abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20336906
Arnie heeft een nachtje naast Annette geslapen, maar deze is bang dat er iets gebeurd is tussen haar en Arnie (vriend dr. Simon was op dat moment vermist). Arnie is het gezeur van Annette zat en reageert cynisch en gefrustreerd:

"Moet je je voorstellen, Annette. We hebben geneukt, joh, van voren, van achteren, ondersteboven, in bed, onder het bed, in de kast, tegen het plafond en het was heerlijk! Werkelijk fantastisch zoals jij kunt neuken, zeg. Had ik dat eerder geweten! Je vond het zo lekker, lieve geile slet van me! Vertel me nou niet dat je het niet meer weet, want het was echt onvergetelijk."
En nu kan er gereageerd worden.
pi_20346095
Dit is al een tijdje terug.Een vriendin van Janine loopt binnen (Barbara ofzo) en Ray loopt net snel weg.Vriendin: Dat was vast niet de tuinman?Janine: Nee,dat was de verwarmingsmonteur.

Ik vond hem wel geinig toen.
pi_20361292
Ludo: "Rosa!'". Een van Duartes' hulpjes (met kopstem): "Wat is er, lieverd ?"
pi_20405211
Benjamin (verontwaardigd dat iedereen hem voor suicidaal houdt): "Ik ben geen klein kind". Dennis: "En waarom gedraag je je dan zo ?"
pi_20443450
\'Opa Laat Zich Niet Kisten\'; de zelfverklaarde buurman-met-visie protesteert tegen de plannen van Frits en Stefanie en wordt slachtoffer van mediamanipulatie.
pi_20449007
Oh ja tijdje terug:

Nick tegen Stefano: Hé zeg wat doet die ouwe lullen auto hier voor de deur!Die is toch van pappie!Is die hier dan (Hij kijkt om zich heen) Stefano: Nee! Nick: Ach pappie von het zielig dat je auto gestolen is.Als mijn auto gestolen wordt koop ik er zelf wel één hoor.Een Lexus lijkt me wel wat.Of een Porse!Stefano: Zo! Nick: Ja als de zaakjes bij pup-art zo goed blijven lopen weet ik echt niet wat ik met m'n geld aan moet.Stefano: IK heb nog wel een goede besteding voor je geld!Lekker op vakantie gaan en het liefst zo ver mogelijk! Nick: Ach Stefanootje,heb jij zo'n hekel aan mij!Stefano(heel overdreven): Ik een hekel aan jou.Hoe kom je daar nou toch bij.Nee,ik heb juist met je te doen.Je doet zo je best om op te vallen bij Ludo maar het lukt je maar niet.Eigenlijk lukt jou helemaal niets.Ik ga even een klein stukje rijden in die leuke auto,ik zie je later!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dennis heeft pech met de auto voor de afhaalchinees.Toch belt hij bij Robert aan.Dennis:Ik sta met m'n auto kapot bij de afhaalchinees.Robert: Ja,de kans dat Sil daar een satéetje zat te prikken!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sjors wil dat Morris tegen de politie zegt dat hij geld gestolen heeft! Morris:Dadelijk zit ik in de gevangenis!Leuk voor onze vriendschap.1 keer per week een rondje over de binnenplaats.

Morris: Operatie ananas,starring Anouk de Ruyter,lekker in d'r hoelahoelahoelarokje.
pi_20551057
"Mijn hoofd weigert Engels te lezen"; Arnie tegen een Nederlandse studiegenote tijdens het rampzalige Harvard-avontuur waar Roos een minderwaardigheidscomplex aan heeft overgehouden
pi_20639434
"Ben ik dan zo'n klootzak geweest...?"; Robert over het mislukte Harvard-avontuur van zoonlief die nu op kantoor werkt om het verspilde geld terug te betalen.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 20:29:58 #159
60976 Queen_Em
Ook op zon- en feestdagen.
pi_20672921
Janine : "Oh, dus als je er niet van genoten hebt, dan telt het niet als overspel??" Als ze van Ludo hoort dat hij met Sophia naar bed is geweest.

Barbara (na het eten) tegen Janine: "Heerlijk, je hebt jezelf weer overtroffen. Mag ik het recept?" Janine: "Nou, het is heel gemakkelijk, het enige wat je nodig hebt is een pinpas, en een traiteur..."
"Thuis is waar je jas hangt, waar je droomt van ergens anders, waar je weg wilt, dat is thuis. Thuis is die ellende waar je altijd weer naar terug verlangt, dus wanneer gaan we, wanneer gaan we, wanneer gaan we weer naar huis?"
pi_20719597
Oktober 1998: "Geen keus ? Je hebt altijd keus"; Kim geeft Hedwig op d'r kop omdat zij hun vegetarierspact heeft geschonden.
  maandag 19 juli 2004 @ 15:41:57 #161
99904 Beuh
kreupeldicht
pi_20722906
Suzanne: "Wat een trut!"
Linda: "Nou, zeg maar klootzak in dit geval."

Suzanne over Meta, toen Linda erachter kwam dat hun topmodel een man bleek te zijn.
pi_20743121
"Pascale is niet dood. Pascal leeft. Ze is bij tante Hennie."

Robin Visser
En nu kan er gereageerd worden.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 15:11:06 #163
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20743955
quote:
Op maandag 19 juli 2004 12:54 schreef J_TM het volgende:
Oktober 1998: "Geen keus ? Je hebt altijd keus"; Kim geeft Hedwig op d'r kop omdat zij hun vegetarierspact heeft geschonden.
Hoe kom he eigenlijk aan al die quotes? Heb je soms alle scripts of zo?
Friends don't let friends remain beardless...
pi_20785951
Wanneer je 13 jaar GTST kijkt dan willen er weleens een paar uitspraken blijven hangen, met of zonder hulp van de videorecorder.
  donderdag 22 juli 2004 @ 12:51:33 #165
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20785984
Lol, ok dat kan!!
Maar je bent nooit in de GTST discussie topics...
Friends don't let friends remain beardless...
pi_20807040
Dat kan nog komen, of ik open er nu zelf een; de periode 1990-92 blijft van ongeevenaarde klasse.
pi_22257177
"Dat ze in die inrichting zit komt door jou. Dat ze niemand mag zien komt door jou. Ik mag 'r niet zien; maar ik heb een troost, jij mag haar helemaal niet meer zien"; Janine tegen Ludo.
pi_22272776
"Benjamin, kom in mij"
pi_22273891
PISSEDBED!
pi_22349759
Robert: "Dat kun je niet maken". Morris (in de geest van Rien Hoogendoorn): "Dat kan ik wel en dat doe ik ook. Ik begin voor mezelf, en A&A is nergens meer".***Robert vs. Rien: "Hoor eens hier, wiseguy". "We moeten allemaal boeten voor onze misstappen". "Je grootste vijand dat ben jezelf".
pi_25112037
Nick vs. Charlie:
"Een vrouw die liegt en bedriegt is nog een understatement"
"Oh nee, je gaat hier niet een potje staan janken"
Nick over Valerie
"Kijk, dat is nou een schoolvoorbeeld van vooraf afspraken maken"
Nick tegen Valerie
"Laten we het zo zeggen; ook Charlie is niet echt handig in vooraf afspraken maken"
Ludo
"Wat voor werk Martine ook doet, ze zal altijd over haar schouder moeten kijken"
pi_25112543
Nou hi-la-risch. Het doodbloeden van dit topic geeft wel een beetje het niveau van GeeTee op het moment aan.
pi_25125843
Ik vind het juist er grappig al die uitspraken, er zijn er best veel weer op het ogenblik;

Barbara (aan de telefoon): Geen interesse
Janine: Nou dan ga ik weer.

Robert: Voor mij hoef je het niet te laten hoor...
Janine: Graag!!
Was wel grappig hij was amper uitgesproken

Nick is helemaal boos
Arts: U bent zeker de vader?
Lekker droog

Harmsen; ja hij is weg
Janinine; weg?
Harmsen; hij voelde zich niet lekker
Janinne; niet lekker?
Harmsen; ja als je nu alles gaat herhalen komen we niet verder.
Ja die was erg leuk!!!

En met Nick tegen Charlie;
de baby is dood dus exit Nick!

Dorothea: Het zijn geesten!
Jef: Ja, heel geestig..

Martine: Ik wil graag dat je erbij bent.
Sjors: Waarom?
Martine: Je bent m'n dochter.
Sjors: Ja en jij bent m'n moeder dus?

Janine: Als je niet wilt ga je niet en als je wel wilt ga je wel.
Sjors: Dankje, daar heb ik veel aan.

Bing en Laura komen de Koning binnen en Bing vraagt aan Ray: 'Mag ik een biertje en een mineraalwater?'
Ray: 'ja, hoor' en blijft lekker zitten
pi_25143951
Nick vs. Charlie:
"En welk deel van 'ik wil jou niet meer zien' heb jij niet begrepen ?"
Jef over het ontmaskeren van de vlekkenmaker:
"Bel De Cock, met C-O-C-K"
pi_25144035
Martine over Janine:
"Gezworen vijanden zijn we niet, maar ze is ook niet bepaald lid van mijn fanclub."
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_25159099
Jef: we moeten de Cock bellen, die met C - O - C - K

Bing (over da masker): ze hadden ook dracula en de kerstman
pi_25161610
Morris: "Een gesprek van man tot mietje"
pi_25234366
Dorothea: Saka saka! Ze willen allemaal dat ik in natura betaal. En dan hebben ze het niet over plantjes water geven.

Tegen Harmsen; wilt u ook dat ik met u naar bed ga???
pi_25411177
"Kutwijf!"
Charlie: "Dat heb je toch niet tegen mij, hoop ik"
Yasmin: "Of tegen mij"

Nee, Nick heeft het tegen z'n trouwe secretaresse Morris die een gepaste beloning gaat krijgen.
pi_25429504
Jaren geleden hadden Kim en Ché iets met elkaar maar dat mocht diens moeder niet weten en Jef die Ché inmiddels wel geaccepteerd had besloot ze te helpen en belde bij Ché's moeder aan als de economie leraar van Ché: Hallo! Goedenavond, ik ben Jef..eh...Jeffers! De economie leraar van Ché

[ Bericht 2% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 08-03-2005 20:04:52 ]
Een heer met stijl
pi_25456423
Ludo: "Goed, ik heb me niet voor de volle honderd procent ingezet"
Barbara: "Je hebt je nog niet eens voor tien procent ingezet"
pi_25488969
"Well Bob, this looks like dogfood"
Jef gelooft niet dat George Vandermeer onder de indruk zal zijn van Roberts carrot/onion/potato-mash.
"Mijn hart klopt voor Ludo"
Geen uitspraak maar het stond wel met koeienletters op de gezichten van Meike en Valerie geschreven.
pi_27018221
Tijdens het huwlijk van Ludo en Sophia vermond als Janine:

Marcus, die straalbezopen is, ziet de echte Janine als eerste en zegt: 'Hee, 2 Janinen!
Stefano: Ja dat komt omdat je veel teveel gezopen hebt man!

Een heer met stijl
pi_28012315
Charlie tegen Valerie: "Die puppy-ogen werken bij mij niet"

Jef: "Robert heeft al z'n hele leven toneel gespeeld"

George: "Speak Dutch, make me look like a complete fool"
pi_28014160
Nick: Rosa hoe komt die hond hierbinnen?
Rosa: Welke hond meneer?

Stefano: Die Nick is compleet doorgesnoven
pi_28014230
Charlie: Nee want ik ben me hele leven al opgevoed door Barba-mama !
pi_28083769
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:57 schreef Lisanne18 het volgende:
Nick: Rosa hoe komt die hond hierbinnen?
Rosa: Welke hond meneer?

Stefano: Die Nick is compleet doorgesnoven
Wat mij betreft 's mans finest hour, Nick die doet alsof ie gek is om Stefano terug te pakken en alles op DVD opneemt.
"Zullen we samen dit kopietje bekijken, met een drankje, wat nootjes, chips. Maken we er een leuke avond van".
pi_28084448
Jef, die van de week verhaal ging houden over het feit dat Laura had gezoend met de vader van haar ex en dat zijn broer, die de ex van Laura is, het weer met zíjn ex deed.
Het leek wel een soap zoals hij het vertelde.
pi_28129269
Valerie: "We moeten praten over ons"
Ludo: "Ons bestaat niet meer"
Valerie: "Ik laat me niet zomaar aan de kant zetten"
Ludo: "Ik vrees dat je weinig keus hebt"

Ludo: "Een woord en de verdwijning van Martine wordt een snoepreisje vergeleken bij het lot dat jou te wachten staat"
pi_28269824
Yasmin: "Wat wil je nou eigenlijk ?"
Ludo: "Een espresso"
Yasmin: "Een vijftig"
Ludo (betaalt met een vijfje en houdt haar hand vast): "Je moet toch krijgen wat je verdient. Keep the change"

Stefano: "Jij saboteerde mijn presentatie en ik saboteerde je slaapkamer"
Nick: "En nu saboteer ik je carriere"

Nick: "Als jij me nu tegenhoudt raak je alles kwijt; het respect van Ludo, je baan, en Yasmin ben je toch al kwijt"

Nick: "Vind je dat nou niet pathetisch, die jaloezie ? Verder wil ik zeggen ... THE WINNER TAKES IT ALL"

(En dat op een einde dat geen winnaars oplevert)
pi_31087695
Dian: "Ik raad je aan je niet meer met mijn zaken te bemoeien want anders kan ik weleens vervelend worden"
Dorothea: "Niet zo vervelend als ik"
pi_31092424
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 12:16 schreef J_TM het volgende:
Ludo: "Een woord en de verdwijning van Martine wordt een snoepreisje vergeleken bij het lot dat jou te wachten staat"
Wat is het toch een woesteling he die ludo
You've just been F'd in the A
pi_31152786
Robert: "Het spijt me"
George: "Het spet me, where did I heard that before ? O yeah, toen je vertelde dat je alcoholist was en toen ik hoorde dat je zoon een flikker is.
I'll make sure you'll never work in this business again. And oh, I'm sorry.
I'm gonna destroy your bedrefje".
pi_31201104
Nick: "Zoud U prive-bezoekjes voortaan achterwege willen laten ? Dit is een bedrijf en geen soos"
Dorothea: "Ook goed, maar dan blijf je wel van mijn koekjes af"
Jef: "Zak toch allemaal door de stront"

Nick: "Hoe heet ze, Thea ? Ze kan lekkere koekjes bakken"

Jef: Ik moet weg bij dat A&A; of ik vermoord Robert of ik vermoord Nick of ik vermoord ze allebei"

Bing: "Wat eten we ?"
Dorothea: "Kip met poep"
pi_31205651
Jef: 'Ja, hallo. Ik wil zevenhonderdvijftigduizend euro lenen en nou wilde ik even wat mijn maandlasten dan ongeveer zijn.'

pi_31229979
Jef tegen Laura: "Binnenkort ben je van ons verlost want we worden verbannen naar Ludolala".
pi_31237258
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:25 schreef PacinoAllstars het volgende:
PISSEDBED!
Tegen Martine .
pi_31266876
Een quote uit afl. 3023 (16.28), uitgezonden op woensdag 05-10-2005:
quote:
JACK WOODS: "Ik doe het liever met jou samen dan alleen." (tegen Sjors Langeveld)
pi_31268166
Tvp
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 00:09:44 #200
32015 suus21
Andre rocks!
pi_31271329
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 14:05 schreef J_TM het volgende:
"Well Bob, this looks like dogfood"
Jef gelooft niet dat George Vandermeer onder de indruk zal zijn van Roberts carrot/onion/potato-mash.
"Mijn hart klopt voor Ludo"
Geen uitspraak maar het stond wel met koeienletters op de gezichten van Meike en Valerie geschreven.
"mijn klit klopt voor Ludo" whahahahahaha
fijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')