quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:25 schreef Muizig het volgende:
Stenen gooien op metro's en bussen. treinen zijn minder hip
Nee. Dat ging mij vroeger ook al iets te verquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:27 schreef Caesu het volgende:
[..]
![]()
is dat nog kattekwaad?
Tja dat deed ik dus al toen ik klein was!. Dingen op treinen is zo 1974!quote:We hebben op de 12 jarigen die de trein bekogelden
quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:38 schreef illbill2 het volgende:
hondenpoep uitsmeren op de vooruit van auto's
Dat heb ik laatst met vrienden (in een zatte bui) nog gedaan, en ik ben 32 jaarquote:hondenstront in een krant wikkelen -> krant aansteken --> op mat bij de voordeur dumpen, aanbellen en wegrennen
het blijft leukquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst met vrienden (in een zatte bui) nog gedaan, en ik ben 32 jaar![]()
Zat is leuker, kan er meer misgaan bij de voorbereidingen, is altijd lachen zatlappen met hondescheitquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:42 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
het blijft leukzelfs als je nuchter bent
(of gaat dat tever ^o) )
das geen kattekwaad, das broederliefdequote:Op vrijdag 16 april 2004 18:46 schreef Celtica het volgende:
mn broertje om 11uur sochtends wakkermaken na een zwaar avondje stappen en zeggen dat het 3uur smiddags was. Hij is nog nooit zo snel zn bed uitgekomen
koesie
Spring in een Hummer en rij volgas de stal van boer jansen inquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:49 schreef illbill2 het volgende:
[..]
Tja .. beetje sadistisch was ik vroeger...
het enige wat ik nog wil doden in me leven is een koe .. al is het maar voor wat kansarme hongerige negertjes...
En je bent er trots op ook nog? Gatverdamme. Wat bezielde jou wel niet.quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:43 schreef AciD_Nightmare het volgende:
knip
Grote balken op de treinrails leggen.
Ruiten ingooien bij mensen thuis.
Bakker Joop Stroopwafels verkopen bij oude oma's voor 4 gulden terwijl wij ze voor 1 gulden inkochten en zeggen dat het voor de kinderen in rwanda is.
knip
Rosebottels op voorbijgangers gooien.
Enz enz![]()
Kijk! Dat is pas humor!quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:26 schreef RE-ACTIE het volgende:
Ik vulde mijn supersoaker met checomelk en beschoot de buurvrouw vanaf het balkon (ze had net een nieuwe witte zondagsjurk aan die ik dus moest betalen van mijn spaarcentjes)
TBS-klantje ben je.quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:51 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
dat was dus iets wat ziek is..... edit
En lefquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:12 schreef MrBean het volgende:
[..]
Kijk! Dat is pas humor!
Veel beter dan die hyperactieve zombies in dit topic knip
jah en dat doen terwijl je net als ik op een dorp woontquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:03 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
voor een raam van een huis gaan staan. net zo lang wachten totdat de bewoners je zien. laten zien dat je eieren bij je hebt. en SMIJTEN!!!!!!!!!!!
bijna goed, moet met een fietsbel. en ben er al 2x voor aangehouden, maar geen bewijsquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:05 schreef ASSpirine het volgende:
heb gehoord dat als je de rails met een draad verbind dat de slagboom (dichtsbijzijnde) dan dicht gaat
maar owee als ze je te pakken krijgen
zolang er contact is tussen de 2 rails toch?quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
bijna goed, moet met een fietsbel. en ben er al 2x voor aangehouden, maar geen bewijs
ach ja, vroeger was dat leuk![]()
klassieker. volgens mij heeft de jeugd van tegenwoordig geen humor meer.quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:38 schreef Bio_Bastard het volgende:
hondenstront in een krant wikkelen -> krant aansteken --> op mat bij de voordeur dumpen, aanbellen en wegrennen
Tja, je ziet nu ook wel dat jongens over autos gaan lopen, niet echt grappig vind ik.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:15 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
klassieker. volgens mij heeft de jeugd van tegenwoordig geen humor meer.
Jawel hoor , wij steken em nog in de fik ookquote:Op zaterdag 17 april 2004 13:15 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
klassieker. volgens mij heeft de jeugd van tegenwoordig geen humor meer.
Idd, dit is een halve crimineel man. Wie legt er nou iets op de treinrails en gooit ruiten in?quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:52 schreef MrBean het volgende:
[..]
En je bent er trots op ook nog? Gatverdamme. Wat bezielde jou wel niet.
In welke achterbuurt woon je?quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:44 schreef Frunnikje het volgende:
[..]
Tja, je ziet nu ook wel dat jongens over autos gaan lopen, niet echt grappig vind ik.
Ik deed het in de stadquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:49 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
jah en dat doen terwijl je net als ik op een dorp woontdan weet je tenminste zeker dat je gigantisch de lul bent.
Ohwjah de erwtenschietersquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:37 schreef Kontiki het volgende:
We gingen vroeger vaak belletje lellen in een studentenflat. Op een gegeven moment kwam een student ons achterna rennen. Hij sprong heel quasi-stoer over een trapleuning heen om een stuk af te snijden, en bleef met zijn voet achter een geparkeerde fiets haken. Vervolgens dondert hij (samen met een stuk of 5 fietsen bovenop hem) op de grond. Erg komisch
Oh ja, erwtenschieters en kurkenschieters waren ook erg tof.
Hehe, we hebben ook een heel gestoorde periode gehad waarin veel vrienden een luchtdrukbugs hadden. Gingen we met zeer dikke kleding + brommerhelm in het bos een soort van paintball doen. Zeer spannend. We droegen geen dikke broeken dus dat waren mooie doelwitten.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:51 schreef Manweth het volgende:
paar pakken erwten mee
die dingen deden zo pijn dat je er zelfs gijzelaars mee kon nemen.
maar het ging dan ook echt tot het ergste aan toe.
Soms waren we gegijzeld en als de rest van het team zich niet overgaf werden wij "gemarteld" (lees heletijd met erwten beschoten"
Wij gingen altijd scheit met een takje in zo'n rode PTT brievenbus doen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:58 schreef Skv het volgende:
Vroegáh..
Keer voor de grap een stukje gras in de fik gestoken, toen brandde een groot stuk grasveld (50 bij 50 meter ofzo) af. Brandweer dr bij, heel gezellig.
Aantal keer gehad dat de politie mn ouders belde omdat ik fikkie stookte in t bos
Kak op kleine kindjes gesmeerd.
Broertje van vriend van me met zn rug door een berg stront gesleurt.
Verder de standaard grappen (emmer water bovenop deur gezet, als iemand de deur open zet krijgt ie het water over zich heen.. in mijn geval kreeg die persoon de emmer voor zn kop en was er boos).
Ook vaak kranten in de fik gezet met kak erin, voor een deur, aanbellen en wachten tot die lui open gingen doen.
"rakertje" spelen; met grote balken hout proberen elkaars schenen kapot te gooien, ook in de auto variant, dan met balken vanuit de bosjes op auto's gooien.
Voor de grap haar van kleine kindjes eraf halen met een zaag (ik was 10 ofzo).
Weet zo ff nix meer.. zal ff nadenken
quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:01 schreef Skv het volgende:
Vorig jaar met wat vrienden van me bij een lelijk wijf dat vlaggenmast-houder ding er af geblazen met een patroon.
Riool kapot door een nitraatquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:09 schreef Skv het volgende:
Rioolputten opblazen met een nitraatbom
Heb ik ook een keer met wat vrienden van me gedaan in Haaksbergen..
3 putdeksels waren er totaal uit gelanceerd, waarvan eentje helemaal krom was.
Ook was het hele riool naar de tyfus van binnen toen, werd lekker opnieuw aangelegd.
Vorig jaar had mn broertje met een lawinepijl een lantaarnpaal omgeblazen
Ja, met een beetje goede plaatsing vlogen ze flink de lucht in, maar meestal gingen die deksels gewoon rechtop staan. Maar het water wat 3 meter de lucht in vloog was ook best leukquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:23 schreef Manweth het volgende:
[..]
Riool kapot door een nitraat![]()
hebben wij ook vaak genoeg gedaan in wwijk maar de putdeksel klapte er hooguit een keer af.
Tegenwoordig heb je *31*quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:34 schreef devoon het volgende:
eem stuk of 10 pizza's bestellen voor de over buren, was nog in de tijd dat ze geen nummer melders hadden
Wat een klote ramen!quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:36 schreef Suikermais het volgende:
Kiezelstenen met een tennis racket door de buurt meppen..en ja, dan wil er wel eens eentje door een raam vliegen
Ja dat was wel lachen, deden wij ook. Of lawinepijlen zonder stokje in de put. Moest je wel hard rennen trouwens...quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:25 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ja, met een beetje goede plaatsing vlogen ze flink de lucht in, maar meestal gingen die deksels gewoon rechtop staan. Maar het water wat 3 meter de lucht in vloog was ook best leuk
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:58 schreef Skv het volgende:
Kak op kleine kindjes gesmeerd.
Oh ja, hehe. Vroeger was er ontzettend veel bouwterrein (zijn nu flats en villa's). Altijd leuk om van die flessen met schuim op een spijker stuk te slaan.quote:Op maandag 19 april 2004 12:29 schreef Rio het volgende:
Dingen slopen op de bouw.
wij brengen liever ook geen mensen op ideënquote:Op maandag 19 april 2004 23:53 schreef ASSpirine het volgende:
de ene persoon die het daarover had (kerel met die fietspomp ) zei toch helemaal niks nuttigs
niemand trok zich ervan aan, want hij deed dat gewoon om op te vallen
anders is dat One sick dude
quote:Op maandag 19 april 2004 23:46 schreef nikky het volgende:
waarschuwing
en er is ook een heel groot verschil tussen kattekwaad en vandalisme van het ergste soort. zoals het compleet vernielen van bouwprojeckten oid
Oke, ik ben nu dus een vandalist in de ogen van de moderator (en in de ogen van de andere lezers ook, want zij kunnen nu niet meer zien wat ik gepost heb).quote:ik snap niet dat je hier zo trost op kunt zijn .... dat is gewoon vandalisme
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:16 schreef Kontiki het volgende:
Kattekwaad en vandalisme schelen soms niet veel. Fikkie steken kan omslaan in prullenbak affikken e.d.
Nou ja het was meer tegen NIkky bedoeldquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:43 schreef rebel84 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
In mijn nadeel of... ?quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:12 schreef Kontiki het volgende:
Nou ja het was meer tegen NIkky bedoeld
Bij dezequote:Op dinsdag 20 april 2004 16:21 schreef PLAE@ het volgende:
Wie gaat er in hemelsnaam die vreselijke spelfout in de topictitel eens veranderen. Ik erger me de hele dag al aan![]()
06-4848quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:00 schreef Kontiki het volgende:
Ik weet niet of het nu nog zo is, maar vroeger waren sexnummers voor vrouwen vaak gratis.
Het idee: mannen betalen per minuut om met vrouwen te kunnen praten, die dus gratis bellen.
Een vriend van ons had toen nog een vrij licht stemmetje en kon dus erg goed doorgaan voor een vrouw. Wij dus zo'n vrouwenlijn bellen en in gesprek met zo'n hijgfiguur. Hebben we heel wat moeite om ons lach in te houden tijdens vieze praatjes van die vent, en het gesprek eindigde steevast met ons allen in koor:
"Haha vies figuur, je bent genaaid! Haha, lekker 10 gulden betaald voor niks. Wij zijn gasten! Hihi *klik* tuut tuut
ja, dat heb ik ook gedaan met vrienden. dan zorgden we dat we het telefoonnummer van zo'n man kregen ("anders kost het je zo veel geld om met me te praten. ik bel je zo terug.") en dan gaven we een andere man het telefoonnummer van die eerste man ("hier heb je mijn telefoonnummer. bel me voor een geil gesprek!")quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:00 schreef Kontiki het volgende:
Ik weet niet of het nu nog zo is, maar vroeger waren sexnummers voor vrouwen vaak gratis.
Het idee: mannen betalen per minuut om met vrouwen te kunnen praten, die dus gratis bellen.
Een vriend van ons had toen nog een vrij licht stemmetje en kon dus erg goed doorgaan voor een vrouw. Wij dus zo'n vrouwenlijn bellen en in gesprek met zo'n hijgfiguur. Hebben we heel wat moeite om ons lach in te houden tijdens vieze praatjes van die vent, en het gesprek eindigde steevast met ons allen in koor:
"Haha vies figuur, je bent genaaid! Haha, lekker 10 gulden betaald voor niks. Wij zijn gasten! Hihi *klik* tuut tuut
Lawinepijl.....stokje ervanaf......PAS OP VOETZOEKER!!!!quote:Op donderdag 22 april 2004 16:32 schreef ENoz het volgende:
Er komt weer vanalles naar boven
Lawinepijl ondersteboven in zon gele of rode ijzeren prullenbak![]()
mierenneuker aka jankerd ?quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:18 schreef EgoTrippin het volgende:
Hallo, er zit een verschrikkelijke spelfout in de topictitel!
haha het ouderwetse tuinenrace idd !!!quote:Op donderdag 22 april 2004 01:17 schreef sjoerdwo het volgende:
leraren met passers in hun nek prikken tot ze helemaal dood waren!!
(hans teeuwen, niet grappig...)
ehm...
tuinenrace!!
van die bouwtoiletten omduwen
meel+eieren+ramen :p
quote:Op donderdag 22 april 2004 09:15 schreef convinced het volgende:
EUSJ... Kattekwaad! Verbeterd!
domheid aka onoplettendheid?quote:Op donderdag 22 april 2004 17:11 schreef Croitix het volgende:
[..]
mierenneuker aka jankerd ?
quote:van die bouwtoiletten omduwen
Volgende keer voorover duwen he, zodat dat hokje op de deur valt.quote:Op vrijdag 23 april 2004 02:46 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
heb ik vroeger ook es gedaan met twee vriendjes, zo'n Dixi omgedonderd op de deur terwijl er een bouwvakker in zat te schijten.
Kheb daarna bijna m'n benen uit m'n reet gerend...
belletje trekkenquote:Op donderdag 22 april 2004 10:51 schreef echt het volgende:
[..]
06-4848![]()
Wat een tijden..
en de kwameisjes dan?quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:15 schreef Rio het volgende:
kat·ten·kwaad (het ~)
1 ondeugende streken => kwajongensstreek
Hou nou 'ns je bek.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:33 schreef EgoTrippin het volgende:
't is nog steeds fout
Als jij je even bij de andere mensen voegt die het niet snappenquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:43 schreef rebel84 het volgende:
[..]
Hou nou 'ns je bek.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:34 schreef EgoTrippin het volgende:
Als jij je even bij de andere mensen voegt die het niet snappen
Dan gebeurt er niets...quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:38 schreef Bio_Bastard het volgende:
3. Trektouwtjes bij de supermarkt aan de spaken van fietsen binden () en dan zien hoe die mensen zich wezeloos schrokken als ze wegfietsten
![]()
Wat doe je nou johquote:Op zaterdag 17 april 2004 00:52 schreef Crazykill het volgende:
heel grappig maar heb je wel eens aan het gevaar gedacht als zo'n ding ontspoort?????... nikky
Jawel hoor die dingen knallenquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:42 schreef Breemz het volgende:
[..]
Dan gebeurt er niets...
zo heb ik ooit met wat andere sneeuw en pekel in de tank van zo'n auto gegooid...quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:31 schreef Muizig het volgende:
[..]
Nee. Dat ging mij vroeger ook al iets te ver
Het ergste wat ik gedaan heb is ooit eens een auto gemold te hebben door er sneeuwballen (met stenen erin) er tegen aan gegooid te hebben. Maar wij dachten toen dat de auto geen eigenaar meer had doordat niemand er ooit mee leek te rijden
Dat gaat ver... en hooog....quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:36 schreef Suikermais het volgende:
Kiezelstenen met een tennis racket door de buurt meppen..en ja, dan wil er wel eens eentje door een raam vliegen
Je moet sluiting maken, dus daar waar de spanning op de rails wisselt. Bijv stuiver leggen daar waar die kleine witte of iets grotere stalen kastjes vlak naast de rails staan, en dan de rails zo met elkaar verbinden. (of met een fietsbel, of een spijker dr tussen slaan, ..)quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:57 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
zolang er contact is tussen de 2 rails toch?
Misschien die van hans anders. denk dat ze 5 euro per stuk zijn. Heb vandaag nog pakket met 3 flessen gekocht voor 15 euro.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:38 schreef amornl87 het volgende:
ontopic: ik zoek een goed merk lenzenvloeistof, wie weet goede merken![]()
Als je ze tussen de spaken knoopt gebeurt er nix, want de touwtjes worden dan niet aangetrokken, als ze moeten knappen, zul je ze toch echt aan een spaak en aan een voorspatbord beugeltje moeten knopenquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:11 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Jawel hoor die dingen knallen![]()
![]()
net of je 24uur per dag gaat w88 tot ze de post komen halen, en dan is de deur dicht pakken ze de drol en gooien ze weg en dan heb jij niks gezienquote:Op woensdag 5 mei 2004 23:02 schreef Last_Action_Hero het volgende:
Echt een aanrader: HONDENDROLLEN IN DE BRIEVENBUS
Vooral leuk om de reactie te zien als de post wordt opgehaald door de bewoner!
quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:00 schreef Tha_Flash het volgende:
laatst nog gedaan : een goede vriend van mij zit op de grote vaart en is alleen bereikbaar per satteliettelefoon , naar de plaatselijke shoarma-tent gegaan en gevraagd mag ik ff bellen , vriend bellen a ¤ 5,- per minuut en na een kwartier ophangen en aan de Achmed vragen wat het kost , doe maar een euro.
Nu mogen we niet meer bellen daar , hij heeft vast zijn telefoon-rekening gezien.
Je staat nog te kijken hoe makkelijk dat werkt in een klein dorp!quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:21 schreef ssjkrillen het volgende:
[..]
net of je 24uur per dag gaat w88 tot ze de post komen halen, en dan is de deur dicht pakken ze de drol en gooien ze weg en dan heb jij niks gezien![]()
Was jij dat? Hoorde eergister nog op de scanner: Fietser in de berm richting Schipholquote:Op donderdag 6 mei 2004 02:31 schreef Frasier het volgende:
Recentelijk? Fietsen op de snelweg
rofl........dat herrinnerd me er weer aan dat we vroeger is een keer met een stel gasten een hut gingen bouwen in een bos. Die gasten waarmee ik was mocht ik van geen kant maar 1 moest ik nog ff terugpakken. Op een middag had ik samen met een vriend lucifers gekocht en gingen we samen met die andere gasten weer naar die hut. Wij hadden toen als smoes dat we buikpijn hadden en bleven bij die hut terwijl de andere oorlogje gingen spelenquote:Op donderdag 6 mei 2004 08:20 schreef Mute_Me het volgende:
Hutten slopen was ook altijd wel fun, maar achteraf wel een beetje sneu.
Whehe..quote:Op donderdag 6 mei 2004 09:00 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
rofl........dat herrinnerd me er weer aan dat we vroeger is een keer met een stel gasten een hut gingen bouwen in een bos. Die gasten waarmee ik was mocht ik van geen kant maar 1 moest ik nog ff terugpakken. Op een middag had ik samen met een vriend lucifers gekocht en gingen we samen met die andere gasten weer naar die hut. Wij hadden toen als smoes dat we buikpijn hadden en bleven bij die hut terwijl de andere oorlogje gingen spelen. Ghehe
die hut is tot de grond afgefikt.
Ik zie die knapen daar nog rennen met der emmertjes![]()
![]()
![]()
meter of 5 na een overgang zit er tussen de rechterrails een soort rubber. Als je daar een fietsbel op laat vallen gaan de bomen dicht. Niet erop leggen, maar laten vallen anders word je ge-electrocuteerd...quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je moet sluiting maken, dus daar waar de spanning op de rails wisselt. Bijv stuiver leggen daar waar die kleine witte of iets grotere stalen kastjes vlak naast de rails staan, en dan de rails zo met elkaar verbinden. (of met een fietsbel, of een spijker dr tussen slaan, ..)
helaas woon ik niet langs et spoor![]()
Staat 32 volt met een laag amperage opquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Niet erop leggen, maar laten vallen anders word je ge-electrocuteerd...![]()
![]()
![]()
tof verhaal, maar 1x is genoegquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:52 schreef DSKdotCOM het volgende:
SCANNER!!
Vreselijk lol om gehad
Had vroeger, was 15 ofzo, voor mijn leeftijd peperdure (politie)scanners, die dus heel veel konden oppikken, waaronder draadloze huis-tuin en keuken telefoons...
Zat op een avond met een vriend te luisteren naar wat gesprekken (tussen de 30 en 32 MHZ), hoorde we een mevrouw bellen naar het, ik weet het nog, het RTL4 woordspel, sommige hier kunnen dat misschien nog wel herinneren... denk zo 7 jaar geleden....
We waren dus die frequentie aan het aftasten en de scanner stopte dus ergens en die mevrouw was dus dat RTL4 gebeuren aan het bellen.... ze moest het antwoord + adres + telefoon nummer inspreken en ze zou reactie krijgen als ze in de prijzen was gevallen...
Natuuuuuurlijk wij dat nummer noteren en 5 minuten wachten
Wij die vrouw bellen:
"Goedenavond Mevrouw, U spreekt met de redactie van het RTL 4 Woordspel, U heeft de goede oplossing ingesproken en u bent in de prijzen gevallen, U bent de gelukkige winnaar van een Opel Kadet" (ondertussen die vrouw raaazend enthousiast, zo van : " echt waar? GEWEEELDIG!!! ik bel zo vaak en dit is de eerste keer blablabla" en nog een hele hoop
Wij schoten in de lach en moesten ophangen, ging gewoon niet goed meer
Wij dus opgenhangen en een minuut later hoorde we de scanner aanslaan (De frequentie van haar telefoon was gelocked en de Squelch/ruisonderdrukker was dicht) en je hoorde dus hoe ze de nummers indrukte
Ze belde dus dr een andere vrouw op en vertelde in geuren en in kleuren dat ze een auto had gewonnen, .... als 2 kippen waren ze dolenthousiast en op het einde vertelde ze ook nog: " ik werd afgebroken, denk een technische fout en als ik die prijs niet krijg dan ga ik er gewoon heen"
Hi-La-Rish!!
heb verder nooit meer wat van haar vernomen....
Wij wilden vroeger onder het mom van wetenschappelijk onderzoek weten wat het effect was van een molotovcocktail in een rioolput:quote:
dat hebben wij ook een keer gedaan, maar dan op het strand.quote:Op maandag 18 september 2006 17:03 schreef Geerd het volgende:
Keer snachts heel de marktplein afgezet met rood wit lint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |