Ja dat is eigenlijk wel waar. Bob Saget is zo lame dat ie weer grappig wordt. Maar kijk als de plaatser serieus denkt dat het origineel en grappig is heeft ie anders wel een probleem. Wat is er toch gebeurd met de opvoeding van deze mensenquote:Op zondag 18 april 2004 14:05 schreef blieblie het volgende:
ja maar de cliche reacties zijn het leukst.
Dat komt omdat mensen wel het nieuwsbericht lezen en niet de reacties en dus dan krijg je gewoon dat er 100 keer dezelfde (meestal flauwe) opmerking geplaats word.quote:Op zondag 18 april 2004 14:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld iemand hakt z'n lul eraf. 10293x reacties: lullig
![]()
![]()
Paars-2 is gewoon een grove leugen geweest!quote:Op zondag 18 april 2004 14:16 schreef QyRoZ het volgende:
Als Pim er nog was geweest was dit nooit gebeurt.
De kogel ook...quote:Op zondag 18 april 2004 18:18 schreef caradoc het volgende:
de auto kwam van links
Cliche!quote:Op zondag 18 april 2004 15:15 schreef Rasing het volgende:
Open dr een topic over...
precies, heeeel irritant, net als:quote:Op zondag 18 april 2004 20:19 schreef DemonRage het volgende:
Niet alleen op de frontpage hoor...
• In topics waar het over iemands zusje gaat: heb je een foto van haar?
• In veel klaagbaaktopics (tot ergernis toe): Huilie
• In digital corner topics (ook tot ergernis toe): Format C:
• Bij ontzettend veel posts kom je eentegen, twee regels onder de reactie.
Dit zijn zo ongeveer de clichés die ik ben tegengekomen.
Je hoeft niet te reagerenquote:Op maandag 19 april 2004 13:48 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
precies, heeeel irritant, net als:
'stel je niet aan'
'anders zet je de tv/radio toch uit'
'je hoeft het niet te lezen'
verneukt bijna elk topic in KLB![]()
wow die zag ik niet aankomen zeg, hoe kom je d'r opquote:Op maandag 19 april 2004 14:57 schreef Marruk het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren![]()
![]()
huiliquote:Op maandag 19 april 2004 17:05 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
wow die zag ik niet aankomen zeg, hoe kom je d'r op![]()
Daar was ik ook al mee bezig:quote:Op maandag 19 april 2004 19:11 schreef =HellFire= het volgende:
En wederom weer een Cliche-reactie alert bij het Penis ontploft tijdens Seks news-item.![]()
Maar die gozerd bedoeld het dan ook nog serieus grappigquote:Op maandag 19 april 2004 19:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Daar was ik ook al mee bezig:
[afbeelding]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |