Echt? Dat vond ik, ondanks het onderwerp, juist een humoristische film.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:34 schreef ivosnivo het volgende:
American psycho
Het was een tamelijk zwarte aanklacht tegen de post-moderne maatschappij maar cynisme kan ook grappig zijn :=) .quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:04 schreef Hills het volgende:
[..]
Echt? Dat vond ik, ondanks het onderwerp, juist een humoristische film.
I know, I know. Maar dat kwam in het boek wat beter tot zijn recht.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:41 schreef bramiozo2002 het volgende:
Het was een tamelijk zwarte aanklacht tegen de post-moderne maatschappij maar cynisme kan ook grappig zijn :=) .
whehehe ik vond ghost world best deprimerend.... de hele relatie tussen steve buscemi en thora birch... eigenlijk gaat ze voor 'm uit medelijden enzo... maar idd absoluut niet feel bad...quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:47 schreef sweek het volgende:
[..]
Ghost World is bij mij veel eerder een feel good film, eigenlijk.
Natuurlijk verloopt niet alles geweldig, maar er zit een erg leuke vorm van humor in.
komt binnenkort op tv, ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:46 schreef ivosnivo het volgende:
The hole heeft ook een goed einde (slecht dus).
Ik neem deze lijst even over. Ik heb ze allemaal gezien, behalve nr5. De enige die ik enigzins mee vond vallen, was se7en. De rest (vooral Salo) lieten me achter met een zwaar kutgevoel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:38 schreef Asskicker14 het volgende:
1. Salò o le 120 giornate di Sodoma (1974)
2. Reqiuem for a dream (2000)
3. Lilja 4-ever (2002)
4. Irréversible (2002)
5. Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo (1981)
6. Das Experiment (2001)
7. Spoorloos (1989)
8. Schindler's List (1994)
9. The Green Mile (1999)
10. Se7en (1995)
Bill Hicks (1961 - 1994): links-liberale kettingrokerquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:07 schreef Bill_Hicks_-Still-Alive-_ het volgende:
Christiane F. is dé overtreffende trap van Trainspotting als het gaat om de gevolgen van drugs.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:54 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Trainspotting zet ik neer in plaats van Wir Kinder vom Bahnhof Zoo. Hij eindigt best vrolijk, maar films waarin zulk destructief gedrag neergezet worden, hakken er bij mij altijd enorm in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en was The Wall al genoemd? daar werd ik ook niet echt vrolijk van, net als van de DC versie van Bladerunner (dus zonder het opgedrongen Hollywould Happy End), die op het einde eigenlijk alleen maar verliezers kent.
[edit]
Komt ook nog bovenborrelen: Eraserhead en de scene in Forrest Gump waarin Jenny bijna van het balkon afspringt. Maar die film als geheel is beslist geen feel-bad-movie
[ Bericht 46% gewijzigd door NT-T.BartMan op 14-06-2006 13:32:38 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |