Hoe kom he eigenlijk aan al die quotes? Heb je soms alle scripts of zo?quote:Op maandag 19 juli 2004 12:54 schreef J_TM het volgende:
Oktober 1998: "Geen keus ? Je hebt altijd keus"; Kim geeft Hedwig op d'r kop omdat zij hun vegetarierspact heeft geschonden.
Wat mij betreft 's mans finest hour, Nick die doet alsof ie gek is om Stefano terug te pakken en alles op DVD opneemt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:57 schreef Lisanne18 het volgende:
Nick: Rosa hoe komt die hond hierbinnen?![]()
Rosa: Welke hond meneer?![]()
Stefano: Die Nick is compleet doorgesnoven![]()
Wat is het toch een woesteling he die ludoquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:16 schreef J_TM het volgende:
Ludo: "Een woord en de verdwijning van Martine wordt een snoepreisje vergeleken bij het lot dat jou te wachten staat"
Tegen Martinequote:Op dinsdag 28 september 2004 23:25 schreef PacinoAllstars het volgende:
PISSEDBED!
quote:JACK WOODS: "Ik doe het liever met jou samen dan alleen." (tegen Sjors Langeveld)
"mijn klit klopt voor Ludo" whahahahahahaquote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:05 schreef J_TM het volgende:
"Well Bob, this looks like dogfood"
Jef gelooft niet dat George Vandermeer onder de indruk zal zijn van Roberts carrot/onion/potato-mash.
"Mijn hart klopt voor Ludo"
Geen uitspraak maar het stond wel met koeienletters op de gezichten van Meike en Valerie geschreven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |