Hoe laat is dat? En waar is dat live te volgen?quote:Op zondag 18 april 2004 20:05 schreef Ayaxola het volgende:
Wie gaat er allemaal naar de lancering van André Kuypers kijken?
Ik zelf wel. Het lijkt me wel eens leuk om het live te zien en dan ook nog een Nederlander.
quote:Op zondag 18 april 2004 20:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoe laat is dat? En waar is dat live te volgen?
Andre kijkt niet met zo'n sip smoeltje hoor.quote:Op zondag 18 april 2004 20:08 schreef MarkyB het volgende:
[..]
![]()
Heb even gekeken, maar ik zie nog niks staanquote:Op zondag 18 april 2004 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
05:19 is de lancering, en ik geloof dat de NOS dat gewoon uitzendt op NL2 of zo
Stream:quote:Live programmes from the International Space Station Erasmus User Centre at ESA-ESTEC, the Netherlands. Zie hier
quote:Op zondag 18 april 2004 23:39 schreef Baklap het volgende:
Ik hoop dat t ding ontploft. sta ik tenminste niet voor nix op.
quote:Op zondag 18 april 2004 23:39 schreef Baklap het volgende:
Ik hoop dat t ding ontploft. sta ik tenminste niet voor nix op.
Nou zegquote:Op maandag 19 april 2004 00:29 schreef MrLunk het volgende:
...de lucht in wordt geschoten...
Ja, heb 'm net gekeken via de link op je websitequote:Op maandag 19 april 2004 00:39 schreef MrLunk het volgende:
ze herhalen op NASATV nu de laatste persconferentie...
en Mission Commander !!!quote:Op maandag 19 april 2004 00:56 schreef arjens het volgende:
[..]
Hij is 1e boordwerktuigkundige
Ligt aan jouw PC hier draait de stream in Winmedia zowel als RealPlayer perfect...quote:Op maandag 19 april 2004 01:04 schreef LoggedIn het volgende:
hmm.. hopelijk capped iemand het.. nasatv werkt hier niet met die klote mediaplayer
Ik wacht mee...quote:Op maandag 19 april 2004 01:09 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nog 4 uurtjes afwachten.
*verklaard dat te vroeg en zet de videorecorder aan*quote:Op zondag 18 april 2004 20:07 schreef Kozzmic het volgende:
Morgenochtend kwart over 5.
Zou je die kunnen delen ??quote:Op maandag 19 april 2004 04:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Zo, ik heb eindelijk de juiste stream te pakken. Ik zat net 3 uur naar Nasa-tv controlroom te kijken.
http://ajtcs.antville.org/stories/758614/ Kies er een uit.quote:Op maandag 19 april 2004 04:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zou je die kunnen delen ??
Dank je.quote:Op maandag 19 april 2004 04:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
http://ajtcs.antville.org/stories/758614/ Kies er een uit.
Je kijkt ook via NASA-tv? Goede verslaggeving.quote:Op maandag 19 april 2004 04:31 schreef Caesu het volgende:
ik denk dat ze nu overgaan op live coverage.
het is enorm licht daar al natuurlijk.
Dat is volgens mij even een samenvatting van wat er gebeurd is deze nacht.quote:Op maandag 19 april 2004 04:38 schreef Tinus1983 het volgende:
staan ze nu de bemanning uit te zwaaien? of zijn dat oude beelden?
Nog niet, begint rond een uur of 0500.quote:Op maandag 19 april 2004 04:39 schreef Tinus1983 het volgende:
even tv aan om te kijken of daar wat is...
ik heb nu de nasa tv stream opstaan en ga dalijk om 5 uur over naar de ned2 stream.quote:Op maandag 19 april 2004 04:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Nog niet, begint rond een uur of 0500.
Vooral als 't volledig mis gaat.quote:Op maandag 19 april 2004 04:46 schreef Wainwright het volgende:
Toch wel geinig zo'n livestream, vooral wanneer ze daadwerkelijk live beelden uitzenden...
Heb die 2 al tegelijk aanstaan, net zo makkelijkquote:Op maandag 19 april 2004 04:46 schreef DaMook het volgende:
ik heb nu de nasa tv stream opstaan en ga dalijk om 5 uur over naar de ned2 stream.
Nope, dat koffertje is de ventilator van de in het pak ingebouwde airconditioning...quote:Op maandag 19 april 2004 03:54 schreef Geek het volgende:
Alle drie met een koffertje naar buiten (zuurstof geloof ik?)... veel klappende mensen en fotoflitsen... ... salueren... en de bus in...
Heb wel es nachten naar de livestreams gekeken toen ze de ISS in elkaarquote:Op maandag 19 april 2004 04:46 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Zeker spannend. Prachtig helder beeld heb ik. Mooie audio ook. Echt gaaf om zo mee te maken.
dat trekt deze computer nietquote:Op maandag 19 april 2004 04:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb die 2 al tegelijk aanstaan, net zo makkelijk
Ik heb er vannacht nog zo een leren kennenquote:Op maandag 19 april 2004 04:51 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Heb wel es nachten naar de livestreams gekeken toen ze de ISS in elkaar
aan het zetten waren.
En elk livestream event over ruimtevaart daar kijk ik naar.
Dacht iets van 360 KM..quote:Op maandag 19 april 2004 04:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Weet iemand hoe hoog ze straks zitten boven aarde zodra ze in die spacestation zitten?
Actuele hoogte ISS (van www.heavens-above.com )quote:Op maandag 19 april 2004 04:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Weet iemand hoe hoog ze straks zitten boven aarde zodra ze in die spacestation zitten?
Gelijk heb je, dat geloof ik onderhand nu ook wel . . .quote:Op maandag 19 april 2004 04:55 schreef Tinus1983 het volgende:
wanneer is dat klerevoetbal nou eens afgelopen op NED2
Wat houdt die herhalende korte strakke lijn recht naar boven in?quote:Op maandag 19 april 2004 04:54 schreef MrLunk het volgende:
[..]
Actuele hoogte ISS (van www.heavens-above.com )
[afbeelding]
Anders kijk hier maarquote:Op maandag 19 april 2004 04:53 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dacht iets van 360 KM..
366,8 KM om precies te zijn.
Hoogte correcties (denk ik)quote:Op maandag 19 april 2004 04:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wat houdt die herhalende korte strakke lijn recht naar boven in?
nuquote:Op maandag 19 april 2004 04:55 schreef Tinus1983 het volgende:
wanneer is dat klerevoetbal nou eens afgelopen op NED2
Op die momenten zijn er burns geweest om het ISS weer in een wat hogere baan te zetten...quote:Op maandag 19 april 2004 04:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Wat houdt die herhalende korte strakke lijn recht naar boven in?
Stille Oceaan, in de buurt van Hawaï en andere Pacifische Eilanden volgens mij.quote:Op maandag 19 april 2004 04:58 schreef MrLunk het volgende:
Positie van het ISS op dit moment:
[afbeelding]
als de regie de beelden doorgeeft krijgen wij ze ook te zienquote:Op maandag 19 april 2004 04:58 schreef Wainwright het volgende:
Ze hebben ook een camera aan boord eh. Kunnen we die beelden ook ergens te zien krijgen via stream? De hele reis door dan zeg maar. Hebben ze aan boord ook camera's?
mms://wmbcast.nasa-global.speedera.net/wmbcast.nasa-global/wmbcast_nasa-global_jan212004_1021_53608quote:Op maandag 19 april 2004 04:58 schreef Wainwright het volgende:
Ze hebben ook een camera aan boord eh. Kunnen we die beelden ook ergens te zien krijgen via stream? De hele reis door dan zeg maar. Hebben ze aan boord ook camera's?
wat dacht je van richting de paas eilanden... hawaiii ligt wat hogerquote:Op maandag 19 april 2004 05:00 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Stille Oceaan, in de buurt van Hawaï en andere Pacifische Eilanden volgens mij.
ur an addictquote:Op maandag 19 april 2004 05:04 schreef MrLunk het volgende:
lol... ik heb 6 streams open op 3 pc´s...
op elke machine een winmedia en een realplayer stream... vet cool
Dat zou ook heel goed kunnen ja.quote:Op maandag 19 april 2004 05:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
wat dacht je van richting de paas eilanden... hawaiii ligt wat hoger
c-ker !!!quote:Op maandag 19 april 2004 05:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
ur an addict![]()
wow ..quote:Op maandag 19 april 2004 05:04 schreef MrLunk het volgende:
lol... ik heb 6 streams open op 3 pc´s...
op elke machine een winmedia en een realplayer stream... vet cool
Hier de eerste lancering spaceshuttle gevoelquote:Op maandag 19 april 2004 05:03 schreef NorthernStar het volgende:
Ik krijg een beetje "de intocht van sinterklaas" gevoel.
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 19 april 2004 05:03 schreef NorthernStar het volgende:
Ik krijg een beetje "de intocht van sinterklaas" gevoel.
[afbeelding] [afbeelding]
Kan me niet herinneren dat ik dat heb gezien.quote:Op maandag 19 april 2004 05:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hier de eerste lancering spaceshuttle gevoel![]()
Als je geld genoeg hebt kun je misschien zelf een ruimtevaart boeken.quote:Op maandag 19 april 2004 05:09 schreef -CRASH- het volgende:
Zou best wel es een keer een Soyuz lancering willen zien/meemaken.
Waar ka n ik een reis boeken ?
Jazeker dat ik die heb gezien...quote:Op maandag 19 april 2004 05:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik dat heb gezien.
De pathfinder-missie was de eerste keer dat ik het echt volgde.
Het spektakel moet nog komen.quote:Op maandag 19 april 2004 05:14 schreef DaMook het volgende:
Ik ga ff rustig kijken en ben er over een minuut of 15 weer
Ja. Hopen dat hier alles goed gaat.quote:Op maandag 19 april 2004 05:12 schreef MrLunk het volgende:
[..]
Jazeker dat ik die heb gezien...
En de eerste die uit mekkaar klapte ook live gezien...
Ik weet nog goed dat ik mijn moeder riep dat hij uit elkaar was geklapt...
ze kwam niet uit de keuken want ze geloofde het niet...
ik was toen behoorlijk geshoqueerd... (nee niet van mijn moeder...)
Kheb live vanalles gevolgtquote:Op maandag 19 april 2004 05:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik dat heb gezien.
De pathfinder-missie was de eerste keer dat ik het echt volgde.
JA .... al duurt het 2 seconden dan zal ik er nog voor opblijven.quote:Op maandag 19 april 2004 05:20 schreef MrLunk het volgende:
nou dat was alles !
daar benne jullie allemaal wakker voor gebleven !
was het het waard voor jouw ?
Je blijft altijd hopen op een mooie live crash.quote:Op maandag 19 april 2004 05:20 schreef MrLunk het volgende:
nou dat was alles !
daar benne jullie allemaal wakker voor gebleven !
was het het waard voor jouw ?
O.a. het ontwikkelen van een nieuwe lamp, exprement van een groepje scholieren etc.quote:Op maandag 19 april 2004 05:22 schreef schvvmert het volgende:
Wat gaan ze nou eigenlijk allemaal voor nuttige dingen doen?![]()
1. Vervanging Sojoez capsulequote:Op maandag 19 april 2004 05:22 schreef schvvmert het volgende:
Wat gaan ze nou eigenlijk allemaal voor nuttige dingen doen?![]()
ZIEK !quote:Op maandag 19 april 2004 05:23 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Je blijft altijd hopen op een mooie live crash.![]()
Die nog in grotten wonen en op jacht gaan naar mammoeten?quote:Op maandag 19 april 2004 05:25 schreef schvvmert het volgende:
[..]
En met mij zeer velen.![]()
echt een zieke gedachte jaquote:Op maandag 19 april 2004 05:24 schreef MrLunk het volgende:
[..]
ZIEK !
Altijd....quote:Op maandag 19 april 2004 05:29 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Toch fascinerend om te zien hoe een land vandaag de dag helemaal in de ban kan zijn als een landgenoot de ruimte in geschoten wordt.Mooi.
Die beelden zijn zo'n beetje 't meest bekend van alle lanceringen.quote:Op maandag 19 april 2004 05:27 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
echt een zieke gedachte ja
Weet nog goed de lancering van de Shuttle Challenger op 28 01 1986
Ook live gezien.![]()
quote:Op maandag 19 april 2004 05:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik hoop dat Andre als eerste contact zal hebben met aliens. Dat gun ik hem.
En op de Soyuz-raketquote:Op maandag 19 april 2004 05:42 schreef Dr_Crouton het volgende:
En de Nederlandse driekleur op het ruimtepak..![]()
Daar ben ik niet bang voor.quote:Op maandag 19 april 2004 05:49 schreef DaMook het volgende:
mooi![]()
Hopen dat "onze"Andre weer heel terug komt
ik ook niet echt, maar ik blijf het toch ook gewoon hopenquote:Op maandag 19 april 2004 05:50 schreef Megumi het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bang voor.
Raketsla is echt één van de beste woorden ooit.quote:Op maandag 19 april 2004 05:24 schreef -CRASH- het volgende:
"Tegelijk met scholieren op aarde zal Kuipers raketsla kweken"
Dat hoop ik ook natuurlijk. Maar volgens mij kan er met zo'n Sojus niet zoveel verkeerd gaan. Er zijn er al 1700 gelanceerd en volgens mij nog nooit een ongeluk mee gebeurd.quote:Op maandag 19 april 2004 05:49 schreef DaMook het volgende:
mooi![]()
Hopen dat "onze"Andre weer heel terug komt
De aliens reizen ook echt miljoenen lichtjaren om geweldadige mensen te ontmoeten waarvan sommige zichzelf opblazen voor een al reeds gebroken droom. Niet dat ik geloof dat ze niet bestaan maar het lijkt me een beetje onzinnig dat ze op aarde komen in de huidige staat van onrust. Of juist wel. ...quote:Op maandag 19 april 2004 05:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik hoop dat Andre als eerste contact zal hebben met aliens. Dat gun ik hem.
Oosterse degelijkheidquote:Op maandag 19 april 2004 08:40 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook natuurlijk. Maar volgens mij kan er met zo'n Sojus niet zoveel verkeerd gaan. Er zijn er al 1700 gelanceerd en volgens mij nog nooit een ongeluk mee gebeurd.
Gevriesdroogde mens smaakt heerlijk als ik m'n kennis uit Omicron Persei 8 moet geloven.quote:Op maandag 19 april 2004 11:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De aliens reizen ook echt miljoenen lichtjaren om geweldadige mensen te ontmoeten waarvan sommige zichzelf opblazen voor een al reeds gebroken droom. Niet dat ik geloof dat ze niet bestaan maar het lijkt me een beetje onzinnig dat ze op aarde komen in de huidige staat van onrust. Of juist wel. ...
Nou, ik weet niet of dat goed te filmen is. Ze zeiden dat die camera soms heel erg ging storen en het alleen deed als die bijv. bij een ontvanger in de buurt was. Maar ik weet het ook niet.quote:Op maandag 19 april 2004 20:09 schreef Eightball het volgende:
Woensdagmorgen om tien over half zeven is de koppeling van capsule en ISS.
Wordt dit ook live uitgezonden? Ik kan er niks over vinden..
Stream?
http://webiss.estec.esa.int/webstreaming/schedule.htmquote:Op maandag 19 april 2004 20:09 schreef Eightball het volgende:
Woensdagmorgen om tien over half zeven is de koppeling van capsule en ISS.
Wordt dit ook live uitgezonden? Ik kan er niks over vinden..
Stream?
Thank you!quote:Op maandag 19 april 2004 22:35 schreef -CRASH- het volgende:
http://webiss.estec.esa.i(...)m
Elke dag om 11:00 AM Amerikaanse tijd LIVE ISS coveragequote:Op dinsdag 20 april 2004 03:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Komt er trouwens nog een live-verslag van de koppeling tussen de capsule en het ISS station? Lijkt mij een spannend moment.
Hopen dat ie nog goed kan lopen. Ik denk het wel maar die andere twee die kunnen niet echt goed meer lopen denk ik.quote:Op donderdag 29 april 2004 09:26 schreef JPM01 het volgende:
vanavond mag die weer terug![]()
Dat kan nog leuk gaan worden vanacht . . .quote:Op donderdag 29 april 2004 15:44 schreef Ayaxola het volgende:
Hopen dat ie nog goed kan lopen. Ik denk het wel maar die andere twee die kunnen niet echt goed meer lopen denk ik.
ze trainen elke dag iets van 4 uur..... ze zouden het nog wel moeten kunnenquote:Op donderdag 29 april 2004 15:44 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hopen dat ie nog goed kan lopen. Ik denk het wel maar die andere twee die kunnen niet echt goed meer lopen denk ik.
CEST is dutch timequote:Op donderdag 29 april 2004 18:43 schreef Remzz het volgende:
Ah ik heb het al:
Hatch closure (preliminary):
29 April 2004, 21:34 Moscow time (19:34 CEST, 17:34 UT)
Undocking (preliminary):
30 April 2004, 00:52 Moscow time (29 April, 22:52 CEST, 20:52 UT)
Landing (preliminary):
30 April 2004, 04:11 Moscow time (02:11 CEST; 00:11 UT)
Moskou is toch +2 uur met Nederland?
Had je allemaal kunnen volgen!!! live (Audio only)quote:Op vrijdag 30 april 2004 02:19 schreef ThunderChild het volgende:
De capsule schijnt nu weer op de grond te staan. Leuk dat we dat ook ff te zien kregen . . .![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |