whahaha woops typoquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:38 schreef Herkauwer het volgende:
hehe, ga jij maar bold...
Wij zijn bald
Ja aan de ene kant denk ik ook wel eens...stel dat je uitschietquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:41 schreef Oosthoek het volgende:
Het lijkt inderdaad een trend te worden. Bij mij niks scherps in de buurt van m'n ballen.
voelt erg prettig en de vrouwtjes vinden het geweldigquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:42 schreef speezend het volgende:
en wat is het voordeel ervan dan??
iddquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:41 schreef Oosthoek het volgende:
Het lijkt inderdaad een trend te worden. Bij mij niks scherps in de buurt van m'n ballen.
Je voelt meer tijdens de sex, en imho ziet het er mooier uit.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:42 schreef speezend het volgende:
en wat is het voordeel ervan dan??
Gewoon Wilkinson Sword messen nemen, dan kun je hooguit een beetje snijden maar echt uitschieten kan dan niet. Als je het in bad of onder de douche doet is het zelfs nog makkelijker.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:43 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant denk ik ook wel eens...stel dat je uitschiet![]()
Je hele sjaak aan diggelen....![]()
Ik heb me nog nooit kunnen snijden....en ik doe het ondertussen al nonchalant.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:41 schreef Oosthoek het volgende:
Wat dacht je van een electrisch scheer ding.... dan gaat er ook niets bloedenquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:45 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Gewoon Wilkinson Sword messen nemen, dan kun je hooguit een beetje snijden maar echt uitschieten kan dan niet. Als je het in bad of onder de douche doet is het zelfs nog makkelijker.
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:46 schreef t0n het volgende:
Mach 3 Turbo.
Electrisch is niet zo glad hequote:Op dinsdag 20 april 2004 23:47 schreef qworkx het volgende:
[..]
Wat dacht je van een electrisch scheer ding.... dan gaat er ook niets bloeden
Nou ik heb een braun ding maar is lekker glad hoor......quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:48 schreef Boobobob het volgende:
[..]
Electrisch is niet zo glad he![]()
AUW! GVD, wil je zoiets niet meer zeggen?! Met mach 3 gaat t primaquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:48 schreef White_Wolf het volgende:
Vroeger knipte ik met een nagelschaartje het haar op mijn ballen weg totdat ik een keer in mijn bal knipte.![]()
![]()
![]()
Dat Braun ding heb ik voor mijn baar.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:50 schreef qworkx het volgende:
[..]
Nou ik heb een braun ding maar is lekker glad hoor......
En het kriebeld totaal niet erna![]()
Maarre.. waarom is dat dan nix voor jouquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:53 schreef Antagonist het volgende:
1 keer door mijn vriendinnetje laten doen, opzich wel geil, en het voelt schoon aan.
Als het niet zo'n homofiel gekloot zou zijn zou het bijna aan te raden zijn.
wel haar, of ben je kaal?quote:Op woensdag 21 april 2004 00:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Geen stoppels op mijn zak.
klopt helemaal. zo'n bos haar duw je niet in haar gezicht natuurlijk.quote:Op woensdag 21 april 2004 00:21 schreef Alessandro het volgende:
en je vriendin gaat je vaker pijpen dan je lief is
![]()
![]()
Omdat je vriendin geen plukken haar in d'r mond wil tijdens de deepthroat en/of ballen likken/zuigen.quote:Op woensdag 21 april 2004 03:01 schreef MikeF het volgende:
ladyshave, word up
maarre ik doe het tegenwoordig niet meer.... waarom zou je willen dat je balzak eruitziet als die van een 11 jarige?
omdat de mode dat voorschrijft? phuk dat.
Hij kan niet scheren HAHAquote:Op woensdag 21 april 2004 00:11 schreef RichardQuest het volgende:
Ik scheer m'n ballen er liever niet af nee
Ik hou er niet van als ze aan mijn ballen zit en deepthroat hoeft niet zoquote:Op woensdag 21 april 2004 03:05 schreef Bonobo11 het volgende:
Omdat je vriendin geen plukken haar in d'r mond wil tijdens de deepthroat en/of ballen likken/zuigen.
Oh ja probeer eens een epilady
hoe zie je er verder uit danquote:Op woensdag 21 april 2004 03:08 schreef MikeF het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als ze aan mijn ballen zit en deepthroat hoeft niet zo
Ik zie er liever gewoon uit als een volwassen vent ipv een mannetje van wie de ballen nog niet zijn ingedaald.
Door het weghalen van je haar daar, kan ze juist die ingedaalde jongens in volle glorie zien.quote:Op woensdag 21 april 2004 03:08 schreef MikeF het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als ze aan mijn ballen zit en deepthroat hoeft niet zo
Ik zie er liever gewoon uit als een volwassen vent ipv een mannetje van wie de ballen nog niet zijn ingedaald.
Ik ben een "vrouwtje" en mij interesseert het echt niet hoor, vind het met haar veel natuurlijker. Maar wat ik zeg, het boeit me niet echt.. En helemaal kaal vind ik echtquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:43 schreef Boobobob het volgende:
[..]
voelt erg prettig en de vrouwtjes vinden het geweldig![]()
quote:Op woensdag 21 april 2004 03:05 schreef Bonobo11 het volgende:
Hij kan niet scheren HAHA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |