Er staat toch heel duidelijk waarom ze vanaf nu verwijderd worden?quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:58 schreef Mr-Mackey het volgende:
Dagonet en NorthenStar:
Waarom verwijdert Loedertje posts in Gelukkig... die stroken met de afgesproken regels
Gaat straks iedere mod zich met dit topic bemoeien
Nou, als hier een waarom in staat, moet je dat mij maar even aanwijzen.....quote:Even tussendoor:
Foto's met daarop verminkte/gewonde/dode mensen/kinderen alsmede foto's van doodskisten en graven worden vanaf nu zonder pardon verwijderd.
En daar is nu in onderling overleg eentje bijgekomen, eentje die vrij eenvoudig is. Geen zwaargewonde of verminkte mensen en geen lijken.quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:55 schreef Mr-Mackey het volgende:
Dit is toch wel de druppel.
De foto die ik plaatste van dat Iraakse kind was wellicht confronterend, maar niet politiek incorrect, noch discriminerend en ook niet kwetsend. Nu komt de zoveelste mod zich er al mee bemoeien (Dagonet en NorthenStar gingen je al voor) en meent zomaar, zonder enige vorm van discussie te moeten censureren. Er zijn regels afgesproken waaraan 'n ieder zich tot dusver heeft gehouden.
Precies, een regel.quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:24 schreef Mr-Mackey het volgende:
.....
Dit is gewoon een dictaat
Of je doet even moeilijk..quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:27 schreef Mr-Mackey het volgende:
Okay, het is mij duidelijk. In geval van problemen zijn afspraken met minder dan een dozijn moderators van nul en gener waarde....
Heeft in overleg plaatsgevonden hoorquote:Op dinsdag 27 april 2004 01:24 schreef Mr-Mackey het volgende:
Ik ben ook zeer benieuwd naar de mening van Dagonet en NorthernStar inzake het bovenstaande, vooral omdat zij er blijk van hebben gegeven met de mensen in discussie te gaan en bovendien voor rede vatbaar te zijn. Dat is helaas niet iets waarop ik jou heb kunnen betrappen (nofi).
Masker, lees de posting van Dagonet even door.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:37 schreef Masker het volgende:
[..]
Het is erg zwak als je voor andere gaat bepalen wat smakeloos of humor is, alleen maar omdat je schijnbaar meer rechten hebt en omdat 'jij' vind dat dit niet zou kunnen. Omdat ik op een plaatje signaleer 'wit opgepoetste stenen die zodanig achter elkaar staan dat ze lijken op een domino' vind ik al zeker niet spottend naar diegene die eronder liggen. Het feit dat een Duitse kunstenaar dode lichamen gebruikt voor zijn tentoonstelling wil ook niet zeggen dat alle toeschouwers het ermee eens zijn met zijn praktijken. Maar de redenatie daarachter is wel puur gebasseerd op kunst en abstractie. Uiteraard zijn er grenzen: geen sex, opgesneden lichamen of gruwelijke rituelen maar kom op zeg: een grafsteentje blijft tenslotte een object!
Als je posts van mij weghaald doe het dan wel consequent bij iedereen want ik vat dit op als een belediging.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Masker, lees de posting van Dagonet even door.
Je hoeft het dus niet als een belediging op te vatten gezien het feit dat ik je woorden uiterst serieus neem en ze hier veilig steldequote:Op dinsdag 27 april 2004 11:52 schreef Masker het volgende:
[..]
Als je posts van mij weghaald doe het dan wel consequent bij iedereen want ik vat dit op als een belediging.
Ik dank u hartelijk!quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hoeft het dus niet als een belediging op te vatten gezien het feit dat ik je woorden uiterst serieus neem en ze hier veilig stelde
Even in aansluiting op dit. Dagonet je vind het blijkbaar nodig om in een topic in GC in te grijpen omdat het uit de hand loopt. Niks mis mee. Maar in je eigen forum is het momenteel echt een speeltuin. Ik moet eerlijk zeggen dat de topics die onzin zo hard nodig heeft bijna allemaal hier staan, maar ik vraag me toch af of dit ook het idee achter het forum NWS is.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:54 schreef Xebrozius het volgende:
Zeg Dagonet, waarom heb je mijn reactie wel verwijdert in Brennie's topic?
Terwijl Brennie op een walgelijke wijze uithaalt naar de ONZ users.
En nee, ik stond niet op ontploffen. Ik reageerde enkel op haar debiele flames.
Voorbeelden ?quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:09 schreef ShaoliN het volgende:
Maar in je eigen forum is het momenteel echt een speeltuin. Ik moet eerlijk zeggen dat de topics die onzin zo hard nodig heeft bijna allemaal hier staan,
Man slaat vriendin in elkaar en vluchtquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Voorbeelden ?
Ik moet er wel bij zeggen dat het een modactie betrof van gisternacht, die ik net pas opmerktequote:Op dinsdag 27 april 2004 12:09 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Even in aansluiting op dit. Dagonet je vind het blijkbaar nodig om in een topic in GC in te grijpen omdat het uit de hand loopt. Niks mis mee. Maar in je eigen forum is het momenteel echt een speeltuin. Ik moet eerlijk zeggen dat de topics die onzin zo hard nodig heeft bijna allemaal hier staan, maar ik vraag me toch af of dit ook het idee achter het forum NWS is.
Ik eigenlijk ook ja.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:20 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik moet er wel bij zeggen dat het een modactie betrof van gisternacht, die ik net pas opmerkte.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Man slaat vriendin in elkaar en vlucht
Is dicht ter beoordeling van de FA'squote:http://forum.fok.nl/topic/534028
quote:http://forum.fok.nl/topic/534232
Amsterdam beste stad om te wonen + Onderzoek "Aantrekkelijkheid van steden" lachertje? worden z.s.m 1 thread in GC .quote:http://forum.fok.nl/topic/534169
Ik ben blij dat er iig 1 is die haar best doet.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:26 schreef Loedertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |