Het is alleen maar het voorrijden bij het gala, daarna wordt de Lambo weer meegenomen.quote:Op maandag 19 april 2004 17:45 schreef Spellbound het volgende:
als het je lukt hoop ik voor jou dat er niet gedronken wordt op dat gala...
Mensen op het IVA zijn, kennissen, vrienden en zoontjes VAN rijke mensen. Degene met die Diablo zal hem vast hebben geleend van iemand, dus zal hij niet de bevoegdheid hebben om dat ding te verhuren.quote:Op maandag 19 april 2004 17:30 schreef jochem8 het volgende:
Beste Fok!kers!
Jaja, ik weet het. Het is een hele rare vraag, maar toch wil ik hem stellen. Onder het motto: niet geschoten is altijd mis. In juni heb ik mijn eindexamens achter de rug en daarna is het gala bij mij op school. Al van kinds af aan is de Lamborghini Diablo mijn favoriete auto. Daarom wil graag met een Lambo op het gala verschijnen. Alleen 1 klein probleempje: Ik kan niemand vinden die er een heeft. Ik weet dat ik er een kan huren, alleen dat kost een vermogen (1300 euro voor een paar uurtjes), daarom probeer ik nu via alle mogelijke wegen een Diablo te vinden (wel tegen vergoeding).
Op deze site van de IVA zie ik iemand die ook met een Diablo is gekomen. Nu weet ik dat hier op Fok! een aantal studenten ook op de IVA zitten, dus misschien kennen jullie iemand die een Diablo heeft en hem verhuurd?
Mijn dank is zeer, zeer groot.![]()
Je zult waarschijnlijk wel op het Strabrechtcollege examen hebben, gezien je woonplaats, maar ik kan je uit ervaring vertellen, dat zelfs een mercedes c180 indruk zal maken op dat gala....quote:Op maandag 19 april 2004 17:30 schreef jochem8 het volgende:
Beste Fok!kers!
Jaja, ik weet het. Het is een hele rare vraag, maar toch wil ik hem stellen. Onder het motto: niet geschoten is altijd mis. In juni heb ik mijn eindexamens achter de rug en daarna is het gala bij mij op school. Al van kinds af aan is de Lamborghini Diablo mijn favoriete auto. Daarom wil graag met een Lambo op het gala verschijnen. Alleen 1 klein probleempje: Ik kan niemand vinden die er een heeft. Ik weet dat ik er een kan huren, alleen dat kost een vermogen (1300 euro voor een paar uurtjes), daarom probeer ik nu via alle mogelijke wegen een Diablo te vinden (wel tegen vergoeding).
Op deze site van de IVA zie ik iemand die ook met een Diablo is gekomen. Nu weet ik dat hier op Fok! een aantal studenten ook op de IVA zitten, dus misschien kennen jullie iemand die een Diablo heeft en hem verhuurd?
Mijn dank is zeer, zeer groot.![]()
Het zijn voor 98% oud-leerlingen die in zulks materieel komen. En geloof dat de ondergrens voor vergelijkbare huurauto's (igv zelf rijden) 21 of 25 is met minstens een paar jaar je rijbewijs. Denk dat je idd beter voor een C180 kunt gaan.quote:Op maandag 19 april 2004 17:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Mensen op het IVA zijn, kennissen, vrienden en zoontjes VAN rijke mensen. Degene met die Diablo zal hem vast hebben geleend van iemand, dus zal hij niet de bevoegdheid hebben om dat ding te verhuren.
Bovendien ben je nog errug jong voor zo'n auto. Ik weet niet hoe lang je rij-ervaring is, maar het is topsport om met zo'n dingte rijden, een paar maandjes fitness is vereist voor de loodzware koppeling en schakelbak. Daar komt bij dat iemand met jouw leeftijd niet eens zo'n ding kan huren denk ik, of er moet een afkoop eigen risico opzitten van een ton ofzo...
Helaas rijden er maar 10 tot 15 van dergelijke auto's in Nederland schat ik, waar er misschien 5 af en toe het asfalt zien.
Ik denk dat het een utopie voor ja zal blijven om er in te rijden, dus ik zou je pijlen richten op iets normalers, of een limousine waar je je in kan laten vervoeren.
Ik gok 0 % kans..
De gevaren zijn simpelweg te groot.
Maar wel succes met je zoektocht in elk geval.
En die verhuurt JOUW VADER ook echt aan iemand die net zijn rijbewijs heeft, denk je hetzelf?quote:Op maandag 19 april 2004 17:57 schreef Underdoggy het volgende:
hmmmm wij hebben een ferrari 550M thuis interesse?
op welke schaal heb jij hem? ik heb m 1:18quote:Op maandag 19 april 2004 18:03 schreef SwOoSh het volgende:
je mag mijn diablo wel lenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |