Moet je wel doen, manquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:23 schreef FuifDuif het volgende:
De zomer komt er weer aan en dat konden we vandaag (en gisteren) al voelen. Naast al die mooie kanten (vogeltjes, groen, zonnetje enzovoort) brengt de zomer ook minder fraaie aspecten met zich mee: kerels met (semi-)blote bovenlijven in openbare plaatsen, anders dan waar dat de bedoeling is (zwembad, strand enzovoort). Met blote bovenlijven bedoel ik dus gehele blote bovenlijven en met semi-blote bovenlijven bedoel ik t-shirts zonder mouwen en hemden. Dus waarbij je de oksel kunt zien.
Wie van jullie vindt dit vies, wie van jullie loopt zelf ook wel eens met een bloot bovenlijf rond in de menigte? Waarom wel, waarom niet?
Ik zelf loop nooit met een bloot bovenlijf. Ik vind het niet fris voor een ander.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:30 schreef -KQwakie- het volgende:
in nederland zal ik dat niet zo snel doen in het buitenland heb ik daar helemaal geen problemen mee
Ja hoor, komt er weer eentje met zijn "aj, ik ben geen homo hoor, kijk maar, ik kijk alleen naar vrouwen."quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:32 schreef JoleX het volgende:
Dat je daar op let zeg!
Ik let meer op het blote bovenlijf van vrouwen op warme dagen, niet naar dat van mannen.
Gelukkig maar. Hou jij je bovenkleding maar aan alsjeblieft.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:23 schreef FuifDuif het volgende:
Ik zelf loop nooit met een bloot bovenlijf. Ik vind het niet fris voor een ander.
wat denk je van je gordel? Kan me zo voorstellen dat die dan veel sneller wonden maakt dan wanneer er nog een stuk stof tussen zit...quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:33 schreef cyberbull het volgende:
maakt mij persoonlijk niks uit of ik met een ontbloot bovenlichaam in emmen of waar dan ook loop of niet.
Meestal pas je je aan aan de menigte en trekt iets aan.
Weet iemand trouwens hoe de regels zijn met oog op autorijden met ontbloot bovenlichaam voor de mannen?????????
Heb eens begrepen dat dat niet zou mogen.....iemand?
hmm ik bedoel gewoon: waar maak je je druk om? is het nou echt nodig om er een topic over te beginnen?quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja hoor, komt er weer eentje met zijn "aj, ik ben geen homo hoor, kijk maar, ik kijk alleen naar vrouwen."
kijken ze maar even een andere kant op.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:33 schreef FuifDuif het volgende:
Maar misschien is het wel aanstootgevend voor je medemens.
Als je veel borsthaar hebt ben je in het Noorderdierenpark wel op de goede plaats.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:33 schreef cyberbull het volgende:
maakt mij persoonlijk niks uit of ik met een ontbloot bovenlichaam in emmen of waar dan ook loop of niet.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja hoor, komt er weer eentje met zijn "aj, ik ben geen homo hoor, kijk maar, ik kijk alleen naar vrouwen."
ja das waar maar t ging mij om de regeltjes omtrend dit ;-)quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:35 schreef Jipje het volgende:
[..]
wat denk je van je gordel? Kan me zo voorstellen dat die dan veel sneller wonden maakt dan wanneer er nog een stuk stof tussen zit...
nee dies niet flauw.....kan dit soort antwoorden verwachten en vind um toppie ;-)quote:MrBean schreef:
Als je veel borsthaar hebt ben je in het Noorderdierenpark wel op de goede plaats.
flauw ...
nou zeg, overdrijven kan ook hequote:Op vrijdag 16 april 2004 19:36 schreef illbill2 het volgende:
Haha , vanmiddag heel druk op de skatebaan, ik stond gewoon lekker in me boxershort te skaten...
Oke, dus als ik met een Hitler-groet over straat wil lopen, moet dat ook kunnen?quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:35 schreef Caesu het volgende:
kijken ze maar even een andere kant op.
Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:35 schreef Caesu het volgende:
sexy als de vrouwen gewoon op straat met bloot bovenlijf rondlopen. niet alleen op het strand dus. met lange spijkerbroek aan bijv.
![]()
Ja, maar iedereen denkt er anders over, dus is het wel grappig om al die meningen te horen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:35 schreef JoleX het volgende:
[..]
hmm ik bedoel gewoon: waar maak je je druk om? is het nou echt nodig om er een topic over te beginnen?
als het lekker om zulke kleding te dragen waarom niet?
Was echt warm hier... En de moedertjes van de kinders hadden er geen problemen mee...zo'n heerlijke frisse strakke jonge ventquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:37 schreef crossover het volgende:
[..]
nou zeg, overdrijven kan ook he
denk dat deze regel er is om dezelfde reden dat jeje gordel moet dragen... tis voor je eigen veiligheid...quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:36 schreef cyberbull het volgende:
[..]
ja das waar maar t ging mij om de regeltjes omtrend dit ;-)
[..]
nee dies niet flauw.....kan dit soort antwoorden verwachten en vind um toppie ;-)
Deed me aan die Robbie Williams clip denken...quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:36 schreef illbill2 het volgende:
Haha , vanmiddag heel druk op de skatebaan, ik stond gewoon lekker in me boxershort te skaten...
quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:39 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Deed me aan die Robbie Williams clip denken...
Daar kennen ze je nietquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:33 schreef MrBean het volgende:
[..]Wat heeft het land er nou weer mee te maken.
idd.. en dan heb je toch meestal zoiets van ... SCHIJT! Maar dat heb ik ook als ik in nederland ergens heenga, ameland/terschelling ofzo... gewoon lekker in me boxer even wat shoppen doen..quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:41 schreef bananaflip het volgende:
[..]
Daar kennen ze je niet
In Zeeland kennen ze mij ook niet.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:41 schreef bananaflip het volgende:
[..]
Daar kennen ze je niet
poe... gelukkig maarquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:40 schreef illbill2 het volgende:
[..]
ik begon nog net niet de lappen van me lijf eraf te scheuren.
Wie ben jij om dat voor een ander te bepalen? Dat jij zwaarlijvige bezwete kerels in strakke en korte topjes niet leuk vindt, betekent nog niet dat dat ook geldt voor een ander.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:45 schreef OrganicIron het volgende:
ik ben zelf fan van halter/tanktops
en ik vind het ook helemaal niet erg om dat bij sportieve/getrainde en verzorgde geslachtsgenoten te zien.
waar ik echter WEL bezwaar tegen heb zijn zwaarlijvige/zwaar zwetende en zwaar bebosde mannen / vrouwen! (voor vrouwen geldt hier: ergens anders haar dan op het hoofd of in het gezicht waar weer de snor een uitzondering is)
Kijk ik vind het prima en zelfs leuk als mensen showen wat ze in huis hebben, maar zorg wel dat het er dan knap uit ziet! Niet van de te lage tanktops (onder de oksels) en dan niet je okselhaar ff bijwerken!
Anabolen-billyquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat voor een ander te bepalen?
neequote:Op vrijdag 16 april 2004 19:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oke, dus als ik met een Hitler-groet over straat wil lopen, moet dat ook kunnen?
[..]
het gebeurt. in frankrijk bijv.,quote:Nergens voor nodig.
Je kunt toch de andere kant op kijken?quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:52 schreef Caesu het volgende:
nee
Mja, dan vind ik naakt nog weer anders dan bepaalde seksuele kleding.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:52 schreef Caesu het volgende:
het gebeurt. in frankrijk bijv.,
OrganicIron ben je scheel ofzoquote:Wie ben jij om dat voor een ander te bepalen?
tja... mieren neuker die je daar bent, baard valt onder het kopje snor in dit geval!quote:En over die behaarde vrouwen, een baard mag dus wel?
True maar dat zweet niet en dat zit dan ook juist ONDER de tanktopquote:En trouwens, haar voor de man (op de borst bijvoorbeeld) is mannelijk.
Maar een vrouw mag wel in een tank-top rondlopen van je?quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:23 schreef FuifDuif het volgende:
ik pleit voor bhurka'squote:Op vrijdag 16 april 2004 19:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar een vrouw mag wel in een tank-top rondlopen van je?Zijn hun oksels per definitie frisser dan?
tjeee, was dat niet gewoon zijn meningquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat voor een ander te bepalen?
Ik doe het ook niet.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:23 schreef FuifDuif het volgende:
De zomer komt er weer aan en dat konden we vandaag (en gisteren) al voelen. Naast al die mooie kanten (vogeltjes, groen, zonnetje enzovoort) brengt de zomer ook minder fraaie aspecten met zich mee: kerels met (semi-)blote bovenlijven in openbare plaatsen, anders dan waar dat de bedoeling is (zwembad, strand enzovoort). Met blote bovenlijven bedoel ik dus gehele blote bovenlijven en met semi-blote bovenlijven bedoel ik t-shirts zonder mouwen en hemden. Dus waarbij je de oksel kunt zien.
Wie van jullie vindt dit vies, wie van jullie loopt zelf ook wel eens met een bloot bovenlijf rond in de menigte? Waarom wel, waarom niet?
Hahaha. Man, wat is normaal? In Amerika bijvoorbeeld is juist een dikke bierpens en een vatsige vrouw normaal en dat begint hier ook steeds meer te komen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:47 schreef pieter_pontiac het volgende:
ik vind het minder als het een goser is met een dikke bierpens, of een lelijke vatsige vrouw. En meer van dat soort anti-lichamen.
Maar als je er normaal uitziet heb ik er geen problemen mee. Liepen er maar wat meer vrouwen met 'ontbloot bovenlijf'
normaal, juist. en zo is het hier normaal om een string aan te hebben die duidelijk zichtbaar is, en met ontblote bovenlijven rond te lopen. al dit in allerlei verschillende vormen, soorten en maten.quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hahaha. Man, wat is normaal? In Amerika bijvoorbeeld is juist een dikke bierpens en een vatsige vrouw normaal en dat begint hier ook steeds meer te komen.
waar loop jij aan te ergeren zegquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:23 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom heb je dat 18 jaar van je leven nooit kunnen doen?quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:42 schreef JPM01 het volgende:
en ja ik loop ook zo bij, ik heb 18 jaar van m'n leven dat nooit kunnen doen![]()
Ja hoorquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:42 schreef JPM01 het volgende:
[..]
waar loop jij aan te ergeren zeg![]()
en ja ik loop ook zo bij, ik heb 18 jaar van m'n leven dat nooit kunnen doen![]()
nee hoor, ik had een hemt aan met een zakje met een apparaat in en dat ging via een snoertje naar m'n hoofd toe.quote:Op zondag 18 april 2004 01:03 schreef kees_zenuwpees het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Was je scheerapparaat zoek of wat?
quote:Op zondag 18 april 2004 01:24 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee hoor, ik had een hemt aan met een zakje met een apparaat in en dat ging via een snoertje naar m'n hoofd toe.
of wel een hoor apparaat, nu ik een andere constructie heb hoeft dat niet meer dus kan ik zonder hemt lopen. snap je![]()
en elke keer steeds te moeten horen, "he dove"
zeg ik wat terug van ik ben niet doof, zeggen ze goh hij hoort ons ook nog![]()
1) Mannen dienen geen wasbord te hebben, maar vrouwen. Je dacht toch niet dat mannen de was gingen doen, hè.quote:Op zondag 18 april 2004 04:25 schreef Xennia het volgende:
als mannen een wasbord hebben en hun oksels netjes scheren, heb ik er geen problemen mee![]()
Dit loopt krom, omdat het bij wet verboden is sex te hebben in het openbaar, je bent echter wel vrij in je kleding keuze.quote:Op zondag 18 april 2004 08:48 schreef SEX het volgende:
Veel mannen (net zoals vrouwen) hebben de grote behoefte om te laten zien wat voor vlees
ze in de aanbieding hebben, echter heb ik er geen trek in om dit opgedrongen gedrag te moeten
aanschouwen. Als mensen de behoefte hebben zich (deels) bloot te geven kunnen zij dat in hun
eigen woning doen waar andere er geen last van hoeven te hebben. Nederland wordt langzaam
en geleidelijk een anarchie waarbij er geen moraal meer is wat nog kan en niet, straks is het ook
normaal om bijvoorbeeld in een supermarkt openbaar seks met elkaar te hebben. Disgusting behaviour.
quote:Op zondag 18 april 2004 08:40 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
1) Mannen dienen geen wasbord te hebben, maar vrouwen. Je dacht toch niet dat mannen de was gingen doen, hè.![]()
Haha je denkt dat mannen met een sixpack (eik 8 maja 'de vlinder' vergeet iedereen) zeker met 6 flesjes bier rondlopen?
2) Welke man scheert zijn oksels nu? Ja homoseksuelen doen dat, maar een echte vent niet natuurlijk.
Nou uh, alle zwemmers, alle filmsterren, alle bodybuilders en natuurlijk ook mensen die het hygiënische nut inzien
Mee eens.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:23 schreef FuifDuif het volgende:
U wint de bekrompenheid award!quote:Op zondag 18 april 2004 08:40 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
2) Welke man scheert zijn oksels nu? Ja homoseksuelen doen dat, maar een echte vent niet natuurlijk.
Mee eensquote:Op zondag 18 april 2004 13:20 schreef Piro het volgende:
[..]
U wint de bekrompenheid award!
Een vent mag toch godverdomme zelf wel weten of ie zijn oksels scheert?
Scheer je weg met je conformistisch middeleeuws denkpatroon.
Alles moet hetzelfde anders ben je homo.
Kneus.
...zei degene die een foto van zijn ontblote bovenlijf als avatar heeftquote:Op zondag 18 april 2004 08:48 schreef SEX het volgende:
Veel mannen (net zoals vrouwen) hebben de grote behoefte om te laten zien wat voor vlees
ze in de aanbieding hebben, echter heb ik er geen trek in om dit opgedrongen gedrag te moeten
aanschouwen. Als mensen de behoefte hebben zich (deels) bloot te geven kunnen zij dat in hun
eigen woning doen waar andere er geen last van hoeven te hebben. Nederland wordt langzaam
en geleidelijk een anarchie waarbij er geen moraal meer is wat nog kan en niet, straks is het ook
normaal om bijvoorbeeld in een supermarkt openbaar seks met elkaar te hebben. Disgusting behaviour.
Aan hypocrieten geen gebrek op FOK!quote:Op zondag 18 april 2004 17:30 schreef HenryHill het volgende:
[..]
...zei degene die een foto van zijn ontblote bovenlijf als avatar heeft![]()
Je was toch niet serieus he![]()
Lekker hoorrr. Heb je wel een wasbordje???quote:Op zondag 18 april 2004 19:07 schreef amr_diab het volgende:
Ik, man, scheer net als de vrouwen altijd mijn oksels als ik mouwloos ga. Ik ben gek op mouwloze shirtjes, en ze mogen best strak zijn![]()
Mijn vent scheert zijn oksels en ik kan je vertellen dat hij beslist geen homo is, verre van dat..quote:Op zondag 18 april 2004 08:40 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
1) Mannen dienen geen wasbord te hebben, maar vrouwen. Je dacht toch niet dat mannen de was gingen doen, hè.
Was jezelf dan eens man viezerikquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:23 schreef FuifDuif het volgende:
Ik houd er ook niet van. Ook niet van dames die zich halfnaakt kleden, zodat ze niet eens fatsoenlijk meer kunnen zitten omdat dan haar privé gebied(je) zichtbaar wordt. Ik zelf draag nooit hemden en op het strand is het gewoon shirt aan als ik niet in het water ben. En om narigheid te voorkomen oksels geschoren.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:23 schreef FuifDuif het volgende:
quote:Op maandag 19 april 2004 09:15 schreef method21 het volgende:
[..]
Was jezelf dan eens man viezerik
Hahahaha! Give this man the dork of the week award!quote:Op zondag 18 april 2004 08:40 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
1) Mannen dienen geen wasbord te hebben, maar vrouwen. Je dacht toch niet dat mannen de was gingen doen, hè.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:37 schreef Caesu het volgende:
hier nog een hetero die z'n okselhaar scheert
Ja, dat ben ik wel met je eens. Hoog gesloten en alleen de bovenarm bloot kan mooi staan, zonder dat het sletterig oogt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:29 schreef dafjedaf het volgende:
Ik snap niet wat er onhygienisch is aan een shirt zonder mouwen. In een shirt zonder mouwen zweet je juist minder omdat je lekker afkoelt. Ik vind mouwloze shirts bij mannen heel goed staan (als ze de schouders er voor hebben), kan er ook gewoon verzorgd uitzien. Ik draag zelf ook veel mouwloze shirts (vooral met uitgaan), omdat ik dat mooi vind en lekker vind zitten. Ik zie niet in waarom iemand aanstoot zou nemen aan een stukje bovenarm. En mouloze shirts zijn echt niet gelijk van die net-iets-meer-dan-een-bikini-dingen. Ik heb ze zelf gewoon in zwart, netjes hooggesloten en niets sletterigs aan. Tuurlijk heb ik ook wel mouwloze tops die sexy zijn, maar ik bedoel er mee dat de sletterigheid weinig met de mouwen te maken heeft. Je hebt nu ook doe mode dat de armen wel bedekt zijn, maar de schouders bloot zodat je de bh bandjes ziet, en dan nog een blote buik ook. Lijkt me sletteriger dan een zwart shirt met afgeknipte mouwen.
Hihihihi.quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:20 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Hahahaha! Give this man the dork of the week award!
Kom op zeg, denk je nu werkelijk dat ik enige waardehecht aan buikspieren? Hahaha. Wat moet je ermee? Kijk, een bierbuik is weer het andere uiterste. Dat hoeft van mij ook niet, maar oke, als ik er eentje had, dan zou ik dat echt niet het einde van de wereld vinden. Spieren vind ik iets voor de breezah-cultuur. Nou ja, als je daar bij wilt horen...quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:20 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Klinkt alsof je een beetje last hebt van een minderwaardigheidscomplex? Misschien doordat je zelf weinig zichtbare buikspieren hebt? Of misschien wel een bierbuikje, en jezelf niet kunt accepteren?
Ik ben principieel.quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:20 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Of je bent gewoon heel, heel erg star.
Ehum, even een weerlegging, want dit slaat echt nergens op:quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:20 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Trouwens, jouw tweede argument slaat ook nergens op. Échte mannen (net zoals échte vrouwen trouwens) die zorgen voor een goede hygiëne! Die douchen 2x per dag, poetsen netjes hun tanden, en korten bossen haar ook in tot een acceptabele lengte of scheren het weg!
Ik denk dat wanneer je je moeiteloos laat leiden door commercie en door een voorgeschoteld ideaalbeeld, je dan eigenlijk weinig respect voor jezelf hebt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:20 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Pas wanneer je dat niét doet, en je dus alleen maar deels zorgt voor een redelijke hygiene, dan ben je geen echte vent. Dan ben je een mietje, omdat je blijft geloven in het rare idee dat het scheren van je oksels niet 'mannelijk' is. Het gaat niet om uiterlijk, het gaat om hygiene! Een echte vent, en een echte vrouw, die hebben respect voor zichzelf, en zorgen voor een goede hygiëne. Mensen die dat niet doen hebben gewoon een chronisch gebrek aan zelfrespect in mijn ogen.
Ah, jij bent er zo eentje van 'not in my back yard'? Dus je wel zo lekker sexy gaan kleden, maar zo gauw je je wijk uit bent? Lekker hypocriet.quote:Op zondag 18 april 2004 21:19 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Lekker hoorrr. Heb je wel een wasbordje???En loop je zo ook je in je wijk?
Mee eens.quote:Op zondag 18 april 2004 18:06 schreef right-wing het volgende:
Ik vind het echt typisch Nederlands. Het is één dag mooi(er) weer en de hele meute haalt meteen de korte broeken en de mouwloze shirtjes uit de kast. Ik vind dat echt zo dom om te zien, ik doe er dan ook niet aan mee. Ik trek m'n winterjas trouwens pas uit wanneer het warmer is dan 20 graden.
En die meiden die (in de zomer of niet) van die korte truitjes aan hebben vind ik echt sletterig. Van die minimalistische kleding, vindt je het gek dat ze dan hoer worden genoemd?
Nee, jij bent conformistisch, dwijl-zonder-stijl. Jij wil je oh zo graag aanpassen aan de meerderheid van nu, maar dat zul jij wel niet inzien. En daar komt het middeleeuwen-argument weer. Hahahahaha. Ik ga een teller bijhouden van hoeveel keren ik dat argument te horen krijg. Niet alles hoeft hetzelfde, maar er zijn grenzen.quote:Op zondag 18 april 2004 13:20 schreef Piro het volgende:
[..]
U wint de bekrompenheid award!
Een vent mag toch godverdomme zelf wel weten of ie zijn oksels scheert?
Scheer je weg met je conformistisch middeleeuws denkpatroon.
Alles moet hetzelfde anders ben je homo.
Kneus.
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 18 april 2004 22:06 schreef Xennia het volgende:
Mijn vent scheert zijn oksels en ik kan je vertellen dat hij beslist geen homo is, verre van dat..![]()
Overigens is een vent een gecastereerde muilezel schat. Ik zou niet weten waarom dat die zijn oksels zou scheren maar homo zal die wel niet zijn.quote:Op zondag 18 april 2004 22:06 schreef Xennia het volgende:
Mijn vent scheert zijn oksels en ik kan je vertellen dat hij beslist geen homo is, verre van dat..![]()
Kan best mooi staan helaas vaak de types die het beter niet kunnen doen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:59 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Mee eens.
Het was laatst (paar dagen geleden) ook heel mooi weer en ja inderdaad, meteen korte broeken, t-shirts, zelfs blote buik. Ik weet zeker dat de volgende dag er een aantal ziek waren. Het was wel warm, maar nog echt niet zo heet dat je je winterjas niet meer aan kon doen. Ik draag mijn winterjas inderdaad ook nog wel vrij lang.
En over die meiden met kortje truitjes, dat zijn ook sletten. Het zijn toch de bepaalde types die dat doen.
Nee, van mij mag iedere man zo'n shirt aan, van mij mag iedereen zich exact zo kleden als ie wil, maar ik vind het alleen mooi/lekker als de desbetreffende man er de juiste shouders voor heeft. Net zoals topjes waar je geen BH onder kunt dragen de ene vrouw wel staan en de andere niet.quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:58 schreef FuifDuif het volgende:
Maar wat bedoel je met dat de man er wel de schouders voor moet hebben? Bepaal jij dan op basis van schouders welke man zo'n shirt aan mag?
Het gaat hier niet om het hebben van buikspieren en ook niet of die bij een bepaalde jongerencultuur horen of niet (een notie die ik erg vreemd vind, maargoed), het gaat nier over het feit dat je een beetje gestressed overkomt. Het klinkt, en correct me if i'm wrong, want het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar het klinkt alsof vind dat je zelf niet met ontbloot bovenlijf mag lopen omdat je je daar niet goed genoeg voor vind? En vervolgens vind dat alle andere mensen dat dan ook maar niet mogen. En dat is waarom ik inging op jouw post.quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:59 schreef FuifDuif het volgende:
Kom op zeg, denk je nu werkelijk dat ik enige waardehecht aan buikspieren? Hahaha. Wat moet je ermee? Kijk, een bierbuik is weer het andere uiterste. Dat hoeft van mij ook niet, maar oke, als ik er eentje had, dan zou ik dat echt niet het einde van de wereld vinden. Spieren vind ik iets voor de breezah-cultuur. Nou ja, als je daar bij wilt horen...
Er is een fijne lijn tussen principieel en star.quote:Ik ben principieel.
Twee keer douchen per dag is helemaal niet slecht voor je huid. Wie heeft je dat verteld, de commercie? Zolang je niet 2x per dag jezelf van top tot teen gaat insmeren met douchegels en middeltjes en weetikveel wat, maar minimaal 1 van die 2 keren gewoon simpel met alleen water doucht, is er niks aan de hand. Het is niet slecht voor je huid, en het is hygienischer. Als je 1x per dag doucht, wanneer douche je dan? 's ochtends? Dan ga je dus 's avonds je bed in met alle geurtjes enz. van de hele dag bezigzijn. Niet echt fris imo. Of douche je alleen 's avonds? idem maar dan andersom. Er zit een groot verschil tussen jezelf schoonschrobben (wat lijkt op smetvrees), als 2x per dag gewoon even een snelle douche nemen. Hetzelfde geldt bijv voor je haren wassen. Het is over het algemeen niet goed als je meer dan eens per maand je haar wast met shampoo, heb ik ergens gelezen. En daar kan ik me wat bij voorstellen. Maar dat betekent natuurlijk niet dat je niet gewoon je haar met water kunt wassen. En als je dat gewoon kan, waarom zou je dat niet doen? Omdat je misschien waarde hecht aan al die vettigheid, zandresten, stofresten etc in je haar? En dat is wat ik onhygienisch vindt, het zijn je darmbacteriën niet!quote:1) Twee keer douchen per dag
Dat is slecht voor je huid. Drie a vier keer douchen per week is meer dan genoeg. Twee keer douchen per dag neigt eerder naar smetvrees.
Okselhaar is niet onhygienisch. Okselhaar dat al 25 jaar niet bijgeknipt is of weggeschoren is is wél onhygienisch. Als je niet kan zien waarom, dan zou ik maar even met een microscoop naar je okselharen kijkenquote:3) Korten bossen haar of scheren het weg
Wat is daar onhygienisch aan? Okselhaar is niet onhygienisch, maar dat laat de commercie je denken waarschijnlijk.
Haha, dit vind ik nog wel het meest komische. Een man die zijn okselhaar bijknipt is verwijfd? En wat is dat, precies, in jouw ogen, als ik vragen mag; verwijfd? Het klinkt alsof je een of ander star beeld hebt in je hoofd, waarbij een vent heel veel lichaamshaar moet hebben, met een grote knuppel rond moet lopen en de vrouwtjes neer moet knuppelen om naar huis te slepen zodat zij de was kunnen doen en voor de kinderen kunnen zorgen! En nee, dat heeft niks met de commercie te maken, dat is evolutie. Het is niet alleen de vrouw die moet zorgen voor haar lichaam, en er verzorgd uit hoort te zien, de man eveneens natuurlijk!quote:Echte mannen laten hun mannelijk lichaam hun mannelijk lichaam zijn, anders ben je naar mijn idee echt verwijft (oke, homoseksueel is misschien niet helemaal waar).
Dit vind ik een heel erg rare zin, en bevestigd mijn vermoeden. Wie heeft het hier over een ideaalbeeld? Ik niet hoor. Het enige wat ik in die trant heb kunnen opmaken is dat je niet tevreden met jezelf bent, en dat jij niet shirtloos rond wilt lopen omdat jij anderen dat niet aan wilt doen. Je bewoordingen waren, geloof ik, 'niet fris tegenover de ander'. Dat komt over als een flinke portie te weinig zelf-respect. Aan de ene kant zit je van 'mannen moeten mannen blijven, en niet verwijfd worden!'.. Terwijl je aan de andere kant zoiets hebt van ja, maar je mag niet kunnen zien dat een man een man is! Ik vind het nogal tegenstrijdig allemaal wat je daar zo zegt.quote:Ik denk dat wanneer je je moeiteloos laat leiden door commercie en door een voorgeschoteld ideaalbeeld, je dan eigenlijk weinig respect voor jezelf hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |