Het waren de smurfen.quote:Op maandag 26 april 2004 21:38 schreef Alaqsaa het volgende:
De autoriteiten van Jordanie claimen dat ze een aanslag hebben verijdeld dat het leven van 80 000 mensen zou kosten. De aanslag zou plaats vinden op Amman de hoofdstad van Jorandie. Volgens de autoriteiten zou alqaeda zorgen voor een grote giftige damp boven de hoofdstad. Ongeveer 20 000 kg chemische stoffen zijn gevonden in grote vrachtwagens bij de stad.
http://www.islammemo.cc/news/one_news13.asp?IDNews=30841
ik geloof niet dat alqaeda zoiets zou doen boven een islamistische hoofdstad.. ik denk dat Moussad of CIA de aanslag wilde plegen... en ik geloof dat er helemaal geen aanslag werd verijdeld...allemaal om jihadisten zwart te maken...wie alqaedish denkt..snapt waarom ik die autoriteiten niet geloof!
quote:Op maandag 26 april 2004 21:38 schreef Alaqsaa het volgende:
ik geloof niet dat alqaeda zoiets zou doen boven een islamistische hoofdstad.. ik denk dat Moussad of CIA de aanslag wilde plegen... en ik geloof dat er helemaal geen aanslag werd verijdeld...allemaal om jihadisten zwart te maken...wie alqaedish denkt..snapt waarom ik die autoriteiten niet geloof!
Wie denkt als een mongooltje?quote:Op maandag 26 april 2004 21:38 schreef Alaqsaa het volgende:
wie alqaedish denkt..
Bin Laden heeft het ook niet zo op Jordanië hoor, dat land is te Westers naar zijn maatstaven....quote:Op maandag 26 april 2004 21:38 schreef Alaqsaa het volgende:
De autoriteiten van Jordanie claimen dat ze een aanslag hebben verijdeld dat het leven van 80 000 mensen zou kosten. De aanslag zou plaats vinden op Amman de hoofdstad van Jorandie. Volgens de autoriteiten zou alqaeda zorgen voor een grote giftige damp boven de hoofdstad. Ongeveer 20 000 kg chemische stoffen zijn gevonden in grote vrachtwagens bij de stad.
http://www.islammemo.cc/news/one_news13.asp?IDNews=30841
was op journaal, met videobeelden en interviewquote:Op maandag 26 april 2004 22:05 schreef www.manowar.be het volgende:
zolang ze hun eigen moslim extremisten uitmoorden no problem
serieus : ik geloof er niets van
en volgens Hamas bestaan er geen onschuldige burgers, in ieder geval geen israelische...quote:voor degene die het niet weten, Osama ontkent de dader van 9-11 te zijn en wijst voor de schuld richting amerika en Israël...
Volgens Bush is het doden van burgers simpelweg collateral damage
Volgens Israël is het doden van burgers een middel om een doel te bereiken..
baukel-stylequote:Op maandag 26 april 2004 22:15 schreef www.manowar.be het volgende:
en wat als het op TV was?
is alles wat op TV komt dan echt? :-P
Terminator 2 was ook op TV ;-)
Ja, die lievequote:Op maandag 26 april 2004 21:59 schreef MokroKees het volgende:
Volgens Osama Bin Laden is het vanuit zijn geloof verboden om burgers te doden , zelfs ten tjide van oorlog. voor degene die het niet weten, Osama ontkent de dader van 9-11 te zijn en wijst voor de schuld richting amerika en Israël...
Oh, daarom heeft hij ook de verantwoordelijkheid opgeëist voor de aanslagen in Oos-Afrika, waar 201 doden bij vielen.quote:Op maandag 26 april 2004 21:59 schreef MokroKees het volgende:
Volgens Osama Bin Laden is het vanuit zijn geloof verboden om burgers te doden , zelfs ten tjide van oorlog. voor degene die het niet weten, Osama ontkent de dader van 9-11 te zijn en wijst voor de schuld richting amerika en Israël...
Daarom zei hij ook dat "11 September" precies volgens de berekeningen ging.quote:Op maandag 26 april 2004 22:29 schreef CybErik het volgende:
[..]
Oh, daarom heeft hij ook de verantwoordelijkheid opgeëist voor de aanslagen in Oos-Afrika, waar 201 doden bij vielen.![]()
Tuurlijk joh, allemaal de schuld van de joden en het westen.quote:Op maandag 26 april 2004 21:38 schreef Alaqsaa het volgende:
ik geloof niet dat alqaeda zoiets zou doen boven een islamistische hoofdstad.. ik denk dat Moussad of CIA de aanslag wilde plegen...
Want? Je vertrouwen in ome bin Laden is onverwoestbaar ?quote:Op maandag 26 april 2004 21:48 schreef TimmyAsd het volgende:
geloof er werkelijk geen flikker van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |