Hehehe, lekkere instructeurquote:Op zaterdag 17 april 2004 11:32 schreef Wolkje het volgende:
Ik liep net naar mn lesauto, zegt m'n instructeur: "Wauw, wat ben je mooi!"![]()
M'n rijles ging redelijk.
Verder gaat het goed, alleen wilde ik allemaal leuke, actieve dingen gaan doen,
maar mijn vriendje is ziek, dus dat wordt niks![]()
sterktequote:Op zaterdag 17 april 2004 14:43 schreef DuchessX het volgende:
Griep-klachten vanwege hooikoorts. Lekker zielig dus
Verder ont-zet-tend trots op mijn moeder, die even naar huis mag dit weekend
En erg bezorgd en verdrietig om mijn vriendin met haar slechte hart. Als de open hart operatie echt niet door kan gaan, wil ze zich opgeven voor een donorhart...jeetje 39 jaar...het is zó oneerlijk
*knuf*quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:21 schreef devv05 het volgende:
Niet zo geweldig dit weekend tot nu toe...
Jezelf klote voelen is erg aantrekkelijk, dus dat gaat snel goedkomen denk ik.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:21 schreef Whistler112 het volgende:
:\ 'k wil een nieuwe vriendin, dan zat ik hier nu niet alleen mezelf klote te voelen.
Ow hardsilence, kom maar.quote:Op zondag 18 april 2004 02:21 schreef hardsilence het volgende:
Teleurgesteld
Ohoh....quote:Op zondag 18 april 2004 10:32 schreef -Marjo- het volgende:
Net wakker en naar gedroomd...
quote:Op zondag 18 april 2004 14:55 schreef CowMike het volgende:
Hoe ik me voel: kut
Gisteren zijn ik en mn vriendin uit elkaar gegaan na bijna 15 maanden (minus 1 week)Weg is alles
Weg is je uitzicht op die heerlijke vakantie samen met 'r zeilen in Friesland
quote:Op zondag 18 april 2004 16:25 schreef cloudchaser het volgende:
behoorlijk beroerd.. nogal verkouden, zware hoofdpijn en slapen lukt al de hele dag niet![]()
Oe, dat vind ik ook wel heeeeel erg goed ja! Ben ook trots op je...quote:Op zondag 18 april 2004 18:09 schreef Wolkje het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog een keer hardgelopen vanmiddag, toen mijn stemming om dreigde te slaan.
Eindelijk een keer een goede uitlaadklep![]()
Nu ben ik wel trots op mezelf.
Awwhhh sterktequote:Op zondag 18 april 2004 20:27 schreef AgeEll het volgende:
ONTZETTEND KUT. is uit met mijn vrindin na 2,5 jaar. weg vakantie. weg parijs.
Hoe gaat het met haar nu?quote:Op zondag 18 april 2004 20:31 schreef DuchessX het volgende:
Fijn om bij mijn vriendin geweest te zijn en haar te kunnen steunen.
naaperquote:Op zondag 18 april 2004 21:10 schreef Sassiej het volgende:
voel me verdrietig.. en weet niet echt waarom..![]()
jij formuleerde het anders..quote:Op zondag 18 april 2004 21:17 schreef Whistler112 het volgende:
[..]
naaper
Duurt vast niet lang meer...quote:Op zondag 18 april 2004 22:39 schreef -Marjo- het volgende:
Alleen...
Hopefully...quote:Op zondag 18 april 2004 22:42 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Duurt vast niet lang meer...![]()
beter plannenquote:Op zondag 18 april 2004 23:23 schreef gekke_sandra het volgende:
Klote... op de een of andere manier...
Morgen sollicitatie bij een kledingwinkel in Rotterdam én moet ik mn geschiedenis po én mn presentatie in elkaar zien te zetten... anders heb ik een groot probleem...
Ik heb écht geen zin om die presentatie in elkaar te zettenmaar ja... zit wsl morgen na dat sollicitatiegesprek tot laat in de bibliotheek
Success, lief!quote:Op maandag 19 april 2004 08:57 schreef hardsilence het volgende:
Stresserig, blijf maar leren voor mijn examen. Hopelijk levert dat iets op.
quote:Op maandag 19 april 2004 11:00 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Kut...nog steeds niet fit (hoofdpijn, keelpijn, slecht slapen, telkens t idee dat ik flauw ga vallen) wat weer invloed heeft op mijn psychische gesteldheid (momenten dat ik me alleen en nietig voel). Ook al geen leuke/gezellige mensen op msn
Hee, daar hebben we fok! voorquote:Op maandag 19 april 2004 13:14 schreef texelonia het volgende:
Ik wil alleen maar mijn verhaal kwijt, maar dat kan dus nergens en bij niemand!![]()
![]()
quote:Op maandag 19 april 2004 13:14 schreef texelonia het volgende:
Ik wil alleen maar mijn verhaal kwijt, maar dat kan dus nergens en bij niemand!![]()
![]()
Lief dat je er naar vraagt Whistlerquote:Op zondag 18 april 2004 20:44 schreef Whistler112 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met haar nu?
ot: voel me beetje verdrietig.. waardoor weet ik niet. najah morgen weer met mn vrienden naar school
Dankje Peertjequote:Op maandag 19 april 2004 11:57 schreef Peregrijn het volgende:
Flex, ik ga zo even de stad in om wat zaken voor mijn uitzet aan te schaffen. Bestekset, messenblok, etc.... Solliciteren loopt lekker en ik heb steeds meer het gevoel dat ik over enkele maanden ergens in dit land een leuke baan (plus hopelijk gelijk een woning) zal hebben. Verder zit ik, na weer een topweekend, gewoon lekker in mijn vel.
P.S. Duch sterkte in deze moeilijke tijd. Ik hoop dat alles met je vriendin goed zal komen.
jaaaa was erg erg gezelligquote:Op zondag 18 april 2004 20:08 schreef yindey het volgende:
YEAH! dit weekend was erg goed!!!
Ik ben helemaal heppie de peppie weer!!![]()
EN ik ben zwaaaar verliefd op mijn vriend!!!![]()
quote:Op maandag 19 april 2004 20:55 schreef Darkfantasy het volgende:
Ik voel me leeg en eenzaam helaas..
OMG, je leeft nog!quote:Op maandag 19 april 2004 11:07 schreef Stereotomy het volgende:
Success, lief!
De dokter heeft waarschijnlijk geen hooikoortsquote:Op maandag 19 april 2004 22:00 schreef Double-U het volgende:
Ik voel me benauwd maar de dokter vindt van niet .....![]()
Ik oooooook!quote:Op maandag 19 april 2004 23:07 schreef schatje het volgende:
Ik voel me heerlijk.
Haha, dat liedje heb ik ook steeds in mn hoofd, erg frustrerend!quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:40 schreef Boschjesman het volgende:k voel me nog keigoed
Zo voel ik me ook.. alleen dan met een jongen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:58 schreef search64 het volgende:
Vanavond heb ik weer gesproken met het meisje waar ik ontzettend verliefd op ben. Ze lijkt me slechts als goede vriend te beschouwen, wat meer is dan ik waarschijnlijk zou mogen hopen. Ik weet niet waarom, maar ze doet zo lief tegen me, en ook al weet ik dat ze al een vriend heeft en me keihard heeft afgewezen blijf ik zo ontzettend hard hopen op meer. Ze is zo lief. Ik heb wat ambivalente gevoelens erbij die zich moeilijk in woorden laten uitdrukken, dus dat probeer ik maar niet.
Het was de week van mijn leven, denk ik. Tot nu toe dan.quote:Op maandag 19 april 2004 21:51 schreef hardsilence het volgende:
[..]
OMG, je leeft nog!Dank je wel, en wat fijn je weer terug te zien! Kan ik een verslag krijgen, ik ben zo ontzettend nieuwsgierig.
Ik voel me opgelucht dat dat examen er weer op zit, het ging wel okay. We wachten maar af wat het opgeleverd heeft.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 april 2004 13:10 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me goed....net me auto theorie gehaald dus ben dr wel blij mee...nu alleen nog praktijk examen
quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:10 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me goed....net me auto theorie gehaald dus ben dr wel blij mee...nu alleen nog praktijk examen
Oh ja, maar ze gaat hier net weer weg.quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:52 schreef Robertje het volgende:
Ik las net dat Christina A naakt gaat....kan niet beter.
Juist. *ahemquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:40 schreef _Denker het volgende:
[..]
Oh ja, maar ze gaat hier net weer weg.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:45 schreef Stereotomy het volgende:
Het was de week van mijn leven, denk ik. Tot nu toe dan.Alles klikte en alles ging goed, wat een geweldige week was dat.
Ik voel me goed nu ik eraan terugdenk.![]()
Jaaaaaaaaa wordt goed!!quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:50 schreef yindey het volgende:
Yeah! ik voel me goed!zonnetje scheen weer lekker dus vandaag was wel okay.... Maar morgenavond word nog veel beter
Dan ga ik lekker uit eten met Kamikazekoetje![]()
Hij(zij) weet niet wat ie(ze) mistquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:52 schreef texelonia het volgende:
afgewezen....
En bedankt hè! Nou kan ik dus geen worstje meer door mijn keel krijgen de komende maandenquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:13 schreef ParanoidEv het volgende:
Vreeeeeeeetbui met bierbommetjes! Ik eet worstjes en krijg zin om te pijpenNajah..
weet ik ook weer wat ik mn toekomstige vriendin ga voerenquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:13 schreef ParanoidEv het volgende:
Vreeeeeeeetbui met bierbommetjes! Ik eet worstjes en krijg zin om te pijpenNajah..
sorryquote:Op woensdag 21 april 2004 00:53 schreef Brighteyes het volgende:
voel ik nou vlinders?
Geeft niet hoor, zo denk ik er zelf eigenlijk ook wel over, geloof ik.quote:Op woensdag 21 april 2004 01:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
sorry![]()
Just kidding![]()
Lachen is het beste medicijn soms, "Open" ogen..........en ik adem gewoon maar door, kom ik best ver mee tot nu toequote:Op woensdag 21 april 2004 01:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, zo denk ik er zelf eigenlijk ook wel over, geloof ik.
Ga iig met een glimlach om mijn mond slapen zometeen en niet met een jankhoofd zoals gisteren.
Ik geniet er maar even van!
Ow, en adem-ze!
Heel veel sterkte lieverd...quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
Vreemd....
M'n opa is heel slecht, heeft afgelopen nacht een lichte beroerte gehad...z'n gezicht is aan de linker kant verlamd, z'n rechterarm is verlamd en hij kan niet meer praten...
Hij herkend me nog wel...hij gaf me een dikke knipoog....en kneep in m'n hand.
Hij is vandaag bediendt...bijna de hele familie was erbij...erg emotioneel allemaal....m'n oma is zo sterk...zo nuchter...ik ben bang dat het z'n laatste nacht zal zijn...
Dank je......quote:Op woensdag 21 april 2004 07:56 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Heel veel sterkte lieverd...
quote:Op woensdag 21 april 2004 09:19 schreef Subterranean het volgende:
Sterkte Gutteguttegut.
Dank jullie wel...quote:Op woensdag 21 april 2004 09:32 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Sterkte Gutteguttegut![]()
Ot: geloof dat ik gister toch iets te vroeg gejuicht heb, voel me ziekig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |