abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 april 2004 @ 18:03:29 #1
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_18565699
Zoals jullie allemaal hebben kunnen lezen is Taraboemdijee per direct uit de crew gezet. Echter, er zijn maar weinig, zeer weinig Fokkers die de ware toedracht van deze verhalen weten. Gelukkig zijn we nu, door middel van enkele bronnen die we natuurlijk niet zullen onthullen, in het bezit gekomen van de topics die tot deze toch wel opzienbarende conclusie geleid hebben.

Aflevering 1 : Het ach en wee van boemdijee

Waar de redactie het nodig achtte, zijn sommige namen onherkenbaar gemaakt om de privacy en integriteit van deze personen te waarborgen.

Het begon allemaal op een mooie en zonnige dag in het admin-only forum. In de vroege ochtend van zondag 4 april j.l. postte Danny het volgende topic:

Lekken = Ban, dus ook voor dit crewlid.
Danny
Vandaag mailde een Forum Admin mij het volgende schokkende nieuws :
quote:
Beste Danny,

Ik weet niet naar wie ik anders met dit probleem moet, maar aangezien jij de enige bent die ik kan vertrouwen, neem ik jou als vertrouwenspersoon. Ik weet dat jij faliekant tegen lekken bent uit het keldertje. Nu wil het geval, dat een zeker persoon (van wie ik de naam niet zal noemen) gelekt heeft uit het keldertje. Misschien deed ie het niet expres, maar dat zekere persoon heeft dus aan de volkskrantjournalist, die gisteren op de Groningenmeeting was, dingen verteld die niemand iets aangaan. Wat moet ik doen??? Ik wil niet dat hij gebanned wordt, maar ik weet ook dat er regels zijn voor dit soort dingen..

Wat moet ik doen???

Groetjes, een verdrietige Nicole.
Laat ik voorop stellen dat ik absoluut niet weet wat er gelekt is en door wie, maar ik hoop dat ik door middel van wat rondvragen toch kan achterhalen wie deze persoon is. Enig advies over hoe ik dit het beste aan kan pakken, zou gewenst zijn. Verder hoop ik dat jullie, rode garde

Biggetje
Wat?????? Dit gaat tegen alles in wat ik ooit met het keldertje bedoeld heb! Mensen gooien zomaar hun privé hebben en houden hier neer op het forum en dat wordt zomaar gelekt, tegen nota bene een volkskrantjournalist???? Wat een lage, lage, lage lage actie!

Yfke
Nounounou, de persoon die dit gedaan heeft zal het heus niet zo bedoeld hebben. Waarschijnlijk was het gewoon een grapje ofzo...

Biggetje
Hoe zou jij het vinden als XxXI-Love-HorsiesXxX tijdens het ontbijt moet lezen over jouw vrijpartijen aan de costa del sol, met 19-jarige sukkeltjes die net voor het eerst dronken zijn van de breezer?

Yfke
Hoe DURF je Bianca erbij te halen? Het is dat jullie Angelieke nog zo klein is anders was dat ook vast net zo'n nymfomane als jij geworden. Dan lag ze nu vast te vozen met jullie hond ofzo. Dat heeft ze vast niet van een vreemde! En wat ik in Spanje doe dat zijn MIJN zaken. Dat hoeft hier echt niet in een admin-topic naarboven gehaald te worden.

Pimmetje
Dames dames dames... Ik hoop dat we met dit topic tot een sluitende oplossing kunnen komen voor dit probleem. Gaan lopen kibbelen heeft absoluut geen zin en, mocht dit naar buiten komen, gaat zeer grote en verstrekkende rellen tot gevolg hebben. Replique is niet gebouwd op dit soort rellen en zal dus gegarandeerd down gaan. Kappen dus. Svp.

Biggetje
Sorry Pimmetje. Ik liet me iets teveel gaan.

Yfke
Ja Pimmetje, sorry! Ik stel me aan. -=EDIT=-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pimmetje
Yfke, nog 1 zulke opmerking en je krijgt een IP-ban. Ik tolereer dit soort opmerkingen niet.

Danny
Huh Pimmetje? Wat zegt zij dan in godsnaam. En hoe kan jij dat uberhaupt zien nadat het geëdit is?

Pimmetje
Doet er niet toe. Ik kan zien wat wie dan ook weg-edit. Ik zit namelijk op de zend-encoded-databased-deletion-downstream via RSS. Deze optie heb ik om veiligheidsredenen in replique ingebouwd.

Danny
Ok, door navraag en rondvraag ben ik erachter wie er gelekt heeft en wat.
quote:
Danny!!

Ik vind het eigenlijk best van de zotte dat je deze vraag aan mij stelt, maar wat doe je nou moeilijk man? We waren gisteren gewoon allemaal harstikke dronken aan het ginnegappen over de diverse misstanden op Fok, de relusers, en ook over dingen die je eigenlijk helemaal NIET wilt weten van fokkers. Zo vertelde Tara ineens over de cockring die je laatst hebt aangeschaft. We lachten er allemaal hartelijk om, maar blijkbaar is er toch iemand die er werkelijk aanstoot aan nam. Toegegeven, het is allemaal een beetje wrang omdat er een vreemdeling met een notitieblokje bij was, maar hij doet alleen maar zijn werk. Doe nou niet zo moeilijk en laat dit niet weer oplopen tot 1 van je persoonlijke vetes. Geef die persoon gewoon een waarschuwing.

Groetjes, MysteriousWOman.
Bij deze stel ik voor om Tara te permbannen en hem per direct uit de crew te zetten. Het wordt tijd dat hier de regels eens worden nageleefd, GODVERDOMME!

Biggetje
Precies, als je lekt krijg je een ban. Dat wist Tara voordat ie aan het keldertje begon, en dronken of niet. Dat is geen excuus! Ik stem VOOR de ban.

Yfke
Ach kom nou, zelfs Henk (wie? -red) wist van jouw cockring af, terwijl hij niet eens op Fok komt... Tara deed het perongeluk! Hij praatte zijn mond gewoon voorbij...

Pimmetje
Regels zijn regels. Alhoewel ik niet weet wat in het keldertje besproken wordt, en ik WIL het ook niet weten, lekken is verboden en dat is duidelijk vastgelegd in de policy. Als dat een permban en een gat in de crewbezetting oplevert, dan zij dat zo.

Yfke
:'( Dag Tara :'(

Danny
Sorry Yf, regels zijn regels. Ik open de MED wel.


En met bovenstaand bericht werd het topic in admin gesloten, en het MEDje aangemaakt. Maar het is moeilijk te geloven dat deze actie zonder slag of stoot geaccepteerd zal worden door Tara en de rest van de crew, met wie Tara toch wel goede maatjes was. En wat zal Nicole ervan vinden dat Danny het door haar gestelde vertrouwen in hem schaadt? En... Wie is toch die MysteriousWOman dankzij wie Danny weet wie er gelekt heeft? En hoe zal zij reageren op het feit dat haar advies niet is opgevolgd en Tara gewoon gebanned is?

Bekijk de volgende aflevering van de FOK! Soap!


Gelijkenis tussen bestaande personen en gebeurtenissen die zich hierin voordoen berusten op louter toeval.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_18565779
Morgen weer? Zelfde tijd? .
pi_18565803
soop/soap/zeep/sop?
pi_18565834
!
'In America sex is an obsession, in other parts of the world it is a fact.'
- Marlene Dietrich
  dinsdag 20 april 2004 @ 18:10:23 #5
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_18565853
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 18:06 schreef Doodmetaal het volgende:
Morgen weer? Zelfde tijd? .
Misschien vanavond al; Dit is eigenlijk de herhaling van gisteren
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_18565893
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 18:10 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Misschien vanavond al; Dit is eigenlijk de herhaling van gisteren
Ik zal langs blijven zappen .
pi_18565896
oeh i like this
meer! meer! meer!
Op maandag 28 februari 2005 22:35 schreef MUUS het volgende:
Incrowd is slecht.
  dinsdag 20 april 2004 @ 18:12:34 #8
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_18565908
  dinsdag 20 april 2004 @ 18:15:27 #9
68892 Guidosaurus
United chaos and anarchy
pi_18565969
Wie de bal kaatst moet z'n bek houden.
pi_18565972
pi_18566590
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 18:15 schreef T1andonly het volgende:
pi_18568079
Aflevering 2 : Het dilemma van Moonzwemmah
Waar de redactie het nodig achtte, zijn sommige namen onherkenbaar gemaakt om de privacy en integriteit van deze personen te waarborgen

Het begon allemaal op een zonnige namiddag. Moonzwemmah nam plaats achter zijn PC en besloot dat de waarheid boven tafel moest komen. Hij daalde af naar de donkere kelder en opende een nieuw topic.

Lekken?
Moonzwemmah

Zojuist kreeg ik onderstaande mail ;
quote:
Moonzwemmah,

wij weten dat jij je regelmatig aan je verwarming vast laat ketenen om je in je mondje te laten urineren door dames van lichte zeden. Als jij deze informatie privé wilt houden, gaat je dat geld kosten!!
Laat ons weten of je bereid bent een flinke som geld te betalen of liever forumbreed te kakken wordt gezet..
Wie heeft er gelekt? Ik heb dit in vertrouwen met jullie besproken! Wat moet ik doen?

Danny


!! Als ik er achterkom wie hiervoor verantwoordelijk is, krijgt die persoon een permban en een klap voor zijn smoel!

Yfke


Je zal zelf wel je mond voorbij geluld hebben Moonzwemmah! Je pronkt zo graag met je fetishes dat het me niets zal verbazen dat dit je eigen stomme schuld is!!

Moonzwemmah


Hoho! Ik bespreek mijn fetishes alleen maar hier! In vertrouwen! Ik durf te wedden dat jullie deze informatie naar buiten hebben gebracht om mij weg te pesten! STELLETJE EIKELS! Ik pik dit niet!!!

Arme Moonzwemmah.. wat is er aan de hand? Wie heeft er gelekt? Is er überhaupt gelekt? Wat weet Yfke? Gaat Danny iemand in elkaar slaan? Hoe zal Biggetje dit opnemen.. het is toch haar forum.. Zal Moonzwemmah zich af laten persen of wordt zijn geheim op het forum openbaar gemaakt?

Bekijk de volgende aflevering van de FOK! Soap!

Gelijkenis tussen bestaande personen en gebeurtenissen die zich hierin voordoen berusten op louter toeval.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  dinsdag 20 april 2004 @ 19:55:30 #13
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_18568294
Vragen, vragen, vragen!
pi_18568374
Wat een cliffhangers
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_18568391
Dit is héél knap zeg!
  dinsdag 20 april 2004 @ 20:00:15 #16
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_18568436
Geweldig, Inso! Meedoetopics zijn okay
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_18568457
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 20 april 2004 @ 20:50:11 #18
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_18569927
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  dinsdag 20 april 2004 @ 23:08:33 #19
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_18574151
Het had natuurlijk nooit lang kunnen duren.... De MED was nog geen 5 minuten oud of het crewforum was al enkele topics rijker... Voornamelijk rellende crewleden, maatjes en vijanden van Tara, stonden te springen om als eerste hun ongefundeerde mening te geven over dit voorval. Zelfs FP-crew kwam meezeiken in de diverse topics hierover, terwijl die niet eens weten wie Tara is of uberhaupt wat het Keldertje is... Een van de belangrijkste topics lichten we er in deze aflevering uit...

Aflevering 3 : Mijn vertrouwen, wat doe je???

Waar de redactie het nodig achtte, zijn sommige namen onherkenbaar gemaakt om de privacy en integriteit van deze personen te waarborgen.

Godverdomme Danny!!!
Nicole

Danny, wat ben je toch een onvergetelijk achterlijke klootzak! Ik stuur je een mailtje, waarin ik zeg dat ik je in vertrouwen neem en wat doe je? Je plempt dat mailtje zo in Admin-Only neer! En dat vind ik nog niet eens het ergste. Die big van je heeft het hele verhaal weer doorgebriefd aan Tara waardoor hij vandaag ontzettend verdrietig bij mij voor de deur stond met de strop al om zijn nek geknoopt.

"Kom dan, Nicole, als je toch zo dapper bent mij eraan te naaien en mijn enige vorm van leven van me af te nemen... Maak het dan ook meteen even af... "

Ik baal hier zo ontzettend van! Ik voel me net een My Little Pony, die na jaren liefdevol gebruik door het kind aan de kant wordt gegooid omdat dat te kinderachtig is en er vriendjes over de vloer moeten komen, zodat je eigenaresse niet alleen de eerste was die op school glunderend vertelt dat ze de nieuwste pony van pappie heeft gekregen, maar ook glunderend op school komt gestrompeld nadat ze op haar 12e al ontmaagd is, als 1e van de klas... BAH! Ik geef nooit meer mijn vertrouwen aan je!

Biggetje
Jemig de pemig, wat ben jij toch een zeikwijf zeg! Danny kan nu niet reageren omdat ie even naar het winkelcentrum is om wat lekkers voor mij en Angeliekje te halen...

Nicole

Waar bemoei jij je nou weer mee, gaar wijf! De heer des huizes is even een speeltje aan het uitzoeken voor in bed, en jij denkt meteen dat je je overal weer tegenaan kan bemoeien. Wat ben jij soms, zijn buikspreekmuppet ofzo?

Biggetje

EDIT : Doe dit nou niet, biggetje...
Bericht gewijzigd door Danny op een nader te bepalen datum
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snoopybabe
Ja zeg allemaal leuk en aardig, maar krijgen we nog vervanging voor die Taraboemdijee of hoe zit dat? Rimkoe en ik kunnen de drukte lang niet altijd aan, en Tara.. die had tenminste nog echt geen leven. Vooral 'snachts, als ik lekker tegen mijn vent aan lig te schurken, wil ik me geen zorgen meer hoeven maken of er nog globaal gemod moet worden hoor!

Danny
Ach kom nou toch eens eventjes, Nicole! Regels zijn regels, en als die niet nageleefd worden kun je nog zo zielig gaan lopen doen maar dan word je gewoon gebanned. Vergeet je even niet wie Fok! vanaf de grond op heeft gebouwd, en aan wie jij je modjes -en ook FA-status te danken hebt? Aan MIJ! Als ik niet vond dat je een leuk koppie had waarmee we in de openbaarheid nog een leuke indruk achterlaten, dan was je nooit Mod geworden maar dan was je nu nog steeds slechts het lieve vriendinnetje van die kansloze FB-zeur. Dus alsjeblieft, begin nu niet met dat kinderachtige gejank over speeltjes enzo. Ik ben een volwassen kerel en ik doe met mijn speelgoed wat ik wil! Als ik mijn of biggies speelgoed zat ben ga ik er gewoon op stampen! Dat is geheel mijn zaak, ik heb het toch zelf gekocht???? En bedenk wel, ik hoef je gejank niet aan te horen, nog even en je gaat gewoon met die misvormde pony de prullenmand in en dan kunnen jij en Smelly fluiten naar je kleurtje!

Arme Nicole. Danny's post moet wel heel hard aangekomen zijn. Hoe zal ze hierop reageren? Zou zij buigen onder Danny's schrikbewind en toch koste wat het kost haar kleurtje willen behouden, of gaat ze toch maar weer fulltime werken bij de Intertoys? En.. hoe is het afgelopen met Tara's zelfmoordpoging? Frappant dat Danny noch Snoopybabe noch Biggetje zich daarom bekommert...

Stay tuned...

Gelijkenis tussen bestaande personen en gebeurtenissen die zich hierin voordoen berusten op louter toeval.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_18574276
Ga dóór!
  dinsdag 20 april 2004 @ 23:14:00 #21
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_18574283
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 23:13 schreef Golf het volgende:
Ga dóór!
Morgen
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_18574320
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_18574411
Créatief!
  dinsdag 20 april 2004 @ 23:23:02 #24
68892 Guidosaurus
United chaos and anarchy
pi_18574516
Ik blijf kijken
Wie de bal kaatst moet z'n bek houden.
pi_18574569
Briljant
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')