hier is een prachtig zonnentjequote:Op zondag 18 april 2004 10:13 schreef just me het volgende:
*stampvoet* ik wil zon!!
De zon zit al in Nieuwegein, dus nog ff wachten.quote:Op zondag 18 april 2004 10:15 schreef just me het volgende:
stuur es door naar Delft alsjeblieft!!
Ik kan dat niet ruiken.quote:Op zondag 18 april 2004 10:25 schreef just me het volgende:
Tss ik kwam vroeger vaak in Nieuwegein
vouwt vliegtuigje van papier en stuurt wat zon naar Justzonquote:Op zondag 18 april 2004 10:15 schreef just me het volgende:
stuur es door naar Delft alsjeblieft!!
Hé kun je niet schrijven?? het begint te regenen hierquote:Op zondag 18 april 2004 10:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vouwt vliegtuigje van papier en stuurt wat zon naar Justzon
ja met de tpg komt dat pas volgende week aanquote:Op zondag 18 april 2004 10:35 schreef just me het volgende:
[..]
Hé kun je niet schrijven?? het begint te regenen hier![]()
zit ik straks in de regen langs de lijn.. brrrr
quote:Op zondag 18 april 2004 10:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Eerst maar eens ontbijten met een glaasje vers geperste grapefuitsap, een eitje en ander goed spul
wat voor sites heb je vanacht bezochtquote:Op zondag 18 april 2004 12:07 schreef ErikT het volgende:
Goeie ehhhh middag
Heb ik opeens 25 nieuwe emails na 1 nacht![]()
Allemaal rotzooi, ook van mezelf aan heel de faculteit...denk dat ik een virusje heb
spontaan verliest lijkt me zoquote:Op zondag 18 april 2004 11:14 schreef just me het volgende:
en ik ben benieuwd hoe zij gaan reageren als ze horen dat ik er volgend jaar altijd bij ben
Ik sliep. Ook nergens mn email achter gelaten de afgelopen... heel lang.quote:Op zondag 18 april 2004 12:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat voor sites heb je vanacht bezocht![]()
![]()
Zoiets?quote:Op zondag 18 april 2004 12:29 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik sliep. Ook nergens mn email achter gelaten de afgelopen... heel lang.
T is ook van die onzin, als: (in het engels) Ja zie je wel, dat dacht ik nou ook.
Supervaag...
Nou precies.quote:Op zondag 18 april 2004 12:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zoiets?
Told you so.
Ik weet je e-mail niet eens, en ik ben goed in Engels.quote:Op zondag 18 april 2004 12:31 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou precies.
Zit jij erachter?
Middag.quote:Op zondag 18 april 2004 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Moggeuhh
effe dimmen met die kapsonesquote:Op zondag 18 april 2004 12:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik weet je e-mail niet eens, en ik ben goed in Engels.
Ik dacht dat je het probleem misschien kendequote:Op zondag 18 april 2004 12:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik weet je e-mail niet eens, en ik ben goed in Engels.
Netsky virus?quote:Op zondag 18 april 2004 12:37 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het probleem misschien kende
Spam? Heb ik genoeg gehad, overduidelijk mailtjes, die ws. via Outlook Expres zijn verstuurd. (Je kan daarmee e-mail adressen 'faken')quote:Op zondag 18 april 2004 12:37 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het probleem misschien kende
Het wat? Heb net Norton gerund, die vindt niks.quote:Op zondag 18 april 2004 12:38 schreef Inquistor87 het volgende:
Netsky virus?
Dat zou wel eens waar kunnen zijn. Ik gebruik en Outlook Express en die emailadressen zagen er niet echt overtuigend uit.quote:Op zondag 18 april 2004 12:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Spam? Heb ik genoeg gehad, overduidelijk mailtjes, die ws. via Outlook Expres zijn verstuurd. (Je kan daarmee e-mail adressen 'faken')
Ik zou het niet weten, alvast een kist bestellen?quote:Op zondag 18 april 2004 13:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het wat? Heb net Norton gerund, die vindt niks.
[..]
Dat zou wel eens waar kunnen zijn. Ik gebruik en Outlook Express en die emailadressen zagen er niet echt overtuigend uit.
Maarreh, wat doe ik eraan? Voordat mijn vrienden me lynchen?
Ik wil 'm ik wil 'm ik wil 'mquote:Op zondag 18 april 2004 14:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bluezz, hier heb je een kat.
[afbeelding]![]()
Katten zijn lief.quote:Op zondag 18 april 2004 14:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil 'm ik wil 'm ik wil 'm
Vannacht heb ik besloten dat ik na onze meivakantie weer een katje neem!
Tot die tijd maar weer gifdoosjes kopen![]()
![]()
Alle kieren/gaten etc. waren gedicht, maar ze komen nu weer van beneden.. er is geen houden meer aan
Dat heb ik nou met honden.quote:Op zondag 18 april 2004 15:07 schreef pascalheister het volgende:
katten![]()
hoe verder weg hoe beter
ROFL!quote:Op zondag 18 april 2004 15:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Alleen jammer dat wij aan een drukke weg wonen.
Mee eens.quote:Op zondag 18 april 2004 15:07 schreef pascalheister het volgende:
katten![]()
hoe verder weg hoe beter
je gaat me tochniet zeggen dat je katten leuker vind dan hondenquote:Op zondag 18 april 2004 15:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met honden.
Dat zeg ik dus wel.quote:Op zondag 18 april 2004 15:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je gaat me tochniet zeggen dat je katten leuker vind dan honden
Dan moet ze eerst een account aanmaken. Vanavond komt alle visite pas. Heb morgen toch ADV, lekker.quote:Op zondag 18 april 2004 15:49 schreef SCH het volgende:
Feli MM - komt ze even in Hools langs.
En natuurlijk zijn katten leuker dan honden, kijk maar naar Bluezz
je hebt al zo`n dure dag met die verjaardag van je vriendinquote:Op zondag 18 april 2004 17:06 schreef methodmich het volgende:
Oh, dat bespaart mij weer kosten.
quote:Op zondag 18 april 2004 17:17 schreef methodmich het volgende:
Inderdaad ja. En volgende week weer.
[zing]
ik vind jou echt gigagoed, als je zelf je gordel omdoet, op de achterbank
[/zing]
Wat doe je dan ook in Cothen, of all placesquote:Op zondag 18 april 2004 16:15 schreef Eilanden het volgende:
![]()
Doe maar wat sterks ... eerst zelf voetballen en door een stomme blunder van de keeper met 2-1 verliezen van de koploper .... daarna vanuit Cothen naar Utrecht moeten racen om op tijd voor de 2e helft van Utrecht-Feyenoord te kijken en "gelukkig" was ik op tijd om de 3 tegendoelpunten te zien![]()
Lekkere dag....
Het lijkt mij dat ie daar voetbalde.quote:Op zondag 18 april 2004 19:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook in Cothen, of all places![]()
Leuke sig.quote:Op zondag 18 april 2004 19:33 schreef Bluezz het volgende:
Tja, je hebt van die mensen.quote:Op zondag 18 april 2004 19:59 schreef rubbereend het volgende:
avond allen, wat is tom egberts aan t schutteren, de amstelgoldrace gaat al 2 jaar niet meer van maastricht naar maastricht
quote:Op zondag 18 april 2004 20:34 schreef pascalheister het volgende:
avond
Waarom heb ik nu het gevoel dat ik een open deur heb zitten intrappen?quote:Op zondag 18 april 2004 20:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Iets te drinken?
k heb een donkerbruin vermoeden...............quote:Op zondag 18 april 2004 20:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu het gevoel dat ik een open deur heb zitten intrappen?
Deze?quote:Op zondag 18 april 2004 20:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k heb een donkerbruin vermoeden...............
maar als je toch bezig bent...... dat bier hier ziet er wel lekker uit
quote:
Ok. *Geeft biertje aan rubbereend*quote:Op zondag 18 april 2004 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]briljant
ja die
*Tapt biertje voor PH*quote:Op zondag 18 april 2004 21:04 schreef pascalheister het volgende:
ja lekker lego
Ik zou het niet weten, ik heb d'r nog niet gezien vanavond.quote:Op zondag 18 april 2004 21:09 schreef mitt het volgende:
heeft JustMuts der eerste leiderdag overleefd?
Een biertje voor Inq.quote:Op zondag 18 april 2004 21:08 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik oooooook.
ze ligt nu voor Justplat op de grondquote:Op zondag 18 april 2004 21:09 schreef mitt het volgende:
heeft JustMuts der eerste leiderdag overleefd?
zo'n eenquote:Op zondag 18 april 2004 21:15 schreef Bjoro het volgende:
avond
zwiep voor mij ook maar zo´n goudgele rakker deze kant op , Lego ajb !
dat jij wist dat ik zoooo veel dorst had !quote:
ach ik doe het uit voorzorgquote:Op zondag 18 april 2004 21:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat jij wist dat ik zoooo veel dorst had !
zie ik er zo slecht uit ??
Thanx en proost !
je bent goed bezig .... stel je voor dat.....quote:Op zondag 18 april 2004 21:25 schreef pascalheister het volgende:
ach ik doe het uit voorzorg
Wees eens een held en haal ze uit elkaar!quote:Op zondag 18 april 2004 21:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hmm, de lokale hangjeugd zit elkaar hier te molesteren.
allerzijds zie ik niet zittenquote:Op zondag 18 april 2004 21:29 schreef tong80 het volgende:
Goedenavond allerzijds.
Is ie weer weg ?quote:Op zondag 18 april 2004 21:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
allerzijds zie ik niet zitten
is toch een contaminatie ???quote:Op zondag 18 april 2004 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is ie weer weg ?
Tong zet even Bad Religion op.
Yeah right, een 15 jarige tegen 5 17/18 jarigen..quote:Op zondag 18 april 2004 21:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wees eens een held en haal ze uit elkaar!
Pleonasme zal je bedoelen. (Het groene gras)quote:Op zondag 18 april 2004 21:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is toch een contaminatie ???
Nee een punkband.quote:Op zondag 18 april 2004 21:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is toch een contaminatie ???
Deze bedoel je zeker niet.quote:Op zondag 18 april 2004 21:43 schreef Blumchen het volgende:
'avond
doe mij maar eens een stinger
das altijd het nadeel van vrouw zijnquote:Op zondag 18 april 2004 21:57 schreef just me het volgende:
owja ik vergeet nog wat.. er was dus vlak voor rust een vechtpartij in het veld en toen het rust was ging ik met spelers richting kleedkamer en ik mocht niet naar binnen. Ik zei tegen het bestuurslid mag ik naar binnen, ik ben leider van het 1e, néé zei hij dat bestaat niet, ik zei ja hoor, ik ben echt leider maar ik mocht niet naar binnen totdat.. onze voorzitter beaamde dat het waar was en mocht ik naar binnen![]()
![]()
hahaha toen de mannen gingen douchen moest ik bla-bla-bla doen in de bestuurskamer, ze hadden wel lekkere kaas, worst en bamie-hapjesquote:Op zondag 18 april 2004 22:00 schreef Suijk het volgende:
en met het douchen mocht je ook al niet mee naar binnen zeker?
gewoon jaloers !quote:Op zondag 18 april 2004 22:04 schreef just me het volgende:
en niemand van mijn mede-jeugdcommissie-leden heeft een reaktie gegeven op mijn mailtje dat ik leider geworden ben terwijl er vandaag wel over andere zaken gemaild is .![]()
Misschien, misschien niet.quote:Op zondag 18 april 2004 22:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gewoon jaloers !
Zelfkennis siert de mens.quote:Op zondag 18 april 2004 22:07 schreef tong80 het volgende:
Bij NIVO-Sparta hebben we een homofiele verzorger. Als ie het veld in rent met z'n tasjes joelen ze op de tribune ooooooooeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhh.
Hij kan er zelf het hardst om lachen.
ach..als ik eind seizoen uit de JVC ben zullen ze pas merken hoeveel "stil" werk ik verricht heb en gaan ze me misschien waarderenquote:Op zondag 18 april 2004 22:05 schreef Bjoro het volgende:
gewoon jaloers !
aha mitt heeft een voorspellende gave, had je niet beter modje Truth kunnen wordenquote:Op zondag 18 april 2004 22:06 schreef mitt het volgende:
Ah verlies
ik zei het al
onze cijferpurist is weer toe aan enige zelfverheerlijking ???quote:Op zondag 18 april 2004 22:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bjoro, doe jij morgen dat lijstje van Dolle_hond hier weer in Hools met de posters alhier erin?
Of mitt moet gaan gokken.quote:Op zondag 18 april 2004 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
ach..als ik eind seizoen uit de JVC ben zullen ze pas merken hoeveel "stil" werk ik verricht heb en gaan ze me misschien waarderen
[..]
aha mitt heeft een voorspellende gave, had je niet beter modje Truth kunnen worden
Nee, maar de afgelopen 2 weken heb je dat ook gedaan, en ik was enkel nieuwsgierig.quote:Op zondag 18 april 2004 22:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
onze cijferpurist is weer toe aan enige zelfverheerlijking ???
hmmmhhhmmmmhhmmquote:Op zondag 18 april 2004 22:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, maar de afgelopen 2 weken heb je dat ook gedaan, en ik was enkel nieuwsgierig.
Je m en je h bleven hangen?quote:Op zondag 18 april 2004 22:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hmmmhhhmmmmhhmm
nee hoor dat was bewust zo getypt !!!!!!!quote:Op zondag 18 april 2004 22:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je m en je h bleven hangen?
Dan komt het gewoon goed overquote:Op zondag 18 april 2004 22:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je m en je h bleven hangen?
Ok, ik snap het !!!!!!!!!quote:Op zondag 18 april 2004 22:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee hoor dat was bewust zo getypt !!!!!!!
Wat zou Bluezz ervan zeggenquote:Op zondag 18 april 2004 22:26 schreef golfer het volgende:
Delletje, verminderd aanwezig.
Bluezz vind het oké dat golfer er een delletje op na aan het houden isquote:Op zondag 18 april 2004 22:27 schreef Inquistor87 het volgende:
Wat zou Bluezz ervan zeggen.
Lukt het een beetje?quote:Op zondag 18 april 2004 22:26 schreef golfer het volgende:
* Legolas_Greenleaf is druk bezig alle software en hardware aan de praat te krijgen op zijn nieuwe Delletje, dus ik ben wat verminderd aanwezig.
das best snel geleverd dan , toch ??quote:Op zondag 18 april 2004 22:26 schreef golfer het volgende:
Golfert is druk bezig alle software en hardware aan de praat te krijgen op zijn nieuwe Delletje, dus ik ben wat verminderd aanwezig.
Die dell is een soort van Rebecca?quote:Op zondag 18 april 2004 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
Bluezz vind het oké dat golfer er een delletje op na aan het houden is![]()
jij ook ?quote:Op zondag 18 april 2004 22:27 schreef just me het volgende:
Bluezz vind het oké dat golfer er een delletje op na aan het houden is![]()
alle pruttel er weer opzettenquote:Op zondag 18 april 2004 22:26 schreef golfer het volgende:
* pascalheister is druk bezig alle software en hardware aan de praat te krijgen op zijn nieuwe Delletje, dus ik ben wat verminderd aanwezig.
toen golfer het vertelde had ik er wel enigszins moeite mee maar tja.. we zullen ermee moeten leren leven!quote:Op zondag 18 april 2004 22:29 schreef Bjoro het volgende:
jij ook ?
sterkte !quote:Op zondag 18 april 2004 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
toen golfer het vertelde had ik er wel enigszins moeite mee maar tja.. we zullen ermee moeten leren leven!
dan krijg je van mij een echte man JMquote:Op zondag 18 april 2004 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
toen golfer het vertelde had ik er wel enigszins moeite mee maar tja.. we zullen ermee moeten leren leven!
quote:Op zondag 18 april 2004 22:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan krijg je van mij een echte man JM
[afbeelding]
dank je wel!! lief van jequote:Op zondag 18 april 2004 22:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan krijg je van mij een echte man JM
Yups.quote:Op zondag 18 april 2004 22:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Lukt het een beetje?
Daar heb jij wel iets mee hequote:Op zondag 18 april 2004 23:29 schreef golfer het volgende:
loopt als een tiet.
tiet dell wat volgt er nog meerquote:Op zondag 18 april 2004 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups.
Bijna alles overgezet en mijn Delletje loopt als een tiet.
Moggûh PH.quote:Op maandag 19 april 2004 07:05 schreef pascalheister het volgende:
mogguh
quote:Op maandag 19 april 2004 07:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Moggûh PH.
Moggûh JM.quote:Op maandag 19 april 2004 07:26 schreef just me het volgende:
oeis dat niet mooi voor die zwarte parel
mogguh
quote:Op maandag 19 april 2004 09:45 schreef SCH het volgende:
Is er nog wc-papier?
quote:Op maandag 19 april 2004 10:53 schreef SCH het volgende:
Heb je niks anders, die baard kriebelt zo![]()
is dat een afbeelding van hoe osama nu rondtrekt, met zonnenbril op en helemaal kaal zodat niemand hem herkent?quote:Op maandag 19 april 2004 10:57 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 19 april 2004 10:59 schreef rubbereend het volgende:
is dat een afbeelding van hoe osama nu rondtrekt, met zonnenbril op en helemaal kaal zodat niemand hem herkent?
een vriend van mij (ook homo) zei altijd : "nog nooit zo genoten als met een baard tegen mijn kloten !"quote:Op maandag 19 april 2004 10:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je niks anders, die baard kriebelt zo![]()
Perverse vrienden heb jijquote:Op maandag 19 april 2004 11:49 schreef Bjoro het volgende:
een vriend van mij (ook homo) zei altijd : "nog nooit zo genoten als met een baard tegen mijn kloten !"
noem me geen schatjequote:ik denk dat is ook wel wat voor het SCHatje van Hools !
ben je op je pikkie getrapt ?quote:Op maandag 19 april 2004 11:53 schreef SCH het volgende:
noem me geen schatje![]()
![]()
![]()
nee maar mijn naam mag niet in 1 adem genoemd worden met dat bagger-modjequote:Op maandag 19 april 2004 11:54 schreef just me het volgende:
[..]
ben je op je pikkie getrapt ?
Ik ben ook de koningin niet hoorquote:Op maandag 19 april 2004 12:02 schreef Bjoro het volgende:
wat zijn we ineens eenkennig zeg !!!
oh niet, zie je ik haal jullie ook altijd door elkaar, misschien moet je toch maar eens wat aan je haar gaan doen !quote:Op maandag 19 april 2004 12:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben ook de koningin niet hoor![]()
Je beweert dan wel een vriendin te hebben maar je bent ondertussen een valsere nicht dan SCHquote:Op maandag 19 april 2004 12:12 schreef Bjoro het volgende:
oh niet, zie je ik haal jullie ook altijd door elkaar, misschien moet je toch maar eens wat aan je haar gaan doen !
vriendin is alleen voor de buitenwereld, diep van binnen.........quote:Op maandag 19 april 2004 12:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Je beweert dan wel een vriendin te hebben maar je bent ondertussen een valsere nicht dan SCH![]()
Nou diep?quote:Op maandag 19 april 2004 12:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vriendin is alleen voor de buitenwereld, diep van binnen.........
quote:Op maandag 19 april 2004 12:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou diep?![]()
![]()
Die zijn nooit te jong om iets te leren toch?quote:Op maandag 19 april 2004 12:34 schreef ErikT het volgende:
[..]![]()
(er zijn minderjarigen in dit café)
Lego is toch al naar school en jij mag dit wel horen hoor !!quote:Op maandag 19 april 2004 12:34 schreef ErikT het volgende:
[..]![]()
(er zijn minderjarigen in dit café)
quote:Op maandag 19 april 2004 12:44 schreef SCH het volgende:
Beetje tegenwicht kan geen kwaad![]()
Dat is wel weer waar...quote:Op maandag 19 april 2004 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Die zijn nooit te jong om iets te leren toch?
Moet ik me nou aangesproken voelen?quote:En als ze het van de andere Hools moeten hebben dan komt hun wereldbeeld niet veel verder dan: drank, alcohol, zuipen. Beetje tegenwicht kan geen kwaad![]()
Dat laat ik geheel aan u zelve over - van wie de schoen past en zoquote:Op maandag 19 april 2004 12:45 schreef ErikT het volgende:
Moet ik me nou aangesproken voelen?![]()
quote:Op maandag 19 april 2004 12:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat laat ik geheel aan u zelve over - van wie de schoen past en zo![]()
leuk dat je er bent, de gem leeftijd schiet omlaag zoals Arjan Kuipers omhoog schoot vanmorgen !!!quote:Op maandag 19 april 2004 13:07 schreef FrankyMcG het volgende:
* Bjoro komt een beetje onwennig Hools binnenlopen, na een weekend afwezigheid!
Hoi!
Staat je enig, dat hakjequote:Op maandag 19 april 2004 13:20 schreef Da_Sandman het volgende:
*trekt schoen aan...
hij past...
wie? Arjan Erkel en Andre Kuipers genetisch door elkaar gegooid?quote:Op maandag 19 april 2004 13:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
leuk dat je er bent, de gem leeftijd schiet omlaag zoals Arjan Kuipers omhoog schoot vanmorgen !!!
Dankquote:Op maandag 19 april 2004 13:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Staat je enig, dat hakje![]()
dat is de basis van hoolsquote:Op maandag 19 april 2004 13:51 schreef Bluezz het volgende:
Tering ff teruglezen hoor
Wat kenne jullie ouwehoeren
Er heeft een muis aan de ananas gezeten, er ligt nog wel een banaan hier.quote:Op maandag 19 april 2004 13:52 schreef Suijk het volgende:
Middag!
Tosti ham/kaas met ananas graag.
En een glas melk.
Alweer die muisquote:Op maandag 19 april 2004 13:53 schreef SCH het volgende:
Er heeft een muis aan de ananas gezeten, er ligt nog wel een banaan hier.
Doe dan in plaats van melk maar een colaatje.quote:Op maandag 19 april 2004 13:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Er heeft een muis aan de ananas gezeten, er ligt nog wel een banaan hier.
We hebben alleen anderhalve literflessen, geen tje dusssquote:Op maandag 19 april 2004 13:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Doe dan in plaats van melk maar een colaatje.
bestel dan ook gewoon bier, da''s van t fustquote:Op maandag 19 april 2004 13:57 schreef Suijk het volgende:
Kutkroeg.
Harrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op maandag 19 april 2004 13:57 schreef Suijk het volgende:
Kutkroeg.
Ajax heeft ananas - neem wel je bodyguard meequote:Op maandag 19 april 2004 14:02 schreef Suijk het volgende:
Heeft Harry wel Ananas?
over?quote:Op maandag 19 april 2004 14:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Is er nog bier over trouwens?
* Zet Ananastacia opquote:Op maandag 19 april 2004 14:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ajax heeft ananas - neem wel je bodyguard mee
Doe maar, we gaan gewoon in de stijgende lijn door van afgelopen weekend!quote:Op maandag 19 april 2004 14:09 schreef rubbereend het volgende:
de fusten zijn nog nie leeg en de vrachtwagen heeft net buiten weer 3 pallets fusten neergezet..... ff leegtrekken?
er is tot drooglegging besloten, totdat Legolas volwassen isquote:Op maandag 19 april 2004 14:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Is er nog bier over trouwens?
zeg eens niet van die vieze enge woorden...... drooglegging brrrrrrrquote:Op maandag 19 april 2004 14:10 schreef SCH het volgende:
[..]
er is tot drooglegging besloten, totdat Legolas volwassen is
Wat dacht je anders van "volwassen"!quote:Op maandag 19 april 2004 14:17 schreef rubbereend het volgende:
zeg eens niet van die vieze enge woorden...... drooglegging brrrrrrr
ieuw, zullen we de veters van SCH aan elkaar knopen zodat hij valt als ie weg wil lopen?quote:Op maandag 19 april 2004 14:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wat dacht je anders van "volwassen"!
Gatver!
quote:Op maandag 19 april 2004 14:26 schreef rubbereend het volgende:
ieuw, zullen we de veters van SCH aan elkaar knopen zodat hij valt als ie weg wil lopen?
*knoopt aanelkaar en draait en nog wat ducktape omheen zodat t echt goed vast zit......quote:Op maandag 19 april 2004 14:28 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zou zijn verdiende loon zijn.
en wat heeft u nu geleerd spelende man?quote:Op maandag 19 april 2004 14:31 schreef SCH het volgende:
* auw godverdomme auw
rechts en ajax fan......quote:Op maandag 19 april 2004 14:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik kwam er gisteren tot mijn verbazing achter dat Jack rechts is!
Heeft ie toch nog een goede kant!
dat die fusten bier er niet in komen, ik struikelde er over 1 - was wel blij dat ik vandaag mijn schoenen zonder veters aan had trouwensquote:Op maandag 19 april 2004 14:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en wat heeft u nu geleerd spelende man?
Verbazing? Hoeveel linkse miljonairs ken jij dan?quote:Op maandag 19 april 2004 14:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik kwam er gisteren tot mijn verbazing achter dat Jack rechts is!
Heeft ie toch nog een goede kant!
Och ja, die schattige klitteband sneakers?quote:Op maandag 19 april 2004 14:43 schreef SCH het volgende:
was wel blij dat ik vandaag mijn schoenen zonder veters aan had trouwens![]()
Ken wel genoeg Nederlanders die links lullen en rechts vullen!quote:Verbazing? Hoeveel linkse miljonairs ken jij dan?
Ik ben ook dol op linksdragende lullenquote:Op maandag 19 april 2004 14:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Ken wel genoeg Nederlanders die links lullen en rechts vullen!
Jij en voorspelbaar?quote:Op maandag 19 april 2004 14:59 schreef SCH het volgende:
Of is dat te voorspelbaar?
Ik ook van jou hoorquote:Op maandag 19 april 2004 15:04 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Jij en voorspelbaar?
NOOIT!
Natuurlijk, ik ben toch een man.quote:Op maandag 19 april 2004 15:38 schreef SCH het volgende:
Parkeervergunning?
Bier op kosten van zjroentje!quote:Op maandag 19 april 2004 15:36 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb m'n P binnen.
Ik lees alleen de dingen wél terug.quote:Op maandag 19 april 2004 12:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Lego is toch al naar school en jij mag dit wel horen hoor !!
Dat is dus nog 35 maanden.quote:Op maandag 19 april 2004 14:10 schreef SCH het volgende:
[..]
er is tot drooglegging besloten, totdat Legolas volwassen is
En dat na 3,5 jaar.quote:Op maandag 19 april 2004 15:42 schreef just me het volgende:
[..]
Bier op kosten van zjroentje!
gefeliciteerd
dan hangen we dequote:Op maandag 19 april 2004 15:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dat na 3,5 jaar.
SCHandalig - je moest je SCHamen en dan kom je hier ook nog trotSCH melden, jij SCHavuitquote:Op maandag 19 april 2004 15:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dat na 3,5 jaar.
Met dank aan de administratie natuurlijk, die mij een geheel jaar in de waan lieten dat ik een 7 had voor Wiskunde 1, (hoe kon ik ze natuurlijk geloven) wat natuurlijk een 5 bleek te zijn.quote:Op maandag 19 april 2004 15:45 schreef SCH het volgende:
[..]
SCHandalig - je moest je SCHamen en dan kom je hier ook nog trotSCH melden, jij SCHavuit![]()
Architecten hebben het anders wel nodig.quote:Op maandag 19 april 2004 15:54 schreef SCH het volgende:
Wiskunde is in het echte leven nergens goed voor - ze nemen je in de maling hoor
quote:Op maandag 19 april 2004 15:59 schreef tong80 het volgende:
Goedenmiddag.
Rondje op kosten van Maradona die weer eens heeft gescoord.
Dag allerzijds!quote:Op maandag 19 april 2004 15:59 schreef tong80 het volgende:
Goedenmiddag.
Rondje op kosten van Maradona die weer eens heeft gescoord.
Dit goed genoeg?quote:Op maandag 19 april 2004 16:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dag allerzijds!
Geef mij maar een lekker shotje dan
wiskunde en tochtquote:Op maandag 19 april 2004 15:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Architecten hebben het anders wel nodig.
Anders krijg je tocht.
Meetkunde, kloppen de afmetingen van een gebouw niet, dan tocht het binnen.quote:Op maandag 19 april 2004 16:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wiskunde en tocht
Nee, want dan valt ie om.quote:Op maandag 19 april 2004 16:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Meetkunde, kloppen de afmetingen van een gebouw niet, dan tocht het binnen.
dan kun je het gebouw altijd nog aanpassen op de goede matenquote:Op maandag 19 april 2004 16:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Meetkunde, kloppen de afmetingen van een gebouw niet, dan tocht het binnen.
Civiele Techniek.quote:Op maandag 19 april 2004 16:21 schreef Suijk het volgende:
Wat voor studie doe je dan zjroentje?
Ik heb het over kleine dingen, niet over dat de ene kant op de grond staat, en de andere er 2 meter boven hangt.quote:Op maandag 19 april 2004 16:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nee, want dan valt ie om.
Tegen wie hebbie het?quote:Op maandag 19 april 2004 16:22 schreef Suijk het volgende:
En wat wil je later worden?
Civiel Ingenieur.quote:Op maandag 19 april 2004 16:22 schreef Suijk het volgende:
En wat wil je later worden?
In een omgevallen gebouw tocht het ookquote:Op maandag 19 april 2004 16:17 schreef zjroentje het volgende:
Nee, want dan valt ie om.
Ook tegen jou.quote:Op maandag 19 april 2004 16:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Tegen wie hebbie het?
Maar dat voel je dan niet (meer).quote:Op maandag 19 april 2004 16:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
In een omgevallen gebouw tocht het ook
Not even close.quote:Op maandag 19 april 2004 16:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ook tegen jou.
Jij wil boekhouder worden?
Nou, het lijkt mij lastig koken met het fornuis op half zeven.quote:Op maandag 19 april 2004 16:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar dat voel je dan niet (meer).
Dit doet me pijnquote:Op maandag 19 april 2004 02:57 schreef Da_Sandman het volgende:
kutgasten
geven Blumchen niet eens een lekkere stinger!
1 sinas voor rubbereend.quote:Op maandag 19 april 2004 16:30 schreef rubbereend het volgende:
feli zjroentje
doe mi maar ff een sinas, ben druk bezig met een database opzetten voor t verwerken van een enquete...
dank u, dan ga ik weer verderquote:Op maandag 19 april 2004 16:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
1 sinas voor rubbereend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |