Dank je....quote:Op maandag 19 april 2004 13:21 schreef Yeahinho het volgende:
Zo, een ververst plaatje. Speciaal voor LadyFCDB in het blauw
.
Ja, via de nacompetitie.quote:Op maandag 19 april 2004 18:25 schreef Chen het volgende:
gaan jullie promveren?
vandaag is de dame in kwestie met buik en al naar de VK geweest. Die was erg tevreden! Genoeg vruchtwater, prima ligging van de placenta, uitstekende bloeddruk en dito hartslag !!quote:Op maandag 19 april 2004 13:12 schreef DIGGER het volgende:
EVen off-topic, maar hoe is het met de mini-Reanimatie.com in wording?
Wat is dat nou voor instelling... We worden kampioen!quote:Op maandag 19 april 2004 18:33 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja, via de nacompetitie.
Leuk om te lezen... Ik wilde het afgelopen vrijdag nog aan je vragen maar je was druk in gesprek en ineens was je weg..quote:Op maandag 19 april 2004 20:21 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
vandaag is de dame in kwestie met buik en al naar de VK geweest. Die was erg tevreden! Genoeg vruchtwater, prima ligging van de placenta, uitstekende bloeddruk en dito hartslag !!
kortom; perfect!![]()
En dat komt mooi uit, want ik denk - in tegenstelling tot de vorige nacompetities, waarin we steeds als grote kanshebber werden gezien - dat FC er deze keer totaal geen kans in maaktquote:Op maandag 19 april 2004 23:35 schreef flaphead het volgende:
de nacompetitie vind ik altijd maar eng, daar gaat het altijd anders dan je denkt.
wil je daar iets mee zeggen??quote:Op woensdag 21 april 2004 15:55 schreef Chen het volgende:
hoeveel waren de wedstrijden ado den haag - fc den bosch en fc den bosch - ado den haag vorig jaar in de GGD geworden?
wie zegt dat wij volgend jaar tegen jullie voetballen in de eredivisiequote:Op woensdag 21 april 2004 16:10 schreef Chen het volgende:
nee, ik vroeg het me af.
Kan ADO iniedergeval van jullie winnen inde eredivisie
Voor onderzoek doen voor me clubje he
Hey, niet te veel willen he, tis al hel wat dat ie FCDB volgend jaar in de eredivisie ziet als Hagenees.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:14 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
wie zegt dat wij volgend jaar tegen jullie voetballen in de eredivisie![]()
Zwolle en Vitesse zijn toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 21 april 2004 16:14 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
wie zegt dat wij volgend jaar tegen jullie voetballen in de eredivisie![]()
Dan wil ik er ook even bij vermelden dat dat de eerste overwinningen van jullie op ons waren sinds 1995quote:Op woensdag 21 april 2004 16:10 schreef Chen het volgende:
nee, ik vroeg het me af.
Kan ADO iniedergeval van jullie winnen inde eredivisie
Voor onderzoek doen voor me clubje he
van jouw weet ik het wel... jij bent altijd negatiefquote:Op donderdag 22 april 2004 14:26 schreef DutchGooner het volgende:
wa denkte zelluf?
Je was niet de enige. DuthGooner en Yeahinho stuurde me allebei een smsje of ik ze asjeblieft op de hoogte wilde houden want ze konden allebei niet aanwezig zijn. Wedstrijd was niet spectaculair maar toch 3 punten voor ons.quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:23 schreef Reanimatie.com het volgende:
ben vanavond niet van de partij, de carpoolmaat laat het afweten, maar misschien dat ik wel weer eens meega naar Cambuur.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:25 schreef DutchGooner het volgende:
Maar 1 SMSje naar onze Lady en het kost mij verder niets
Moet je niet vragen wat voor slijmberichtjes het zijn...quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:25 schreef DutchGooner het volgende:
Maar 1 SMSje naar onze Lady en het kost mij verder niets
Ik ben het ook eens met die stelling. Den Bosch begint saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai te worden...quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:22 schreef klnvntrbyt het volgende:
Welke supporter support "de stedeling"
http://www.januskiep.nl/mt/archives/000099.html
Ik ben nu ff een stukje aan het schrijven. Revolutie! (Ik ben het met de stelling eens dus)
Als ik het zo zie wordt de stelling daar nu de grond in geboord. Ze snappen niet zo dat jongeren tot 4 uur uit willen ipv twee uur.quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:52 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ik ben het ook eens met die stelling. Den Bosch begint saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai te worden...![]()
4 uur? Maak er 8 uur van.quote:Op zondag 25 april 2004 14:28 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Als ik het zo zie wordt de stelling daar nu de grond in geboord. Ze snappen niet zo dat jongeren tot 4 uur uit willen ipv twee uur.
Nee. Het wordt niks meer hier..
Hoor het nu pas maar Cales? Get a life!quote:Op maandag 26 april 2004 20:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vandaag in het BD stond dat Cales waarschijnlijk komt. M'n reet met die ambities van v/d Hoorn. Als je al gaat praten met kutvoetballers als Cales dan wordt het nooit wat.![]()
Dat die gast lekker bij VVV blijft.
Het is een linksbuiten toch?quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan heb ik liever dat ze Jansen houden. Die is wel oud en heeft z'n beste tijd wel gehad, maar hij is nog altijd beter dan Cales. Wat moeten wij met een spits die er bij VV 3 heeft gemaakt in 14 wedstrijden.
Linkerspits dacht ik. Hij zal hier toch wel in de plaats van Jansen komen te spelen denk ik. Dan heb ik liever een goalgetter als een afdankertje van VVV.quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het is een linksbuiten toch?
Er zal toch wel een spits bijkomen lijkt me zo.quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Linkerspits dacht ik. Hij zal hier toch wel in de plaats van Jansen komen te spelen denk ik. Dan heb ik liever een goalgetter als een afdankertje van VVV.
Ik ook,op een wisselende plaats denk ikquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:25 schreef Yeahinho het volgende:
Wie is er vanavond bij tegen Jong Oranje?
Ik ben uiteraard weer van de partij, op m'n eigen plaats!
Ik ben er ook en weet nog niet waar ik zit. Jullie zien of horen me van zelf wel.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ook,op een wisselende plaats denk ik
als dat net zo'n vervelend strontjong is als jij.....quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:34 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ik ben er ook en weet nog niet waar ik zit. Jullie zien of horen me van zelf wel.
Mijn broertje gaat voor de verandering eens een keer mee.
Mijn broertje ging altijd naar de thuiswedstrijden van fc net als jij yeahinho alleen thuiswedstrijden...quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:48 schreef Yeahinho het volgende:
Ojee.... gaat dat figuur De Vliert ook weer eens onveilig maken!
een emailadres met daarin 'fcdb' maar zelfs nooit naar een thuiswedstrijd gaan, dat kan toch eigenlijk niet he....
Ja wrijf het er maar in..... ik pak zo af en toe wel eens een uitwedstrijdje mee hoor!quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:28 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Mijn broertje ging altijd naar de thuiswedstrijden van fc net als jij yeahinho alleen thuiswedstrijden...
Waarom moet janssen eigenlijk bij jullie weg?!?!quote:Op woensdag 28 april 2004 16:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nou, wat een ambities heeft Fred weer zeg! Als je een stabiele Eredivisieclub wil worden dan moet je natuurlijk vooral afdankertjes van VVV gaan halen.
Oprotten met v/d Hoorn en Cales mag hij meteen meenemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk je echt dat Cales de vervanger van Jansen wordt? Nee hoor, daar komt echt wel iemand anders bij, daar ben ik zeker van. Cales is een linkerspits.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Te duur en te oud. Ok, hij scoort veel, maar als je naar de Eredivisie wil heb je er niet veel meer aan denk ik. Hij is op leeftijd en op z'n retour, maar voor de GGD is het een prima spits. Dat blijkt ook wel uit het aantal doelpunten dat hij dit jaar heeft gemaakt. Dat hij weg moet kan ik begrijpen, maar dan alleen als er een gelijkwaardige en jongere spits voor terugkomt. Niet een of ander kutafdankertje van VVV zoals Cales. Die mag van mij meteen opbokken naar BVV.
Ik moet het nog eens zien of er nog een extra spits komt. Dan ben ik ook benieuwd wie het wordt. Als men het nu al gaat zoeken in spelers als Cales dan zie ik het somber in.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Denk je echt dat Cales de vervanger van Jansen wordt? Nee hoor, daar komt echt wel iemand anders bij, daar ben ik zeker van. Cales is een linkerspits.
Had liever gehad dat hij gister al vertrokken was ipv aan het eind van het seizoenquote:Op woensdag 28 april 2004 17:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Al bekend of Kolk blijft trouwens?
Is dat terrein makkelijk te vinden?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:42 schreef mitt het volgende:
morgenavond is pas de wedstrijd van het jaar
Ik twijfel nog. Heb eigenlijk een verjaardag maar heb daar totaal geen zin in. Al die klote verplichtingen. Misschien dat we toch naar zeist crossen. Laat het je dan nog weten DG. Kunnen we misschien tegelijk aanrijden.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is dat terrein makkelijk te vinden?
Ik ga zoiezo
Yeahinho moet mij laten weten of ie meegaat als hij niet mee gaat kan ik met jou/jullie of met mij meerijdenquote:Op woensdag 28 april 2004 21:13 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Heb eigenlijk een verjaardag maar heb daar totaal geen zin in. Al die klote verplichtingen. Misschien dat we toch naar zeist crossen. Laat het je dan nog weten DG. Kunnen we misschien tegelijk aanrijden.
Kut half 7 al. Dat gaat erg moeilijk worden voor ons. Ben pas 5 uur klaar met werken. Vrees dat ik dan nooit om half 7 in zeist kan zijn.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yeahinho moet mij laten weten of ie meegaat als hij niet mee gaat kan ik met jou/jullie of met mij meerijden
Wedstrijd begint dacht ik al om 18.30
Tuurlijk wel,waar werk je? Dan haal ik je opquote:Op woensdag 28 april 2004 23:03 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Kut half 7 al. Dat gaat erg moeilijk worden voor ons. Ben pas 5 uur klaar met werken. Vrees dat ik dan nooit om half 7 in zeist kan zijn.![]()
Ik ben voor Kolk. Misschien wordt het wel Kolk en Cales op de vleugels, een nieuwe spits en Koen erachter...quote:Op woensdag 28 april 2004 17:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vind dat hij best aardig begint te spelen. Toch al 7 assists in de tijd dat hij hier speelde. Ik zie liever 'n Kolk hier spelen dan 'n kutvoetballer als Cales.
Van mij mag Kolk ook blijven. Powel en Biekman overtuigen me ook niet echt, dus hopen dat Kolk blijft anders hebben we 2 spelers nodig voor op de vleugels. Misschien dat Schops zijn oude niveau gaat halen en dan Biyadat als half....quote:Op donderdag 29 april 2004 00:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik ben voor Kolk. Misschien wordt het wel Kolk en Cales op de vleugels, een nieuwe spits en Koen erachter...
W A A R D E L O O S !quote:Op woensdag 28 april 2004 23:24 schreef Yeahinho het volgende:
Half 7 gaat ook Yeahinho niet halen....
Volgende keer ben ik erbij DG!
Weet je wat waardeloos is he?? Een wedstrijd om half 7 gaan voetballen terwijl er nog heel veel mensen gewoon moeten werken. Als het een uurtje later kon beginnen waren wij zeker van de partij. Maar dit is toch gewoon een kut tijd. En dan nog maar niet te spreken over files die je onderweg tegen komtquote:Op donderdag 29 april 2004 05:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
W A A R D E L O O S !
Dan nemen we wel allemaal zaklampen meequote:Op donderdag 29 april 2004 11:53 schreef mitt het volgende:
we hebben hier geen licht
dus dan wordt half 8 een lastig verhaal
Dat klopt,ben net bij de administratie geweest en daar wisten ze het adres niet eens,ze hebben van Grinsven moeten bellen daarvoor....quote:Op donderdag 29 april 2004 11:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgens mij is het ook helemaal niet de bedoeling van de FC dat er veel mensen komen.
Yups want die maat van me die altijd mee gaat zit al in de buurt voor zijn werk dus er zijn minimaal 2 FCDB supportersquote:Op donderdag 29 april 2004 12:07 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Maar DG moet je dan helemaal alleen????
Nou heel veel plezier dan! Ik bel of sms nog wel ff voor de uitslag.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yups want die maat van me die altijd mee gaat zit al in de buurt voor zijn werk dus er zijn minimaal 2 FCDB supporters
Helaas kan niet iedereen om half 5 aanrijden om in Zeist een vriendschappelijk potje te gaan kijken...quote:Op donderdag 29 april 2004 05:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
W A A R D E L O O S !
10-1 om precies te zijn.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:30 schreef mitt het volgende:
8-1 is het geworden ofzo
Ik kon de Zeistse schone niet meer bij houden,tering zeg,wat een lekkertjesquote:Op donderdag 29 april 2004 22:20 schreef mitt het volgende:
10-1 nog wel
ik hield het niet meer bij
nou, dat was geheel toeval hoor, geen idee waar die opeens vandaan kwamenquote:Op donderdag 29 april 2004 22:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik kon de Zeistse schone niet meer bij houden,tering zeg,wat een lekkertjes![]()
Owja,en de shoarmaboer is ook OK
Had je after shave opgedaan mitt?quote:Op donderdag 29 april 2004 22:33 schreef mitt het volgende:
[..]
nou, dat was geheel toeval hoor, geen idee waar die opeens vandaan kwamen
Ikke wel,dat zal het zijnquote:Op donderdag 29 april 2004 22:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Had je after shave opgedaan mitt?
quote:Op donderdag 29 april 2004 22:58 schreef LadyFCDB het volgende:
Yeahihno bedankt al was het af en toe te laat en zelfs de einduitslag heb ik niet eens van je gekregen.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 14:52 schreef methodmich het volgende:
Van harte met Gijs Cales!
Volgens vd Hoorn niet.quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:41 schreef methodmich het volgende:
Rare aankoop he?
Nogal ja.... er wordt nu door sommigen geroepen dat het de opvolger van Jansen is, maar het is toch een heel andere speler?quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:41 schreef methodmich het volgende:
Rare aankoop he?
Misschien als er voor Donny de Groot geen club komt, kan ie naar FCDB. Maar als ze voor Jansen geen geld hebben waarom eventueel wel voor Maradonnyquote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zie liever dat er wel een vervanger komt voor Jansen eigenlijk, want ik wil naast Koen wel een goede spits zien. Derk Schut is wel oke, maar nog jong en ik zie liever nog een extra spits er bij want Powel raakt geen bal meer de laatste maanden.
Hij is zwaar geblesseerd nu, maar ik hoop wel dat hij komt. Zeker als we promoveren moet er gewoon een spits bij. Schut zie ik geen heel seizoen constant spelen in de GGD, laat staan in de HCE. Powel speelt nu al kut in de GGD, dan zal hij in de HCE niet eens de sterren van de hemel spelen een heel seizoen lang.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien als er voor Donny de Groot geen club komt, kan ie naar FCDB. Maar als ze voor Jansen geen geld hebben waarom eventueel wel voor Maradonny![]()
Asl FCDB niet promoveert, komt er geen spits bij.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zie liever dat er wel een vervanger komt voor Jansen eigenlijk, want ik wil naast Koen wel een goede spits zien. Derk Schut is wel oke, maar nog jong en ik zie liever nog een extra spits er bij want Powel raakt geen bal meer de laatste maanden.
Kolkquote:Op maandag 3 mei 2004 11:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Volgend jaar:
Van Strien
Verhaegh - Van Boxel (?) - Uneken - Linksachter (Piquee?)
Kolk - Beekmans - Van de Ouweland - Cales
Powel - Van de Laak
Reserves: Mampaey (als ie blijft), Biyadat, Meye, Schut, Schops
zo geweldig is ie niet vind ikquote:Op maandag 3 mei 2004 10:32 schreef LadyFCDB het volgende:
Heeft iemand van hier het nieuwe super mooie M-Side shirt al?? Er zijn er maar 50 van en er komen er niet meer op=op. Zie m-side.com in het gastenboek
Kolk moet blijven! Cales ken ik niet goed, van Powel wordt ik ook niet vrolijk nee.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kolk![]()
Cales![]()
Powel![]()
Schopsquote:Op maandag 3 mei 2004 12:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kolk![]()
Cales![]()
Powel![]()
tuurlijk heb ik die, in 2-voud zelfs.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:32 schreef LadyFCDB het volgende:
Heeft iemand van hier het nieuwe super mooie M-Side shirt al?? Er zijn er maar 50 van en er komen er niet meer op=op. Zie m-side.com in het gastenboek
Dan ook mijn mede complimenten aan jouw!quote:Op maandag 3 mei 2004 13:30 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik die, in 2-voud zelfs.
Maargoed, het shirt is dan ook in samenwerking met mij tot stand gekomen.
Inderdaad, al mag Kolk wel blijven van mij... verder is het als we volgend jaar dit elftal hebben maar beter als we niet promoveren...quote:Op maandag 3 mei 2004 12:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kolk![]()
Cales![]()
Powel![]()
Op het fcdb.nl forum staat dat hij iedereen terug gemaild heeft en er nog maar een heel klein aantal heeft.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:59 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb meteen toen ik het las in het gb gemaild, maar nog niks teruggezien....
Rean, hou voor mij eens een L-etje apart aub!!
helaas Yeah, het is voor mij lastig apart houden. Ik zit in de Keizerstad en kan/wil me niet bezig houden met verkoop en reserveringen.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:59 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb meteen toen ik het las in het gb gemaild, maar nog niks teruggezien....
Rean, hou voor mij eens een L-etje apart aub!!
Jammer!!quote:Op maandag 3 mei 2004 20:28 schreef Yeahinho het volgende:
Ik was te laat, BE had geen L meer over!
Niet janken,jij had tenminste nog iets te kiezen,ikke niet aangezien ze geen XXL hebbenquote:Op maandag 3 mei 2004 20:28 schreef Yeahinho het volgende:
Ik was te laat, BE had geen L meer over!
Al zouden ze wel in mijn maat beschikbaar zijn had ik hem niet gekocht,ik vind ze niet denderendquote:Op dinsdag 4 mei 2004 08:05 schreef Reanimatie.com het volgende:
jullie hebben geen van beiden iets te kiezen. Maargoed, houd je ogen en oren open voor de volgende merchandise aktie.
Ik dank U vriendelijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 08:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wij spartanen hopen dat jullie de titel pakken.
We hopen jullie een beetje geholpen te hebben om van excelsihoer te winnen.
Nog een tip voor de trainer van den bosch, laat de spelers kijken naar het interview met henk van stee na de verloren wedstrijd tegen sparta afgelopen donderedag.
Hierin wist hij te vertellen dat excelsihoer kampioen wordt vrijdag om dat den bosch absoluut niet gaat winnen bij cambuur. Dat interview zet gelijk alle spelers van den bosch op scherp.
succes mannen !!!!
Voor mijzelf??? Dat je altijd negatief bent is een algemeen bekend iets maar nu komt ook de egoistische DG te voorschijn!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik dank U vriendelijk.
Buiten dat ik het voor mijzelf al geweldig zou vinden om kampioen te worden zou ik het helemaal schitterend vinden voor die tering Buijs en van Stee
En voor jou natuurlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:59 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Voor mijzelf??? Dat je altijd negatief bent is een algemeen bekend iets maar nu komt ook de egoistische DG te voorschijn!
Dan vergeet je nog heel veel mensen!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En voor jou natuurlijk![]()
Nee,ik heb het alleen over mijn dierbare personenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:12 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Dan vergeet je nog heel veel mensen!!!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,ik heb het alleen over mijn dierbare personen
Ik heb gisteren geďnformeerd bij FC, en die vertelden me dat dat in eerste instantie wel de bedoeling was, maar het nu toch 99% zeker op vrijdag wordt gespeeld....quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:58 schreef DutchGooner het volgende:
Kanke. de kanke.
Ik zie nu pas dat de wedstrijden naar een zondag verzet gaan worden als de beslissing moet vallen.
Ik vlieg pas om 12.30 terug uit London....
ach ja, smaken verschillen. Ik vind het een verfrissend ontwerp na alle FCDB-Merchandise, hoewel ik het shirt net even te donker vind.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Al zouden ze wel in mijn maat beschikbaar zijn had ik hem niet gekocht,ik vind ze niet denderend
De achterkant is ook wat saai. Had wel iets op mogen staan. Maar toch blijf ik het een mooi en apart shirt vinden.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:19 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
ach ja, smaken verschillen. Ik vind het een verfrissend ontwerp na alle FCDB-Merchandise, hoewel ik het shirt net even te donker vind.
maargoed, ik heb het niet verzonnen, heb het alleen gereanliseerd
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geďnformeerd bij FC, en die vertelden me dat dat in eerste instantie wel de bedoeling was, maar het nu toch 99% zeker op vrijdag wordt gespeeld....
Ik nog bedroefder door de nederlagen tegen GAE,Veendam,TOP en AGOVVquote:Op woensdag 5 mei 2004 00:54 schreef tong80 het volgende:
Ik word steeds bedroefder door het gelijke spel in de thuiswedstrijd tegen Excelsior.
Waarom zo weinig vertrouwen in Fred? Ik vind dat ie rustig, vol vertrouwen en met een FCDH-hart overkomt. Je moet niet vergeten dat DB op sterven na dood was, dat zal hij nooit nogmaals laten gebeuren.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik had Pique al er bij gezet voor komend seizoen eigenlijk. Ik zou zo gauw ook niet een betaalbaar alternatief weten voor de linksbackpositie.
Maar ons aller Fred zal vast nog wel een reserve van MVV of VVV weten die linksback kan spelen. Van mij mag Fred nu echt opkrassen. Volgens mij is vooral hij degene die z'n zakken zit te vullen daar in De Vliert.
wat je zegt ben je zelf?quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:54 schreef LadyFCDB het volgende:
foutje
Hey wijsneus.... ik heb mijn foutje alweer hersteld hoor.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat je zegt ben je zelf?![]()
Als FCDB promoveert, is die kans best aanwezig denk ik. Ik denk dat PSV hem volgend jaar wel in de HCE wil hebben spelen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:54 schreef LadyFCDB het volgende:
Ik hoorde in de wandelgangen dat FC volgend jaar Huntelaar wil gaan huren.
Zal wel weer niks van waar zijn maar als het zo is....
quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:53 schreef LadyFCDB het volgende:
Kunnen we binnenkort onze lijst " Die was ons shirt niet waard" verder uitbreiden.....
FCDH-hart?quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waarom zo weinig vertrouwen in Fred? Ik vind dat ie rustig, vol vertrouwen en met een FCDH-hart overkomt. Je moet niet vergeten dat DB op sterven na dood was, dat zal hij nooit nogmaals laten gebeuren.
want wat vind ik het triest dat je constant vd Hoorn loopt af te zeiken, je baseert het namelijk op NIETS. Zeg me eens eerlijk; hoe stond je tegenover de komst van Jansen? Volgens mij ben jij er ook zo een die Jansen pas is gaan waarderen halverwege dit seizoen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
FCDH-hart?
Fred heeft z´n kans gehad. Dat hij de oudere en duurdere spelers laat gaan omdat ze versleten zijn kan ik begrijpen, maar er moeten wel waardige vervangers komen. Fred wilde binnen drie jaar toch een waardige Eredivisieclub zijn? Dat doe je niet met spelers als Cales en Van Dooren....
Tegenover de komst van Jansen stond ik positief. Jansen had al bewezen te kunnen scoren in de GGD, dat kan van Cales niet gezegd worden eigenlijk. Ik ben geen fan van Jansen, begrijp zelfs wel dat hij wegmoet (oud en hij wordt niet meer beter), maar dan moet er wel iets gelijkwaardigs of iets beters voor terugkomen vind ik. Powel doet het erg slecht de laatste weken en speelt zonder inzet en Derk Schut is nog jong dus die zal niet een heel seizoen constant presteren waarschijnlijk. Dus het liefst zie ik dat v/d Hoorn er nog een goalgetter bij haalt. Hoe je ook over Jansen denkt, hij schiet er wel 25 in in een seizoen en dat doen niet veel spitsen hem na.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:30 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
want wat vind ik het triest dat je constant vd Hoorn loopt af te zeiken, je baseert het namelijk op NIETS. Zeg me eens eerlijk; hoe stond je tegenover de komst van Jansen? Volgens mij ben jij er ook zo een die Jansen pas is gaan waarderen halverwege dit seizoen.
Cales komt niet voor de spits maar als linksbuiten. Daar hebben we nu helemaal niks van Biekman kan alleen hard rennen en hoog springen en Biyadat is een linkshalf. In de spits kunnen zowel Koen als Powel en Schut spelen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Tegenover de komst van Jansen stond ik positief. Jansen had al bewezen te kunnen scoren in de GGD, dat kan van Cales niet gezegd worden eigenlijk. Ik ben geen fan van Jansen, begrijp zelfs wel dat hij wegmoet (oud en hij wordt niet meer beter), maar dan moet er wel iets gelijkwaardigs of iets beters voor terugkomen vind ik. Powel doet het erg slecht de laatste weken en speelt zonder inzet en Derk Schut is nog jong dus die zal niet een heel seizoen constant presteren waarschijnlijk. Dus het liefst zie ik dat v/d Hoorn er nog een goalgetter bij haalt. Hoe je ook over Jansen denkt, hij schiet er wel 25 in in een seizoen en dat doen niet veel spitsen hem na.
Dus vrij vertaald betekent dat dat we maar 1 fatsoenlijke spits hebben,vd Laakquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Cales komt niet voor de spits maar als linksbuiten. Daar hebben we nu helemaal niks van Biekman kan alleen hard rennen en hoog springen en Biyadat is een linkshalf. In de spits kunnen zowel Koen als Powel en Schut spelen.
Wie gaat er rechtsbuiten spelen dan? Ik hoorde v/d Hoorn iets zeggen van Cales is niet alleen linkerspits, maar hij sleurt door de hele voorhoede heen. Vandaar mijn vermoeden....quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Cales komt niet voor de spits maar als linksbuiten. Daar hebben we nu helemaal niks van Biekman kan alleen hard rennen en hoog springen en Biyadat is een linkshalf. In de spits kunnen zowel Koen als Powel en Schut spelen.
Ja.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dus vrij vertaald betekent dat dat we maar 1 fatsoenlijke spits hebben,vd Laak
Daar zal nog wel iemand nieuws voor komen. Kolk? Biko?quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wie gaat er rechtsbuiten spelen dan? Ik hoorde v/d Hoorn iets zeggen van Cales is niet alleen linkerspits, maar hij sleurt door de hele voorhoede heen. Vandaar mijn vermoeden....
Over Biekman ben ik het met je eens. Dat hard rennen doet hij ook maar 2x per wedstrijd en hij wint wel kopduels maar erg effectief is het allemaal niet. Hij kan ook alleen maar een bal doorkoppen heb ik het idee.
Santi Kolk: "FC Den Bosch is geen optie"quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Daar zal nog wel iemand nieuws voor komen. Kolk? Biko?
Anders waren ze genaait met dat domme tijdrekken van de keeper..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:13 schreef flaphead het volgende:
dat wordt dus spannend volgende week.
en Buijs janken met zn gele kaart. das weer mooi meegenomen.
FCDB wel genaaid dat de scheids Excelsior een vrije trap geeft zeg...
Klopt het dat Excelsior een vrije trap kreeg vanwege tijdrekken van de keeper? In dat geval is dat belachelijk,gewoon een gele voor de keeper en klaarquote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:18 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Anders waren ze genaait met dat domme tijdrekken van de keeper..
toch?
Keeper kreeg volgens mij geen geel, maar dat weet ik niet zeker..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt het dat Excelsior een vrije trap kreeg vanwege tijdrekken van de keeper? In dat geval is dat belachelijk,gewoon een gele voor de keeper en klaar
Wat is dit zuurKampioenschap
Ik vraag me af waar Kessler volgende week op de tribune zit...quote:Op zondag 9 mei 2004 13:30 schreef Reanimatie.com het volgende:
De scheids wilde indruk maken op Kessler, deze zat op de tribune met de schaal op schoot,
Excelsior verliest gewoonquote:Op zondag 9 mei 2004 13:53 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar Kessler volgende week op de tribune zit...
Ik hoop dat we winnen en dat Excelsior gelijk speelt
Tenzij Helmond Sport ons naait door 3x een eigen doelpunt te makenquote:Op zondag 9 mei 2004 17:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Excelsior verliest gewoon![]()
Gelijkspelletje vind ik ook best hoorquote:Op zondag 9 mei 2004 17:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Excelsior verliest gewoon![]()
is en blijft echt valse hoop.. niet dat ik het jullie niet gun, daarom zeg ik dat niet. maar gewoon om het feit dat helmond sport kei en kei slecht is en 3/4 van t stadion hoopt op een overwinning van excelsiorquote:Op zondag 9 mei 2004 18:52 schreef Yeahinho het volgende:
Laat ze maar mooi verliezen, dan moeten ze in de slotfase tenminste 2 doelpunten goedmaken (en dat is minder makkelijk dan slechts 1 treffer).
Ik ben nu trouwens al f*cking zenuwachtig en we moeten nog een dag of 5....Bij de vorige kampioenschappen was FC al zo goed als zeker van de titel, alleen was het een kwestie van tijd wanneer het feest kon beginnen. Nu wordt het op de laatste dag beslist en hebben we het ook niet eens in eigen hand. Veel meer spanning nu dus hier... ik heb er nog altijd hoop op!!
eeh muppetquote:Op zondag 9 mei 2004 19:08 schreef LadyFCDB het volgende:
Ja dat die mupperts van Helmond ons een oor aan gaan naaien is voor 80 % zeker
Zoals ik al zei, het zal me niks verbazen als HS een open dag houdt voor Excelsior... Begin je stadion maar vast te versieren voor de bezoekers, je kent de kleuren he, rood en wit.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:11 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
eeh muppet
daar heeft het niks mee te maken. Als je een beetje de boel in de gaten houdt dan weet je dat Helmond Sport al weken niet in vorm is. En tja er komen 800 man met de combi van excelsior dus dat zal ook de nodige steun opleveren.
Verder hebben gewoon veel Helmonders een hekel aan den bosch door die grote smoel die altijd gelijk weer op wordt gezet en hopen daarom dat excelsior t wordt (ookal is excelsior een club van niks met de minste supporters van Nederland)
wat jullie willen.. ik weet een ding zeker.. als helmond verliest en ze kunnen er niks aan doen hoor je jullie nog zeiken dat helmond heeft meegeholpen.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:53 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het zal me niks verbazen als HS een open dag houdt voor Excelsior... Begin je stadion maar vast te versieren voor de bezoekers, je kent de kleuren he, rood en wit..
flikker toch op, kutkattenmepper.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:26 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
wat jullie willen.. ik weet een ding zeker.. als helmond verliest en ze kunnen er niks aan doen hoor je jullie nog zeiken dat helmond heeft meegeholpen.
jullie hoor je alleen niet als excelsior bij ons verliest
of te wel.. jullie zijn dan gewoon hoogst gefrustreerd en zoeken maar naar een excuus.
die smoel bedoelde ik dusquote:Op zondag 9 mei 2004 20:40 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
flikker toch op, kutkattenmepper.
als jullie komende vrijdag Excelsior van een eventueel kampioenschap weten af te houden, dan treffen jullie ze in de nacompetie. Excelsior zal dan zwaar teleurgesteld van het verloren kampioenschap zijn en geen potten meer breken. Met andere woorden; vrijdag winnen en je bent al verzekerd van 6 punten in de nacompetie.
maargoed, voor het bovenstaande moet je wel een beetje creatief nadenken, iets wat voor een gemiddelde kattenmepper al veel te veel gevraagd is. Gelukkig snapt van Dijk dit bovenstaande wel en zijn ook de spelers ook allemaal van buiten Helmond. Die zullen het dus ook wel begrijpen.
quote:Op zondag 9 mei 2004 19:11 schreef hellmondunited het volgende:
Verder hebben gewoon veel Helmonders een hekel aan den bosch door die grote smoel die altijd gelijk weer op wordt gezet
van mij wel hoor.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:46 schreef hellmondunited het volgende:
ben overigens benieuwd of ik nu nog een normale reactie van een boschenaar kan
Da's niet erg, als ik de kleuren van FCDB maar kenquote:Op zondag 9 mei 2004 20:48 schreef Mindlight het volgende:
Ohh en klnvntrbyt, die kleuren die je noemde zijn niet bepaald de kleuren van Excelsior hoor, maar dit terzijde.
Ik weet dat er ook bij ons wat smoelen rond lopen en dat vind ik al erg zat. maar bij jullie kan het af en toe wel erg extreem zijn. probeer gewoon een discussie op te voeren en je wordt gelijk de huid vol gescholden.quote:Op zondag 9 mei 2004 21:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]![]()
zeggen Helmonders
Ze doen het 2 jaartjes aardig en ze hebben smoeltjes alsof ze een topclub zijn
niet persoonlijk opvatten hellmondunited
Mwah extreem,wil je wel wat GB (what's in a name) tonen....quote:Op zondag 9 mei 2004 23:36 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Ik weet dat er ook bij ons wat smoelen rond lopen en dat vind ik al erg zat. maar bij jullie kan het af en toe wel erg extreem zijn. probeer gewoon een discussie op te voeren en je wordt gelijk de huid vol gescholden.
quote:Op maandag 10 mei 2004 00:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mwah extreem,wil je wel wat GB (what's in a name) tonen....
Er is er idd 1tje hier onder de FCDB supporters die het totaal niet op Helmond heeft maar dat heeft zo zijn redenen...
Inderdaad! Alles en iedereen in het Blauw wit, wc-rollen, confetti en noem het maar op. Massaal achter de ploeg!!!!!quote:Op maandag 10 mei 2004 13:41 schreef Reanimatie.com het volgende:
vrijdag massaal in het blauw wit!
Den Bosch naaien doen ze toch niet.. jan van dijk wilde die wedstrijd ook gebruiken om er echt een keer voor te gaan. Lijkt me overigens wel grappig als excelsior hier verliest omdat die tegen de 1000 supporters meenemen en ze bij excelsior maar blijven roepen dat ze bevriend met ons zijn wat helemaal niet zo isquote:Op maandag 10 mei 2004 08:25 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
![]()
Toch is het wel zo dat wanneer Helmond Sport vrijdag 3 punten pakt, ze eigenlijk zichzelf ook alverzekeren van 6 punten in de nacompetitie. Die gasten kunnen vrijdag dus kiezen tussen 9 punten pakken of Den Bosch naaien ....
Huh, nu snap ik het niet, jij zat hier eerst te vertellen dat excelsior bevriend was met Helmond en nu is het ineens niet meer zo??quote:Op maandag 10 mei 2004 17:43 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Den Bosch naaien doen ze toch niet.. jan van dijk wilde die wedstrijd ook gebruiken om er echt een keer voor te gaan. Lijkt me overigens wel grappig als excelsior hier verliest omdat die tegen de 1000 supporters meenemen en ze bij excelsior maar blijven roepen dat ze bevriend met ons zijn wat helemaal niet zo is
oh? nja enkele supporters hebben wat contacten.. maaaaaaaaar zoals het er nu op de helmondse gastenboeken aan toe gaat.. dan begin ik dadelijk nog te hopen dat FCDB het wordt ook.. met hun dreige menten hehequote:Op maandag 10 mei 2004 17:47 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Huh, nu snap ik het niet, jij zat hier eerst te vertellen dat excelsior bevriend was met Helmond en nu is het ineens niet meer zo??
Vertel........
Blijven er nou niet over vallen,aan jullie kant hebben ze even goed een veel te grote bek,nadeeltje van internet he?quote:Op maandag 10 mei 2004 21:40 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
.. met hun dreige menten hehe
hehe ja oke das waarquote:Op maandag 10 mei 2004 22:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Blijven er nou niet over vallen,aan jullie kant hebben ze even goed een veel te grote bek,nadeeltje van internet he?
Bij mij kriebelt het meer of de wedstrijd wel op vrijdag blijft staanquote:Op maandag 10 mei 2004 22:05 schreef Yeahinho het volgende:
Als ik iedere club die dreigementen op internet verspreid moet haten, dan was er nu geen enkele club meer die op mijn symphatie kan rekenen...
Ook hier kriebelt het trouwens flink!En we moeten nog zoveel dagen.....
Dat kunnen ze nu echt niet meer veranderen, dus wees maar gerust!quote:Op maandag 10 mei 2004 22:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bij mij kriebelt het meer of de wedstrijd wel op vrijdag blijft staan
Mooi!quote:Op maandag 10 mei 2004 22:22 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat kunnen ze nu echt niet meer veranderen, dus wees maar gerust!
100% zeker.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bij mij kriebelt het meer of de wedstrijd wel op vrijdag blijft staan
quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:36 schreef LadyFCDB het volgende:
De conffettie zal ook weer op de stoelen liggen.
versieringen zoals wc rollen confetti en ...quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:25 schreef Yeahinho het volgende:
Welke versieringen precies Lady? En wie gaan dat allemaal regelen? (en dus ook: hoe weet jij dat?)
Ik hoop op een sfeer als tegen Excelsior met een volle bak. En dan maar hopen dat Helmond meewerkt....
Kaarten voor k5, k6 en k7 verkopen ze niet bij de ticketbox, alleen aan het stadion geloof ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:36 schreef Yeahinho het volgende:
*kick*
* CherrymoonTraxx is en blijft f*cking zenuwachtig...
Net een kaartje gehaald voor mijn pa (gloryhunter), en ze hadden bij de Ticketbox alleen nog K1 (van de K-vakken dan). Zal ongetwijfeld nog niet uitverkocht zijn, want ze verkopen morgen ook aan het stadion nog kaarten voor die vakken, maar het geeft wel aan dat het hard gaat!
quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:21 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
*alvast dekking zoekt*
Ach ja,en maar klagen over ons niveau....quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:53 schreef Reanimatie.com het volgende:
. Op M-Side.com staan weer wat aardige nieuwsberichten uit het kamp van 'de vijand'!
Niveau, welk niveau?quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach ja,en maar klagen over ons niveau....
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach ja,en maar klagen over ons niveau....
Ik refereerde aan een post van HU...quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:07 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
idd,ze zijn allemaal de gekste maar hebben waarschijnlijk nooit bewust iets zelf meegemaaktquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:25 schreef Mindlight het volgende:
Hmm ik neem aan dat HU het niveau van de supporters bedoelde
Iig is dat bij alle clubs op internet een probleem als ik vanmiddag eens door die gastenboeken bladerde, normaal bij excelsior zie ik nooit veel problemen in het vak, maar als ik zo'n gastenboek lees zou je bijna verwachten dat vrijdag de 3e wereldoorlog uitbreekt. Toch jammer...
quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:37 schreef tong80 het volgende:
'HEYA DEN BOSCH'
Tsja op wat kleine opstootjes na heb ik zelf ook eigenlijk nooit iets meegemaakt, maar ik zou dat eigenlijk ook graag zo houden, en snap niet waar dat geprovoceer op internet allemaal goed voor is. Ben benieuwd (zeker vanuit excelsior) hoeveel mensen er zouden blijven staan als t écht uit de hand loopt.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,ze zijn allemaal de gekste maar hebben waarschijnlijk nooit bewust iets zelf meegemaakt
Mwah valt wel mee hoor hier,het enigst wat ik hoop is ALS ze kampioen worden ik de volgende ochtend mijn vliegtuig op tijd hebquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik kan wel de hele dag in dit topic blijven posten, want m'n gedachten kan ik echt nergens anders meer bijhouden.... telkens iets anders typen valt echter niet mee, dus houd ik me maar in!
Ja dat probleem ken ik helemaal (en in het excelsior topic blijven posten heeft niet zoveel zin omdat ik dan toch een van de weinigen benquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik kan wel de hele dag in dit topic blijven posten, want m'n gedachten kan ik echt nergens anders meer bijhouden.... telkens iets anders typen valt echter niet mee, dus houd ik me maar in!
Succes ermeequote:Op donderdag 13 mei 2004 15:09 schreef LadyFCDB het volgende:
FC Den Bosch trekt Ralph van Dooren aan
FC Den Bosch zal ook MVV middenvelder Ralph van Dooren volgend seizoen verwelkomen. De 22 jarige middenvelder zal volgend seizoen op amateurbasis bij Den Bosch komen te spelen.
Ralph van Dooren - centrale of rechtse middenvelder
Wat klopt hier niet?quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:46 schreef tong80 het volgende:
Weet je Yeahinho. Jij doet me denken hoe ik zelf 20 jaar geleden was. Ging naar alle uit-en thuiswedstrijden.
bagger?quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:46 schreef Afunados het volgende:
[..]
Succes ermee![]()
Je vergelijkt jezelf met Yeahinho die amper naar uitwedstrijden gaatquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:47 schreef tong80 het volgende:
Ik begreep hem al.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je vergelijkt jezelf met Yeahinho die amper naar uitwedstrijden gaat
Ook voor jou Yeahinho
Geen discipline, half alcoholist en junk. Ooit groot talent, maar is er nooit uitgekomen(heeft zeker kwaliteiten). Als jullie trainer hebben die veel discipline eist, weet ik bijna zeker dat hij binnen een paar weken/maanden in het tweede speelt..quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
bagger?
krijg er ook steeds meer last van! De spanning stijgt met de minuut.......quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:28 schreef Yeahinho het volgende:
Heya Den Bosch!
fuck wat zit ik te shaken voor m'n pc...
Nog even een paar uurtjes werken en dan gaan we aftellen!
Wat een jankerd zeg.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:39 schreef alkaholic63 het volgende:
Excelsior schijt nu al in haar broek.
Bron www.vi.nl
Bullshit, als excelsior zelf gewoon wint, is er niks aan de hand.
Het zou erger zijn als excelsior helmond zou omkopen
Van Stee: 'Helmond Sport is omgekocht'
14/5/2004 14:46
Excelsior kan met een zege de titel in de Gouden Gids Divisie grijpen. Maar de Rotterdamse formatie zal het in De Braak extra zwaar krijgen. Voor trainer Henk van Stee staat het vast: Helmond Sport is omgekocht.
FC Den Bosch heeft de kans op de titel in Gouden Gids Divisie niet in eigen hand. De Brabanders zijn afhankelijk van het resultaat van het duel Helmond Sport-Excelsior. Alleen bij puntverlies van de Rotterdammers komt FC Den Bosch nog in aanmerking voor de titel.
En daarom is de Bossche ploeg gebaat bij een sterk optreden van Helmond Sport dat zich voorbereidt op de nacompetitie. Volgens Henk van Stee heeft FC Den Bosch 'enorme bedragen' geboden aan Helmond om Excelsior het extra zwaar te maken.
Van Stee heeft de verhalen uit voor hem betrouwbare bronnen vernomen. De Excelsior-coach heeft geen stappen ondernomen. 'Wat moet ik er mee? Ik ga me daar verder niet mee bezig houden. Het belangrijkste is dat we zelf winnen', zegt hij in het Rotterdams Dagblad.
Helmond-trainer Jan van Dijk wijst de beschuldigingen uit het Rotterdamse kamp van de hand. 'Elk woord dat je eraan besteedt, is er een te veel ', zegt de vertrekkende coach. 'Wij hebben zóveel argumenten om gewoon zelf te willen winnen.'
Hoewel Van Stee geen klacht heeft ingediend kan de KNVB een onderzoek instellen. De aanklager zal actie ondernemen als er voldoende aanleiding is aan te nemen dat het sportieve verloop van de competitie in het geding is.
Dat trouwens die eikel iets mag suggereren met de wedstrijden van Excelsior tegen ons en Fortuna nog zeer vers in mijn gedachte.....quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat een jankerd zeg.
"ENORME BEDRAGEN"![]()
![]()
![]()
We hebben geen cent te makken
Amenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:13 schreef Yeahinho het volgende:
KOMAAAAAAAAN DEEEEEEEEEN BOOOOOOOOSCH!!!!
Dat wist ik al een paar dagen, maar ik hield wijselijk mijn mondquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:21 schreef LadyFCDB het volgende:
vanavond krijgen we trouwens gesponserde blauw witte petjes van Bavaria. Met iets van Bosschenaren ofzo dr op. Wel leuk dacht ik zo...
en ja yeahinho ik weet het weer.....
Vanavond vijf over elf SBS-6.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:39 schreef raptorix het volgende:
Komt het nou ook op tv?
Moet je in het stadion zitten om een club een warm hart toe te dragen ?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:26 schreef DIGGER het volgende:
Apart om Tong80 en FCDB hier tijdens de kampioenswedstrijd te zien posten
Ja dat vind ik zelf ook!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:26 schreef DIGGER het volgende:
Apart om Tong80 en FCDB hier tijdens de kampioenswedstrijd te zien posten
Daar heb je gelijk in. Maar alles heeft z'n reden. Ook mijn afwezigheid in het stadion.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:29 schreef DIGGER het volgende:
Nee, maar alle voorwaarden waren er toch, je speelt thuis, kan kampioen worden, tis lekker weer, tis de laatste wedstrijd van de competitie etc.
Mie toe!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:30 schreef FCDB het volgende:
[..]
Ja dat vind ik zelf ook!
Maar ik vind ook dat tong gelijk heeft!!
Volgend jaar als de financieën het toelaten komt er een seizoenkaartje
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:39 schreef Mindlight het volgende:
Bij deze alle FCDB supporters van harte gefeliciteerd en met name Yeaninho, Tong en Dutchgooner, uiteindelijk verdiend en terecht!
Baal verschrikkelijk maar t is wel goed zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |