quote:met A kwets je niemand
met B wel
Daarom, het is gewoon pragmatisch.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Er zouden tolwegen kunnen zijn, het verschil is dat het praktischer geacht wordt om dat niet te doen.
Maar het is strikt genomen niet nodig.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Daarom, het is gewoon pragmatisch.
LOLquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:59 schreef u2petre het volgende:
deze van erodrome is ook leuk, maar wel vaag:
Hij gaat dicht, dit gaat nergens toe leiden ben ik bang, nou ja bang, ik ben banger dat het wel ergens toe gaat leiden
Serieus, dit wordt niets....
Je kan je inderdaad afvragen hoe ver je dat moet doortrekken. Voor oa wegennet, mobiele telefonie, bakkers en supermarkten zeg ik: gebruiker betaalt, anders nietquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:52 schreef qltel het volgende:
Dit soort vergelijkingen lopen altijd mank.
Om in jullie stijl te blijven: moet Andre Kuipers z'n vlucht ook maar zelf betalen? Moet die chronische hartpatient z'n ziektekosten ook maar zelf betalen? Moeten ouders met schoolgaande kinderen ook die school zelf betalen? Ezn. enz. enz.
euh . . .quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:53 schreef pberends het volgende:
Ow ik snap het al![]()
Er is natuurlijk niemand die de wegen vrijwillig wil financieren omdat het op het eerste gezicht niet economisch rendabel lijkt voor die persoon of bedrijf zelf. Anderen maken er namelijk ook veelvuldig gebruik van.
In jouw voorbeeld gaat het over de vrijheden die mensen hebben. Die houd (simpel gezegd) op waar die van een ander begint. Je mag een ander dus niet doodschoppen.quote:1e vb:
----
En om even op de vergelijking terug te komen. Ik stel twee situaties:
a. Ik bepaal zelf wel wanneer ik naar de winkel ga. Of dat nu maandag, of zondag is.
b. Ik bepaal zelf wel of ik iemand die ik niet mag, in elkaar sla.
Wat is het verschil? Jullie hameren steeds op het recht om je eigen handelen te bepalen. Nou, welk verschil is hier dan in werking?
In een topic over Hitler.quote:Op maandag 19 april 2004 13:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus de 2 miljoen joden die zijn gestorven vanwege de "holocaust" waren nuttig voor de wereld volgens jou ?
[..]
De 3de wereldoorlog zal er denk ik nooit komen, en als ie er wel zou komen zou het beginnen bij een oorlog tussen Polen en de VS, die kunnen elkaar niet luchten en zijn beide onderdeel van eens supermacht (Eu en VS)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |