Ach, heb je mooi tijd om de mooiste geboortekaartjes ooit te ontwerpenquote:Op zaterdag 17 april 2004 09:41 schreef Tan het volgende:
Ik sta nog steeds bovenaan(maar na maandag 19 april niet meer
)
Ik weet ook niet precies. 1 plusje (had ik bij Jessai) is geloof ik in de meeste gevallen vrij onschuldig en is vaak een teken dat je gaat bevallen, mede doordat je dan ook meer afscheiding hebt (wat ook een verkeerde uitslag kan geven). Met 2 plusjes begeef je je in de gevarenzone en kan een reden zijn voor opname als er meer klachten zijn en 3 plusjes is het maximum en zal dan wel helemaal alarm zijnquote:Op zaterdag 17 april 2004 09:53 schreef phluphy het volgende:
Wederom succes met de laatste loodjes Tan!
Wat betekent dat? 2 plusjes eiwit?
We hebben een soort van ontwerp klaar liggen, maar het moet nog even bewerkt worden in fotosoep. Maar mijn vriend heeft er geen tijd voor en ik heb er geen zin inquote:Op zaterdag 17 april 2004 10:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ach, heb je mooi tijd om de mooiste geboortekaartjes ooit te ontwerpen![]()
Da's nou net het leukste gedeelte!quote:Op zaterdag 17 april 2004 11:00 schreef snoopy het volgende:
Gelukkig heeft de meneer die het bracht alles voor ons in elkaar gezet. Ik werd al bang van die zelfknutselverhalen...![]()
Vind je het gek dat die baby er niet uit wilquote:Op zaterdag 17 april 2004 10:53 schreef Tan het volgende:
[..]
We hebben een soort van ontwerp klaar liggen, maar het moet nog even bewerkt worden in fotosoep. Maar mijn vriend heeft er geen tijd voor en ik heb er geen zin inHet is maar een half uurtje werk denk ik, dus misschien vanavond even.
Gaaf!!! En een oranje bugabooquote:Op zaterdag 17 april 2004 11:00 schreef snoopy het volgende:
Onze babymeubeltjes zijn net gebracht. Commode, ledikant, kastje, box en bugaboo (oranje). Spannend hoor. Het begint toch wel echt te worden! Gelukkig heeft de meneer die het bracht alles voor ons in elkaar gezet. Ik werd al bang van die zelfknutselverhalen...![]()
Niet alleen als je zwanger bent hoorquote:Op zaterdag 17 april 2004 11:26 schreef snoopy het volgende:
Tja een Bugaboo kost een heeeeleboel centjes maar je wordt zo hebberig als je zwanger bent nietwaar!![]()
Dat is hetquote:Op zaterdag 17 april 2004 12:32 schreef snoopy het volgende:
Of in ieder geval heb ik een geweldig excuus om te kopen wat ik wil![]()
Eiwit in de urine wilt zeggen dat je nieren niet meer goed functioneren, dat ze eiwitten doorlaten.quote:Op zaterdag 17 april 2004 09:53 schreef phluphy het volgende:
Wederom succes met de laatste loodjes Tan!
Wat betekent dat? 2 plusjes eiwit?
En ga vandaag dan gelijk ook naar een leuke film in de bioscoop. Heb ik ook gedaan met een vriendin en de volgende dag was ze bevallen (en dat was niet de uitgerekende datum)!quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:44 schreef Jambo het volgende:
Tan, maak die geboortekaartjes maar gauw, misschien ga je dan wel bevallen! Ik had op dinsdagavond het kaartje klaar en 's nachts braken bij mij de vliezen. Je weet maar nooit....
Oeh, nou zou wel willen, maar durf dat echt niet meer, heb de hele dag wel wat lichte voorweeën en dat zit niet echt lekker in de biosquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:08 schreef Pandorah het volgende:
[..]
En ga vandaag dan gelijk ook naar een leuke film in de bioscoop. Heb ik ook gedaan met een vriendin en de volgende dag was ze bevallen (en dat was niet de uitgerekende datum)!
Misschien toevallig trek in een patatje ??quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:46 schreef Tan het volgende:
Oeh, nou zou wel willen, maar durf dat echt niet meer, heb de hele dag wel wat lichte voorweeën en dat zit niet echt lekker in de bios
1) Wat let je of 2) You don't have to thank mequote:Op zaterdag 17 april 2004 17:05 schreef phluphy het volgende:
Thunderchild je hebt mijn hele weekend verpest door over patat te beginnen![]()
Wanna have![]()
![]()
Hey, da's niet de bedoeling. Het is de bedoeling dat jij de deur uit bent vanavond, dus ga's ff je soep in een (Italiaans) restaurant nuttigen. Zolang jij maar thuis blijft zitten, dan schiet het ook voor geen ene meter op . . .quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:37 schreef Tan het volgende:
Patat? Neh... we eten een stevige Italiaanse soep vanavond
Jawel, maar ik heb het gisteren al gegeten. Het liefst zou ik het 3 x per dag eten. Met heel veel mayo. Oh.... ff het kwijl gaan wegpoetsen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]1) Wat let je of 2) You don't have to thank me
ff stom vraagje, mag je geen patat meer hebben of zo ??![]()
Ik had gisterenavond ineens zoooo'n zin in snacks, maar niks in huis, en bedenk net dat ik dat vandaag ook niet hebquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:03 schreef phluphy het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb het gisteren al gegeten. Het liefst zou ik het 3 x per dag eten. Met heel veel mayo. Oh.... ff het kwijl gaan wegpoetsen.![]()
Omdat er geen bezorg-snackbar is, laat ik soms een shoarmaschotel bezorgen waar ook patat bij zit.....quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:11 schreef Tan het volgende:Ik had gisterenavond ineens zoooo'n zin in snacks, maar niks in huis, en bedenk net dat ik dat vandaag ook niet hebdom dom helemaal vergeten...
Dat ligt helemaal aan je smaak natuurlijk, ik hou bijv. wel van bonte kleuren maar niet van babyachtige dingen. Als jij dat wel mooi vindt dan moet je dat toch gewoon doen? Ik hou niet zo van behangranden, maar bij Jessai op de kamer heb ik er wel eentje. Geen babybehangrand maar gewoon een 'volwassen'rand met giraffen erop, die vond ik wel leuk en niet te druk.quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:08 schreef phluphy het volgende:
Ok, nog 1 babykamervraagje. Onze huidige logeerkamer gaat omgetoverd worden tot babykamer. Nu hadden we die kamer net vorig jaar behangen, nieuwe gordijnen, nieuwe vloerbedekking. En dat vind ik toch wel een beetje zonde eigenlijk. De vloerbedekking laat ik zowiezo liggen, is een zachte terra-kleur en past prima bij de meubeltjes. Gordijnen ga ik wel nieuw kopen, echte babykamer-gordijnen vind ik toch wel leuk. Maar dan zit ik nog met het behang. De babymeubeltjes zijn meerkleurig, lekker vrolijk en bont. Dus moet ik oppassen dat het niet TE druk wordt als ik ook nog eens een bont babykamerbehangetje op de muren plak. Het huidige behang is een neutrale creme/zalmachtige kleur, maar niet typisch voor een babykamer. Er zit tegen de bovenrand een behangband, misschien volstaat het als ik die band vervang door iets babyachtigs? En dan met wat leuke muuraccessoires de boel toch babyachtig makenMaar ja, je blijft natuurlijk wel zien dat het behang geen typisch babybehang is. Ik vraag me af hoe bezwaarlijk dit is, als je al a). bonte meubeltjes b). babykamer-gordijnen, c). babykamer-lamp en d). diverse accessoires aan de muur hebt?
Ja daar zat ik ook al aan te denken. Heb alleen geen idee waar je voor zoiets kan gaan winkelen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:15 schreef Merisse het volgende:
Schilderijtjes of ingelijste posters waarin de kleurtjes van zowel meubeltjes als behang/vloedbedekking terugkomen?
Arch, balen dat je daar weer aan moest denken Merisse! *knuffel*quote:Daar hadden vriendlief en ik precies een week geleden nog ruzie over; ik wilde graag ingelijste posters met tekening van dieren (van Babet) aan de muur en hij persé niet.... *zucht*
Ik heb ff gesnuffeld Tan, en heb het antwoord dat ik zocht gevonden, namelijk dat niet perse alles op de kamer typisch babykamer-achtig moet zijn om het toch de juiste sfeer te geven. En samen met Merisse's idee (posters/schilderijtjes) kan ik het toch opleuken.quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:15 schreef Tan het volgende:Op mijn homepage (klik op huisje rechtsbovenin) staat wel een link naar de babykamer, dan kun je het zelf zien.
Expo?quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:25 schreef phluphy het volgende:
Ja daar zat ik ook al aan te denken. Heb alleen geen idee waar je voor zoiets kan gaan winkelen.
Wat deed jij om de pijn te verzachten? Ik heb een uurtje geleden een paracetamolletje ingenomen maar dat lijkt niet echt te werken.quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:24 schreef Tan het volgende:
m@x, dat ligt ook een beetje an je bouw, de ene buik past meer in dan de ander. Maar ik herken de pijn wel die je omschrijft en had er ook rond die tijd last van, maar dat duurde volgens mij niet zo lang, op een gegeven moment vindt alles weer een plekje en is het over.
Rond deze tijd komt de baarmoeder ook uit het bekken, dus alles komt ineens in de verdrukking.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:11 schreef Tan het volgende:
Als er al patat gehaald wordt, dan zal mijn vriend het doen, ik moet rust houden
quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:11 schreef Tan het volgende:
Maar de baby is liever lui dan moe en wacht volgens mij gewoon op maandag.
ehhhh, en dat is? (ik haat winkelen dus kom niet zoveel in de stad, is dat een winkel?)quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:26 schreef Spindizzy het volgende:Expo?
ja, de Expo is een winkelquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
ehhhh, en dat is? (ik haat winkelen dus kom niet zoveel in de stad, is dat een winkel?)
Hele leuke spulletjesquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, de Expo is een winkelWaar ze heeeeel veel leuke spulletjes verkopen
Een warme douche (of bad als je hebt?) hielp bij mij wel.quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:31 schreef m@x het volgende:
[..]
Wat deed jij om de pijn te verzachten? Ik heb een uurtje geleden een paracetamolletje ingenomen maar dat lijkt niet echt te werken.
Nee, had je maar een marmotje moeten nemen . . .quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:22 schreef dutchie het volgende:
Zeg, kan ik nog terug?We hebben hier vanmiddag voor onze verjaardagen onze neefjes op bezoek gehad en nu hoef ik niet zo nodig meer.
Zit er niet garantie op zo'n kind? Zoiets als "alleen bij goed gedrag dient de aankoop als geldig beschouwd te worden."
Nee?
help...![]()
![]()
Ooooh, die gedachte heb ik ook wel eens als ik een tijdje bij andere kinderen in de buurt ben!quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:22 schreef dutchie het volgende:
Zeg, kan ik nog terug?We hebben hier vanmiddag voor onze verjaardagen onze neefjes op bezoek gehad en nu hoef ik niet zo nodig meer.
Zit er niet garantie op zo'n kind? Zoiets als "alleen bij goed gedrag dient de aankoop als geldig beschouwd te worden."
Nee?
help...![]()
![]()
Dit klinkt misschien ontzettend stom, maar ik voelde me net alsof ik de enige vrouw was waarbij de borstvoeding niet lukte. Ik snap wel dat dat niet zo is, maar om het ook te lezen van iemand anders dan voel ik me toch wel iets beter. Ik heb er zo'n moeite mee nl. dat het niet gelukt is.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:12 schreef Jambo het volgende:
Als ik borstvoeding had gegeven had het een ander verhaal geworden, maar helaas is de borstvoeding niet gelukt.
Er is niet veel van te vinden volgens mij...quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:22 schreef Merisse het volgende:
Ik dacht ik zoek even wat plaatjes op van Babet maar kan niets vinden!!! Weet je wel dat zijn die kindertekeningen van dieren waar dan de naam van het dier onderstaat als liefebeest, koei. Je hebt er kaarten van en posters en t-shirts. Is er iemand anders beter in zoeken?
Hoeft ook niet, het gaat om het idee. Leuke kleertjes trouwens.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:05 schreef piglet het volgende:
Niet echt een geweldige foto, maar ik heb ook geen 'echte' digitale camera...
We hebben de whitewax uitvoeringen besteld. Misschien dat we ze nog iets witter gaan schilderen (maar de spijltjes van het ledikantje vind ik sowieso wel goed zo, dat leek ons namelijk een rotklus om te schilderenquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:48 schreef bixister het volgende:
die Hema-meubeltjes zijn inderdaad mooi piglet, en praktisch. wij hebben er de kast van. ga je ze nog in een bep. kleur schilderen? lastig he die neutrale kleertjes. alleen daarom had ik destijds af en toe erg de neiging om alsnog voor een pret-echo te gaan. maar de verrassing bewaren is ook erg leuk. ik kocht eerst ook alleen maar wit & ecru kleertjes. maar er zijn ook wel truitjes & broekjes die voor zowel jongens als meisjes kunnen. bijv. in de kleuren rood, oranje, groen, hemelsblauw. ook streepjes-shirts vind ik voor jongens en meisjes leuk. dit noppies shirt bijvoorbeeld (was 't eerste dat Piet aan had). en verder krijg je ook ontzéttend veel kleertjes na de geboorte, dus heb je vooralsnog genoeg aan een aantal basis-kleertjes.
Bedankt voor het zoeken Piglet maar er is idd niet veel te vinden.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:04 schreef piglet het volgende:
Er is niet veel van te vinden volgens mij...
Geduldquote:Op zondag 18 april 2004 08:06 schreef Jambo het volgende:
Tan, hoe is het? Hebben de weeën al doorgezet? Of moet je nog een dagje geduld hebben?
Gisteravond hebben we toch de verloskundige gebeld omdat de pijn niet te houden was. Ze is even langs geweest en heeft mijn bloeddruk gemeten omdat dat volgens haar de baarmoeder nog niet hoog genoeg zit om zoveel druk uit te oefenen op de rest van de organen. Het zou volgens haar misschien met een hoge bloeddruk te maken kunnen hebben. Uit de meting bleek dat er met mijn bloeddruk niks aan de hand was en de verloskundige heeft ons toen doorverwezen naar de huisartsenpost (ook omdat ik tegen die tijd al het eten en het vocht uitspuugde). Na een telefoontje zijn we naar de huisartsenpost in het ziekenhuis geraced en volgens de dienstdoende dokter had de verloskundige gelijk en heeft het niks met de zwangerschap te maken (met Snotje is alles goed gelukkig). Ik blijk een ontstoken maagslijmvlies te hebben dus daar heb ik nu medicijnen voor gekregen (en wat sterkere paracetamol) voor gekregen en de pijn is nu gelukkig nagenoeg weg. In ieder geval bedankt voor de tips Tan en Phluphy!quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:20 schreef m@x het volgende:
Het lijkt wel of ik jullie alleen maar kom lastig vallen als ik weer een kwaaltje of pijntje heb, maar dat is niet de bedoeling hoor. Ik heb alleen helaas toch weer een vraagje voor jullie.
Ik ben nu 15 weken en 1 dag zwanger en ik heb sinds een paar dagen pijn in mijn rug en ter hoogte van het begin van mijn ribben. Ik weet gewoon niet meer hoe ik moet zitten/liggen/staan. Verder heb ik wat moeite met ademhalen.
Nu las ik in een van de vele babyboeken dat, wanneer de baarmoeder begint de klimmen je inderdaad last kan krijgen van allerlei ingewanden die opzij geduwd worden. Dat klinkt op zich wel als waar ik last van heb, maar het lijkt me zo vroeg om daar nu al last van te hebben. Zo groot kan mijn baarmoeder toch nog niet zijn en volgens mij kan hij nooit al zo hoog zitten en kan het nooit zoveel pijn doen.
Klinkt het jullie een beetje bekend in de oren en hebben jullie enig idee wat ik tegen de pijn kan doen?
quote:Op zondag 18 april 2004 09:09 schreef m@x het volgende:
[..]
Snotje
Hahaha, tja dat is de werktitel geworden van beebje. Vraag me niet hoe, maar we krijgen die naam er gewoon niet meer uit.quote:Op zondag 18 april 2004 09:11 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
![]()
Beterschap!
Ja, vorige week was het nog 2-3 cm, maar de gyn dacht zelf meer 1-2 cm. Maar vorige week stond de baarmoederhals nog gedeeltelijk (was hooguit 1 cm verstreken) en die was nu helemaal verstreken begreep ik en da's weer gunstiger. Hij kon ook makkelijk bij de vliezen zei hij, dus die worden meteen gebroken, wat de ontsluiting weer bevordert.quote:Op zondag 18 april 2004 08:55 schreef LadyS het volgende:
maar je had toch al een paar cm ontsluiting
Persoonlijk denk ik dat het voor een gedeelte ook aan de ouders ligt hoor... Ik heb een tijdje bij Bruna gewerkt en wat ik daar soms zagquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:22 schreef dutchie het volgende:
Nee?
help...![]()
![]()
Oh, daar heb ik schriften vanquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:22 schreef Merisse het volgende:
Ik dacht ik zoek even wat plaatjes op van Babet maar kan niets vinden!!! Weet je wel dat zijn die kindertekeningen van dieren waar dan de naam van het dier onderstaat als liefebeest, koei. Je hebt er kaarten van en posters en t-shirts. Is er iemand anders beter in zoeken?
En dure spulletjesquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, de Expo is een winkelWaar ze heeeeel veel leuke spulletjes verkopen
Ze hebben een folderrek en daar zit een aparte folder in met kinderkamermeubels. Die zijn allemaal op bestelling leverbaar. Maar daarnaast hebben ze eens in de zoveel maanden ook spulletjes los in de verkoop, die zijn anders dan uit de folder en hebben een beperkte oplage.quote:Op zondag 18 april 2004 10:07 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik wist niet dat de hema meubeltjes verkochtZal eens opletten, ben wel benieuwd
Oh, kijk aan, dat wist ik weer niet. Ik was er ook never nooit opgekomen, babymeubels bij de hemaquote:Op zondag 18 april 2004 10:11 schreef Tan het volgende:
[..]
Ze hebben een folderrek en daar zit een aparte folder in met kinderkamermeubels. Die zijn allemaal op bestelling leverbaar. Maar daarnaast hebben ze eens in de zoveel maanden ook spulletjes los in de verkoop, die zijn anders dan uit de folder en hebben een beperkte oplage.
Het kan ik nog terug heb ik hier ook gehoordquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:22 schreef dutchie het volgende:
Nee?
help...![]()
![]()
Jeugdsentimentquote:Op zondag 18 april 2004 10:34 schreef Psyche2003 het volgende:
Owja.. weet niet of het hier ook in de discussie is geweest... Maar iig, mijn oogst van de laatste Wibra aanbieding:
http://picserv.beyond-rea(...)PEG/1081971057//o599
Troetelbeertjes zijn
en pijnstilling ??quote:Op zondag 18 april 2004 10:14 schreef Anitra het volgende:
het i trouwens wel redelijk hier, de pijn is soms echt niet te houden en weet gewoon niet meer hoe ik moet zitten/liggen/hangen. De therapie geeft tot nu toe alleen maar meer pijn, maar het half uurtje in het water in de week is wel lekker, tot je eruit klimt
ik slik nu 8 maal paracetamol 500 en heel af en toe een extra zetpil van 1000 erbovenopquote:Op zondag 18 april 2004 10:41 schreef Anitra het volgende:
ik heb nu 3x daags paracetamol/codeine 500/20.
De ene keer word ik er zo stoned van, maar dan helpt het niet tegen de pijn, de andere keer gaat het tipje van de pijn af. Mijn eigen medicijnen mag ik niet gebruiken tijdens de zwangerschap omdat ze niet weten wat voor effect het heeft, ik had tramadol hiervoor trouwens. Maar ik denk dt ik van de week toch eens ga bellen of er iets anders is, want dit is niet leuk meer. heb jij pijnstilling knorretje?
quote:Op zondag 18 april 2004 10:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, kijk aan, dat wist ik weer niet. Ik was er ook never nooit opgekomen, babymeubels bij de hema![]()
Ik ga weleens kijken dan, ben heel benieuwd naar wat ze hebben
quote:Op zondag 18 april 2004 10:29 schreef phluphy het volgende:
Piglet erg leuk die kleertjes! En als ik je goed begrijp horen we op 7 mei of het een jongen of meisje wordt?
Nog gefeliciteerd!quote:Op zondag 18 april 2004 11:12 schreef pluisje het volgende:
(sorry dat ik verder even nergens op reageer, gisteren verjaardag gevierd, nu beetje verrot enzo..)
Daar heb je helemaal gelijk in!!! Rick heeft net het bed beneden neer gezet, dt heb ik ook zo lang mogelijk uit gesteld, maar op de bank zitten gaat echt niet meer en ik moet zeggen ik voel me al een stuk meer ontspannen. Had ik eerder moeten doenquote:Op zondag 18 april 2004 11:27 schreef Knorretje het volgende:
die paar weken een beetje ontspannen (alle pijn krijg je toch niet weg, maar dat weet je van te voren) heb je gewoon nodig.En dan vinen de artsen je maar een zeikerd hoor, zij weten niet hoe jij je velt en wat jij voelt en kunnen er niet echt over oordelen lijkt me.
Heerlijk...en er is nog een stukje over ookquote:Op zondag 18 april 2004 11:27 schreef piglet het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd!
Hoe was de advocaatvlaai?![]()
Nou, als je die duodeken in 2 stukken splitst, heb je in weze 2 afzonderlijke dekentjes, dus zou dat wel meevallen. Eentje gebruik je om de wieg op te maken, de ander voor het ledikantje. Aangezien ze hem toch dubbelvouwen met dat lage opmaken, heeft de baby dan alsnog 2 lagen deken over zich heen, en als alles ok is zou dat genoeg moeten zijn, heb ik me laten vertellen.quote:Op zondag 18 april 2004 11:45 schreef bixister het volgende:
pluisje, ik had voor in het wiegje wel een apart klein dekentje gekocht, de prijs viel mij wel mee (bij prenatal). zeker als je overdag het ledikantje wil gebruiken en 's nachts de wieg lijkt me dat handiger, anders ben je continu bedjes aan 't opmaken.
Ja ik zag het net, we postten tegelijk!quote:Op zondag 18 april 2004 12:01 schreef pluisje het volgende:
Zie hierboven
Was ondanks de kleine groep wel vermoeiend, maar lekker verwend met babycadeaus enzo
quote:Op zondag 18 april 2004 09:57 schreef beefcake het volgende:
Persoonlijk denk ik dat het voor een gedeelte ook aan de ouders ligt hoor... Ik heb een tijdje bij Bruna gewerkt en wat ik daar soms zagIk nam me dan telkens weer voor dat ik mijn kinderen wel zou opvoeden
![]()
het duurt 10 dagen, maar uiteraard valt dat net in het weekend en kan ma 26e pas bellen om 2 uur. Is er medicatie nodig waarbij hij mij moet zien moeten we die week langskomen anders wordt het telefonisch afgehandeld.quote:Op zondag 18 april 2004 12:23 schreef dutchie het volgende:
Knorretje, wanneer krijg je de uitslag van de kweekjes?
Jij en Anitra allebei heel veel succes.
Ja, ik bedenk me net dat ik bij mijn buggy ook een dekentje krijg, misschien kan ik die ook wel gebruiken in de wieg. Ach, kou zal ie niet vatten, maar ik was vooral benieuwd hoe anderen dat nou gedaan hadden. Maar als ik nu zit te rekenen heb ik geloof ik wel genoeg dekentjes in huisquote:Op zondag 18 april 2004 12:35 schreef Lois het volgende:
Pluisje, bij de Hema heb je niet al te dure wiegdekentjes, die heb ik gebruikt voor de wieg maar ook voor in de kinderwagenbak. MIsschien is dat een idee?
Tegen de tijd dat jij bevalt is het vast ook erg mooi weer dus 1 dun dekentje is dan vaak genoeg inderdaad, misschien is dat splitsen van je duodeken wel een goed idee.
Nee mag dan thuis, het belangrijke is dat de baby en ik van elkaar gescheiden worden (lichamelijk gezien) dat hoeft niet persé in het ziekenhuis, maar een inleiding kan nu eenmaal niet thuis, dus dat is de enige reden dat het nu morgen in het ziekenhuis moet, maar als ik vannacht of zelfs morgenochtend alsnog zelf spontaan begin mag ik thuis blijven.quote:Op zondag 18 april 2004 12:42 schreef dutchie het volgende:
Tan, mochten de weëen vannacht doorzetten, mag je dan nog thuis bevallen of wordt het kiele kiele?
'quote:Op zondag 18 april 2004 12:49 schreef Knorretje het volgende:
(ik heb gisteren de hele dag niet gebraakt!!!!!)
een paar uur later moet ik zelf dit bericht herzien: ik HAD een katquote:Op zondag 18 april 2004 10:29 schreef phluphy het volgende:
Jambo ik heb ook een kat, maar die is al heel oud (19) en verder erg lief. Wel denk ik dat het een type kat is die graag-bij-baby-in-box wil slapen.
Aha! Morgen dus naar de Wibra. Ik was vroeger helemaal weg van de troetelbeertjes!quote:Op zondag 18 april 2004 10:34 schreef Psyche2003 het volgende:
Owja.. weet niet of het hier ook in de discussie is geweest... Maar iig, mijn oogst van de laatste Wibra aanbieding:
http://picserv.beyond-rea(...)PEG/1081971057//o599
Troetelbeertjes zijn
Nee, wat vreselijkquote:Op zondag 18 april 2004 13:05 schreef phluphy het volgende:
[..]
een paar uur later moet ik zelf dit bericht herzien: ik HAD een kat![]()
![]()
Ben helemaal van slag, mijn lieve maatje die ik 19 jaar heb gehad is dood, ik kan het niet geloven. Hij kwam binnen met een zwabberpoot en gillend van de pijn. Ben naar dierenarts gegaan die het niet zinvol vond het beestje te laten opereren etc. In overleg besloten hem te laten inslapen. Terwijl ik 'm aaide is-ie luid spinnend ingeslapen. Mijn man is hem nu aan het begraven in de tuin.
RIP lieve AnimalIk zal je enorm missen.
Sorry voor volledige off-topic verhaal en ik zal later op de andere berichten reageren.
Oooh Phluphy, da's erg!quote:Op zondag 18 april 2004 13:05 schreef phluphy het volgende:
[..]
een paar uur later moet ik zelf dit bericht herzien: ik HAD een kat![]()
![]()
Ben helemaal van slag, mijn lieve maatje die ik 19 jaar heb gehad is dood, ik kan het niet geloven.
Jambo ik zou alvast de box neerzetten vol met opgeblazen ballonnen zodat de kat er aan kan wennen. ze houden daar vast niet vanquote:Op zondag 18 april 2004 08:06 schreef Jambo het volgende:
Phluphy, ik ben niet bang dat de katten Melvin wat aandoen hoor. Zo terroristisch zijn ze nou ook weer niet. hoewel, ik moet nog maar zien wat er gebeurt als de box staat
Oeps... die van mij wel dusquote:Op zondag 18 april 2004 13:51 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Jambo ik zou alvast de box neerzetten vol met opgeblazen ballonnen zodat de kat er aan kan wennen. ze houden daar vast niet van
Hehe leuk is dat he, Southparkquote:Op zondag 18 april 2004 20:43 schreef dutchie het volgende:
Beefcake, elke keer als ik je naam zie wil ik overeind komen en schreeuwen: "Beefcake! BEEFCAKE! BEEFCAKE!!!"
Kan het niet helpen.
![]()
Nou meis, in ieder geval heel veel succes! Ik zal aan je denken, vind het nu wel erg spannend worden hoor! Ik hoop dat je in ieder geval nog een goede nacht voor de boeg hebt, zodat je morgen zo fris mogelijk aan de dag kunt beginnen!quote:Op zondag 18 april 2004 20:32 schreef Tan het volgende:
Laatste update... bad heeft geen bijzonder effect gehad in ieder geval, het hangt nog steeds op hetzelfde niveau. Kan nog alle kanten op dus, maar ik reken maar niet op een doorzettende bevalling, heb nu al zoveel voorweeën gehad de afgelopen weken dat ik maar nergens meer op reken.
Bedankt voor alle support, ik hoop morgen een paar mooie foto's voor jullie te hebben of op z'n minst een fatsoenlijk berichtje over wat het geworden is.
Afgelopen nacht hebben we nog op de valreep een andere naam voor een meisje gekozen, maar dat verandert nu niet meer hoor![]()
slaap lekker alvast voor iedereen!!!
Die heeft ze allangquote:Op maandag 19 april 2004 08:01 schreef Angel22 het volgende:
Tan dit lees je vast niet meer maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte vandaag en dat je maar gauw je kindje in je armen mag hebben!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een boef he? Eigenwijs kindje word die Junah vastquote:Op maandag 19 april 2004 08:42 schreef Rewimo het volgende:
Ja, de stiekemerd!Eerst ons alsmaar in spanning houden en dan stiekem bevallen als niemand het weet
Ja, het gaat stukken beter dan gisteren. Zoals ik gisteravond al schreef: na de eerste klap kan ik het nu goed relativeren. Tuurlijk is het op een stomme en onnodige manier gegaan, maar gezien zijn leeftijd had-ie het toch niet echt lang meer gemaakt, en dan is een snel einde misschien alleen maar fijner, niet alleen voor het beessie, maar ook voor ons. Het is wel leeg in huis, echt raar, maar ook dat went wel.quote:Op maandag 19 april 2004 10:00 schreef Rewimo het volgende:
Ow, Phluphy, ik lees het net... Wat akelig voor jullie, wat een nare manier voor Animal om aan zijn einde te komenGaat het een beetje? Een geliefd huisdier kwijtraken doet zeer...
Fijn zeg van die echoquote:Op maandag 19 april 2004 11:44 schreef phluphy het volgende:
[..]
Vanochtend de structurele echo gehad. Alles was prima, hoera ! We hebben alle details stuk voor stuk uitvoerig bekeken, behalve het geslacht
.
De VK zei dat er vaker wel dan niet om het geslacht gevraagd wordt, op zich verbaasde me dat wel een beetje.
Psst, Lily, peutertopicquote:Op maandag 19 april 2004 12:34 schreef lily het volgende:
Krijg je dan al gelijk een echo Stiekemurd?
Hoi Stiekemurd, wat heerlijk dat je al zo snel magquote:Op maandag 19 april 2004 12:39 schreef Stiekemurd het volgende:
Ja, lily ik hoop dat ik er 1 mee krijg. Maar ik heb begrepen dat ik er niet echt vanuit kan gaan dat ik er 1 krijg.
*Pluisje weer even een paar weekjes teruggooit*quote:Op maandag 19 april 2004 13:27 schreef pluisje het volgende:
Wacht maar tot je 29 weken bent...dan kruipt de tijd weer
Nee serieus, soms gaat het opeens supersnel, en realiseer ik me opeens dat ik over 2 maanden mama ben, maar op andere momenten lijkt het alsof er geen einde aan gaat komen....
Wat is dat, een structurele echo? Is dat hetzelfde als een termijnecho?quote:Op maandag 19 april 2004 14:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
wij hebben de structurele echo 3 mei staan
Ik was inderdaad heel erg aan het aftellen en het leek regelmatig alsof de tijd stilstond!quote:Op maandag 19 april 2004 13:25 schreef Anitra het volgende:
Hahahha indrdaad piglet, je gaat de dagen en de uren aftellen dat je voor het eerst naar de vk of gyn mag. Had ik ook heel erg en nu? Nu ben ik al 22 weken zwanger, time flies
Haha dat zat ik me nu ook al een aantal dagen af te vragen!quote:Op maandag 19 april 2004 15:01 schreef snoopy het volgende:
[..]
Wat is dat, een structurele echo? Is dat hetzelfde als een termijnecho?![]()
Bij mij was mijn buik ook nog niet echt te zien en nu groeit hij aardig hoor, dus die komt vanzelf pigletquote:Op maandag 19 april 2004 15:07 schreef piglet het volgende:
[..]
Ik was inderdaad heel erg aan het aftellen en het leek regelmatig alsof de tijd stilstond!
En nu ben ik alweer ruim 18 weken zwanger...
Wat dat betreft gaat het nu wel wat sneller heb ik het idee (voor ik het weet zit ik op de helft), maar ik vind het bijvoorbeeld wel jammer dat ik nog niet zo heel duidelijk zwanger ben voor de buitenwereld. Het begint wel te komen hoor, dat buikje van mij. En ik voel het kindje ook regelmatig, dus het lijkt wel steeds echter
![]()
structuele echo ook wel bekend als screenings echo is rond de 20ste week van de zwangerchap om te kijken of alle organen aanwezig zijn. Er word gekeken naar het hartje, nieren, maag en kleine hersenen en of alle tenen en vingers eraan zitten.quote:Op maandag 19 april 2004 15:01 schreef snoopy het volgende:
[..]
Oh is dat geen algemene term? Zo noemde de gynaecoloog het. Ik snapte het ook al niet, want bij hem heb ik elke keer al een echo (om de 4 weken), maar ik moest nu bij de VK een "structurele" doen. Wat ik ervan begrepen heb is dit een standaard-gebeuren die elke zwangere zowiezo een keer heeft, waarbij ze alle organen controleren op aanwezigheid, en de diverse ledematen etc. opmeten. Ook worden de placenta, de navelstreng en de bloedvaten bekeken (via kleurtjes).quote:Op maandag 19 april 2004 15:01 schreef snoopy het volgende:[..]
Ik weet niet wat standaard is Snoopy. Door mijn eigen gezondheidssituatie heb ik elke 4 weken een echo. Op zich best leuk natuurlijk, het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op maandag 19 april 2004 15:37 schreef snoopy het volgende:
En wanneer krijg je zo'n structurele echo? Want ik heb alleen een termijnecho gehad (en een pretecho) maar verder krijg ik niks meer. Tenzij er medische redenen voor zijn geloof ik.
quote:Op maandag 19 april 2004 15:07 schreef piglet het volgende:
En ik voel het kindje ook regelmatig, dus het lijkt wel steeds echter![]()
Oeps, ik wilde ruim 2 maanden typen, kwestie van wishfull thinking denk ikquote:Op maandag 19 april 2004 13:34 schreef dutchie het volgende:
[..]
*Pluisje weer even een paar weekjes teruggooit*
2 1/2 maand meissie.![]()
Volgens mij zit jij de klok echt vooruit te kijken!![]()
Heerlijk hè, dat gekriebel in je buik?quote:Op maandag 19 april 2004 15:43 schreef phluphy het volgende:
[..]
*mee eens is*
![]()
Sjeen wat leukquote:Op maandag 19 april 2004 15:56 schreef Sjeen het volgende:
Sjeen heeft groot nieuws!!! Vriendjelief heeft zaterdagavond kennis mogen maken met Pukkie!!! Die kwam zich namelijk met drie fikse trappen even aan papa in spe voorstellenVriendjelief vond het wel heel erg speciaal om Pukie te voelen.
Over hoe snel/langzaam de tijd gaat, ik ben inmiddels ruim 24 weken, maar ik vind de weken tussen de afspraken vaak lang duren. Mag maandag a.s. weer naar de verlos en denk dat ik dan om de drie weken mag komen. Overigens ga ik over 12 weekjes met verlof, en ben ik over 16 ongeveer uitgerekend, toch wel echt spannend allemaal hoor![]()
Phulpy, nog gecondoleerd met het poezebeest, is altijd heel vevelend om zo'n trouw kameraadje kwijt te raken.
Knuffels
Sjeen
24 weken en 3 dagen
Leuk Sjeen! Ik verheug me ook op dat moment. Hier heeft-ie 'm alleen nog maar gehoord - oor op buik leggen en dan hoort-ie *plok plok* (of zoiets). Had jouw vriend ook zo'n "ik kom net uit een ei" blik in zijn ogen toen ie-'m gevoeld had?quote:Op maandag 19 april 2004 15:56 schreef Sjeen het volgende:
Vriendjelief vond het wel heel erg speciaal om Pukie te voelen.
Dan maak je maar zin!quote:Op maandag 19 april 2004 16:40 schreef spookylaura het volgende:
heb geen zin om alle posts terug te lezen....maar is Tannetje al geboren?
quote:Op maandag 19 april 2004 16:34 schreef piglet het volgende:Gisteren merkte ik dat m'n kind enorm reageert op autorijden. Elke keer als we weer even stilstonden nadat we over een hobbelige weg hadden gereden, voelde ik flink wat bewegingenBen benieuwd of dat : 'Joepie wat leuk!' of 'Ik word misselijk, hou op!' betekent
![]()
Hou op, je maakt me in de war!quote:Op maandag 19 april 2004 16:48 schreef snoopy het volgende:
Nou, ik voel mijnes de hele dag bewegen nu en ik zit op mijn werk. Vind ik zelf helemaaaaaaaal niet comfortabel na zo'n lekker weekend![]()
Ik kreeg er eentje bij 12 weken, en ik ga er niet nog eentje krijgen helaas.. Heb wel gevraagd of ze dat toevallig nog gingen doen. Maar helaasquote:Op maandag 19 april 2004 15:41 schreef lily het volgende:
Als er geen medische redenen zijn krijg je normaliter alleen een echo met 12 weken toch?
Pretecho doen joh, is nog veel leuker ookquote:Op maandag 19 april 2004 17:01 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Ik kreeg er eentje bij 12 weken, en ik ga er niet nog eentje krijgen helaas.. Heb wel gevraagd of ze dat toevallig nog gingen doen. Maar helaas
Niet in de war raken hoor Phluphyquote:Op maandag 19 april 2004 16:58 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hou op, je maakt me in de war!![]()
Nou ja, dan moet eenieder maar op zijn instinct afgaan of zo.
Piglet, in jouw geval betekent het misschien dat het kind later verzot wordt op kermisattracties en achtbanen![]()
dat weet ik, helaas doen ze die bij mij in de buurt niet echt. ik moet er minstens een uur voor rijden..quote:Op maandag 19 april 2004 17:03 schreef pluisje het volgende:
[..]
Pretecho doen joh, is nog veel leuker ook
Ik voel het nog steeds vrij zacht.. terwijl wij best wel gelijk oplopen.quote:Op maandag 19 april 2004 17:10 schreef pluisje het volgende:
Ik vind het ook altijd geweldig om Humpie te voelen, en merk dat hij vooral veel beweegt als ik zelf rustig zit of lig. De laatste weken worden de trapjes soms wel flink vennijnig, soms doet het gewoon echt pijn als ie trapt, dat is dan wel weer wat minder
Ligt er ook aan hoe je placenta ligt enzo, en hoe de baby zelf ligt. Die van mij ligt volgens de VK nog wel eens letterlijk dwars, en daar ben ik niet echt op gebouwdquote:Op maandag 19 april 2004 17:16 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Ik voel het nog steeds vrij zacht.. terwijl wij best wel gelijk oplopen.
ik voel wel trappen, maar ik voel het gewoon als PLOP...![]()
lief dat je er naar vraagtquote:Op maandag 19 april 2004 18:25 schreef Lois het volgende:
Knorretje hoe was het vandaag bij de dokter?
daar komen dus waarschijnlijk ook de vele pijnlijke harde buiken vandaan, denken ze maar aangezien ik nog steeds een goeie dag zo nu en dan ken en lichtelijk in paniek raak bij het idee aan een opname stellen we het steeds uit en mag het ook nog steeds uitgesteld worden.quote:Op maandag 19 april 2004 21:24 schreef Lois het volgende:
Knor is dat revalidatiecentrum voor nu of is dat iets voor straks na de bevalling?
Ik zat vandaag een of ander vaag bevallingsprogramma te kijken tussen de middag en snap nu pas goed wat er allemaal komt kijken bij uitdroging (en moest dus ook gelijk aan jou denken). Bij uitdroging gaat de baarmoeder samentrekken en dat is natuurlijk ook weer gevaarlijk voor een evt. vroeggeboorte enzo. Ik wist dat helemaal niet en snap nu nog beter waarom uitdrogen zo slecht is.
ik hoop dat je je snel een beetje beter gaat voelen en minder gaat spugen, bij Alicia is dat tegen het einde toch ook een stuk minder geworden?
quote:Op maandag 19 april 2004 16:58 schreef phluphy het volgende:
Piglet, in jouw geval betekent het misschien dat het kind later verzot wordt op kermisattracties en achtbanen![]()
Gelukkig, dat heb je dan maar mooi weer gehadquote:Op maandag 19 april 2004 20:23 schreef Knorretje het volgende:
Ik ben en blijf voorlopig nog thuis![]()
Ach ze hebben iig een kroeg die wel tot 10 uur s'avonds open blijftquote:Op maandag 19 april 2004 21:56 schreef Jessicaa het volgende:
Knorretje wel fijn dat je nog thuis kan blijven voorlopig. En als je op een goedkope manier thuiszorg kan krijgen dat zou wel heel fijn zijn voor jullie (en dan heb ik echt een leuke meid voor julie hoor!!!) En even intern in zo'n revalidatiecentrum poeh dat lijkt me zeker even schrikken. Maar ja wie weet wat voor goeds het allemaal met zich mee brengt.
En die kleine van jullie is wel een doorzet(s)tertje he !! Heel fijn dat dat allemaal goed gaat!! Ik hoop zo dat die spuugdagen snel over gaan. Dan zul je je ook weer meer mens voelen denk ik.
Dikke kroel weer hoor!!!!![]()
![]()
bij Dijkzigt (dus tever om s ávonds weg te sneaken en koffie te komen leuten bij jouquote:Op maandag 19 april 2004 22:29 schreef Jessicaa het volgende:
Waar zit het Knorretje?
ow daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. In principe babbel ik er zo min mogelijk hier over (verstoord alleen het topic maar en voelt niet lekker) tenzij iemand er natuurlijk naar vraagt of ik echt een probleem/vraag heb. Dus logisch dat niet iedereen er op in gaat enzo wat dus mi ook niet nodig is maar wel lief is.quote:Op maandag 19 april 2004 23:10 schreef Bar_en_Mar het volgende:
knorretje ik ben jou helemaal vergeten, mijn excuses ervoor, sterkte met alles wat er nu allemaal gebeurd
Dat kan misschien wel kloppen dan, het schijnt dat mijn plancenta aan de voorkant ligt, ik voel dan ook voornamelijk beneden in mijn "liezen" geplop.. Maar heeeeel af en toe merk ik dat de baby zijn best doet om op de ribben te mikken. Gelukkig heeft de baby nog steeds het richtingsgevoel van een boterkoek (heeft ie van mijquote:Op maandag 19 april 2004 18:31 schreef pluisje het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe je placenta ligt enzo, en hoe de baby zelf ligt. Die van mij ligt volgens de VK nog wel eens letterlijk dwars, en daar ben ik niet echt op gebouwd
quote:Op maandag 19 april 2004 20:20 schreef Rottdog het volgende:
Krijgt plots standaart met 32 weken ook een echo(had der 1 met 8 wk gehad) was ik niet vanuit gegaan. Geloof dat het iets nieuws is
sinds Januari ofzo dus Bubblebabe vraag het gewoon ff na joh. Gaat dus 4 mei voor de echo en vindt dat ze het kruis maar moeten afplakken ofzo
![]()
He bah BubbleBabe, wat vervelend dat je de uitslag ineens persoonlijk van de gyn moet krijgen. Daar zou ik ook enorm onzeker van worden. Maar waarschijnlijk stelt het niks voor en is het gewoon beleid dat ze het je niet over de telefoon mogen geven of zo.quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:58 schreef BubbleBabe het volgende:
[knipje]
Toen ze me verdachten vrijdag van zwangerschapsvergiftiging (waar ik overigens vandaag bloeduitslagen van krijg, ik mocht eigenlijk gister al bellen voor die uitslagen, maar die wilden ze me niet geven op de een of andere manier. Ik moet persoonlijk met de gyn afspreken hiervoor hoe maak je een zwangere vrouw onzeker )maar goed, vrijdag hebben ze wel een echo gedaan, met de baby was alles in orde zei ze (wat het belangerijkste is!) maar ze heeft het wel even snel snel gedaan... (jammer)
[knipje]
nog een vraagje trouwens. ik ben ineens van om de 4 weken Vk-bezoek,naar om de twee weken gegaan. was dat bij jullie ook zo? Ik dacht dat je eerst nog een paar keer om de 3 ging? Ik ben vrijdag gewest en nu moet ik ineens de 28e alweer
Relax BubbleBabe, hou het er nou maar op dat zij gewoon die medische informatie niet mag overbrengen( moet je arts doen!!!) Hoop wel dat die lulhannes snel belt, hier word je idd niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 20 april 2004 09:39 schreef BubbleBabe het volgende:
Ik heb dus net het ziekenhuis gebeld voor de uitslagen. de assistente vertelde me dat buisje nummer 1 goed was, en toen werd het even stil, en toen zei ze ineens dat ze me mijn status kwijt was en dat ze me door de gyn terug laat bellen.
Ik word hier zo vreselijk onzeker van!
(ik ben al een tobbertje, dit is niet mijn eerste zwnagerschap, en bij de eerste is het misgegaan door een hele foute verloskundige)
Nu word ik dus net gebeld (en naturlijk valt mijn batterij dan ook nog eens uit!Dus ik heb snel terug gebeld, en krijg iemand anders aan de telefoon. Dus ik vraag weer naar dezelfde persoon.
"die is even in overleg met dokter. Dus ik zeg "er is toch niks aan de hand?" zegt ze "weet ik niet, weet niet waar het om gaat". maar ze laat me wel half meeluisterenen zegt ze, nou er is niks verontrustends, maar je word zo wel even door de gyn. teruggebeld. NEE DAT HELPT!
Dus er is niks engs, maar er is wel wat???
Getverderrie! en mijn vriend is ook nog eens aan de andere kant van het land, en die komt pas eind van de week weer
Ja daar heb je ook wel gelijk in, en ik wete ook wel dat ik me niet zo druk moet maken. Maardan gaan er weer dingen door mijn hoofd als: die gyn. stond er toch gewoon naast? Die had toch even de telefoon kunnen pakken en zeggen "niks aan de hand" dan had ik me niet zo druk gemaakt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:14 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Relax BubbleBabe, hou het er nou maar op dat zij gewoon die medische informatie niet mag overbrengen( moet je arts doen!!!) Hoop wel dat die lulhannes snel belt, hier word je idd niet vrolijk van![]()
ach...quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:43 schreef dutchie het volgende:
Voor onszelf zou het alleen prettiger zijn als ie nou gewoon eens deed wat er van 'm gevraagd wordt.![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:55 schreef BubbleBabe het volgende:
(nou ja.. dat ijzer zal me aan mijn derriere oxideren dan..)
Ik heb het maar even laten gaan ja, want ik was al blij dat er niks aan de hand was. Maar voor de volgende keer weet ik nu wel dat ik niet zo lang ga zitten wachten en er meteen een paar keer achteraan bel..quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:19 schreef Merisse het volgende:
[..]
![]()
leuk gezegd!
Fijn dat alles goed is BubbleBabe, heb je ook even verteld dat dit behoorlijk vervelend was of was je zo opgelucht dat je het maar hebt laten gaan?
Ik slik al 2 maanden ofzo ijzertablettenquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:47 schreef Rottdog het volgende:
Klinkt in mijn oren als ijzer tekort Pluis, smeer boterhammen vol met appelstroop ga aan de tomaten enzo wel opeten dan ook he![]()
Ik heb er soms ooklast van, vooral als ik onder de douche sta. heel vervelend. maar ik zou het wel even in de gaten houden meid!quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:54 schreef pluisje het volgende:
[..]
Ik slik al 2 maanden ofzo ijzertabletten![]()
De VK zei vorige keer dat dat bijna flauwvallen ook door de hormonen kan komen, en doordat je een extra bloedbaan in je lichaam hebt (in de vorm van een baby). Niet iedereen heeft er last van, en ik heb het zelf ook bij vlagen, maar echt cool is het niet![]()
Oei, moeilijkquote:Op dinsdag 20 april 2004 10:04 schreef Anitra het volgende:
Miss-d de problemen met Djen zijn nog lang niet over. Het blijft een gevecht hier. Af gelopen donderdag dus weer niet uit school gekomen en gister was ze aan het liegen. Het ging over het opeten van haar brood op school wat ze dus niet gedaan had en toen moest ze het thuis opeten van mij. Naar mijn gevoel was ze er te snel mee klaar en dat klopte ook want mevrouw had het in haar prullebak gestopt.
Ze heeft dus maximale straf en heb haar duidelijk gezeg dat zij zelf degene is die de sfeer kan verbeteren.
Onder de douche is idd bekende situatie, heb ik ook vaak. Ik doe nu vaak het raampje open, en was mijn haar met mijn hoofd voorovergebogen, dat helpt welquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:04 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Ik heb er soms ooklast van, vooral als ik onder de douche sta. heel vervelend. maar ik zou het wel even in de gaten houden meid!
En het is zeker niet fijn
Ik zit vaak op de wcbril.. lekker koud aan de bipsquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:10 schreef pluisje het volgende:
[..]
Onder de douche is idd bekende situatie, heb ik ook vaak. Ik doe nu vaak het raampje open, en was mijn haar met mijn hoofd voorovergebogen, dat helpt wel
Ik dacht dat die dingen voor in het zwembad waren? Maar als we hetzelfde bedoelen, blaas je het ding op en in het midden zitten twee banden gekruist. Daar kun je de beentjes van je kindje in doen en dan hangt ie erin en kan ie lekker drijven.quote:Op donderdag 22 april 2004 08:53 schreef Luchtbel het volgende:
Voor de rest heb ik gister van iemand een ongebruikte babyfloat gekregen, zo'n ding waar ze op kunnen liggen in bad. Maar er zit alleen geen boekje meer bij en ik heb geen idee hoe zoiets werkt, misschien dat iemand me dat uit kan leggen?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 april 2004 01:19 schreef navvy het volgende:
Bij deze meld ik dat mijn lieve vriendin 2 maand zwanger is, binnen een jaar zal ik jullie overladen met zinvolle topics met veel vragen
Ziet er leuk uit! Ik ken die dingen helemaal niet! Ik vond het ook al apart dat je niet wist hoe je zo'n ding gebruiktquote:Op donderdag 22 april 2004 09:12 schreef Luchtbel het volgende:Sorry, heel lief van je, maar hoe ik een baby in een band krijg begrijp ik nog net net
![]()
Maar je hebt gelijk die dingen heten ook Babyfloat. Heb om te laten zien wat ik bedoel ff foto van marktplaats gejat, dit ding is identiek aan het ding wat ik gister heb gekregen.
[afbeelding]
Ik wou niet onbeschoft zijn, omdat ik het wel lief van je vind dat je het wilde uitleggen, maar ik moest echt heel hard lachen netquote:Op donderdag 22 april 2004 09:16 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit! Ik ken die dingen helemaal niet! Ik vond het ook al apart dat je niet wist hoe je zo'n ding gebruikt![]()
Je was helemaal niet onbeschoft! En ik snap dat je er om moest lachenquote:Op donderdag 22 april 2004 09:17 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik wou niet onbeschoft zijn, omdat ik het wel lief van je vind dat je het wilde uitleggen, maar ik moest echt heel hard lachen net![]()
![]()
![]()
Ik ben blij dat het in elk geval wat beter gaat met jullie! Het is fijn als je ook aandacht hebt voor elkaars positieve kanten, ondanks ruzies en meningsverschillen. En inderdaad, elk kind zou het wel proberen jaquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:16 schreef Anitra het volgende:
Vandaag ging alles okee miss-d. Ze heeft zelfs verteld wat er op school gebeurd is. Morgen is het woensdag en dan is het lekkere broodje dag. saampjes luxe broodjes eten met wat we lekker vinden erop
Dat zijn momenten waar ik van geniet en zij ook
En dat ze het doet terwijl ik niks kan is niet zo vreemd, dat zou elk kind doen. Jij kan me toch lekker niet pakken-idee. Maar dat ik gewoon nog mama ben ook als ik op bed zit is niet zo gek.
Oh en maximale straf is dat ze alles moet vragen, het enige wat ma is naar de wc
Vandaag heeft ze buiten gespeeld voor een half uurtje en dat ging goed trouwens.
Oh Bix, wat liefquote:Op donderdag 22 april 2004 09:38 schreef bixister het volgende:
wij hebben ook zo'n ding. heerlijk om met je kindje in bad te gaan.
[afbeelding]
Fijnquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:17 schreef Luchtbel het volgende:
Vandaag naar de vk geweest. Alles was goed met m'n beebje.
Van harte gefeliciteerd!!! Gaat alles goed?quote:Op donderdag 22 april 2004 01:19 schreef navvy het volgende:
Bij deze meld ik dat mijn lieve vriendin 2 maand zwanger is, binnen een jaar zal ik jullie overladen met zinvolle topics met veel vragen
Lekker hoor Tinkepink! En die 5 kilo is gewoon omdat je beebje zo hard gegroeid isquote:Op donderdag 22 april 2004 09:45 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie! (al een paar dagen, maar ik heb nog niet de tijd genomen om dit topic door te nemen en te reageren). Ik wilde alleen even vertellen dat het erg fijn was, dat ik me op het moment erg goed voel en wel 5 kilo ben aangekomen in twee weken. Ja, dat krijg je met al die ijsjes en pannenkoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |