Nieuwegein. Tegen Utrecht aan.quote:Op maandag 19 april 2004 22:39 schreef NaRRaToR het volgende:
hmz heb zeker wel interesse. waar ergens resideer je ?
Er staat volgens mij nergens dat het niet mag, gezien het feit dat de verkoper geen moeite neemt om tijdig te reageren.....Ik wacht de andere bieder nog af, anders is ie voor jou.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:02 schreef Vird het volgende:
Ik wil hem wel kopen voor 130,- inc verzendkosten.
Ik had al afgesproken met degene van dit topic: [TK] Nintendo Platinum Gamecube + games etc.
Maar die reageert niet meer op mijn mailtjes.
Als ik van hem morgen niks meer hoor wil ik deze kopen.
P.S. Mag ik dat van hem annuleren of is dat niet volgens de regels?
net als ik.... Afgelopen Vrijdag mn auto in de vangrail geparkeerd......quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:56 schreef NaRRaToR het volgende:
je mag hem verkopen, kzit even krap momenteel door onvoorziene kosten
Definieer zuiden.....quote:Op woensdag 21 april 2004 09:03 schreef Vird het volgende:
Kan hem jammergenoeg niet ophalen. Woon in het zuiden van het land.
Heb al vaker consoles via de post verstuurd en gestuurd gekregen en is nog nooit mis gegaan. Gewoon goed inpakken.
ik woon ook in die buurt, geldrop om precies te zijn. zover is het niet naar utrecht, ongeveer een uurtje met de trein of auto.quote:Op woensdag 21 april 2004 09:53 schreef Vird het volgende:
zuid-oost Noord-Brabant in de buurt van Helmond.
Heb geen tijd en vervoer aankomende tijd.
Helaas, ik heb m aan Vird beloofd (mits ie m nog wil hebben)quote:Op woensdag 21 april 2004 10:57 schreef Anthraxx het volgende:
Is deze nog steeds te koop?
Deal!quote:Op woensdag 21 april 2004 12:17 schreef Vird het volgende:
Ja zekers.
Ik betaal dan wel voor dat verzekerde gedoe waar DinoPK het over had.
robhimself@hotmail.comquote:Op woensdag 21 april 2004 13:12 schreef Vird het volgende:
Sjef@stones.com.
Maar als je even je email geeft dan kan ik je meteen een mailtje vanaf hier sturen (kan dat email adres vanaf mijn huidige locatie niet bereiken) dan kan ik het meteen overmaken (Internetbankieren).
edit:
Zit nu op mijn stage en dat email adres heb ik liever niet op het internet verspreid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |