abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18540347
Beste Fok!kers!

Jaja, ik weet het. Het is een hele rare vraag, maar toch wil ik hem stellen. Onder het motto: niet geschoten is altijd mis. In juni heb ik mijn eindexamens achter de rug en daarna is het gala bij mij op school. Al van kinds af aan is de Lamborghini Diablo mijn favoriete auto. Daarom wil graag met een Lambo op het gala verschijnen. Alleen 1 klein probleempje: Ik kan niemand vinden die er een heeft. Ik weet dat ik er een kan huren, alleen dat kost een vermogen (1300 euro voor een paar uurtjes), daarom probeer ik nu via alle mogelijke wegen een Diablo te vinden (wel tegen vergoeding).

Op deze site van de IVA zie ik iemand die ook met een Diablo is gekomen. Nu weet ik dat hier op Fok! een aantal studenten ook op de IVA zitten, dus misschien kennen jullie iemand die een Diablo heeft en hem verhuurd?

Mijn dank is zeer, zeer groot.
pi_18540637
weet je geen lamborghini forum? of gewoon een auto forum...effe registreren en dan vragen...
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_18540670
als het je lukt hoop ik voor jou dat er niet gedronken wordt op dat gala...
"The likelihood of being stuck behind a car in a curve is directly proportional to the funfactor of the curve."
pi_18540780
Mja maar dat was bij de zgn. droomrit, da's voor kinderen met een ziekte en/of handicap only... Anyway succes met ritselen, zal moeilijk worden, maar ik kan je niet verder helpen (tenzij je op 'n ouwe fiets wilt).
24 Heures du Mans: 2008 - 2007 - 2006 - 2005
Going since 2001, either at Le Mans or waiting for it.
pi_18540812
Lamborghini fora zijn er wel, maar ik kan 1 Nederlandse vinden en daar moet je zelf in het bezit van een Lambo zijn om lid te mogen worden, en die andere is van HetNet Clubs, en das niet echt een club, meer iets van autofolders.
quote:
Op maandag 19 april 2004 17:45 schreef Spellbound het volgende:
als het je lukt hoop ik voor jou dat er niet gedronken wordt op dat gala...
Het is alleen maar het voorrijden bij het gala, daarna wordt de Lambo weer meegenomen.
pi_18540834
quote:
Op maandag 19 april 2004 17:30 schreef jochem8 het volgende:
Beste Fok!kers!

Jaja, ik weet het. Het is een hele rare vraag, maar toch wil ik hem stellen. Onder het motto: niet geschoten is altijd mis. In juni heb ik mijn eindexamens achter de rug en daarna is het gala bij mij op school. Al van kinds af aan is de Lamborghini Diablo mijn favoriete auto. Daarom wil graag met een Lambo op het gala verschijnen. Alleen 1 klein probleempje: Ik kan niemand vinden die er een heeft. Ik weet dat ik er een kan huren, alleen dat kost een vermogen (1300 euro voor een paar uurtjes), daarom probeer ik nu via alle mogelijke wegen een Diablo te vinden (wel tegen vergoeding).

Op deze site van de IVA zie ik iemand die ook met een Diablo is gekomen. Nu weet ik dat hier op Fok! een aantal studenten ook op de IVA zitten, dus misschien kennen jullie iemand die een Diablo heeft en hem verhuurd?

Mensen op het IVA zijn, kennissen, vrienden en zoontjes VAN rijke mensen. Degene met die Diablo zal hem vast hebben geleend van iemand, dus zal hij niet de bevoegdheid hebben om dat ding te verhuren.
Bovendien ben je nog errug jong voor zo'n auto. Ik weet niet hoe lang je rij-ervaring is, maar het is topsport om met zo'n dingte rijden, een paar maandjes fitness is vereist voor de loodzware koppeling en schakelbak. Daar komt bij dat iemand met jouw leeftijd niet eens zo'n ding kan huren denk ik, of er moet een afkoop eigen risico opzitten van een ton ofzo...
Helaas rijden er maar 10 tot 15 van dergelijke auto's in Nederland schat ik, waar er misschien 5 af en toe het asfalt zien.

Ik denk dat het een utopie voor ja zal blijven om er in te rijden, dus ik zou je pijlen richten op iets normalers, of een limousine waar je je in kan laten vervoeren.

Ik gok 0 % kans..
De gevaren zijn simpelweg te groot.
Maar wel succes met je zoektocht in elk geval.
Yeah baby Yeah!
pi_18540871
quote:
Op maandag 19 april 2004 17:30 schreef jochem8 het volgende:
Beste Fok!kers!

Je zult waarschijnlijk wel op het Strabrechtcollege examen hebben, gezien je woonplaats, maar ik kan je uit ervaring vertellen, dat zelfs een mercedes c180 indruk zal maken op dat gala....
Yeah baby Yeah!
pi_18540890
elgigante: ik zou het ook niet durven nee

jochem8: maar wie weet vind je een rijke meneer die jou wil brengen...hoop het wel voor je!
"The likelihood of being stuck behind a car in a curve is directly proportional to the funfactor of the curve."
pi_18540952
hmmmm wij hebben een ferrari 550M thuis interesse?
  maandag 19 april 2004 @ 17:59:07 #10
92377 Spellbound
pizzacoureur
pi_18540996
opschepper

als we zo gaan beginnen

hier staat ook nog ff de enige 4.6 l mustang gt (uit 96) in nederland whehehehe

(convertible)
pi_18541070
quote:
Op maandag 19 april 2004 17:52 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Mensen op het IVA zijn, kennissen, vrienden en zoontjes VAN rijke mensen. Degene met die Diablo zal hem vast hebben geleend van iemand, dus zal hij niet de bevoegdheid hebben om dat ding te verhuren.
Bovendien ben je nog errug jong voor zo'n auto. Ik weet niet hoe lang je rij-ervaring is, maar het is topsport om met zo'n dingte rijden, een paar maandjes fitness is vereist voor de loodzware koppeling en schakelbak. Daar komt bij dat iemand met jouw leeftijd niet eens zo'n ding kan huren denk ik, of er moet een afkoop eigen risico opzitten van een ton ofzo...
Helaas rijden er maar 10 tot 15 van dergelijke auto's in Nederland schat ik, waar er misschien 5 af en toe het asfalt zien.

Ik denk dat het een utopie voor ja zal blijven om er in te rijden, dus ik zou je pijlen richten op iets normalers, of een limousine waar je je in kan laten vervoeren.

Ik gok 0 % kans..
De gevaren zijn simpelweg te groot.
Maar wel succes met je zoektocht in elk geval.
Het zijn voor 98% oud-leerlingen die in zulks materieel komen. En geloof dat de ondergrens voor vergelijkbare huurauto's (igv zelf rijden) 21 of 25 is met minstens een paar jaar je rijbewijs. Denk dat je idd beter voor een C180 kunt gaan.
24 Heures du Mans: 2008 - 2007 - 2006 - 2005
Going since 2001, either at Le Mans or waiting for it.
pi_18541073
quote:
Op maandag 19 april 2004 17:57 schreef Underdoggy het volgende:
hmmmm wij hebben een ferrari 550M thuis interesse?
En die verhuurt JOUW VADER ook echt aan iemand die net zijn rijbewijs heeft, denk je hetzelf?

Hij zal wel rijk zijn en willen blijven vermoed ik...
Yeah baby Yeah!
  maandag 19 april 2004 @ 18:03:16 #13
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_18541088
je mag mijn diablo wel lenen
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
pi_18541150
ik heb geen lambo maar wel een cadillac coupe de ville uit 1969. fotos:

site: http://members.lycos.nl/cadillaccoupedeville

en hijs niet zo duur als die lambo.
  maandag 19 april 2004 @ 18:06:26 #15
92377 Spellbound
pizzacoureur
pi_18541156
quote:
Op maandag 19 april 2004 18:03 schreef SwOoSh het volgende:
je mag mijn diablo wel lenen
op welke schaal heb jij hem? ik heb m 1:18
pi_18541223
ik zou voor deze gaan

pi_18541231
@Elgigante: Ja het Strabrecht ja Ik weet dat 'gewonere' auto's ook indruk maken, alleen dat deden ze vorig jaar allemaal niet op mij. Vond er niet zo heel veel aan. Limousines e.d. zijn allemaal zo onorigineel, iedereen komt wel in zo'n bak, of een oldtimer. Daar vind ik niet zo heel veel aan.

@Underdoggy: Is het goed als ik die in mijn achterhoofd hou? Het liefste ga ik natuurlijk in een Diablo (droomauto) maar een 550M zou ook fantastisch zijn! Mag ik nog op je aanbod terugkomen?
pi_18541281
@Elgigante: Het stukje wat ik dan zou moeten rijden is de 200 meter tot voor de ingang van mijn school, dus niet erg ver

@Woeeiiii: Wow, ook een erg mooie bak
  maandag 19 april 2004 @ 18:14:53 #19
92377 Spellbound
pizzacoureur
pi_18541336
in die 200 meter kan een hoop gebeuren...klapband, benzine op, overstekende boom, noem maar op
pi_18541386
200 meter met een Lamborghini rijden valt niet mee voor iemand met nauwelijks rij-ervaring.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 19 april 2004 @ 18:27:05 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_18541608
Die gozer van die lambo heeft zelf niet gereden
Als zegt hij van wel. Het laatste stukje heeft hij zelf mogen rijden
want er zijn ook foto,s van het over stappen naar een andere auto.

zelfde geld voor die 456GT Daar zie je de eigenaar zelf rijden

Een lambo kan je niet los huren. Teminste het kan wel. Maar er ZIT altijd iemand naast!
Je kan op lamborghini.pagina.nl kijken. En daar een bericht achter later
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_18541755
Maakt me niet uit of er een iemand naast zit. Het gaat er om of ik een Diablo kan regelen.
Op de site die jij noemt heb ik al gekeken maar alle fora die daar genoemd staan ben ik al geweest zoals ik hierboven al zei.
  maandag 19 april 2004 @ 18:38:36 #23
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_18541870
Even vraagje tussendoor is het verplicht om als je naar een einexamen gala gaat in een dure auto te komen ?

En een Lambo huren denk dat geen enkele Lambo rijder zo gek is om hem uit te lenen.
Is dat Huur een lambo niks op die www.lamborghini.pagina.nl
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_18542050
Nee is niet verplicht, maar het is mijn droomauto, vandaar .
Hij hoeft hem niet uit te lenen, ik ben best bereid te betalen, maar geen 1300 euro zoals verhuurbedrijven ervoor vragen.
  maandag 19 april 2004 @ 19:23:37 #25
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_18542960
je wilt voor een dupie op de eerste rijd zitten
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')