Staat genoteerd.. keeper had jij toevallig interesse in een van de andere spellen?quote:Op zondag 11 april 2004 12:15 schreef _Fonz het volgende:
* Bigs geeft je voor de Platinum Cube + originele controller en Mario Kart: Double Dash en originele mem card 90 Euro.
100 euro? Ik moet dan ook een heel stuk ervoor rijden en je hebt de dozen niet meerquote:Op dinsdag 13 april 2004 07:30 schreef Bigs het volgende:
95 euro vind ik een beetje te weinig
Kom je hem halen of moet ik hem opsturen? Want in het laatste geval heeft die persoon van 110 euro de voorkeur (die komt hem namelijk wel hier ophalen)quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:24 schreef Papi-Chulo het volgende:
Voor 120 wil ik em overnemen!
Voor 5,50 heb je hem verstuurd, hoorquote:Op zaterdag 17 april 2004 16:04 schreef Bigs het volgende:
[..]
Kom je hem halen of moet ik hem opsturen? Want in het laatste geval heeft die persoon van 110 euro de voorkeur (die komt hem namelijk wel hier ophalen)
Ja maar is meer werk en de meeste mensen willen liever rembours wat ook nog extra kostquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Voor 5,50 heb je hem verstuurd, hoor
Vanwege de afstand moet ik er helaas van afzien. Heb een ander aanbod die dichter in buurt is, en aangezien ik altijd eerst wil kijken-kijken voordat ik koop, is dat voor mij interessanter. Suxes verder!quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:04 schreef Bigs het volgende:
Kom je hem halen of moet ik hem opsturen? Want in het laatste geval heeft die persoon van 110 euro de voorkeur (die komt hem namelijk wel hier ophalen)
verkocht voor 100 euro ophalen! ik haal hem morgen bij je op..quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:41 schreef Bigs het volgende:
Niemand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |