Ja, die zoog!quote:Op woensdag 21 april 2004 09:56 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik heb nooit problemen met xs4all.. Alleen de mailserver zuigde een paar weken geleden, i.v.m.
verhuizing datacenter.
Ze hebben duidelijk mij niet gevraagd, Wat een afschuwelijke man is die Wiegel. Meest charismatisch WTF. Ik vind Balkende nog leuker!quote:Hans Wiegel de meest charismatische Nederlander 21-04-2004
VVD-coryfee Hans Wiegel is de meest charismatische Nederlander, gevolgd door oud-premier Wim Kok. Dat blijkt volgens Het Financieele Dagblad uit een onderzoek van Newcom Research & Consultancy in samenwerking met professor Seydel van de Universiteit van Twente.
Jan Timmer is de eerste ondernemer die door de respondenten wordt genoemd, hij eindigde op de 43ste plaats, een plaats hoger dan premier Balkenende. Timmer is sinds zijn afscheid als Philips-topman nog maar weinig in de publiciteit geweest, in tegenstelling tot Ahold-ceo Anders Moberg en zijn voorganger Cees van der Hoeven die vanwege het schandaal omtrent hun concern frequent in het nieuws waren. Zij komen echter niet in de lijst voor.
Ondernemer/politicus Herman Heinsbroek is terug te vinden op de 39ste plaats. Deze positie lijkt hij vooral aan zijn politieke activiteiten te danken hebben. Prinses Maxima is de hoogste vrouw op de lijst, zij staat derde. Televisiepersoonlijkheid Wendy van Dijk is de tweede vrouw (plaats 12). Een plaatsje hoger staat Johan Cruijff als de eerste topsporter onder de meest charismatische Nederlanders.
Dat hele onderzoek lijkt nergens op. Kok en charisme...quote:Op woensdag 21 april 2004 10:21 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ze hebben duidelijk mij niet gevraagd, Wat een afschuwelijke man is die Wiegel. Meest charismatisch WTF. Ik vind Balkende nog leuker!
Ja maar kom op. Kok was iig had wel meer charisma. Ik bedoel die Wiegel is gewoon eng! Yuk eng bah VVD, dat hoofd de manier van praten en doen. Een baksteen heeft meer charisma!quote:Op woensdag 21 april 2004 10:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat hele onderzoek lijkt nergens op. Kok en charisme...![]()
Wat heb je daar aan bij een politicus als die vervolgens alles verneukt?![]()
Ja, dat vind ik nu van die slijmerige Kok. Wiegel is tenminste recht voor zijn raap.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:27 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja maar kom op. Kok was iig had wel meer charisma. Ik bedoel die Wiegel is gewoon eng! Yuk eng bah VVD, dat hoofd de manier van praten en doen. Een baksteen heeft meer charisma!
Beetje matig van je hoor.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nu van die slijmerige Kok. Wiegel is tenminste recht voor zijn raap.![]()
LOLquote:Op woensdag 21 april 2004 10:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Beetje matig van je hoor.
Ik ga ff douchen
Dora_Van_Crizadak is een anagram van Radovan Karadzic, lijkt me zo...quote:Op woensdag 21 april 2004 10:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, wat is dit nu weer voor titel ?
Inderdaad, die laat een kabinet tenminste vallen op een van de belangrijkste onderwerpen ter wereld...quote:Op woensdag 21 april 2004 10:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nu van die slijmerige Kok. Wiegel is tenminste recht voor zijn raap.![]()
Je poging tot ridiculisering gaat mank, Robert_Jensen. Het eerste sluit het tweede niet uit, integendeel. Alleen stellen dat Iran 400 jaar achter loopt, kan en mág niet. In dat geval zouden ze namelijk een goede democratie hebben gehad 400 jaar geleden, dat is echter niet het geval. 400 jaar geleden was er ook geen totalitair regime in Iran en 400 jaar geleden mochten vrouwen geen taxi's rijden, want die bestonden immers niet.quote:Ze slaan hem niet in elkaar met stokken, ze straffen hem slechts volgens de fijne shaira wet.
LOLquote:Op woensdag 21 april 2004 10:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dora_Van_Crizadak is een anagram van Radovan Karadzic, lijkt me zo...
En Dora is weg, vandaar het mintekentje
Srebrenica?quote:Op woensdag 21 april 2004 10:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Inderdaad, die laat een kabinet tenminste vallen op een van de belangrijkste onderwerpen ter wereld...
dus
Nacht van Wiegel ging niet over Srebrenicaquote:Op woensdag 21 april 2004 10:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Srebrenica?![]()
Nee, ik had het dan ook over Kok.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nacht van Wiegel ging niet over Srebrenica
Het referendum was zoooooo belangrijk voor Wiegel
trouwens....
Ja, het waren ook maar moslims!quote:Op woensdag 21 april 2004 10:56 schreef RichardQuest het volgende:
Ah, die keer. Ja, he, een maand voor de 8 jaarWat boeit dat nou.
Ja, daar volg ik hem dan ook niet echt in.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:00 schreef RichardQuest het volgende:
Inderdaad, en om Dora maar 's te citeren: "Karadzic was zijn land aan het verdedigen"![]()
wie? Kok? Die is al weg.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:01 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom gaat 'ie trouwens weg?
Ik las net iets in vorige SC, waarom gaat die weg???quote:Op woensdag 21 april 2004 11:04 schreef RichardQuest het volgende:
Dora...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |