dat oude gebouw. Ben blij dat het gebouw in elk geval behouden is gebleven. Maar zou er toch niet willen wonen! Brrr. Moet er niet aan denken....wonen in het geschiedenislokaal van JanSSenS... Ik haatte geschiedenis, maar onze Harry, ten pas een jaar of 24 of zo, was wel een schatje, eigenlijk. En Toon Hermans is ook altijd leuk natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |